Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Ik ben zonet voor de eerste keer aangevallen door een bende hired thugs en de contract kwam van ene Gerda. Nu ben ik een Bosmer rogue type en heb ik al flink wat spullen gejat alleen nog nooit hierop betrapt. Kan ik verwachten dat dit vaker gebeurt, ook al ben ik altijd hidden? En wat gaat er gebeuren als ik het contract bewaar en ooit die Gerda tegenkom? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 14:22:
[...]

spoiler:
lees die journal van die gozer die je uit dat web hebt gesneden eens.
Ok, thanks.
spoiler:
Ik had de claw ook van hem idd.... Hoe dom ken ik zijn... :P

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imbalanced
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-07 14:56
Format-C schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 14:21:
Mensen: ik zit vast.

Ik ben hier:

[afbeelding]

spoiler:
Hoe krijg ik die deur open? Mis ik iets? Of kán ik die deur niet openmaken? Of moet ik terug naar de uitgang en die sleutel/ claw terugbrengen naar die wizard? Ik kan me niet voorstellen dat ik de heeeele grot terug doormoet om eruit te komen namelijk.. Dus moet ik deze deur door of niet?

Trouwens; wat een game!!! _/-\o_ :9~
tip:
Je kan elk item in het spel beter bekijken door in te zoomen in de inventory menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Imbalanced schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 14:24:
[...]

tip:
Je kan elk item in het spel beter bekijken door in te zoomen in de inventory menu
Weet jij hoe ik moet inzoomen in de PC versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imbalanced
Blaim schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 14:24:
[...]

Weet jij hoe ik moet inzoomen in de PC versie?
Ik speel zelf de pc versie, gewoon scroll button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Ik speel met een 360 controller. Hoe zoom je daarmee in?

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imbalanced
Format-C schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 14:27:
Ik speel met een 360 controller. Hoe zoom je daarmee in?
Staat in je boekje denk ik, maar ik vermoed dat je daarvoor het stickje moet indrukken,

van een ander forum:"Like zoom in and out on your character? Hold the right stick in and push the left stick up or down."
misschien dat dat ook in menu werkt.

[ Voor 23% gewijzigd door Imbalanced op 12-11-2011 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Het is al gelukt... Bedankt!

Weet ik ook direkt even waar ik in de toekomst op moet letten. :)

Je kan met de 360 controller met RS op een item inzoomen. :)

* Format-C is weer weg! :*)

[ Voor 35% gewijzigd door Format-C op 12-11-2011 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buster01
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05 14:52
Jongens ben ik nou de grootste noob ter wereld?

ik heb 12 uur gespeeld en ben level 9 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imbalanced
buster01 schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 14:33:
Jongens ben ik nou de grootste noob ter wereld?

ik heb 12 uur gespeeld en ben level 9 :D
16 uur en lvl8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buster01
  • Laatst online: 30-05 14:52
maar jongens ik weet nou niet meer wat ik moet doen wil niet de hoofdverhaallijn volgen en in whiterun kan ik 1 quest doen en die is te moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa204
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-03-2022
Haha net reed ik rond op mijn paardje, kom ik een mammoth tegen. Nja zo dom als ik ben ren ik er gelijk op af, voor ik het wist vloog ik 10 meter de lucht in en was ik in 1 klap dood haha :3

verder echt super vette game !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:23
Hmm... ik ben de Stormcloaks gejoined, maar ik word niet naar

spoiler:
Serpentstone Island geteleported? Wat moet ik doen?

EDIT:
spoiler:
Heb het al, als je op X drukte dan liet ie de plek zien maar zonder marker.

[ Voor 27% gewijzigd door Conscience NL op 12-11-2011 15:06 ]

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag mij af of ik niet uiteindelijk een mammoet zombie kan maken :D . Ben nu lvl 14 met 17h op de teller. In principe een op het oog normale mage (iig wat de guards betreft), maar 's nachts en in het wild gaat alles mijn pocket in en een fireball krijg je gratis cadeau! Tot nu toe een erg vermakelijk spel, vooral die random events.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 20:48

MiliaanR

Just for fans.

hebben jullie al een draak gezien? Behalve dan die eerste die jij vermood? Ik wil er graag een zien maar kom er maar geen tegen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennox
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-07-2023
MiliaanR schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 14:51:
hebben jullie al een draak gezien? Behalve dan die eerste die jij vermood? Ik wil er graag een zien maar kom er maar geen tegen..?
speel de main quest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imbalanced
ga naar het zuidoosten van whitereach over het pad, en loop richting het oosten, vlakbij de berg daar kwam ik er 1 tegen. maar misschien heeft level en quest er ook wat mee te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het maar een stom spel, die tomaten zien er vet nep uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:45

Vis

Epic shit...

Die Giants in de buurt van Whiterun, die je een km de lucht in slaan heb ik verslagen :p met level 4 :)

Gewoon treiteren met pijl en boog, en als ze je in de gaten hebben rennen voor je leven naar een toren met wachters :) die gaan er dan vol tegenin, en dan kan jij t afmaken..
had alleen wel gedacht dat ze meer waardevolle spullen hadden :s

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HFM
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-06 17:27

HFM

Nog twee uurtjes werken, dan weer terug naar Yorvoh, mijn rood-bebaarde Nord XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgj82
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:45

jgj82

Ja, maar = nee

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 14:55:
Ik vind het maar een stom spel, die tomaten zien er vet nep uit!
Klopt! En ik vind alle MoH's en CoD's ook stom... geloof me, na 1 kogel lig je.... 8)

Ik ben nu 15 uur onderweg en lvl 14....
Geen seconde verspild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 19:30
Mischa204 schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 14:41:
Haha net reed ik rond op mijn paardje, kom ik een mammoth tegen. Nja zo dom als ik ben ren ik er gelijk op af, voor ik het wist vloog ik 10 meter de lucht in en was ik in 1 klap dood haha :3

verder echt super vette game !
Haha dat had ik ook met zo'n giant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-08 17:46

Franko P.

Hit it.

Even een paar vraagjes,

Ik loop in Whiterun rond en mensen zeggen me dat ik er ziek uit zie, ik heb wel gevonden wat me mankeert, maar niet hoe ik daar weer vanaf kom. Iemand een idee?

Zijn er kaarten van de steden zelf beschikbaar in het spel? Ik verdwaal steeds en krijg niets gevonden.

Ik heb een hele hoop zooi bij me die ik wil verkopen, maar in de general store krijg ik maar een bescheiden bedrag terug voor armor en wapens. Zijn er ook shops die alleen wapens en armor verkopen die wellicht een hogere prijs geven voor mijn loot?

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HFM

HFM

Franko P. schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 15:04:
Ik heb een hele hoop zooi bij me die ik wil verkopen, maar in de general store krijg ik maar een bescheiden bedrag terug voor armor en wapens. Zijn er ook shops die alleen wapens en armor verkopen die wellicht een hogere prijs geven voor mijn loot?
Je kunt het best je Speech verhogen om meer voor je loot te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vis schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 14:56:
Epic shit...

Die Giants in de buurt van Whiterun, die je een km de lucht in slaan heb ik verslagen :p met level 4 :)

Gewoon treiteren met pijl en boog, en als ze je in de gaten hebben rennen voor je leven naar een toren met wachters :) die gaan er dan vol tegenin, en dan kan jij t afmaken..
had alleen wel gedacht dat ze meer waardevolle spullen hadden :s
spoiler:
een grote teen!
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-09 09:19

Scighera

swim-bike-run

pff, ook hier gal over steam....mijn pc staat niet op inet aangesloten, dus speciaal weer kabel erin, steam installeren: error
als admin: error
safe mode: error...steamsupport erbij,...nog steeds deze error https://support.steampowe...le.php?ref=5322-QYZB-5344

met alle respect, ik betaal niets voor niets voor een legaal spel op dvd, als respect voor de makers en om geen gedonder te hebben met installeren, dit gaat weer helemaal nergens over...:S

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:11
Scighera schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 15:08:
[...]safe mode: error...steamsupport erbij,...nog steeds deze error https://support.steampowe...le.php?ref=5322-QYZB-5344 [..]
En je hebt die andere 5 dingen die daar staan ook gecontroleerd/geprobeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben de mages guild gejoint, weet iemand of het veilig is spullen op te slaan in de kastjes naast je eigen bed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:54
Dit is de eerste keer dat ik een rpg speel en wat is dit spel verslavend zeg. Voordat je het weet is er zo 5 uur voorbij.

Ik heb hem op de moeilijkheidsgraad adept staan. Betekent dit dat het spel zich aanpast aan mijn kunnen?
Want op het moment is het nog iets te makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Zolang er niet in het rood steal bij staat, mag je alles pakken :)

BTW kan iemand mij helpen met de quest "Blood on the ice"?

spoiler:
Ik heb met die vrouw in the morgue gepraat, ik heb het huis ontdekt waarin dat altar zit, en dus ook het altaar. Die kist op de beneden verdieping verdenk ik nog om 1 of andere reden, miss door wat er stond toen ik hem onderzocht. Ik ben ook bij die vrouw geweest in de Inn, die zegt dat het om de town wizard (oid) gaat. Ik heb hem een keer aangegeven, maar als ik vervolgens kijk hoe hij reageert op dat hij wordt gearresteerd, denk ik dat ik er naast zit... Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:11
Ruben0s schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 15:12:[...]Ik heb hem op de moeilijkheidsgraad adept staan. Betekent dit dat het spel zich aanpast aan mijn kunnen?[..]
Ik betwijfel het, want dan zouden ze die hele moeilijkheidsgraden er gewoon uit kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Laatst online: 18:40
Ruben0s schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 15:12:
Dit is de eerste keer dat ik een rpg speel en wat is dit spel verslavend zeg. Voordat je het weet is er zo 5 uur voorbij.

Ik heb hem op de moeilijkheidsgraad adept staan. Betekent dit dat het spel zich aanpast aan mijn kunnen?
Nee, adept betekent in principe, nieuw, groentje.
Waar jij naar refereert is 'adapt'

Als het spel 'te' makkelijk is, dan zet je hem een tikje hoger, meestal zie je dan al duidelijk verschil,

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Caelorum schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 15:09:
[...]

En je hebt die andere 5 dingen die daar staan ook gecontroleerd/geprobeert?
mee bezig, alleen als je de sotware lijst al ziet ga je jezelf al achter de oren krabben....geen AV scanner kan met steam samenwerken etc...

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Adept is niet hetzelfde als adapt ;)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HFM

HFM

Adept, niet adapt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:59
spoiler:
Ga iets verder de mainquest in. Zoals je bijv kan lezen in: reviews: The Elder Scrolls V: Skyrim. Kom je geen enkele draak tegen als je direct stopt met de mainquest.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Anders zou het ook wel Dynamic heten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:54
Bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag :P
Ik zal vanavond de moeilijkheidsgraad wel veranderen naar extreme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
Franko P. schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 15:04:
Ik loop in Whiterun rond en mensen zeggen me dat ik er ziek uit zie, ik heb wel gevonden wat me mankeert, maar niet hoe ik daar weer vanaf kom. Iemand een idee?

Zijn er kaarten van de steden zelf beschikbaar in het spel? Ik verdwaal steeds en krijg niets gevonden.

- Gaan bidden bij een altar of shrine. in Whiterun is er een shrine van Talos achter die prediker en er is een altar in de hall of the death of iets dergelijks linksachter die prediker

- Je kan als je de kaart opent een lokale kaart openen.

- Je zou de smidse kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

zo, steam staat erop, steam voor gek uitgemaakt dat ie 4.3GB wil downloaden terwijl er een DVD inzit, dat omzeilt, game nu aan het installeren.... en dan hopen dat ik hem kan spelen zonder dat er internet op pc zit (internetconnectie gaat zo weer uit de pc, scheelt een hoop rotzooi). En even een mail sturen naar Beteshda hierover....

Ik zal die frustratie wel vergeten zijn als de game start denk ik goede ervaringen van Morrowind, Oblivion, New vegas...

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 21:55

Brons

Fail!

Zijn er ook quests die ervoor zorgen dat je niet meer met bepaalde facties kan praten? Als je bijvoorbeeld legion quests doet kan je dan later nog dingen voor de Stomcloacks doen? Ik ben nu nog wat aan het rondlopen maar het zou handig zijn om dit te weten voordat ik de helft van de questgevers voor mij uitschakel.

Twee minpuntjes die ik tegen ben gekomen:

De enige steden die ik tot nu toe bezocht heb zijn Solitude en Whiterun. Wat mij opvalt is dat er weinig quests in deze steden zelf zijn. Volgens mij had je in Morrowind en Oblivion aardig wat quests die in de stad zelf opgelost kunnen worden. Maar misschien komt dat nog, de enige guild die ik tegen ben gekomen is de Companions guild, de andere guilds hebben misschien wat meer quests in de steden.

Bijna alle quests geven je de opdracht om een dungeon schoon te maken. Leuk, maar niet echt veel variatie. Maar misschien komt de variatie nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
Nieuwe vids, vooral de eerste 2 zijn hilarisch:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=eSQps6ESaeY]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-07 22:08
Scighera schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 15:37:
en dan hopen dat ik hem kan spelen zonder dat er internet op pc zit (internetconnectie gaat zo weer uit de pc, scheelt een hoop rotzooi).
Laat je connectie er nog even in zitten totdat Skyrim helemaal is opgestart. Ten eerste omdat de kans aanwezig is dat er nog een patch moet worden gedownload (ik geloof dat 1.1 al uit is), en ten tweede omdat je Steam eerst moet instellen op offline spelen zodat je inderdaad kan spelen zonder connectie. De optie om Steam offline te gebruiken vind je geloof ik in het linker dropdown menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
zo, steam staat erop, steam voor gek uitgemaakt dat ie 4.3GB wil downloaden terwijl er een DVD inzit, dat omzeilt, game nu aan het installeren.... en dan hopen dat ik hem kan spelen zonder dat er internet op pc zit (internetconnectie gaat zo weer uit de pc, scheelt een hoop rotzooi). En even een mail sturen naar Beteshda hierover....

Ik zal die frustratie wel vergeten zijn als de game start denk ik goede ervaringen van Morrowind, Oblivion, New vegas...
Dat Steam dom genoeg is om die 4GB te downloaden van internet i.p.v DVD is niet de schuld van Bethesda,
en dat je Steam nodig hebt, staat volgens mij netjes vermeldt op de achterkant van het doosje.

Steam is een té grote partij in distributie om over te slaan, zelfs als een aantal mensen problemen hebben
met Steam of met internet.

Daarnaast kun je altijd een versie van internet plukken, je hebt de ontwikkelaars nu toch al
gesteund, netjes van je.

[ Voor 6% gewijzigd door SacreBleu op 12-11-2011 15:51 ]

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:45
Pfff loop ik een half uur te zoeken naar het juiste pad de bergen in, kom ik een sneeuw troll tegen en ben ik binnen 1 klap dood. Ondoenlijk om daar voorbij te komen. Lastig spel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillonde
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 11:56
technoaddict schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 15:52:
Pfff loop ik een half uur te zoeken naar het juiste pad de bergen in, kom ik een sneeuw troll tegen en ben ik binnen 1 klap dood. Ondoenlijk om daar voorbij te komen. Lastig spel :p
Tip: koop de clairvoyance spell, daarmee kan je de route zien naar je geselecteerde quest. Een soort magische tomtom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Brons schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 15:40:
Zijn er ook quests die ervoor zorgen dat je niet meer met bepaalde facties kan praten? Als je bijvoorbeeld legion quests doet kan je dan later nog dingen voor de Stomcloacks doen? Ik ben nu nog wat aan het rondlopen maar het zou handig zijn om dit te weten voordat ik de helft van de questgevers voor mij uitschakel.

Twee minpuntjes die ik tegen ben gekomen:

De enige steden die ik tot nu toe bezocht heb zijn Solitude en Whiterun. Wat mij opvalt is dat er weinig quests in deze steden zelf zijn. Volgens mij had je in Morrowind en Oblivion aardig wat quests die in de stad zelf opgelost kunnen worden. Maar misschien komt dat nog, de enige guild die ik tegen ben gekomen is de Companions guild, de andere guilds hebben misschien wat meer quests in de steden.

Bijna alle quests geven je de opdracht om een dungeon schoon te maken. Leuk, maar niet echt veel variatie. Maar misschien komt de variatie nog...
Over de factions, geen idee, volgens mij niet, want ik heb altijd alle factions kunnen spelen in Oblivion met één character, IIRC.

Da's frapant, ik ben juist vele random quests tegengekomen waar degelijk wel een verhaal achter zat, en waarvoor ik niet iedere keer in een dungeon hoefde te hoppen.

Nu heb je natuurlijk ook nog maar twee steden bezocht van de tientallen die Skyrim je te bieden heeft, dus de quests-zelfs side- zullen ongetwijfeld een heel stuk interessanter worden naarmate je verder in het spel vordert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga zelf morgen beginnen, iemand nog tips voor de class? Zit tussen een zwaardvechter en een magier te denken.. Beide wel erg vet, maar vooral met die dragonshouts lijkt me magic wel gaaf.

Is het overgens lekker te spelen op de pc? Las hier zo dat mensen met zwakkere videokaarten het al goed op high konden draaien, wellicht dan dat ik het op ultra kan (zie signature voor specs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Thanks, zal die optie dan uitschakelen. :)

Ik zit nu in de game, ziet er geweldig strak uit!

Over het hoesje: niet gelezen, UK import, scheelde nog in de portemonnee, kreeg hem vandaag per post binnen ;)

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 15:59:
Ga zelf morgen beginnen, iemand nog tips voor de class? Zit tussen een zwaardvechter en een magier te denken.. Beide wel erg vet, maar vooral met die dragonshouts lijkt me magic wel gaaf.

Is het overgens lekker te spelen op de pc? Las hier zo dat mensen met zwakkere videokaarten het al goed op high konden draaien, wellicht dan dat ik het op ultra kan (zie signature voor specs).
Ik ben nu Night Elf/ Dark Elf ( Hoe dat ook heet.. ), pure magie!!
Super vet! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 16:00:
[...]

Ik ben nu Night Elf, pure magie!!
Super vet! :p
Night elf? Hmm ik ga denk ik voor de argonian, dragon looks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:07
In je huis kan je dingen stashen. Anders gewoon meedragen. Huis kost trouwens
spoiler:
5000 gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Voor de mensen die last hebben van de Esbern glitch (deur gaat niet open in een quest), extract Voices Extra.bsa in de Skyrim Data folder (met Fallout Mod Manager) heeft het opgelost bij mij, heb nu z'n stem en de quest triggerde goed en ik kan weer door!

[ Voor 5% gewijzigd door Switch op 12-11-2011 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 15:59:

Ik speel het op dit moment zonder stotteren op High met een 260GTX, PhenomII 720 en 4Gb aan geheugen op 1680/1050.

Ben al lvl16 en heb al flink wat tijd in de game gestoken en ben in principe qua quest hubs alleen nog maar in Whiterun geweest. Ben nu wel al min of meer de leider van de Companions.

Geniet tot nog toe flink van de game maar er is 1 ding wat voor mijn smaak nogal slecht gedaan is.
Het gebeurt tijdens de Companion quest line:

spoiler:
Het hele weerwolf gebeuren vind ik zeer slecht gedaan. Dus die meid staat daar als weerwolf en de ander gaat in haar arm snijden om zo die schaal ofzo te vullen met bloed zodat jij ervan kan drinken.
Maar je ziet hem snijden en opeens POEF is die schaal vol met water :/.

En nadat je ervan drinkt ren je opeens door de stad als weerwolf en na een minuut ofzo sta je opeens als mens ergens op een totaal andere plek.
Ik neem aan dat men met die gaten wil laten zien dat je je er niets van kunt herinneren maar toch vind ik dat dit beter gedaan had kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20111112090458/elderscrolls/images/f/f4/422514-1313609528.jpg

Zoiets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft de quest "In My Time of Need" al gedaan?
Zit zelf vast en kom er niet uit, ook niet na het lezen van deze link:

spoiler:
http://elderscrolls.wikia.com/wiki/In_My_Time_of_Need

Heb een guard 100 gold gegeven, maar die gevangene komt maar niet uit z'n cel en verder gebeurd er ook niks.
Krijg ook niet de informatie die ik nodig heb om die vriendjes van die gevangene te gaan afslachten.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

Ik heb even een vraag over de startegy guide die je voor dit spel kunt bestellen, en dan wel over de hardcover versie:

Afbeeldingslocatie: http://shop-nl.yourdiscovery.com/aff/media/catalog/product/cache/601/image/250x250/17f82f742ffe127f42dca9de82fb58b1/i/m/image_306.jpg

Ik heb deze dinsdag besteld bij 12game.com, maar nu is hij niet meer op de site te vinden. De bestelling zou gisteren worden geleverd (de dag dat de guide zou verschijnen) maar ik heb hem nog niet binnen, en bij de site reageren ze ook niet op mijn e-mails. Is er iemand hier die de guide al wel heeft ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Scighera schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 16:00:
Thanks, zal die optie dan uitschakelen. :)

Ik zit nu in de game, ziet er geweldig strak uit!

Over het hoesje: niet gelezen, UK import, scheelde nog in de portemonnee, kreeg hem vandaag per post binnen ;)
Geeft niet, kan gebeuren, Steam werkt soms gewoon niet mee, maar los daarvan is het een best distributieplatorm.

Overigens eens een firewall overwogen voor zowel TCP/IP als op applicatie niveau?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 16:11:

spoiler:

Heb een guard 100 gold gegeven, maar die gevangene komt maar niet uit z'n cel en verder gebeurd er ook niks.
Krijg ook niet de informatie die ik nodig heb om die vriendjes van die gevangene te gaan afslachten.

Iemand een idee?
spoiler:
Hij hoeft niet uit de cel te komen. Nadat je met de guard gepraat hebt ga je terug naar de cel en wacht tot hij (de gevangene) naar de deur komt lopen en dan praat je met hem en zeg je tegen hem dat je het geregeld hebt en geeft hij je de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Dit is het beste spel dat ik ooit gespeeld heb, en ik game al 23 jaar. Dit spel is zoveel beter en dieper dan Fallout... Echt ongelofelijk. 8)7

* Format-C is weer gamen.

Laters...

ps; als je als een ander character gaat spelen, wordt het hele spel dan ook anders? Of blijven de main quests dan hetzelfde?

[ Voor 47% gewijzigd door Format-C op 12-11-2011 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor

spoiler:

Iemand een idee?
spoiler:
Ze laten hem inderdaad niet vrij. Je moet die guard 100 gold betalen en dan gelijk terug naar die man gaan en zeggen dat je zijn bounty hebt betaald, dan zal hij vertellen wat je moet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsy schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 16:14:
[...]

spoiler:
Hij hoeft niet uit de cel te komen. Nadat je met de guard gepraat hebt ga je terug naar de cel en wacht tot hij (de gevangene) naar de deur komt lopen en dan praat je met hem en zeg je tegen hem dat je het geregeld hebt en geeft hij je de info.
Thanks! :)
Heeft gewerkt.
Zag geen nieuwe optie toen ik opnieuw met hem sprak, dus dacht dat het niet had gewerkt.
Toch wel. :+

Game on! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:22

yok

heeft iemand ook wel eens last dat je iedereen binnen een fort (bijv. Greenwall) verslaat, alle kamers afgaat en dan nog steeds het fort niet op 'Cleared' staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:34

H.Boss

Hugo Boss

Een vraag betreffende de shout:

spoiler:
Ik heb net de eerste draak verslagen bij die tower en dan moet ik een shout doen. Alleen als ik dat wil doen, dan zou dat middels "Z" moeten. Maar er staat 0 dragon souls. Iemand een idee? Want die kerel blijft door draven dat als ik een echte Dragonborn ben een Shout zonder training kan doen.

[ Voor 3% gewijzigd door H.Boss op 12-11-2011 16:25 ]

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
MrJoker1985 schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 16:25:

spoiler:
Ik heb net de eerste draak verslagen bij die tower en dan moet ik een shout doen. Alleen als ik dat wil doen, dan zou dat middels "Z" moeten. Maar er staat 0 dragon souls. Iemand een idee? Want die kerel blijft door draven dat als ik een echte Dragonborn ben een Shout zonder training kan doen.
spoiler:
Je moet hem nog wel toewijzen in je magic menu, anders werkt hij inderdaad niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:08
Zonder dragon soul kan je niet veel toewijzen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 20:48

MiliaanR

Just for fans.

MrJoker1985 schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 16:25:

spoiler:
Volgens mij moet je eerst je shout activeren Tab > Shouts > E (of clicken ofzo) op de shout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Welke FOV gebruiken jullie? Ik ben zelf voor 95 gegaan, anders dan wordt je soms wel erg claustrofobisch met al die skeletten om je heen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik ben nu bij die Magic College en daar loopt een vrij lange quest maar heeft dat ook iets met de main quest te maken? :p

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje.
Klopt het dat je als Woodelf niet kan trouwen met een ander Ras? bijvoorbeeld een Nord?..

Zou ik wel jammer vinden , want heb nogal een toffe Woodelf character gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

SacreBleu schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 16:26:
[...]

spoiler:
Je moet hem nog wel toewijzen in je magic menu, anders werkt hij inderdaad niet.
I know. Alleen hij blijft zeggen dat er 0 dragon souls zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

MiliaanR schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 16:27:
[...]

Volgens mij moet je eerst je shout activeren Tab > Shouts > E (of clicken ofzo) op de shout
Lukt niet. Omdat die aangeeft dat er 0 dragon souls zijn. Terwijl ik net een draak heb afgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:16
lol die reacties die je af een toe mee maakt :):)

spoiler:
net als met die gevangenen die je moet bevrijden, is die eindelijk vrij gekocht , loop zo'n bewaker op hem af.
met de mededeling dat hij zijn sleutel kwijt is, en dat hij even moet gaan zoeken.

waarop het antwoord van de gevangen ook weer goed is ..... hij wens hem even een enge ziekte toe :)

En dat terwijl hij nog vast zit :D :D

[ Voor 5% gewijzigd door ravw op 12-11-2011 16:38 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
MrVegeta schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 16:31:
Ik ben nu bij die Magic College en daar loopt een vrij lange quest maar heeft dat ook iets met de main quest te maken? :p
Ben nog niet aan de Magic College begonnen maar hoogst waarschijnlijk heeft deze niets met de MQ te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

MrVegeta schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 16:31:
Heb hem ook op 95 staan. Speelt echt stukken beter.
Heb ook gelijk de muis aangepast want die klopt dan ook niet meer. op neer ging veel sneller dan links rechts.

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
MrJoker1985 schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 16:34:
[...]

I know. Alleen hij blijft zeggen dat er 0 dragon souls zijn.
De soul zou al automatisch toegewezen moeten zijn aan die shout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Gwildor schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 16:39:
[...]

De soul zou al automatisch toegewezen moeten zijn aan die shout.
Nou dan ga ik het opnieuw laden, had gelukkig daarvoor nog gesaved. Even opnieuw proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Laatst online: 12-08 23:21
DutchMan schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 16:38:
[...]

Heb hem ook op 95 staan. Speelt echt stukken beter.
Heb ook gelijk de muis aangepast want die klopt dan ook niet meer. op neer ging veel sneller dan links rechts.
Offtopic: verkeerd gequote?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
offtopic:
Nu wel frustratie maar bij New Vegas niet? :?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
MrJoker1985 schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 16:40:
[...]

Nou dan ga ik het opnieuw laden, had gelukkig daarvoor nog gesaved. Even opnieuw proberen.
heb je de shout wel aan de Z knop toebedeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Laatst online: 13:26

spoiler:

Iemand een idee?
Ja had ik ook, je moet nog echt een keer of 2 met hem praten totdat je de optie krijgt: Your fine has been paid.

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:11

MsG

Forumzwerver

Ik kreeg door een bepaalde quest een warrior chick die met me mee ging aldoor. Helaas is die door de 1e draak al gedood :(, ik dacht dat die niet dood kon net als dat irritant arena ventje uit Oblivion. Geen zin om weer overnieuw te moeten maar wel jammer.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap het soms ook niet met die warrior chick, die is bij mij al een keer of 3 gelanceerd door een giant.
Maar staat evenlater doodleuk weer naast je.
Maar dood kan ze wel, laatst maar opnieuw een savegame geladen zodat ze er weer bij was, aangezien ik geen idee heb hoe je aan een nieuwe kunt komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 17:07:
Ik snap het soms ook niet met die warrior chick, die is bij mij al een keer of 3 gelanceerd door een giant.
Maar staat evenlater doodleuk weer naast je.
Maar dood kan ze wel, laatst maar opnieuw een savegame geladen zodat ze er weer bij was, aangezien ik geen idee heb hoe je aan een nieuwe kunt komen.
Je kan mercenary's kopen voor 500 gold, bij zo'n beetje elke inn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 12:04
Hmmz, ik twijfel echt heel sterk bij character keuze. Maakt het eigenlijk heel veel uit, of kun je beter kiezen op welk uiterlijk je het meest aanstaat? Ik twijfel met name tussen Nord en Imperial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armada. schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 17:11:
Hmmz, ik twijfel echt heel sterk bij character keuze. Maakt het eigenlijk heel veel uit, of kun je beter kiezen op welk uiterlijk je het meest aanstaat? Ik twijfel met name tussen Nord en Imperial.
Volgens mij maakt het heel weinig uit, dat is mijn ervaring tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 17:13:
[...]

Volgens mij maakt het heel weinig uit, dat is mijn ervaring tenminste.
agh de 1e heeft wat meer skills hierin en de andere daarin verder maakt het weinig uit idd 8)7

verder nog een vraag ik heb vaak zon berenpoot ofzo op mijn radar ding geval bovenin staan..
weet iemand wat dat is? heb al op internet gezocht maar vind niet veel erover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Laatst online: 21:52

Infinchible

Woef!

Wat een vet spel!!! Heb er nu al meer dan 23 uur inzitten, ben op dit moment level 22 geloof ik.
Merk al wel dat ik redelijk krachtig word, maar er zijn nog veel gevaren waar ik wel voor moet oppassen. Hier een screenshot van mijn character, ziet er wel erg stoer uit zo. Het is een vrouwelijke bosmer trouwens ;). Niet echt een specialisatie, gebruikt veel sneak, alchemy, marksman, destruction, one-handed en smithing/enchanting. Beetje een manusje-van-alles.
Maar man o man, wat een vet spel! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

eehbiertje schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 17:20:

verder nog een vraag ik heb vaak zon berenpoot ofzo op mijn radar ding geval bovenin staan..
weet iemand wat dat is? heb al op internet gezocht maar vind niet veel erover
Is dat niet gewoon een stad? Als je op de map met je muis over het logo hangt krijg je een naam te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Zijn er ook al mensen die de Quest Forsworn Conspiracy af hebben?

spoiler:
Ik heb ontdekt dat de koning een muppet is, en wil nu naar die Nepo gaan. Eenmaal daar kan ik niks met die info en als ik daar weg wil wordt ik altijd achterna gezetten door iedereen daar. Iets wat mij niet lukt om te vermoorden in mijn eentje en die guards doen geen flikker... Mis ik iets oid of is het echt gewoon zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo lange tijd geleden dat ik zo'n goede RPG heb gespeeld, Ik ben nu al wat uurtjes bezig en sinds Baldur' s Gate en sequel heb ik niet meer het gevoel gehad opgezogen te worden in het verhaal geweldig. Ook TES Oblivion heb ik gespeeld maar die vond ik toch minder als deze aflevering tot nu toe. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2011 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben ook met de Forsworn conspiracy bezig. Was opeens in Marketh
spoiler:
na een avondje drinken in een inn haha

mbt de quest:
spoiler:
ik heb alle evidence gevonden. @Gropah ik heb die nepo geconfronteerd en hij biechtte alles op met het idee dat ik niet levend het pand zou verlaten. was lastig gevecht maar het is uiteindelijk wel gelukt. ik kreeg vervolgens een questupdate: evidence aan eltrys geven. Eenmaal daar blijkt hij vermoord en staan daar 3 guards. Ik heb me maar mee laten nemen naar de gevangenis. Is er daar ook een manier om zonder de forsworn te helpen te onsnappen? want dat zijn ook niet echt lievertjes en ik probeer de goodguy te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

RevenNL schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 16:41:
[...]

Offtopic: verkeerd gequote?
Klopt, moest jou post staan. :+

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:59
Die giants zijn wel lichtelijk overpowered... Er kilde er net even een draak voor mij zonder enig probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:50
Taenadar schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 17:49:
Die giants zijn wel lichtelijk overpowered... Er kilde er net even een draak voor mij zonder enig probleem
En ik versloeg met lvl 2 ook met gemak weer 2 giants in a row ;D

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 12:57
Iemand trouwens de quest in Whiterun met die 'arabieren' al gedaan? Ik zit precies vast.

spoiler:
Ik heb die chickie dus gevonden en toen zei ze tegen mij da'k naar de prison moest gaan om met één zon dude te praten (van die Aldirak of zoiets). Die dude wou dat ik zijn bounty betaalde - wat ik deed, 100 gold - waarna er niet gebeurde :/. De gast blijft in de kerker zitten en de guards doen helemaal niks... Is dit een bug of doe ik iets fout? De andere mogelijkheid is om haar locatie door te geven aan die gasten, maar dat wil ik niet, want ze is zo lievvv

[ Voor 11% gewijzigd door Qurius op 12-11-2011 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Qurius schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 17:52:
Iemand trouwens de quest in Whiterun met die 'arabieren' al gedaan? Ik zit precies vast.

spoiler:
Ik heb die chickie dus gevonden en toen zei ze tegen mij da'k naar de prison moest gaan om met één zon dude te praten (van die Aldirak of zoiets). Die dude wou dat ik zijn bounty betaalde - wat ik deed, 100 gold - waarna er niet gebeurde :/. De gast blijft in de kerker zitten en de guards doen helemaal niks... Is dit een bug of doe ik iets fout? De andere mogelijkheid is om haar locatie door te geven aan die gasten, maar dat wil ik niet, want ze is zo lievvv
spoiler:
Loop naar die kerel in de cel, praat met hem en vertel dat zijn bounty voldaan is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exbloder
  • Laatst online: 21-05 22:39
Spoiler tags misschien? Edit: ninja spoiler tags edit |:(

Heb er nu een goeie 15u op en amuseer me, nu de crashes verholpen zijn, echt ongelofelijk. Natuurlijk is het wat meer consolevriendelijk gemaakt maar de UI heeft weinig ergernissen(behalve misschien loadouts op bvb de F1-F4 toetsen) maar ik vertrouw op de modders eens de Creation kit gereleaset is. Het alledaagse sfeertje bevalt me wel, drakengevechten zijn nog steeds leuk(heb er al 6 dood dacht ik) en de dungeons zijn véél minder saai en generiek dan in Oblivion. Kudos voor al mijn verwachtingen te overtreffen aan Bethesda!

[ Voor 3% gewijzigd door Exbloder op 12-11-2011 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sianto
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-03 00:34
spoiler:
Yay, net de labyrinthian uit TES: Arena gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kilon
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-08 08:17
Zo. Riverwood ziet er een stuk beter uit met een skelet van een draak precies in het midden van het dorp.
Pagina: 1 ... 3 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor al je problemen en technische vragen kun je terecht in: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477915">~~~[Multi] Skyrim - Topic voor problemen en (technische) vragen</a>.