Helza schreef op maandag 14 november 2011 @ 15:27:
[...]
laatst nog heroic Grim Batol op m'n Warrior tank gedaan om even wat orbs te verzamelen... de healer was wel blij om eens een tank met 220k health tegen te komen

maar uiteindelijk vond hij het wel een beetje saai

Vorige week kwam ik op mijn nieuwe prot warrior in een Grim Batol herioc terecht. Ik heb zelden zo'n stelletje noobs meegemaakt als die groep. Blijkbaar waren de tank en de healer vertrokken na de tweede baas. Een nieuwe healer en ik kwamen in de groep terwijl de rest aan het ghost runnen was.
We gaan redelijk makkelijk door de trash en komen bij de derde baas aan. Je weet wel die gast met de draak en de adds die dood moeten voor dat ze hun doel bereiken. Ik vraag of iedereen weet wat ze moeten doen en krijg een "ja" dus we gaan ervoor. Add spawned gaat voor een melee en die loopt naar de add toe. *BOEM* groep dood en de healer is weg. Nieuwe healer. We gaan nog een keer en deze keer lukt het aardig maar 2 dps zijn dood voor het einde en de healer is al vrij snel door zijn mana heen. Gelukkig krijgen we de baas toch plat.
Weer wat trash dat simpel gaat en we komen bij de laatste boss uit. Heb maar verteld wat ze moeten doen. Nou ja je weet wel safe spot bij de aoe fase en alle dps maakt de adds dood.
Poging 1. Dps gaat niet naar de safe spot, healer gaat oom terwijl de idioten bijna dood gaan. Adds worden niet op tijd gedood en spawnen een lading vliegende adds. Wipe 1. Een dps en de healer zijn weg. Het bleek dat de adds door 1 dps waren gedood. De andere twee waren lekker op de baas blijven hakken.
Nog een keer alles uitgelegd.
Poging 2. Weer een dps die niet naar de safe spot gaat. Healer weer oom. Adds weer niet op tijd dood. Een van de dps klaagt dat ik de baas steeds beweeg. De baas doet een knockback en dan moet je even wachten tot de debuf weg is of een cooldown gebruiken. Twee dps en de healer weg.
DPS uit eigen gilde geinvite.
Poging 3. Sukkel gaat nog steeds niet naar de safespot. De adds gaan nu wel op tijd dood. Maar de healer is
oom ver voor het einde in zicht is. Het is zo'n pvp geared gast. Weer een dps weg. Een van de puggies klaagt dat de dps uit mijn gilde te lang op de baas zit met damage. Ik link damage meters waar uit blijkt dat hij meer dan 50% van de totale damage heeft gedaan. Puggie klaagt dat de gildie met zijn gear niks in een herioc te zoeken heeft.
Healer uit eigen gilde geinvite.
Poging 4. We beginnen en de healer gaat critical. Hij begint de zeiken over het feit dat er een tweede healer is. Hij vindt dat healers niet moeten queuen als dps en dan naar healing moeten switchen. Waar op ik antwoord dat ik de healer heb geinvite omdat hij shit is en dat hij zijn mond moet houden terwijl hij wordt gedragen door een paar epicced out gasten. De adds gaan op tijd dood en de baas gaat nu ook eindelijk dood.
De puggie dps hunter besluit om op mijn strength trinket te rollen. Gelukkig win ik met een 97 roll tegen 94.
[sarcasm]Dit was een van de beste groepen ooit.[/sarcasm]