Mijn huidige opstelling wil ik aan gaan passen.
Nou heb ik mijn huidige hoofdscherm (Iiyama ProLite E2201W-2) in het midden staan, links ervan staat mijn tv (Samsung LE32B450) en rechtsboven een Acer (acer AL1916W).
Dit alles heb ik aangesloten op mijn huidige videokaart: Asus EN9800GT/HTDP/1GD3 in de volgende opstelling:
-TV op HDMI
-Hoofdscherm op DVI
-Acer op VGA
Nu ondersteunt deze video kaart maar 2 schermen tegelijk. Films kijk ik op mijn tv en mijn films en video monteer ik op het hoofdscherm en de acer. Iedere keer dus switchen. Gamen gebeurd alleen op het hoofdscherm.
Super irritant, en ik wil van het geswitch af.. Daarom wil ik naast een nieuw hoofdscherm (Samsung Syncmaster S24A300B) ook een nieuwe grafische kaart kopen.
Nu is mijn vraag: zijn er Nvidea kaarten die dit ondersteunen, 3 schermen op 3 verschillende resolutie's? Volgens mij niet, daarom zou ik mijn huidige video kaart in de pc moeten laten zitten en een nieuwe video kaart erbij prikken zodat dit wel werkt. Kan iemand mij hier duidelijkheid over geven?
(wil het eerst allemaal uitpluizen voordat ik tot aanschaf over ga)
Als dit mogelijk is, gaat namelijk het huidige hoofdscherm naar rechtsboven, de acer naar mn pa en gaat de tv dienen als afkijk tv tijdens de montage