Tsja, mensen baseren hun keuze soms op de verkeerde gronden....
KPN doet zich voor als vriendelijke provider maar neemt je ondertussen een stuk af wat je best had kunnen gebruiken zoals analoog of DVB-C.
Een tweede interactieve box help daar niets aan.
Ik zie ook wel voordelen in een interactieve box met IPTV maar zeker ook nadelen.
Als de streams encrypted zijn kun je er al niets mee zoals opnemen op een (XBMC) media PC.
Als echter niet alle TV en radio kanalen ook via DVB-C doorgegeven worden omstaat daar weer een gat.
Het best zou dus zijn dat beide systemen naast elkaar blijven bestaan en je zelf thuis kiest wat je wilt of nodig hebt.
KPN doet daar niets mee, jammer.
Dat veel mensen toch voor KPN kiezen en niet voor een "onbekende" Concepts, Vodafone, Lijbrandt e.d.geloof ik wel. Ik moet ook iedere keer uitleggen waarom ik Vodafone gekozen heb.
Misschien krijg ik er nog spijt van (je weet maar nooit) maar voorlopig kijk ik dit even aan.
Volgende week kan ik wellicht meer zeggen als ik de interactieve box ook binnen heb.
Ik kan de kwaliteit immers goed vergelijken met satelliet TV.
RTV Oost is een goede showcase hoe je een HD kanaal in markt zet en via glasvezel kunt laten zien hoe goed de kwaliteit van beeld en geluid kan zijn.
Of meer regionale zenders zo rijk zijn om ook HD te gaan uitzenden vraag ik me af.
[
Voor 9% gewijzigd door
HoppyF op 14-10-2012 11:04
]