Online Gamekeys kopen - Deel II Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 3 4
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:34

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023

Scavy

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

New Yorker

Matched: kinguin

Intro

In het vorige topic is een interessante start gemaakt met het beoordelen van webwinkels waar de mogelijkheid bestaat om puur keys aan te schaffen. Vanuit onze vaak van 'nature' nuchterheid willen de meeste Tweakers wat meer zekerheid over een website en hun betrouwbaarheid. In dit topic kunnen Tweakers hun ervaringen en vragen kwijt over dit soort webwinkels.

Vorige topic: Legale gamekeys online kopen - Deel I.

Inhoudsopgave

Intro
UItleg Webwinkels
Nationale Webwinkels
Russische validatie Webwinkels
Webwinkels
Prijsvergelijkers
Steam & Origin
Disclaimer + Vraag en/of opmerkingen

UItleg Webwinkels

In mijn ervaring zijn er verschillende soorten key-webwinkels; enerzijds heb je de normale (inter)nationale winkels Internationale die vaak normale keys aanbieden en anderzijds de webwinkels die werken met Russische VPN validatie VPN-Validatie. Er is een klein relatief verschil tussen beide soorten, in sommige gevallen scheelt het enkele euro's tussen de twee soorten.
Mocht het woord Russisch je afschrikken, dat is niet nodig. Keys zijn daar goedkoper en worden daarom in bulk hoeveelheden ingekocht, echter als gevolg daarvan is wel een Russische validatie nodig.
Nationale Webwinkels
Bij dit soort webwinkels is het slechts een kwestie van de key in je e-mailbox vinden en invoeren in respectievelijk Steam of Origin. Soms komt het voor dat ze een website link geven waarvan je de game kunt downloaden. Bij sommige van deze sites kun je het spel zo vaak als je wilt downloaden (wel onder bepaalde voorwaarden).
Russische validatie Webwinkels
Sommige sites verkopen ook Russische serials, dit doen zij omdat deze vaker goedkoper zijn. Dit heeft als nadeel dat ze officieel alleen werken als je je in dat gebied bevindt. Daarom is het nodig om via een VPN je als zodanig in die zone te begeven. Nagenoeg elke site die Russische serials aanbied heeft ook een tutorial staan over hoe deze te activeren. Deze zijn vrij makkelijk, maar mocht het niet lukken kijken dan bij de F.A.Q. van een andere site, het is echter niet toegestaan dit hier te vragen.

Webwinkels

In de onderstaande tabel staan alle webwinkels die voorbij zijn gekomen in het vorige deel en degenen die voorbij komen tijdens het updaten met de nieuwe informatie die gegeven wordt in dit topic. Omdat in mijn ogen de term 'betrouwbaar' niet altijd genoeg zegt wil ik niet alleen de verschillende vormen van die term gebruiken, maar ook aangeven hoeveel gebruikers daadwerkelijk hebben aangegeven dat deze webwinkel te vertrouwen is of niet. Dit wordt aangegeven door de absolute cijfers, maar ook het percentage. Daarnaast zijn er drie kleuren in respectievelijke vorm van betrouwbaarheid: groen, blauw en rood. Waarbij blauw betekend dat ze goed op weg zijn maar dat de steekproef nog te klein is.

!!! Vanwege een grote update van de topicstart is de informatie over VPN serials op het huidige moment onbekend, ik verwacht deze week daar de informatie weer te hebben staan.
Webwinkel
Betrouwbaarbaarheid*
Bijzonderheden
FAQ/Opmerking
%
Pro
Contra
Ja/Nee
Actiehunt.nl
100%
7
0
Nee
Buygamecode.com
100%
1
0
Nee
Geen
cdgamekeys.net
100%
1
0
n.v.t.
cdkeydeals.net
75%
6
2
Beide
CDKeyHouse.com
100%
12
0
Nee
CDKeyonline.nl
100%
6
0
Nee
cdkeyport.com
100%
5
0
Nee
CDKeys.com
100%
40
0
Beide
CDKeys.com.au
0%
0
1
Beide
CDKeysDiscount.com
100%
17
0
Beide
CDkeysHere.com
100%
11
0
Beide
CDKeysMarket
Onbekend
0
0
n.v.t.
CDkey-Game.com
80%
4
1
Nee
Geen
CDKeyStore.com
Onbekend
0
0
n.v.t.
CJS-CDkeys.com
82%
9
2
Beide
Code4game.com
100%
3
0
Nee
Culgame.com***
96%
26
1
Nee
Elitekeys.com
100%
1
0
Nee
Gamefly.co.uk
100%
6
0
Nee
DirectGameKeys.nl
Onbekend
-
-
Nee
DirectGameKeys.com
66%
2
1
Nee
DirectGameCards**
100%
30
0
Nee
DLCDownload
100%
1
0
Nee
Geen
EzyKey.net
100%
20
0
Beide
Gama-Gama.ru
100%
3
0
Ja
GameCard.nu
100%
6
0
Nee
GameCard.mobi
100%
2
0
Nee
Gamecards.eu
100%
1
0
Nee
Gamecardwinkel.nl
100%
9
0
Nee
Gameholds.com
100%
6
0
Nee
GameKey.nl**
100%
23
0
Nee
GamekeyDistrict
100%
1
0
n.v.t.
Gamekeysnow
100%
1
0
???
Gamekeys4all.com
100%
1
0
???
Geen
Gamekeys4sale.com
100%
1
0
n.v.t.
GamerKeys
100%
22
0
???
GameKey4us
100%
11
0
???
gamekeystore.nets
100%
7
0
Beide
Gamekeyzone.net/
100%
2
0
???
Gamerush.de
100%
29
0
???
Gameshop-cdkeys.com
0%
0
1
n.v.t.
gamezone.de
100%
1
0
???
gamesync.nl
100%
2
0
???
Geen
GGKeys.com
0%
0
3
n.v.t.
Go2Arena.com
100%
15
0
n.v.t.
GreenManGaming.com
100%
11
0
???
G2play.net
100%
62
0
???
G2A.com
100%
11
3
Onbetrouwbaar
Instant-Gaming.com
100%
13
0
???
IntKeys.com
83%
10
2
???
Items4gamers.com
100%
1
0
???
Keys4.me
100%
2
0
???
Keysoutlet.com
100%
5
0
n.v.t.
Kinguin.net
100%
42
0
Beide
Less4Games
Onbekend
0
0
Nee
licentie2go.com
100%
0
0
???
Ioffer.com
100%
5
0
???
Offline]
LowPricedGaming.com
100%
6
0
???
OnlineKeyStore.com
83%
40
9
Onbetrouwbaar
onlinegamekeys.net/
Onbekend
0
0
???
Prepaidgamecards
100%
1
0
???
Geen
Randyrun.co.uk
100%
1
0
???
Steamkeyshop.com
Onbekend
0
0
???
[url="hhttp://steamkeys.de/#3"]Steamkeys.de[/url]
100%
1
0
???
Geen
UnlimitedGameStore.COM
Onbekend
1
0
Nee
Yuplay.com
100%
2
0
???
Yuplay.ru
100%
2
0
???
worldofcdkeys.com
100%
2
0
???
zamgold.com
100%
1
0
???

*De term betrouwbaarheid betekent in dit geval een puur rekenkundige uitkomst. Het kan dus best zijn dat een website 90 goede deals heeft gehad maar ook 3 hele slechte. Wanneer je twijfelt zoek dan in het topic op de webshop, alle scores zijn namelijk herleidbaar naar reacties in dit topic.
**Dit is de oude www.gamekeys.nl en wordt nu doorgelinked naar www.directgamecards.com.
*** Culgame verkoopt zogenaamde MDSN keys, deze zijn alleen legaal als je developer bent. Echter de MDSN keys die Culgame verkoopt zullen vroeg of laat als non-genuine verschijnen dus laat je daar niet bedotten of ga niet klagen als ze na een tijdje niet meer werken.

Prijsvergelijkers

Een verzameling van prijsvergelijkers:
CDkey Prices
gamekeyfinder.de
DLCompare
GoCDKeys
IsThereAnyDeal
AllKeyShop
gamescompare

Steam & Origin

Tot nu toe blijkt uit de ervaring dat de serials goed werken met de aangegeven platforms. Kijk dus goed voordat je een serial koopt wat het is; Steam(RU)/Origin(RU),Steam, Origin of Retail. Mocht het voorkomen dat de serial niet werkt, meteen mailen naar de support (dûhu)!
Tegenwoordig heeft in ieder geval Steam opgenomen in de algemene voorwaarden dat het niet meer toegestaan is om jouw fysieke locatie te spoofen om een product te activeren. Dit betekent dus dat je wel een Russische serial mag activeren als je in Rusland bent maar dat je niet meer mag VPN'en, doe dit dan ook op je eigen risico.

Disclaimer + Vraag en/of opmerkingen

• Credits naar Ircghost voor de originele Topic Start.
  • Om het gehele topic een beetje overzichtelijk te houden voor gebruikers (en voor mijn updates) zou het handig zijn als je een review/ervaring deelt om dit te melden in het begin van je post met het woord: 'Review'.
  • Wanneer je iets verteld over een webwinkel deel dan het volledige webadres.
  • Veel websites werken met Russische VPN validatie, mocht dit het geval zijn laat dit dan ook weten.
  • Zoals ook geldt voor de rest van Tweakers, het is verboden om links te geven naar illegale aanbieders van Cracks, Serials en dergelijke.
  • De Tweakers-opperhoofden hebben besloten dat de verkoop van Oostblok-serials niet meer mag in V&A dus ga dat dan ook gelieve hier niet aanbieden. Opperhoofd-spreekluik =p

Disclaimer; de website Tweakers, of andere leden zijn niet verantwoordelijk voor eventuele fouten of omissies in bovenstaande TS of in onderstaande berichten. Zie dit gehele topic als een (goed) advies, maar ga er niet blindelings op af. Gebruik altijd je gezonde verstand en mocht je al een nare stank ruiken bij het openen van de site, ga dan gewoon niet verder.

[ Voor 255% gewijzigd door New Yorker op 17-07-2019 17:49 . Reden: www.gamescompare.net toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-04 01:00
Meld je ook even aan voor http://www.kinguin.net. Deze site is van het bedrijf achter g2play en reselled keys van keysellers tegen een lagere prijs. (Vaak 2-5 euro onder de keysites zelf, je kan zelf kiezen bij welke shop je key vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-06 20:21
Vergeet vooral ook http://www.kinguin.net/ niet!

Professionele site, snelle customer service (vaak live chat en na 'n minuut ofzo antwoord) meteen een prijsvergelijk onder de resellers van Kinguin en via Kinguin de key kopen en een minuut later de key binnen.

Een paar weken terug daar Black Ops 2 gekocht en een vriend ook en als ik een nieuwe key zoek kom ik er zeker terug. Wellicht zijn ze bij een ander spel niet het goedkoopst, maar de ervaring met het bedrijf is tot nu toe prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 492008

www.kinguin.net geweldige aanbiedingen: D Hitman voor 19,99!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Zo het contact bij kinguin.net is ook super snel, had wat vragen over hun website. Ik had binnen enkele minuten meerdere reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-06 16:46
Laatst een Black Ops 2 key via Kinguin gekocht, na enkele minuten had ik hem binnen en kon ik beginnen met downloaden, erg nette site en goede afhandeling van de bestelling.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwaffelSmurf
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-05 17:06
+1 voor Kinguin.net

Far Cry 3 en Call of Duty: Black Ops II gekocht voor een leuke prijs. Keys binnen een kwartier na betaling ontvangen. Prima website, en vaak de laagste prijs van allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
Anoniem: 146100 schreef op zondag 27 januari 2013 @ 14:41:
Ik ben op zoek naar de BF3 premium DLC. Op directgamecards lijkt hij het goedkoopst met 27.99. Iemand anders toevallig een tip waar deze nog goedkoper te vinden is ?
http://www.kinguin.net/ba...remium-ea-origin-key.html

mmoboost.cz lijkt nu de goedkoopste met 25,49 euro.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146100

Thanks :). Ik vind die kinguin site een beetje vaag eigenlijk... Je koopt op die site maar via een derde partij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
Anoniem: 146100 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 15:59:
Thanks :). Ik vind die kinguin site een beetje vaag eigenlijk... Je koopt op die site maar via een derde partij?
Ik weet ook niet precies hoe het werkt, maar ik geloof inderdaad dat het zoiets is, en ze houden van alle sites ratings bij zodat je een impressie krijgt van andere aankopen.

Ik zie net in de reclames de volgende code voor op g2play staan, G5DISCOUNT ( 5% korting ), geen idee tot wanneer deze geldig is.

[ Voor 14% gewijzigd door Zethiel op 28-01-2013 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413420

Anoniem: 146100 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 15:59:
Ik vind het zelf ook een beetje vaag. Als je op een website klikt (bijv. niveau7.fr) zie je dat de layout precies hetzelfde is als G2play. Daarnaast is G2play en Kinguin volgens mij van hetzelfde bedrijf. Dus waarschijnlijk zijn de lokale websites ook van g2play/kinguin zelf....echt vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-06 20:21
Anoniem: 413420 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 21:23:
[...]

Ik vind het zelf ook een beetje vaag. Als je op een website klikt (bijv. niveau7.fr) zie je dat de layout precies hetzelfde is als G2play. Daarnaast is G2play en Kinguin volgens mij van hetzelfde bedrijf. Dus waarschijnlijk zijn de lokale websites ook van g2play/kinguin zelf....echt vaag
Kinguin is inderdaad een iniatief van G2play, die al die andere sites gewoon ook heeft (gewoon regionaal onder een andere naam -> zie layout)

Dus daarom hebben ze denk ik dat kinguin opgezet, dan kunnen ze 'spelen' met de prijzen, in 9 van de 10 gevallen is het toch g2play die de winst krijgt :P En als van 5 sites 1 het goedkoopst is dan zal het wel het 'beste' zijn zal een deel denken.
(je kan als keysite ook aanmelden op kinguin voor een bepaald percentage van de omzet via je verkopen op kinguin dusja)

Het idee is iig wel grappig, maar wel deels misleidend nu gezien zowat alles (nu nog) van g2play is :P
Maar ach, goede service en nette deals daar dus niks mis mee als je bij een van die anderen daar iets koopt (als je even kijkt naar de layout zie je het zo al) want het is allemaal het zelfde bedrijf :)

fast2play.it
fast2play.es
fast2play.de
moonqq.pl
niveau7.fr
gametime.cz

minimaal van g2play

[ Voor 45% gewijzigd door MusicAddict op 28-01-2013 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah. Het is inderdaad van G2PLAY. G2play heeft een vacature openstaan:

We are hiring!

Online Store Manager - Kinguin.net.

G2play doet hele goede zaken als ik dat zo zie. Als ik al een game koop is dat een key, waarom zou je nog Origin/Steam games in de originele winkels kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413420

Anoniem: 146100 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 22:15:
Ah. Het is inderdaad van G2PLAY. G2play heeft een vacature openstaan:

We are hiring!

Online Store Manager - Kinguin.net.

G2play doet hele goede zaken als ik dat zo zie. Als ik al een game koop is dat een key, waarom zou je nog Origin/Steam games in de originele winkels kopen!
Zo denk ik nauw precies ook, ik had een keer een deal gepost op budgetgaming.nl maar ik werd zowat daar geflamed door het posten van cd key websites :| Ik denk toch dat ondanks er een grote verschuiving plaats vindt van offline naar het online kopen (en ontvangen) van games, er altijd een bepaalde groep van houdt om toch een cd te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Overigens vreemd, Kinguin.net is duidelijk van G2play, maar ze hanteren er andere prijzen dan die daadwerkelijk op de site staan. Op kinguin.net 25,99 voor BF3 prem, op de site zelf (niveau7.fr) 32,99. Vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Anoniem: 146100 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:15:
Overigens vreemd, Kinguin.net is duidelijk van G2play, maar ze hanteren er andere prijzen dan die daadwerkelijk op de site staan. Op kinguin.net 25,99 voor BF3 prem, op de site zelf (niveau7.fr) 32,99. Vaag.
Kinguin is een aparte website die eigenlijk de goedkoopste prijs zoekt bij een aantal websites en die via kinguin aanbied. Dit werkt als Business2consumer en consumer2consumer.
Weliswaar is g2play de overkoepelende organisatie, kinguin inventariseert de aanbiedingen en regelt de verkoop.

Bron: Heb er kort gewerkt (3 maanden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Awaken1 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:30:
[...]

Kinguin is een aparte website die eigenlijk de goedkoopste prijs zoekt bij een aantal websites en die via kinguin aanbied. Dit werkt als Business2consumer en consumer2consumer.
Weliswaar is g2play de overkoepelende organisatie, kinguin inventariseert de aanbiedingen en regelt de verkoop.

Bron: Heb er kort gewerkt (3 maanden).
Had ik ook, koop ik via kinguin een dishonored pre-order dlc voor een paar euro was hij goedkoper dan via deen van de g2play sites zelf. Toen wat verder gekeken en doen ze vaker, apart maar niet slecht gezien ik toch elke keer even bij kinguin kijk of ik hetzelfde kan fixen voor een paar euro minder :P
En gewoon goed en snelle service :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Bij Kinguin.net kun je Starcraft 2 voor €21,99 aanschaffen, deze key wordt geleverd van G2Play. Echter kost StarCraft 2 bij G2Play €26,- euro en niet €21,99, wat klopt hier dus niet? :S

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
iApp schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 17:41:
Bij Kinguin.net kun je Starcraft 2 voor €21,99 aanschaffen, deze key wordt geleverd van G2Play. Echter kost StarCraft 2 bij G2Play €26,- euro en niet €21,99, wat klopt hier dus niet? :S
Er is niks aan de hand, Kinguin is onderdeel van G2play en dat is hoe ze met Kinguin proberen te 'concurreren'.
3/4 of meer van de sites die op Kinguin staan zijn van G2play zelf en daardoor kunnen ze ook die service bieden van dat hun het afhandelen en 30 days guarantee enzo..

Ga maar eens voor de lol naar bijvoorbeeld Dragonborn -> http://www.kinguin.net/sk...onborn-dlc-steam-key.html
Elke site daar IS van g2play :P, alleen je denkt dat er sites goedkoper zijn dan anderen. Een mooie marketingtruuk noemen we het maar :+ (niet erg uiteraard, want vaak is het sowieso goedkoper op kinguin dan op hun eigen sites zelf :))

[ Voor 37% gewijzigd door MusicAddict op 08-02-2013 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-06 11:08

djunicron

*click-swoosh-thud*

Nog één thumbs up voor Kinguin van mij.

Tot nu toe heb ik geen problemen gehad met seven entertainment. één keer langer moeten wachten, maar verder altijd in orde. Kinguin is echt een stuk sneller dan reguliere keyshops lijkt het, ze halen het overal en nergens vandaan, maar het is wel zeer snel binnen, en de prijs is vaak net 1 a 2 euro lager dan de site waar ze het vandaan halen. Nu haal je dat zelf ook wel snel gezien de loyalty punten die je vaak krijgt bij andere sites, maar goed.

Heb nu 4 titels bij ze besteld, allen binnen 1 min binnen na paypal betaling. Daarvoor een stuk of 7 titels bij G2play gekocht, ook zonder issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
djunicron schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 14:42:
Nog één thumbs up voor Kinguin van mij.

Tot nu toe heb ik geen problemen gehad met seven entertainment. één keer langer moeten wachten, maar verder altijd in orde. Kinguin is echt een stuk sneller dan reguliere keyshops lijkt het, ze halen het overal en nergens vandaan, maar het is wel zeer snel binnen, en de prijs is vaak net 1 a 2 euro lager dan de site waar ze het vandaan halen. Nu haal je dat zelf ook wel snel gezien de loyalty punten die je vaak krijgt bij andere sites, maar goed.

Heb nu 4 titels bij ze besteld, allen binnen 1 min binnen na paypal betaling. Daarvoor een stuk of 7 titels bij G2play gekocht, ook zonder issues.
Voor als je het niet eerder was opgevallen, (bijna) alle shops die op kinguin staan zijn van g2play zelf. Sterker nog, Kinguin is gewoon van g2play :P
Daarom zijn ze ook zo verrekkes snel, en bieden ze die buyer protection 'service' aan, tsja, wel lekker makkelijk als het het zelfde bedrijf is, tenzij ze onderling elkaar niet zouden vertrouwen :+
Verder inderdaad prima service dat er niet van, scheelt altijd een paar euro's

[ Voor 37% gewijzigd door MusicAddict op 16-03-2013 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2-D2
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik heb mijn eerste aankopen gedaan via http://www.kinguin.net/
Moet zeggen, goede site en altijd bijna de laagste prijs. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoor12b
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:10
Eergisteren via Kinguin Bioshock infinite gekocht voor €18 (Powercodes).

Binnen een uur de key, de download loopt nog.

spoor12b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

ZeroController schreef op donderdag 25 april 2013 @ 23:33:
Ik heb mijn eerste aankopen gedaan via http://www.kinguin.net/
Moet zeggen, goede site en altijd bijna de laagste prijs. :)
Ik gisteren hier toevallig een aankoop gedaan. Was snel rond en ook snel de key gekregen. Die krijg je overigens op je account binnen de site. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoor12b
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:10
Far Cry 3 Blood Dragon gekocht voor €5 via Kinguin.net.

spoor12b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-05 23:39
Ook op kinguin.net (Powercodes) Bioshock Infinite gekocht gisteren voor 17,50€. Key binnen 3 minuten ontvangen en geactiveerd op steam. Dus dik in orde als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 333920

+3 voor http://www.kinguin.net/
Heb er al drie keer wat besteld en altijd binnen 5 minuten een key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:26
Anoniem: 333920 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 09:15:
+3 voor http://www.kinguin.net/
Heb er al drie keer wat besteld en altijd binnen 5 minuten een key.
Hier ook, 4 games goedkoop gevonden, binnen enkele minuten een mail dat de key beschikbaar is. Deze site gaat nog vaker worden gebruikt O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 07:52

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Sniper2 is dus ruk :| dus vanmiddag maar Tomb Raider gekocht bij Kinguin.net voor €13.50 (!) Top Top top
Key direct binnen zonder gezeur.

Vanavond geactiveerd en deze vette game gespeeld.

* Frostbite schrapt OKS en gaat voortaan wel naar Kinguin.net

[ Voor 3% gewijzigd door Frostbite op 28-06-2013 00:37 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thelanorth
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-04 09:54
Weer prima zaken gedaan bij Onlinekeystore.com
Tomb Rainder voor €15,70 (helaas niet gezien dat ie bij kinguin goedkoper was...) en Homefront voor €5,60
instantaan de codes ontvangen via de mail!

[ Voor 16% gewijzigd door Thelanorth op 28-06-2013 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 480196

Heb veel goeie ervaring met Kinguin.net, heb er 4x Borderlands 2 van gekocht (€11,- het stuk), 2x Tom Raider (€11,50 het stuk), en in alle gevallen was 't enorm snel binnen, en werkte de keys goed. Ook staan er op het moment o.a. CoH 2 voor €27,- op, en Mortal Kombat gaat voor rond de €20,-

Lijken me allemaal heel nette prijzen, en de service ontbreekt ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnepooh
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-04 10:16
zonet gebruik gemaakt van kinguin.net en binnen een minuutje de code gekregen!
Netjes!

• Ridcully
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-05 12:45
Net bij Kinguin.net Civ V: Brave New World gekocht. De site was een beetje traag en kapot wegens serverproblemen zeiden ze, maar nadat dat opgelost was ging alles goed.

Ik had met iDeal betaald en het duurde een paar minuten voordat m'n key er was, maar die heb ik zojuist geactiveerd en het werkte perfect. Dus +1 voor Kinguin.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
krouwen schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 18:22:
Heb nu al een tijdje teamviewer aan maar krijg nog geen inlog, ik had een afspraak gemaakt nu. Onlinekeystore mag zeker op de onbetrouwbare lijst net zoals G2play misschien.

G2play heeft het trouwens wel netjes opgelost, maar moest wel mijn origin inlog gegevens doorgeven (gelijk daarna weer wachtwoord veranderd natuurlijk). Maar wat ik me toch afvraag, dat ze uberhaupt gebruikte CD-keys verkopen betekend toch dat het wel malafide bedrijven zijn. Anders zou dit gewoon nooit mogen voorkomen. Het betekend dat de bron van de CD-keys heel vaag is of al door werknemers worden gebruikt.

De lijst in de topicstart is volgens mij niet meer recent btw, want ik heb het topic doorzocht op G2play en onlinekeystore en er zijn wel meerdere negatieve ervaringen. 100% betrouwbaar klopt dus zeker niet.

EDIT: ik zie dat onlineketstore al aangepast is maar G2play heeft nog 100% betrouwbaarheid terwijl er een aantal negatieve ervaringen mee zijn.
Grijs gebied he, waar ze de keys vandaan toveren is de vraag, en soms zitten er gebruikte keys tussen. Mensen willen het goedkoper, dus vraagt niemand verder ;). Betekend niet dat een hoop gewoon pallet games zijn, dus dan kopen ze ook wel eens een hele pallet op van een bepaalde game in een aparte verpakking en dat kost nou eenmaal wat minder.

De oplossing volgens hun is vaak teamviewer achtige praktijken, moet ook wel want hoe controleer je het anders? Ze kunnen niet even naar steam bellen en vragen of een key wel of niet gebruikt is. Zullen niet de eerste zijn waar klanten de shop proberen op te lichten door te zeggen de key werkt niet, dus het is uit noodzaak geboren.

G2play lost inderdaad problemen wel op, maar imho het geklaag van teamviewer nodig vind ik wat overdreven. Kinguin.net en nog een hele rits sites (haast wel 20) zijn gewoon van de zelfde eigenaar dus ze zullen toch wel iets goed doen :P

Dat het eens in de zoveel tijd een keer fout gaat moet je voor lief nemen, niemand weerhoud je voor een paar euro meer bij greenmangaming of gamersgate wat deals te scoren als je de gok niet wilt wagen :)

[ Voor 4% gewijzigd door MusicAddict op 03-09-2013 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:58

Eboman

Ondertitel

Kinguin, heeft nu een BF4 premium aanbieding, voor €73.99.
http://www.kinguin.net/pr...ion-pre-order-origin-key/

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02:16

heuveltje

KoelkastFilosoof

Via Kinguin Simcity gekocht voor 16E. binnen een uur een werkende key.

* heuveltje vind sc4 toch leuker :(

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
  • Laatst online: 12-06 14:15
Gisteren Tomb Raider (2013) gekocht bij Kinguin voor €6,50. Binnen een half uurtje de key in m'n mailbox.
Echt een top game voor dat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-05 22:59
geen idee over G2A, maar via kinguin had ik de key binnen 5 minuten (de non premium versie)

[ Voor 3% gewijzigd door Brackpc op 29-10-2013 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-06 17:07
Brackpc schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:29:
geen idee over G2A, maar via kinguin had ik de key binnen 5 minuten (de non premium versie)
Heb je de versie via BGP of Fast2play.com op de website van Kinguin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Vorige week een key voor wat Skyrim DLC gekocht via Kinguin.net. Had de key binnen 10 minuten in de mail en het was ook gewoon een nederlandse key (tekst op de scan was nederlands :D).

+1 dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:47
F1 2013 en BioShock Infinite via Kinguin binnen. Was wat lag tijdens bestellen en most paar keer opnieuw op bestellen drukken (DDOS?) maar de keys waren na de Paypal betaling binnen 2 minuten de mailbox binnengekomen :)

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 512952

Net bij http://www.kinguin.net/ besteld voor €39,90

Wilde de key eerst bij G2a bestellen, maar mijn pay pal werkte niet mee. Op http://www.kinguin.net/ kon ik gewoon met ideal betalen en na 5 minuten kreeg ik de key binnen. Tip dus voor mensen zonder pay pal.

Edit: china dlc zit er ook bij.

Veel speel plezier iedereen ;) .

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 512952 op 01-11-2013 22:03 ]

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Was op zoek naar een Bioshock Inifite season pass en kwam uit bij Kinguin, dus daar even een accountje aangemaakt en voor 16,99 de pass gekocht via PayPal. En na 15 minuten al een mailtje met de key en alles werkte prima. Ze werken ook met een eigen feedbacksysteem voor de keyverkopers, ook altijd fijn.
Goede eerste kennismaking dus, wat mij betreft een +1 voor Kinguin :)

Tijdje terug overigens via Gamesync nog BF4 + China rising DLC gehaald (digitale download dus). Niet de allergoedkoopste, maar scheelde weinig en heb er al eerder goeie zaken mee gedaan. Netjes op tijd in huis en knallen maar ;)

[ Voor 23% gewijzigd door 2Dutch op 14-11-2013 10:13 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Laatst online: 11-06 22:10
Gisteren bij Kinguin http://www.kinguin.net/ca...emium-edition-origin-key/ gekocht

Kreeg alles binnen 10 minuten op de mail, voer key 1 in, werkt prima, BF4 begint met downloaden, voer key 2 in... key already used.....

gisteren direct contact met de support van kinguin, screenshots gestuurd, vervolgens krijg ik te horen dat ik EA moet contacten, ik form invullen bij EA, krijg ik responds terug dat ik moet bellen.

Zonet gebeld met EA, "EA geeft alleen support op keys gekocht via origin en niet via andere websites"

en dat was het dan, balletje terug bij kinguin......

iemand advies hoe ik nu het beste te werk kan gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-06 13:14
Dalyxia schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:10:
Gisteren bij Kinguin http://www.kinguin.net/ca...emium-edition-origin-key/ gekocht

Kreeg alles binnen 10 minuten op de mail, voer key 1 in, werkt prima, BF4 begint met downloaden, voer key 2 in... key already used.....

gisteren direct contact met de support van kinguin, screenshots gestuurd, vervolgens krijg ik te horen dat ik EA moet contacten, ik form invullen bij EA, krijg ik responds terug dat ik moet bellen.

Zonet gebeld met EA, "EA geeft alleen support op keys gekocht via origin en niet via andere websites"

en dat was het dan, balletje terug bij kinguin......

iemand advies hoe ik nu het beste te werk kan gaan?
Hoe heb je betaald? anders via paypal geschil openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Laatst online: 11-06 22:10
Richard89 schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:17:
[...]

Hoe heb je betaald? anders via paypal geschil openen?
Via Paypal heb ik betaald.

Ik wacht de reactie van kinguin op het verhaal van EA nog even af, en dan heb ik geloof ik alles eraan gedaan om vriendelijk te blijven.

Het punt is, dat ik op een lanparty zat waar iemand anders tegelijkertijd ook via kinguin bestelde, zelfde pack en bij hem doen beide (wel andere keys natuurlijk, we hebben ze daarna nog vergeleken :) ) keys het wel gewoon. Dus opzich lijkt het een fluke, maar ondertussen heb ik niet het gevoel dat ik daadwerkelijk geholpen wordt...

[ Voor 14% gewijzigd door Dalyxia op 18-11-2013 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 483123

Wognummer schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:36:
AC4 pre ordered op directgamecards, daar zelfs ubisoft de game al verkoopt, toch maar eens gevraagd aan ze wanneer zij denken te gaan leveren maar sinds eergister geen enkel antwoord gehad van ze. toch maar nog eens een mailtje aan gewaagd vanmorgen. en nee ik eis niet dat ze NU gaan leveren ik heb ze gewoon gevraagd wanneer ze denken te gaan leveren omdat het spel schijnbaar al geleverd word via de concurentie.
Kreeg zojuist een antwoord op mijn e-mail. Ik had wat over het hoofd gezien. Zij hanteren een latere release date dan de Europese, welke op hun product pagina stond. Duurt waarschijnlijk nog 3 dagen!
Dalyxia schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:23:
[...]

Via Paypal heb ik betaald.

Ik wacht de reactie van kinguin op het verhaal van EA nog even af, en dan heb ik geloof ik alles eraan gedaan om vriendelijk te blijven.

Het punt is, dat ik op een lanparty zat waar iemand anders tegelijkertijd ook via kinguin bestelde, zelfde pack en bij hem doen beide (wel andere keys natuurlijk, we hebben ze daarna nog vergeleken :) ) keys het wel gewoon. Dus opzich lijkt het een fluke, maar ondertussen heb ik niet het gevoel dat ik daadwerkelijk geholpen wordt...
Al enig nieuws?

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 483123 op 20-11-2013 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwaffelSmurf
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-05 17:06
+1 Kinguin.net

Gisteren een Steam gift van Assassin's Creed IV: Black Flag besteld. Binnen 15 minuten geleverd. Kon meteen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr3akin_GoD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik koop altijd games op deze site: http://www.kinguin.net Betrouwbaar, erg makkelijke betaling via ideal, je key binnen 10 min en goedkoop uiteraard :)
Ik heb al meer dan 10 spellen op deze site gekocht, echt een aanrader.

Referral doen we hier niet aan

[ Voor 21% gewijzigd door Gropah op 31-01-2014 09:59 ]

Anoniem: 501915

Fr3akin_GoD schreef op woensdag 18 december 2013 @ 19:50:
Ik koop altijd games op deze site: http://www.kinguin.net/
Betrouwbaar, erg makkelijke betaling via ideal, je key binnen 10 min en goedkoop uiteraard :)
Dit^ Inmiddels Dishonored, 3 mw3 dlc's, dirt 2(voor 1.50!), Dead Space(1.00!) gekocht. Geen enkel probleem, behalve bij Dishonored, de site waar die vandaan zou komen had ze niet op voorraad. Binnen een uur was het via de helpdesk opgelost en had ik mijn geld terug zodat ik het bij een andere webwinkel bij Kinguin kon bestellen. Hulde voor hun, raad deze zeker aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:29
Weet iemand waar ik een Discount code kan krijgen voor G2play, Go2arena of Kinguin? Ik kan het nergens vinden :s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-03 02:55
Bioshock Infinite: Burial at Sea is nu €8,99 bij kinguin.net, toch €6 goedkoper dan op Steam.

http://www.kinguin.net/pr...isode-1-1385975710-65307/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timv37
  • Laatst online: 20:20
Mafia 2 net gekocht voor €5,64 via kinguin, scheelde ongeveer €9 met steam!

http://www.kinguin.net/category/254/mafia-2-steam-cd-key/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-06 00:23
Timv37 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 19:56:
Mafia 2 net gekocht voor €5,64 via kinguin, scheelde ongeveer €9 met steam!

http://www.kinguin.net/category/254/mafia-2-steam-cd-key/
die komen in de v&a goedkoper voorbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-05 11:51

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Fr3akin_GoD schreef op woensdag 18 december 2013 @ 19:50:
Ik koop altijd games op deze site: http://www.kinguin.net/
Betrouwbaar, erg makkelijke betaling via ideal, je key binnen 10 min en goedkoop uiteraard :)
Net een call of duty black ops II season pass gekocht voor maar 15 euro! Wat een koopje zeg.
Ik kreeg de pass binnen en bleek een duitse te zijn, vreemd... maar wat wil je voor 15 euro he?
Bedankt!

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seez
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-06 09:59
Gaat hard bij kinguin maar je kan nu nog Total War: Rome II scoren voor ongv €16, betreft worldwide steam key:

http://www.kinguin.net/ca...k&utm_campaign=06.01.2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Wederom aankoop gedaan via Kinguin, dit keer een verificatie dmv een ticket die werd aangemaakt omdat ik via 2 mailadressen had besteld (paypal adres is anders dan account adres, hou ik ook liever zo)
Kreeg een code op adres 2, moest ik in een reply in het ticket doorgeven en binnen een paar minuten alsnog alles akkoord en een werkende BF4 Premium key voor nog geen 30 euro (paar centjes er ook nog af door die spaarpunten van ze). Erg vriendelijke reacties, weer een tevreden aankoop rijker :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-06 00:23
Hydrosine schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:41:
Meerdere malen een game gekocht (zojuist 4e) van een persoon op steam genaamd Doodla.

Deze heeft nou een eigen site gelanceerd http://steamdiscounts.com/shop en ik wil deze dan ook graag aandragen voor het lijstje.
Zo goedkoop is hij niet, praktisch al die prijzen worden dik verslagen door verkopers op Kinguin.net ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timv37
  • Laatst online: 20:20
Kinguin heeft zeer leuke prijzen voor AC4.

http://www.kinguin.net/ca...ion-eu-ubishop-download/'

Op dit moment €18,88 EU key only.

[ Voor 13% gewijzigd door Timv37 op 25-01-2014 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:18
Net bij Kinguin een 60 day SWTOR subscription gekocht (via BGP). Prima, binnen paar minuten een werkende code via email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Laatst online: 29-04 01:00
Zorean schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 21:46:
Ik ben via iemand anders op http://www.fast2play.com/ terecht gekomen. De prijzen daar zijn zeer laag en de keys zijn altijd binnen enkele minuten tot instant binnen. Kan hem enorm aanraden.
Heb er in 2 dagen tijd al 5 spellen gehaald.

-Hitman Collection
-Anno 2070
-Total War: Rome II
-Skyrim
-Civilization V

Had alle keys direct na betaling binnen.
fast2play is gewoon een andere site voor http://www.kinguin.net welke onderdeel is van http://www.g2play.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 19:33
Van het weekend voor het eerst een gamekey gekocht. http://www.kinguin.net, kreeg de key binnen een paar minuten.
Netjes moet ik vaker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-06 12:35

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

Zo, net dus via kinguin een steam gift anno 2070 complete edition gekocht, binnen 5 minuten netjes een link om de boel te redeemen en hij staat nu te downloaden, top!

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Anoniem: 413420 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:41:
Dernet in mn mail gekregen en gelijk Thief voor 15.99 EUR (!) gekocht:

http://www.directgamecard...eam-cd-key-pre-order.html
Code: THIEF2014 tijdens het uitchecken
De code werkt niet meer, maar 't is alsnog de goedkoopste die momenteel te vinden is zo even snel, kinguin.net zegt 18,08 (maar daar heb ik nog van die punten dus kom lager uit) :+ Maar sowieso bedankt, vast weer een Thief-liefhebber blij mee :)

Wtf, een nieuw record, ik bestel de Thief-key, betaal..krijg de orderbevestiging en meteen daarna de key al, wtf nog geeneens een minuut 8)7 En staat al netjes te wachten in m'n Steam library :D +1 voor Kinguin yet again..

[ Voor 31% gewijzigd door 2Dutch op 24-02-2014 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
3 items gekocht via kinguin.com ; binnen 5 minuten de keys binnen en succesvol geactiveerd

dit was volgens mij allang duidelijk, maar toch:
Betaling gaat naar hetzelfde bedrijf als dat bij g2play.net ging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-05 11:51

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

mschol schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 13:16:
3 items gekocht via kinguin.com ; binnen 5 minuten de keys binnen en succesvol geactiveerd

Is dat slecht dan?

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:47
mschol schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 13:16:

Kinguin en G2Play zijn aan de betaling en site-layout te zien dezelfde bedrijven.

Iemand nog een Titanfall key gevonden voor niet al te veel? Kom enkel wat Russische tegen voor onder de 30,-

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ircghost schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 13:49:
[...]

Dat is iets dat je wel vaker voorbij ziet komen, als ik iets online bestel met paypal zorg ik altijd dat het dezelfde naam en emailadres zijn. Als dat niet zo is dan wordt er vaak door online winkels aan de bel getrokken.. dit is niet iets specifieks van G2play.
Heb dat ook een keer gehad bij Kinguin, leverde slechts paar minuten vertraging op. Bij de bestellingen daarna geen last meer gehad. Ik hou namelijk het PayPal-mailadres apart van de mailadressen die ik gebruik voor gebruikersnamen: leek me wat veiliger. Was ook pas de eerste keer dat er "moeilijk" over werd gedaan trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4WardNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-06 20:45
naaitsab schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 14:09:
[...]

Kinguin en G2Play zijn aan de betaling en site-layout te zien dezelfde bedrijven.
Daar lijkt het inderdaad wel op. In de broncode van de website van G2Play is namelijk ook te zien dat veel van de bestanden van deze website worden gehaald van cdn.kinguin.net.
De website van G2Play lijkt echter wel een stuk sneller te zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-05 14:57

Isniedood

nee, echt niet!

joachim schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 00:10:
Heb je een soort van website die prijzen trackt van zeer veel andere websites die gamekeys verkopen (beetje zoals de pricewatch van tweakers dus) maar waarbij je ook je emailadres kunt achterlaten en opgeven in welke games je geïnteresseerd bent? En als 1 van die games dan in prijs zakt / in promotie komt word je verwittigd?
Bij http://isthereanydeal.com/ kan het maar daar zitten niet zoveel prijzen in.
Gamekeyfinder.de en Kinguin zijn beide een stuk goedkoper in mijn eerste steekproef.

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-06 14:01

Murk

Is this thing on?

Zojuist Strike Vector voor € 9,77 gekocht bij kinguin.net in plaats van € 23 op Steam. Kreeg binnen een minuut na aankoop een mailtje met de game als Steam gift.

http://www.kinguin.net/pr...strike-vector-steam-gift/

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayvonrk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:21
Ashy schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:08:
[...]

Was dit een tijdelijke actie? Zie dat de prijs nu 5 euro hoger is.
bij kinguin.net tropico 5 €16.45,-

[ Voor 3% gewijzigd door rayvonrk op 22-04-2014 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:46
rayvonrk schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:25:
[...]

bij kinguin.net tropico 5 €16.45,-
Dankje! meteen besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-06 03:05
Help!!!! schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:59:
[...]

Waarom zou ik een (forse) meerprijs gaan betalen. 8)7

Dat jij er blijkbaar voetstoots vanuit gaat dat, om vermeend niet eens nader gespecificeerd misbruik te voorkomen, dergelijke maatregelen onvermijdbaar en acceptabel zijn vind ik maar raar en sheepish.

Je weet niet eens wat er eigenlijk aan de hand is maar vind het al ok dat een wildvreemde helpdesker toegang tot je pc krijgt. :F
Als je op teamviewer op escape drukt dan knikker je de remote persoon er uit...

Het is niet heel erg lastig om de keysites te begrijpen. Keys zijn voor hun ook niet gratis, het enige dat ze doen is de region verschillen leveragen. Als een klant zegt dat ze geen key hebben gekregen, maar in werkelijkheid wel een key hebben ontvangen dan kost dit dus geld. Zo maar een extra key sturen betekent dat je aardig wat games moet verkopen om weer winst te draaien.

Is echter nog een groter probleem... Paypal kiest standaard de kant van de betaler, en niet die van de ontvanger. De klant kan hierna zijn geld dus via paypal terugeisen door een conflict te openen.... Verkoper is zijn key EN zijn geld kwijt EN heeft een "slechte" status bij Paypal.

Teamviewer is dan eigenlijk helemaal geen vreemde oplossing. Natuurlijk is hij niet waterdicht want je kan alsnog die key op een hele andere account invoeren en vervolgens doodleuk beweren dat je key al in gebruik is... Echter geeft het in ieder geval aan dat je bereid bent naar een oplossing te zoeken.

Los hiervan koop ik meestal bij OnlineKeyStore (vroeger G2play) en daar is het tot op heden nog nooit misgegaan. Minstens 20 transacties.

@tropico
Prijzen zullen wel fluctueren, is momenteel dezelfde prijs. Bij kinguin is hij ook gewoon 19 op dit moment.

[ Voor 7% gewijzigd door sdk1985 op 24-04-2014 14:25 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-06 15:18

Zalmanman

So long,

Via Kinguin kan je de keys als Steam Gift en als Steam Key kopen. Wat is het verschil daartussen eigenlijk? Ik zoek namelijk wat games om als verjaardagscadeau aan een maat te doen. Beter dan zo'n los briefje van €10, toch?

and thanks for all the fish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seez
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-06 09:59
rolandos582 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 22:47:
Welke site halen jullie vaak je keys dan? Ik ben op zoek naar een Arma 3 steam key.
9 uit de 10 keer via http://www.kinguin.net Nooit problemen ondervonden, altijd snel geleverd en volgens mij nu ook met IDEAL te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
+1 voor kinguin.net. Heb daar een aantal keys gekocht en altijd binnen een paar minuten geleverd. Heb ongeveer 10 steam keys gekocht (inclusief een aantal gifts) en nog geen problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
  • Laatst online: 17-03 12:35
seez schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:07:
[...]

9 uit de 10 keer via http://www.kinguin.net Nooit problemen ondervonden, altijd snel geleverd en volgens mij nu ook met IDEAL te betalen.
Lijkt wel heel erg op g2play.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-06 11:31

Christiano007

Ich bin der champion

wian schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:14:
+1 voor kinguin.net. Heb daar een aantal keys gekocht en altijd binnen een paar minuten geleverd. Heb ongeveer 10 steam keys gekocht (inclusief een aantal gifts) en nog geen problemen gehad.
Zelf de laatste dagen daar ook 2 Keys gekocht, beiden kreeg ik direct binnen. Top

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Kon 't niet laten..van 't weekend via Kinguin Watch Dogs besteld..nog geen 29 euro met die spaardingetjes van ze ingeleverd en wel en In een minuutje of 10 alles weer geregeld :) Geen zin om cheap te doen met die rare Russische meuk, ook ik zeg: blijf daar lekker weg van. Als je niet het geld er voor over hebt kun je beter even wachten tot de prijs gewoon dropt..toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Farg0 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 10:34:
Gisteren Sniper Elite 3 gekocht bij G2Play, een paar uur na het activeren van de key op steam de volgende melding gekregen:

[afbeelding]

contact opgenomen met g2p support en het geld werd omgezet in reward points +25% extra voor de geleden "schade". Op dit moment staat Sniper Elite er ook niet meer te koop buiten de RU VPN key
Zag een blogpost van Kinguin dat dit bij meerdere mensen was gebeurd en dat de schuld in ieder geval niet bij de keystores lag, maar dat het wel netjes met de klant werd opgelost: dat blijkt dus wel..maar ja, lullig is het wel.

Weer een +1 voor Kinguin van deze kant, season pass voor Watch Dogs binnen 2 minuten na betaling al in orde, fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
2Dutch schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:23:
[...]

Zag een blogpost van Kinguin dat dit bij meerdere mensen was gebeurd en dat de schuld in ieder geval niet bij de keystores lag, maar dat het wel netjes met de klant werd opgelost: dat blijkt dus wel..maar ja, lullig is het wel.

Weer een +1 voor Kinguin van deze kant, season pass voor Watch Dogs binnen 2 minuten na betaling al in orde, fijn :)
Ik blijf toch het vermoeden houden dat dit toch komt omdat games groot worden ingekocht waarna achteraf de transactie met een CC wordt gecancelled..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadForiT
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-05 20:49
Momenteel gaat de goedkoopste Witcher 3 (steam gift) voor €14.32 op Kinguin.

http://www.kinguin.net/ca...r-3-wild-hunt-steam-gift/

Ik had de key van Best Games binnen 5 minuten binnen en heb deze inmiddels aan mijn Steam library toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:12

JSchut

.....

+1 kinguin.net

Season pass voor Trials Fusion (uPlay key) gekocht. Binnen een minuut in m'n mailbox. Direct geactiveerd en deed het zoals je mag verwachten ;)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Laatst online: 10-06 08:03
Ik vind het nog steeds een leuk topic hoor, staat ook nog als bookmark. Maar ik denk eerlijk gezegd dat het steeds minder relevant wordt om de 1st page bij te werken op basis van de ladingen positieve ervaringen, en dan voornamelijk met bekende shops zoals CDkeyhouse, G2a, en G2play en Kinguin. Iedereen weet inmiddels dat deze keysites gewoon werken. En er zullen waarschijnlijk altijd wel kleine individuele issues blijven bestaan. Het lijkt me best tijdrovend om bij te blijven houden hoeveel plusjes G2Play bijvoorbeeld krijgt.

Het is voornamelijk interessant hoe nieuwe en relatief onbekende keyshops zich verhouden tot de grotere, inmiddels bekende. Daar blijft het toch een groter risico om dergelijke aankopen te doen, en interessant om te lezen hoe eventuele problemen bij en na aankoop worden afgehandeld. Natuurlijk is een complete lijst altijd beter, maar ik vind het persoonlijk niet zo heel interessant om het 1000e plusje van G2A/G2Play/Kinguin voorbij te zien komen, omdat ik weet dat het daar toch wel goed zit?

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16233

Gisteren voor minder dan 13 euro Watch Dogs gekocht via kinguin.net
is met een code van een Nvidia voucher die je moet ingeven op de website van ubisoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naenne
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-07-2024
Geen idee of deze al gelinkt is, maar ik heb dead rising 3 nog vóór dat ie op pc uit is goedkoop aan kunnen schaffen op kinguin.

http://www.kinguin.net/ca...dead-rising-3-steam-gift/

Dit was oorspronkelijk de basis versie zonder dlc (je de apocalypse versie op kinguin ook voor 35 kopen), maar op steam worden alle basis versies automatisch geupgrade naar apocalypse versie.

20 euries ipv 45 op steam.

[ Voor 7% gewijzigd door naenne op 27-08-2014 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Tijdje niet gepost hier...

Laatste tijd een aantal succesvolle bestelling bij Kinguin gedaan.

Heb de volgende losse bestellingen gedaan
-Tropico 5
-Rust
-Payday 2
-Payday 2+Gage Sniper DLC
-Payday 2 Gage mod Courier DLC
-Civilization Gods & Kings DLC

Eén keer kwam ik niet door de betaling heen en was ik mijn "kingolds" kwijt. De support heeft deze netjes gerefund.

Los daarvan is Kinguin een soort marktplaats en is het een tussenpartij. Zo kun je via Kinguin ook een key van G2play krijgen (wat dan stiekem ook weer onder hetzelfde bedrijf als Kinguin valt). Dus Kinguin gaan meetellen is mogelijk niet heel nuttig (zie dat er 3 in staan nu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniacnl
  • Laatst online: 26-04 23:37
Succesvolle transactie en werkende key voor Dead Rising 3 Apocalypse Edition (VPN Activation CD Key - Steam) aangeschaft voor €19,95 via http://www.gamekeys4all.com/
Bezorgingstijd: 25 Min.
Key soort: Gift

Was een beetje huiverig voor Russische VPN en heb tot op heden enkel EU/World keys aangeschaft, maar ik moet zeggen dat de VPN activatie uitermate gladjes verliep. Ik begrijp dat er enig risico aan vast zit, maar het prijsverschil met andere aanbieders was me toch net iets te groot.B.v. bij Kinguin: >€32.
Er was nog 1 aanbieder die lager zat, maar die site zag er op het eerste oog vrij onbetrouwbaar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Sssst >:)

Wel weer +1 voor kinguin.net

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-06 11:39
Wat zijn jullie ervaringen met Kinguin betreffend pre-orders? Vorige keer had ik BF4 ge-preordered, maar deze kreeg ik pas 3 dagen na launch in mijn mailbox. Overigens ook gezien met CoD Ghost, de FB stond vol met klachten en excuses..

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• Eli3l
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 03:09
Gisteren bij Kinguin SimCity LE gekocht en meteen een key in m'n account gekregen. Erg tevreden en goede prijs.

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-02 14:41

iNFiNiTY-

pro

Koop bijna alles via Kinguin, werkt prima. Verder koop ik alleen worldwide codes, geen RU met vpn en dat soort dingen.

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-06 11:21
Eergisteravond singularity via Kinguin gekocht. Key werkte niet, waarna support heel snel reageerde, echter zonder oplossing. Of ik wat screenshots wilde sturen. Vervolgens blijft het stil. Beetje jammer dit.

Eerder via Kinguin gekocht en dat ging altijd goed overigens. Het zal wel geregeld worden, maar beetje jammer dat er niet snel gereageerd wordt als het wat moeilijker wordt.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyradir
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-05 00:05
JerX schreef op donderdag 18 september 2014 @ 20:28:
Wat zijn jullie ervaringen met Kinguin betreffend pre-orders? Vorige keer had ik BF4 ge-preordered, maar deze kreeg ik pas 3 dagen na launch in mijn mailbox. Overigens ook gezien met CoD Ghost, de FB stond vol met klachten en excuses..
Onlangs had ik nog FIFA 15 gepre-orderd via Kinguin. Ik kreeg m'n key netjes op de dag voor release zodat ik de game kon preloaden.

PS: het hangt er (denk ik?) wel van af welke vendor je steeds kiest per game. Voor FIFA 15 koos ik voor G2PLAY, waar ik werkelijk nog nooit problemen mee heb gehad. Ik kies uiteraard altijd de vendors met de hoogste score.

[ Voor 19% gewijzigd door Eyradir op 03-10-2014 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Een hele dikke -1 voor Kinguin. Ik heb vier keer eerder zonder problemen spellen gekocht bij deze site, maar de vijfde keer ging het mis.

Stronghold crusaders 2 heb ik voor een kennis in de pre-order gekocht. Uiteindelijk heeft hij de Poolse versie gekregen die in 1 taal beschikbaar is; Pools. Na release zijn ze daar achter gekomen en kan je nu poolse en meertalige versies bestellen. Nadat wij erachter zijn gekomen heb ik contact opgenomen met de helpdesk.

Of wij aub een screenshot wilde maken van de game properties en dan de language tab. Deze was er niet en om dat te bewijzen hebben wij er een foto van gemaakt. Dat was echter niet voldoende want het MOEST een screenshot zijn. Vond ik onzin en diegene voor wie ik het gekocht had wist niet hoe. Principueel heb ik niet de moeite genomen het uit te leggen, want er bestaat gaan languages tab.

Aangegeven bij Kinguin en na dagen onderhandelen een paypal dispute geopend. Vervolgens stond er bij de order status refund (closed). Dit was de Credit memo die ik kreeg:

Item Sku Qty Subtotal
Subtotal €0.00
Tax €0.00
Grand Total €0.00

Oftewel een credit nota van €0,00 maar wel een order status van refunded. Paypal had ook niks ontvangen. Tijd voor een berichtje:
My order status says Payment Reversed (Closed), but i haven't received a single dollar yet. When can i expect it to be on my account?
Vervolgens kreeg ik als reactie:
Dear Customer,
Thank you for your message.
Please send us a screenshot of the available languages and language tab on Steam (or with lack of it).(Note: hadden ze dus al 2 x ontvangen in de vorm van een foto) We can not process any action without screenshot. Please close the dispute on PayPall - than we will be able to send the new key or refund you. We are truly sorry for any inconvenience.
If you have any more doubts, please, feel free to contact us again.
Best regards,
Marek
Dat ze vragen eerst de dispute te sluiten voordat zij actie gaan ondernemen is een zeer kwalijke zaak. Vervolgens reageerde ik met:
I have shown you a photo which shows there is no languages tab for this game (like many more), and i don't see how in any way that can be different from a screenshot. Please tell me, what the problem is. I have no intentions on closing the dispute, because I will not be able te re-open it again.
Toen kwam de refund:
Dear Justin,

We would like to inform you that our accounting department has issued a refund.

We apologize for any inconvenience caused.

If you have any doubts or questions please feel free to contact us. We are at your service 24/7.

Please note that responding multiple times or creating new tickets may cause a delay in our responses.

Kind regards

Przemek
Koop nooit bij Kinguin zonder creditcard of paypal wat mij betreft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Volgens mij maak je er zelf een zooitje van :+ ,
Isniedood schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 17:29:
Of wij aub een screenshot wilde maken van de game properties en dan de language tab. Deze was er niet en om dat te bewijzen hebben wij er een foto van gemaakt. Dat was echter niet voldoende want het MOEST een screenshot zijn. Vond ik onzin en diegene voor wie ik het gekocht had wist niet hoe. Principueel heb ik niet de moeite genomen het uit te leggen, want er bestaat gaan languages tab.

Aangegeven bij Kinguin en na dagen onderhandelen een paypal dispute geopend. Vervolgens stond er bij de order status refund (closed). Dit was de Credit memo die ik kreeg:

Item Sku Qty Subtotal
Subtotal €0.00
Tax €0.00
Grand Total €0.00

Oftewel een credit nota van €0,00 maar wel een order status van refunded. Paypal had ook niks ontvangen. Tijd voor een berichtje:

[...]

Vervolgens kreeg ik als reactie:

[...]

Dat ze vragen eerst de dispute te sluiten voordat zij actie gaan ondernemen is een zeer kwalijke zaak. Vervolgens reageerde ik met:

[...]

Toen kwam de refund:

[...]

Koop nooit bij Kinguin zonder creditcard of paypal wat mij betreft!
Vreemd verhaal. Het is te veel moeite om iemand op de "Print scrn" knop van zijn of haar toetsenbord te wijzen??? Klinkt als moeilijk doen om niets. Het kost je meer moeite om op al die tickets te reageren dan dat je gewoon één knop op een toetsenbord in drukt. Verder wil het ook wel eens helpen een vriendelijkere toon te gebruiken in tickets.

Ivm de refund in combinatie met het bovenstaande lijk me dit moeilijk als -1 te kwalificeren. Voor een winkel is er niets vervelender dan iemand die een PayPal dispuut opent. Omgekeerde bewijslast en voor je het weet is je hele account geblokkeerd ;).

Los daarvan lijkt het met überhaupt lastig om Kinguin in deze lijst te gaan bijhouden omdat het een tussenpartij is. Je kunt per sub-contractor de tevredenheid score en het aantal succesvolle orders zien ahv sterren.

[ Voor 10% gewijzigd door sdk1985 op 04-10-2014 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

De toon die je ziet is van reactie 10 t/m 12. Wat mij betreft ben ik fatsoenlijk het gesprek aangegaan. Bovendien heb ik de bestelling gedaan bij g2play wat de eigenaar is van kinguin (of andersom), dus die vlieger gaat in dit geval ook niet op.

Er was gewoon een foto van de volledige monitor waar duidelijk te zien was dat er geen languages tab was, zoals bij wel meer steam spellen. De refund heb ik pas aangevraagd nadat we een week onderweg waren.

Als kinguin slechts een prijsvergelijker was die doorverwees naar de subcontractors dan zouden ze niet de verantwoordelijkheid dragen van de afhandeling. Echter doet kinguin zowel de betaling, als de communicatie en daarom zijn ze ook verantwoordelijk of alles goed verloopt. Het is niet voor niks dat je dispute met hun aan kan gaan en niet de subcontractor.

Ik heb 5 spellen bij hun gekocht en het is altijd goed gegaan, tot deze laatste keer. Bij problemen doen ze erg moeilijk vind ik (vinden ze waarschijnlijk ook van mij) en blijft het aan te raden om niet via ideal te betalen, omdat je dan geen poot hebt om op te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Isniedood schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:43:
Ik heb 5 spellen bij hun gekocht en het is altijd goed gegaan, tot deze laatste keer. Bij problemen doen ze erg moeilijk vind ik (vinden ze waarschijnlijk ook van mij) en blijft het aan te raden om niet via ideal te betalen, omdat je dan geen poot hebt om op te staan.
PayPal is zeker handig: zodra je zoiets hebt van: kom er niet uit met de seller, dispute en dan gaan ze ineens voor je rennen. Al meerdere malen meegemaakt dat ik de gebrekkige communicatie richting mij als klant (zelfs een bedrijf dat flikte om 0,0 te reageren op mijn berichten) moest gaan zitten oplossen via PayPal omdat ik anders naar mijn geld kon fluiten. Raad het anderen ook aan, die extra laag zekerheid kan je veel gedonder en euro's schelen. Blijft wel slecht van Kinguin dat ze een screenshot willen van iets dat niet bestaat..onkunde.

[ Voor 5% gewijzigd door 2Dutch op 06-10-2014 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nobu
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15-05 14:54
+2 voor Kinguin.
Heb voor mijn vriendin en ik Titanfall gekocht, Was meteen netjes die minuut nog in de mail terug te vinden.
Pagina: 1 2 3 4

Let op:
Dit topic is bedoeld voor discussie en ervaringen rond aanbieders van gamekeys.

- niet vragen om ervaringen: gebruik de zoekfunctie.
- houd het specifiek op de webshop gericht
- vraag niet om aanbiedingen, daarvoor is dit topic niet bedoeld

Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor het bespreken van dubieuze manieren om keys werkend te krijgen en andere vormen van het omzeilen van beveiligingen. Houdt het a.u.b. bij aankoopervaringen, dan kan dit topic gewoon open blijven.

Wil je prijzen vergelijken van keys, dan kan je hier terecht:

http://www.dlcompare.com/
http://www.gamekeyfinder.de/
http://www.cdkeyprices.com/

Gezien de overlap met AK is het topic vanaf nu (02-04-'13) ook daar als alias te vinden. Let wel, alles is op eigen risico