Ik heb nu een aantal dagen op de ptr vertoefd en het bevalt me wel. Ik heb op live niks te doen behalve af en toe een raid.. op de PTR kan je door de LFR en de vele pug raids gewoon lekker spelen, hoewel sommige dingen af en toe nog gebugged zijn.Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:17:
[...]
trouwens net 3 fimpjes op fatboss zitten kijken over die nieuwe bosses... ik krijg wel sterk de indruk dat het weer terug gaat naar het oude en dat het veel minder exotisch is als FL.. geen web klimmen/vogel vliegen of boss racing.. heeft iemand hier al ervaring met de nieuwe bosses?
Ik heb nog niet alle bazen gedaan, tot nu toe 5 van de 8. De LFR bazen hebben niet echt spectaculaire mechanics maar sommige zoals Hagara en Ultraxion zijn wel leuk. De lightnight phase met hagara waarbij je met een paar spelers de bliksem naar totems moet brengen is wel geinig en het in en out phasen bij Ultraxion is ook wel leuk. Hoewel na een paar keer weinig uitdagend.
Spine of death wing is dan wel weer even iets anders, maar voor ranged DPS nogal saai,, maar dat telt wel voor meer gevechten
Warhorn vind ik iets te veel een "trash" achtige fight. P1 bestaat uit adds killen en in circles gaan staan met groepjes. En dat adds killen is gewoon veel van hetzelfde.
Wat me wel opvalt is dat nagenoeg alle gevechten totaal onvergevelijk zijn. Mis je 1 event, of voer het niet goed uit en je bent dood. Er is geen enkele ruimte voor fouten.
Yor'Sahj met de gekleurde adds, als niet ALLE dps op tijd switched en de add komt er door (wat door de health van die adds best snel gebeurd) is het een raid wipe, de damage is gewoon niet healable
Ultraxion, phase je niet/te laat/te vroeg.. dood, maar dan is het in ieder geval geen auto wipe.. Maar die phase swifts met de debuff combinatie maken het soms wel ff moeilijk
Hagara, ice walls, niet op tijd wegrennen = dood
Spine of Deathwing, barrelroll, niet in de grabbing thinggies staan = dood..
Warhorn, pfftt,, patches/meteors niet goed nemen en binnen notime is het vliegende schip kapot.. en dat gaat echt snel... voor die 20% dmg adds heb je heel kort om te killen. Is een moeilijke voor de LFR, geen idee of dat goed gaat werken, veel gecombineerde elementen..
Morchuk, zeer simpel gevecht (soort shannox qua difficulty) maar loop niet weg voor de black ooze, en je bent dood.. maar tenminste geen raid wipe
Tuning van de gevechten voelen nu wel redelijk goed aan, dus ik denk niet dat het nog heel lang gaat duren voordat het op live komt..
LFR zelf: ik ben er blij mee, is nu af en toe nog buggie, en ja, na elke wipe vertrekken er wel weer 3-4 mensen, maar die zijn ook echt binnen notime vervangen. Er zijn altijd wel "slechte" mensen, maar op LFR niveau zijn behalve Yor'sharj geen raid wide wipes, Queue times zijn geweldig, 1 a 2 minuten als dps vind ik zeer acceptabel. Af en toe wat gezeik met ninja pullers etc en de daarbij behorende vertrek van mensen, maar over het algemeen denk ik dat ik hier veel tijd in ga doorbrengen naast de normale raids.