Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:57

RMX

Zarif schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 19:08:
[...]

Een Rockstar North game = instant buy. Elke keer weer.
Inderdaad. Daar durf ik ook mijn hand voor in het vuur te steken.
Red Dead Redemption, Max Payne, GTA 4 incl de beste DLC's die er ooit zijn verschenen van een spel. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 13:31

Voxalizer

Quicksilver Bullets

bram1984 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:34:
Mensen die "instant buy" roepen snap ik niet. Op basis waarvan? Het niet zo heel bijzondere 4e deel? Ik wacht rustig alle recensies en ervaringen af voordat ik deze haal. Als het cover en aim systeem weer zo ruk is en het rijden opnieuw lijkt alsof ik in een zeepkist over een ijsbaan glijd, dan wacht ik wel tot 'ie afgeprijsd wordt.
Op basis van alle voorgaande Rockstar games, ook GTA4.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
iPodKiller schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 18:05:
[...]

Niet zo janken joh, daar bij Rockstar North weten ze heus wel wat ze doen hoor, btw als we over een spel uit 2008 gaan praten dan snap ik jou niet. Ze hebben beloofd dat de auto handling onder de schop(en dat het op een racegame moet lijken) gaat en er zitten elementen van San Andreas in(Los Santos, minigun, jets, bikes, dirtbikes, en etc. etc. etc.), wat wil je nog meer in een GTA hebben? Een beetje vertrouwen in R* North mag ook wel!!

GTA V walst over elke game die de afgelopen jaar en dit jaar zijn uitgebracht, dat weet ik nu al.

Kijk eens gewoon naar die sfeer joh!!!! F*ckin hell! :9~

[afbeelding]
Meh ik vind, op basis van wat ik tot nu toe gezien heb, Watch Dogs meer sfeer hebben en grafisch een stuk indrukwekkender ogen. Ik ben nou nog niet bepaald weggeblazen door GTA V.

@Voxalizer: Ja sorry, maar door IV ga ik juist niet blindelings deze game halen. Die heb ik niet eens uit kunnen spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 02-04-2013 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:57
bram1984 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 21:37:
[...]

ik vind, op basis van wat ik tot nu toe gezien heb, Watch Dogs meer sfeer hebben en grafisch een stuk indrukwekkender ogen.
Lekker belangrijk. Volgens mij maakt gameplay en game-ervaring een game goed, niet hoe het eruit ziet.
Jouw top 10 all-time movies bestaat zeker ook enkel uit films met een overdaad aan special effects maar 0,0 inhoud?

Daarnaast:
bram1984 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:34:
lijkt alsof ik in een zeepkist over een ijsbaan glijd
Ha, wat een onzin, GTA IV heeft de beste physics van alle open world games bij elkaar (je moet tenminste iets kunnen om netjes doch snel te rijden). Denk eerder dat Saints Row en Sleeping Dogs meer in jouw straatje zijn, leuke games maar na 1x uitspelen komt 't nooit meer van de plank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ja joh, ga maar idd saints row 4 binnenkort spelen of watch dogs, goedkope rip offs van gta :) Watch dogs zal wel nice zijn, maar komt gewoon niet in de buurt van Rockstar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond Saints Row 3 en Sleeping Dogs een stuk vermakelijker dan het saaiere biljart-, vriendschap- en smsregelneverij simulatiespel GTA4. Tot en met San Andreas geef ik iedereen gelijk die GTA instabuy roept. Naar aanleiding van 4 wacht ik het wel even af met 5. Vond 4 echt zo slecht terwijl ik sinds GTA1 fan ben van de serie.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2013 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

IV slecht? Vond het juist een geniaal spel, samen met de DLC heb ik er zeer van genoten. Verhaal zit strak in elkaar en mag zo in het lijstje van top 10 games van deze generatie. De DLC werkt heel goed mee met de main story en je ziet de verhalen vanuit andere perspectieven, ze zijn totaal anders en hebben andere doelen, maar ze hebben toch met elkaar te maken. Tot nu toe heb ik weinig game makers dat zien overtreffen.

GTA IV is simpelweg de GTA 3 van deze generatie, niet de allerbeste maar een grote stap naar iets beters. Zie Vice City en SA, GTA V moet nu de Vice City/SA van deze generatie worden en dat gaat het ook worden zo te zien.

Mensen moeten gewoon niet zo negatief doen en gewoon vertrouwen hebben in R* North. Ik bedoel, miniguns, straaljagers , Los Santos en etc. kom op zeg.. Wat wil je nog meer in een GTA zien? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 00:23:
dan het saaiere biljart-, vriendschap- en smsregelneverij simulatiespel GTA4
Wat allemaal totaal optioneel was. Ik lees dit argument wel vaker, terwijl het echt zo'n non-issue is. Die hele friend activiteiten kon je echt compleet overslaan of altijd negeren zonder al te grote penalty (nouja je kreeg sommige gunsten van vrienden niet, maar die waren toch niet onmisbaar in the first place). Totaal niet boeiend voor het beoordelen van de game.

Ieder zn mening. Ik vond GTA IV een van de vetste games van deze generatie, hoewel ik San Andreas nog beter vond.

[ Voor 5% gewijzigd door Voxalizer op 03-04-2013 01:37 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SChief schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:49:
[...]

Heel toevallig sprak ik daar vandaag iemand over, bij de Gamemania hebben ze een "aanbieding":
[afbeelding]

Kan je hier in de online folder vinden, pagina 8, rechtsboven.

Je kan ook niks inruilen, krijg je ook een poster: http://www.gamemania.nl/D...spx?tabid=88&gmgame=26696
Ik ga ook deze actie eens proberen. Heb een paar games uit de kast gehaald, die ik toch niet meer ga kwijt raken anders. Ik ben alleen wel benieuwd hoe strict de 40 euro grens wordt gehanteerd. De ene keer zit ik er ruim overheen en nu een paar cent eronder, omdat de waardes van de tweedehands games op hun website op 98 cent eindigen.

Ik heb GTA IV links laten liggen, omdat het me niet kon bekoren tijdens de sessies die ik heb gespeeld bij mijn broer en een vriend van me. Ik stoorde me aan het autorijden en het sociale gedoe, ondanks dat je later dan verneemt dat het optioneel is. V wordt derhalve een klein beetje een gok. Kwalitatief zal het best in orde komen, maar ik hoop dat het spel me net zo kan boeien als Sleeping Dogs en Red Dead Redemption.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Geleihoofd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 22:49:
[...]

Lekker belangrijk. Volgens mij maakt gameplay en game-ervaring een game goed, niet hoe het eruit ziet.
Jouw top 10 all-time movies bestaat zeker ook enkel uit films met een overdaad aan special effects maar 0,0 inhoud?

Daarnaast:

[...]

Ha, wat een onzin, GTA IV heeft de beste physics van alle open world games bij elkaar (je moet tenminste iets kunnen om netjes doch snel te rijden). Denk eerder dat Saints Row en Sleeping Dogs meer in jouw straatje zijn, leuke games maar na 1x uitspelen komt 't nooit meer van de plank.
Ja en laten we daar nu helemaal nog niks van gezien hebben, dus hoe kun je dat nu beoordelen? Ik reageer daarnaast op iemand die een screenshot plaatst en over sfeer praat, dus zo gek is mijn post niet. Misschien de volgende keer ook even lezen wat ik quote, in plaats van wild gaan roepen wat mijn favoriete films zijn (hilarisch trouwens, aangezien ik een enorme filmfanaat ben, ook de minder bekende en obscuurdere projecten vind je op mijn mediaplayer terug).

Als dat de beste physics zijn dan wacht ik nog wel even op mijn aanschaf. De besturing vind ik gewoon ronduit kut, en je kan nou niet echt ontkennen dat meer mensen hier moeite mee hadden. Ik vind San Andreas bijvoorbeeld beter sturen.
iPodKiller schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 23:00:
Ja joh, ga maar idd saints row 4 binnenkort spelen of watch dogs, goedkope rip offs van gta :) Watch dogs zal wel nice zijn, maar komt gewoon niet in de buurt van Rockstar.
Mooi, doe mij ook eens zo een glazen bol.

[ Voor 10% gewijzigd door bram1984 op 03-04-2013 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Gast waarom zo negatief? Vertrouw gewoon op Rockstar North, denk je dat ze 5 jaar stil hebben gezeten o.i.d.? GTA IV is gewoon een topgame voor 2008, GTA V gaat de topgame van 2013 worden en van deze generatie. Leer er gewoon mee te leven, of je het nou leuk vindt of niet. Hoezo ga je GTA V links laten liggen omdat GTA IV kut stuurde?
Many things have been said about the combat system in GTA IV, as the gunfight sequences.
Have you reconsidered this aspect of the game? What direction did you take?

There were gaps in the past, it is true, but we did what we could at the time. Since we released Red Dead and Max Payne 3
and we have learned to control gunfights and you can be sure to find this expertise in GTA V. You know, the heart of
the gameplay of GTA, what is it? Driving and gunfights. This is something that we have not left behind this time and the result
is by far one of our proudest moments. Driving in GTA V is simply spectacular, you will have the sensation of playing
a true racing game. This is brilliant. And gunfights are also very brillant. We have thought of everything.
Nu blij? Na 5 jaar mag je dat echt wel verwachten. Je kunt er gewoon niks tegen beginnen. Het schieten zal gewoon niet aanvoelen als een FPS game, dat weet iedereen, get over it, klaar. Nogmaals, bij R* North zitten ze heus niet uit hun neus te eten, ze weten wat ze doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Sceptisch zijn is iets anders dan negatief zijn. Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat GTA V de bruutste sandbox game ooit wordt, maar ik wil alleen maar zeggen dat ze de gameplay dan wel drastisch moeten omgooien ten opzichte van IV. Ik weet dat het geen shooter is, maar pak de combat van bijvoorbeeld Uncharted er eens bij, en je ziet hoe simpel doch geweldig gunfights werken. Zoiets zou ik graag willen zien. :)

Tot ik echte gameplay heb gezien, blijf ik gewoon lekker sceptisch. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

iPodKiller schreef op woensdag 03 april 2013 @ 00:43:
Mensen moeten gewoon niet zo negatief doen en gewoon vertrouwen hebben in R* North. Ik bedoel, miniguns, straaljagers , Los Santos en etc. kom op zeg.. Wat wil je nog meer in een GTA zien? :S
Een stad waar iets in te doen valt behalve de main missie en een paar sidemissies, zoals bij deeltje 4 helaas het geval was. En dan bedoel ik dingen zoals winkels om vanalles te kopen, gokhallen waar je allerlei minigames kunt spelen om je ingame cash kwijt te raken, bars waar je gevechten kunt uitlokken, cribs, looks en wagens die je kunt pimpen, handel drijven in allerlei illegaal spul, verborgen locaties zoeken etc. etc. In GTA4 vond ik de stad zelf maar een dooie boel eerlijk gezegd.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-09 13:06

v8power67

Psn: Mausosaurus

Hellemaal mee eens, gta 4 is saai in vergelijking met san andreas.
Vond wel dat het rijden in gta 4 heel goed was, maar dat is een kwestie van smaak. Ik ben altijd wat meer van het realisme. Maar laat me graag verassen door gta 5. Maar ik baal ervan dat we geen huizen kunnen kopen, dit zou net als in san andreas gewoon tof zijn, of idd auto's opfokken en mooier maken, dit soort dingen zou ik graag willen zien in gta 5. En het is juist goed dat mensen sceptisch zijn, je kan nooit vtv zeggen insta buy, met de info die er nu is. Ik wil meer gameplay zien en liefst een demo.
Gta 4 was echt geen echte gta in mijn opinie, dus rockstar moet echt weer meer richting san andreas en vice city, die waren echt heel goed, zeker voor die tijd, gta 4 is magertjes saai en grauw.
Maar RDR doet me weer vertrouwen geven in rockstar dus schrijf ze niet meteen af ;)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:11
iPodKiller schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:14:
Gast waarom zo negatief? Vertrouw gewoon op Rockstar North, denk je dat ze 5 jaar stil hebben gezeten o.i.d.? GTA IV is gewoon een topgame voor 2008, GTA V gaat de topgame van 2013 worden en van deze generatie. Leer er gewoon mee te leven, of je het nou leuk vindt of niet. Hoezo ga je GTA V links laten liggen omdat GTA IV kut stuurde?

[...]

Nu blij? Na 5 jaar mag je dat echt wel verwachten. Je kunt er gewoon niks tegen beginnen. Het schieten zal gewoon niet aanvoelen als een FPS game, dat weet iedereen, get over it, klaar. Nogmaals, bij R* North zitten ze heus niet uit hun neus te eten, ze weten wat ze doen..
Waarom maak jij je zo druk over de mening van 1 iemand? Hij heeft voor zichzelf een legitieme reden om de game niet direct te komen, so what? Ik vond IV wel vet en zal V dan ook meteen kopen, maar dat moet iedereen toch lekker zelf weten? Niets mis met een beetje sceptisch zijn.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slaapje, sommige zijn fanatiekelingen. De mensen die er al een hele lange tijd op aan het wachten zijn.
Zich laten voeden door de mooie previews, plaatjes, informatie enz en er eigenlijk steeds warmer door worden.

Als iemand anders dan hier een andere kijk op heeft en eigenlijk niet zo enthousiast is, is dit een klein shockje en met enige adrenaline wordt er dan een comment gepost. Ik begrijp het wel, wie wacht nou niet op deze titel. Al ben ik zelf er niet zo mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 21:37:
slaapje, sommige zijn fanatiekelingen. De mensen die er al een hele lange tijd op aan het wachten zijn.
Zich laten voeden door de mooie previews, plaatjes, informatie enz en er eigenlijk steeds warmer door worden.

Als iemand anders dan hier een andere kijk op heeft en eigenlijk niet zo enthousiast is, is dit een klein shockje en met enige adrenaline wordt er dan een comment gepost. Ik begrijp het wel, wie wacht nou niet op deze titel. Al ben ik zelf er niet zo mee bezig.
Ik vind het altijd wel grappig wanneer het internet 'ontploft' vanwege de nieuwtjes rondom een nieuwe GTA. Er zijn ook websites die vervolgens hun tijd gaan steken in een analyse van plaatjes en/of teasertrailers. Ik mijd dat soort artikelen, want ik wil ook nog wel verrast worden wat er in de uiteindelijke game te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-07 17:01

Zarif

Professional Commenter

Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 07:46:
[...]

Ik vind het altijd wel grappig wanneer het internet 'ontploft' vanwege de nieuwtjes rondom een nieuwe GTA. Er zijn ook websites die vervolgens hun tijd gaan steken in een analyse van plaatjes en/of teasertrailers. Ik mijd dat soort artikelen, want ik wil ook nog wel verrast worden wat er in de uiteindelijke game te vinden is.
Inderdaad... Toen de release date van de eerste trailer werd gepubliceerd, leek het net alsof ik op de release van een nieuw spel aan het wachten was. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Rockstar is ook slim met het maken van trailers, ze spammen je niet vol met 1000 trailers ala Ubisoft(zoals bij AC3) en overal kunnen clues in zitten. Zo maken ze een hype. Geen wonder dan ook waarom het internet ontploft, dit is dan ook geen jaarlijkse CoD/FIFA o.i.d. maar GTA, iets wat je maar om de zoveel jaar meemaakt.

Soms gaat het wel te ver, maar ik snap het ook wel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 20:20
Toch blijf ik het jammer vinden dat al die minigames niet in GTA4 zaten: missies voor brandweer, politie, ambulance, bus. En de kill frenzies met bestuurbare wagentjes of wapens etc, ze haaden inmiddels ook wel wat vets met helicopters kunnen bedenken en de ijscowagen.
Maar vooral de kill frenzies met bestuurbare auto's, dat was toch geniaal!? :(

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ben het met een paar mensen eens dat ik GTA IV, hoewel heel mooi en redelijk vermakelijk, minder vond dan San Andreas. Had een beetje het gevoel vast te zitten in die steden, waar je bij San Andreas lekker overal rond kon cruisen en vliegen en dergelijken. Ik denk dat GTA V the best of both worlds is: heel veel vrijheid, heel veel beweegruimte, realisme en top graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
iPodKiller schreef op donderdag 04 april 2013 @ 16:44:
Rockstar is ook slim met het maken van trailers, ze spammen je niet vol met 1000 trailers ala Ubisoft(zoals bij AC3) en overal kunnen clues in zitten. Zo maken ze een hype. Geen wonder dan ook waarom het internet ontploft, dit is dan ook geen jaarlijkse CoD/FIFA o.i.d. maar GTA, iets wat je maar om de zoveel jaar meemaakt.

Soms gaat het wel te ver, maar ik snap het ook wel hoor.
Ben benieuwd hoeveel GTA's jij al legaal hebt mogen spelen op de verschijningsdatum :') damn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hoezo dat? Heb alle GTA's niet op release datum gekocht hoor.. Ik zeg gewoon dat R* slim is met zulke dingen, problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif

Zarif

Professional Commenter

shoombak schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:17:
[...]

Ben benieuwd hoeveel GTA's jij al legaal hebt mogen spelen op de verschijningsdatum :') damn
Hoe kom je daar nou bij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 20:20
Afbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/V/screenshots/screenshot/751/1280.jpg
Bliksems!

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kijk eens een paar posts boven je ;)

YdieresiS in "[multi] GTA V"

[ Voor 45% gewijzigd door iPodKiller op 11-04-2013 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

bram1984 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 09:51:
[...]

Ja en laten we daar nu helemaal nog niks van gezien hebben, dus hoe kun je dat nu beoordelen? Ik reageer daarnaast op iemand die een screenshot plaatst en over sfeer praat, dus zo gek is mijn post niet. Misschien de volgende keer ook even lezen wat ik quote, in plaats van wild gaan roepen wat mijn favoriete films zijn (hilarisch trouwens, aangezien ik een enorme filmfanaat ben, ook de minder bekende en obscuurdere projecten vind je op mijn mediaplayer terug).

Als dat de beste physics zijn dan wacht ik nog wel even op mijn aanschaf. De besturing vind ik gewoon ronduit kut, en je kan nou niet echt ontkennen dat meer mensen hier moeite mee hadden. Ik vind San Andreas bijvoorbeeld beter sturen.

[...]

Mooi, doe mij ook eens zo een glazen bol.
Allemaal leuk en aardig dat iedereen over GTAIV klaagt, maar ze hebben wel een sfeervolle, "levende" wereld neergezet, en voor de rest een prima game met een prima verhaal. Ik ken geen enkele andere game die zo "leeft" als GTA4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
Thomasx4 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:54:
[...]

Allemaal leuk en aardig dat iedereen over GTAIV klaagt, maar ze hebben wel een sfeervolle, "levende" wereld neergezet, en voor de rest een prima game met een prima verhaal. Ik ken geen enkele andere game die zo "leeft" als GTA4.
GTA IV vind ik persoonlijk redelijk dood.
Mafia 2 zit veel meer leven in imo, het hele wereldje leeft wat meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo spreekt men van top graphics t.o.v. GTA4? Het spel komt voorlopig alleen uit op XBox en Ps3, en de games daarop zitten al een aantal jaar op het max van grafische verbeteringen. Het zal niet grafisch mooier worden dan GTA4, aangezien die al maximale prestaties van de huidige consoles zat. Ze kunnen het allicht wat oppimpen qua kleurschema's en daardoor een mooiere sfeer creëren.

GTA4 is overigens grafisch gezien zeker een mooi spel, daar niet van. Maar verwacht geen enorme grafische verbeteringen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2013 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Laatst online: 00:46

mrc4nl

Procrastinatie expert

Zen!th schreef op donderdag 11 april 2013 @ 12:02:
[...]

GTA IV vind ik persoonlijk redelijk dood.
Mafia 2 zit veel meer leven in imo, het hele wereldje leeft wat meer.
die f woorden werd ik al snel zal in maffia2

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 12:12:
Hoezo spreekt men van top graphics t.o.v. GTA4? Het spel komt voorlopig alleen uit op XBox en Ps3, en de games daarop zitten al een aantal jaar op het max van grafische verbeteringen. Het zal niet grafisch mooier worden dan GTA4, aangezien die al maximale prestaties van de huidige consoles zat. Ze kunnen het allicht wat oppimpen qua kleurschema's en daardoor een mooiere sfeer creëren.

GTA4 is overigens grafisch gezien zeker een mooi spel, daar niet van. Maar verwacht geen enorme grafische verbeteringen.
GTA4 is zeker een mooi spel na het draaien van een buttload aan mods.
Maar als GTA5 alleen op xbox en ps3 komt (niet eens op de PC), vraag ik me in gemoederen af waarom ze het uberhaupt uitbrengen en niet ff wachten tot de ps4 en volgende xbox uit komen, waardoor de graphics iig aantrekkelijk gemaakt kunnen worden voor PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Vond Mafia II echt niet leven, vond het maar een dode boel, met name doordat er veel minder te doen is. Daarnaast kan je ook RDR bekijken, wat een topgame, leefde ook goed zat en had een leuk verhaal en leuke mogelijkheden, daarnaast ziet het er prachtig uit. De natuur die ze in RDR hebben laten zien i.c.m. een stad als Los Santos kan alleen maar geweldig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif

Zarif

Professional Commenter

Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 12:12:

Dat was hun eerste spel met die engine. Dacht je nou echt dat spellen die in 2008 uitkwamen op de X360 en PS3 even goed zijn (qua graphics) als spellen van 2013 ? De fps ligt nu misschien wat lager, maar de spellen zien er nu stukken beter uit.

Vind jij dat Oblivion dezelfde graphics heeft als Skyrim? Vind jij dat Red Dead Redemption, LA Noire, Max Payne 3 dezelfde graphics hebben als GTA IV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomasx4 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 13:21:
Vond Mafia II echt niet leven, vond het maar een dode boel, met name doordat er veel minder te doen is. Daarnaast kan je ook RDR bekijken, wat een topgame, leefde ook goed zat en had een leuk verhaal en leuke mogelijkheden, daarnaast ziet het er prachtig uit. De natuur die ze in RDR hebben laten zien i.c.m. een stad als Los Santos kan alleen maar geweldig worden.
Ik kan inderdaad ook alleen maar hopen dat de ervaringen vanuit die game meegenomen worden in de ontwikkeling van GTA V. Ik verwacht niet de beste graphics, omdat het om een open wereld game gaat, maar zal het ten opzichte van GTA IV een verbetering zijn.

@ hierboven: Dat GTA V nog niet aangekondigd is voor de PC, wil niet zeggen dat hij er niet komt. Andere games van Rockstar verschenen ook voor de PC (niet gelijktijdig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Nu besef ik terug wat er in GTA IV ontbrak:

- open world game zoals GTA SA
- meer kleurrijke graphics
- meer absurde humor en momenten (GTA SA had er genoeg: de jetpack, Area 69, de hippie, het leger dat achter je aan kwam, die irritante vrouw in het bos, ...)
- het niet-overdreven-streven-naar-realisme (GTA IV's rijgedrag... Hoe kan je hier nu plezier aan beleven? Je moet meer je remmen gebruiken dan iets anders!)
- airplanes
- legerbasissen
- bergtoppen met overal kleine dorpjes

Ben nu namelijk met Just Cause 2 bezig en deze game biedt wat meer het gevoel dat ik bij GTA SA ook had.
Ook is de performance van die game echt goed. Terwijl GTA IV (zelfs zonder mods) echt sloom draait op ieders PC, draait Just Cause 2 echt ontzettend vlot. Nochtans is daar de wereld massaal veel groter en zijn de graphics zeker niet slecht.
Het verhaal van GTA IV kan misschien beter zijn, maar de over-the-top actie maakt dat allemaal goed.

Ik zou zeggen: zeker een aanrader om de tijd tot GTA V te doden. ;)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/Just%20Cause%202/2013-04-10_00004.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/Just%20Cause%202/2013-02-13_00002.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/Just%20Cause%202/2013-02-16_00004.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/Just%20Cause%202/2013-04-09_00004.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/Just%20Cause%202/2013-04-09_00010.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/Just%20Cause%202/2013-04-09_00015.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/Just%20Cause%202/2013-04-10_00003.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/Just%20Cause%202/2013-04-10_00017.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/Just%20Cause%202/2013-04-11_00003.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Asgaro op 12-04-2013 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Dit is hier nog niet gepasseerd! Uiteraard fake, maar leuk nonetheless ;)

Afbeeldingslocatie: http://image.noelshack.com/fichiers/2013/15/1365765785-gtav-vatican-city.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif

Zarif

Professional Commenter

Kleurrijke graphics miste ik ook in GTA IV. Zoals ik al eerder zei, het was hun eerste spel met de RAGE engine. Het was het duurste spel die ze ooit hadden gemaakt en het was voor die tijd ook een top game. Ik denk dat ze met GTA V alles uit de engine halen waardoor je een IV+SA-gevoel bij krijgt.

@Asgaro: Ook al stond daar Trevor in plaats van de paus zou het nog steeds overduidelijk fake zijn. Erg slecht getekend.

[ Voor 17% gewijzigd door Zarif op 12-04-2013 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

De RAGE engine is alweer (ong.)5 jaar oud, vanaf GTA IV tot nu is de engine voor een groot deel opgepoetst , zie RDR als een perfect voorbeeld hiervan. Nu heeft R* ook een stabiele basis met de RAGE engine en hebben ze de afgelopen jaren een goed verhaal kunnen bedenken en goede leveldesign. Daarom ben ik er ook zo van overtuigd dat GTA V zo goed gaat worden, ze voegen de beste elementen van de vorige R* games (zoals honden in RDR) toe en maken het beter dan ooit.

De eerste next gen spellen vallen altijd een beetje tegen, maar GTA IV was met mijn RAGE engine toen ver zijn tijd vooruit. Zie GTA IV dan ook als een launch titel, net als GTA 3 ongeveer. Een begin van iets nieuws. Samen met de DLC heb ik er zeker van genoten, met name TboGT als uitschieter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-09 13:22
@Asgaro over rijgedrag
Ik hoop toch echt dat ze bij streven naar realisme blijven bij V, want het rijden in IV was heerlijk!
Ik vind het juist geweldig dat ze al het mogelijke uit de engine halen waar dus ook fatsoenlijke driving physics bijhoren.
Eigenlijk ga ik er wel van uit dat R* weer voor 'realistisch' rijden gaat.
Wat ze nog kunnen doen voor mensen die moeite hebben met realistischere driving physics is een arcade optie waarbij je auto veel meer grip heeft o.i.d. Zelf zou ik hier de lol niet van in zien, ik vind het juist leuk dat als je te hard gaat je daar gewoon voor gestraft wordt.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

@ Rynji ;

Hier zou ik geen problemen mee hebben hoor :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 15:42
Er is weer wat artwork opgedoken:

Afbeeldingslocatie: http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/news/upload/actual_1366043688.jpg
Cash and Carry: By Sea
Afbeeldingslocatie: http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/news/upload/actual_1366043713.jpg
Cash and Carry: By Land

Geld en geldtransport schijnt een grote rol te gaan spelen in GTA:V. Ik hoop zelf op een aantal grote bankoverval missies.
spoiler: GTA:IV
Zoals de Three Leaf Clover missie in GTA:IV

[ Voor 4% gewijzigd door YdieresiS op 16-04-2013 09:28 ]

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 09:38

Pykow

Angelo OTR

Ik wacht op de ideale bundel ;)
Playstation 4 met GTA V ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Hij is nog niet aangekondigd voor de nieuwe consoles. Een dergelijke bundel zou ik wel in geinterreseerd zijn. Heb destijds ook een Playstation 3 aangeschaft voor en met GTA IV :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif

Zarif

Professional Commenter

YdieresiS schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 09:25:
Geld en geldtransport schijnt een grote rol te gaan spelen in GTA:V. Ik hoop zelf op een aantal grote bankoverval missies.
spoiler: GTA:IV
Zoals de Three Leaf Clover missie in GTA:IV
Klopt. Dat had Rockstar Games zelf een paar keer aangehaald in de Game Informer artikel, omdat
spoiler:
Three Leaf Clover de favoriete missie was van heel veel fans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler: kijk enkel indien dit uitnodigd
ik moet toch even stiekem lachen om die spoilers hierboven }:O

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2013 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif

Zarif

Professional Commenter

Zijn niet echt spoilers hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee hè

:)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2013 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09 18:48
Moet dat niet in een spoiler? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Tegenwoordig zetten mensen werkelijk alles tussen spoiler tags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Ik wilde de opdracht van de missie niet direct spoilen voor diegenen die de missie nog willen/moeten spelen. Zijn er misschien niet zo veel, maar ik heb in andere topics wel eens een hele berg aan kritiek gezien op een punt dat voor mij ook niet echt een spoiler was, dat ik dacht dat ik beter een beetje voorzichtig kon zijn.

Welk personage in de game spreekt jullie tot nu toe het meeste aan? Mij spreekt Michael tot nu toe het meeste aan. Hij wordt neergezet als ex bankovervaller, met een uitbundige levensstijl. Die twee combi's lijken mij in de game erg leuk spelen. Wetende dat je een ex-crimineel bent met een boel geld en de daarbij behorende levensstijl. Ik ben wel benieuwd hoe dat spelen met 3 hoofdpersonages gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
"Zoals de Three Leaf Clover missie in GTA:IV"

Welke opdracht?

Ben benieuwd wanneer we echte gameplay gaan zien. Hopelijk niet op de E3 pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif

Zarif

Professional Commenter

YdieresiS schreef op donderdag 18 april 2013 @ 09:47:
Ik wilde de opdracht van de missie niet direct spoilen voor diegenen die de missie nog willen/moeten spelen. Zijn er misschien niet zo veel, maar ik heb in andere topics wel eens een hele berg aan kritiek gezien op een punt dat voor mij ook niet echt een spoiler was, dat ik dacht dat ik beter een beetje voorzichtig kon zijn.

Welk personage in de game spreekt jullie tot nu toe het meeste aan? Mij spreekt Michael tot nu toe het meeste aan. Hij wordt neergezet als ex bankovervaller, met een uitbundige levensstijl. Die twee combi's lijken mij in de game erg leuk spelen. Wetende dat je een ex-crimineel bent met een boel geld en de daarbij behorende levensstijl. Ik ben wel benieuwd hoe dat spelen met 3 hoofdpersonages gaat werken.
Voor mij is Michael de "main hoofdpersonage". Komt waarschijnlijk door de trailers. De meeste lol ga ik met Trevor maken denk ik.
bram1984 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 10:17:
"Zoals de Three Leaf Clover missie in GTA:IV"
Spoiler alert! :P ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Zarif op 18-04-2013 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
iPodKiller schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 20:32:
@ Rynji ;

Hier zou ik geen problemen mee hebben hoor :

[video]
Ik ook niet, dit ziet er schitterend uit. Als ze de voertuigen zo kunnen laten rijden zou ik nog gta4 spelen.
Geweldig ook dat hij niet meer een bocht kan nemen aan 190 km/h en effectief de controle verliest. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Vond rijden niet eens zo'n issue in GTA4. Kon natuurlijk beter, maar GTA 3 en Vice City vond ik het vooral verschrikkelijk. Heb liever wat realistischer rijgedrag dan wat je in 3 en VC voorgeschoteld kreeg (en SA vond ik ook niet top).

Heb me eerlijk gezegd nooit super erg gestoord aan het rijden in GTA4, vond het altijd prima te doen, moest alleen even wennen. Ben wel blij dat ze het in GTA5 anders gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Is al bekend of dit wederom een ordinaire port is voor de PC?
Tot nog toe doet geen 3d GTA vanilla het lekker op mijn game-rig(steamcollection.

GTA 4 was voor mij echt huilen met de pet op. Het was gewoon niet leuk om te spelen (de gameplay was karig, de story te serieus en alle FUN ontbrak aan die game). TBOGT was wel een verbetering maar haalt het nog steeds niet bij VC of SA.
(boeiend dat het er prachtig uitziet, gameplay/user-experience > graphics)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

GTA V wordt ontwikkeld voor de consoles, ga er maar vanuit dat de PC versie(als deze komt) een slechte console port gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-09 22:43

DefLite

Why so serious?

GS heeft een nieuwe documentaire gemaakt over de geschiedenis van GTA _/-\o_

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=6xhY9LSGbNk]
Until now, GamerSpawn History has focused on documenting the detailed history of triple ­A military shooter franchises like Battlefield and Call of Duty. But with this documentary film, we'll shift gears in order to bring you an in­depth look into the conception, development, and continued growth of the industry's biggest open world action series, Grand Theft Auto. Today, Rockstar Games is a world­renowned brand and a household name for millions of gamers. But the massive franchise that continues to change and impact the industry had very small beginnings...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Thanks ga hem straks even kijken! Die van BF vorig jaar vond ik goed van GS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
DefLite schreef op zondag 21 april 2013 @ 22:22:
GS heeft een nieuwe documentaire gemaakt over de geschiedenis van GTA _/-\o_

[video]

[...]
Grappig filmpje, maar je stelt wel vragen bij de integriteit van reviewers aangezien 4 een perfect score krijgt en SA/VC niet. Ik ken zelf niemand die 4 beter vind dan SA. (enige improvements: graphics, gunplay, mp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd hoe Rockstar Games deze titel gaat neerzetten. Uit de trailers te zien gaat deze game meer de kant op van Grand Theft Auto: San Andreas dan Vice City. Ik vond persoonlijk Vice City de beste game in de GTA franchise. Mede vanwege de geweldige sfeer en de muziek. Weet iemand misschien hoe groot deze game gaat worden (welke steden) .

Ben benieuwd naar de eerste echte beelden waar je iemand ziet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif

Zarif

Professional Commenter

Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 19:25:
Weet iemand misschien hoe groot deze game gaat worden (welke steden) .
Je maakt een grapje zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif

Zarif

Professional Commenter

Drie nieuwe trailers 30 april. link

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BIsr4qyCIAEtoP1.jpg

[ Voor 68% gewijzigd door Zarif op 25-04-2013 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

5 dagen, dat valt nog wel te doen! :)

Ben benieuwd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Ik denk 1 trailer waarin alle 3 de characters behandeld worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif

Zarif

Professional Commenter

Alexxxxxxxxxx schreef op donderdag 25 april 2013 @ 22:06:
Ik denk 1 trailer waarin alle 3 de characters behandeld worden :P
Ik weet het niet hoor. Trailers met een s. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:44
Hoelaat zal die vandaag komen ? de trailer natuurlijk :)

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

pannekoek141 schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 16:28:
Hoelaat zal die vandaag komen ? de trailer natuurlijk :)
17:00 volgens mij. Dus nog 27 minuutjes te gaan :).

Edit: En de site is down :P.

[ Voor 6% gewijzigd door Jerry op 30-04-2013 16:59 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog 1 minuut...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De site van Rockstar is langzaam.

http://www.gamer.nl/nieuw...r-preview-later-deze-week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vet ik heb er echt zin in.

past gta v wel op 1 dvd voor de xbox 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Je kan de trailers ook gewoon rechtstreeks downloaden van de R* servers, dan krijg je ze in de beste kwaliteit en rechtstreeks als file op je computer te zien als WMV file:

http://videos2.rockstarga...208c0ccdb2ee-1280.wmv.zip - Trevor
http://videos2.rockstarga...208c0ccdb2ee-1280.wmv.zip - Franklin
http://videos2.rockstarga...208c0ccdb2ee-1280.wmv.zip - Michael

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff...nog een poos wachten voordat het 17 september is. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-09 15:19

Fixer

FP ProMod
Ha, dat ziet er goed uit. Vooral Michael en Trevor lijken mij leuke characters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
ProfoundValue schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 17:08:
Je kan de trailers ook gewoon rechtstreeks downloaden van de R* servers, dan krijg je ze in de beste kwaliteit en rechtstreeks als file op je computer te zien als WMV file:

http://videos2.rockstarga...208c0ccdb2ee-1280.wmv.zip - Trevor
http://videos2.rockstarga...208c0ccdb2ee-1280.wmv.zip - Franklin
http://videos2.rockstarga...208c0ccdb2ee-1280.wmv.zip - Michael
Thanks das idd beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terminus
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-09 10:56
Michael lijkt me badass, leuk dat ze de personages nu even een karakter geven :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

De humor is vaak niet aan te tippen en dat zit bij Trevor wel goed. Nu al zin in!
Maarja, nog een half jaar wachten. Hoelang zal het duren voordat we daadwerkelijk gameplay zien? Inclusief de interface? Rockstar weet wel hoe ze inderdaad in spanning moeten houden haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:44
echt superbruut !

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 09:38

Pykow

Angelo OTR

Complimenten aan Rockstar.
ze laten een trailer zien van 3 minuten misschien 2 minuten in totaal en je krijgt gelijk weer zin om te spelen.
maar september ? zal dan de nieuwe PS4 of Xbox in de winkel liggen ?
want ik verwacht hem nog niet op de PC voorlopig, maar wil wel deze game kunnen spelen en een console heb ik nu niet. Xbox360 was verbannen (my bad) dus zit nu te wachten op de PS4 met dus de nieuwe GTA V

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Awesome! Krijg er weer zin in :)
Muziek past ook helemaal bij de characters.

PS: weet iemand wat het nummer is bij de trailer van Trevor?

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijntjuhh schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 17:30:
Awesome! Krijg er weer zin in :)
Muziek past ook helemaal bij de characters.

Soundhound geeft dit als resultaat:

YouTube: She Just Started Liking Cheatin' Songs~John Anderson.wmv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Pykow schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 17:25:
Complimenten aan Rockstar.
ze laten een trailer zien van 3 minuten misschien 2 minuten in totaal en je krijgt gelijk weer zin om te spelen.
maar september ? zal dan de nieuwe PS4 of Xbox in de winkel liggen ?
want ik verwacht hem nog niet op de PC voorlopig, maar wil wel deze game kunnen spelen en een console heb ik nu niet. Xbox360 was verbannen (my bad) dus zit nu te wachten op de PS4 met dus de nieuwe GTA V
Ik verwacht dat de nieuwe consoles op z'n vroegst pas net voor de kerst te verkrijgen zijn en dat R* dan een "opgepoetste" versie uitbrengt die ook op de pc verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Michael vind ik toch de beste tot nu toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:31
Dat vroeg ik me meteen ook af. Volgens mij is het 'Are you sure Hank done it this way' van Waylon Jennings:

YouTube: Waylon Jennings - Are you sure Hank done it this way

[ Voor 4% gewijzigd door Joe_P op 30-04-2013 18:08 ]

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
En weer geen gameplay..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee jammer , maar ik vond het er veelbelovend uitzien.

past dit alles wel op 1 dvd voor de xbox 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:41

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Vast niet, maar ik hoop dat ze een keer het systeem aanhouden dat je alle schijven kan installeren en er maar 1 (dus bijv. alleen disk 1) in je drive hoeft te houden. Scheelt een hoop gezeur :)

[ Voor 7% gewijzigd door Notna op 01-05-2013 07:56 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 07:55:
Vast niet, maar ik hoop dat ze een keer het systeem aanhouden dat je alle schijven kan installeren en er maar 1 (dus bijv. alleen disk 1) in je drive hoeft te houden. Scheelt een hoop gezeur :)
klopt hier zat ik ook aan te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

Verwijderd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 07:50:
[...]

nee jammer , maar ik vond het er veelbelovend uitzien.

past dit alles wel op 1 dvd voor de xbox 360?
Who care's?
Max Payne 3 was al 2 DVD's dus zal hierbij ook wel op 2 dvd's geleverd worden.
Al zijn het er 5. Ik kan niet wachten haha.

Ik denk dat de Multiplayer gaat rulen in deze game. Daar wilde ze dacht ik de extra tijd goed voor gebruiken had ik ergens gelezen.

Morgen verschijnen er previews, hoop dat er veel details naar voren komen, want de details in Rockstar games maken de games meestal een 9.5+ waard. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Het is dan ook een trailer, verwacht ook geen gameplay..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Sowieso laat Rockstar nooit gameplay zien in trailers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-09 14:51
Echt super gaaf :D...

Ben benieuwd hoe de gameplay uitpakt.
Kan je iemand spellen uit vrije wil?
Of moet je wisselend missies spelen met welke de game je voorschoteld?

Hoop dat het meer op GTA:SA lijkt dan op deeltje IV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Er staat al een passworded .rar klaar op de Rock* FTP met nieuw artwork, dus ik vermoed dat wij snel meer te zien krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 23:09
Geweldig gedaan van Rockstar om drie trailers te maken met elk een totaal andere stijl maar toch alle drie een GTA sfeertje hebben _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubrillion schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 14:01:

Hoop dat het meer op GTA:SA lijkt dan op deeltje IV
ik vind SA een van de mindere, hoop dat het meer op IV gaat lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif

Zarif

Professional Commenter

Voxalizer schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 13:51:
Sowieso laat Rockstar nooit gameplay zien in trailers.
Race/achtervolging gedeelte was gameplay denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 23:47:
[...]

ik vind SA een van de mindere, hoop dat het meer op IV gaat lijken.
Dan weet ik zeker dat ik 'm niet ga halen. SA is echt letterlijk op alle fronten beter.

Off: @ Rin of een andere moderator: het woord "bedoeld" in de topicwaarschuwing schrijf je met een D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif

Zarif

Professional Commenter

bram1984 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 07:05:
[...]

Dan weet ik zeker dat ik 'm niet ga halen. SA is echt letterlijk op alle fronten beter.

Off: @ Rin of een andere moderator: het woord "bedoeld" in de topicwaarschuwing schrijf je met een D.
SA > IV, maar niet op alle fronten. Graphics vind ik in IV net iets beter.
Pagina: 1 ... 14 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Grand Theft Auto V komt voor de PlayStation 3 en Xbox 360 uit. Probeer de discussie over next-gen consoles of een PC versie zo veel mogelijk beperkt te houden. Slowchatten kan hier: GTA V slowchat en meer topic

Daarnaast willen we dat gifjes ed spaarzaam worden geplaatst en als ze worden gepost, dan aub als link, om zware load voor de mobile users te voorkomen.

We zijn als moderators een beetje klaar met het blijven verwijderen van slowchat, warez en offtopic reactie's. Daarom geldt er vanaf nu een streng moderatie beleid waarbij deze berichten gelden als genoeg reden voor een (temp) ban. Wees gewaarschuwd

Het delen van informatie over illegale, pirated versies is NIET toegestaan.