I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Magie en zo'n meeloper gastje die pijl en boog heeftXyritZz schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 10:17:
[...]Hoe doen jullie die drakengevechten trouwens? Ben nu rond level 10 en ze killen me met het grootste gemak. Gebruik ik de compleet verkeerde tactiek, of moet ik gewoon wachten totdat ik rond level 30 zit?
[ Voor 3% gewijzigd door Caelorum op 12-11-2011 10:29 ]
haha, gastje, mijn dochter zegt dat ook altijd..Ik ben te oud voor die shit

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
Anoniem: 429466
4xAA aan.
ff googelen tweaker, is niet zo moeilijk voor jou toch?Anoniem: 429466 schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 10:32:
Kan iemand mij vertellen hoe je vsync uit zet in skyrim want hij voelt te laggy aan op ultra en
4xAA aan.
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
Volgens mij was het iPresentInterval=1 aanpassen naar iPresentInterval=0.Anoniem: 429466 schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 10:32:
Kan iemand mij vertellen hoe je vsync uit zet in skyrim want hij voelt te laggy aan op ultra en
4xAA aan.
"Above And Beyond The Call"
Die zoek ik ook ja, ik raak verdwaald10K schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 10:17:
Ik bak er echt niks van, weet iemand een goede tutorial voor de beginnende speler die nooit RPGs speelt?![]()
Ik kan op youtube niet zo snel iets vinden.
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Heb ik gedaan maar kwam nergens op uitFlyby_Wire schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 10:33:
[...]
ff googelen tweaker, is niet zo moeilijk voor jou toch?
Aangezien ik er toch al een dikke 10 uur in heb zitten voel ik niks voor om opnieuw te gaan beginnen. Omdat mijn save games totaal waardeloze autosaves zijn en een aantal saves van 7 uur terug heb ik de keuze om of vast te blijven zitten of om 7 uur terug te gaan... hopelijk kan iemand mij helpen.
Schijnt dus een bug te zijn in het spel. Er zijn heel veel mensen die er last van hebben dus afwachten op een patch van bethesda

[ Voor 8% gewijzigd door glennox op 12-11-2011 10:48 ]
Zelfs in deel vijf van dit topic zijn al minstens twee links gegeven waar wordt doorverwezen naarAnoniem: 429466 schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 10:42:
[...]
Heb ik gedaan maar kwam nergens op uit
tutorials.
Zelfs een Google search duurde maar 2 minuten, dus je maakt het jezelf wel héél makkelijk af.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Soms worden er spell books gedropt. Of je kan ze gewoon kopen bij een merchant.Willybubba schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 10:49:
Waarschijnlijk al 100 keer gevraagd maar dit topic gaat best snel... Hoe kom ik aan betere spells? Alles zit op Novice zo'n beetje. Vind je ze gewoon ergens toevallig of is er ergens een verkoper die de betere boeken heeft?
Dan niet ik weet toch zelf wel wat ik heb gedaan of niet dan, en als iemand het zo kan zeggen dat scheeld een hoop zoek erk ander is zo'n forum ook niet meer nodigSacreBleu schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 10:45:
[...]
Zelfs in deel vijf van dit topic zijn al minstens twee links gegeven waar wordt doorverwezen naar
tutorials.
Zelfs een Google search duurde maar 2 minuten, dus je maakt het jezelf wel héél makkelijk af.
Maar ff serieus het werkt niet als ik het verander via skyrimsprefs general
Als ik nu een xbox of ps zou willen aanschaffen voor deze game? Wat zou dan het beste zijn.
Ik begreep dat dit spel op een xbox 360 is ontwikkeld, dus is dit dan ook de beste keus ivm bugs, updates en grafisch?
PC is zeker de beste keuze voor een spel zoals dit: Mod access en .ini veranderingen
edit: oh je bedoelt playstation en niet pc, my bad
[ Voor 10% gewijzigd door Basekid op 12-11-2011 11:13 ]
Conscience NL schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 10:16:
Hoe join je de Thieves Guild eigenlijk?
Anoniem: 284985
Bugs zitten meestal in de code van het spel zelf, dus als je een bug hebt op de 360, dan heb je grote kans deze ook terug te vinden op de andere platformen, ongeacht welke platform als basis is gebruikt.eth0 schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 11:10:
Dit spel heb ik naar uitgekeken. Alleen heb geen game pc deze eigenlijk ook niet aanschaffen. Een goedkoper alternatief is natuurlijk een xbox of ps.
Als ik nu een xbox of ps zou willen aanschaffen voor deze game? Wat zou dan het beste zijn.
Ik begreep dat dit spel op een xbox 360 is ontwikkeld, dus is dit dan ook de beste keus ivm bugs, updates en grafisch?
Graphics kunnen hier wél een rol meespelen, meestal ziet het er allemaal wat gelikter uit op de 360 omdat ze
daar standaard Anti-Alliasing toepassen op de games.
Natuurlijk heb je ook persoonlijke voorkeur, sommige mensen vinden de PS-controller beter, andere de 360-controller, en dat is idem met de console.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Zo kun je zien dat de videokaart bijna alle werk op zich neemt. Ok ok ik heb wel een HD6950 runnen, maar ik had aanvankelijk gedacht dat ik ook mijn socket 775 moest in ruilen voor een 1155 en daarin een i5 moest drukken.
Het laden gaat heerlijk met een SSD (ik heb een Onyx 64GB), dus dat is een aanraden voor iedereen!
Zelf zou ik gaan voor de Breton (heb ik ook voor gekozen), maar de voornaamste reden hiertoe bij mij is dat ik de Oblivion elves er gewoon over het algemeen verschrikkelijk uit vind zienRevenNL schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 11:23:
Ik kan niet kiezen tussen een Dark Elf of Breton. Zelf wil ik namelijk een 'battlemage' maken. Meer gefocused op magic, maar als ik een keer een potje wil vechten moet dat ook kunnen. Welke van de 2 zouden jullie kiezen?
In principe, maakte het helemaal niet meer uit, het levellen is op der mate manier aangepast datRevenNL schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 11:23:
Ik kan niet kiezen tussen een Dark Elf of Breton. Zelf wil ik namelijk een 'battlemage' maken. Meer gefocused op magic, maar als ik een keer een potje wil vechten moet dat ook kunnen. Welke van de 2 zouden jullie kiezen?
het niet meer uitmaakt wat je main skills zijn.
Races hebben allemaal een begin bonus, waar ze iets beter in zijn.
Een Wood Elf heeft iets betere Archery skills dan bijvoorbeeld een Imperial, maar dat is alleen maar
in het begin, eigenlijk.
Kortom, het zijn tegenwoordig alleen begin skills, en je traint ze door ze vaker te gebruiken,
het zijn de perks die ervoor zorgen dat je skills in bepaalde gebieden veel beter worden.
Maar je begint het spel niet met perks, alleen een hoger level in magie of iets anders.
Spoilersjmk schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 09:47:
[...] redguard vrouw.
Met M kan je de map bekijken
[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 12-11-2011 11:43 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
In andere woorden, kies welke je er het leukst vind uitzien en dan komt de rest later?SacreBleu schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 11:28:
[...]
In principe, maakte het helemaal niet meer uit, het levellen is op der mate manier aangepast dat
het niet meer uitmaakt wat je main skills zijn.
Races hebben allemaal een begin bonus, waar ze iets beter in zijn.
Een Wood Elf heeft iets betere Archery skills dan bijvoorbeeld een Imperial, maar dat is alleen maar
in het begin, eigenlijk.
Kortom, het zijn tegenwoordig alleen begin skills, en je traint ze door ze vaker te gebruiken,
het zijn de perks die ervoor zorgen dat je skills in bepaalde gebieden veel beter worden.
Maar je begint het spel niet met perks, alleen een hoger level in magie of iets anders.
Eigenlijk komt het daar wel op neer, in Oblivion was het belangrijker omdat het levellen iets andersRevenNL schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 11:47:
[...]
In andere woorden, kies welke je er het leukst vind uitzien en dan komt de rest later?
werkte, waardoor het van te voren al belangrijk was om een goede keuze te maken in ras.
Kijk wel, wat je ras voor unieke skill heeft, een Wood Elf kan bijvoorbeeld command animal gebruiken,
en een Orc iets van rage.
Dat zijn wel aspecten waar je naar kunt kijken.
Maar je ras, is bij verre niet meer zo belangrijk.
Sommige rassen hebben ook resistances of immunities voor bepaalde types damage of elementen
[ Voor 6% gewijzigd door SacreBleu op 12-11-2011 11:52 ]
Draken vallen bij mij wel mee, vooral als je een companion bij je hebt. Paar vuurballen tot ie op de grond valt en dan beuken met een dikke hamerCaelorum schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 10:29:
[...]
Magie en zo'n meeloper gastje die pijl en boog heeften heeeel veeel potions ^^
Ik ook zoiets, zit tussen level 6 en level 7 na 12 uur spelenwalterwhite schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 11:53:
ben trwns level 8 pas na 13 uur spelen
Nee, ze bedoelen de versie met een betere kaart-kardo- schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 11:56:
Bij bart smit verkopen ze de special editie voor de gewone prijs zeggen ze maar bedoelen ze dan de editie met dat beeldje enzo? Linkje : http://www.bartsmit.com/pc-dvd-elder-scrolls-skyrim-limited-edition
Ik gebruik een volledig getweakte ini, niet van mezelf btw. Download onderstaand inis en plaats ze in de juiste folder. Bij "sD3DDevice" in Skyrimprefs.ini moet je even in je eigen ini kijken en dit veranderen, dat is je GPU. Shadows staan hierin op "High" btw, hoger trok mijn PC het niet. Al het andere moet op maximaal staan als het goed is.Anoniem: 335382 schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 10:01:
[...]
Heb je gewoon deze tweaks gedaan?
http://forums.bethsoft.co...c-ini-and-console-tweaks/
Ik krijg trouwens een stabiele 35-40fps met een overklokte E8500 en een HD5850.
http://www.multiupload.com/W7OL09CKPA
[ Voor 6% gewijzigd door mister_S op 12-11-2011 12:05 ]
Jammeranandus schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 12:02:
[...]
Ik ook zoiets, zit tussen level 7 en level 8 na 12 uur spelen
[...]
Nee, ze bedoelen de versie met een betere kaart
Ik zit inmiddels met een uurtje of 10 spelen op level 6 en pas in de eerste grote stad. Nog geen draak gezien
Ik ben alles aan het verkennen in de buurt, veel kleine quests doen, bezig met alchemy, crafting, etc. daarnaast gewoon alle skills aan het proberen met mijn imperial.
Uiteraard ook al een paar kleer dood gegaan. Ik maakte de fout om snachts buiten onderweg iemand af te maken. vervolgens loop ik door naar de stad en wordt continu afgemaakt door de guards
Kan je op de een of andere manier van die bounty af komen?
Uiteraard was mijn laatste savegame van een paar uur daarvoor, dus daar leren we ook weer van ;-)
Tot nu toe geeft de hele game mij een wauw effect, maar ik blijf het gevoel houden dat hoeveel ik ook doe ik nog steeds de helft van de game mis
Ik ben nu al benieuwd naar mijn volgende caracter, wat waarschijnlijk eentje zal worden waar ik alleen maar stealth en magic bij gebruik, dat zijn twee dingen die ik nu bijna niet gebruik ;-)

Echter, omdat ze resistant zijn voor deceases vroeg ik me af of dat het dus ook inhoud dat ze geen werewolf of vampier kunnen worden, wat natuurlijk jammer zou zijn.
iemand die een oplossing heeft of iets meer informatie?glennox schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 10:44:
Ik zit dus helemaal vast bij de quest diplomatic immunity.
spoiler:Het is dus een stealth missie. Maar ik heb gewoon alle vijanden weten te vermoorden en en brute wijze het hele "feestje" uitgemoord. Alleen nu kan ik geen kant meer op en zit ik vast in beide gebouwen. Er is een soort gevangenis daarvan heb ik een sleutel gevonden. Alleen daarnaast zit een luik naar een nog lagere verdieping. Daar kan ik niet inkomen en zit me complete spel vast.
Aangezien ik er toch al een dikke 10 uur in heb zitten voel ik niks voor om opnieuw te gaan beginnen. Omdat mijn save games totaal waardeloze autosaves zijn en een aantal saves van 7 uur terug heb ik de keuze om of vast te blijven zitten of om 7 uur terug te gaan... hopelijk kan iemand mij helpen.
Schijnt dus een bug te zijn in het spel. Er zijn heel veel mensen die er last van hebben dus afwachten op een patch van bethesda
Resistance is, als het goed is, geen immunity, dus je hebt een verlaagde kans om die ziektes op te lopenRevenNL schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 12:10:
Ik ga dan toch een Wood Elf aanmaken, omdat die eruit zien alsof ze alles zouden kunnen. (Soort van assasin uiterlijk in mijn ogen)
Echter, omdat ze resistant zijn voor deceases vroeg ik me af of dat het dus ook inhoud dat ze geen werewolf of vampier kunnen worden, wat natuurlijk jammer zou zijn.
maar je bent er niet immuun voor.
Vaak worden deze ziektes ook nog via Quests aangeboden, weet niet of dat in Skyrim nu ook verwerkt is.
Yup, zo doe ik het.timskiej schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 12:14:
En hoe wisselen jullie snel van spell/wapens? gewoon met q als favorite toevoegen?
Idd, zie het net. 50% resistanceSacreBleu schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 12:13:
[...]
Resistance is, als het goed is, geen immunity, dus je hebt een verlaagde kans om die ziektes op te lopen
maar je bent er niet immuun voor.
Vaak worden deze ziektes ook nog via Quests aangeboden, weet niet of dat in Skyrim nu ook verwerkt is.
Aaah, mooi, wist het zelf namelijk ook niet zeker, maar vaak gebruiken games "ressistance" terwijl je er eigenlijk immuun voor bent.
Maar 50% is prima, dus je hebt nog genoeg kans om vampier of weerwolf te worden
Ik vind het ook een gruwelijk goed spel , maar ik slaag er echt niet in om linker en rechterhand te gebruiken in het spel. Weet niet of het aan de standaard Windows drivers ligt voor mijn G500 , maar ik kan bijvoorbeeld een zwaard enkel links gebruiken , via het quick menu slechts 1 hand iets toewijzen enz ...
Zelfs het wisselen van M1 en M2 in het control menu gaat gewoon NIET. Ik klik op de knop die ik wil wijzigen , klik de gewenste knop op mijn muis , en er gebeurt niets , dan duw ik nog een willekeurige knop om opnieuw te beginnen , dan staat die knop gebonden met M1 of M1 , niet normaal meer...
Als ik dus snel even wil wisselen tussen dual spells , boog en zwaard is het iedere keer prutsen ( erg spijtig , het bederft mijns speelplezier enorm
[ Voor 0% gewijzigd door MPAnnihilator op 12-11-2011 12:21 . Reden: spelling ]
Anoniem: 111246
Basekid schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 12:22:
spoiler:Kan iemand mij vertellen hoe ik bovenop die berg bij de greybeards kom? Ik kan gewoon geen pad vinden dat naar boven gaat, alleen om de berg heen
Thanks! was zelf door het dorpje gelopen en was verderop gaan zoekenglennox schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 12:29:
[...]
spoiler:Op een gegeven moment kom je bij een waterval.. vlak daarbij zit een dorpje met een ingang in een mijn. Voordat je de brug overloop naar het dorpje zieje rechts of links een weggetje omhoog een zandpad.. dat is goede weg omhoog en kom je ook van die stenen tegen waar mensen zitten te bidden
Sta je daar mooi in je onderbroek.FranticDJ schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 12:38:
Awkward.. Ineens staat Lydia in mn slaapkamer "what do you need my thane?"
Anoniem: 396097
Sorry als dit overkomt als een beschuldiging, maar dat is een bekend probleem bij de eerste versies van de minder legale skyrim uitvoering van razor.MPAnnihilator schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 12:19:
Kan er iemand die geen probleem heeft met de nieuwe interface a.u.b. eens zijn ini posten ?
Ik vind het ook een gruwelijk goed spel , maar ik slaag er echt niet in om linker en rechterhand te gebruiken in het spel. Weet niet of het aan de standaard Windows drivers ligt voor mijn G500 , maar ik kan bijvoorbeeld een zwaard enkel links gebruiken , via het quick menu slechts 1 hand iets toewijzen enz ...
Zelfs het wisselen van M1 en M2 in het control menu gaat gewoon NIET. Ik klik op de knop die ik wil wijzigen , klik de gewenste knop op mijn muis , en er gebeurt niets , dan duw ik nog een willekeurige knop om opnieuw te beginnen , dan staat die knop gebonden met M1 of M1 , niet normaal meer...
Als ik dus snel even wil wisselen tussen dual spells , boog en zwaard is het iedere keer prutsen ( erg spijtig , het bederft mijns speelplezier enorm)
Ik heb niet altijd wat tegen razor uitvoeringen. maar deze game koop je gewoon!! (puntAnoniem: 396097 schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 12:40:
[...]
Sorry als dit overkomt als een beschuldiging, maar dat is een bekend probleem bij de eerste versies van de minder legale skyrim uitvoering van razor.
klopt, had hem zelf even geprobeerd om te checken of mijn pc hem aan kon. Toen kwam ik die bug met dat switchen van wapens dus ook al tegenjanus_freggel schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 12:41:
[...]
Ik heb niet altijd wat tegen razor uitvoeringen. maar deze game koop je gewoon!! (punt)
'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
exact de reden waarom ik niet altijd wat tegen Razor uitvoeringen hebAnoniem: 396097 schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 12:43:
[...]
klopt, had hem zelf even geprobeerd om te checken of mijn pc hem aan kon. Toen kwam ik die bug met dat switchen van wapens dus ook al tegen
Heb hem overigens gekocht voor PS3 en pc. pc versie gaat over een jaar pas geinstalleerd worden, omdat ik altijd achter loop met hardware
Oblivion speelde ik pas 2,5 jaar na release. met toen gemiddelde hardware kon meteen alles op ultra
Over een jaartje upgrade ik wel een keer naar quad core en een 6970 of hoger voor +/- € 100,00 terwijl ik nu minimaal het drievoudige kwijt zou zijn
[ Voor 13% gewijzigd door janus_freggel op 12-11-2011 12:48 ]
Oblivion heb ik idd. ook best laat gehaald, was nog bezig met morrowind nadat ik er achter kwam dat mijn vader die ooit van een vriend had gekregen en maar aan mij had gegeven omdat hij niet gamed. Toen na morrowind er achter gekomen dat oblivion er al lang was en die ook maar uit een budget-bak gevist en here we are met skyrim.janus_freggel schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 12:46:
[...]
exact de reden waarom ik niet altijd wat tegen Razor uitvoeringen heb
Heb hem overigens gekocht voor PS3 en pc. pc versie gaat over een jaar pas geinstalleerd worden, omdat ik altijd achter loop met hardware
Oblivion speelde ik pas 2,5 jaar na release. met toen gemiddelde hardware kon meteen alles op ultra
Als je voor je een mijn in gaat saved en dan de mijn doet, als je dan loot krijgt die je niet bevalt. gewoon weer laden en nog een keer doen. de betere loot is dan ineens anders
Kan je zomaar eens een hele goede boog krijgen als archer ipv een two handed weapon waar je niets meer doet ;-)
Werkt op de PS3 versie en is leuk te doen bij de simpele dungeons waar je een tweede keer zo doorheen kan rennen...
via je favorietenRevenNL schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 12:57:
Een klein ding wat ik niet kan vinden. Hoe kan je snel tussen je ranged (bow) en close range (mace etc.) switchen?
Of hotkeys? Zelf heb ik mijn bow op 6 en ik loop standaard rond met flames en een mace. Als ik dan op 6 druk, gaat hij over op de boog. Druk ik dan nog eens op 6 dan gaat hij weer terug naar flames + mace. Ideaal.
Zet je wapen als facoriet met f, druk op q ingame om de favorieten menu te zien, daarna kun je de wapen instellen op 1-8 als hotkey.RevenNL schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 12:57:
Een klein ding wat ik niet kan vinden. Hoe kan je snel tussen je ranged (bow) en close range (mace etc.) switchen?
Via 'TAB' ga je naar "Items" daar kies je een wapen voor close-range en voor long-range,RevenNL schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 12:57:
via 'F' kun je ze toevoegen aan je favorieten.
In-game kun je nu via 'Q' dit menutje oproepen, wees niet bang, het spel wordt gepauzeerd, dus je kunt
makkelijk een goede keus maken in wapen en/of spell
De systemeneisen vallen toch best wel mee? Ik heb een GTS 360m en kan zelfs op high spelen, de frames liggen dan wel rond de 30-40 maar dat is niet zo erg voor een RPG. Als je alles op ultra wilt spelen dan zal het wel wat zwaarder zijn natuurlijk.janus_freggel schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 12:46:
[...]
kon meteen alles op ultra
Over een jaartje upgrade ik wel een keer naar quad core en een 6970 of hoger voor +/- € 100,00 terwijl ik nu minimaal het drievoudige kwijt zou zijnSpeel dan alles op ultra
"Above And Beyond The Call"
Is er trouwens de mogelijkheid een lock te zetten op een tegenstander tijdens een gevecht? ik draai me helemaal gek nu soms, komt chaotisch over.
Hoewel een chaotisch gevecht wel meer bij de realiteit komt dan een steriel gevecht
Ik kan er 1 of 2 bijzetten, maar begrijp niet hoe ik die dan gebruik.
1 of 2 zijn de pijltjes toetsen links rechts tijdens spelen, naar boven is favo openen. maar als je 2 favo's hebt ingesteld kan je tijdens het spelen links of rechts kiezen om snel te switchenFerdiV schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 13:15:
Is er al iemand die kan uitleggen hoe het favorieten werkt op de consoles?
Ik kan er 1 of 2 bijzetten, maar begrijp niet hoe ik die dan gebruik.
Ik heb ook nog steeds geen draak gezien
Nope. Wel als je je spell wegdoettimskiej schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 13:13:
Is het mogelijk om te blocken als je een singlehanded wapen en een spell hebt?
[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 12-11-2011 13:25 ]
Ja klopt, maar hoe kies je dan of de sneltoets voor R of L is? Bij mij doet ie steeds wat anders. Heb dan op een gegeven moment in 2 handen dezelfde spelljanus_freggel schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 13:16:
[...]
1 of 2 zijn de pijltjes toetsen links rechts tijdens spelen, naar boven is favo openen. maar als je 2 favo's hebt ingesteld kan je tijdens het spelen links of rechts kiezen om snel te switchen
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Waar kan ik die 1 vinden? Ik ben nog in het begin gebied.FranticDJ schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 13:36:
shrine of talos beezoeken
Mar goed zijn er meer mensen die het spel echt best wel afschuwelijk lelijk vinden? Van veraf is het prima maar van dichtbij, mijn god het ziet er echt niet uit! Ook die bergen met sneeuw enzo, voor een PC titel is het wel erg triest. Consoles snap ik het wel want die zijn zo beperkt. Maar ik vindt het spel er echt lelijk uitzien. Wel sfeervol sommige stukjes maar wel gewoon echt lelijk, vooral die textures van dichtbij. Niet om aan te zien, of ben ik nu te kritisch?
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Anoniem: 423698
Lydia kan niet mee, die heb ik thuis achter gelaten.MiliaanR schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 13:19:
Als ik een paard koop, hoe gaat dat dan met mijn lydia?
Ik heb ook nog steeds geen draak gezienTerwijl ik wel de eerste draak heb bevochten..
Whiterun, waar die kerel zeg maar buiten staat te preachen ^^ achter hem staat er eenDeepSeven schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 13:37:
[...]
Waar kan ik die 1 vinden? Ik ben nog in het begin gebied.
als je er echt met je neus tegenaan staat is het niet echt geweldig. Maar ja, waarom zou je dat doen? En je kan je grafics ook een heel stuk omhoog schroeven.Postius schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 13:37:
De razor uitvoering werkt prima hoor........
Mar goed zijn er meer mensen die het spel echt best wel afschuwelijk lelijk vinden? Van veraf is het prima maar van dichtbij, mijn god het ziet er echt niet uit! Ook die bergen met sneeuw enzo, voor een PC titel is het wel erg triest. Consoles snap ik het wel want die zijn zo beperkt. Maar ik vindt het spel er echt lelijk uitzien. Wel sfeervol sommige stukjes maar wel gewoon echt lelijk, vooral die textures van dichtbij. Niet om aan te zien, of ben ik nu te kritisch?
Ik vind het er iig puik uitzien.
blup
De textures hadden wel op een hogere resolutie gemogen, maar ach.
Uiteindelijk gaat het om het verhaal en de belevenis en niet de graphics.
Wat doe ik hier fout?
sc0ut0r schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 13:45:
Hey allemaal, ik zit met een beetje een probleem.
spoiler:Ik sta voor de ingang van de Wizard College van Winterhold, waar ik dus voor zo'n wizard een test moet doen voor ik naar binnen mag. Ik moet een fear spell casten op een steen op de grond, heb van die mage dus die spell geleerd en heb hem ge-equipped, maar ik blijf maar de message "not enough magicka" krijgen, terwijl ik zeker 4-5 magicka potions achter elkaar heb gedronken.
Wat doe ik hier fout?
Je kunt ook je savegame opnieuw laden en een ander antwoord geven, kies je voor "fire" dan
kun je een fireball afschieten, en kom je alsnog binnen.
Het principe hier, is dat je een spell afschiet die in jouw antwoord zit
Nieuw character beginnen dan maar of...?
Anoniem: 371300
Zal ik wel doenProto schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 13:59:
OK, wtf, is dit een bug in het spel of hoort zo ongeveer heel whiterun hostile te zijn?
spoiler:In The Bannered Mare, house Gray-Mane en in Dragonsreach word ik on sight aangevallen en uitgemoord, in Dragonsreach zelfs door iedereen in het gebouw.
Nieuw character beginnen dan maar of...?
Dat heb ik nu na 8 uur speler 1x gehad. Zo ineens een CTD...WesleyRBK schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 11:28:
Hebben jullie ook het probleem dat Skyrim zich zelf afsluit zonder een fout te weergeven?
Sorry zal er op letten.
Ik heb gevonden wie je moet hebben:buster01 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:32:
Ik zoek de redguard in whiterun waar is zij te vinden
Yippie kayak, other buckets!
Dat had ik gisteren na 5 uur spelen totaal niet en vandaag na 2 uur spelen gebeurde het 3 keer in 2 uur. Gelukkig heb je quicksaves en veel autosaves en is het binnen een minuut weer helemaal opgestart, maar het moet wel snel gefixed worden omdat het wel heel irritant is.WesleyRBK schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 11:28:
Hebben jullie ook het probleem dat Skyrim zich zelf afsluit zonder een fout te weergeven?
is er nog een manier om te achterhalen wat de zwakke punten zijn van een bepaald vijand?
Moeilijkheidsgraad staat op adept, de default setting. Gaan de vijanden later nog veel lastiger worden of blijft het zo'n beetje dit niveau? Ben nu lvl 8 en heb alleen nog omgeving van Whitereach gespeeld.
Ik ben hier:

Trouwens; wat een game!!!
[ Voor 22% gewijzigd door Format-C op 12-11-2011 14:22 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Format-C schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 14:21:
Mensen: ik zit vast.
Ik ben hier:
[afbeelding]
spoiler:Hoe krijg ik die deur open? Mis ik iets? Of kán ik die deur niet openmaken? Of moet ik terug naar de uitgang en die sleutel/ claw terugbrengen naar die wizard?
Dank, ik speel zelf een redguard, dus ik had zoeits van, die gasten moeten mij hebbenjmk schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 14:03:
[...]
Dat heb ik nu na 8 uur speler 1x gehad. Zo ineens een CTD...Ik wilde alles uit een vat met kool pakken, toen gebeurde het.
[...]
Sorry zal er op letten.
[...]
Ik heb gevonden wie je moet hebben:
spoiler:In de Battered Manner heb je een bijkamer(soort bijkeuken), naast de bar. Daar staat een vrouw te koken, als je haar aanspreekt, begint een quest
Dit topic is gesloten.
Voor al je problemen en technische vragen kun je terecht in: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477915">~~~[Multi] Skyrim - Topic voor problemen en (technische) vragen</a>.