Ik kan best begrijpen dat je een dagje vrij wilt nemen voor een spelletje, maar 6 dagen?! En dan ook nog 6 uur per dag?! Ik vindt het altijd wel leuk dat ik maar een x aantal uur per dag kan besteden aan een spelletje, heb je wat om naar uit te kijken en dat maakt het nog leuker. En dat je er dan 's nachts ook nog over droomt vindt ik helemaal bizar!
Ik weet nog wel dat ik destijds 's avonds F.E.A.R. zat te spelen, ik zat er helemaal in. En ik was te laat voor een verjaardag waar ik heen moest omdat ik de tijd niet in de gaten had, dus toen ik dat zag was het meteen pc uit en de deur uitlopen.
Ik liep over de galerij en pakte de lift naar beneden. Ik zat nog helemaal in de game met mn hoofd en had het nog niet naast me neer gelegd.
Op de begane grond aangekomen ging de deur open en ik wilde naar buiten lopen en net op dat moment staat daar ineens een klein meisje met zwart haar in een rood jurkje die naar binnen loopt.
GODMILJAAR IK SPRONG ZOWAT TEGEN HET PLAFOND VAN DIE LIFT!!!!!
Ik schrok me helemaal wezenloos.
Dat kind keek me nogal vreemd aan
De wandeling naar die verjaardag was heel raar. Ik had echt een soort van kortsluiting in mn hoofd