Online Gamekeys kopen - Deel II Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 51 52 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:46
Heb veel van mijn aankopen gedaan bij Kinguin. Daar ooit eens een probleem gehad met een key die niet werkte maar kon direct geregeld worden via de support.

via instant-gaming een tijdje terug Planet Zoo gekocht, ook dat werkte prima.

Is er iemand die ervaring heeft met Eneba? Ik kon namelijk maar 1 post in dit topic erover vinden ^^'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biert1982
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Raxious schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 09:35:
Is er iemand die ervaring heeft met Eneba? Ik kon namelijk maar 1 post in dit topic erover vinden ^^'
Tot nu toe 1x wat gekocht op Eneba. Succesvolle transactie.

Heb tot nog toe gelukkig geen negatieve ervaring gehad met keysites dat er geen key werd geleverd. Meestal zoek ik via allkeyshop.com. Die verwijst over het algemeen naar goeie sites. De enige sites die ik op dit moment mijd zijn G2A en Kinguin. G2A vanwege praktijk om automatisch abonnement af te sluiten en Kinguin vanwege negatieve geluiden dat verkopers niet meer betaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-05 21:26
+ 1 'Mmoga' Battlefield V voor 19,99
+ 1 'G2A', Middle Earth of Shadow of War voor 3,74

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterMarcFR
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 04-05 15:59
Iemand een tip waar Office 2019 aan te schaffen?

Voor ervaringen zijn er genoeg shops in dit topic te vinden en voor aanbiedingen is dit topic niet bedoeld

[ Voor 55% gewijzigd door Gropah op 02-04-2020 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnkel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-04 10:41
MisterMarcFR schreef op donderdag 2 april 2020 @ 10:28:
Iemand een tip waar Office 2019 aan te schaffen?
Marktplaats!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barryvdh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:14
Raxious schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 09:35:
Heb veel van mijn aankopen gedaan bij Kinguin. Daar ooit eens een probleem gehad met een key die niet werkte maar kon direct geregeld worden via de support.

via instant-gaming een tijdje terug Planet Zoo gekocht, ook dat werkte prima.

+1 voor Eneba, vorige week Dragon Ball FighterZ gekocht voor de Switch, geen problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

+1 Kinguin: maatje recent blij gemaakt met Sniper Elite 4 Deluxe. In paar tellen allemaal geregeld :)

[ Voor 5% gewijzigd door 2Dutch op 04-08-2020 13:44 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:57
Weet iemand of deze key op een Nederlands Xbox Live account werkt? https://www.cdkeys.com/di...-year-edition-xbox-one-uk

Er staat UK bij maar zie nergens in de omschrijving een beperking staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Morpheus2003 schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 09:54:
Weet iemand of deze key op een Nederlands Xbox Live account werkt? https://www.cdkeys.com/di...-year-edition-xbox-one-uk

Stuur ze een e-mail, mijn ervaring is dat ze binnen paar uur reageren.

Weg

• Jugoslovenac
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 06-12-2020
Dit topic is bedoeld voor discussie en ervaringen rond aanbieders van gamekeys.

- niet vragen om ervaringen: gebruik de zoekfunctie.
- houd het specifiek op de webshop gericht
- vraag niet om aanbiedingen, daarvoor is dit topic niet bedoeld

[ Voor 84% gewijzigd door BM op 07-09-2020 07:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drernie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-03 13:22

[ Voor 81% gewijzigd door BM op 07-09-2020 07:37 ]

Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Heisenberg_
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-02 15:39
Morpheus2003 schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 09:54:

Als je een vpn gebruikt (bijvoorbeeld Tunnelbear - gratis 500mb per maand) en die op UK zet kun je de key inwisselen op redeem.microsoft.com wanneer je bent ingelogd op je account die staat verbonden met je Xbox. Ik heb dit zelf al meerdere malen gedaan met een niet-EU key voor Xbox.

[ Voor 4% gewijzigd door _Heisenberg_ op 14-09-2020 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:26
Hebben meerdere mensen problemen met bestellen op CDkeys? Probeer het nu al de hele ochtend maar zonder succes.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uzkXPFzZWZSaMkG8pV9QyrKxwCc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sCSSyhlAdIXpTjIIv8ZMcguL.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-05 19:58
Probeer je te betalen met bijvoorbeeld Skrill of iDeal? Als je een PayPal-account hebt probeer deze dan eens.
@Ryan_ Hetzelfde probleem met iDeal of Skrill (iDeal) heeft cdkeys volgens mij al een paar weken.
Het gemakkelijkst is waarschijnlijk om wat geld op een paypal rekening te storten en daarmee af te rekenen. Dat werkt wel.

[ Voor 50% gewijzigd door ariekanari op 27-09-2020 14:03 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:26
ariekanari schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:57:
Probeer je te betalen met bijvoorbeeld Skrill of iDeal? Als je een PayPal-account hebt probeer deze dan eens.
Klopt, in dit geval via iDeal. Via PayPal geprobeerd maar dan wordt er om mijn CC gevraagd. In principe niet zo erg, maar het is een prepaid CC (N26) waar geen geld op staat. Heb voor de rest geen ervaring met PayPal + CC dus leek iDeal het makkelijkst.

Edit: Het is inmiddels gelukt met PayPal, thanks @ariekanari. Wel vaag, nu staat er dat ik 10 games gekocht heb (alle 9 mislukte iDeal opdrachten) met 10 keys. 8)7 Naja, die zullen wel ingetrokken worden denk ik.

[ Voor 18% gewijzigd door Ryan_ op 27-09-2020 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvos
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:02
Gister eens CDkeys geprobeerd en een game besteld, dat ging perfect, binnen enkele minuten een werkende code in de mail. Dus vandaag een andere game besteld, ook netjes betaald en de bevestiging op de mail. Maar als ik doorklik krijg ik de melding 'under review'.

Als ik dan een beetje de ervaringen doorlees op reddit en trustpilot lijkt contact met de klantenservice nogal moeizaam te verlopen met wisselende resultaten. Ben benieuwd of ik alsnog een gamekey krijg of mijn geld terugkrijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrederiqueLM
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 24-07-2024
+1 voor Amazon.fr (30 euro voor key van RDR2 PC). Direct op account terug te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
FIFA 21 gekocht via cdkeys, zoals altijd wederom geen enkel probleem. +heel veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:15

Zalmanman

So long,

Ik heb wel vaker online keys gekocht, maar voor mij is het hele regio-gebonden games gedoe iets nieuws, en al helemaal als crossplay erbij komt kijken. Kunnen jullie bevestigen dat deze vorm van Forza Horizon 4: Ultimate hier in NL werkt? Het gaat om deze link.

Oh, en +5 voor CDkeys. In de laatste jaren 5 keys gekocht, allemaal snel verzonden en nooit problemen met activatie ondervonden.

and thanks for all the fish.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
Zalmanman schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 15:20:
Ik heb wel vaker online keys gekocht, maar voor mij is het hele regio-gebonden games gedoe iets nieuws, en al helemaal als crossplay erbij komt kijken. Kunnen jullie bevestigen dat deze vorm van Forza Horizon 4: Ultimate hier in NL werkt? Het gaat om deze link.

Oh, en +5 voor CDkeys. In de laatste jaren 5 keys gekocht, allemaal snel verzonden en nooit problemen met activatie ondervonden.
Het antwoord op FH4 UE is ja, de regio is EU/Europa waaronder Nederland valt. Ik weet alleen niets over de betrouwbaarheid van marktplaats g2play.net en verkoper Worldofcdkeys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman

Zalmanman

So long,

Bedankt voor de bevestiging... Nou had die verkoper prima reviews, dus ik wilde de gok wel wagen, maar inmiddels zijn z'n keys verkocht, dus de prijs is aardig omhoog geschoten. Wordt vervolgd, zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Iemand met een betrouwbare site waar je een key kunt kopen voor FIFA 21 op de Xbox.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zalmanman

Zalmanman

So long,

Koning-Admiraal schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 09:05:
Iemand met een betrouwbare site waar je een key kunt kopen voor FIFA 21 op de Xbox.
Zoekt en gij zult vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-04 13:49
Vorige week via Kinguin SnowRunner gekocht. Erg snelle service en had meteen mijn key in de mail en op hun dashboard staan (in het verleden wel vaker wat gekocht daar en nooit problemen gehad). Prijs is wel iets meer dan de echte stunters en wisseld ook vrij snel, is misschien ook wel omdat er legio kortingscodes zijn en die moeten ergens mee betaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Via Eneba een steam key gekocht voor Civilization VI gekocht, Simpel aankopen met enkel credit card en email adres. En as we speak is Steam hem aan het downloaden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-05 20:16
Brilsmurfffje schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 12:06:
Via Eneba een steam key gekocht voor Civilization VI gekocht, Simpel aankopen met enkel credit card en email adres. En as we speak is Steam hem aan het downloaden :)
Een aantal weken geleden deze nog gratis gekregen in de Epic store lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
voor weinig een visio pro key gekocht bij MMOGA
geactiveerd en werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Astratuner schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:43:
[...]

Een aantal weken geleden deze nog gratis gekregen in de Epic store lol.
Klopt maar dat was niet de platinum editie met de twee uitbreidingen en alle DLC ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tummeke393
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-05 14:38
Ik deel hierbij graag nog even een positieve ervaring met Gamivo en eigenlijk ook de Epic store.

Ik had een key gekocht voor een Outer Worlds DLC, maar die bleek niet in te lossen via de Epic store omdat ik het spel zelf via Game Pass speel. Niet heel slim van mij ook achteraf.

Zowel Epic als Gamivo waren erg behulpzaam en snel met hun reacties. Gamivo heeft uiteindelijk de key opnieuw te koop aangeboden en stort nu mijn aankoopbedrag netjes terug. Wat mij betreft goed meegedacht en opgelost zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-05 02:48

Cybergamer

Wanna Play a Game?

tummeke393 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 00:09:
Ik deel hierbij graag nog even een positieve ervaring met Gamivo en eigenlijk ook de Epic store.
Gamivo verdiend sowieso wel een aantal +jes! Prima hoe ze de problemen oplossen, IMHO!

Daxter.io daarin tegen, een big NO-NO... Kocht daar een key en kreeg die pas einde vd volgende dag eens binnen na een ticket aangemaakt te hebben...

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob SOS
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:28
Net op CDkeys.com een Control ultimate (basis + 2 uitbreidingen) voor 14 euro gekocht. Key netjes binnen 30 seconden in mijn mail.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
Hoelang laat een reactie van Eneba op een support ticket op zich wachten? Op een of andere wijze kon ik niet met iDeal betalen.

Opgelost, het probleem was het gebruik van een adblocker.

[ Voor 20% gewijzigd door ariekanari op 25-12-2020 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-05 10:19

SideShow

Administrator

Zo, ik zeg ik waag het er op, besteld via een "vreemde site", namelijk kinguin.
Mijn order staat al 4 dagen op "processing" terwijl het geld al lang weg is van mn paypal. Top service, haha. Lijkt me toch allemaal zo random en sketchy dat soort websites.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
@SideShow Kinguin kan prima net als g2play.net of g2a.net, maar nadeel is dat het een soort keys marktplaats is. Dus van wie je het koopt altijd even het aantal sterren, de hoeveelheid en reviews checken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-05 10:19

SideShow

Administrator

Arunia schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 22:03:
@SideShow Kinguin kan prima net als g2play.net of g2a.net, maar nadeel is dat het een soort keys marktplaats is. Dus van wie je het koopt altijd even het aantal sterren, de hoeveelheid en reviews checken.
Ja, die verkoper had 5 sterren. Ticket aangemaakt op kinguin, hopen dat het in orde komt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MattiVM
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 09-05 23:45
* zie topicwaarschuwing, niet vragen om aanbiedingen aub

[ Voor 77% gewijzigd door Geronimous op 18-12-2021 19:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
Als je even googlet op "buy software keys" of "buy windows keys" kom je heel wat aanbieders tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Eneba +1: betaalfees zijn hoog maar weg te strepen met kortingscodes (allkeyshop), erg soepel bestelproces met extra controle of je de juiste key hebt gekocht (platform, regio),en direct de code voor je neus. Denk dat ik onderhand in minder dan een minuut al aan het downloaden was :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KillaRR
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-05 15:53
Zojuist ook via Eneba Horizon forbidden west voor PS5 gekocht voor 27 eurootjes en nu succesvol aan het downloaden. d:)b

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik geef dit topic even een schop. Ik heb amazon giftcard gekocht bij G2A. Niet omdat dit goedkoper was, maar puur omdat ik met PayPal wilde betalen. Giftcard van 200 euro gekocht, en bij het activeren meteen de melding dat de code al gebruikt was. Meteen met de verkoper contact opgenomen die me 3 keer dezelfde standaard reply stuurde, namelijk dat alle keys van te voren getest worden en dat ze me niet konden helpen.

Na 7 dagen wachten kon ik dan een claim indienen bij G2A. Reacties duren over het algemeen 3 werkdagen. De eerste reactie was een vraag om de volledige geschiedenis van cadeaukaarten activatie van mijn Amazon account. Daarna (weer drie dagen later ongeveer) kreeg ik de vraag om contact op te nemen met Amazon Support om door hun te laten achterhalen wanneer de cadeaukaart geactiveerd was. Het duurde even voordat ik reactie van Amazon had. Zij gaven aan dat de cadeaukaart meer dan 2 weken voordat ik de kaart had aangeschaft geactiveerd was.

Nu, weer een aantal dagen later, heb ik reactie van G2A dat ik aangifte moet doen bij de politie. Hun volledige reactie:
Thank you for the message.

In this situation, to process your refund request, please make sure to follow the below instructions:

1. First, you need to report the fraud committed by the seller to the local police or other appropriate authority in your area. The mentioned report should include the following information:
• Your first and last name,
• The price of the product,
• The name of the product,
• The seller's data (user ID, transaction ID, nickname, etc., anything that helps the police identify the seller). All this data can be found in the receipt for the order: https://dashboard.g2a.com/orders-history,
• Official stamps confirming the authenticity of the report.

2. Next, please send a screenshot or photo of the official report, once it will be submitted and accepted by the authority in question.

Without such a document, your refund request might end up being rejected.

Your cooperation in this regard is highly appreciated
Dus ik denk dat ik nu maar aangifte ga doen?.... En dan hopen dat ze me wel refunden. Ik kan ook nog altijd een claim openen bij paypal, vroeger kon dat alleen niet met digitale goederen, volgens mij tegenwoordig wel, maar dat wee tik niet zeker.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• biert1982
  • Nu online
miicker schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 12:20:
Ik geef dit topic even een schop. Ik heb amazon giftcard gekocht bij G2A. Niet omdat dit goedkoper was, maar puur omdat ik met PayPal wilde betalen. Giftcard van 200 euro gekocht, en bij het activeren meteen de melding dat de code al gebruikt was. Meteen met de verkoper contact opgenomen die me 3 keer dezelfde standaard reply stuurde, namelijk dat alle keys van te voren getest worden en dat ze me niet konden helpen.

Na 7 dagen wachten kon ik dan een claim indienen bij G2A. Reacties duren over het algemeen 3 werkdagen. De eerste reactie was een vraag om de volledige geschiedenis van cadeaukaarten activatie van mijn Amazon account. Daarna (weer drie dagen later ongeveer) kreeg ik de vraag om contact op te nemen met Amazon Support om door hun te laten achterhalen wanneer de cadeaukaart geactiveerd was. Het duurde even voordat ik reactie van Amazon had. Zij gaven aan dat de cadeaukaart meer dan 2 weken voordat ik de kaart had aangeschaft geactiveerd was.

Nu, weer een aantal dagen later, heb ik reactie van G2A dat ik aangifte moet doen bij de politie. Hun volledige reactie:

[...]

Dus ik denk dat ik nu maar aangifte ga doen?.... En dan hopen dat ze me wel refunden. Ik kan ook nog altijd een claim openen bij paypal, vroeger kon dat alleen niet met digitale goederen, volgens mij tegenwoordig wel, maar dat wee tik niet zeker.
Zou gelijk bij Paypal al een claim inleggen. Heb dat niet specifiek bij G2A gedaan maar wel een keer bij een aankoop bij Microsoft. Kreeg daar geen response van de klantenservice en daarop maar via Paypal gespeeld. Na een bepaalde periode wordt de betaling dan omgedraaid als de verkoper niet reageert. Dat was bij mij het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 14:27
Heb dus g2a voor het eerst ontdekt voor uitbreidingen van een spel. Wekte allemaal perfect. Maar nu wil ik movavi ultimate kopen. Dat is daar 1/3 van de prijs. Alleen nu wordt ik huiverig. Is dat dan een key om te activeren maar geen updates of.zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukdr98
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 04-05 14:28
Hey guys, ik ben hier nieuw op de RDR2, ik had een vraag over het kopen van de game.

Het volgende:

Op Steam is de game €59,99: https://store.steampowere...80/Red_Dead_Redemption_2/
Op G2A word de game voor >maar< liefst €16,65 aangeboden: https://www.g2a.com/red-d...ey-global-i10000174280024

Zou iemand mij kunnen informeren of die €16 fake is? Of dat het op Steam veel te duur is? Of dat G2A juist de goede plek hiervoor is? Is dit een gekke situatie? Ik ben even in de war.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 11:58

A13X

Dude

luukdr98 schreef op maandag 1 april 2024 @ 12:06:
Hey guys, ik ben hier nieuw op de RDR2, ik had een vraag over het kopen van de game.

Het volgende:

Op Steam is de game €59,99: https://store.steampowere...80/Red_Dead_Redemption_2/
Op G2A word de game voor >maar< liefst €16,65 aangeboden: https://www.g2a.com/red-d...ey-global-i10000174280024

Zou iemand mij kunnen informeren of die €16 fake is? Of dat het op Steam veel te duur is? Of dat G2A juist de goede plek hiervoor is? Is dit een gekke situatie? Ik ben even in de war.
Ken g2a zelf niet, maar volle mep op steam of epic is veel te duur. Die €16 komt wel overeen met wanneer hij in de aanbieding is.

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukdr98
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 04-05 14:28
A13X schreef op maandag 1 april 2024 @ 12:57:
[...]

Ken g2a zelf niet, maar volle mep op steam of epic is veel te duur. Die €16 komt wel overeen met wanneer hij in de aanbieding is.
Oke! Super bedankt voor je snelle en duidelijke reactie. Maar dan bespaar ik ook enorm veel geld ja. Ik heb vorig jaar ook een game in de na-sale gekocht 20, voor 60. De game is ook al vanaf 2019(rdr2) dus een lagere prijs lijkt mij ook wel logisch? Maarja dit bedrag is wel heel bizar. Ik zou bijna zelf iets meer willen betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• biert1982
  • Nu online
luukdr98 schreef op maandag 1 april 2024 @ 13:01:
[...]

Oke! Super bedankt voor je snelle en duidelijke reactie. Maar dan bespaar ik ook enorm veel geld ja. Ik heb vorig jaar ook een game in de na-sale gekocht 20, voor 60. De game is ook al vanaf 2019(rdr2) dus een lagere prijs lijkt mij ook wel logisch? Maarja dit bedrag is wel heel bizar. Ik zou bijna zelf iets meer willen betalen.
Via allkeyshop.com en isthereanydeal.com kun je deals in de gaten houden. Het is zeldzaam dat ik ergens anders betere deals zie. allkeyshop is grijze circuit, isthereanydeal is enkel officiele resellers. Op Fanatical nu 19,19 EUR. Hier betaal je niks meer bovenop terwijl G2A je nog transactie fee gaat rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Een keer uitgekomen bij gamesplanet.com voor een key (nooit eerder iets besteld), en de bestelling was supersnel gepiept, smooth sailing. En de laagste prijs ook _/-\o_ +1 en ik ben weer een paar weken zoet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex190
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 06-05 11:21
Op deze manier kan ik niet anders concluderen dat je zelf baat hebt bij het posten van deze link, en dat staan we hier niet toe.

Ik zou je willen aanraden om https://tweakers.net/info/algemene-voorwaarden/huisregels/ te lezen.

[ Voor 83% gewijzigd door Gropah op 06-05-2025 17:19 ]

Pagina: 1 ... 51 52 Laatste

Let op:

Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor het bespreken van dubieuze manieren om keys werkend te krijgen en andere vormen van het omzeilen van beveiligingen. Houdt het a.u.b. bij aankoopervaringen, dan kan dit topic gewoon open blijven.

Wil je prijzen vergelijken van keys, dan kan je hier terecht:

http://www.dlcompare.com/
http://www.gamekeyfinder.de/
http://www.cdkeyprices.com/

Gezien de overlap met AK is het topic vanaf nu (02-04-'13) ook daar als alias te vinden. Let wel, alles is op eigen risico