Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-08-2020
Verwijderd schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:55:
Echt slecht bezig als je games moet inruilen om GTA5 te kunnen halen.
Very Epic.
Deze wordt genomineerd voor domste uitspraak van de maand in mijn boekje. Chapeau!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:41:
[...]

Maar hij heeft wel een punt: Microsoft laat niet toe om je HDD te vervangen, anders verlies je direct je garantie. 8)7 Sony laat dat gewoon wel toe.

En ik realiseer me net: kan je je voorstellen hoeveel groter games zoals GTA zouden zijn als ze niet achter werden gehouden door die crappy Xbox 360? :F Waarom heeft MS in godsnaam voor DVD gekozen als medium, in plaats van HD-DVD!
Sony had tenminste ballen en stak direct een Blu-Ray drive in hun PS3: geen problemen met plaats.
Developers moeten nu bewust hun content zo maken dat ze ofwel op 1 ofwel op 2 dvd's passen.

En next-gen zal niet anders zijn: Sony zal terug het voortouw nemen qua snufjes in hun console.
Omdat dat de prijs sterk het opgedreven, de prijs was voor vele juist waarom ze voor de 360 gingen en niet voor de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Navuri schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:41:
[...]

Deze wordt genomineerd voor domste uitspraak van de maand in mijn boekje. Chapeau!
En jou post als meeste nutteloze op Tweakers ooit, heb je nu je zegje gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
En zo kunnen we nog wel even doorgaan ;)

Wat gaan jullie trouwens als eerste doen, rondcruisen, of direct aan de missies beginnen? Ik denk dat ik eerst uren ga rondrijden of zo :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wybo schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 08:36:

Wat gaan jullie trouwens als eerste doen, rondcruisen, of direct aan de missies beginnen? Ik denk dat ik eerst uren ga rondrijden of zo :)
ff een uurtje rondrijden en dan wel snel aan de missies beginnen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Verwijderd schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 08:30:
[...]

Omdat dat de prijs sterk het opgedreven, de prijs was voor vele juist waarom ze voor de 360 gingen en niet voor de PS3.
Maar beseffen mensen dan niet dat een Xbox 360 zoveel meer kost dan een PS3 wegens het jaarlijkse Xbox Live abo geld?

Ik geef je wel gelijk dat het op zich slim was van MS: initial price is belangrijk enzo om klanten te winnen. Maar toch is het zonde om te besparen op bepaalde zaken, wetende dat die consoles zeer lang moeten meegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grand Theft Auto V tilt de gameconsole Xbox 360 & Playstation 3 nog eens waardevoller omhoog en was zonder deze game sneller afgeschreven maar nu zorgt Rockstar North studio dat deze console zeker nog de moeite waard zijn om een aan te schaffen .
Ik heb zelf een maand geleden de Xbox 360 Slim 250 GB gekocht vanwege Grand Theft Auto V en zal heus niet de enige zijn deze stap doet .
Als gamer is Grand Theft Auto V gewoon te belangrijk om hem links te laten liggen en wil je uit nieuwsgierigheid gewoon met de grote hypé meegaan .
Het word een groot feest met nachtopeningen van verschillende winkelketens zoals Intertoys en GameMania door het hele land .
Laten we niet vergeten met Grand Theft Auto IV was hetzelfde het geval en de game verkocht miljoenen in de eerste maand .
Er komen mooie games uit in 2013 maar toch zorgt deze game dat ander mooie game in de schaduw staan van Grand Theft Auto V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-09 22:28
GTA V is zeker een grote titel. Misschien wel de grootste.
Maar in de schaduw staan is wel wat overdreven.

Misschien vegeet je geweldige games als Last of us, battlefield 4, fifa (die altijd verkoopt).....
In gamersland staat echt niet alles stil en wacht men alleen op gta v.

Dat het een financieel succes gaat worden, dat is een feit.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

Zo, het hele topic doorgelezen en ook ik ben zo'n idioot die nu al niet meer kan wachten op gta 5. Leuk om te lezen dat er meer 'lotgenoten' zijn. :P

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Wybo schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 08:36:

Ik rij vaak ook eerst wat rond, vind de missies vaak maar saai (Vooral die aan het begin) eigenlijk.

Beetje lol maken. Auto's jatten voor geld, mensen ombrengen voor geld (Saints row Hitman mode), dat soort dingen vind ik vaak leuker.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 10:13:
Grand Theft Auto V tilt de gameconsole Xbox 360 & Playstation 3 nog eens waardevoller omhoog en was zonder deze game sneller afgeschreven maar nu zorgt Rockstar North studio dat deze console zeker nog de moeite waard zijn om een aan te schaffen .
Ik heb zelf een maand geleden de Xbox 360 Slim 250 GB gekocht vanwege Grand Theft Auto V en zal heus niet de enige zijn deze stap doet .
Als gamer is Grand Theft Auto V gewoon te belangrijk om hem links te laten liggen en wil je uit nieuwsgierigheid gewoon met de grote hypé meegaan .
Het word een groot feest met nachtopeningen van verschillende winkelketens zoals Intertoys en GameMania door het hele land .
Laten we niet vergeten met Grand Theft Auto IV was hetzelfde het geval en de game verkocht miljoenen in de eerste maand .
Er komen mooie games uit in 2013 maar toch zorgt deze game dat ander mooie game in de schaduw staan van Grand Theft Auto V
Ik had voor GTA 4 de XBOX 360 Elite gekocht. :P De 17e gaat de XBOX weer gebruikt worden voor GTA 5. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aangezien het hier crisis is had ik niet gedacht hem op de 17e te hebben... MAAAARRR: 4 games verkocht op mp die ik niet echt meer speelde en GTA V gepre-ordered! kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 15:08

auto660

1991 240 GL Brick

Hallo,
Als je nu nog gta v preorderd, krijg je hem dan nog op de release date of zit je dan in een (als dat bestaat) 2e lichting? (zoals de ps4) Heb de ps3 maar even afgestoft van binnen en ga binnenkort maar de game preorderen. Ik kan niet wachten! Een release date die eerst nog zo ver weg was is er dan nu toch wel heel snel.

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.

Franko P.

Hit it.

Kreeg van de week de vraag waarom ik zo'n zin heb in gta 5. Ik als brave vader van 2 kinderen zou me toch niet bezig houden met zo'n soort spellen kreeg ik als verwijt. :P

Toen begon ik na te denken over waarom ik alle gta games zo goed heb gevonden. Ben er nog niet helemaal uit eigenlijk.
Ik denk omdat ik dan eens ongestraft kan doen wat ik normaal nooit zou doen. Jullie?

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Franko P. schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:33:
Kreeg van de week de vraag waarom ik zo'n zin heb in gta 5. Ik als brave vader van 2 kinderen zou me toch niet bezig houden met zo'n soort spellen kreeg ik als verwijt. :P

Toen begon ik na te denken over waarom ik alle gta games zo goed heb gevonden. Ben er nog niet helemaal uit eigenlijk.
Ik denk omdat ik dan eens ongestraft kan doen wat ik normaal nooit zou doen. Jullie?
Tja. De meeste mensen die ik ken (vrienden, collega's, ...) houden zich ook totaal niet bezig met gamen. Ieder z'n eigen, toch? Ik kijk er ook naar uit! :)

M'n vriendin klaagt daar gelukkig niet over :p

En idd gewoon stoppen met dat gedram over PC vs console. Da's hetzelfde als Apple vs Android: je komt er toch niet uit :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijheid inderdaad, alles kan, niets moet. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heihar
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-07-2024

Ik vind het ontdekken zo leuk. Rond rijden en oorlog beginnen met de politie of mensen op de stoep.
Inderdaad dingen doen die je nooit kan doen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-09 13:08
auto660 schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 19:36:
Hallo,
Als je nu nog gta v preorderd, krijg je hem dan nog op de release date of zit je dan in een (als dat bestaat) 2e lichting? (zoals de ps4) Heb de ps3 maar even afgestoft van binnen en ga binnenkort maar de game preorderen. Ik kan niet wachten! Een release date die eerst nog zo ver weg was is er dan nu toch wel heel snel.
De levering van de Playstation 4 is een bekend probleem. Het is echter ook een veel ingewikkelder productieproces om een console in elkaar te zetten dan om een game op een schijf te zetten. Voor zover bekend zijn er geen tekorten wat betreft GTA V. Nu pre-orderen is 17de ontvangen, daar hoef je je zeker niet druk om te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03:47

Vis

heihar schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:56:
[...]

Ik vind het ontdekken zo leuk. Rond rijden en oorlog beginnen met de politie of mensen op de stoep.
Inderdaad dingen doen die je nooit kan doen dus.
Juistem dat!

Dit wordt btw mijn eerste GTA op console! Overige delen altijd via pc, maar nu kon ik t toch niet laten om een PS3 aan te schaffen.. Ben wel zeer benieuwd hoe t me bevalt qua besturing. Al speel ik al een tijdje red dead redemption, en ik moet zeggen, niet verkeerd.. Alles went, ook een hardcore PC gamer :p

Alleen shooters vind ik drama op console.. Dus waar je moet aimen.

Ik heb zo'n voorgevoel dat het lange avonden gaan worden, soms wel nachtwerk, na de 17e... :D
Alleen gaat de tijd zo snel voorbij als je lekker aan t free roamen bent... Ai ai..

[ Voor 5% gewijzigd door Vis op 01-09-2013 00:37 ]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:15

Vuvuzela

My spire is forming

Asgaro schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 17:58:
Triest.
I present to you... mijn laatste aankopen.
(Borderlands 2, The Walking Dead, Dishonored: staat "free" maar was elk 10 euro)

Deze prijzen zal je nooit vinden voor consolegames, zelfs niet na een jaar of 2.

[afbeelding]
Mooi lijstje joh.. Heb je lekker iets te spelen als console bezitters bezig zijn met gta V. :w

Heb echt zin in dat moment dat je de intromissies gedaan hebt en vrijgelaten wordt in de Los Santos :9~

Zelf ook geen fan van shooters op console maar speel nu IV op de pc en ik leg m'n controller maar heel weinig weg om met de muis te gaan aimen. Die autolock maakt het vrij simpel.. al kan je met muis wel makkelijker headshots maken.

[ Voor 20% gewijzigd door Vuvuzela op 01-09-2013 02:20 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:46
Eerste wat ik doe zodra ik de introductie missie heb gedaan? Simpel. Ik ga naar huis:
Afbeeldingslocatie: http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20070510101846/gtawiki/images/6/6d/Grove_Street.jpg

Bijdeweg de eerste zin in San Andreas is wel zeer toepasselijk.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LKXnqT3.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Ik heb voor weinig aan een Playstation 3 Slim 160GB kunnen komen. Ben er benieuwd of de Playstation inderdaad het leading platform voor GTA V gaat worden, vooral met GTA Online wat de komende jaren heel groot gaat worden.

En het leuke van een console kopen aan het einde van zijn levenscyclus: Voor €100 heb je een enorme stapel AAA games van enkele jaren geleden. Als je niet perse het nieuwste van het nieuwste wilt is dat een enorme besparing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20-09 18:22
heb dr zin an :D ....

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:58

Satom

Verzamel ervaringen

Dit is zeker wel waarom ik graag GTA speel! Gewoon kunnen doen wat je wilt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 23:09
Het totaalplaatje van GTA. Je wordt volledig ingezogen in het verhaal met een wereld die leeft. Elke keer als je weer een GTA opstart heb je het gevoel dat je even in een andere wereld leeft met totale vrijheid. Het ene moment zit je te cruisen met de radio op de achtergrond en het ander moment probeer je het leger te ontvluchten. Er is ook van alles te doen, bijv Republican Space Rangers kijken op je TV of Commuter Simulator 2000 spelen in de metrolijnen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.

Franko P.

Hit it.

Vuvuzela schreef op zondag 01 september 2013 @ 02:17:
[...]

Heb echt zin in dat moment dat je de intromissies gedaan hebt en vrijgelaten wordt in de Los Santos :9~
Jaa! Geweldig, ik ga gelijk een vliegveld zoeken denk ik en vlieg naar mount chiliad om er daar uit te springen met een parachute.
Of dwars door de stad heen vliegen gewoon omdat het kan.

Zoals ik begrepen heb zijn die vliegtuigen al gelijk beschikbaar.

Het is echt heel lang geleden dat ik me zo verheugd heb op een spel als nu met Gta 5. Mijn vriendin moest al lachen, ze vroeg al of ik niet een tv bij moet kopen zodat ze zelf ook nog eens wat kan zien. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gewoon de sims 3 + uitbereidingen gefixt zodat mijn vriendin dat lekker spelen kan. Dan kan ik mooi achter de ps3 GTA spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol. ik heb voor de vrouw een of andere drama serie gedownload. zodat ik lekker los santos kan verkennen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Waarom moeten jullie allemaal iets regelen voor je vriendin of vrouw? De mijne kan zichzelf prima vermaken hoor als ik zit te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heihar
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-07-2024
Vis schreef op zondag 01 september 2013 @ 00:36:
[...]

Juistem dat!

Dit wordt btw mijn eerste GTA op console! Overige delen altijd via pc, maar nu kon ik t toch niet laten om een PS3 aan te schaffen.. Ben wel zeer benieuwd hoe t me bevalt qua besturing. Al speel ik al een tijdje red dead redemption, en ik moet zeggen, niet verkeerd.. Alles went, ook een hardcore PC gamer :p

Alleen shooters vind ik drama op console.. Dus waar je moet aimen.

Ik heb zo'n voorgevoel dat het lange avonden gaan worden, soms wel nachtwerk, na de 17e... :D
Alleen gaat de tijd zo snel voorbij als je lekker aan t free roamen bent... Ai ai..
Ik heb in gta sa vooral gerommeld en kloot zo veel zelfs dat ik een paar maanden geleden sa op de mac heb gekocht om de story uit te spelen.
Grote grap is dat ik alle gta's op console speelde (behalve gta1-2) en dus moest wennen aan muis en tb.
:)
Maar ik kan niet wachten mensen van de berg te duwen, of hopelijk te skiën of sky-diven. :9
Paar auto's zullen ook wel vliegles krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

heihar schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:51:
[...]

Ik heb in gta sa vooral gerommeld en kloot zo veel zelfs dat ik een paar maanden geleden sa op de mac heb gekocht om de story uit te spelen.
Grote grap is dat ik alle gta's op console speelde (behalve gta1-2) en dus moest wennen aan muis en tb.
:)
Maar ik kan niet wachten mensen van de berg te duwen, of hopelijk te skiën of sky-diven. :9
Paar auto's zullen ook wel vliegles krijgen.
Heb GTA: San Andreas ook pas na jaren uitgespeeld :'). Weet nog dat ik en mn broer het hadden gekregen toen het voor de PC uitkwam, ik was toen pas 10... Te jong om de missies te spelen eigenlijk, heb alleen maar lopen kloten toen. Later veel GTA:SA-MP gespeeld, en toen de boel maar eens uitgespeeld. Maar goed, heb dus ook weer echt zin in het rondkloten, ik vond dat zo geweldig in SA.

E: Na de intro jat ik denk ik ergens een auto en ga ik lekker even een rondje om het eiland maken. Voor de rest wissel ik missies en free roamen gewoon af denk ik. Pff, kan echt niet meer wachten zeg!

[ Voor 10% gewijzigd door Thomas op 01-09-2013 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Donstil schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:40:
Waarom moeten jullie allemaal iets regelen voor je vriendin of vrouw? De mijne kan zichzelf prima vermaken hoor als ik zit te gamen.
haha inderdaad.....

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Zonet toch maar langs de plaatselijke gamemania gegaan en mijn PS3 versie gepreorderd!
Ze konden me garanderen dat ie op de releasedag af te halen is. Jippy!

Met de inruilactie toch fijn 3 games ingeleverd die ik toch nooit meer speel, en bij ophaling lever ik ook nog een irisbon van 25 euri in die ik vrijdag heb gekregen :D

Totaal ben ik 4 euro kwijt hèhè... Maar had er ook de volle mep voor over, alleen deze actie kon ik niet laten lopen.. Iets van dief van eigen portemonnee :)

Heb ik al gezegd dat ik zin heb in 17 sept?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif
  • Laatst online: 16-07 17:01

Zarif

Professional Commenter

Vis schreef op zondag 01 september 2013 @ 15:04:
Zonet toch maar langs de plaatselijke gamemania gegaan en mijn PS3 versie gepreorderd!
Oh ik heb slecht nieuws voor je: ze hebben je in de maling genomen. De PS3 is al jaren uit! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Zarif schreef op zondag 01 september 2013 @ 16:04:
[...]

Oh ik heb slecht nieuws voor je: ze hebben je in de maling genomen. De PS3 is al jaren uit! :o
Oke het niveau was de laatste paar pagina's al wat lager, maar jij doet er nog een schepje bovenop :')

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 21:24

DDR

Hebben jullie de game ge-preordered? Zoja, waar? Ik zat zelf bij Bol.com te kijken 54 eu met gratis verzending, nog andere shops met leukere aanbiedingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

DDR schreef op zondag 01 september 2013 @ 16:45:
Hebben jullie de game ge-preordered? Zoja, waar? Ik zat zelf bij Bol.com te kijken 54 eu met gratis verzending, nog andere shops met leukere aanbiedingen?
57 bij een Nedgame winkel, kon wel goedkoper, maar die paar euro maakt mij voor dit spel niet uit.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jef Delathouwer
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-08 21:12
Ook bij Bol.com maar wel de Special Edition.

PSN: Wippie1880

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:37

nFo

Nee, gewoon voor de release de game kopen... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troqdog
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Hij is 49.99 bij de dixons/mycom. Ik heb zelf de limited edition besteld met de 10% korting actie van afgelopen week bij de dixons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Zarif schreef op zondag 01 september 2013 @ 16:04:
[...]

:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

troqdog schreef op zondag 01 september 2013 @ 17:04:
Hij is 49.99 bij de dixons/mycom. Ik heb zelf de limited edition besteld met de 10% korting actie van afgelopen week bij de dixons.
Heb ik iets gemist, korting bij Dixons? Lig ook altijd te slapen!

Ik maak mezelf wijs dat ik op de PC versie kan wachten maar dat kan ik toch niet dus wil hem toch maar bestellen

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:16
Bij Bol.com krijg je 30dagen na de release ook nog eens een 10€ kortingsbon voor een volgende game aankoop.
Kan ik wel gebruiken voor Watch Dogs die in november uitkomt.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Trouwens, ik heb hem bij de Game Mania gereserveerd, het klopt toch dat je pas bij afhalen betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga het de 17e gewoon in de winkel halen. Ben benieuwd of Saturn nog met de prijs omlaag gaat (is nu € 52,-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.

Franko P.

Hit it.

Heb besteld via Gamesync. Totaal net geen 51 euro. Als postnl hun werk eens goed doen dan heb ik het spel ook de 17e binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 21:24

DDR

PM_Petrol schreef op zondag 01 september 2013 @ 18:16:
[...]

Bij Bol.com krijg je 30dagen na de release ook nog eens een 10€ kortingsbon voor een volgende game aankoop.
Kan ik wel gebruiken voor Watch Dogs die in november uitkomt.
ik zag het ja, heb hem daarom ook daar besteld, tevens had ik nog 5,50 korting dus nu voor 49 euro :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Thomasx4 schreef op zondag 01 september 2013 @ 18:16:
Trouwens, ik heb hem bij de Game Mania gereserveerd, het klopt toch dat je pas bij afhalen betaald?
Jep klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:26:
Lol. ik heb voor de vrouw een of andere drama serie gedownload. zodat ik lekker los santos kan verkennen!
Haha. Ja dat is ook een manier om ze bezig te houden :D

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:40
Voor de geïnteresseerden:
Ik kreeg net de nieuwe folder van Media Markt in de bus.
Voor GTA V wordt in Hengelo en Enschede een midnight sale gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Morgen maar even op Budgetgaming kijken waar de PS3 versie het goedkoopste is, en van de week nog maar ff wat games op Marktplaats gooien. Ik heb weinig meer te doen nu. Ben met de 3e playthrough van The Last Of Us bezig, maar helaas is daar het nieuwe wel vanaf. Verder heb ik Hitman, Spec Ops, Mafia 2 en Blood Dragon die ik nog af moet maken, maar ook die kunnen me niet echt boeien. En hoe erg ik ook zal balen als GTA ook op de PS4 gaat komen, tegen die tijd zijn er genoeg andere toffe games om te doen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Vis schreef op zondag 01 september 2013 @ 15:04:

Met de inruilactie toch fijn 3 games ingeleverd die ik toch nooit meer speel, en bij ophaling lever ik ook nog een irisbon van 25 euri in die ik vrijdag heb gekregen :D

Totaal ben ik 4 euro kwijt hèhè... Maar had er ook de volle mep voor over, alleen deze actie kon ik niet laten lopen.. Iets van dief van eigen portemonnee :)

Heb ik al gezegd dat ik zin heb in 17 sept?
Thnx voor de tip, heb hier ook nog een vvv iris bon liggen. Morgen even pre ordenen en oude games inleveren. Liggen hier toch maar te verstoffen, al jaar niet meer aangeraakt :o
Dan kost de game me nog maar 9 euro :)

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Cool, zou dat de nieuwe k-rose worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk het wel. Veel country muziek erop, vermoed dat op deze zender Waylon Jennings (nummer uit Trevor's trailer) te hore is. Pam Grier zou een soul station hebben en Kenny Loggins doet de Classic Rock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
The Outlaw schreef op zondag 01 september 2013 @ 20:53:
Ik denk het wel. Veel country muziek erop, vermoed dat op deze zender Waylon Jennings (nummer uit Trevor's trailer) te hore is. Pam Grier zou een soul station hebben en Kenny Loggins doet de Classic Rock.
Cool cool, kan maar slecht wachten zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
het word uiteraard weer een genot om te luisteren tijdens het rondtouren, maar ik vond VROCK uit VC nog altijd het beste radiostation... good old times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twee weken nog maar. Benieuwd wat ons dan nog te wachten staat. Sowieso moeten er nog wat vakjes open op de Rockstar website en wie weet krijgen we nog nieuwe screens en een echte launch trailer.

Vanavond gaat er een GTAV advertentie live tijdens Breaking Bad in Amerika. Ben benieuwd of het deze trailer zal zijn die net live is gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Blijf aub bij het onderwerp van het topic, dit is wel erg offtopic.

[ Voor 78% gewijzigd door psychoclown op 02-09-2013 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahaha. Zal niets verklappen over de serie zelf hoor :P Komt alleen GTAV reclame langs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984

Weet iemand wanneer het review embargo afloopt? Zal wel weer 1 of 2 dagen van tevoren zijn. Ik hoop wat eerder eigenlijk.

[ Voor 57% gewijzigd door psychoclown op 02-09-2013 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mooiere print op de schijf dan wij als PS3 games krijgen.

[ Voor 65% gewijzigd door psychoclown op 02-09-2013 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
even een vraagje waarbij jullie me misschien wel kunnen helpen..
kan ik de pricewatch: Corsair Vengeance 2000 Wireless 7.1 Gaming Headset gebruiken op de ps3? in de specs staat namelijk alleen win xp, 7 en 8.
en is dit: pricewatch: Sony PlayStation 3 Wireless Stereo Headset 7.1, PlayStation 3 anders een goede vervanger?
ik heb namelijk nog een headset nodig voor GTA Online

[ Voor 4% gewijzigd door RubenSaurus op 01-09-2013 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

DigitalError schreef op zondag 01 september 2013 @ 21:34:
kan ik de pricewatch: Corsair Vengeance 2000 Wireless 7.1 Gaming Headset gebruiken op de ps3? in de specs staat namelijk alleen win xp, 7 en 8.
en is dit: pricewatch: Sony PlayStation 3 Wireless Stereo Headset 7.1, PlayStation 3 anders een goede vervanger?
Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Jammer dat het dan zo'n foto is waar je echt niet kan zien of hij gewoon het hoesje van ME3 o.i.d. (ook double disk) heeft gepakt en wat met discs en boekjes heeft lopen knutselen, of dat het echt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomasx4 schreef op zondag 01 september 2013 @ 21:37:
[...]

Jammer dat het dan zo'n foto is waar je echt niet kan zien of hij gewoon het hoesje van ME3 o.i.d. (ook double disk) heeft gepakt en wat met discs en boekjes heeft lopen knutselen, of dat het echt is.
Is een fake - http://www.gtaforums.com/...iew=findpost&p=1062566928

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Dat er ook geen foto is gemaakt met de "tile" van GTA V in beeld op de xbox 360 zegt me ook al genoeg.

E: Ow, haha wat een idiot, het is echt nep.

[ Voor 6% gewijzigd door Thomas op 01-09-2013 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hahah wist dat het een fake exemplaar is, R* geeft echt wel een originelere boekje mee hoor, moet je de boekjes van GTA IV en EFLB eens bekijken. ;) Stadsgids en etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

iPodKiller schreef op zondag 01 september 2013 @ 21:41:
Hahah wist dat het een fake exemplaar is, R* geeft echt wel een originelere boekje mee hoor, moet je de boekjes van GTA IV en EFLB eens bekijken. ;) Stadsgids en etc.
Heb nog van San Andreas een daadwerkelijk hardcover boekje waar de CD dan in zat. Was erg leuk om te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
DigitalError schreef op zondag 01 september 2013 @ 21:34:
ik heb namelijk nog een headset nodig voor GTA Online
Ik heb die Sony, fantastisch blij mee. Speel al mijn games ermee, ook single player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dat is mooi om te horen helemaal na het volgende bericht:

http://www.corsair.com/en/support/faq/audio/
Will the Vengeance 2000 wireless headset work on a Sony PlayStation PS3?
USB headsets, other than Sony’s official USB headset for the PS3, will only function as communication devices on the PS3. You’ll be able to chat with other players, but you will not hear game audio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

DigitalError schreef op zondag 01 september 2013 @ 22:08:
dat is mooi om te horen helemaal na het volgende bericht:

http://www.corsair.com/en/support/faq/audio/
Will the Vengeance 2000 wireless headset work on a Sony PlayStation PS3?
USB headsets, other than Sony’s official USB headset for the PS3, will only function as communication devices on the PS3. You’ll be able to chat with other players, but you will not hear game audio.
Zo, das ff lekker gemaakt door Sony. Totaal geen technische reden voor, dus we naaien gamers gewoon lekker. |:(

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Jeroenneman schreef op zondag 01 september 2013 @ 22:13:
[...]

Zo, das ff lekker gemaakt door Sony. Totaal geen technische reden voor, dus we naaien gamers gewoon lekker. |:(
Nou poeh hey, er is al zo weinig keuze, mijn hemel. De enige die jou naait ben je zelf aangezien het duidelijk staat aangegeven dat ie op de PS3 niet werkt. Niet kopen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Jeroenneman schreef op zondag 01 september 2013 @ 22:13:
[...]

De officiele headset heeft een slider om het balans tussen game-geluid en chat-geluid in te kunnen stellen. Die heeft de corsair niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
als ik dit zie kom ik ook al weer helemaal in de stemming om te gaan spelen!
YouTube: GTA IV Theme Song Cover

hoop dat hij straks ook de theme song van gta 5 doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier komen we vandaan. Het grauwe, vieze, miezerige Liberty City. Ik hoop toch zo dat we een aantal referenties aan Liberty City mogen verwachten. Spotjes op TV, berichten in de Liberty Tree. Characters uit IV-era. Daar kijk ik nog het meest naar ui! :P

[ Voor 9% gewijzigd door The Outlaw op 01-09-2013 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
The Outlaw schreef op zondag 01 september 2013 @ 23:38:
[video]

Hier komen we vandaan. Het grauwe, vieze, miezerige Liberty City. Ik hoop toch zo dat we een aantal referenties aan Liberty City mogen verwachten. Spotjes op TV, berichten in de Liberty Tree. Characters uit IV-era. Daar kijk ik nog het meest naar ui! :P
Met de collector's edition heb je volgens mij de mogelijkheid om met Niko bellic te gaan spelen in GTA Online :p En misty en die gast van GTA 3.... weet ff z'n naam niet.

[ Voor 4% gewijzigd door falcon123 op 01-09-2013 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

The Outlaw schreef op zondag 01 september 2013 @ 23:38:
[video]

Yusuf moet terug! Of in ieder geval verwijzingen naar hem, zoals op een TV show o.i.d. _/-\o_

knip

[ Voor 78% gewijzigd door psychoclown op 02-09-2013 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:47

ScreamGT

joejoe

Speciaal voor jou O+

Die van mij gister besteld.

Lijkt mij overigens dat de winkels de games voor het weekend zullen krijgen, denken jullie ook niet?

Op dinsdag is de release... lijkt mij toch echt dat een aantal zaken die donderdag daarvoor of vrijdag ze al binnen krijgen. :9~ Lets hope so.

[ Voor 10% gewijzigd door psychoclown op 02-09-2013 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Donderdag of vrijdag zal inderdaad de dag zijn dat de meeste winkels de game binnen zullen krijgen.
Ik vraag me sterk af hoe lang het gaat duren voordat de game over (of onder) de toonbank vliegt. Rockstar kennende zit er een loodzwaar embargo op, dus ben benieuwd welke winkel de gok durft te nemen.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

kaos- schreef op maandag 02 september 2013 @ 09:43:
Donderdag of vrijdag zal inderdaad de dag zijn dat de meeste winkels de game binnen zullen krijgen.
Ik vraag me sterk af hoe lang het gaat duren voordat de game over (of onder) de toonbank vliegt. Rockstar kennende zit er een loodzwaar embargo op, dus ben benieuwd welke winkel de gok durft te nemen.
Heel veel winkels hebben nachtopeningen. Een nachtopening kost de winkel ook geld omdat het personeel op nachttarief moet werken. Ik geloof dus niet dat veel winkels ze eerder zullen gaan verkopen (al zullen er altijd een aantal zijn). Maar voor een winkel heeft een nachtopening ook geen zin als ze de game al eerder verkopen...

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

w4rguy schreef op maandag 02 september 2013 @ 10:04:
[...]

Heel veel winkels hebben nachtopeningen. Een nachtopening kost de winkel ook geld omdat het personeel op nachttarief moet werken. Ik geloof dus niet dat veel winkels ze eerder zullen gaan verkopen (al zullen er altijd een aantal zijn). Maar voor een winkel heeft een nachtopening ook geen zin als ze de game al eerder verkopen...
Zo veel kost dat denk ik niet hoor, en er komen vast zat mensen op zo'n nachtopening af om het rendabel te maken. Maar goed, denk niet dat er veel winkels zijn die ze eerder zullen verkopen. Weet wel zeker dat er veel werknemers zullen zijn die er al één mee zullen nemen ofzo. Vooral in wat kleinschalerige winkels dan ketens als Game Mania zal het vast voorkomen (en zul je ze ook wel eerder kunnen krijgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Less than 400 hours to go. That's nothing, I could stare at my screen scratching my balls for 2 hours and then pass out for 2 hours, that's 4 hours right there. Just do that 100 times then BAM, I'm in Los Santos.
:D

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Thomasx4 schreef op maandag 02 september 2013 @ 10:13:
[...]

Zo veel kost dat denk ik niet hoor, en er komen vast zat mensen op zo'n nachtopening af om het rendabel te maken. Maar goed, denk niet dat er veel winkels zijn die ze eerder zullen verkopen. Weet wel zeker dat er veel werknemers zullen zijn die er al één mee zullen nemen ofzo. Vooral in wat kleinschalerige winkels dan ketens als Game Mania zal het vast voorkomen (en zul je ze ook wel eerder kunnen krijgen).
Ik denk ook gerust dat kleine winkels wel iets onder de toonbank door zullen verkopen maar een winkel die een hele nachtopening inplant zal niet zomaar eerder beginnen. Ik verwacht dat het niet zo zal zijn als met de laatste Bioshock of Tomb Raider, dat ging echt nergens over. (heb zelf bij de mediamarkt gewerkt en denk niet dat ze zomaar voorverkoop zullen starten als er een nachtopening gepland is. Het zal je verbazen wat het kost ;). De omzet heb je er wel uit, maar de winst twijfel ik over. Het is gewoon regel, als een ander het doet, moet jij het als winkel ook doen anders loop je de omzet mis en wat dat betreft is omzet soms belangrijker dan winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
ScreamGT schreef op maandag 02 september 2013 @ 09:41:
[...]

Speciaal voor jou O+

Die van mij gister besteld.

Lijkt mij overigens dat de winkels de games voor het weekend zullen krijgen, denken jullie ook niet?

Op dinsdag is de release... lijkt mij toch echt dat een aantal zaken die donderdag daarvoor of vrijdag ze al binnen krijgen. :9~ Lets hope so.
Tja maakt mij niet uit hoor. Er valt gewoon weinig anders over deze game te melden aangezien er geen nieuws is.

Ik heb 'm overigens ook besteld zojuist. Zou op releasedatum op de mat moeten vallen. :+

Gezien het vermoeden dat de PS3 het mainplatform is en ik ook een vermoeden heb dat de DLC (al dan niet timed) exclusief voor de PS3 zal komen, voor mij de meest logische keuze. En het gratis online gedeelte uiteraard.

Ik ben trouwens benieuwd wat er gebeurt als je aan het freeroamen bent en je hebt het leger achter je aan, en je switched vervolgens van personage (kan dit?). Ontsnapt hij dan op eigen houtje?

[ Voor 11% gewijzigd door bram1984 op 02-09-2013 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
Wat ik op het eerste gezicht niet snap in GTA V is dat gedoe rondom het tunen van auto's. Je gaat toch niet veel geld investeren in je auto om hem zo mooi en cool mogelijk te maken terwijl je hem daarna toch in de prak rijdt? Dat is namelijk het hele principe van GTA, roekeloos rijgedrag.. Of verwachten ze dat je je auto alleen in je garage zet om er naar te kijken?

Het klopt gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
bram1984 schreef op maandag 02 september 2013 @ 12:28:
[...]

Tja maakt mij niet uit hoor. Er valt gewoon weinig anders over deze game te melden aangezien er geen nieuws is.

Ik heb 'm overigens ook besteld zojuist. Zou op releasedatum op de mat moeten vallen. :+

Ik ben trouwens benieuwd wat er gebeurt als je aan het freeroamen bent en je hebt het leger achter je aan, en je switched vervolgens van personage (kan dit?). Ontsnapt hij dan op eigen houtje?
Nee als je een wanted level hebt kun je niet switchen van personage, is een tijd geleden bekend gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Th_mas schreef op maandag 02 september 2013 @ 12:30:
[...]

Nee als je een wanted level hebt kun je niet switchen van personage, is een tijd geleden bekend gemaakt.
Okay dat heb ik gemist, klinkt ook logisch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
Th_mas schreef op maandag 02 september 2013 @ 12:29:
Wat ik op het eerste gezicht niet snap in GTA V is dat gedoe rondom het tunen van auto's. Je gaat toch niet veel geld investeren in je auto om hem zo mooi en cool mogelijk te maken terwijl je hem daarna toch in de prak rijdt? Dat is namelijk het hele principe van GTA, roekeloos rijgedrag.. Of verwachten ze dat je je auto alleen in je garage zet om er naar te kijken?

Het klopt gewoon niet.
je kunt je auto verzekeren zodat je hem weer terug kan halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
bram1984 schreef op maandag 02 september 2013 @ 12:31:
[...]

Okay dat heb ik gemist, klinkt ook logisch. :)
Ja er is sowieso wat onduidelijkheid over. Je kunt volgens mij namelijk wel een wanted level ''aangesmeerd'' krijgen die een personage heeft veroorzaakt terwijl jij met een ander personage bezig was. Zo komt het tenminste naar voren in de gameplay trailer, waar Trevor achterna wordt gezeten door een horde polities terwijl er net naar hem overgeschakeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
Scorchor schreef op maandag 02 september 2013 @ 12:36:
[...]

je kunt je auto verzekeren zodat je hem weer terug kan halen
Oké, op die manier dus.

Maar ja dan ben ik toch eerder geneigd om lukraak auto's te gaan stelen i.p.v. extra geld te betalen voor een verzekering. Zeker in het begin voordat je als gamer een kapitaal hebt opgebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Het klopt gewoon niet.
Hangt er van af hoe ze dat gaan implementeren natuurlijk. In saint's row wordt iedere getunede auto vast onderdeel van je garage. Al rij je hem 10 keer in de prak, als je naar de garage gaat staat hij er weer.

Het is een computerspel he, ze hoeven zich niet aan normale logica te houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Wat ik op het eerste gezicht niet snap in GTA V is dat gedoe rondom het tunen van auto's. Je gaat toch niet veel geld investeren in je auto om hem zo mooi en cool mogelijk te maken terwijl je hem daarna toch in de prak rijdt?
Tuurlijk wel! Zoveel geld kostte het late-game in San Andreas nou ook weer niet, en het was wel grappig. En als je hem verrot reed .. .boeie, pak een nieuwe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeltevm
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 14:13
Th_mas schreef op maandag 02 september 2013 @ 12:41:
[...]

Oké, op die manier dus.

Maar ja dan ben ik toch eerder geneigd om lukraak auto's te gaan stelen i.p.v. extra geld te betalen voor een verzekering. Zeker in het begin voordat je als gamer een kapitaal hebt opgebouwd.
In ieder geval weer een doel om je geld aan te besteden. Wel een minpuntje van vorige versies; het geld dat je kreeg kon je nergens aan besteden. Was een gemiste kans, hoop dat ze dat in GTA V meer betekenis geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-09 15:41

Player1S

Probably out in the dark

Als je, later in de game, genoeg geld hebt om huizen, bedrijven en aandelen te kopen, kan die paar dollar voor een verzekering er ook wel af lijkt me.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Inderdaad, ik denk dat dit echt wel goed doordacht is hoor. Vind het wel leuk dat ze het wat "realistischer" maken, en Rockstar kennende houden ze de fun er ook in, het zal je dus echt geen kapitaal kosten om je auto te verzekeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:15

Vuvuzela

My spire is forming

Th_mas schreef op maandag 02 september 2013 @ 12:41:
[...]
Oké, op die manier dus.

Als ik het goed heb begrepen blijft een gestolen auto ook na tig uur rondrijden een gestolen auto en dus een reden voor een wanted level als je gespot wordt door de LSPD.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Vuvuzela schreef op maandag 02 september 2013 @ 13:33:
[...]

Als ik het goed heb begrepen blijft een gestolen auto ook na tig uur rondrijden een gestolen auto en dus een reden voor een wanted level als je gespot wordt door de LSPD.
Dat is wel cool. Dan heb je ook echt een reden om een paintshop/garage in te rijden om later niet alsnog gepakt te worden :P.

[ Voor 3% gewijzigd door Jerry op 02-09-2013 14:09 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Pagina: 1 ... 32 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Grand Theft Auto V komt voor de PlayStation 3 en Xbox 360 uit. Probeer de discussie over next-gen consoles of een PC versie zo veel mogelijk beperkt te houden. Slowchatten kan hier: GTA V slowchat en meer topic

Daarnaast willen we dat gifjes ed spaarzaam worden geplaatst en als ze worden gepost, dan aub als link, om zware load voor de mobile users te voorkomen.

We zijn als moderators een beetje klaar met het blijven verwijderen van slowchat, warez en offtopic reactie's. Daarom geldt er vanaf nu een streng moderatie beleid waarbij deze berichten gelden als genoeg reden voor een (temp) ban. Wees gewaarschuwd

Het delen van informatie over illegale, pirated versies is NIET toegestaan.