Zo juist een Samsung 840 EVO 120GB SSD in m'n DV7-6151SD geplaatst. (Ja; die van Staples

)
Laptop was niet uitgerust met een 2e schijf dus kabel moest ik zelf regelen. Uiteindelijk
deze van Ebay besteld (op 7 december; werd vanmiddag door de koerier afgeleverd).
Installeren was easy peasy en
HWiNFO64 detecteert de SSD (terwijl ik nog niets geïnstalleerd heb o.i.d.).
Dus kabel lijkt ok.
Na/tijdens Kerst maar eens gaan kijken hoe ik de boel moet gaan installeren.
Beste lijkt me om backup te maken van m'n bestanden (op de NAS), opschrijven wat voor programma's ik heb en dan W7 opnieuw installeren op de SSD. Daarna de programma's opnieuw installeren op de SSD of HDD (net wat handigst is.)
De huidige schijf misschien maar formatteren (zodat ik helemaal kale, lege schijf heb zonder partities e.d.) en daar m'n eigen bestanden opzetten.
Maar dat is een hoop werk plus ik ga dan sowieso tegen problemen aanlopen m.w.b. W7 licentie, Office licentie e.d. Of kan ik wat met de RECOVERY (: D) beginnen?
Nog maar even uitzoeken dus, of hebben jullie een tip?
EDIT: heb d.m.v.
Belarc al achter van alles gekomen, o.a. keys van W7 e.d. Ik heb nog een W7 Premium op een USB-stick staan (gedownload voor de bouw van 2 desktops waar ik dan weer een key van W7 voor heb gekocht), maar gaat die stick dan wel werken voor een OEM licentiekey?
[
Voor 12% gewijzigd door
Piet91 op 24-12-2013 17:09
]