Acties:
  • 0 Henk 'm!
PLAE schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:20:
Kan iemand mij vertellen hoe het met het industrieterein Veldzicht zit en omliggende bebouwing? (harderwijkerweg en overzijde). Ik vind een nieuwsbericht uit 2014 dat de gemeente gaat inventariseren maar verder kom ik niet.

-heb de gemeente een bericht gestuurd met het verzoek om een update-
Misschien dat Reggefiber hierover iets kan zeggen, de buitengebieden zijn volgens mij ook nog niet voorzien van glasvezel en juist Ermelo heeft een groot buitengebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:21
PLAE schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:20:
Kan iemand mij vertellen hoe het met het industrieterein Veldzicht zit en omliggende bebouwing? (harderwijkerweg en overzijde). Ik vind een nieuwsbericht uit 2014 dat de gemeente gaat inventariseren maar verder kom ik niet.

-heb de gemeente een bericht gestuurd met het verzoek om een update-
Veldzicht wordt momenteel verder verglaasd. De gemeente heeft hierin eea geholpen door informatieavonden enz te organiseren. Hierdoor konden diverse bedrijven voor lagere tarieven inschrijven voor een glasvezelverbinding. Dit was echter gericht op het zakelijke netwerk met een aansluiting op Ndix. Geen consumentenlijntjes. Al kun je dat natuurlijk ook voor thuis nemen. De prijzen zijn echter een andere categorie dan een consumentenlijntje.

Harderwijkerweg en omgeving kun je, afhankelijk van waar, ook gewoon een Reggefiber aansluiting nemen. Als je een beetje tegen de kant van Ermelo aan zit kan je provider bij RF een haalbaarheidsonderzoek aanvragen. Ze gaan dan kijken of het haalbaar / betaalbaar is om je alsnog aan te sluiten, al dan niet tegen eenmalige kosten. Het stukje bij Trefpunt is inmiddels verglaasd. Dus als je aan die kant woont is het mogelijk inmiddels wel haalbaar.

Alternatief is VDSL of kabel. De laatste 2 jaar is met name de DSL techniek aardig vooruitgegaan. Je kan nu in veel gevallen al 80 of 100Mbit krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er ligt glasvezel in de wijk het Trefpunt.
Mijn zoon woont daar (Alexiahof) en heeft Vodafone glasvezel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PLAE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 11:58
Thanks! Het gaat mij specifiek om het stukje Harderwijkerweg tussen van Buuren tot aan de rotonde Lokhorstweg (en dan voor consumenten). Maar het komt dus al mooi dichtbij :D
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste