Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Ja vond ik ook helaas.Donnie schreef op donderdag 12 september 2013 @ 08:06:
Ik zit net dat filmpje in die witte sport wagen te kijken, en ik vind die snelweg er toch leeg uit zien hoor...
Maar we zullen zien.
"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit
https://mega.co.nz/#!dJpz...Ref12MeqINs3sQSy2HxFjvppk
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Ik hou graag wat dingen ''geheim''. Zo heb ik bij Assassins Creed 3 ook geen story trailers gekeken en reviews van de PS3 en 360 versies (ik had PC besteld) en zo heb ik toch nog een fijne ervaring gehad.
Ik schrok me rot toen de waarheid van Haytam uitkwam. Één van die momenten die je niet vergeet.
Tot Dinsdag
http://vinebox.co/wsib40xgyQV
Had ergens gelezen dat hij werkte bij Walmart en daar een exemplaar had meegenomen.Noctonix schreef op donderdag 12 september 2013 @ 08:23:
Hoe zou zo'n dude dan in godsnaam aan het spel komen?
Je zegt het goed: werkteCheacker schreef op donderdag 12 september 2013 @ 08:42:
[...]
Had ergens gelezen dat hij werkte bij Walmart en daar een exemplaar had meegenomen.
Als je dan zo stom bent om het spel al mee te nemen, ga er dan niet over opscheppen op internet. Wat een idioot.
BOEM R* strikes again. Site Down en gecachete exemplaar toont niks van GTA meerLuukwaHD schreef op donderdag 12 september 2013 @ 08:54:
Alle leaks staan hier: http://vinebox.co/u/wiTSAJpbo55
EDIT : Mmm toch niet , site overbezocht dus
[ Voor 8% gewijzigd door sleepwalkerbe op 12-09-2013 08:58 ]
Ik wil eigenlijk niets zien, zelfs geen free roaming. ik wil alles zelf ontdekken. Zo kan ik bij free roaming bijvoorbeeld zien hoe auto's rijden en dat hebben ze veranderd t.o.v. GTA IV.sleepwalkerbe schreef op donderdag 12 september 2013 @ 09:03:
[...]
Ik hoop eerlijk gezegd op iemand die paar minuten free roaming online gooit zonder iets speciaals te doen.
Kan je een idee vormen van hoe het er nu echt uit ziet zonder trailers.
het kan een beetje overdreven zijn, maar zelfs die kleine dingetjes zorgen er voor mij voor hoeveel impact het op me heeft. Dan heb ik dinsdag zo min mogelijk het gedoe van: "Ow, dat wist ik al" en "had ik al gezien, niks aan"
edit:
Filmpje bekeken, maar kun je me uitleggen wat hier zo bijzonder aan is? Volgens mij doet Half-Life 2 dit al. Er zijn sowieso tig games met dergelijke physics, dus ik zie niet helemaal wat hier zo indrukwekkend aan is.Donnie schreef op donderdag 12 september 2013 @ 08:14:
Niet normaal die physics vind ik zeg, echt gaaf dat dit nog op current gen kan...
http://vinebox.co/wsizE6o85IQ
[ Voor 55% gewijzigd door bram1984 op 12-09-2013 09:16 ]
Grand Theft Auto V Limited Edition Strategy Guide

[ Voor 4% gewijzigd door dannbla op 12-09-2013 09:18 ]
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Had echt niet verwacht dat het er zo goed uit zou zien.
Kijk ook naar die Pickup (Dodge Ram) in die ene vine. Ziet er echt super goed uit.
Nu wordt het wachten nog lastiger
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Omdat je het zo lief vraagtReq- schreef op donderdag 12 september 2013 @ 09:08:
[...]
Je kan stoppen met dubbelposten. Ik denk dat de vinepagina van Jsticks11 voldoet en dat mensen het voor de rest ook wel zien als er nieuwe filmpjes zijn.

http://instagram.com/Jsticks11#
Thanks voor die site, ik kan gewoon niet meer wachten :<Donnie schreef op donderdag 12 september 2013 @ 09:28:
[...]
Omdat je het zo lief vraagtHier dan misschien iets wat jullie nog niet hebben gezien, hij heeft namelijk ook instagram
Cool, ik ga zijn instagram ff volgen.Donnie schreef op donderdag 12 september 2013 @ 09:28:
[...]
Omdat je het zo lief vraagtHier dan misschien iets wat jullie nog niet hebben gezien, hij heeft namelijk ook instagram
Thnx voor je posts.
(Ik krijg dit anders niet mee dus ben er blij mee)
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Mixed Reality dev
Je kunt ook overdrijven..Menesis schreef op donderdag 12 september 2013 @ 09:35:
Come on guys.... Dat zou in het echt toch nooit gebeuren?
Mijn god, échte gameplayDanno88 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 08:09:
[...]
Idd! Heel sick! Pff wordt een zware dag met al die gameplay video's
Super tof. Wat zijn de politie auto´s gaaf!
En zag een tram, hoop dat je er in kan. Net als Mafia, dat je in de tram kan zitten met je sniper
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Links?Mars18 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 09:39:
Net ff een paar Youtube gameplay filmpjes gezien.
Super tof. Wat zijn de politie auto´s gaaf!
En zag een tram, hoop dat je er in kan. Net als Mafia, dat je in de tram kan zitten met je sniper
Ik hoop dat dat juist een beetje realistisch is. In de stad mega druk en op het platte land weinig verkeerLuukwaHD schreef op donderdag 12 september 2013 @ 09:53:
Een ding valt me tegen, die lege wegen... maar dat zal je wel niet merken als je echt in de game zit.
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Man man man...bram1984 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 09:55:
[...]
Hoe moeilijk is het om zelf even te zoeken? Is minder werk dan een link kopiëren en embedden.
To dare is to do
Werd al "gezocht"; 2 flikkerende sterretjes rechtsbovenaan.soccerroos schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:06:
[...]
kwam de politie nu achter hem aan omdat hij te hard reed ?
En dan zijn dit nog slechte kwaliteit filmpjes.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Er zit ook bijna 5 jaar tussen GTA4 en 5.. het moet haast wel beter zijnMars18 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:07:
Toch vind ik het wel veel mooier als GTA 4 er uit zien.
En dan zijn dit nog slechte kwaliteit filmpjes.
MIsschien heb ik het verkeerd gezien, maar bij de filmpjes zijn het in-game 's nachts en in de ochtend. Weinig verkeer dus..creapYYY schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:08:
Ik zie alleen weinig verkeer in de stad..
Ik denk dat het wel goed zit!
Als je goed kijkt valt dat wel mee. Volgens mij zit hij ook aan de rand van de stad. Logisch dat er minder verkeer is.creapYYY schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:08:
Ik zie alleen weinig verkeer in de stad..
Sowieso lijkt het autorijden enorm verbeterd! De auto's komen niet vederlicht over. Hebben meer grip en komen sneller neer op de grond. In GTA IV verbaasde ik mij er nog wel eens over hoe makkelijk je auto de lucht in ging en hoe lang hij in de lucht bleef. Soms ging ik voor de fun ook gewoon heen en weer sturen. Op hoge snelheden bleef je gewoon rechtdoor gaan en je achterkant ging helemaal heen en weer...LuukwaHD schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:08:
[...]
Er zit ook bijna 5 jaar tussen GTA4 en 5.. het moet haast wel beter zijn
All-Round nerd | iRacing Profiel
Ik hoop het in ieder geval van wel. Het ziet er allemaal wel super mooi uit, nu nog wachten op de HD filmpjesRMX schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:09:
[...]
MIsschien heb ik het verkeerd gezien, maar bij de filmpjes zijn het in-game 's nachts en in de ochtend. Weinig verkeer dus..
Ik denk dat het wel goed zit!
Verwijderd
Voor de liefhebber, hier zijn er meer: YouTube: Elias MansourSacreBleu schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:01:
Het felbegeerde YT filmpje waar het over gaat: YouTube: GTA 5 - Leaked Driving Gameplay - (GTA V)
Oh, echt? Ja, was 'ie al een keer te zien?Bart455706 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:05:
[...]
dit filmpje is ook een dubbelpost...

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Volgens mij zou je auto in het echt een harmonica zijn met deze snelheid.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=5inzcR_f8vo]
Lijkt meer alsof het, hetzelfde damagemodel heeft als in San Andreas. Niet meer zo 'realistisch' dus.Doughty schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:21:
In zijn filmpjes lijkt het wel of de auto's niet meer hetzelfde damagemodel hebben als in GTA IV. En dat zou jammer zijn.
Ik had ook verwacht dat die hele bak in de prak zou zitten. Jammerbram1984 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:24:
De damage lijkt inderdaad tegen te vallen.
[video]
verbetertdLuukwaHD schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:24:
Mensen vergeten nu wel erg dat dit geen GTA:IV is maar een nieuwe game met nieuwe dingen.. heel veel dingen zijn verbetert..
Kom op, het is en blijft GTA. Als je dat realistisch gaat maken dan is gelijk je wielophanging aan gort als je met 40 km/h een stoeprand oprijdt.bram1984 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:24:
De damage lijkt inderdaad tegen te vallen.
[video]
GTA VI - All aboard the hype train!!
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Als de watermeloen physics maar goed zijn, zoals eerder aangegeven door Rockstar.iPodKiller schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:30:
Tja wat wil je, meer auto's of een beter schademodel, geef mij maar meer auto's hoor.
Tja als het dezelfde physics krijgt als die van Midnight club LA, dan vind ik het prima, maar wat ik daarnet zag bij die sportauto, was zeker geen Midnight club LA mechanics..Doughty schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:31:
[...]
Als de watermeloen physics maar goed zijn, zoals eerder aangegeven door Rockstar.
Idd, het valt mij meteen op dat alles SMOOVEEEEE loopt!kaos- schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:31:
[...]
Het ziet er allemaal fucking slick uit ook he.
Ik vond in GTA 4 die bloom achtige glinstering echt niet fijn. Leek meer een gimmick om AA te verbloomen, maar in GTA 5 lijkt het erop dat het weg is en alles clean is! NIJZ!!!!!!!!!!!
Verder zou ik oppassen met spoileren.
Dat komt omdat dit een lage kwaliteit video, ga uit dat dit 240/360p is.. die videos hebben ALTIJD wazigheid.Bart455706 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:35:
Als hij in die ammunation ronddraait dan zie je toch wel een beetje die gta4 wazigheid terug hoor...
Ik heb gisterenavond nog eens GTA SA gespeeld op een PC zonder grafische kaart (wel inbouwding) op 800x600 en vond het toch wat minder qua graphics
Als je goed kijkt zie je dat er niemand in de auto zit om eruit te vliegenLuukwaHD schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:33:
Het viel me ook op dat hij niet door de vooruit vloog toen ie tegen die muur reed..
Wie rijd er dan? een spook? In GTA:IV vloog Niko vaak genoeg door de ruit heen hoorrockmanz schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:43:
[...]
Als je goed kijkt zie je dat er niemand in de auto zit om eruit te vliegen
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
[ Voor 27% gewijzigd door DoubleYouPee op 12-09-2013 11:06 ]
I served in a company of heroes.
Op die eerste 'blauwe' map die door 1 of andere fan gemaakt was stond linksonderin ook een eiland en op die map vanuit het boekje stond dat eiland er niet op.Vuvuzela schreef op donderdag 12 september 2013 @ 11:08:
Sneeuw is in North Yankton. Een plek waar eerder een postcard van was? (Spoiler evt vanaf nu) Maar schijnt een plek te zijn die zijn los van de map is. Waar de 1e missie zich afspeeld (misschien jaren eerder). Dunno of het alleen via missie te bereiken is of dat we er misschien heen kunnen vliegen via lsx oid.
GTA Online bevat minimaal 500 missies
GTA Online, het online spel dat gratis bij ieder exemplaar van Grand Theft Auto 5 geleverd wordt, moet meer dan 500 missies bieden.
[ Voor 56% gewijzigd door DerOllie op 12-09-2013 11:29 ]
www.youtube.com/DerOllie

[ Voor 79% gewijzigd door Vuvuzela op 12-09-2013 11:31 ]
I served in a company of heroes.
Was te verwachten natuurlijk. Ik hoop alleen niet dat ze over 2 weken bekend maken dat de next gen versie in december komt, want dan wacht ik denk ik liever nog even.
Ik ga visgerei zoeken en lekker vissen
Succes met vissen, want dat zit niet in de game.Wybo schreef op donderdag 12 september 2013 @ 11:47:
Ik heb het idee dat die 30+ers zoals ik vooral willen free roamen en die jonkies gelijk hard aan de missies gaan.
Ik ga visgerei zoeken en lekker vissenStukje fietsen, beertjes schieten
En nee hoor, ik ga ook free-roamen, af en toe een missie.
Gewoon doen wat er op je pad komt in de game.
Haha daar kan ik mij wel in vindenVorkie schreef op donderdag 12 september 2013 @ 11:55:
mannen blijven kinderen... zeggen de vrouwen toch altijd?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Voor mij is GTA V gewoon GTA IV maar dan beter. Dus lekker rondkloten en de omgeving verkennen. Het verhaal zal wel leuk zijn maar is niet meer dan een excuus om missies aan elkaar te knopen.
Dus ja, ik heb er ook zin in, maar snap echt niet dat iedereen continue zit te kijken of er al nieuwe filmpjes of screenshots zijn. Wat verwacht je daar op te zien? Dat je vrij rond kan lopen en kan kloten wat je wilt? Lijkt mij niet echt een verrassing.
Heb overigens zo'n vermoeden dat mijn vriendin hem voor mij gaat kopen, en anders haal ik hem eind september zelf
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Klinkt misschien raar maar kleur doet wat mij betreft zoveel, het creert de hele sfeer.
Ik wil zo graag een zon overgoten, lekker lichte, soms half oranje setting waar ik in speel.
Dit is zo gekomen na GTA IV, die ik wel heb uitgespeeld (verhaallijn) maar daarna was ik er ook direct mee klaar en dat had voor een groot deel te maken met de grauwe gloed die over de stad hing.
Zelfs als de zo scheen was het grijs voor je gevoel, dat wil ik dus echt NIET deze keer.
Screenshots e.d. laten gelukkig zien dat er een mooie gouden gloed hangt over Los Santos, hoop dat het als ik zelf speel niet tegenvalt.
Iets met eerste generatie XBOX360 & geen internetaansluiting op kamer....
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Splitscreen bedoel je??RickvN schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:12:
Wat mij nog niet echt duidelijk is na enig zoekwerk, is ofdat GTA V nou ook offline is te spelen in multiplayer mode?
Iets met eerste generatie XBOX360 & geen internetaansluiting op kamer....
Red Dead Redemption iets voor jou?Nasty Nate schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:12:
Ik merk bij mezelf dat ik me eigenlijk nergens druk over maak wat betreft GTA V, weet zeker dat alles naar mijn smaak is...behalve dan: de kleuren!
Klinkt misschien raar maar kleur doet wat mij betreft zoveel, het creert de hele sfeer.
Ik wil zo graag een zon overgoten, lekker lichte, soms half oranje setting waar ik in speel.
Dit is zo gekomen na GTA IV, die ik wel heb uitgespeeld (verhaallijn) maar daarna was ik er ook direct mee klaar en dat had voor een groot deel te maken met de grauwe gloed die over de stad hing.
Zelfs als de zo scheen was het grijs voor je gevoel, dat wil ik dus echt NIET deze keer.
Screenshots e.d. laten gelukkig zien dat er een mooie gouden gloed hangt over Los Santos, hoop dat het als ik zelf speel niet tegenvalt.
Ik hoop dat ze die fantastische zonsondergangen uit die game hebben meegenomen naar GTAV.
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
Jup, komt het dan waarschijnlijk wel op neer. Met 2 man missies doen of elkaar fucken in de map.
De world map 5x zo groot als GTA IV? Holy fuck, yes
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Toepasselijke geboortedatum heb jedanslo schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:38:
Wel jammer dat er nooit kinderen in GTA-games voorkomen. Zal wel weer een Carmageddon-esque rel veroorzaken
Ik wil gewoon een groep koters door de lucht laten vliegen!
Er is zoiets als nettiquette en een onderdeel daarvan is geen rare dingen met kinderen....
Denk niet dat je al kinderen hebt, maar zodra je later (misschien) ook kinderen hebt zal je dit soort opmerkingen vast niet meer maken.
Ja die heb ik ook uitspeeld!Svenderson schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:22:
[...]
Red Dead Redemption iets voor jou?
Ik hoop dat ze die fantastische zonsondergangen uit die game hebben meegenomen naar GTAV.
Veel sfeervoller als GTA IV idd
Sfeer maakt absoluut een hoop goed ja. Ik heb vorige week toch episodes of liberty city maar eens gehaald voor mijn ps3. The ballad of gay tony is alles wat gta IV niet is, een vice city radiozender en volgens mij ook beter weer, het is stukken helderder en zonniger dan in IV, daar leek het altijd herfst/winter. Ik vind een beetje rondcruisen daarin ook ineens wel leuk, dat had ik in IV nooit echt gedaan.Nasty Nate schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:12:
Ik merk bij mezelf dat ik me eigenlijk nergens druk over maak wat betreft GTA V, weet zeker dat alles naar mijn smaak is...behalve dan: de kleuren!
Jongens rustig, rustig. Verkeerde smilie aangeklikt. Haha, is inmiddels aangepastdanslo schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:20:
[...]
Leg me even uit waarom het "ok" is om een hoertje in je auto te pakken, dood te knuppelen, en vervolgens 50 man op straat over te rijden. Paar kogels door onschuldige bijstanders, bankovervallen, etc. Maar je bent een sick fuck als je een kind overrijd?
Ik kan een spel prima van realiteit onderscheiden hoor. Hebben jullie nooit Carmageddon gespeeld?
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
een soort facebook maar dan ingameWybo schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:24:
Wat is dat voor vage sh*t die lifeinvader site? Ik ben daar blijkbaar al ingelogd als ik er kom. Ziet er wel cool uit, maar snap het idee niet helemaal
Heb je een Social Club account? Zo ja dan kun je doormiddel van het linken van die twee accounts korting krijgen. Je moet dan wel even op 'Stalken' drukken iedere keer. Bijvoorbeeld bij die Legendary Motorsports. Krijg je 10% korting!Wybo schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:24:
Wat is dat voor vage sh*t die lifeinvader site? Ik ben daar blijkbaar al ingelogd als ik er kom. Ziet er wel cool uit, maar snap het idee niet helemaal
Nederlandse PS5 clan / 30+
Goedemorgen en welkom op donderdag 12 september.Suugie schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:26:
Hier echte leak van de gameplay!
http://vinebox.co/u/wiTSAJpbo55
Nouhou, boehoe. Heb je dan helemaal niks geleerd van 9/11, blablabla..............The Outlaw schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:28:
[...]
Ik kan niet wachten totdat het moment dat ik die shamal laat crashen in los santos downtown haha
Maar precies, lekker crashen met die hap! En dat terwijl je er zelf op tijd uitspringt met een parachute.
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Deze screen doet mij flink denken aan SR3
Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.
Valt wel mee toch?LuukwaHD schreef op donderdag 12 september 2013 @ 14:03:
Jezus christus dat ziet er goed uit!
Dit topic is gesloten.
Grand Theft Auto V komt voor de PlayStation 3 en Xbox 360 uit. Probeer de discussie over next-gen consoles of een PC versie zo veel mogelijk beperkt te houden. Slowchatten kan hier: GTA V slowchat en meer topic
Daarnaast willen we dat gifjes ed spaarzaam worden geplaatst en als ze worden gepost, dan aub als link, om zware load voor de mobile users te voorkomen.
We zijn als moderators een beetje klaar met het blijven verwijderen van slowchat, warez en offtopic reactie's. Daarom geldt er vanaf nu een streng moderatie beleid waarbij deze berichten gelden als genoeg reden voor een (temp) ban. Wees gewaarschuwd
Het delen van informatie over illegale, pirated versies is NIET toegestaan.