ok titel klinkt mischien hard.
maar in de realiteit is het wel zo.
ik kom al jaren op dit forum, ook voor ik een account had.
en toen ik erachter kwam dat je zelf kon modereren heb ik het gelijk maar aangevragen enz.
maar nou doe ik dat ook met veel plezier als ik in the mood ben.
maar wat mij gewoon opvalt is dat 9/10 berichten naar beneden gemod worden terwijl het eigenlijk nergens voor nodig is.
een geintje maken is niet verboden, zeker als het geintje relevant is aan een discussie, of als het geintje direct doelt op iets wat er wel mee te maken heeft.
heel eerlijk gezegd vind ik het voortaan echt te ver gaan. hoeveel users er van dit forum onterecht worden gedownvote.
ik dacht altijd dat je in nederland vrijheid van meningsuiting had en dat geintjes daar ook onder vallen.
zeker de onschuldige humor die ik vaak giga gedownvote zie.
maargoed mijn beklag is gedaan, ik klaag niet graag maar soms moet het.
ik hoop dat jullie iets kunnen doen aan de gigantische mismoderatie die hier op de frontpage constant voorkomt
mvg Maurice Hergarden AKA blamauci
maar in de realiteit is het wel zo.
ik kom al jaren op dit forum, ook voor ik een account had.
en toen ik erachter kwam dat je zelf kon modereren heb ik het gelijk maar aangevragen enz.
maar nou doe ik dat ook met veel plezier als ik in the mood ben.
maar wat mij gewoon opvalt is dat 9/10 berichten naar beneden gemod worden terwijl het eigenlijk nergens voor nodig is.
een geintje maken is niet verboden, zeker als het geintje relevant is aan een discussie, of als het geintje direct doelt op iets wat er wel mee te maken heeft.
heel eerlijk gezegd vind ik het voortaan echt te ver gaan. hoeveel users er van dit forum onterecht worden gedownvote.
ik dacht altijd dat je in nederland vrijheid van meningsuiting had en dat geintjes daar ook onder vallen.
zeker de onschuldige humor die ik vaak giga gedownvote zie.
maargoed mijn beklag is gedaan, ik klaag niet graag maar soms moet het.
ik hoop dat jullie iets kunnen doen aan de gigantische mismoderatie die hier op de frontpage constant voorkomt
mvg Maurice Hergarden AKA blamauci
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309