Voer aan eens een retrieve uit met het retro command. Deze vult de gaten op.Koffie schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 17:54:
Ik heb spotweb draaien op mijn Qnap. Deze installatie is vrij recent, hiervoor draaide ik het op een Ubuntu server.
Bij de installatie op de qnap heb ik mijn bestaande spotweb database geimporteerd op de MySQL server. Zo verder geen enkel probleem.
Nu hoor ik vandaag een collega roepen dat een bepaalde film gepost was (toen al een age van 13 uur). Het vreemde was: bij mij stond hij niet in de database.
Pas laat in de middag begin ik de film binnen te krijgen in mijn database, maar nog steeds niet alle meldingen (hij staat namelijk ook in de categorie HD, en daar heb ik nog niets).
Het is dus niet een fout met zoeken oid, want posts in andere categorieën zag ik vanochtend nog niet en inmiddels wel.
Normaal zou je denken aan retentie van je provider oid, maar in dit specifieke geval gebruiken de collega's en ik exact dezelfde usenet provider, sterker nog: zelfs hetzelfde account.
Spotweb zelf vind overigens dat hij up2date is, ook nadat ik meerdere malen vanaf een SSH sessie een retrieve draai.
Iemand een idee in welke hoe ik dit moet zoeken?
let op de 2x een - voor retro.
retrieve.php --retro