tja LFR (heb niet op beta getest btw), denk dat in begin wel te doen is al allemaal net nieuw is.
maar beetje verder in expansie zul je wel de 'slechte' spelers gaan tegen komen.
merk dat veel van de frustratie van mij eigenlijk richting de tanks zijn omdat meestal vanwege de attidude 'Ik weet hoe dit moet en ben geweldig', overal gemeen is het de Tank die eerste de LFD verlaat.
gisteren bv een paar LFD gedaan.
Stonecore:
Gezellig in crystalstorm gaan staan (ze wisten het nog te overleven ook

), tja toen ozruk:
Paladin healer, had geen benul hoe je er kon voorzorgen dat je niet geparalized werdt.
Tank over de zeik dat hij slechte healer was (is moeilijk healen als continue gestunnend ben)
3 van de 5 verlaten de groep, druid healer, warrior & mage.
Warrior niet shield slam als debuff op is. 2 wipes later wie had de meeste dispels gedaan inderdaad de warrior.
warrior verlaat de groep, volgende tank was een paladin. daarna ging die neer, gelukkig wist druid wel wat hij aan doen was.
SFK:
De eerste baas ofc: iemand interrupt de baas heal, (hoeft niet dodelijk te zijn), maar deze healer was redelijk nieuw, dus wipe weer 3 van 5 pleite. nieuwe mensen er weer bij tot verbazing de rest wel met deze groep neergelegt al was zeker niet de beste groep.
Het meteen iemand huid vol schelden na een wipe, na 1 of 2 wipe weer weg gaan. dat zal je denk inderdaad LFR heel veel gaan tegen komen. ben heel benieuw hoe LFR op live systeem gaat uitpakken. PTR vol met mensen die wel kunnen raiden.
Nadeel is wel wil je Tier items zul je helaas wel moeten. ze zijn niet meer voor Valor te koop.
ene kant hoop ik dat LFR een succes wordt, maar heb vermoeden dat het niks wordt. (een goede plek om lekker gefrustreerd te worden

)
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427