[Multi] The Elder Scrolls V: Skyrim - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 28 Laatste
Acties:
  • 114.573 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikero
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 13:08
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 19:50:
Hallo allemaal :)
Ik zal gelijk maar beginnen met vragen die al lange tijd door me hoofd heen schieten.
is het al bekend hoeveel draken er in het spel voorkomen ?
en gelijk ook de 2de vraag:
Spawnen deze draken ook weer of heb je na een tijdje ook alle draken vermoord?
spoiler:
Er zijn in het spel in principe een ongelimiteerd aantal draken net zoals andere vijanden in het spel. Daarnaast zijn er ook een aantal draken die te maken hebben met quests in de game, die zijn maar één keer te vermoorden .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 16:58
Wat een rarigheid dat je het spel al binnen krijgt vandaag maar dat je het nog niet kan spelen? Het heeft zeker wel voordelen (je kan hem alvast installeren, je hebt hem zeker voor de officiele launch binnen) maar over het algemeen vindt ik het toch een negatieve ervaring. Het spel ligt al op tafel, maar ik kan er nog niks mee :S Dat is net zoiets als een bot op de grond leggen voor een hand en hem net zo ver aanlijnen dat hij er niet bij kan! Grrrr....

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikero
Soepstengel schreef op woensdag 09 november 2011 @ 19:53:
Wat een rarigheid dat je het spel al binnen krijgt vandaag maar dat je het nog niet kan spelen? Het heeft zeker wel voordelen (je kan hem alvast installeren, je hebt hem zeker voor de officiele launch binnen) maar over het algemeen vindt ik het toch een negatieve ervaring. Het spel ligt al op tafel, maar ik kan er nog niks mee :S Dat is net zoiets als een bot op de grond leggen voor een hand en hem net zo ver aanlijnen dat hij er niet bij kan! Grrrr....
Precies, helaas was dit ook niet de bedoeling van Bethesda. Iedereen in Amerika bijvoorbeeld moet nog wel wachten totdat ze het spel kunnen gaan kopen. Ik weet ook niet wie er nu beter af is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

jmk

Ik heb vanaf de release 6 dagen vrij genomen. Helemaal niets geplant. Ik was van plan om 6 uur per dag te gamen, omdat het anders een beetje TE wordt. Ik weet nog toen met Portal dat ik een hele nacht heel licht heb geslapen en heel zwaar aan het dromen was hoe ik portals aan het schieten was. Toen ben ik letterlijk een dag of 4 heel erg van slag geweest.

Dat wil ik toch echt voorkomen met Skyrim. Dus gewoon lekker lang gamen maar ook structuur.

Hoe doen jullie dat?

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, Danku :)

Ik zat te denken, als je heel de tijd van die draken vermoord als ze dan niet meer spawnen.. het lijkt me wel jammer als je na een tijdje alle draken hebt gehad. Wordt het spel zo leeg van (denk ik) Het moet wel speciaal blijven hé, die draken killen :P

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon 40 uur per week doorwerken, in het weekend tijd besteden met mijn vriendin, zondag vriendendag elders in het land. En in de vrije uurtjes die overblijven zo nu en dan een paar uur lekker gamen :P Vrij nemen doe ik wel met lekker weer, fijn naar buiten.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skyrim en structuur in je leven hebben, als dat wel mogelijk ? :9

Zo lang je: slaapt, eet en drinkt is het toch goed :)
en natuurlijk nog wat andere bijzaakjes 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikero
jmk schreef op woensdag 09 november 2011 @ 19:58:
Ik heb vanaf de release 6 dagen vrij genomen. Helemaal niets geplant. Ik was van plan om 6 uur per dag te gamen, omdat het anders een beetje TE wordt. Ik weet nog toen met Portal dat ik een hele nacht heel licht heb geslapen en heel zwaar aan het dromen was hoe ik portals aan het schieten was. Toen ben ik letterlijk een dag of 4 heel erg van slag geweest.

Dat wil ik toch echt voorkomen met Skyrim. Dus gewoon lekker lang gamen maar ook structuur.

Hoe doen jullie dat?
Vandaag goed slapen, morgen niet te veel doen en dan vrijdag 1:00 Skyrim spelen en hopen dat ik daarna nog genoeg energie heb voor de rest van vrijdag. :o

[ Voor 46% gewijzigd door Mikero op 09-11-2011 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijssie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:54
jmk schreef op woensdag 09 november 2011 @ 19:41:
Ik heb nav de leveringsproblemen van de PC versie even een emailtje gestuurd waar ik de game op 03-11 heb besteld(ik weet het, vrij laat) Ik kreeg 2 uur later al antwoord:

[...]

Raar dat ze van de leverancier pas vrijdag dingen binnen krijgen op z'n vroegst. Teleurstellend. Heb toch besloten te wachten, hopelijk heb ik op tijd besteld en heb ik het zaterdag. En anders ga ik wel 1080P streams kijken gewoon wachten.
Ik heb geen mailtje gehad zou dat betekenen dat ik hem wel gewoon op de 11e krijg?

Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 20:02:
Zo lang je: slaapt, eet en drinkt is het toch goed :)
en natuurlijk nog wat andere bijzaakjes 8)
Je vriendin onder het bureau terwijl je Skyrim aan het spelen bent? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
vosss schreef op woensdag 09 november 2011 @ 20:11:
[...]

Je vriendin onder het bureau terwijl je Skyrim aan het spelen bent? :P
iedere keer een beloning als je een quest voltooid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soepstengel schreef op woensdag 09 november 2011 @ 19:53:
Met Fallout New Vegas was het nog erger, toen was er 3 dagen verschil in releasetijd tussen Europa en de VS. Zat iedereen al lekker te spelen terwijl je zelf nog 3 dagen moet wachten :/ Da's pas erg.
Ja, ik weet dat er manieren waren om de beveiliging te omzeilen, VPN naar VS enzo, maar de brave mensen moesten gewoon 3 dagen wachten :-(

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:58
Raxious schreef op woensdag 09 november 2011 @ 20:13:
[...]

zou ik niet doen dan ben je binnen 2 uur door het spel heen ... :)

maar mijn preload staat al klaar :)
kom maar op met de 11-11-11

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-09 11:58
thijssie schreef op woensdag 09 november 2011 @ 20:11:
[...]

Ik heb geen mailtje gehad zou dat betekenen dat ik hem wel gewoon op de 11e krijg?
Zover ik weet niet, hij heeft zelf niks verstuurd, alleen een boel mensen hebben hem gemaild en daarop antwoord gekregen. :P
Ik heb nog helemaal geen indicatie gezien van hoeveel hij er krijgt. :(

De eerste update die je zou krijgen is als 't ding op de post gaat (vrijdag, maandag of wie-weet-wanneer).

[ Voor 11% gewijzigd door Skizzik0 op 09-11-2011 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raxious schreef op woensdag 09 november 2011 @ 20:13:
[...]

_/-\o_ hulde voor dit idee _/-\o_

is er al nieuws over eventuele DLC's van skyrim :9 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 20:18:
[...]
is er al nieuws over eventuele DLC's van skyrim :9 ?
Nog niet alleen dat ze 'het graag groter zouden willen maken dan die van Fallout' (wat overigens niet perse betekent dat dat ook zo is, maar dat terzijde).

Verder alleen nog speculatie van mijn kant: De eerste DLC is Xbox-exclusive (voor een maand ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel

Hoe doen jullie dat?
Ik kan best begrijpen dat je een dagje vrij wilt nemen voor een spelletje, maar 6 dagen?! En dan ook nog 6 uur per dag?! Ik vindt het altijd wel leuk dat ik maar een x aantal uur per dag kan besteden aan een spelletje, heb je wat om naar uit te kijken en dat maakt het nog leuker. En dat je er dan 's nachts ook nog over droomt vindt ik helemaal bizar! Ik heb dat zelf nog nooit meegemaakt iig, wel met Minecraft dat ik 's avonds in mijn bed lig te denken wat ik de volgende avond eens ga bouwen, maar niet dat ik er niet van kan slapen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

thijssie schreef op woensdag 09 november 2011 @ 20:11:
[...]

Nee dat betekend niets. Des te eerder je hebt besteld, en des te meer exemplaren de shop binnen krijgt, des te groter je kans dat je hem snel krijgt.

Maar dat zijn allemaal dingen die je niet weet, dus het is gewoon een kwestie van wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
anandus schreef op woensdag 09 november 2011 @ 20:20:
[...]
Nog niet alleen dat ze 'het graag groter zouden willen maken dan die van Fallout' (wat overigens niet perse betekent dat dat ook zo is, maar dat terzijde).

Verder alleen nog speculatie van mijn kant: De eerste DLC is Xbox-exclusive (voor een maand ofzo).
Dat laatste is al bevestigd, en inderdaad een maand voordat hij naar ps3 en pc komt. Qua grote zou het tussen Shivering Isles en Point Lookout in gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jmk schreef op woensdag 09 november 2011 @ 20:21:
[...]

Nee dat betekend niets. Des te eerder je hebt besteld, en des te meer exemplaren de shop binnen krijgt, des te groter je kans dat je hem snel krijgt.

Maar dat zijn allemaal dingen die je niet weet, dus het is gewoon een kwestie van wachten :(
Als ik zo'n winkel was dan zou ik persoonlijk de dichtstbijzijnde mensen het sturen = minder kosten.
En daarna de personen die het verste weg wonen...

Maar dat zou ik doen, in deze situatie...
Maar ik ben hun niet en heb ook de oplossing niet :|
hoe graag ik die ook zou willen geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
jmk schreef op woensdag 09 november 2011 @ 20:21:
[...]

Ik vind het best zolang het geen weken gaat duren. Ik reken er niet op dat ik hem zaterdag heb (dinsdag besteld), dan maar een week langer wachten en dan heb ik mooi tijd om Uncharted 3 op Crushing uit te spelen. Elk nadeel heeft zo zijn voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Soepstengel schreef op woensdag 09 november 2011 @ 20:21:
[...]

Ik kan best begrijpen dat je een dagje vrij wilt nemen voor een spelletje, maar 6 dagen?! En dan ook nog 6 uur per dag?! Ik vindt het altijd wel leuk dat ik maar een x aantal uur per dag kan besteden aan een spelletje, heb je wat om naar uit te kijken en dat maakt het nog leuker. En dat je er dan 's nachts ook nog over droomt vindt ik helemaal bizar! Ik heb dat zelf nog nooit meegemaakt iig, wel met Minecraft dat ik 's avonds in mijn bed lig te denken wat ik de volgende avond eens ga bouwen, maar niet dat ik er niet van kan slapen ofzo.
Nou ja ik heb nog veel vrije dagen en die gaan niet allemaal mee naar volgend jaar, dus het is meer een aanleiding om vrij te nemen niet DE hoofdreden. Ik ga ook gewoon filmpjes kijken en voor vrienden koken(hobby).

Niet kunnen slapen van een spel omdat het zo in mn hoofd zit heb ik 1x gehad in mn leven, en dat nooit meer! Toch wel leuk om de eerste dagen lekker lang te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontspannen
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-11-2022
Cliffdragon flyyyy, so highhhh in the skyyyy, cliffdragon flyyy....

Heb m'n preorder ook al binnen, steam ook aan gemaakt.
Wel binnenkort nog even kijken voor een no-dvd exe want dat vind 'k maar niks
telkens zo'n dvd in het station.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-09 11:58
Ontspannen schreef op woensdag 09 november 2011 @ 20:28:

Erm, ik ben vrij zeker dat je geen DVD in 't station hoeft te hebben, je kunt het spel immers van steam downloaden (die mensen hebben geeneens een DVD!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikero

Volgens mij niet nodig, de game gaat via steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Steam is een soort van NO-DVD exe. Ja kan notabene zonder de DVD in de lade te doen de key invoeren en Skyrim downloaden en spelen. Dus als je installeert via de DVD, gaat dat sneller dan downloaden, maar je bent niet verplicht de DVD in de PC te laten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:41
Even een korte vraag tussendoor: Ik ben zelf niet van plan om het spel te kopen (tenminste niet op het moment), maar een Engelse vriend van mij heeft een gerucht gehoord dat de fysieke PC versie van Skyrim enkel een download link naar Steam bevat. Voor de meeste mensen zou dit uiteraard geen probleem zijn, maar hij heeft een internetverbinding via satelliet, dus dit zou vrijwel onmogelijk voor hem te doen zijn. Hij heeft de CE als pre-order staan en is van plan deze te annuleren als dit het geval blijkt te zijn.

Kan iemand hier, die het spel al binnen heeft voor de PC, dit bevestigen of ontkrachten? Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M-en-M schreef op woensdag 09 november 2011 @ 20:34:
Even een korte vraag tussendoor: Ik ben zelf niet van plan om het spel te kopen (tenminste niet op het moment), maar een Engelse vriend van mij heeft een gerucht gehoord dat de fysieke PC versie van Skyrim enkel een download link naar Steam bevat. Voor de meeste mensen zou dit uiteraard geen probleem zijn, maar hij heeft een internetverbinding via satelliet, dus dit zou vrijwel onmogelijk voor hem te doen zijn. Hij heeft de CE als pre-order staan en is van plan deze te annuleren als dit het geval blijkt te zijn.

Kan iemand hier, die het spel al binnen heeft voor de PC, dit bevestigen of ontkrachten? Bij voorbaat dank.
't Staat ook gewoon op de bijgeleverde DVD lijkt me (heb m er nog niet in gehad maar een blanco DVD meeleveren zou helemaal onzinnig zijn he). Zelf ben ik m nu aan het preloaden via Steam. 6GB in 2 uur, netjes.

[ Voor 3% gewijzigd door SnoeiKoei op 09-11-2011 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikero

Nee, de cd bevat bij mij ongeveer 5-6gb en installeren via de DVD zal dus gewoon mogelijk zijn. Patches daarentegen zullen wel gedownload moeten worden, maar die zullen nooit erg groot zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Hij kan gewoon het spel installeren op de DVD. Dan 99% van het spel geïnstalleerd. Via steam moet hij dan de updates installeren (dat is 60 MB ofzo bij de eerste update) en activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gwildor schreef op woensdag 09 november 2011 @ 20:25:
[...]

Dat laatste is al bevestigd, en inderdaad een maand voordat hij naar ps3 en pc komt.
Ah, mijn gut feeling was dus right :)
Qua grote zou het tussen Shivering Isles en Point Lookout in gaan zitten.
Dat zouden ze graag willen, zeiden ze. Al schept zo'n uitspraak uiteraard wel verwachtingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jmk schreef op woensdag 09 november 2011 @ 20:37:
[...]

Hij kan gewoon het spel installeren op de DVD. Dan 99% van het spel geïnstalleerd. Via steam moet hij dan de updates installeren (dat is 60 MB ofzo bij de eerste update) en activeren.
Klopt, heb hem net even gedownload. De ISO is 5,1GB en je kan hem gewoon installeren. Je zult echter wel een verbinding met steam nodig hebben om hem te activeren dat is zeker.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2011 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Bedankt voor jullie snelle reacties, ik zal het hem doorgeven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:38

Distortion

Bottle to Throttle

Volgens mij download steam alleen nog wat kleine bestandjes op de 11-11-11. Ik weet niet hoe groot die zijn, maar die zorgen er volgens mij voor dat het spel ge-decrypt wordt.

correct me if I`m wrong

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iso? Is het op het dieveninternet terecht gekomen? :-(
Flyby_Wire schreef op woensdag 09 november 2011 @ 20:37:
Volgens mij download steam alleen nog wat kleine bestandjes op de 11-11-11. Ik weet niet hoe groot die zijn, maar die zorgen er volgens mij voor dat het spel ge-decrypt wordt.

correct me if I`m wrong
Ja, de decryption-key en de zero-day patch (welke voor de Xbox 58Mb was, zal voor pc niet veel anders zijn)

[ Voor 81% gewijzigd door anandus op 09-11-2011 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijssie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:54
Skizzik0 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 20:18:
[...]

Zover ik weet niet, hij heeft zelf niks verstuurd, alleen een boel mensen hebben hem gemaild en daarop antwoord gekregen. :P
Ik heb nog helemaal geen indicatie gezien van hoeveel hij er krijgt. :(

De eerste update die je zou krijgen is als 't ding op de post gaat (vrijdag, maandag of wie-weet-wanneer).
Hopelijk krijg ik hem dan bij de eerste lichting dan, ik had hem redelijk vroeg besteld.

Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op woensdag 09 november 2011 @ 20:37:
Iso? Is het op het dieveninternet terecht gekomen? :-(
Jup. Maar je kan er nog niets mee. RELOADED heeft toegezegt de crack pas op de officiele datum te releasen, dat is wel netjes imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 20:38:
[...]

Jup. Maar je kan er nog niets mee. RELOADED heeft toegezegt de crack pas op de officiele datum te releasen, dat is wel netjes imo :)
Dat heeft niets met netjes te maken, maar met encyptie

Oh, en een vraagje aan de mensen die hem al spelen en met een vrouwelijke character spelen: Klinken de shouts anders als vrouw?

[ Voor 17% gewijzigd door anandus op 09-11-2011 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
anandus schreef op woensdag 09 november 2011 @ 20:39:
[...]
Dat heeft niets met netjes te maken, maar met encyptie
En met warez en dat is geen populair onderwerp bij de modjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe doen jullie dat?
Moet je shooters gaan spelen, dan rijden 's nachts de tanks over je kussen en ben je niet aan het dromen maar dekking aan het zoeken. En 's ochtends heb je een zware kop! :)

Ik game tot maximaal anderhalf uur voor het slapen gaan en dan is het wel te doen en sowieso tot maximaal 22.00. Al maakt het wel verschil wat voor game ik speel. Bij shooters heb je over het algemeen meer adrenaline en dat heeft een groter effect op je nachtrust dan wanneer je bv Mario of WoW speelt.
Ik weet nog niet of ik Skyrim ga halen maar als ik die haal verwacht ik weinig last voor de nachtrust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenske
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-09 23:18
Yes ! ook ik heb mijn Skyrim (pc) binnen. 4 nov besteld 9 nov binnen. Niet slecht Wehkamp. Vreesde het ergste na al die horror verhalen gelezen te hebben. Wel jammer dat ik hem niet alvast van de dvd kan instaleren maar moet downloaden. Ik vind de papieren kaart een lichte teleurstelling want ik had hem juist fysiek besteld omdat je er een mooie "stoffen" kaart bij kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Jeroenske schreef op woensdag 09 november 2011 @ 20:47:
Yes ! ook ik heb mijn Skyrim (pc) binnen. 4 nov besteld 9 nov binnen. Niet slecht Wehkamp. Vreesde het ergste na al die horror verhalen gelezen te hebben. Wel jammer dat ik hem niet alvast van de dvd kan instaleren maar moet downloaden. [...]
Uhm, lees ik deze laatste zin nu verkeerd? Of gaat dit om iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenske
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-09 23:18
M-en-M schreef op woensdag 09 november 2011 @ 20:51:
[...]

Ik bedoel preloaden van steam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er toevallig al online een link verschenen van die kaart?
Is er toevallig een wallpaper formaat of groter beschikbaar?
Is die kaart te scannen of ie die kaart daar te groot voor ?
Als het te scannen is, zou dan alsjeblieft iemand deze willen scannen en uploaden?

Alvast bedankt voor de tijd te nemen om mijn vragen te beantwoorden :) / uit te voeren })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 15:06
M-en-M schreef op woensdag 09 november 2011 @ 20:51:
[...]

Spel wordt idd gedownload.. Als je dit perse niet wil kan je het wel via de dvd doen. Dit schijnt te werken, zelf niet geprobeerd want die kwartiertje downloaden gaat bijna even snel bij mij :)

https://support.steampowe...le.php?ref=5357-FSQM-0382

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Jeroenske schreef op woensdag 09 november 2011 @ 20:53:
[...]

Ik bedoel preloaden van steam ;)
Julio-K schreef op woensdag 09 november 2011 @ 20:54:
[...]

Spel wordt idd gedownload.. Als je dit perse niet wil kan je het wel via de dvd doen. Dit schijnt te werken, zelf niet geprobeerd want die kwartiertje downloaden gaat bijna even snel bij mij :)

Bedankt, zal ik doorsturen.
[/quote]
Ai, maakte me toch weer ongerust. Had ik net het goede nieuws gebracht, zou ik hem zo weer moeten teleurstellen. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 15:06
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 20:53:
Als het te scannen is, zou dan alsjeblieft iemand deze willen scannen en uploaden?

Alvast bedankt voor de tijd te nemen om mijn vragen te beantwoorden :) / uit te voeren })
www.giyf.com |:(

Maar voor deze keer,

http://media.bestofmicro....0/original/skyrim-map.jpg

De kaart is groter dan 4x een A4tje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:51

Hier heb je vast een voorbeeldje van het formaat ;)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/C1WVYl.jpg
Klik voor groter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikero

Afbeeldingslocatie: http://images.wikia.com/elderscrolls/images/0/08/Map_of_skyrim_bintoenglish.jpg
Deze vond ik toevallig toen ik iemand liet zien hoe cool de map wel niet is in vergeleken met Oblivion. De map is inderdaad behoorlijke groot en het lijkt er ook op dat de map is delen is gescanned en toen aan elkaar geplakt is aan de naden te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Interessant artikel op Gamespy: GameSpy's Questions and Concerns About Skyrim.
Ik deel de meeste van de zorgen wel. Al hoop ik/denk ik natuurlijk dat het allemaal meevalt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 06:46
Mikero schreef op woensdag 09 november 2011 @ 20:57:
[...]

[afbeelding]
Deze vond ik toevallig toen ik iemand liet zien hoe cool de map wel niet is in vergeleken met Oblivion. De map is inderdaad behoorlijke groot en het lijkt er ook op dat de map is delen is gescanned en toen aan elkaar geplakt is aan de naden te zien.
spoiler:
Zijn die kruisjes op de map treasures? Ik heb een treasure map geloot, maar kon dat nog niet plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Melkunie schreef op woensdag 09 november 2011 @ 20:56:
[...]

Hier heb je vast een voorbeeldje van het formaat ;)

[afbeelding]
Klik voor groter
hb jij die muziek cd er niet bij gekregen :)

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/GAMES/2011-11-09210531.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door ravw op 09-11-2011 21:14 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Staat geen legenda bij dus geen idee. Ik wil het ook niet weten, ik wilde die locaties nav de kaart zelf eens gaan ontdekken :)

Edit:
@hierboven; Nee :'(
Had daar van tevoren ook helemaal niets van gehoord :P

[ Voor 25% gewijzigd door Melkunie op 09-11-2011 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjelnir
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:05
Ik heb zelf ook bij BPgames bestelt en ben nu wel bezorgt of ik hem wel ga krijgen op vrijdag. Meerdere mailtjes gestuurd maar geen antwoord. Ik ga morgen toch maar eens bellen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:16

Hoe doen jullie dat?
Gewoon, maandag voor een maand naar nepal vetrekken en voor die tijd nog een feest op zaterdag, dus zondag een kater en dan inpakken en failytime doorbrengen. Oftewel, voor mij nog niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sdreeg
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-12-2024
Eindelijk en met grote vreugde het dvd'tje ontvangen, verhindert die boevenclub van een uitgeverij dat ik hun spel ga spelen 8)7 Ik ga toch bij de bakker ook geen brood halen dat ik pas 2 dagen later mag opeten? Dat hun sterfdag maar lang, pijnlijk en binnenkort mag zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Nounounou... :/

Jij had je broodje gewoon nog niet mogen hebben van de bakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exbloder
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-05 22:39
Ergerlijk hoe ik, die al jaren uitkijkt naar Skyrim pas vrijdag kan spelen(ik kan er pas morgen achter gaan en vind die vpn maar belachelijk), terwijl enkele vrienden op PS3 het spel nu al kunnen spelen...

Heb zelfs opzettelijk allerlei trailers en spoilers ontweken zodat ik nu enkel weet dat er

spoiler: iedereen weet het toch waarschijnlijk al
draken zijn en dat je dragonborn bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je weet al een jaar dat dat brood niet te consumeren is voor 11-11-11 en toch klagen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exbloder
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-05 22:39
Ik vind het op zich niet erg dat het niet voor 11-11-11 te spelen is, gewoon dat andere platforms het wél al kunnen spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sdreeg schreef op woensdag 09 november 2011 @ 21:08:
Eindelijk en met grote vreugde het dvd'tje ontvangen, verhindert die boevenclub van een uitgeverij dat ik hun spel ga spelen 8)7 Ik ga toch bij de bakker ook geen brood halen dat ik pas 2 dagen later mag opeten? Dat hun sterfdag maar lang, pijnlijk en binnenkort mag zijn...
Iets in me zegt dat je van die uitspraak spijt gaat krijgen... Maar totdat ik skyrim niet kan spelen sluit ik me bij je aan! Vanaf 11 november dan moeten ze weer liev zijn O-)

Eigenlijk heb ik geen recht om te klagen ;) Voor mij is het **kuche kuche kuche** een * vervroegd cadeau van de sint <+:) *
Maar toch wil ik het nu spelen. :S

En ja, ik ken het grote geheim van de sint
Exbloder schreef op woensdag 09 november 2011 @ 21:10:
Ergerlijk hoe ik, die al jaren uitkijkt naar Skyrim pas vrijdag kan spelen(ik kan er pas morgen achter gaan en vind die vpn maar belachelijk), terwijl enkele vrienden op PS3 het spel nu al kunnen spelen...

Heb zelfs opzettelijk allerlei trailers en spoilers ontweken zodat ik nu enkel weet dat er

spoiler: iedereen weet het toch waarschijnlijk al
draken zijn en dat je dragonborn bent
spoiler:
= er is er maar 1 dragonborn en dat ben ik :P

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2011 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Laatst online: 11-09 18:39
Ik ben nu bezig met de main story en zit op het volgende vast:
spoiler:
Met de quest The World-eater's eyrie moet ik een deur openmaken, maar hiervoor moet ik een puzzel oplossen. Ik kan maar niet vinden hoe deze werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
mensen ik hoor net van iemand dat er vanavond een lange uitzending op internet zou zijn over Skyrim wat 12 uur duurt ?

het zou nu al bezig zijn ...omdat ik er hier nog niets over gehoord heb ?
kan iemand mij hier meer over vertellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Ik kan best begrijpen dat je een dagje vrij wilt nemen voor een spelletje, maar 6 dagen?! En dan ook nog 6 uur per dag?! Ik vindt het altijd wel leuk dat ik maar een x aantal uur per dag kan besteden aan een spelletje, heb je wat om naar uit te kijken en dat maakt het nog leuker. En dat je er dan 's nachts ook nog over droomt vindt ik helemaal bizar!
Ik weet nog wel dat ik destijds 's avonds F.E.A.R. zat te spelen, ik zat er helemaal in. En ik was te laat voor een verjaardag waar ik heen moest omdat ik de tijd niet in de gaten had, dus toen ik dat zag was het meteen pc uit en de deur uitlopen.

Ik liep over de galerij en pakte de lift naar beneden. Ik zat nog helemaal in de game met mn hoofd en had het nog niet naast me neer gelegd.

Op de begane grond aangekomen ging de deur open en ik wilde naar buiten lopen en net op dat moment staat daar ineens een klein meisje met zwart haar in een rood jurkje die naar binnen loopt.

GODMILJAAR IK SPRONG ZOWAT TEGEN HET PLAFOND VAN DIE LIFT!!!!!

Ik schrok me helemaal wezenloos. :D

Dat kind keek me nogal vreemd aan :')

De wandeling naar die verjaardag was heel raar. Ik had echt een soort van kortsluiting in mn hoofd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Ik denk dat hij het had over de IGN feature, donderdag komt de review online en gaan ze een gedeelte van het spel streamen.

http://uk.games.ign.com/articles/121/1211852p1.html

Ik weet niet of andere review sites dit ook gaan doen =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Waren deze Bethesda dagboeken al gepost?

Nummer 3: Reaching New Heights: The World of Skyrim

Nummer 4: A Big Mountain to Climb: Animating Skyrim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 05:45

-db-

Hoi

spoiler:
In dat tweede filmpje zie je twee maal een door de speler uitgevoerde onthoofding.
Ik dacht dat dit niet mogelijk zou zijn in Skyrim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jmk schreef op woensdag 09 november 2011 @ 21:37:
Waren deze Bethesda dagboeken al gepost?
Als je gekeken had, dan had je gezien dat het al (meerdere keren) voorbij was gekomen ;)

Mijn broer heeft ook een mailtje dat zijn Skyrim vertraagd is. Is de Engelse versie, blijkbaar is het vooral die versie die ergens vertraging heeft opgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
-db- schreef op woensdag 09 november 2011 @ 21:41:
spoiler:
In dat tweede filmpje zie je twee maal een door de speler uitgevoerde onthoofding.
Volgens mij hebben ze ook meermaals overduidelijk gezegd dat er GEEN decapitation in zou zitten.

Ik vind het wel vet dat het er wel in zit. Skyrim is geen lief en vrolijk land en soms rollen er koppen.
Zo stel ik het me althans voor.

Puik dus dat het wel erin zit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 05:45

-db-

Hoi

Mij hoor je ook niet klagen, hou wel van een beetje gore als je bent aan het moorden.
Maar sommige dingen zijn best heftig in dat filmpje, zeker in vergelijking met Oblivion.

[ Voor 4% gewijzigd door -db- op 09-11-2011 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikero
-db- schreef op woensdag 09 november 2011 @ 21:50:
Mij hoor je ook niet klagen, hou wel van een beetje gore als je bent aan het moorden.
Maar sommige dingen zijn best heftig in dat filmpje, zeker in vergelijking met Oblivion.
Ik vond Oblivion over het algemeen toch al heel erg aanvoelen als koekjesdeeg (?), maar dan kwam ook vooral omdat dat toch eigenlijk een beetje een medieval setting is in Cyrodiil. Morrowind en Skyrim daarentegen hebben echt een eigen cultuur en een eigen volk zo met hun eigen gebruiken. En Nords zijn nou ook eenmaal bruut en hebben een erg kort lontje.

spoiler:
Also brawling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-db- schreef op woensdag 09 november 2011 @ 21:41:
spoiler:
spoiler:
Jawel, is volgens mij wel mogelijk. Er zijn ook nog andere manieren om je vijand op een speciale manier af te maken. De genade klap kun je op verschillende manieren brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makhiel
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09-2023
GRRR Net mail ontvangen van mijn in oktober bestelde pc versie (engels)bij BPgames, dat ie dus vertraagt is... tsja en nu nog ergens anders preorderen heeft bij mijn weten geen zin, alles staat inmiddels op 1 week levertijd..
what to do, kopen bij MM of downloaden of avondje uit, to short it out: this ruined my night..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjelnir
Net ontvangen van BPgames Klantenservice.
Geachte klant,

Vanmiddag hebben wij het bericht van onze leverancier gekregen dat zij niet in staat waren om ons vandaag alle door ons bestelde exemplaren van The Elder Scrolls 5, Skyrim PC toe te sturen. Dit doordat de groothandels op hun beurt ook veel te weinig exemplaren van het spel hebben ontvangen, een probleem dat momenteel in heel Europa speelt. Bethesda, de uitgever van het spel, heeft simpelweg niet genoeg exemplaren kunnen maken voor de releasedatum.

Voor u betekent dit dat wij uw bestelling helaas pas in de loop van volgende week zullen kunnen versturen als er weer nieuwe voorraad vanuit de uitgever wordt verzonden.

Wij begrijpen als geen ander hoe vervelend dit is en bieden u onze welgemeende excuses aan voor deze vertraging. Als u niet langer wilt wachten is het uiteraard altijd mogelijk om uw bestelling te annuleren. Indien u hier gebruik van wilt maken kunt u ons dit per e-mail nog even doorgeven. Wij storten het aankoopbedrag dan zo spoedig mogelijk terug op uw bankrekening.

Mocht u verder nog vragen/opmerkingen hebben dan vernemen wij dat graag van u.

Met vriendelijke groet,

BPGames
dat wordt weer een kuch kuch versie spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makhiel
idd maarum lijkt op een smoes of een dikke faal van Bethesda, of van de distributeur, ongeloofelijk hoe lang de release al 11-11-11 is en dan niet genoge exemplaren rond kunnen pompen....

hier moeten koppen voor rollen.....

[ Voor 97% gewijzigd door makhiel op 09-11-2011 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Mjelnir schreef op woensdag 09 november 2011 @ 21:59:
dat wordt weer een kuch kuch versie spelen.
In plaats daarvan zou je je order ook gewoon kunnen annuleren en even de stad in gaan om hem te kopen.

Ik heb juist niets gepre-ordered, zodat ik altijd op de 11de kon spelen.

Als je van te voren even een rondje belt naar wat winkels in de buurt en ze hebben hem ergens nog dan laat je er 1 aan de kant leggen.

Nogal lullig om een spel te kopen en vervolgens zijn er problemen met de levering om dan maar gewoon af te zien van de koop en te piraten imo :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
ravw schreef op woensdag 09 november 2011 @ 21:03:
[...]

hb jij die muziek cd er niet bij gekregen :)

[afbeelding]
Weh?!?!?! Een muziek CD?! Die zat er bij mij niet bij! Hoe kom je daar aan? Balen zeg... Ik ben echt fan van de muziek die ze in Oblivion hebben gebruikt, en nu weer met dezelfde componist in Skyrim (Jeremy Soule)... Misschien dat ik hem via iTunes kan kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjelnir
Sorry maar nergens heb ik aangegeven dat ik de verkoop zou annuleren. Ik speel de pirate versie wel tot dat mijn legale kopie aankomt.

Ps sommige mensen hebben juist bij BPgames gekocht omdat het daar zo goedkoop was en zij geen groot gamebudget hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Ik heb er ook geen muziek cd bij. Die haal ik nog wel een keer ergens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikero
Soepstengel schreef op woensdag 09 november 2011 @ 22:05:
[...]

Weh?!?!?! Een muziek CD?! Die zat er bij mij niet bij! Hoe kom je daar aan? Balen zeg... Ik ben echt fan van de muziek die ze in Oblivion hebben gebruikt, en nu weer met dezelfde componist in Skyrim (Jeremy Soule)... Misschien dat ik hem via iTunes kan kopen :)
Nu wil ik hem ook :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Mjelnir schreef op woensdag 09 november 2011 @ 22:06:
Sorry maar nergens heb ik aangegeven dat ik de verkoop zou annuleren. Ik speel de pirate versie wel totdat met legale kopie aankomt.

Ps sommige mensen hebben juist bij BPgames gekocht omdat het daar zo goedkoop was en zij geen groot gamebudget hebben.
Okay sorry, dat dat ik uit je post op te maken.

Dan mag je van mij piraten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjelnir
Haha geen probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
ik heb hem bij bart smit gehaald vandaag en daar kreeg ik hem er gewoon bij

het zijn 5 muziek nummers

[ Voor 15% gewijzigd door ravw op 09-11-2011 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
vosss schreef op woensdag 09 november 2011 @ 22:06:
Ik heb er ook geen muziek cd bij. Die haal ik nog wel een keer ergens :)
Soepstengel schreef op woensdag 09 november 2011 @ 22:05:
[...]

Zie: http://www.directsong.com/ (Voor 23 December besteld = met handtekening van Soule.)

[ Voor 4% gewijzigd door BinaryRun op 09-11-2011 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
ravw schreef op woensdag 09 november 2011 @ 22:09:
Gewoon los erbij? Nou... Die hadden ze ook wel in het doosje mogen stoppen van mij :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sianto
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-03 00:34
ravw schreef op woensdag 09 november 2011 @ 22:09:
Je moet wel even aangeven welke editie he, geloof dat alleen CE soundtrack cd erbij heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Soepstengel schreef op woensdag 09 november 2011 @ 22:10:
[...]

Gewoon los erbij? Nou... Die hadden ze ook wel in het doosje mogen stoppen van mij :|
dat gaat niet ivm met de kaart die er bij zit doosje hier zit prop vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De main theme staat iig al op GrooveShark. Nu de rest van de muziek nog :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Julio-K schreef op woensdag 09 november 2011 @ 20:54:
[...]

Niet helemaal, ik kan het spel nu vast preloaden via internet. Maar niet vast preloaden via de DVD:
Afbeeldingslocatie: https://s1.file1.info/R18PsxVh
Plaatje: https://s1.file1.info/R18PsxVh

Als ik naar de melding kijk dan verwacht ik dat het vrijdag wel kan. Bij mij wordt ie binnen gehaald op 200Kb/s, terwijl mijn max rond de 2MB/s zit dus niet erg snel. De optie "Delete local content" werkt ook niet, je moet eerst een stukje preloaden voordat deze optie verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makhiel
okay mijn broek zakt af net tweede mail van mijn leverancier(BPgames) dat ie vanwege de vroege pre order wel een versie stuurt maar dat deze (pray to gods of pakketpost) zaterdag dus op de mat ligt.

ach ja kan ik vrijdag de vriendin of vrienden nog wat aandacht geven, uitslpaen en dan na gewkt te zijn door de brieven bus precies op tijd uitgeslapen aan de slag..

is maar een spelletje toch....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
Wow, 4 CD's? Wat gaan ze in godsnaam op al die CD's zetten? Bij Oblivion paste het op 1 CD vroeger, zit er zoveel muziek in tegenwoordig? Ff kijken of ik hem ga bestellen bij directsong, zal wel weer aardig wat kosten.
ravw schreef op woensdag 09 november 2011 @ 22:11:
[...]

dat gaat niet ivm met de kaart die er bij zit doosje hier zit prop vol
Ik heb dus ook die stoffen kaart, en daarmee dus ook de CE editie. Betekent dit nu dat er bij Wehkamp een hele stapel Sound Track CD's liggen die ze er vergeten zijn bij te stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, preloaden kan nu al, installeren vanaf DVD als-ie gereleaset is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 15:41
anandus schreef op woensdag 09 november 2011 @ 22:13:
Ja, preloaden kan nu al, installeren vanaf DVD als-ie gereleaset is :)
Steam heeft net weer iets van de preload moeten downloaden. Extra patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GoTCoast schreef op woensdag 09 november 2011 @ 22:14:
[...]

Zou best kunnen, kan je nog zien hoe groot het was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
GoTCoast schreef op woensdag 09 november 2011 @ 22:14:
[...]

kreeg net PLAY te zien dat hij klaar was maar was gelijk op pre gegaan :(

ggrrr als me hart het maar houd tot vrijdag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 15:41
anandus schreef op woensdag 09 november 2011 @ 22:15:
[...]
Zou best kunnen, kan je nog zien hoe groot het was?
2,8 MB maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

spoiler:
Als ik bij Golden Claw ben bij de deur kan ik de combinatie niet invoeren. Ik weet hem
Wel en er staat 'Activate' alleen het spel doet niks zodra ik 'activate' om de combinatie in te vullen...

Een bug perhaps?

[ Voor 4% gewijzigd door W1ckeD op 09-11-2011 22:18 ]

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Soepstengel schreef op woensdag 09 november 2011 @ 22:13:
[...]

Wow, 4 CD's? Wat gaan ze in godsnaam op al die CD's zetten? Bij Oblivion paste het op 1 CD vroeger, zit er zoveel muziek in tegenwoordig? Ff kijken of ik hem ga bestellen bij directsong, zal wel weer aardig wat kosten.
$29,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 13:34

Yintha

We'll stay gold forever

W1ckeD schreef op woensdag 09 november 2011 @ 22:16:
spoiler:
Als ik bij Golden Claw ben bij de deur kan ik de combinatie niet invoeren. Ik weet hem
Wel en er staat 'Activate' alleen het spel doet niks zodra ik 'activate' om de combinatie in te vullen...

Een bug perhaps?
Spoiler tags?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Infinchible

Woef!

ravw schreef op woensdag 09 november 2011 @ 22:16:
[...]

kreeg net PLAY te zien dat hij klaar was maar was gelijk op pre gegaan :(

ggrrr als me hart het maar houd tot vrijdag :D
Lol, had precies hetzelfde. In een keer rechtsonderin 'Steam is klaar met downloaden van Skyrim', 'Klik hier om het spel te starten'. Boenk, boenk, boenk, het zal toch niet? *klik* Preloaden voltooid, wacht tot vrijdag :'(
Pagina: 1 ... 11 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De beveiliging in Steam die het onmogelijk maakt het spel vóór 11-11-11 te spelen zit er niet voor niets in. Het is hier dan ook niet toegestaan om over het omzeilen van deze beveiliging te praten!