[modsystem/feat] Suggestie voor nieuwe naam "On-Topic".

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yezpahr
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-01-2024
Lieve Devvers.

Een grappig post word op zijn tijd wel gewaardeerd op t.net.
Het word meestal als +1 On-Topic gewaardeerd, wat mij de indruk geeft dat die benaming misschien aangepast zou kunnen worden.
Dat de +1 Rating "On-Topic" heet belet mij een goede grap +1 te raten.
Dus waardeer ik hem op +0.

Uiteindelijk is het ook wel rechtvaardig zoals het nu is, maar een grappige comment verdiend imho toch nèt iets meer dan een "off-topic/irrelevant" status, toch?

mobo: Asus Prime B450-Plus // cpu: AMD Ryzen 5 2600X // graka: Asus Dual Radeon RX 580 OC 8GB GDDR5 // mem: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 // opslag: Crucial MX500 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:56

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Grappig en on-topic sluiten elkaar niet uit.

Als er een wijziging komt voel ik meer voor +1 Relevant en 0 Irrelevant. Dat is uiteindelijk waar het om gaat, maar dan vallen grappige opmerkingen wellicht nog meer buiten de boot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yezpahr
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-01-2024
Jou suggestie het te wijzigen naar Relevant vind ik ook wel een goede, maar uiteindelijk is er geen werkelijk verschil tussen on-topic en relevant. Het komt op hetzelfde neer.

Uiteindelijk kunnen de grappige posts met een +0 waardering er al trots zijn.
Vaker word het gewoon -1 gemod :P .

Slotje.

mobo: Asus Prime B450-Plus // cpu: AMD Ryzen 5 2600X // graka: Asus Dual Radeon RX 580 OC 8GB GDDR5 // mem: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 // opslag: Crucial MX500 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:49
Slotje roepen is altijd -1! :+