![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
je ne sais cacques
[ Voor 64% gewijzigd door Lonestander op 27-10-2011 11:16 ]
je ne sais cacques
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik ben verstopt zoek een ander :P
je ne sais cacques
TNX!!!! LEVELUH!!!!!Lonestander schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:16:
wil ik wel doen
pm me maar met je real idd en dan stuur ik je er binnen 10 min 1
je ne sais cacques
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
Ik heb hem sinds 2 weken ook eindelijke, eerste keer dat hij dropte. Wel meteen op heroic, dus ik ben weer even van het gezeik af.Lonestander schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:29:
Trouwens alle druids uit me guild zijn jaloers op me flame catstaff van majordomo
Ook echt grappig die geheime cd erin van 2 uur. wel apart dat die geheim is gemaakt
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...
Je zou normaal gesproken 4 dps op ranged hebben, en dan 3 dps op de legs, daarnaast moet alle dps helpen op de legs met dps in het algemeen, zolang ze het balancen is het geen probleem.Hierkomik schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:38:
Wij zijn gisteren ook bezig geweest met Ryo HC. Vorige week haalden we nog een keer de 6%, maar nu hebben we maar 2x phase 2 gezien, en beide keren was iedereen rap dood omdat we niet topped off waren.
We proberen het met 2 healers (in verleden 3), maar dat loopt nog niet je van het. We hebben 3 ranged op de adds (2 hunters en mage), 1 tank om die adds op te pakken, 2 healers, en 4 dps op de legs. De spark is meestal net down als de fragments komen, en we hebben geen dps op de blobs (wel wat frost traps als we tijd hebben zodat ze er langer over doen om te mergen).
Ik weet niet echt goed waar het probleem ligt. Ik denk voor een deel het sturen (we hebben vak 5-7 stacks op ons, en Rhyo zelf dan nog eens 3 of 4 stacks damage increase).
Vanavond weer verder proberen, maar misschien dan toch eerst maar Domo HC doen (in jullie ervaring, is die makkelijker of moeilijker?)
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
zal wel begin december worden gok ik. ze zijn nu nog steeds encounters aan het testen.shoombak schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:44:
Is er al iets bekend wanneer de nieuwe patch verwacht wordt? Half november denk ik?
Op 10 mans is Majordomo HC een lachertje (25 is ook niet bepaald moeilijk). Het enige wat problemen kan opleveren is de Orbs, als men niet netjes van elkaar overneemt. Verder is het gewoon de rotatie volgen van cat en scorpion phases, met bv. 0 flamescythes en 7 leaps steeds.Vanavond weer verder proberen, maar misschien dan toch eerst maar Domo HC doen (in jullie ervaring, is die makkelijker of moeilijker?)
Ryzen 7 5800X ~~ 32GB GSkill TridentZ 3600Mhz ~~ ASRock B550 Steel Legend ~~ XFX Radeon RX5700XT
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Niet omdat ik jalours ben ofzo of wil bitchen, maar vind je hem echt mooi ?.Sn3gG3l schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:51:
Gisteren hebben we in plaats van Firelands HC run een achievement run gedaan. Lekker alles op normal gedaan zodat we de achi's makkelijk konden halen. Eerst die van Beth en Shannox gedaan, toen Rhyo omdat een paar die nog niet hadden. Daarna hebben we de 25 man groep opgesplitst in 2x 10 man voor de Barrel Roll Achi van Alyz. Ik blijf het een gaar gevecht vinden met dat gevlieg maar naar een paar tries hadden we die ook.
Vandaag hoeven de meeste allleen nog maar de achi van de trash voor Majordomo en dan hebben we die vette paarse mount
Ik kan ook niet zeggen dat ik die paarse vlammen mooi vind.Mektheb schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:53:
[...]
Niet omdat ik jalours ben ofzo of wil bitchen, maar vind je hem echt mooi ?.
Ik vindt hem netzo lelijk als die guild alar mount.
Diezelfde in natuurlijk flame style mag er dan wel weer wezen, desondanks alsnog gz
Nee juist niet die in flames van Raggy en voor Raider achievment in het ROOD, en voor deathwing raiders in het zwart.NMe schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:13:
Ik vind inderdaad dat ze die paarse van Raggy hadden moeten droppen en de effort reward de mooiere Pureblood hadden moeten geven....maar goed.
[ Voor 11% gewijzigd door Mektheb op 27-10-2011 12:31 ]
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
[ Voor 15% gewijzigd door Zeror op 27-10-2011 13:17 ]
Waar kan ik ze ALLEMAAL zien ?bobsqaud schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:20:
Ik heb zitten kijken naar de nieuwe mounts die erbij komen met 4.3 en vind ze allemaal gewoon echt lelijk
Ow haha ok, dacht er maybe wat filmpjes rond waren albobsqaud schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:41:
[...]
Bedoel voor zover ik ze tot nu toe heb gezien
Ik vind hem wel mooi eigenlijk. Eindelijk eens een nieuw model voor een draak. Alleen de kop is wat maf.Rakkerzero schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:17:
In patch 4.3 komt deze mount erbij.
[video]
Serieus. Deze mount is echt spuuglelijk
Het lijkt wel een draak met het down syndroom
Plus dat ie qua model natuurlijk goed past bij het thema van MoP.. Vind 'm redelijk oriëntaals (o.a. ranker) ogen, anders dan de draken die er nu inzitten. Weet niet of ik daar zelf zo blij mee ben, als ik oriëntaals ogende dingen wil dan speel ik wel een Aziatische MMONMe schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:51:
[...]
Ik vind hem wel mooi eigenlijk. Eindelijk eens een nieuw model voor een draak. Alleen de kop is wat maf.
Maar dan ben je er waarschijnlijk een maand of 4 voor aan het grinden, ipv dat je er even een paar raid achievements voor regeltgaragaholic schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 16:39:
[...]
Plus dat ie qua model natuurlijk goed past bij het thema van MoP.. Vind 'm redelijk oriëntaals (o.a. ranker) ogen, anders dan de draken die er nu inzitten. Weet niet of ik daar zelf zo blij mee ben, als ik oriëntaals ogende dingen wil dan speel ik wel een Aziatische MMO.
Oh ja enrage timer, we hadden nog 2 mins en 48 secs om hem te killen toen we wipten, voor ons gevoel zat dat dus wel goed.Bartjeh schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:46:
Nice, feli!
Baleroc wordt aan het eind wat hectisch als meer mensen tormented hebben door shards en countdown, maar 36% is bijna een kill ;)!
Zit wel ruim genoeg met de enragetimer? (alhoewel dat volgens mij na de nerfs niet echt meer relevant is).
[ Voor 6% gewijzigd door rodie83 op 28-10-2011 10:26 ]
don't blame the wave surfer's, they just made it too much fun too dorodie83 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:05:
Van de week in m'n offspec FL getanked. Vond ik toch wel erg leuk, weer eens wat anders. Ging ook prima, alleen Rag niet neer. Dat lag echter niet aan mij, maar aan een aantal figuren die het nodig vonden om te surfen, vlammen te staan, je kent het.
Hoe dan ook, voor m'n eerste keer FL tanken oneshot op alle normal bazen behalve Nef, met slechts twee healers vond ik niet verkeerd
[ Voor 0% gewijzigd door Vocalise op 28-10-2011 12:03 . Reden: Spelling ]
Dan ga je mij niet lief vinden, ik ga zeer waarschijnlijk panda monk rerollenDarkangle schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:01:
ik ben het niet eens met de pandas en de lore
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
Gisteren achievement gehaald en ja ik vind het best een mooie mount, past vooral mooi bij mn paarse mage pakkieMektheb schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:53:
[...]
Niet omdat ik jalours ben ofzo of wil bitchen, maar vind je hem echt mooi ?.
Ik vindt hem netzo lelijk als die guild alar mount.
Diezelfde in natuurlijk flame style mag er dan wel weer wezen, desondanks alsnog gz
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Hey dit laatste ken ikNMe schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:16:
Gisteren weer wat lopen klooien op Aly heroic. Twee nieuwe mensen mee, eentje had het nog nooit gedaan en uitgerekend hij moest meteors killen.uurtje lopen wipen op domme foutjes en uiteindelijk een paar 1%-wipes gehad. Zondag weer, dan gaat ze wel neer hoop ik.
Wat een verschil trouwens, ben als feral tank naar volle dps-gear geswitcht halverwege de avond. Dat is maar 3 of 4 items verschil met mijn tanking set, maar mijn vogel ging ineens veel sneller. Ik had overigens niet eerder al gewisseld omdat ik een redelijk slechte healer had. We combineren meestal de goeie healer met de slechte tank en andersom.
Anoniem: 373674
moet je als DK (tank) eens anti magic shell doen als hij die soort van root gaat spammenbazkar schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:16:
Tevens als guild maar even Volcanus omgelegd om onze mage verder op weg te helpen, die kerel is echt een pushover...
Hehe gz !Sn3gG3l schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:42:
[...]
Gisteren achievement gehaald en ja ik vind het best een mooie mount, past vooral mooi bij mn paarse mage pakkie
Sterker nog, omdat ik ze sneller neer krijg kan ik het me veroorloven net iets eerder naar een worm te gaan zonder een tantrum te riskeren na de tweede worm. En als 'ie een worm opeet doet 'ie even totaal geen damage meer.pnxsinned schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:26:
[...]
Hey dit laatste ken ik![]()
Nadat ik wat glyphs / trinkets had changed op mijn Prot Pala, deed ik ipv 40-50K DPS, in een keer 80-100K DPS![]()
Healers hebben hierdoor toch iets makkelijk, wellicht moeten ze wat meer spikey dmg healen, maar voor een veel kortere tijd.
[ Voor 15% gewijzigd door Thommmyy op 29-10-2011 09:19 ]
Wat je zei, ik zou gewoon echt keihard knallen om die "raid 1" ff een schop te geven naar beneden en de andere groep gewoon helpen om het beter te doen.bobsqaud schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 03:38:
<lang verhaal>
[ Voor 3% gewijzigd door Krukar op 30-10-2011 21:13 ]
Currently playing: MTG Arena (PC)
http://hawvie.deviantart.com/
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Bnet pindle#2913
Gewoon queuen via de dungeon finder. Met wat geluk kom je in een groep die ook volledig in de heirlooms zit en je raast in no-time door de dungeons heen. Op mijn mage kreeg ik met volledige guild perks en alle heirlooms zo snel xp via dungeons, dat het de moeite niet meer was om te levelen. Pas op level 80 ben ik echt gaan questen.IntToStr schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:03:
Ben ik eigenlijk kansloos als ik dit alleen probeer? Ik kan me voorstellen dat de volgende kamers wel groepen hebben of dat de bosses ook iets te veel van het goede zijn. Weet iemand wat me te wachten staat?
Schiet wel lekker op als je 400 exp per mob krijgt
Herkenbaar, ik ben tussendoor met een warrior tank altje bezig. Ik ben tot level 15 xp gaan halen via minen en wat quests, om zo op het gemak richting Stormwind te gaan.uashy schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:22:
[...]
Gewoon queuen via de dungeon finder. Met wat geluk kom je in een groep die ook volledig in de heirlooms zit en je raast in no-time door de dungeons heen. Op mijn mage kreeg ik met volledige guild perks en alle heirlooms zo snel xp via dungeons, dat het de moeite niet meer was om te levelen. Pas op level 80 ben ik echt gaan questen.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Hehe, dat krijg je als je de rotte appels niet mee hoeft te nemen, gaat gelijk stuk makkelijker, haal je ook 1 meteor in p4 ?Jerry schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:05:
Geswitched naar 10 man raiding ivm problemen met signups. Gisteren de 2de raid op raggy heroic 10 man en gelijk in P4 gekomen... Ziet ernaar uit dat we raggy 10 man hc waarschijnlijk binnen 1 of 2 weken wel neer hebben terwijl we met 25 man niet eens de seeds neer kunnen krijgen.
Zelf ook wel een aardig tame weekend achter de rug op mijn hunter alt. Zaterdag Magria en Karkin, zondag Deth en Kirix (de Gele en Rode rares waren er ook maar na 2 spinnen vond ik het wel genoegJoeBravo schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 23:54:
productief weekend:
- 9/9 spirit beasts op m'n hunter en deth'tilac solo-tamed
- spindle en schild geloot op m'n paladin
- heroic Beth'tilac gedood op m'n DK, 6/7 FL hc nu.
Jammer, maar begrijpelijk. Als je op 25 de seeds niet neerkrijgt dan zit je idd nog vrij ver van een kill.Jerry schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:05:
Geswitched naar 10 man raiding ivm problemen met signups. Gisteren de 2de raid op raggy heroic 10 man en gelijk in P4 gekomen... Ziet ernaar uit dat we raggy 10 man hc waarschijnlijk binnen 1 of 2 weken wel neer hebben terwijl we met 25 man niet eens de seeds neer kunnen krijgen.
[ Voor 22% gewijzigd door Zertaxka op 31-10-2011 11:27 ]
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Of het is op 10 man gewoon makkelijker?Terence(x) schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:17:
[...]
Hehe, dat krijg je als je de rotte appels niet mee hoeft te nemen, gaat gelijk stuk makkelijker, haal je ook 1 meteor in p4 ?
Dat is namelijk nogal cruciaal voor je progress in p4, als je 2 meteors heb is het echt heel veel lastiger als 1.
Misschien beetje van beideRyack schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:28:
[...]
Of het is op 10 man gewoon makkelijker?
En nee ik wil niet de 10 vs 25 discussie weer nieuw leven in blazen. Ik wil alleen maar aangeven dat er nog andere opties zijn.
Hangt van het item af, in het algemeen kun je groene en paarse items wel verkopen via auction house, grijze en witte items kun je beter aan een willekeurige vendor verkopen. Als ik voor enchanting materialen nodig heb, koop ik regelmatig alle groene items op die onder de 30 goud staan bijv.IntToStr schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:10:
Als ik nu wapens en armor vind als loot verkoop ik het vaak gewoon bij een willekeurige verkoper. Krijg je eigenlijk betere opbrengsten als je je spullen bij de auction house aanbiedt?
We waren er 2% vanaf (toen de 2de meteor spawnde), maar we faalden met de transition door alle elementals af te maken (eentje moet er blijven leven totdat raggy zelf weer omhoog komt). Zodat we tijd verloren op de scions. En we verloren een dps door engulf dus die 1 meteor gaan we wel halen.Terence(x) schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:17:
[...]
Hehe, dat krijg je als je de rotte appels niet mee hoeft te nemen, gaat gelijk stuk makkelijker, haal je ook 1 meteor in p4 ?
Dat is namelijk nogal cruciaal voor je progress in p4, als je 2 meteors heb is het echt heel veel lastiger als 1.
Mja, je hebt veel meer ruimte als 10 man raid. Adds gaan sneller neer (minder health), alles lijkt gewoon sneller te gaan op 10 man. En dan hadden we niet eens de ideale setup (geen boomkin, geen DK gisteren).Zertaxka schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:20:
[...]
Jammer, maar begrijpelijk. Als je op 25 de seeds niet neerkrijgt dan zit je idd nog vrij ver van een kill.
Heb wel de indruk na het zien van 10 man kill videos en de lijst op wowprogress dat 10 man toch echt wel een stuk makkelijker is dan 25. Enige wat op 10 man moeilijker is dat je echt de dps voor 1 meteor moet hebben, terwijl je op 25 er met 2 ook wel kan komen.
Komen zelf net elke keer 3-6 sec tekort om met 1 meteor in P4 te komen helaas.
Ik las dat je in Ashenvale rondhuppelt. Daar kun je heel makkelijk een boot / vogel pakken naar Darnassus. Buiten Darnassus liggen steigers met gratis vervoer per boot naar de Exodar (Dranei gebied), Darkshore (vermoedelijk) en Stormwind (het andere continent en de Alliance hoofdstad).IntToStr schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:10:
Misschien dat ik dan toch maar naar een grote stad moet gaan en inderdaad alleen nog dungeons gaan doen. Is sowieso wel leuk om eens echt in groepen wat te gaan doen. Het is ten slotte een mmorpg
Ik merk wel dat ik nu geen class trainer in de buurt heb en zo. Leuk als je een level hoger wordt en een skill bij kan kopen, maar daar heb je niets aan als er niemand in de buurt is waar je het kan kopen. Ook voor mining heb je een forge en zo. Alleen even iemand vragen of ze me in Stormwind willen droppen en dan dat maar eens proberen
Als ik nu wapens en armor vind als loot verkoop ik het vaak gewoon bij een willekeurige verkoper. Krijg je eigenlijk betere opbrengsten als je je spullen bij de auction house aanbiedt?
[ Voor 9% gewijzigd door avotar op 31-10-2011 11:51 ]
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Voor grijze zooi heb ik de addon"crapaway" deze zorgt er voor dat je alle grijze zooi waar je niets mee kunt gelijk als je een vendor aanklikt verkoopt.uashy schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:45:
[...]
Hangt van het item af, in het algemeen kun je groene en paarse items wel verkopen via auction house, grijze en witte items kun je beter aan een willekeurige vendor verkopen. Als ik voor enchanting materialen nodig heb, koop ik regelmatig alle groene items op die onder de 30 goud staan bijv.
Tja welkom in de wereld van 10mJerry schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:46:
[...]
We waren er 2% vanaf (toen de 2de meteor spawnde), maar we faalden met de transition door alle elementals af te maken (eentje moet er blijven leven totdat raggy zelf weer omhoog komt). Zodat we tijd verloren op de scions. En we verloren een dps door engulf dus die 1 meteor gaan we wel halen.
[...]
Mja, je hebt veel meer ruimte als 10 man raid. Adds gaan sneller neer (minder health), alles lijkt gewoon sneller te gaan op 10 man. En dan hadden we niet eens de ideale setup (geen boomkin, geen DK gisteren).
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Alysrazor is behoorlijk makkelijk, Baleroc heeft veel strakkere controle nodig om het goed te doen. Then again: gisteren was onze eerste avond op Baleroc heroic en we kwamen vrij makkelijk tot 65%. Wel met twee shadow priests trouwens, dat maakt het behoorlijk veel makkelijker.Blistimo schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:15:
Alysrazor is tactisch niet heel anders dan normal. Baleroc is dat ook niet, maar is wat gevoeliger wat DPS/healing requirements betreft. Ik zou voor Alysrazor gaan.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq