Gister gebeurde iets dat al een aantal jaar niet was voorgekomen… Ik joinde op mijn pala tank een pug voor firelands met allemaal Denen. Het vullen van de andere tankspot duurde erg lang, tot ze een tank van hun eigen guild meenamen. Een warrior, en later bleek een dame…
Na mijn ‘hi there’ whisper kreeg ik direct dit terug ‘I’m main tank, you follow me, and you’re not allowed to pull…’ Gezellig dus!
Na 15 seconden niksen na een trashpack besluit ik wat scorps te pullen, ik ben die gasten aan t tanken als het pack half dood is pulled ze er een tweede pack bij. Whisper ‘fuck! Don’t pull extra groups!’.
Ik whisper de raidleader of die dude altijd zo doet… Krijg terug: ‘She’s grumpy and doesn’t want to be here. We make fun of her.’
Het gaat een tijdje zo door, ze taunt alles de hele tijd van me af, wil niet Riblimp tanken (ookal is warrior hier overpowered) en ze blijft maar aan mn hoofd zeiken… Ik krijg ondertussen ook te horen dat ik niet op de Beth Trinket en het schild mag rollen, want die wil ze zelf. Op trash dropte de BoE boog, de pug hunter kon hem zeer goed gebruiken dus die kreeg de loot. Toen begon ze een partij te ragen omdat haar alt hunter die boog had moeten krijgen…
Ik had natuurlijk al lang weg moeten gaan! Uiteindelijk ben ik de raid geleaved tijdens Alys toen ze begon te zaniken dat ik haar worm had gejat, en dat er nog 1 worm over was terwijl ik al hard had gecompenseerd dat ze zelf maar 1 worm had gepakt en dus keihard faalde… Toen ik in de raid vroeg ‘Could someone please shut this bitch up?’ vond men dat ik niet zo emo moest zijn. Ik ben direct geleaved. Was de eerste keer sinds TBC dat iemand in de raid zo irritant was dat ik weg ben gegaan. Kreeg van de raidleader nog wel een excuse, maarja…
Maar rare shit man, en de ignore-lijst is weer een naam langer…
Daarna getracht een nieuwe guildie te gearen samen met Rodie, dat was wel weer leuk!
Beetje lang verhaal sorry...