SpotWeb - Webbased Spotnet - deel 2 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 18 ... 50 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:17
wat heeft de news server van ziggo hiermee te maken?

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 15:55
Spotweb werkt wel met news.ziggo.nl maar niet met news.eu.supernews.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmartin
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-08 09:22
vanaalten schreef op zondag 24 februari 2013 @ 10:44:
[...]

... en hier ben je de crontab output vergeten te pasten. Lastig debuggen voor ons... ;)

[...]
Hallo, Excuses dat het zolang geduurd heeft voordat ik een antwoord stuur. Uiteraard bedankt voor de moeite die je hebt genomen om deze te beantwoorden.

Ik weet niet precies wat er is gebeurd maar nadat ik ergens een nieuwe schedule voor had ingesteld wordt de job nu WEL automatisch gestart. Misschien rechten oid die niet goed stonden op de conjob ??

Maar het werkt nu :-)

[...]
Ik heb geen NAS maar gewoon een 'normale' linux machine, maar twee opmerkingen hierover:
1) ik heb meerdere php.ini bestanden op m'n machine: /etc/php5/apache2/php.ini en /etc/php5/cli/php.ini
Geen idee wat de juiste is voor Spotweb, maar wellicht dat jij er ook meerdere hebt (en in de verkeerde bezig bent). Heb er verder geen verstand van, maar kan de moeite waard zijn om naar te kijken.

2) In mijn php.ini's heb ik staan:
[Date]
date.timezone = Europe/Amsterdam

... dus zonder quotes en spaties om de '=' heen. En geen strtotime meldingen gezien.
[...]

Dit heb ik zojuist aangepast en geeft helaas nog steeds exact dezelfde melding.
Moet ik de NAS na deze aanpassing herstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:21
Crim schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 09:16:
Ik heb een nieuwe server bij Leaseweb en Spotweb kan opeens niet meer verbinden met news.eu.supernews.com. Terwijl news.ziggo.nl wel prima gaat.

Iemand enig idee hoe dit kan?

[afbeelding]
Heb de tracerouter even voor je getest maar vanaf hier werkt het prima. Mogelijk dat er een storing was.
Als het nog niet werkt dan ligt het aan jou kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 14:44
Is er misschien iemand die de retrieve.php in een Synology scheduled task (DSM 4.2) heeft draaien? Ik blijf daar steeds Access Denied krijgen...

Zie ook kraades in "[Synology] Vraag en antwoord".

Opgelost. Zie link boven.

[ Voor 7% gewijzigd door technorabilia op 09-03-2013 19:35 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christian_Ku
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-09 16:23
Volgens de laatste spotweb update zouden de doorgelinkte nzbs nu gewoon opgepikt moeten worden. Bij mij werkt dit helaas nog neit naar behoren. Als ik een nzb direct uit spotweb haal is deze toch leeg, andere mensen hier hetzelfde probleem?

Criticism is prejudice made plausible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMystery
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:29
Christian_Ku schreef op maandag 11 maart 2013 @ 09:50:
Volgens de laatste spotweb update zouden de doorgelinkte nzbs nu gewoon opgepikt moeten worden. Bij mij werkt dit helaas nog neit naar behoren. Als ik een nzb direct uit spotweb haal is deze toch leeg, andere mensen hier hetzelfde probleem?
Dit werkt bij mij nu goed, heb hiervoor wel spotweb opnieuw geinstalleerd omdat er ergens iets mis ging met de upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:19
Ik heb problemen met mijn Synology en wil daarom Spotweb gaan installeren op een server in een datacentrum. Enerzijds om een tijdelijke oplossing te creeren en anderzijds om te testen hoe het dan met de performance zit. Ik heb van iemand een stukje ruimte op een VPS en heb daar 15GB webspace. Qua ruimte moet dat makkelijk kunnen.

Maar zijn er nog dingen waar ik op moet letten wanneer ik Spotweb installeer op een webserver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christian_Ku
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-09 16:23
TheMystery schreef op maandag 11 maart 2013 @ 11:51:
[...]

Dit werkt bij mij nu goed, heb hiervoor wel spotweb opnieuw geinstalleerd omdat er ergens iets mis ging met de upgrade.
Ik gebruik overigens wel de 'easy' variant maar dat zou toch niet uit moeten maken zolang je de spotweb dir in htdocs maar gitsynced nietwaar?

Criticism is prejudice made plausible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Binnetie schreef op maandag 11 maart 2013 @ 12:16:
Ik heb problemen met mijn Synology en wil daarom Spotweb gaan installeren op een server in een datacentrum. Enerzijds om een tijdelijke oplossing te creeren en anderzijds om te testen hoe het dan met de performance zit. Ik heb van iemand een stukje ruimte op een VPS en heb daar 15GB webspace. Qua ruimte moet dat makkelijk kunnen.

Maar zijn er nog dingen waar ik op moet letten wanneer ik Spotweb installeer op een webserver?
Een webserver is waar je spotweb op installeert. Je NAS is ook een webserver.....
In de diverse handleidingen kun je vinden wat je nodig hebt. Zolang je daar aan voldoet moet het geen probleem zijn.

Je zal alleen moeten uitzoeken hoe je Spotweb koppelt evt aan je lokale SABnzb/NZGget.
Hiervoor zul je in Spotweb wat aanpassingen moeten doen qua IP-adres etc.

De installatie daar kom je vanzelf achter waar het fout gaat en dan zal je moeten uitzoeken hoe je een bepaald programma kan/mag installeren. Op je NAS ben je zelf beheerder en mag je dus alles. Op de server in een datacenter mag je niet alles en hangt het dus af of de rechten die je daar hebt voldoende zijn.

Kwestie van proberen en dan zie je de dingen vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Dank MikeOO, zo'n beeld had ik al een beetje. Opzich het koppelen met NZBget of Sabnzbd is niet zo'n probleem. Dat doet een vriend van me nu ook via zijn laptop. Dat SABnzbd hem automatisch inleest.

Ik ga de eigenaar van de VPS eens even mailen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:22
Strange, ik zie zojuist dat er ineens een aantal dagen van mijn spots zijn verdwenen, dit heb ik al eens eerder gehad. Kan dit komen door sunny usenet?

Afbeeldingslocatie: http://youupload.org/9fxiqiu.png

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik heb spotweb geinstalleerd op de VPS van een kennis van me. Dit lijkt allemaal goed gegaan te zijn.
MAAR de grote vraag is nu... hoe vul ik de database? Met de synology deed ik altijd php retrieve.php (via Putty) Maar hoe gaat dat nu op een webserver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Binnetie schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 20:37:
Ik heb spotweb geinstalleerd op de VPS van een kennis van me. Dit lijkt allemaal goed gegaan te zijn.
MAAR de grote vraag is nu... hoe vul ik de database? Met de synology deed ik altijd php retrieve.php (via Putty) Maar hoe gaat dat nu op een webserver?
Op dezelfde manier. Even zoeken naar de Cronjobs.

En webserver is een webserver of dat je NAS is of je VPS. Ook de VPS zal PHP moeten draaien om het werkend te krijgen.

Eigenlijk is alleen de locatie anders en verder is alles hetzelfde. Hooguit dat het OS op je VPS iets anders is waardoor je soms even moet uitzoeken wat de exacte locatie is van bepaalde bestanden, die is anders dan op de NAS. Je kan beginnen met de standaard stappen in de handleiding en als je iets niet kunt vinden is de volgende stap om deze bestanden te vinden op je VPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Via Directadmin kan ik cronjobs aanmaken, het is dan wel even zoeken hoe ik bij de retrieve.php kom. Maar dat ga ik eens proberen. Met Putty inloggen werkt bij mij niet... ik vul dan mijn domeinnaam in (www.domeinnaam.nl) of het ipadres van de server maar ook dat werkt niet, zowel bij telnet als ssh.

Edit:
Ik heb nu voor elkaar dat er een cronjob gestart wordt, dat is al iets. Maar hij faalt heel erg hard.
(mijn echte domeinnaam heb ik even vervangen door mijndomeinnaam.nl):
Cannot load the ionCube PHP Loader - it was built with configuration
API220090626,NTS, whereas running engine is API220100525,NTS
Zend Guard Loader requires Zend Engine API version 220090626.
The Zend Engine API version 220100525 which is installed, is newer.
Contact Zend Technologies at http://www.zend.com/ for a later version of Zend Guard
Loader.

Last retrieve at Thu 01 Jan 1970 12:00:00 AM UTC
Retrieving new Spots from server eu.news.astraweb.com...
PHP Warning: stream_socket_client(): unable to connect to
tcp://eu.news.astraweb.com:119 (Connection timed out) in
/home/binnetie/domains/mijndomeinnaam.nl/public_html/spotweb/NNTP/Protocol/Client.php on
line 682

SpotWeb v0.58.25.29 on PHP v5.4.12 crashed

Fatal error occured while connecting to the newsserver:
(-1) Error while connecting to server (server did not respond) [response: ""]
[response: ""]

#0 /home/binnetie/domains/mijndomeinnaam.nl/public_html/spotweb/lib/SpotNntp.php(35):
SpotNntp->connect()
/home/binnetie/domains/mijndomeinnaam.nl/public_html/spotweb/lib/retriever/SpotRetriever_Abs.php(75):
SpotNntp->selectGroup('free.pt')
/home/binnetie/domains/mijndomeinnaam.nl/public_html/spotweb/lib/retriever/SpotRetriever_Abs.php(203):
SpotRetriever_Abs->connect('free.pt')
#3 /home/binnetie/domains/mijndomeinnaam.nl/public_html/spotweb/retrieve.php(160):
SpotRetriever_Abs->perform()
#4 {main}

Updating retrieve status in the database

Finished retrieving spots.
De volgende conjob heb ik gestart:
/usr/local/bin/php -f /home/binnetie/domains/mijndomeinnaam.nl/public_html/spotweb/retrieve.php

Het lijkt erop dat hij geen verbinding kan maken met Astraweb. Ik heb ook news.astraweb.com geprobeerd maar ook daar kan ik niet inloggen.

Wat gaat hier mis?

[ Voor 76% gewijzigd door Binnetie op 13-03-2013 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Probleem is opgelost. Het bleek dat poort 119 in de firewall dicht stond. De spots komen nu binnen. Ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
  • Laatst online: 13-09 15:55
Crim schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 09:16:
Ik heb een nieuwe server bij Leaseweb en Spotweb kan opeens niet meer verbinden met news.eu.supernews.com. Terwijl news.ziggo.nl wel prima gaat.

Iemand enig idee hoe dit kan?

[afbeelding]
Spotweb hosten vanaf een server bij Leaseweb in combinatie met Supernews/Giganews is dus niet mogelijk...

Hello,

Yes you are not able to access the site because you are using Leaseweb.

Please disconnect from Leaseweb and use your normal ISP to connect to our site.

Leaseweb is blocked from our website this is against our terms and conditions to be connected to a dedicated server and access our site.

I hope this helps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Binnetie schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 00:26:
Probleem is opgelost. Het bleek dat poort 119 in de firewall dicht stond. De spots komen nu binnen. Ben erg benieuwd.
Ik zou wel de voorwaarde goed doornemen van de VPS. Je begeeft je toch in een gebied die mogelijk niet is toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik heb de eigenaar gemaild met die foutmelding en die kwam met dit resultaat. Het bleek dat poort 119 dichtzat. Als hij dit zelf kan openen, dan is dat zijn verantwoording neem ik aan?

Andere vraag, de installatie is nu public. Maar zit er nu standaard een registratie mogelijkheid in? M.a.w. kennissen en vrienden enzo mogen er toegang tot hebben. Mooiste zou zijn als ze zich dan kunnen registeren en ik de registratie moet goedkeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwerty_running
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Vergelijkbare vraag
I would like to have this for my friends and family, but would like to remove the option for them to signup. The only way they can have a login is if I give it to them.

Is this possible?

Can I remove the Add User from the drop down myself?
Dit is mogelijk. Probleem en uitleg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Binnetie schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 11:03:
Ik heb de eigenaar gemaild met die foutmelding en die kwam met dit resultaat. Het bleek dat poort 119 dichtzat. Als hij dit zelf kan openen, dan is dat zijn verantwoording neem ik aan?

Andere vraag, de installatie is nu public. Maar zit er nu standaard een registratie mogelijkheid in? M.a.w. kennissen en vrienden enzo mogen er toegang tot hebben. Mooiste zou zijn als ze zich dan kunnen registeren en ik de registratie moet goedkeuren.
Verantwoording lijkt mij nooit bij de eigenaar te liggen. Je hebt waarschijnlijk alleen de foutmelding gestuurd en geen info wat je doel is. Ook al geef je aan wat je gaat doen dan nog is het niet zijn taak om dat tegen te gaan.

Een autodealer verkoopt ook auto's die hard kunnen rijden. Ook als je vraagt of zij de auto nog harder willen laten lopen dan blijft de verantwoording van de bekeuring bij jou en niet bij de dealer.
Maar goed is een heel andere verhaal.

WiKi
https://github.com/spotwe...het-rechten-systeem-werkt

Je moet zover ik weet zelf de gebruikers aanmaken ipv dat zij dit zelf kunnen. Als je toch controle wilt houden kun je ook de accounts aanmaken en deze gegevens verstreken.

Verzoeken kun je altijd plaatsen bij Github bij de maker. Mogelijk zijn er mogelijkheden voor en dan hoor je dit vanzelf in een reactie van hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Duidelijk verhaal, hij weet wat ik met de installatie doe en hij vind het prima.
Ik ga voorlopig eerst zelf testen met 1 of 2 vrienden en dan eens verder kijken.

Waar ik alleen nog niet zo uitkom is het volgende:
Op mijn Synology installatie had ik met spotweb dat je overal een groen pijltje zag staan naast de spot bij de tekst van de NZB knop. Als ik hierop klikte dan ging NZBget downloaden en werd het pijltje een vinkje. Maar dat groene pijltje kan ik niet meer vinden.

Een voorbeeld is dit screenshot die ik vond met google:
Afbeeldingslocatie: http://i.afterdawn.com/storage/pictures/1024/spotweb.png

Ik zit in de instellingen te kijken maar kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:01
Binnetie schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:32:

*KNIP VERHAAL*

Ik zit in de instellingen te kijken maar kan het niet vinden.
Change preferences -> NZB Handling -> Daar je nzbget instellingen instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Dat had ik al ingesteld. Inclusief mijn ipadres en poort waarop NZBget luisterd. Maar helaas zie ik de groene pijltjes niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Binnetie schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:28:
Dat had ik al ingesteld. Inclusief mijn ipadres en poort waarop NZBget luisterd. Maar helaas zie ik de groene pijltjes niet
Heb je ook je poorten geforward in je router zodat NZBget van buitenaf te bereiken is.
Test dit met bv je mobiel en dataverbinding of je nzbget kunt bereiken.
Dus niet met WiFi gaan testen op je mobiel want de blijft hij op je interne netwerk.

Gebruik je wel het WAN-Ip adres, dus het IP-adres wat je (kabel)modem krijgt van je provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ja heb ik allemaal goed ingesteld, want op mijn eerdere spotwebinstallatie werkte het wel. Die draaide dan niet op een VPS maar op mijn NAS. Maar kon ik overal benaderen en nieuwe downloads aan toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperpanter2
  • Laatst online: 16-09 16:55
Ik heb gezocht naar een manier om spotweb te forceren opnieuw alle posts binnen te laten halen.

Google me suf, maar vind niks.

Ik heb wel een shell script gemaakt dat mv mysql -e de spotweb database weggooit en opnieuw aanmaakt.
Echter dan zijn ook alle settings weg en moet ik via install.php weer alles opnieuw instellen.

Er is vast een makkelijkere manier?

EDIT: Ben nieuw met mysql, maar heb volgens mij de juiste tabel/kolom gevonden:

update nntp set maxarticleid = 0

Evt een where clause toevoegen als je een specifieke usenet serer wil resetten.

[ Voor 21% gewijzigd door Opperpanter2 op 16-03-2013 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Binnetie schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 18:19:
Ja heb ik allemaal goed ingesteld, want op mijn eerdere spotwebinstallatie werkte het wel. Die draaide dan niet op een VPS maar op mijn NAS. Maar kon ik overal benaderen en nieuwe downloads aan toevoegen.
Dat het voorheen werkte is mooi maar het beste is om het te testen zodat je zeker weet dat alles nog goed werkt. Mogelijk is er een intern IP-adres veranderd en dan werkt de forward al niet meer. Testen is weten. Nu doe je een aanname en dan kun je soms lang zoeken naar iets wat er niet is.

Heb je ook zoals ik aangaf je WAN-Ip ingesteld in Spotweb instellingen voor NZBget. Voorheen werkte het op je NAS en daar was dat niet voor nodig, nu wel.

Dus: http://<wan-ip>:<poortnummer>/

Portnummer wat je daar vermeld moet worden doorgestuurd naar je interne IP-adres van je NAS.

Check ook dat als je de Firewall gebruikt in DSM je hiervoor ook een regel aanmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Opperpanter2 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 19:53:
Ik heb gezocht naar een manier om spotweb te forceren opnieuw alle posts binnen te laten halen.

Google me suf, maar vind niks.

Ik heb wel een shell script gemaakt dat mv mysql -e de spotweb database weggooit en opnieuw aanmaakt.
Echter dan zijn ook alle settings weg en moet ik via install.php weer alles opnieuw instellen.

Er is vast een makkelijkere manier?

EDIT: Ben nieuw met mysql, maar heb volgens mij de juiste tabel/kolom gevonden:

update nntp set maxarticleid = 0

Evt een where clause toevoegen als je een specifieke usenet serer wil resetten.
Instellingen worden ook bewaard in de database dus volgens mij lastig om de database leeg te maken met behoudt van die gegevens. Je moet dan de tabellen gaan legen die niet nodig zijn.

Waarom niet DROP database en die paar instellingen weer goed zetten. Ben je sneller klaar.
Welke doel wil je bereiken. Wil je dit steeds gaan doen of eenmalig.

Je kan namelijk ook bij Instellingen --> Ophalen de retentie aanpassen. Alles wat ouder is dan het aantal dagen wordt verwijderd.

Misschien eens testen door deze op 0 te zetten en een retrieve te doen. Misschien wordt hij dan netjes geleegd zoals je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kubuntu 12.04
Ik heb net spotweb eens geinstalleerd. Hij is spots aan het binnenhalen.
Wat ik niet voor mekaar krijg is dat nzb's gedownload worden naar de map waar nzbget ze ophaalt. Ik heb geprobeerd 'save to file' en 'call nzbget'. Bij de eerste krijg ik een groene downloadpijl, maar als ik daarop klik krijg ik een download dialoog en ik dacht juist dat het de bedoeling was dat het automagisch gedownload wordt naar de map ik ik opgegeven heb duh.
Bij de tweede krijg ik geen groene pijl maar gebeurt er ook niets. Nzbget doet het verder prima, daar ligt het niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
@MikeOO

Ik heb het volgende getest:
Als ik naar mijn internet ip-adres surf dan kom ik in het inlog venster van NZBget, dus http://xxx.xxx.xxx.xxx:6789. Hier kan ik op inloggen en mijn downloadtaken beheren.

Deze gegevens heb ik ook opgegeven in de NZB afhandeling in spotweb
Dus:
Hostnaname van NZBget: mijn wan ipadres
Poortnummer: 6789
Inlognaam: nzbget
Wachtwoord: mijn wachtwoord

En dit zorgt er niet voor dat ik een groen pijltje zie. Ik vermoed dat daarom poort 6789 ook op de firewall van de VPS moet worden aangezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie mijn post hierboven, ik krijg export naar nzbget ook niet aan de praat. Groen pijltje zie ik ook niet. En bij mij hoeft geen poort naar buiten opengezet te worden. Maar ik krijg bewaren naar folder ook niet aan de praat.

Edit: fout gevonden, permissies op de folder waren niet genoeg.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2013 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er soms iemand een uitgebreide filter die hij wenst te delen?

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2013 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
@anvar.. ik denk dat je die link beter weg kunt halen. Is trouwens ook verkapte spam.

Verder ook niets speciaals.. gewoon een spotweb installatie die je zelf ook kunt hosten/installeren.

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Binnetie schreef op maandag 18 maart 2013 @ 10:56:
@MikeOO

Ik heb het volgende getest:
Als ik naar mijn internet ip-adres surf dan kom ik in het inlog venster van NZBget, dus http://xxx.xxx.xxx.xxx:6789. Hier kan ik op inloggen en mijn downloadtaken beheren.

Deze gegevens heb ik ook opgegeven in de NZB afhandeling in spotweb
Dus:
Hostnaname van NZBget: mijn wan ipadres
Poortnummer: 6789
Inlognaam: nzbget
Wachtwoord: mijn wachtwoord

En dit zorgt er niet voor dat ik een groen pijltje zie. Ik vermoed dat daarom poort 6789 ook op de firewall van de VPS moet worden aangezet.
Je zou als test eens SabNZB kunnen proberen of het dan wel werkt. SabNZB werkt ook met een API en mogelijk dat dit beter werkt. Als je het daarmee wel werkend krijgt dan weet je dus wat meer.

Je kan ook altijd je vraag droppen bij Github Spotweb. De maker kan mogelijk nog iets doen voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Workaholic schreef op maandag 18 maart 2013 @ 21:50:
@anvar.. ik denk dat je die link beter weg kunt halen. Is trouwens ook verkapte spam.

Verder ook niets speciaals.. gewoon een spotweb installatie die je zelf ook kunt hosten/installeren.
Postje aangepast, de spotweb installatie heb ik al. Maar deze nog met de standaard filters, ik zou het wel leuk vinden mochten de filters iets uitgebreider zijn. En tijdens het zoeken op Google kwam ik op nzbstart terrecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,
Spotweb mists spots tov spotlite?
Iemand heeft de afgelopen 8 dagen ofzo een stuk of 10 natuurdocu's in 1080p (mjammie) gepost in a.b.hdtv. Dat heb ik uit spotlite.
Maar ik zie ze niet terug in spotweb. Ik heb een filter gemaakt op documentary, maar ook met gewoon zoeken zie ik ze niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 11:33:
Hoi,
Spotweb mists spots tov spotlite?
Iemand heeft de afgelopen 8 dagen ofzo een stuk of 10 natuurdocu's in 1080p (mjammie) gepost in a.b.hdtv. Dat heb ik uit spotlite.
Maar ik zie ze niet terug in spotweb. Ik heb een filter gemaakt op documentary, maar ook met gewoon zoeken zie ik ze niet. :(
Ik kom ze ook niet tegen, eerlijk gezegd ook niet op binseach bijvoorbeeld. Wat is de precieze titel?

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Never mind, alles werkt weer. (c)

[ Voor 185% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2013 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
MikeOO schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 07:56:
[...]

Je zou als test eens SabNZB kunnen proberen of het dan wel werkt. SabNZB werkt ook met een API en mogelijk dat dit beter werkt. Als je het daarmee wel werkend krijgt dan weet je dus wat meer.

Je kan ook altijd je vraag droppen bij Github Spotweb. De maker kan mogelijk nog iets doen voor je.
Dat kan ik wel eens gaan testen. SABnzbd werkt op mijn nas opzich goed maar ik haal nooit de maximale snelheid die ik met NZBget wel haal. Maar zo kan ik wel weer dingen uitsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Heb SABnzbd geinstalleerd. API etc ingevuld. Poortje opengezet. Nu zie ik wel groende pijltjes. Maar als ik daarop klik omt er ook netjes een vinkje dat de NZB erheen is gestuurd. Maar SABnzbd begint niet te downloaden. Dus ik vermoed echt dat poort 6789 open moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Binnetie schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 19:53:
Heb SABnzbd geinstalleerd. API etc ingevuld. Poortje opengezet. Nu zie ik wel groende pijltjes. Maar als ik daarop klik omt er ook netjes een vinkje dat de NZB erheen is gestuurd. Maar SABnzbd begint niet te downloaden. Dus ik vermoed echt dat poort 6789 open moet.
Maak als je die nog niet hebt eens het bestand ownsettings.php aan in de spotweb folder.
Kopieer uit het bestand settings.php onderstaand.
In ownsettings set je alle instellingen die je zelf wilt aanpassen. Als je dit direct in setting.php zou doen dan krijg je later problemen als je Spotweb wilt bijwerken met een Git Pull.

code:
1
2
3
4
5
6
# Waar is SpotWeb geinstalleerd (voor de buitenwereld), deze link is nodig voor zaken als de RSS feed en de 
# sabnzbd integratie. Let op de afsluitende slash "/"!
if (isset($_SERVER['SERVER_PROTOCOL'])) {
    $settings['spotweburl'] = (@$_SERVER['HTTPS'] == 'on' ? 'https' : 'http') . '://' . @$_SERVER['HTTP_HOST'] . (dirname($_SERVER['PHP_SELF']) != '/' && dirname($_SERVER['PHP_SELF']) != '\\' ? dirname($_SERVER['PHP_SELF']). '/' : '/');    
} else {
    $settings['spotweburl'] = 'http://mijnuniekeservernaam/spotweb/';

Pas de url aan naar je VPS. Mogelijk dat dit nog iets doet.

Anders de poort eens open zetten en weer testen.

[ Voor 7% gewijzigd door MikeOO op 20-03-2013 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Klopt de code wel? Want ik heb een ownsettings.php gemaakt en in de spotwebdirectory geplaatst. Maar zodra ik naar mijn url/spotweb ga dan krijg ik de inhoud van die ownsettings.php te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 10:49

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Ik ben erg tevreden over Spotweb maar wil nu graag updaten van een 'https://github.com/spotweb/spotweb/tarball/master' install naar een installatie die ik kan updaten via git pull. Is dit mogelijk zonder alle spots helemaal opnieuw te moeten downloaden?

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Binnetie schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 15:39:
Klopt de code wel? Want ik heb een ownsettings.php gemaakt en in de spotwebdirectory geplaatst. Maar zodra ik naar mijn url/spotweb ga dan krijg ik de inhoud van die ownsettings.php te zien...
Sorry was iets niet meegekomen met kopiëren.

code:
1
2
3
4
5
6
7
# Waar is SpotWeb geinstalleerd (voor de buitenwereld), deze link is nodig voor zaken als de RSS feed en de 
# sabnzbd integratie. Let op de afsluitende slash "/"!
if (isset($_SERVER['SERVER_PROTOCOL'])) {
    $settings['spotweburl'] = (strpos(strtolower($_SERVER['SERVER_PROTOCOL']),'https') === FALSE ? 'http' : 'https') . '://' . $_SERVER['HTTP_HOST'] . dirname($_SERVER['PHP_SELF']) . '/';
} else {
    $settings['spotweburl'] = 'http://mikeo.dscloud.mobi/spotweb/';
} # if

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik ga hem eens testen vanavond. Heb de eigenaar ook gevraagd om poort 6789 te whitelisten.

Overigens nog even een andere vraag. Als ik naar spotweb ga en niet inlog, dan is deze heel erg snel, maar wanneer ik als admin inlog dan moet ik bij alles wat ik aanklik toch een seconde of 10 wachten. Wat kan dit zijn? Ik heb nog niet echt gekke dingen aangepast. Alleen 100 resultaten per pagina ipv 25. Maar dat ging zelfs op mijn NAS nog snel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 21:54
Binnetie schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 11:05:
Ik ga hem eens testen vanavond. Heb de eigenaar ook gevraagd om poort 6789 te whitelisten.

Overigens nog even een andere vraag. Als ik naar spotweb ga en niet inlog, dan is deze heel erg snel, maar wanneer ik als admin inlog dan moet ik bij alles wat ik aanklik toch een seconde of 10 wachten. Wat kan dit zijn? Ik heb nog niet echt gekke dingen aangepast. Alleen 100 resultaten per pagina ipv 25. Maar dat ging zelfs op mijn NAS nog snel...
Je hebt waarschijnlijk het laten zien van "nieuwe items" aangevinkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Nou het dat was het dus... poortje 6789 stond niet open. Alles werkt nu snel. En wat ook zo gek is. Ik kan met mijn admin account nu ook snel browsen enzo. Of het iets met elkaar te maken had?
Tot nu toe erg tevreden! Bedankt voor het meedenken iedereen!

Dit las ik overigens bij de updates:
Recently spots are getting removed from the news servers more often.
To prevent this from happening spotters are posting fake nzb files.
The real nzb's are being hosted on other websites and linked to inside the spot web link or description.
This new situation makes it hard for spotweb to function properly.

Changes are made to spotweb to automatically find the alternative url from the spot and download the real nzb from the link.
Currently support has been added for http://base64.derefer.me links which result in a direct download
and http://alturl.com links which redirect to binsearch.info.
This new feature will try to download the alternate nzb if possible if not it will present the old nzb instead.
.
Heeft iemand dit al werkend gezien? Bij mij is het nog niet gelukt om te alternatieve nzb door spotweb te laten downloaden naar NZBget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Binnetie schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 10:47:
Nou het dat was het dus... poortje 6789 stond niet open. Alles werkt nu snel. En wat ook zo gek is. Ik kan met mijn admin account nu ook snel browsen enzo. Of het iets met elkaar te maken had?

[...]
.
Heeft iemand dit al werkend gezien? Bij mij is het nog niet gelukt om te alternatieve nzb door spotweb te laten downloaden naar NZBget.
Werkt hier op Spotweb prima. Je hoeft ook niets in te stellen. Als de uploadgroep de juiste manier gebruikt hoef ik alleen maar op het groene pijltje te drukken en vindt hij zelf de juiste NZB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Tomba schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 15:45:
Ik ben erg tevreden over Spotweb maar wil nu graag updaten van een 'https://github.com/spotweb/spotweb/tarball/master' install naar een installatie die ik kan updaten via git pull. Is dit mogelijk zonder alle spots helemaal opnieuw te moeten downloaden?
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:29
Tomba schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 15:45:
Dat kan gewoon: eerst 'git pull', dan de database upgraden met 'php upgrade-db.php'. Zo'n database upgrade duurt doorgaans hooguit een minuut of zo, enkel bij grote wijzigingen kan het wat langer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
MikeOO schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 07:59:
[...]

Werkt hier op Spotweb prima. Je hoeft ook niets in te stellen. Als de uploadgroep de juiste manier gebruikt hoef ik alleen maar op het groene pijltje te drukken en vindt hij zelf de juiste NZB.
Ik heb er nog een paar getest en die werkten wel prima! Heel mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
MikeOO schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 07:59:
[...]

Ik heb er nog een paar getest en die werkten wel prima! Het ligt idd aan de poster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

vanaalten schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 15:58:
[...]

Dat kan gewoon: eerst 'git pull', dan de database upgraden met 'php upgrade-db.php'. Zo'n database upgrade duurt doorgaans hooguit een minuut of zo, enkel bij grote wijzigingen kan het wat langer duren.
En hoe doe ik dat als ik Spotweb niet mbv git heb geinstalleerd maar gewoon de master heb gedownload? (Daar zit ik namelijk mee :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Dan download je de nieuwste master, overschrijf je de bestanden en draai je daarna de upgrade-db.php opnieuw. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

CptChaos schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 19:19:
Dan download je de nieuwste master, overschrijf je de bestanden en draai je daarna de upgrade-db.php opnieuw. :)
Een beetje late reactie, maar ik wilde juist overstappen op een 'git' install ;)
Heb het inmiddels voor elkaar! Mocht iemand er ook tegenaan lopen:
1. Stop Apache
2. Maak een backup van je bestaande dbsettings.inc.php
3. Verwijder (of move) je bestaande spotweb dir
4. Voer git clone https://github.com/spotweb/spotweb.git uit in de onderliggende directory
5. Kopieer de dbsettings.inc.php over de zojuist door git gedownloade versie heen (maak eventueel een backup ;) )
6. run php upgrade-db.php in de spotweb directory :)
7. Start Apache weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tomba schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:43:
[...]

Een beetje late reactie, maar ik wilde juist overstappen op een 'git' install ;)
1. Stop Apache
4. Voer git clone https://github.com/spotweb/spotweb.git uit in de onderliggende directory
5. Kopieer de dbsettings.inc.php over de zojuist door git gedownloade versie heen (maak eventueel een backup ;) )
Stap 1 & 7 zijn overbodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Zelf filtertjes gemaakt:
code:
1
2
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
-<spotwebfilter><version>1.0</version><generator>SpotWeb v0.58.25.29</generator>-<filters>-<filter><id>414</id><title>HD</title><icon>custom</icon><parent>0</parent><order>0</order><enablenotify>0</enablenotify>-<tree><item type="include">cat0_z0_a9</item></tree></filter>-<filter><id>415</id><title>HD + NL Subs</title><icon>custom</icon><parent>0</parent><order>1</order><enablenotify>0</enablenotify>-<tree><item type="include">cat0_z0_a9</item><item type="include">cat0_z0_b3</item><item type="include">cat0_z0_b7</item><item type="include">cat0_z0_b9</item><item type="include">cat0_z0_c1</item><item type="include">cat0_z0_c2</item><item type="include">cat0_z0_c6</item><item type="include">cat0_z0_c10</item><item type="include">cat0_z0_c11</item><item type="include">cat0_z0_c12</item><item type="include">cat0_z0_c13</item><item type="include">cat0_z0_c14</item><item type="include">cat0_z0_d0</item><item type="include">cat0_z0_d1</item><item type="include">cat0_z0_d2</item><item type="include">cat0_z0_d3</item><item type="include">cat0_z0_d4</item><item type="include">cat0_z0_d5</item><item type="include">cat0_z0_d6</item><item type="include">cat0_z0_d7</item><item type="include">cat0_z0_d8</item><item type="include">cat0_z0_d9</item><item type="include">cat0_z0_d10</item><item type="include">cat0_z0_d12</item><item type="include">cat0_z0_d13</item><item type="include">cat0_z0_d14</item><item type="include">cat0_z0_d15</item><item type="include">cat0_z0_d16</item><item type="include">cat0_z0_d17</item><item type="include">cat0_z0_d18</item><item type="include">cat0_z0_d19</item><item type="include">cat0_z0_d20</item><item type="include">cat0_z0_d21</item><item type="include">cat0_z0_d22</item><item type="include">cat0_z0_d28</item><item type="include">cat0_z0_d29</item><item type="include">cat0_z0_d41</item><item type="include">cat0_z0_d50</item><item type="include">cat0_z0_d51</item><item type="include">cat0_z0_d52</item><item type="include">cat0_z0_d54</item></tree></filter>-<filter><id>416</id><title>HD + NL + ENG Subs</title><icon>custom</icon><parent>0</parent><order>2</order><enablenotify>0</enablenotify>-<tree><item type="include">cat0_z0_a9</item><item type="include">cat0_z0_c1</item><item type="include">cat0_z0_c2</item><item type="include">cat0_z0_c3</item><item type="include">cat0_z0_c4</item><item type="include">cat0_z0_c6</item><item type="include">cat0_z0_c7</item><item type="include">cat0_z0_c10</item><item type="include">cat0_z0_c11</item><item type="include">cat0_z0_c12</item><item type="include">cat0_z0_c13</item><item type="include">cat0_z0_c14</item><item type="include">cat0_z0_d0</item><item type="include">cat0_z0_d1</item><item type="include">cat0_z0_d2</item><item type="include">cat0_z0_d3</item><item type="include">cat0_z0_d4</item><item type="include">cat0_z0_d5</item><item type="include">cat0_z0_d6</item><item type="include">cat0_z0_d7</item><item type="include">cat0_z0_d8</item><item type="include">cat0_z0_d9</item><item type="include">cat0_z0_d10</item><item type="include">cat0_z0_d12</item><item type="include">cat0_z0_d13</item><item type="include">cat0_z0_d14</item><item type="include">cat0_z0_d15</item><item type="include">cat0_z0_d16</item><item type="include">cat0_z0_d17</item><item type="include">cat0_z0_d18</item><item type="include">cat0_z0_d19</item><item type="include">cat0_z0_d20</item><item type="include">cat0_z0_d21</item><item type="include">cat0_z0_d22</item><item type="include">cat0_z0_d28</item><item type="include">cat0_z0_d29</item><item type="include">cat0_z0_d41</item><item type="include">cat0_z0_d50</item><item type="include">cat0_z0_d51</item><item type="include">cat0_z0_d52</item><item type="include">cat0_z0_d54</item></tree></filter>-<filter><id>417</id><title>DivX</title><icon>custom</icon><parent>0</parent><order>3</order><enablenotify>0</enablenotify>-<tree><item type="include">cat0_z0_a0</item></tree></filter>-<filter><id>418</id><title>DivX + NL Subs</title><icon>custom</icon><parent>0</parent><order>4</order><enablenotify>0</enablenotify>-<tree><item type="include">cat0_z0_a0</item><item type="include">cat0_z0_b3</item><item type="include">cat0_z0_b7</item><item type="include">cat0_z0_b9</item><item type="include">cat0_z0_c1</item><item type="include">cat0_z0_c2</item><item type="include">cat0_z0_c6</item><item type="include">cat0_z0_c10</item><item type="include">cat0_z0_c11</item><item type="include">cat0_z0_c12</item><item type="include">cat0_z0_c13</item><item type="include">cat0_z0_c14</item><item type="include">cat0_z0_d0</item><item type="include">cat0_z0_d1</item><item type="include">cat0_z0_d2</item><item type="include">cat0_z0_d3</item><item type="include">cat0_z0_d4</item><item type="include">cat0_z0_d5</item><item type="include">cat0_z0_d6</item><item type="include">cat0_z0_d7</item><item type="include">cat0_z0_d8</item><item type="include">cat0_z0_d9</item><item type="include">cat0_z0_d10</item><item type="include">cat0_z0_d12</item><item type="include">cat0_z0_d13</item><item type="include">cat0_z0_d14</item><item type="include">cat0_z0_d15</item><item type="include">cat0_z0_d16</item><item type="include">cat0_z0_d17</item><item type="include">cat0_z0_d18</item><item type="include">cat0_z0_d19</item><item type="include">cat0_z0_d20</item><item type="include">cat0_z0_d21</item><item type="include">cat0_z0_d22</item><item type="include">cat0_z0_d28</item><item type="include">cat0_z0_d29</item><item type="include">cat0_z0_d41</item><item type="include">cat0_z0_d50</item><item type="include">cat0_z0_d51</item><item type="include">cat0_z0_d52</item><item type="include">cat0_z0_d54</item></tree></filter>-<filter><id>419</id><title>DivX + NL + ENG Subs</title><icon>custom</icon><parent>0</parent><order>5</order><enablenotify>0</enablenotify>-<tree><item type="include">cat0_z0_a0</item><item type="include">cat0_z0_c1</item><item type="include">cat0_z0_c2</item><item type="include">cat0_z0_c3</item><item type="include">cat0_z0_c4</item><item type="include">cat0_z0_c6</item><item type="include">cat0_z0_c7</item><item type="include">cat0_z0_c10</item><item type="include">cat0_z0_c11</item><item type="include">cat0_z0_c12</item><item type="include">cat0_z0_c13</item><item type="include">cat0_z0_c14</item><item type="include">cat0_z0_d0</item><item type="include">cat0_z0_d1</item><item type="include">cat0_z0_d2</item><item type="include">cat0_z0_d3</item><item type="include">cat0_z0_d4</item><item type="include">cat0_z0_d5</item><item type="include">cat0_z0_d6</item><item type="include">cat0_z0_d7</item><item type="include">cat0_z0_d8</item><item type="include">cat0_z0_d9</item><item type="include">cat0_z0_d10</item><item type="include">cat0_z0_d12</item><item type="include">cat0_z0_d13</item><item type="include">cat0_z0_d14</item><item type="include">cat0_z0_d15</item><item type="include">cat0_z0_d16</item><item type="include">cat0_z0_d17</item><item type="include">cat0_z0_d18</item><item type="include">cat0_z0_d19</item><item type="include">cat0_z0_d20</item><item type="include">cat0_z0_d21</item><item type="include">cat0_z0_d22</item><item type="include">cat0_z0_d28</item><item type="include">cat0_z0_d29</item><item type="include">cat0_z0_d41</item><item type="include">cat0_z0_d50</item><item type="include">cat0_z0_d51</item><item type="include">cat0_z0_d52</item><item type="include">cat0_z0_d54</item></tree></filter>-<filter><id>420</id><title>QoQ</title><icon>fav</icon><parent>0</parent><order>6</order><enablenotify>0</enablenotify>-<tree><item type="include">cat0_z0_a9</item></tree>-<values>-<item><fieldname>Poster</fieldname><operator>=</operator><value>QoQ</value></item></values></filter>-<filter><id>421</id><title>SRT</title><icon>fav</icon><parent>0</parent><order>7</order><enablenotify>0</enablenotify>-<tree><item type="include">cat0_z0_a9</item></tree>-<values>-<item><fieldname>Tag</fieldname><operator>=</operator><value>SimplyreleaseS</value></item></values></filter>-<filter><id>422</id><title>Image</title><icon>film</icon><parent>0</parent><order>8</order><enablenotify>0</enablenotify>-<tree><item type="include">cat0_z0_a0</item><item type="include">cat0_z0_a1</item><item type="include">cat0_z0_a2</item><item type="include">cat0_z0_a3</item><item type="include">cat0_z0_a6</item><item type="include">cat0_z0_a9</item><item type="include">cat0_z0_a10</item><item type="include">cat0_z0_b0</item><item type="include">cat0_z0_b3</item><item type="include">cat0_z0_b7</item><item type="include">cat0_z0_b9</item><item type="include">cat0_z0_c0</item><item type="include">cat0_z0_c1</item><item type="include">cat0_z0_c2</item><item type="include">cat0_z0_c3</item><item type="include">cat0_z0_c4</item><item type="include">cat0_z0_c6</item><item type="include">cat0_z0_c7</item><item type="include">cat0_z0_c10</item><item type="include">cat0_z0_c11</item><item type="include">cat0_z0_c12</item><item type="include">cat0_z0_c13</item><item type="include">cat0_z0_c14</item></tree></filter>-<filter><id>436</id><title>Sounds</title><icon>music</icon><parent>0</parent><order>15</order><enablenotify>0</enablenotify>-<tree><item type="include">cat1_z0_b0</item><item type="include">cat1_z0_b1</item><item type="include">cat1_z0_b3</item><item type="include">cat1_z0_b5</item><item type="include">cat1_z0_b6</item><item type="include">cat1_z0_d0</item><item type="include">cat1_z0_d1</item><item type="include">cat1_z0_d2</item><item type="include">cat1_z0_d3</item><item type="include">cat1_z0_d4</item><item type="include">cat1_z0_d5</item><item type="include">cat1_z0_d7</item><item type="include">cat1_z0_d8</item><item type="include">cat1_z0_d9</item><item type="include">cat1_z0_d11</item><item type="include">cat1_z0_d13</item><item type="include">cat1_z0_d14</item><item type="include">cat1_z0_d15</item><item type="include">cat1_z0_d16</item><item type="include">cat1_z0_d18</item><item type="include">cat1_z0_d19</item><item type="include">cat1_z0_d23</item><item type="include">cat1_z0_d24</item><item type="include">cat1_z0_d25</item><item type="include">cat1_z0_d26</item><item type="include">cat1_z0_d27</item><item type="include">cat1_z0_d28</item><item type="include">cat1_z0_d29</item><item type="include">cat1_z0_d30</item><item type="include">cat1_z0_d31</item><item type="include">cat1_z0_d32</item><item type="include">cat1_z0_d33</item><item type="include">cat1_z0_d34</item><item type="include">cat1_z0_d35</item><item type="include">cat1_z0_d36</item><item type="include">cat1_z0_d37</item><item type="include">cat1_z0_d38</item><item type="include">cat1_z1_b0</item><item type="include">cat1_z1_b1</item><item type="include">cat1_z1_b3</item><item type="include">cat1_z1_b5</item><item type="include">cat1_z1_b6</item><item type="include">cat1_z1_d0</item><item type="include">cat1_z1_d1</item><item type="include">cat1_z1_d2</item><item type="include">cat1_z1_d3</item><item type="include">cat1_z1_d4</item><item type="include">cat1_z1_d5</item><item type="include">cat1_z1_d7</item><item type="include">cat1_z1_d8</item><item type="include">cat1_z1_d9</item><item type="include">cat1_z1_d11</item><item type="include">cat1_z1_d13</item><item type="include">cat1_z1_d14</item><item type="include">cat1_z1_d15</item><item type="include">cat1_z1_d16</item><item type="include">cat1_z1_d18</item><item type="include">cat1_z1_d19</item><item type="include">cat1_z1_d23</item><item type="include">cat1_z1_d24</item><item type="include">cat1_z1_d25</item><item type="include">cat1_z1_d26</item><item type="include">cat1_z1_d27</item><item type="include">cat1_z1_d28</item><item type="include">cat1_z1_d29</item><item type="include">cat1_z1_d30</item><item type="include">cat1_z1_d31</item><item type="include">cat1_z1_d32</item><item type="include">cat1_z1_d33</item><item type="include">cat1_z1_d34</item><item type="include">cat1_z1_d35</item><item type="include">cat1_z1_d36</item><item type="include">cat1_z1_d37</item><item type="include">cat1_z1_d38</item><item type="include">cat1_z2_b0</item><item type="include">cat1_z2_b1</item><item type="include">cat1_z2_b3</item><item type="include">cat1_z2_b5</item><item type="include">cat1_z2_b6</item><item type="include">cat1_z2_d0</item><item type="include">cat1_z2_d1</item><item type="include">cat1_z2_d2</item><item type="include">cat1_z2_d3</item><item type="include">cat1_z2_d4</item><item type="include">cat1_z2_d5</item><item type="include">cat1_z2_d7</item><item type="include">cat1_z2_d8</item><item type="include">cat1_z2_d9</item><item type="include">cat1_z2_d11</item><item type="include">cat1_z2_d13</item><item type="include">cat1_z2_d14</item><item type="include">cat1_z2_d15</item><item type="include">cat1_z2_d16</item><item type="include">cat1_z2_d18</item><item type="include">cat1_z2_d19</item><item type="include">cat1_z2_d23</item><item type="include">cat1_z2_d24</item><item type="include">cat1_z2_d25</item><item type="include">cat1_z2_d26</item><item type="include">cat1_z2_d27</item><item type="include">cat1_z2_d28</item><item type="include">cat1_z2_d29</item><item type="include">cat1_z2_d30</item><item type="include">cat1_z2_d31</item><item type="include">cat1_z2_d32</item><item type="include">cat1_z2_d33</item><item type="include">cat1_z2_d34</item><item type="include">cat1_z2_d35</item><item type="include">cat1_z2_d36</item><item type="include">cat1_z2_d37</item><item type="include">cat1_z2_d38</item><item type="include">cat1_z3_b0</item><item type="include">cat1_z3_b1</item><item type="include">cat1_z3_b3</item><item type="include">cat1_z3_b5</item><item type="include">cat1_z3_b6</item><item type="include">cat1_z3_d0</item><item type="include">cat1_z3_d1</item><item type="include">cat1_z3_d2</item><item type="include">cat1_z3_d3</item><item type="include">cat1_z3_d4</item><item type="include">cat1_z3_d5</item><item type="include">cat1_z3_d7</item><item type="include">cat1_z3_d8</item><item type="include">cat1_z3_d9</item><item type="include">cat1_z3_d11</item><item type="include">cat1_z3_d13</item><item type="include">cat1_z3_d14</item><item type="include">cat1_z3_d15</item><item type="include">cat1_z3_d16</item><item type="include">cat1_z3_d18</item><item type="include">cat1_z3_d19</item><item type="include">cat1_z3_d23</item><item type="include">cat1_z3_d24</item><item type="include">cat1_z3_d25</item><item type="include">cat1_z3_d26</item><item type="include">cat1_z3_d27</item><item type="include">cat1_z3_d28</item><item type="include">cat1_z3_d29</item><item type="include">cat1_z3_d30</item><item type="include">cat1_z3_d31</item><item type="include">cat1_z3_d32</item><item type="include">cat1_z3_d33</item><item type="include">cat1_z3_d34</item><item type="include">cat1_z3_d35</item><item type="include">cat1_z3_d36</item><item type="include">cat1_z3_d37</item><item type="include">cat1_z3_d38</item></tree></filter>-<filter><id>446</id><title>Applications</title><icon>application</icon><parent>0</parent><order>18</order><enablenotify>0</enablenotify>-<tree><item type="include">cat3_zz_b0</item><item type="include">cat3_zz_b1</item><item type="include">cat3_zz_b2</item><item type="include">cat3_zz_b15</item><item type="include">cat3_zz_b23</item><item type="include">cat3_zz_b24</item><item type="include">cat3_zz_b26</item><item type="include">cat3_zz_b27</item><item type="include">cat3_zz_b28</item><item type="include">cat3_zz_b29</item><item type="include">cat3_zz_b30</item><item type="include">cat3_zz_b31</item></tree></filter>-<filter><id>439</id><title>Games</title><icon>controller</icon><parent>0</parent><order>22</order><enablenotify>0</enablenotify>-<tree><item type="include">cat2_zz_b1</item><item type="include">cat2_zz_b2</item><item type="include">cat2_zz_b3</item><item type="include">cat2_zz_b5</item><item type="include">cat2_zz_b6</item></tree></filter>-<filter><id>429</id><title>Books</title><icon>book</icon><parent>0</parent><order>29</order><enablenotify>0</enablenotify>-<tree><item type="include">cat0_z2_b10</item><item type="include">cat0_z2_c10</item><item type="include">cat0_z2_c11</item><item type="include">cat0_z2_c12</item><item type="include">cat0_z2_c13</item><item type="include">cat0_z2_c14</item><item type="include">cat0_z2_d1</item><item type="include">cat0_z2_d5</item><item type="include">cat0_z2_d7</item><item type="include">cat0_z2_d9</item><item type="include">cat0_z2_d15</item><item type="include">cat0_z2_d16</item><item type="include">cat0_z2_d17</item><item type="include">cat0_z2_d20</item><item type="include">cat0_z2_d21</item><item type="include">cat0_z2_d30</item><item type="include">cat0_z2_d31</item><item type="include">cat0_z2_d32</item><item type="include">cat0_z2_d33</item><item type="include">cat0_z2_d34</item><item type="include">cat0_z2_d35</item><item type="include">cat0_z2_d36</item><item type="include">cat0_z2_d37</item><item type="include">cat0_z2_d38</item><item type="include">cat0_z2_d39</item><item type="include">cat0_z2_d40</item><item type="include">cat0_z2_d41</item><item type="include">cat0_z2_d42</item><item type="include">cat0_z2_d43</item><item type="include">cat0_z2_d44</item><item type="include">cat0_z2_d45</item><item type="include">cat0_z2_d46</item><item type="include">cat0_z2_d47</item><item type="include">cat0_z2_d48</item><item type="include">cat0_z2_d49</item><item type="include">cat0_z2_d50</item><item type="include">cat0_z2_d51</item><item type="include">cat0_z2_d52</item><item type="include">cat0_z2_d53</item><item type="include">cat0_z2_d57</item><item type="include">cat0_z2_d58</item><item type="include">cat0_z2_d59</item><item type="include">cat0_z2_d60</item></tree></filter>-<filter><id>423</id><title>DivX</title><icon>divx</icon><parent>422</parent><order>9</order><enablenotify>0</enablenotify>-<tree><item type="include">cat0_z0_a0</item></tree></filter>-<filter><id>424</id><title>WMV</title><icon>wmv</icon><parent>422</parent><order>10</order><enablenotify>0</enablenotify>-<tree><item type="include">cat0_z0_a1</item></tree></filter>-<filter><id>425</id><title>MPEG</title><icon>mpg</icon><parent>422</parent><order>11</order><enablenotify>0</enablenotify>-<tree><item type="include">cat0_z0_a2</item></tree></filter>-<filter><id>426</id><title>DVD</title><icon>dvd</icon><parent>422</parent><order>12</order><enablenotify>0</enablenotify>-<tree><item type="include">cat0_z0_a3</item><item type="include">cat0_z0_a10</item></tree></filter>-<filter><id>427</id><title>HD</title><icon>hd</icon><parent>422</parent><order>13</order><enablenotify>0</enablenotify>-<tree><item type="include">cat0_z0_a4</item><item type="include">cat0_z0_a6</item><item type="include">cat0_z0_a7</item><item type="include">cat0_z0_a8</item><item type="include">cat0_z0_a9</item></tree></filter>-<filter><id>428</id><title>Series</title><icon>tv</icon><parent>422</parent><order>14</order><enablenotify>0</enablenotify>-<tree><item type="include">cat0_z1</item></tree></filter>-<filter><id>430</id><title>Dutch</title><icon>book</icon><parent>429</parent><order>30</order><enablenotify>0</enablenotify>-<tree><item type="include">cat0_z2_c11</item></tree></filter>-<filter><id>431</id><title>English</title><icon>book</icon><parent>429</parent><order>31</order><enablenotify>0</enablenotify>-<tree><item type="include">cat0_z2_c10</item></tree></filter>-<filter><id>432</id><title>Others</title><icon>book</icon><parent>429</parent><order>32</order><enablenotify>0</enablenotify>-<tree><item type="include">cat0_z2</item></tree></filter>-<filter><id>437</id><title>Compressed</title><icon>music</icon><parent>436</parent><order>16</order><enablenotify>0</enablenotify>-<tree><item type="include">cat1_z0_a0</item><item type="include">cat1_z0_a3</item><item type="include">cat1_z0_a5</item><item type="include">cat1_z0_a6</item><item type="include">cat1_z1_a0</item><item type="include">cat1_z1_a3</item><item type="include">cat1_z1_a5</item><item type="include">cat1_z1_a6</item><item type="include">cat1_z2_a0</item><item type="include">cat1_z2_a3</item><item type="include">cat1_z2_a5</item><item type="include">cat1_z2_a6</item><item type="include">cat1_z3_a0</item><item type="include">cat1_z3_a3</item><item type="include">cat1_z3_a5</item><item type="include">cat1_z3_a6</item></tree></filter>-<filter><id>438</id><title>Lossless</title><icon>music</icon><parent>436</parent><order>17</order><enablenotify>0</enablenotify>-<tree><item type="include">cat1_z0_a2</item><item type="include">cat1_z0_a4</item><item type="include">cat1_z0_a7</item><item type="include">cat1_z0_a8</item><item type="include">cat1_z1_a2</item><item type="include">cat1_z1_a4</item><item type="include">cat1_z1_a7</item><item type="include">cat1_z1_a8</item><item type="include">cat1_z2_a2</item><item type="include">cat1_z2_a4</item><item type="include">cat1_z2_a7</item><item type="include">cat1_z2_a8</item><item type="include">cat1_z3_a2</item><item type="include">cat1_z3_a4</item><item type="include">cat1_z3_a7</item><item type="include">cat1_z3_a8</item></tree></filter>-<filter><id>440</id><title>Windows</title><icon>windows</icon><parent>439</parent><order>23</order><enablenotify>0</enablenotify>-<tree><item type="include">cat2_zz_a0</item></tree></filter>-<filter><id>441</id><title>Mac / Linux</title><icon>linux</icon><parent>439</parent><order>24</order><enablenotify>0</enablenotify>-<tree><item type="include">cat2_zz_a1</item><item type="include">cat2_zz_a2</item></tree></filter>-<filter><id>442</id><title>Playstation</title><icon>playstation</icon><parent>439</parent><order>25</order><enablenotify>0</enablenotify>-<tree><item type="include">cat2_zz_a3</item><item type="include">cat2_zz_a4</item><item type="include">cat2_zz_a5</item><item type="include">cat2_zz_a12</item></tree></filter>-<filter><id>443</id><title>XBox</title><icon>xbox</icon><parent>439</parent><order>26</order><enablenotify>0</enablenotify>-<tree><item type="include">cat2_zz_a6</item><item type="include">cat2_zz_a7</item></tree></filter>-<filter><id>444</id><title>Nintendo</title><icon>nintendo_ds</icon><parent>439</parent><order>27</order><enablenotify>0</enablenotify>-<tree><item type="include">cat2_zz_a8</item><item type="include">cat2_zz_a9</item><item type="include">cat2_zz_a10</item><item type="include">cat2_zz_a11</item></tree></filter>-<filter><id>445</id><title>Smartphone / PDA</title><icon>pda</icon><parent>439</parent><order>28</order><enablenotify>0</enablenotify>-<tree><item type="include">cat2_zz_a13</item><item type="include">cat2_zz_a14</item><item type="include">cat2_zz_a15</item></tree></filter>-<filter><id>447</id><title>Windows</title><icon>vista</icon><parent>446</parent><order>19</order><enablenotify>0</enablenotify>-<tree><item type="include">cat3_zz_a0</item></tree></filter>-<filter><id>448</id><title>Mac / Linux / OS2</title><icon>linux</icon><parent>446</parent><order>20</order><enablenotify>0</enablenotify>-<tree><item type="include">cat3_zz_a1</item><item type="include">cat3_zz_a2</item><item type="include">cat3_zz_a3</item></tree></filter>-<filter><id>449</id><title>PDA / Navigation</title><icon>pda</icon><parent>446</parent><order>21</order><enablenotify>0</enablenotify>-<tree><item type="include">cat3_zz_a4</item><item type="include">cat3_zz_a5</item><item type="include">cat3_zz_a6</item><item type="include">cat3_zz_a7</item></tree></filter>-<filter><id>433</id><title>Dutch</title><icon>book</icon><parent>28254</parent><order>971</order><enablenotify>0</enablenotify>-<tree><item type="include">cat0_z2_c11</item></tree></filter>-<filter><id>434</id><title>English</title><icon>book</icon><parent>28254</parent><order>972</order><enablenotify>0</enablenotify>-<tree><item type="include">cat0_z2_c10</item></tree></filter>-<filter><id>435</id><title>Others</title><icon>book</icon><parent>28254</parent><order>973</order><enablenotify>0</enablenotify>-<tree><item type="include">cat0_z2</item></tree></filter></filters></spotwebfilter>

Resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Rcyl9z3CRmJrSiFup6Egh17P/full.png

[ Voor 100% gewijzigd door Deem op 28-03-2013 16:30 ]

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 08:39:
Komt er in de toekomst misschien een optie om filters aan te leggen die dan spots automatisch naar Sab sturen? Niet zo uitgebreid als Sickbeard, maar puur op tekst filter. Lijkt me toch wel handig voor Nederlandse series automatisch te downloaden, hier is nog niks voor.
Dat kan nu al. Je kunt van een filter een RSS maken en SABnzbd deze RSS laten ophalen en downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deem schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 16:33:
[...]

Dat kan nu al. Je kunt van een filter een RSS maken en SABnzbd deze RSS laten ophalen en downloaden.
Nee, SAB snap niet alle soorten Rss, enkel die van de bekendere nzb sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Verwijderd schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 16:35:
[...]

Nee, SAB snap niet alle soorten Rss, enkel die van de bekendere nzb sites.
Oh dat wist ik weer niet. Ik heb er nog niet in de praktijk mee gerommeld. Schijnt volgens deze gasten wel te kunnen: http://www.spotx.nu/topic/1286-spotweb-rss-feed-sabnzbd/

[ Voor 15% gewijzigd door Deem op 28-03-2013 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deem schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 16:37:
[...]

Oh dat wist ik weer niet. Ik heb er nog niet in de praktijk mee gerommeld. Schijnt volgens deze gasten wel te kunnen: http://www.spotx.nu/topic/1286-spotweb-rss-feed-sabnzbd/
Die site heb ik gezien... Ik krijg deze error als ik de feed toevoeg. Het is inderdaad raar want die rss heeft toch gewoon de standaard Title en Link items. Waar Sab genoeg aan zou moeten hebben.

Failed to retrieve RSS from http://xx.com/spotweb/?pa...0_z0_a0&search[value][]=: <unknown>:50:42: mismatched tag

Wow ik wist dat ik de apikey in de url mee moest gegeven maar schijnbaar nooit gedaan. Nu werkt het :+ :X

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2013 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Misschien een rare vraag. maar kan ik ergens zien of er een update is op de Git of is het gewoon om de zoveel tijd handmatig checken? (Sickbeard geeft bv mooi een seintje als er een update is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:27
Tomba schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 08:14:
Misschien een rare vraag. maar kan ik ergens zien of er een update is op de Git of is het gewoon om de zoveel tijd handmatig checken? (Sickbeard geeft bv mooi een seintje als er een update is)
Heb zelf een rssfeed lopen:
https://github.com/spotweb/spotweb/commits/master.atom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:46

Matis

Rubber Rocket

Ze zijn inderdaad niet perse noodzakelijk, maar zo weet je wel zeker dat er niets in de Apache/PHP/MySQL cache is blijven hangen.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-DraGoN
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:48
Binnetie schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 10:47:

[...]
.
Werkt heel goed bij mij! Net even getest, ik had die update trouwens niet gelezen, bedankt om me d'r op te wijzen ook ineens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Ik heb een probleem om spotweb aan CouchPotato te koppelen. CouchPotato vind al de spots wel, maar geeft bij elke aan dat de kwaliteit onbekend is. Ik denk dat het komt omdat er niet iets als 1080p in de titel staat maar dat via categorieën wordt gedaan.

Heeft iemand een idee hoe ik zorg dat CouchPotato toch de kwaliteit kan achterhalen?

Sorry even een edit:
Ik heb nog een probleem met retention. CouchPotato zegt namelijk bij alles dat die 15793 is. Hier is de log daarvan: http://pastebin.com/Guu5k7E7

Als ik dan de retention gewoon heel hoog zet krijg de problemen van mijn eerste bericht. De log: http://pastebin.com/tQ3nkD9Y

[ Voor 30% gewijzigd door thomasie op 29-03-2013 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Matis schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 10:45:
Ze zijn inderdaad niet perse noodzakelijk, maar zo weet je wel zeker dat er niets in de Apache/PHP/MySQL cache is blijven hangen.
Meestal is cache clientsided, waarom de server dan down moet begrijp ik niet helemaal. Wellicht de opcode cacher, maar een beetje opcode cacher kijkt wel naar date modified en zo mag ik hopen. Apache doet niets anders dan pagina's serveren, die door PHP gebouwd zijn. MySQL is enkel database en cached alleen spots, maar die veranderd niet na het aanpassen van PHP-bestanden.
thomasie schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 16:59:
Ik heb een probleem om spotweb aan CouchPotato te koppelen. CouchPotato vind al de spots wel, maar geeft bij elke aan dat de kwaliteit onbekend is. Ik denk dat het komt omdat er niet iets als 1080p in de titel staat maar dat via categorieën wordt gedaan.

Heeft iemand een idee hoe ik zorg dat CouchPotato toch de kwaliteit kan achterhalen?
Is geen vraag voor hier, maar voor Topicreeks: [Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a..
Sorry even een edit:
Ik heb nog een probleem met retention. CouchPotato zegt namelijk bij alles dat die 15793 is. Hier is de log daarvan: http://pastebin.com/Guu5k7E7

Als ik dan de retention gewoon heel hoog zet krijg de problemen van mijn eerste bericht. De log: http://pastebin.com/tQ3nkD9Y
Voor een edit hoef je geen sorry te zeggen hoor, daar is die voor. Zorg er in ieder geval voor dat de retention gelijk is aan de retention van je usenet provider. Weet je trouwens zeker dat je Spotweb correct als newznab heb geconfigureerd? Als dat het geval is, dan zit het probleem in CouchPotato of in SABnzbd en kun je ook deze vraag beter stellen in het eerder genoemde topic.

[ Voor 68% gewijzigd door CH4OS op 30-03-2013 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:33
Iemand een idee wat dit kan zijn?
PHP Fatal Error: Cannot use object of type PEAR_Error as array in /usr/share/spotweb/lib/retriever/SpotRetriever_Abs.php on line 99
Heb net Spotweb geinstalleerd op Ubuntu 1204. Op internet is er weinig over te vinden in combinatie met spotweb en die file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
ge-flopt schreef op zondag 07 april 2013 @ 12:47:
Iemand een idee wat dit kan zijn?
PHP Fatal Error: Cannot use object of type PEAR_Error as array in /usr/share/spotweb/lib/retriever/SpotRetriever_Abs.php on line 99
Heb net Spotweb geinstalleerd op Ubuntu 1204. Op internet is er weinig over te vinden in combinatie met spotweb en die file.
Als je install.php start in je browser geeft deze aan dat alles OK is?

Zo ja misschien dat je hier iets mee kan.
http://www.cryptonet.be/b...-type-pear_error-as-array
of
http://xataface.com/forum/viewtopic.php?t=4568

Anders even bij Github een issue aanmaken bij Spotweb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:33
MikeOO schreef op maandag 08 april 2013 @ 09:01:
[...]

Als je install.php start in je browser geeft deze aan dat alles OK is?

Zo ja misschien dat je hier iets mee kan.
http://www.cryptonet.be/b...-type-pear_error-as-array
of
http://xataface.com/forum/viewtopic.php?t=4568

Anders even bij Github een issue aanmaken bij Spotweb.
Ik zal het vanavond even kijken. Ik heb hem overigens niet via Github gedownload maar via een package via apt-get. Is geloof ik een officieel Ubiuntu package.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
ge-flopt schreef op maandag 08 april 2013 @ 12:16:
[...]

Ik zal het vanavond even kijken. Ik heb hem overigens niet via Github gedownload maar via een package via apt-get. Is geloof ik een officieel Ubiuntu package.
Zou anders via Github proberen. Tegenwoordig is het een kwestie van een map op je webserver aanmaken en install.php uitvoeren dus erg ingewikkeld is het niet meer.

Maar check eerst even voorgaande tips misschien dat je daarmee al achter komt wat er fout gaat.
Zo niet dan even opnieuw proberen via Github.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OVERLORD_1982
  • Laatst online: 21-06 10:31
Ik word lichtelijk gek?! De zoekfunctie werkt voor geen meter meer maar ik lijk daarin alleen te zijn? Ik heb vandaag na enorm lange tijd eens een git pull gedaan. Nu gaat het zoeken dus fout.
Als ik bijvoorbeeld zoek op nederlandse top 40 en daarna zoek binnen die resultaten naar nieuwe binnenkomers dit alles gesorteerd op datum dan is de eerste hit: Mijn Nieuwe Liefde Is Beroemd S01E02 DUTCH, alles daaronder is niet veel beter.

Voorheen kreeg ik keurig alle nieuwe binnenkomers van de top 40 gesorteerd op datum. Ben ik hierin alleen? Zo ja enig idee waar dit in zou kunnen zitten?

Ik draai dit alles op een Synology. Al aardig sinds de release van Spotweb. Ik ben eigenlijk gaan updaten omdat CP2 echt enorm wazige films/series begon te downloaden (denk aan The Americans 2013 S01E10 720p HDTV X264-DIMENSION, of The Bible (2013) MiNi-SERiE Part-8 1080p (DD5.1+DTS) voor de film 2 guns. Klink dit iemand bekend in de oren?).

Alle pakketen zijn netjes up to date.Ik hoop dat iemand hier iets zinnigs over kan zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
ik had vandaag een update die niet helemaal goed is gegaan. Daarna spotweb opnieuw geinstalleerd (met behoud van database) via de script die op tweakblog staat. Maar dat is niet helemaal goed gegaan volgens mij...

Ik zie bij 'maintenence' alleen maar 'mark everything as read' staan en bij config staat alleen 'change preferences' in het dropdown menu. Volgens mij missen hier dus wat zaken, of komt dit door de update?

EDIT: laat maar, moest een nieuwe user aanmaken, komt daardoor.

[ Voor 7% gewijzigd door EJPostema op 15-04-2013 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik zie dat in de commit van 13 april het omgaan van alternatieve download links op is genomen. Die update heb ik er inmiddels op gezet. Hoe kan ik dat nu gebruiken? Ik haal dat er niet uit Als ik een alternatieve download link zie en aanklik, dan wordt er alsnog een losse NZB gedownload en volgens mij was dat nou juist niet de bedoeling.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:46

Matis

Rubber Rocket

pven schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 22:26:
Ik zie dat in de commit van 13 april het omgaan van alternatieve download links op is genomen. Die update heb ik er inmiddels op gezet. Hoe kan ik dat nu gebruiken? Ik haal dat er niet uit Als ik een alternatieve download link zie en aanklik, dan wordt er alsnog een losse NZB gedownload en volgens mij was dat nou juist niet de bedoeling.
Starten de links ook met http://derefer.me/ ?
Added support for alternate download links starting with http://derefer.me/....
Edit; Overigens deden de alternatieve links het bij mij al in combinate met sabnzbd :)

[ Voor 6% gewijzigd door Matis op 16-04-2013 22:35 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Ik heb een git pull gedaan en er waren idd 2 files geupdate.

Spotweb supporte al enctypted links die starten met http://base64.derefer.me, maar daar is dus http://derefer.me bij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is ook toevallig, kwam hier om te ranten over die encrypted links (icm met sab). Maar ik zie dus dat ik weer eens een pull moet doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Deem schreef op woensdag 17 april 2013 @ 08:44:

Spotweb supporte al enctypted links die starten met http://base64.derefer.me, maar daar is dus http://derefer.me bij gekomen.
Ik ben waarschijnlijk kippig, ik heb ook een update gedaan via GIT PULL maar op welke manier kan ik dan de alternatieve derefer nzb automatisch laten doorsturen naar mijn SABZNBD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Als je op de downloadpijl bij een encrypted NZB drukt, zal Spotweb de nzb correct doorgeven aan SABnzbd. Exact zo zoals bij een niet encrypted NZB dus.
Ik ga er vanuit dat je de NZB afhandeling over HTTP naar SABnzbd doet.

De encrypted NZB afhandeling is dus transparant. Er is dus geen indicatie of verschil tussen encrypted of normale NZB files, op de manier van downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Deem schreef op woensdag 17 april 2013 @ 12:28:
Als je op de downloadpijl bij een encrypted NZB drukt, zal Spotweb de nzb correct doorgeven aan SABnzbd. Exact zo zoals bij een niet encrypted NZB dus.
Ik ga er vanuit dat je de NZB afhandeling over HTTP naar SABnzbd doet.

De encrypted NZB afhandeling is dus transparant. Er is dus geen indicatie of verschil tussen encrypted of normale NZB files, op de manier van downloaden.
Oké thanks, ik zie het nu ook. Kennelijk zijn er nog wel posters die fake nzb's gebruiken en defer link. Zojuist vastgesteld dat het werkt, je herkent ze aan nzb's van een paar kb ipv een paar mb 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OVERLORD_1982
OVERLORD_1982 schreef op maandag 15 april 2013 @ 14:35:
Ik word lichtelijk gek?! De zoekfunctie werkt voor geen meter meer maar ik lijk daarin alleen te zijn? Ik heb vandaag na enorm lange tijd eens een git pull gedaan. Nu gaat het zoeken dus fout.
Als ik bijvoorbeeld zoek op nederlandse top 40 en daarna zoek binnen die resultaten naar nieuwe binnenkomers dit alles gesorteerd op datum dan is de eerste hit: Mijn Nieuwe Liefde Is Beroemd S01E02 DUTCH, alles daaronder is niet veel beter.

Voorheen kreeg ik keurig alle nieuwe binnenkomers van de top 40 gesorteerd op datum. Ben ik hierin alleen? Zo ja enig idee waar dit in zou kunnen zitten?

Ik draai dit alles op een Synology. Al aardig sinds de release van Spotweb. Ik ben eigenlijk gaan updaten omdat CP2 echt enorm wazige films/series begon te downloaden (denk aan The Americans 2013 S01E10 720p HDTV X264-DIMENSION, of The Bible (2013) MiNi-SERiE Part-8 1080p (DD5.1+DTS) voor de film 2 guns. Klink dit iemand bekend in de oren?).

Alle pakketen zijn netjes up to date.Ik hoop dat iemand hier iets zinnigs over kan zeggen.
Even een schaamteloos schopje. Kan iemand hier iets over zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Als ik op 'nederlandse top 40' zoek krijg je netjes top40 van week 13 bovenaan zonder in geavanceerde zoekopties te duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Deem schreef op woensdag 17 april 2013 @ 08:44:

Voor mijn beeld: gaat spotweb die dan in SabNzbd pushen of downloadt ie ze los, waarna ik ze zelf in SabNzbd moet hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Als jij op een de downloadpijl drukt, pusht spotweb de goede NZB met content en juiste content naam naar SABnzbd. Spotweb doet het decrypten en renamen voordat die het doorgeeft aan SABnzbd.

Voorheen (zonder deze update dus) was Spotweb met encrypted NZBs methode vrijwel onbruikbaar. Als je toen op de downloadpijl drukte werd dus de dummy NZB door SABnzbd gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Aha, duidelijk. Ik drukte op de website, maar dat moet ik mezelf dus afleren. Straks eens kijken of dat werkt. Dank. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OVERLORD_1982
Deem schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:46:
Als ik op 'nederlandse top 40' zoek krijg je netjes top40 van week 13 bovenaan zonder in geavanceerde zoekopties te duiken.
Helder, bij mij ook, maar dat is niet helemaal het punt wat ik probeer te maken. Het gaat erom als ik binnen die zoekresultaten wil zoeken (search within current filters). Dat is het punt waarop het helemaal fout gaat en vroeger ging dat goed.

Ik ben namelijk alleen geïnteresseerd in de nieuwe binnenkomers. Als je dit in een zoekopdracht doet krijg je geen results terug, dus knipte ik het in tweeën. eerst de nederlandse top 40 en binnen die zoekresultaten zocht ik naar nieuwe binnenkomers. gesorteerd op datum. Kreeg altijd keurig wat ik verwachte. Nu lijkt ieder zoekterm een OR te worden.

Wil je dit a.u.b. testen en aangeven of dit fout is of by design. Als het by design is wil ik graag weten hoe het dan zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Overlord, heb je een DM gestuurd. Daarmee kan je zelf testen op mijn spotweb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OVERLORD_1982
Thnx! Ik heb het getest en bij jullie/jou werkt het ook niet. Dus er zit ofwel iets structureel fout of ik heb een structurele denkkronkel.

Het gaat dus bij het zoeken om het + symbool rechts naast de >>. Als je hierover hoovert staat er: Zoeken in huidige filters/search within current filters. Voorheen werkte dit precies zoals verwacht, nu is de eerste hit gewoon een willekeurig woord van je tweede zoekopdracht waarbij je eerste zoekopdracht zelfs totaal word genegeerd. Dit kan toch nooit de bedoeling zijn?

Zijn er overigens mensen die op dit moment spotweb met couchpatato draaien en daar zinnige hits krijgen? Bij mij worden er dus zoals eerder aangegeven dus series als the americans gedownload als hij zoekt naar de film 2 guns etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Ik zou die bug gewoon rapporteren op https://github.com/spotweb/spotweb/issues?state=open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:16

Caveman

whahoehaha

Ik heb Spotweb geupdate en krijg de volgende foutmelding (ongeveer 100x) Ik heb geen idee waar ik dit zoeken moet...

code:
1
Strict Standards: strftime() [function.strftime]: It is not safe to rely on the system's timezone settings. Please use the date.timezone setting, the TZ environment variable or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected 'Europe/Berlin' for 'CEST/2.0/DST' instead in /volume1/web/test/lib/SpotTemplateHelper.php on line 908

Wat ik al geprobeert heb is php.ini de juiste date.timezone in te vullen, maar dat helpt niets. Iemand een idee ?

[ Voor 17% gewijzigd door Caveman op 21-04-2013 16:46 ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Laatst online: 17:27
Caveman schreef op zondag 21 april 2013 @ 15:05:
Ik heb Spotweb geupdate en krijg de volgende foutmelding (ongeveer 100x) Ik heb geen idee waar ik dit zoeken moet...

code:
1
Strict Standards: strftime() [function.strftime]: It is not safe to rely on the system's timezone settings. Please use the date.timezone setting, the TZ environment variable or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected 'Europe/Berlin' for 'CEST/2.0/DST' instead in /volume1/web/test/lib/SpotTemplateHelper.php on line 908

Wat ik al geprobeert heb is php.ini de juiste date.timezone in te vullen, maar dat helpt niets. Iemand een idee ?
Verschillende php.ini's?
Zie: https://github.com/spotweb/spotweb/issues/1476

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:31
Ik probeer momenteel Spotweb zover te krijgen dat deze als Newznab provider voor Sickbeard kan fungeren, heb volgens mij alles goed ingesteld qua API keys maar ik zie in de Sickbeard log dat deze de login pagina geserveerd krijgt met daarin de melding 'Access denied for [Display overview of spots (0::)]'. Middels de test URL http://server/spotweb/api?t=c krijg ik wel een XML te zien. []
Wat moet ik hiervoor instellen in Spotweb?

[edit] Sterker nog, als ik het URL zelf oproep vanuit de browser krijg ik wel de RSS feed.. Misschien een Sickbeard issue dan?

[ Voor 13% gewijzigd door RubenDJ op 22-04-2013 22:45 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Laatst online: 17:27
RubenDJ schreef op maandag 22 april 2013 @ 22:31:
Ik probeer momenteel Spotweb zover te krijgen dat deze als Newznab provider voor Sickbeard kan fungeren, heb volgens mij alles goed ingesteld qua API keys maar ik zie in de Sickbeard log dat deze de login pagina geserveerd krijgt met daarin de melding 'Access denied for [Display overview of spots (0::)]'. Middels de test URL http://server/spotweb/api?t=c krijg ik wel een XML te zien. []
Wat moet ik hiervoor instellen in Spotweb?

[edit] Sterker nog, als ik het URL zelf oproep vanuit de browser krijg ik wel de RSS feed.. Misschien een Sickbeard issue dan?
Probeer de URL eens te openen in een browser waar je niet eerder spotweb heb geopend; dus zonder een cookie van spotweb. Want alleen dan boots je de manier na van waarop Sickbeard Spoweb probeert te benaderen.

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:31
Argh, blijkbaar heeft Sickbeard nogal moeite met het opslaan van z'n eigen configuratie 8)7
Daar stond nog e.e.a. verkeerd (had eerst de test URL bij de Newsnab instellingen gezet, later weer goed gezet maar die is dus blijkbaar niet opgeslagen). Nu maar even in de config.ini van Sickbeard gezet en het werkt :)
Werkt prettig zo!

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
RubenDJ schreef op maandag 22 april 2013 @ 23:52:
Argh, blijkbaar heeft Sickbeard nogal moeite met het opslaan van z'n eigen configuratie 8)7
Daar stond nog e.e.a. verkeerd (had eerst de test URL bij de Newsnab instellingen gezet, later weer goed gezet maar die is dus blijkbaar niet opgeslagen). Nu maar even in de config.ini van Sickbeard gezet en het werkt :)
Werkt prettig zo!
Bekende bug van Sickbeard. Als je een Newznab moet aanpassen dan moet je deze verwijderen (niet de link maar de hele Newznab) en opnieuw aanmaken anders worden de aanpassingen niet bewaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:16

Caveman

whahoehaha

Tja, nu wordt die lastig... Ik heb 4 (?) php.ini's op mijn nasje, 2 daarvan zijn aardig groot en staan vol met commits, ik heb zo het idee dat dat een default ini's zijn. Maar om overal zeker van te zijn heb ik netjes date.timezone = "Europe/Amsterdam" ingezet. Nas opnieuw opgestart, nog steeds heb ik die error :(
Met phpinfo ook wat dingen uitgeprobeert:
code:
1
Loaded Configuration File   /usr/syno/etc/php.ini
(dat zou dan de juiste moeten zijn)

en dan bij het kopje Date:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
date/time support   enabled
"Olson" Timezone Database Version   2009.19
Timezone Database   internal
Default timezone    Europe/Berlin

Directive   Local Value Master Value
date.default_latitude   31.7667 31.7667
date.default_longitude  35.2333 35.2333
date.sunrise_zenith 90.583333   90.583333
date.sunset_zenith  90.583333   90.583333
date.timezone   no value    no value

Schiet mij maar lek, er staat toch echt in date.timezone = "Europe/Amsterdam" in de juiste ini, al verschillende dingen geprobeert, zonder hoofdletter en zonder quote's... Maakt allemaal niets uit. 8)7

Ik heb maar iets quick en dirty's gedaan na wat speurwerk op date.timezone. ik heb gewoon in mijn settings.php als eerste regel: date_default_timezone_set('Europe/Amsterdam'); ingevuld en *O*
Van alle error's verlost, geen idee of dat nog invloed ergens anders op heeft maar goed het werkt weer.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:11
Tomba schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:43:
[...]

1. Stop Apache
Top, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:29
Caveman schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 20:04:
Tja, nu wordt die lastig... Ik heb 4 (?) php.ini's op mijn nasje, 2 daarvan zijn aardig groot en staan vol met commits, ik heb zo het idee dat dat een default ini's zijn. Maar om overal zeker van te zijn heb ik netjes date.timezone = "Europe/Amsterdam" ingezet. Nas opnieuw opgestart, nog steeds heb ik die error :(
(...)
Ik heb maar iets quick en dirty's gedaan na wat speurwerk op date.timezone. ik heb gewoon in mijn settings.php als eerste regel: date_default_timezone_set('Europe/Amsterdam'); ingevuld en *O*
Van alle error's verlost, geen idee of dat nog invloed ergens anders op heeft maar goed het werkt weer.
Da's niet fraai, inderdaad - als je nu je spotweb gaat upgraden ben je die wijzigingen kwijt (of alles behalve die ene file wordt bijgewerkt en mis je iets essentieels).

Bij mij waren het (Debian linux machine, geen NAS) twee files - wellicht niet allebei van belang:
/etc/php5/apache2/php.ini
/etc/php5/cli/php.ini
... en dan in het kopje 'module settings', onder het stukje "[Date]", de toevoeging
date.timezone = Europe/Amsterdam

Of 'ie 'm geslikt heeft zie je als je naar <spotweb_url>/settings.php gaat browsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzJac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 20:45
^^ Dan zet je het in je ownsettings.php
Pagina: 1 ... 18 ... 50 Laatste

Let op:
Houd er rekening mee dat je geen link zet naar content, dat levert je direct een waarschuwing op.
LET OP: Linken naar spotweb sites is dus ook niet de bedoeling..

Lees de topicstart voor je een vraag stelt! Hierin staan meerdere antwoorden voorgekauwd.