Het huidige modsysteem is het beste dat tweakers.net ooit heeft gehad !
Maar, ik mis toch wel één mooie optie.
En dat is om alleen de reacties te zien die andere tweakers grappig vonden.
Vroeger was er een +1 grappig moderatie optie of iets dergelijks.
Is het niet mogelijk voor de knappe koppen achter het huidige moderatie systeem om toch iets te vinden zodat mensen een post (misschien is de post al informatief en staat hij al op +2) als grappig kunnen beoordelen ?
Misschien een aparte moderatie die je naast de 4 andere niveaus kunt doen.
Dus eerst geef je je -1, 0, +1, +2 of +3 en dan kun bijvoorbeeld nog aanvinken "grappig"
Zodat de "grappig" moderatie op geen enkele manier het systeem beïnvloed.
Boven aan bij de filters moet dan een grappig filter komen te staan die vervolgens alle reacties rangschikt naar het aantal grappig vinkjes dat elke reactie heeft gekregen. De reacties met de meeste "grappig" vinkjes komen dan boven aan te staan.
Zo zou je bij elke nieuw item, als je gewoon eventjes een snelle glimlach wilt.
Snel op grappig kunnen duwen en dan zie je meteen de reacties die alle andere tweakers het grappigst vonden.
Als er zoiets zou kunnen komen zou mij dat heel blij maken.
Want +3 reacties zijn natuurlijk soms heerlijk om te lezen omdat ze nuttig informatie geven of soms het artikel volledig afkraken, maar grappige reacties kunnen mijn dag ook maken !
Omdat iedereen nu eenmaal graag lacht !
Maar, ik mis toch wel één mooie optie.
En dat is om alleen de reacties te zien die andere tweakers grappig vonden.
Vroeger was er een +1 grappig moderatie optie of iets dergelijks.
Is het niet mogelijk voor de knappe koppen achter het huidige moderatie systeem om toch iets te vinden zodat mensen een post (misschien is de post al informatief en staat hij al op +2) als grappig kunnen beoordelen ?
Misschien een aparte moderatie die je naast de 4 andere niveaus kunt doen.
Dus eerst geef je je -1, 0, +1, +2 of +3 en dan kun bijvoorbeeld nog aanvinken "grappig"
Zodat de "grappig" moderatie op geen enkele manier het systeem beïnvloed.
Boven aan bij de filters moet dan een grappig filter komen te staan die vervolgens alle reacties rangschikt naar het aantal grappig vinkjes dat elke reactie heeft gekregen. De reacties met de meeste "grappig" vinkjes komen dan boven aan te staan.
Zo zou je bij elke nieuw item, als je gewoon eventjes een snelle glimlach wilt.
Snel op grappig kunnen duwen en dan zie je meteen de reacties die alle andere tweakers het grappigst vonden.
Als er zoiets zou kunnen komen zou mij dat heel blij maken.
Want +3 reacties zijn natuurlijk soms heerlijk om te lezen omdat ze nuttig informatie geven of soms het artikel volledig afkraken, maar grappige reacties kunnen mijn dag ook maken !
Omdat iedereen nu eenmaal graag lacht !
[ Voor 4% gewijzigd door Kain_niaK op 07-09-2011 18:28 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt