Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

An1mA schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:29:
Je had ook gewoon deze http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1850683 kunnen flashen wat makkelijker ;) Zelf nog geen problemen ervaren met de radio. Maar voor zekerheid wel gewoon een andere flashen.
Hoezo is die makkelijker dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 19:14:
[...]

Hoezo is die makkelijker dan?
Hoefde je maar 1 keer te flashen ;)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 14:55
Ik zit nog steeds op 2.3.5 en vraag me af of deze update > http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1837971 direct kan worden geflashed via recovery? Ik vraag me af of moto niet gewoon de 2.3.5 mensen is vergeten, omdat we ook al geen 2.3.6 hebben gehad.

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-07-2023
Batterij test GSMarena Razr Maxx: http://blog.gsmarena.com/...kes-chargers-feel-lonely/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

An1mA schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:51:
[...]

Hoefde je maar 1 keer te flashen ;)
Je hebt gelijk inderdaad :)

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 20:29
Misschien dat hier iemand is die mij kan helpen met mijn wifi probleem sinds ICS.
Met een custom ROM (bijv MIUI) heb ik geen problemen.

Als ik de normale en.EU alsook de nonefigs stock rom installeer kan ik niet connecten met wifi op werk (802.1x security).

De instelling EAP-AKA kan wel gewijzigd worden naar EAP-PEAP, maar de RAZT onthoud deze setting niet.

Iemand tips?

• 3dmaster
Ik kreeg het verzoek om de ringtone's van android 2.3.5 online te zetten. Bij deze :)
www.insan3.nl/download/android235_audio.zip

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
An1mA schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:29:
Je had ook gewoon deze http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1850683 kunnen flashen wat makkelijker ;) Zelf nog geen problemen ervaren met de radio. Maar voor zekerheid wel gewoon een andere flashen.
Hoe zit het met de webtop? Ik gebruik die wel eens. Wordt dat dan ook geupdate? Ik lees dingen over dat er ook updates zijn die de webtop partitie weggooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah. Razr naar de klootjes dankzij schuim op een schuimparty. Een plastic zakje om de telefoon mocht niet baten. Na in rijst gedroogd te zijn doet hij het, echter is alles daarmee ook gezegd:
-batterij slurpt snel leeg, wss kortsluiting bij de notificatie led gezien deze permanent op dof groen staat
- kan wel verbinden met gsm netwerk, maar bellen kan bijna nooit ( soms opeens wel)
- lang indrukken + app overzicht knop + nummer kiezen resulteert in zoekscherm, erg vervelend.
- kan niet meer met usb verbinden

En dankzij het vele openen is dat dunne kabeltje dat de batterij verbindt met het pcb gebroken..

ten einde raad. Ik denk dat de problemen in enkele kortsluitingen liggen maar zie deze maar als leek te vinden.
hebben jullie ideen? Ik denk niet dat een groot reparatiebedrijf wat door motorola erkend is dit kan oplossen, ik heb begrepen dat deze meestal een standaard stappenplan volgen en het vrij snel op 'onbehandelbaar' gooien. En dat er indicatoren zijn binnen het toestel die waterschade laten zien?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2012 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Welke stock/rom/iets gebruikt iedereen op dit moment en wat zijn jullie bevindingen?

Ik (wissel te vaak) zit nu op de 672.180.41.XT910.NonEFIGSRetail.en.EU met de U_04.12.00R radio image (betere GPS fix).

Batterij gaat behoorlijk goed mee, gps fix is goed. Wifi is in orde maar dropt wel heel af en toe.
Snelheid is ook prima. Toestel is geroot en het setcpu draaien op hotplug.
Tesamen met de flash fix en de HQ variant van Youtube ben ik eigenlijk erg tevreden tot nu toe.

(draai deze nu 4 dagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:58

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik draai zelf op retail, behandeld met motomizer en geroot. Met setcpu spreek ik inderdaad ook een alternatieve governor aan. Verder vind ik nog maar weinig qua custom roms. Het is allemaal erg buggy met veel feats die nog niet werken. Ik heb trouwens een redelijk irritant issue met Apex launcher pro. Ik heb 3 screens. Wisselen tussen screen etc. werkt prima. Maar zodra ik een overview wil van alle screen gaat het bijzonder traag. Herkent iemand dat? Op mijn samsung 7.7 tablet (iets snellere hardware) gaat het zonder problemen.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://phandroid.com/2012...e-motorola-droid-razr-hd/

Evenement is nu aan de gang (zelfs live te streamen via motorola's youtube kanaal).

Gaat dus om de Motorola Razr HD en Motorola Razr HD Maxx

720p 4,7 inch Scherm, Jelly Bean blijkbaar ICS, gewone versie heeft 2500 mah batterij en die van de Maxx is niet gespecificeerd, maar is dus nog een stuk groter. Telefoon zelf schijnt qua formaat even groot als de huidige generaties, slechts de bezel is een stuk kleiner geworden.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2012 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
nieuws: Motorola kondigt nieuwe Razr-smartphones aan

Ik vind de Motorola Razr M wel interessant, hoewel ik niet direct opzoek ben naar een nieuwe mobiel. Wat in het Tweakers.net nieuwsbericht niet wordt genoemd is dat deze modellen aardig dunnen behuizingen hebben. Zo heeft de Razr M volgens Endaget de afmetingen: 122 x 61 x 8,4 mm met een 4.3" scherm. Om mijn huidige smartphone als voorbeeld te nemen de Defy 107 x 59 x 13,4 mm met 3,7" scherm. De Razr M is dunner, ietsje dikker maar wel stuk langer. Dat laatste vind ik wel jammer, want als je naar het toestel kijkt zou daar juist wel nog wat af kunnen aan de onderkant:

Afbeeldingslocatie: http://st.gsmarena.com/vv/newsimg/12/09/motorola-droid-razr-m-announced/gsmarena_005.jpg
Jammer dat er nog geen quadcore geweld te vinden is... S4 quad... Hmmm.
Ben benieuwd naar de cameraprestaties, de huidige Razr is zwaar k#t namelijk.
Ook benieuwd naar het scherm, fabrikant, pixellayout enzovoort, maar dat lezen we wel weer.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• b.o.n.s
dit was in ieder geval mijn laatste razr / motorola ;)

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

b.o.n.s schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:13:
Vreemd genoeg denk ik dat de RAZR maxx ook wel eens mijn laatste motorola kan zijn (milestone, milestone 2, defy, razr maxx.). Ik ben een beetje moe van de gesloten bootloader, je kunt echt zien dat bij de razr developerment zwaar achter blijft bij andere merken, bovendien ben ik echt van overtuigt dat motorola te weinig doet voor zijn klaten qua softwareontwikkeling. Echt geen idee waarom ze dit doen maar het is erg jammer, degelijke toestellen maar matige support richting community.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-09 07:30
Idem, mijn eerste en mijn laatste Motorola. De Razr (gewoon) is naast de Razr v3x, ook enige mooie motorala maar ik heb heb vooral problemen met hun leugens en puur vertrouwen schenden van klanten.

Ik heb een hele tijd hun facebookpagina in de gaten gehouden mbt de update,
Zo is het gegaan, ik kocht de razr een klein jaar geleden met de belofte (overal te lezen, bericht van motorola zélf) dat de ICS update uitkam "early 2012" Q1 lijkt mij dat.

Na veel onduidelijkheden werd dat dan Q2.

Toen ze dit veranderden naar Q3 kwamen er veel -terechte- klachten van klanten op hun facebook-pagina, deze werden zonder schroom constant verwijderd door hun beheerders... noch beantwoord.

Ik moet niet vertellen wanneer de officiële ics update er wel pas kwam... zeer recent dus.

Daarnaast zijn er tot op heden nog geen degelijke ics custom roms waar je perfect dagelijks mee kunt werken dus de community-draagkracht is ook zeer klein. Met mijn vorig toestel, de desire was ik wel wat anders gewoon! Zelfs NU nog komen daar top-custom-roms voor uit.

Had ik toen misschien toch maar de nexus gekocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
lowlow schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:35:
Idem, mijn eerste en mijn laatste Motorola. De Razr (gewoon) is naast de Razr v3x, ook enige mooie motorala maar ik heb heb vooral problemen met hun leugens en puur vertrouwen schenden van klanten.

Ik heb een hele tijd hun facebookpagina in de gaten gehouden mbt de update,
Zo is het gegaan, ik kocht de razr een klein jaar geleden met de belofte (overal te lezen, bericht van motorola zélf) dat de ICS update uitkam "early 2012" Q1 lijkt mij dat.

Na veel onduidelijkheden werd dat dan Q2.

Toen ze dit veranderden naar Q3 kwamen er veel -terechte- klachten van klanten op hun facebook-pagina, deze werden zonder schroom constant verwijderd door hun beheerders... noch beantwoord.

Ik moet niet vertellen wanneer de officiële ics update er wel pas kwam... zeer recent dus.

Daarnaast zijn er tot op heden nog geen degelijke ics custom roms waar je perfect dagelijks mee kunt werken dus de community-draagkracht is ook zeer klein. Met mijn vorig toestel, de desire was ik wel wat anders gewoon! Zelfs NU nog komen daar top-custom-roms voor uit.

Had ik toen misschien toch maar de nexus gekocht!
Precies de reden waarom ik mijn Razr een goede maand geleden verkocht heb en een Nexus terug gekocht heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
agoNITE schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:36:
[...]

Precies de reden waarom ik mijn Razr een goede maand geleden verkocht heb en een Nexus terug gekocht heb :)
En terecht, zit je nu al lekker op Jelly Bean zonder alle geklooi vandien (bij de Razr zal dat nog heel lang duren en dan zal het misschien nog met allerhande gebreken zijn)

[ Voor 4% gewijzigd door lowlow op 07-09-2012 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-08-2023
lowlow schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:39:
[...]

En terecht, zit je nu al lekker op Jelly Bean zonder alle geklooi vandien (bij de Razr zal dat nog heel lang duren en dan zal het misschien nog met allerhande gebreken zijn)
Maar krijg je wel een telefoon die niet zo degelijk gebouwd is. Motorola levert gewoon degelijke hardware af.

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
Kleine update... ik heb (draai de 'officiële' .226 build) eens via Motomizer free de 'One-click-optimization' gedaan en Juice Defender uitgeschakeld en het verschil in smoothness is echt markant.
Ik merkte al dat met J.D. dat m'n telefoon toch soms beetje laggy was, natuurlijk ten voordele van de batterijduur...
Ik twijfel nu nog om Motomizer Expert aan te schaffen voor extra features.
Kortom, aanrader dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik heb sinds gisteren de Razr Maxx.
De (negatieve) ervaringen met Motorola moet ik nog opdoen (of liever niet).
Maar ik zit eigenlijk met deze APP:
https://play.google.com/s....chartcross.gpstest&hl=nl

Om de één of andere reden laat hij geen satelieten zien terwijl hij toch echt een fix heeft. Op mijn HTC HD2 laat hij wel de satelieten zien en hun verbindingssterkte.
Meer mensen met een GPS Test app zonder zichtbare satelieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:18
b.o.n.s schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:13:
hier ook :( Ik zit nog steeds op 2.3.5 Elke keer beloven ze dat de update binnenkort komt, en dan wordt hij weer uitgesteld. Ik ga dan toch maar de versie van XDA erop gooien, hopelijk zitten er niet teveel bugs meer in.

Sinds ik hem eind vorig jaar gekocht heb heb ik welgeteld 1 update gehad, behoorlijk waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
k0ewl schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 15:26:
[...]

Maar krijg je wel een telefoon die niet zo degelijk gebouwd is. Motorola levert gewoon degelijke hardware af.
Daar heb je gelijk in. Voor mijn Razr had ik een Sensation, bagger bouwkwaliteit. Toen wou ik een Razr, lekker stevig maar slechte support. De Galaxy Nexus heeft supergoede support vanuit Google en goede bouwkwaliteit (beter dan de aluminum Sensation, maar aan Motorola kan geen fabrikant tippen).

Wat me ook opviel, Nexus en Razr hebben dezelfde SoC (Nexus hogere kloksnelheid). Maar JB voelt echt enorm veel smoother dan ICS op de Razr deed. JB op de Razr zou echt fijn zijn lijkt mij, hoop dat die nog komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanchoPwnza
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-04 21:49
hier ook :( Ik zit nog steeds op 2.3.5 Elke keer beloven ze dat de update binnenkort komt, en dan wordt hij weer uitgesteld. Ik ga dan toch maar de versie van XDA erop gooien, hopelijk zitten er niet teveel bugs meer in.

Sinds ik hem eind vorig jaar gekocht heb heb ik welgeteld 1 update gehad, behoorlijk waardeloos.
Zeker doen, heb het vorige week ook maar gedaan. Werkt echt veel beter dan GB, alles voelt gewoon zoveel sneller aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

weertenaar schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 07:35:
[...]

Je kan hem zelf natuurlijk ook flashen. Er zijn stock ICS roms beschikbaar.

Ik weet alleen niet of ik de link hier mag plaatsen.

Ik had al ICS erop staan toen ik hem kocht (vorige week) maar ben toch aan het flashen gegaan. Ik was niet zo happy met die duitse ROM die toch, ondanks de ingestelde Nederlandse taal, met duitse termen aan kwam zetten als 'speicher' als ik een SD-kaartje erin drukte.

het flashen ging bij mij trouwens niet 'vanzelf'; foutje gemaakt en daarmee bijna m'n telefoon volledig gebrickt. Ik kon alleen nog in de bootloader komen en dan ook alleen het fastbootgedeelte.
Maar hij doet het weer, nu met een Britse ROM erop. Ben ik ook direct die 'Bild'meuk (van die krant/blad) kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coster1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-07 04:06
Hoe krijg je 4.0 op de Razr? Of is deze er nog steeds niet? aangezien hij begin Q3 er zou komen en dit al geweest is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Hoewel ICS er dus al op stond, heb ik (na het eerst vern**ken van m'n originele installatie vanaf de leverancier) opnieuw geflasht vanuit de bootloader. Hiervoor heb ik de Motoroladrivers gebruikt in combinatie met de nieuwste versie van RDS Lite

• LaurentS
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08 08:01
Ik kan het zelf bijna niet geloven, maar ik ben nu op dit moment de officiële update OTA aan het binnenhalen. Geen gepruts met flashen oid, gewoon officieel. :)

Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:18
yes...eindelijk ook de ICS update gepushed gekregen. zometeen thuis even een backup maken, en met WiFi de update binnenhalen :)

• b.o.n.s
kunnen jullie straks doorgeven op welke versie jullie zitten?
op XDA is de laatste nonefigs nl. 672.180.41.XT910 :)

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

b.o.n.s schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:43:
kunnen jullie straks doorgeven op welke versie jullie zitten?
op XDA is de laatste nonefigs nl. 672.180.41.XT910 :)
Ik heb ICS dus met de hand gedownload in de veronderstelling dat het een stock rom is.

Bij mij staat er bij build:

6.7.2-180_SPU-19-TA-11.6

• LaurentS
weertenaar schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:39:
yes...eindelijk ook de ICS update gepushed gekregen. zometeen thuis even een backup maken, en met WiFi de update binnenhalen :)
Oops backup? Wat ga ik kwijt zijn? Ik heb namelijk geen backup gemaakt.

@b.o.n.s: Hij is bijna klaar, ik zal je dat dan zeggen ;)

Update: Ik zit op 672.180.41.XT910.NonEFIGSRetail.en.EU.

[ Voor 15% gewijzigd door LaurentS op 12-09-2012 17:21 ]

Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com

• Geddie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-08 20:18
Mijn Razr is volgens mij gecrashed bij het upgraden. Er staat op het scherm "Android is being upgraded... Starting applications." en blijft hierop staan, nu ondertussen al zo'n 20 minuten. De aan/uit knop doet niets. Wat kan ik doen?

• citruspers
  • Laatst online: 12:37
Dat had ik ook, gewoon laten lopen :)

I'm a photographer, not a terrorist

• Geddie
Hmm, ja hij 'loopt' niet echt, dat cirkeltje dat aangeeft dat ie bezig is, is vrijwel meteen gestopt met ronddraaien. Ondertussen staat dit scherm al ongeveer een uur hier op. Hoe lang duurde dit bij jou?

• DeRRudi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-03 09:27
Dat had ik ook. Heb hem maar een harde reset gegeven. Loopt nu als en trein.
Geddie schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:03:
[...]

Hmm, ja hij 'loopt' niet echt, dat cirkeltje dat aangeeft dat ie bezig is, is vrijwel meteen gestopt met ronddraaien. Ondertussen staat dit scherm al ongeveer een uur hier op. Hoe lang duurde dit bij jou?

• citruspers
Bij mij zo'n 3 kwartier ofzo

• b.o.n.s
LaurentS schreef op woensdag 12 september 2012 @ 17:15:
[...]

Oops backup? Wat ga ik kwijt zijn? Ik heb namelijk geen backup gemaakt.

@b.o.n.s: Hij is bijna klaar, ik zal je dat dan zeggen ;)

Update: Ik zit op 672.180.41.XT910.NonEFIGSRetail.en.EU.
Dan was de laatst beschikbare ota identiek aan deze :)
Dankjewel!

Bevalt best goed he!?

• LaurentS
b.o.n.s schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:50:
[...]

Dan was de laatst beschikbare ota identiek aan deze :)
Dankjewel!

Bevalt best goed he!?
Dat lijkt idd het geval te zijn :)

Is idd een hele verademing tegenover 2.3.5. Alles voelt veel vlotter aan, ik kan eindelijk Chrome gebruiken met gemakkelijke synchronisatie met Chrome op mijn laptop en het ziet er gewoon een stuk beter uit.

Verwijderd

Zou JB ook nog komen? Dit omdat de max gewoon nog nieuw in de winkels ligt?

• LaurentS
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:28:
Zou JB ook nog komen? Dit omdat de max gewoon nog nieuw in de winkels ligt?
Ik denk van wel, hier stond toch alleszins van wel: nieuws: Motorola kondigt nieuwe Razr-smartphones aan (in de voorlaatste paragraaf); maar wanneer we deze mogen ontvangen...

[ Voor 4% gewijzigd door LaurentS op 13-09-2012 15:34 ]

• rev
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 20:18

rev

LaurentS schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:34:
[...]

Ik denk van wel, hier stond toch alleszins van wel: nieuws: Motorola kondigt nieuwe Razr-smartphones aan (in de voorlaatste paragraaf);
De bron daarvan is dit denk ik

https://motorola-global-p...a-jelly-bean-rebate_en-US
maar wanneer we deze mogen ontvangen...
Idd

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Als ik de verhalen hier zo lees wat betreft de upgrade van GB naar ICS, dan kon van ICS naar JB dus nog wel een tijdje gaan duren.....

• LaurentS
Als ik deze link lees, staat er wel duidelijk bij dat dit enkel geldt voor de VS, of dit gaat gelden voor Europa, is dus nog niet bepaald. Daarnaast geldt de korting van 100 dollar dan enkel op een beperkt aantal van hun toestellen. Dit is niet nader bepaald, dus mss geldt dit dan weer enkel als je één van de duurste toestellen koopt. Ik hoop gewoon dat ze JB zullen pushen, want ik ben niet van plan om opnieuw een Motorola te kopen. Hardware en bouwkwaliteit dik in orde, maar software blijft achter. Ze zijn gewoon te traag met updates. Ik hoop op een Nexus met een vergelijkbare bouw met de Razr (hoeft niet spatwaterdicht en dergelijke te zijn, maar wel dun en stevig metaal dat nergens meegeeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDucky
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-09 08:35
Grote kans dat Motorola de volgende nexus devices gaat maken omdat t nou van google is.

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithson
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-01 21:25
Als dat zo is, is de kans groot dat mijn volgende telefoon toch weer een motorola wordt! al hoewel dat windows phone me nu ook wel begint aan te spreken. Volgens de cyclus van 1 jaar die google hanteert voor het uitbrengen van een nexus smartphone zou die dan rond de feestdagen moeten komen als ik het goed heb?
Ik ben benieuwd!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:51

13art

Moderator Mobile
Er komt een nieuwe RAZR, de RAZR I in Europa. Motorola is de eerste fabrikant die dan gebruikt gaat maken van een nieuwe Intel processor (die draait op 2Ghz).

Het is wat mij betreft even afwachten wat de intel chip doet, maar voor alsnog zou dit zomaar de vervanger kunnen worden van mn S2.

Afbeeldingslocatie: http://i732.photobucket.com/albums/ww321/Bart1981/RAZR%20I-voorkant_zpsb03206d8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i732.photobucket.com/albums/ww321/Bart1981/RAZR%20I-zijkant_zps7e3cad89.jpg

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• KevinBel
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-09 01:16
Vraag me af of dat er ook 1 wordt met een 3000+mah accu..
Anders dan zal het weer een nieuwe upgrade worden voor me xD

Edit: Ooh nvm, zie nu bij dat Nu.nl artikel dat er een 2000mah accu in komt.

[ Voor 26% gewijzigd door KevinBel op 19-09-2012 12:31 ]

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:56

Shabbaman

Got love?

l3art schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:50:
Er komt een nieuwe RAZR, de RAZR I in Europa. Motorola is de eerste fabrikant die dan gebruikt gaat maken van een nieuwe Intel processor (die draait op 2Ghz).

Het is wat mij betreft even afwachten wat de intel chip doet, maar voor alsnog zou dit zomaar de vervanger kunnen worden van mn S2.

[afbeelding]
[afbeelding]
Dit stond gisteren ook op de FP ;) Het is te hopen dat dit toestel ook in Nederland uitkomt, want het ziet er goed uit. Dit zou ook een midrange-toestel moeten zijn, maar het enige wat ik over de prijs weet te vinden is £342 (da's 426 euro), en ik weet niet of ik dat een midrange-prijs vind. Ook wel leuk trouwens, volgens deze benchmark op Engadget is de Medfield een stuk beter dan de S4 in de (verder identieke) Razr M :)

Trouwens, omdat dit een ander toestel is, is het niet een idee om deze posts af te splitsen naar een apart topic?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:21

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Graag een nieuw topic aanmaken voor de Razer I, nieuw toestel=nieuw topic :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• KevinBel
Net manueel nog laten checken op updates, en ja hoor, eindelijk een update.
Ben nu van 672.180.33.XT910.Retail.en.EU naar 672.180.41.XT910.Retail.en.EU gegaan :)

• Geddie
Ik heb helaas m'n Rarz gesloopt door er wat op te laten vallen. Het scherm is op meerdere plekken gebroken (het glas is nog heel). Ik krijg nog steeds geluid van binnenkomende berichten en het lampje linksboven doet het ook nog, dus ik ga er van uit dat de rest van de hardware nog functioneert. Iemand advies wat ik nu het beste kan doen? Het valt sowieso niet onder de garantie. Verder heb ik nog geen reparateur in NL kunnen vinden op internet die het scherm kan vervangen. Naar het buitenland sturen voor reparatie zal wel enorm duur worden?

Of ik kan wachten op de nieuwe Razr I als die naar Nederland komt, of een Razr Maxx kopen, aangezien de batterij eigenlijk het enige was waar ik niet tevreden over was bij m'n oude Razr.

• gijsiej
  • Laatst online: 08-06 19:23
Ik heb mijn Razr toen met kapot scherm gewoon bij thephonehouse ingeleverd die het toestel toen naar dynafix gestuurd heeft. Hele reparatie kostte +-150 euro (ook het scherm), maar duurde wel iets langer omdat ze geen schermen voor de Razr hadden liggen en ze deze moesten bestellen. Of je het die 150 euro nog waard vind moet je zelf weten maar ik heb het gewoon gedaan omdat je voor 150 euro niet even een betere of vervangende telefoon koopt.

• Geddie
gijsiej schreef op donderdag 20 september 2012 @ 08:48:
Ik heb mijn Razr toen met kapot scherm gewoon bij thephonehouse ingeleverd die het toestel toen naar dynafix gestuurd heeft. Hele reparatie kostte +-150 euro (ook het scherm), maar duurde wel iets langer omdat ze geen schermen voor de Razr hadden liggen en ze deze moesten bestellen. Of je het die 150 euro nog waard vind moet je zelf weten maar ik heb het gewoon gedaan omdat je voor 150 euro niet even een betere of vervangende telefoon koopt.
Thanks, dan ga ik dit proberen. Hoe lang was je de telefoon in totaal kwijt?

• KevinBel
Gewoon op ebay een LCD kopen?
En dan zelf repareren?
Weet niet hoe handig je bent...

Edit: Laat maar, ik ben net even flink geschrokken. Het idee dat je ook redelijk goedkoop een LCD kan kopen op ebay, en dan zelf fixen gaat dus niet zo makkelijk bij de Razr.
Dit omdat LCD's dus gewoon boven de 200 euro/dollar kosten op Ebay.
Terwijl je meestal die dingen voor ~50 euro kan kopen.
Balen..

[ Voor 64% gewijzigd door KevinBel op 20-09-2012 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemert
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-11-2021
Update binnen!

Versie: 672.180.41.XT910

• gijsiej
  • Laatst online: 08-06 19:23
Ik was de telefoon een weekje of 5 kwijt. Dit is wel langer dan dat je een een galaxy s 2 laat repareren, maarja het was wel netjes gedaan. Als je niet zonder smartphone kan zou ik wel een vervangend toestel regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 3 maanden geleden 672.180.17.xt910.Retail.en.EU erop gezet. Krijg ik nou helemaal geen update naar .41 meer? Er zitten toch een paar kleine dingen in, waarvan ik hoop dat die zijn gefixt.

Ook via motocast krijg ik geen update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik had vandaag wat wazigs. Na het werk moest ik door naar een bedrijf in een andere plaats. Thuis had ik de routeplanner alvast klaargezet zodat ik vanaf het werk zo kon gaan rijden zonder nog met de GPS te hoeven pielen.

Dus na het werk. Ik Zet GPS aan en ga rijden. Hij kreeg alleen nog geen fix om één of andere reden. Maar met Test GPS (gratis app) heeft hij meestal wel hééééél snel een fix dus start die op en een paar tellen later had ik een fix. Maar vraag niet wat voor fix; hij gaf mijn positie gewoon een meter of 50 naast m'n werkelijke locatie. En het kwam niet door grote onnauwkeurigheid. Nauwkeurigheid van het apparaat is gewoon goed, ook op dat moment. Nee, hij gaf gewoon m'n locatie steevast die '50 meter' naast m'n werkelijke locatie. Pas na een reboot gaf hij de juiste locatie aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoihoi, ik heb na 1.5 maand zonder razr gezeten een maxx aangeschaft. deze gelijk naar ICS geupdate. wel merkwaardig was dat het dit keer geen OTA gaf, maar alleen als ik hem via USB aansloot een melding gaf dat er een firmwareupdate was.

Ook waren er een paar kleine probleempjes met ICS: soms klik ik op n app en duurt het 3 seconden voordat hij opent, of hij crasht gelijk na klikken, of menu's (instellingen, camera) laden duurt erg lang. Ik zag iets raars in mijn softwareversies:
Afbeeldingslocatie: http://i673.photobucket.com/albums/vv93/superaki93/photobucket-4241-1349274654609.png

is dit normaal? ik doel met name op de kernel versie..

wel vaag trouwens dat je 41 niet gekregen hebt Automark. ik zou niet weten waarom jij niet waarom ik wel..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2012 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik heb hetzelfde staan bij de kernel-versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, that's a relief. en bij smalbandversie? ik zie ook op xda u_04.12.00r bijvoorbeeld. Heb jij verder geen last van bijvoorbeeld een camera die pas 2-4 seconden na tikken reageert, of whatsapp na enkele seconden of andere vormen van horten en stoten?

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2012 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 18:47:
Ok, that's a relief. en bij smalbandversie? ik zie ook op xda u_04.12.00r bijvoorbeeld. Heb jij verder geen last van bijvoorbeeld een camera die pas 2-4 seconden na tikken reageert, of whatsapp na enkele seconden of andere vormen van horten en stoten?
Camera is inderdaad in ongeveer 3 seconden te gebruiken. (na 2e keer starten gaat het vlotter omdat hij nog in het geheugen zit)
Whatsapp zo'n 2 seconden

Smallbandversie bij mij ook die met 10 erin in plaats van 12.

Alleen moet ik er dus wel bij zeggen dat ik handmatig de ROM geinstalleerd heb en niet via de update-mogelijkheid (ik had er al ICS op staan maar had een custom ROM geprobeerd en m'n mobiel vern**kt dus terug geflasht naar een gedownloade originele EU-ROM maar waarom ik dan ook die 10 ipv 12 erin heb staan?.,....)

[edit]
Wel grappig trouwens. Met Test GPS zag ik geen satelieten met de originele ROM toen ik hem kreeg. Nu heb ik dus handmatig geflasht, zit ik met radio met 10 erin, zie ik de satelieten wel netjes verschijnen terwijl op XDA staat:

vraag Is the gps satellites missing in eg. GPS Test for you guys?
antwoord Yes. This issue can be fixed by flashing U_04.12.00R radio.

Welke radio ik HAD, weet ik niet. Maar als ik dat zo lees, schiet mij maar lek.....

[ Voor 20% gewijzigd door WFvN op 03-10-2012 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Waar heb jij je radio update vandaan gehaald? Kon geen draadje vinden op xda. Ik vind de customs erg tegenvallen voor deze telefoon. Zelfs nog geen echte goed werkende CM9 roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apart idd WFvn! onverklaarbaar maar het resultaat is dat je geen problemen hebt dus :P
Waar heb jij je radio update vandaan gehaald? Kon geen draadje vinden op xda. Ik vind de customs erg tegenvallen voor deze telefoon. Zelfs nog geen echte goed werkende CM9 roms.
hierzo:
http://www.mediafire.com/?3w22m86romcr9rq

bron:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1837971

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

MaDLiVe schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:09:
Ik heb geen radio update gedaan; wel een custom ROM maar die is me mislukt. Was zelfs bang dat ik hem gebrickt had maar uiteindelijk toch een originele ROM erop kunnen zetten. Alleen weet ik niet of daar ook een radio bij in zat of dat ik dus nog op de originele radio zit (dan is het helemaal vreemd dat ik nu wel satelieten zie in GPS Test maar voorheen niet; dan zou het dus niet in de Radio zitten maar in de ROM)

Ik heb mij spullen van XDA maar weet niet of ik daar linkjes naar mag plaatsen (misschien mag het wel omdat het android betreft; wie kan het me zeggen of het volgens GoT-regels mag of niet?)

[edit]
superaki plaatst ook linkjes naar ROMs.... mag ik concluderen dat dit dan toch mag?

http://sbf.droid-developers.org/umts_spyder/list.php

Hier kan je de (bij mijn weten) originele ROMs vinden; ik heb de mijne daar vandaan in ieder geval. Betreft Stock ROMs trouwens.

[ Voor 13% gewijzigd door WFvN op 05-10-2012 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Linkjes naar roms is volgens mij nooit een probleem geweest, zolang ze maar niet vol zitten met illegaal verkregen APK's :) Hartelijk dank beide. Mijn GPS signal is prima, maar vind het bereik van de wifi (en stabiliteit van het signaal) soms om te janken.

[ Voor 27% gewijzigd door MaDLiVe op 05-10-2012 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Wifi ben ik nog niet helemaal zeker van. De oorzaak kan natuurlijk ook aan andere dingen liggen dan aan het mobieltje.
Wel heb ik opgemerkt dat hij niet altijd vanzelf verbinding maakt met Wifi terwijl ik er al wel mee gekoppeld ben geweest (en bijvoorbeeld een key heb moeten invoeren). Vanmorgen op het werk gaf hij het netwerk aan waar ik gisteravond voor het eerst mee verbonden had (snackbar). Intussen ben ik nog thuis geweest. Thuis geen gebruik gemaakt van Wifi maar regelrecht naar bed gegaan. Ook vanmorgen m'n mobiel niet gebruikt tot op het werk. Daar gaf hij dus nog de snackbarwifi weer maar had geen verbinding gemaakt met het werknetwerk. Ik moest opnieuw scannen/wifi uit/aan ofzo om weer verbinding te krijgen.

Ik ben wel enorm te spreken over die russische satelieten (Glonass). Daar maakt hij overduidelijk gebruik van (kan ik nu dus zien in GPS Test). Gisteren zag ik eerst vrachten satelieten met hoge nummers zoals 80 en slechts weinig GPS satelieten. Toch wel handig dat hij nóg meer satelieten gebruikt. En de nauwkeurigheid als GPS gebruikt wordt (wat toch de voorkeur heeft bij het toestel), dan is die uitstekend.

Maar ik ben toch ook wel benieuwd naar een goede custom rom, bij voorkeur met de nieuwste Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinBel
Al iemand ervaring met de HD multimedia Dock???
Ik zit er nog steeds naar te kijken als oplossing voor bij mijn ouders, omdat ik daar geen normale computer meer heb.
Gaat echt om de versie met 3 usb's.
Dus de TRI3A ipv de TRI0A die geen usb heeft.

Deze dus: http://www.expansys.nl/mo...euro-power-supply-225121/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:29
Shabbaman schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:46:
[...]

Dit stond gisteren ook op de FP ;) Het is te hopen dat dit toestel ook in Nederland uitkomt, want het ziet er goed uit. Dit zou ook een midrange-toestel moeten zijn, maar het enige wat ik over de prijs weet te vinden is £342 (da's 426 euro), en ik weet niet of ik dat een midrange-prijs vind. Ook wel leuk trouwens, volgens deze benchmark op Engadget is de Medfield een stuk beter dan de S4 in de (verder identieke) Razr M :)

Trouwens, omdat dit een ander toestel is, is het niet een idee om deze posts af te splitsen naar een apart topic?
Via Amazon.de is het toestel al te koop voor 399 euro incl. BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaDLiVe schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 17:59:
Linkjes naar roms is volgens mij nooit een probleem geweest, zolang ze maar niet vol zitten met illegaal verkregen APK's :) Hartelijk dank beide. Mijn GPS signal is prima, maar vind het bereik van de wifi (en stabiliteit van het signaal) soms om te janken.
volgens mij ligt dat echt wel aan het design van motorola, had het bij mijn vorige razr en nu ook bij de maxx dat zelfs in de zelfde kamer van de router er maar 1 of 2 streepjes zijn soms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaptopRookie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-04 20:04
Zijn de Razr HD en Razr HD Maxx al uit in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
LaptopRookie schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:11:
Zijn de Razr HD en Razr HD Maxx al uit in Nederland?
Die telefoons zijn nog niet uit in Nederland. Officieel zullen ze ook niet uitkomen, aangezien Motorola zich teruggetrokken heeft uit ons landje. Naar alle waarschijnlijkheid zullen er wel Nederlandse webshops zijn die de telefoon in de toekomst zullen aanbieden. Zo is de Motorola Razr i nu al te koop via Typhone. Wil je de Motorola Razr HD bestellen, dan kun je dit het beste via Amazon.de doen. Of de Motorola Razr Maxx HD naar Europa komt is de vraag, vooralsnog niet in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-09 22:58
Heeft iemand van jullie de Razr HD misschien al? En hoe / waar hebben jullie hem gehaald?

Ik heb zelf even contact gehad met motorola over de telefoon en die zeggen dat Expansys hun officiele dealer is voor Nederland. Zij zullen duitse / franse modellen leveren (beide xt926) maar dat kon nog wel een week of 3 á 4 duren voordat ze hem ook daadwerkelijk hebben (gebeld naar expansys of ze al weten wanneer de razr hd komt).

De andere optie is de razr hd in duitsland halen (zover ik weet en hierboven al staat) maar dat heeft als nadeel dat mocht er iets mis gaan met je toestel je maar beperkte garantie hebt bij moto nederland en je dus in 70% van de gevallen naar de duitse retailer moet. (ook maar gelijk even aan motorola gevraagd :) )

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
Probeer het wel een beetje ontopic te houden... Zoals voor al deze respectievelijke varianten een aparte topic aan te maken, maar ik begrijp de 'verwarring'.

Met mijn 2 ICS ROM's, allebei officiële ROM's, resp. .226 en .180 heb ik problemen met bluetooth.
Het pairen gaat vlotjes maar na een korte tijd schakelt die uit alsof een time-out inspringt. Dit gebeurt gwn maar ook tijdens het bellen, natuurlijk zeer onhandig alsook onveilig.

De issue is niet te wijten aan mijn bluetooth set.... werkt perfect met andere telefoon en was ook nooit een probleem onder GB. Alvast bedankt

UPDATE: Ik zal maar m'n eigen vraag oplossen, zoals wel vaker... ;)
Installeer de app Bluetooth Keepalive, het werkt. Half uur bellen, geen drops, standby ook geen drops.
Google Play: Bluetooth Keepalive#?t=W251bGwsMSwxLDEsIm9yZy5mbG9vZHBpbmcuQmx1ZXRvb3RoS2VlcGFsaXZlIl0.

[ Voor 24% gewijzigd door lowlow op 26-10-2012 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
Bastie-88 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 00:17:
Heeft iemand van jullie de Razr HD misschien al? En hoe / waar hebben jullie hem gehaald?

Ik heb zelf even contact gehad met motorola over de telefoon en die zeggen dat Expansys hun officiele dealer is voor Nederland. Zij zullen duitse / franse modellen leveren (beide xt926) maar dat kon nog wel een week of 3 á 4 duren voordat ze hem ook daadwerkelijk hebben (gebeld naar expansys of ze al weten wanneer de razr hd komt).

De andere optie is de razr hd in duitsland halen (zover ik weet en hierboven al staat) maar dat heeft als nadeel dat mocht er iets mis gaan met je toestel je maar beperkte garantie hebt bij moto nederland en je dus in 70% van de gevallen naar de duitse retailer moet. (ook maar gelijk even aan motorola gevraagd :) )
Wat ik gelezen/gehoord heb over Amazon.de is dat garantieafhandelingen vrij soepel/gemakkelijk gaan. Vanaf 30 oktober wordt de telefoon daar weer uitgeleverd. De prijzen zullen daar lager liggen dan uiteindelijk in Nederland. Dus het blijft een afweging of je hem wilt bestellen in Duitsland of meer betaald en iets zekerder bent van de garantie in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rev
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 20:18

rev

KevinBel schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:28:
Al iemand ervaring met de HD multimedia Dock???
Ik zit er nog steeds naar te kijken als oplossing voor bij mijn ouders, omdat ik daar geen normale computer meer heb.
Gaat echt om de versie met 3 usb's.
Dus de TRI3A ipv de TRI0A die geen usb heeft.

Deze dus: http://www.expansys.nl/mo...euro-power-supply-225121/
Ik heb hem hier staan. Zowel de multimedia dock met HDMI als de gewone overigens. De usb heb ik nog niet getest. Wel geprobeerd om een bluetooth muis te gebruiken. Dat werkte helaas niet :-(.

De MAXX past er, door een verdikking op de dock. minder mooi op dan de gewone RAZR maar verder werkt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

Hmm, goed dat ik dit topic helemaal doorgespit heb.
Ik was (en ben) zeer gecharmeerd van de gebruikte materialen van de RAZR en ik wilde een RAZR MAXX gaan bestellen als vervanging voor m'n versleten HTC Desire. Maar nu blijkt dus dat die bootloader toch niet unlocked is ondanks de verhalen op de frontpage en dat is voor mij wel een deal breaker. Ik baal er persoonlijk behoorlijk van want ik had al zitten genieten van de mooie plaatjes en was al een beetje verliefd ;)

Dit zou Motorola toch echt moeten fixen, hierdoor lopen ze echt omzet mis lijkt me.

Een RAZR HD of RAZR i is meteen zo kostbaar, zeker kijkende naar de specs en in vergelijking met een HTC One S.

[ Voor 0% gewijzigd door Plato112 op 30-10-2012 19:35 . Reden: typo ]

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
Plato112 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 19:25:
Hmm, goed dat ik dit topic helemaal doorgespit heb.
Ik was (en ben) zeer gecharmeerd van de gebruikte materialen van de RAZR en ik wilde een RAZR MAXX gaan bestellen als vervanging voor m'n versleten HTC Desire. Maar nu blijkt dus dat die bootloader toch niet unlocked is ondanks de verhalen op de frontpage en dat is voor mij wel een deal breaker. Ik baal er persoonlijk behoorlijk van want ik had al zitten genieten van de mooie plaatjes en was al een beetje verliefd ;)

Dit zou Motorola toch echt moeten fixen, hierdoor lopen ze echt omzet mis lijkt me.

Een RAZR HD of RAZR i is meteen zo kostbaar, zeker kijkende naar de specs en in vergelijking met een HTC One S.
Motorola heeft toch ook de developers editie's van de razr? Ik meen dat die standaard unlocked zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanchoPwnza
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-04 21:49
Heeft iemand ook last van het feit dat je niet meer naar systeemupdates kunt zoeken vanuit het menu? Waar ik bij GB altijd hopeloos kon zoeken naar de OTA is deze nu donkergrijs en onselecteerbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaurentS
SanchoPwnza schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 00:13:
Heeft iemand ook last van het feit dat je niet meer naar systeemupdates kunt zoeken vanuit het menu? Waar ik bij GB altijd hopeloos kon zoeken naar de OTA is deze nu donkergrijs en onselecteerbaar.
Ik heb hier geen last van, ik kan nog zoeken naar updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

Bastie-88 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:50:
[...]

Motorola heeft toch ook de developers editie's van de razr? Ik meen dat die standaard unlocked zijn.
En waar zijn die te koop voor een redelijke prijs?

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:51

13art

Moderator Mobile
Google is your friend, wanneer het aan komt op waar hij te verkrijgen is. Ten minste..... Er wordt voor europese klanten verwezen naar de webstore van Motorola maar daar staan nog geen producten is.

Verder worden er wel dollar prijzen genoemd, maar dat zit je al boven de $500 dus niet bepaald een redelijke prijs voor een toestel dat al wat ouder is.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeN1234
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 12:37
Vandaag heeft mijn vriendin haar RAZR I binnen gekregen. Vanmiddag na werk maar even kijken of het wat is. Ben best benieuwd wat het toestel kan. De reclames op tv zijn in ieder geval wel leuk om te zien, maar dat zegt natuurlijk niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

DeN1234 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:56:
Vandaag heeft mijn vriendin haar RAZR I binnen gekregen. Vanmiddag na werk maar even kijken of het wat is. Ben best benieuwd wat het toestel kan. De reclames op tv zijn in ieder geval wel leuk om te zien, maar dat zegt natuurlijk niets.
Die reclames (kep ze gezien) zeggen me maar weinig. Maar het toestel (Razr Maxx) bevalt me best goed. Met name accuduur en gpsnauwkeurigheid ben ik erg te spreken over.

Maar ik zit wel met smart te wachten op een rom met Jelly Bean. Ik heb afgelopen week mijn HD2 omgeflasht van ICS naar Jelly Bean. Daarbij heb ik een enorme voortuitgang gemerkt. De Razr zal er vast ook niet slechter van worden.

• Mithson
Zit ook te wachten op Jellybean, mijn Razr - nu met FTS V3.0 Beta - loopt erg soepel, maar project butter kan dat alleen nog maar verbeteren! Motorola heeft op zijn site staan dat de Razr JB krijgt maar nog steeds zonder datum of periode :|

• citruspers
Puur uit nieuwsgierigheid, gebruikt iemand van jullie safastrap en verwante programma's zoals BootMenuManager om een tweede ROM te draaien? Met de stabiele versie wil mijn tweede ROM namelijk geen bestandssysteem laten zien in de manager, ik krijg alleen de webtop partitie....

• Mithson
citruspers schreef op donderdag 22 november 2012 @ 17:22:
Puur uit nieuwsgierigheid, gebruikt iemand van jullie safastrap en verwante programma's zoals BootMenuManager om een tweede ROM te draaien? Met de stabiele versie wil mijn tweede ROM namelijk geen bestandssysteem laten zien in de manager, ik krijg alleen de webtop partitie....
Voordat ik FTS als 1st system had draaien stond 'ie ook als 2nd system en dat werkte prima. Ik gebruik BootMenuManager. Gewoon even de stappen uitvoeren, dus eerst de rom converten en de webtop partitie formatteren.

• citruspers
Heb ik beide al vaak genoeg geprobeerd. Welke versie van BMM gebruikte je, 0.2.7 of een beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zitten zoeken maar ik kan hier niet echt uitsluitsel over vinden. Heeft de Razr Maxx op ICS nou de "reguliere" onscreen buttons (de drie zoals bij de nexus, van links naar rechts: back, home, menu) of zijn het de ouderwetse 4 buttons (met search aan de rechterkant).

Aangezien ik nu een nexus heb zou ik graag willen dat het de 3 waren zoals het nu door Google wordt aangeraden. Kom er echter niet achter hoe het nou precies zit bij de Maxx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 10:27:
Heb zitten zoeken maar ik kan hier niet echt uitsluitsel over vinden. Heeft de Razr Maxx op ICS nou de "reguliere" onscreen buttons (de drie zoals bij de nexus, van links naar rechts: back, home, menu) of zijn het de ouderwetse 4 buttons (met search aan de rechterkant).

Aangezien ik nu een nexus heb zou ik graag willen dat het de 3 waren zoals het nu door Google wordt aangeraden. Kom er echter niet achter hoe het nou precies zit bij de Maxx.
Ik heb de maxx op ICS draaien maar aangezien de 4 knoppen ook echte fysieke knoppen zijn, kan het niet anders dan deze 4 te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithson
citruspers schreef op donderdag 22 november 2012 @ 22:10:
Heb ik beide al vaak genoeg geprobeerd. Welke versie van BMM gebruikte je, 0.2.7 of een beta?
Ik gebruik de 0.2.7 versie. Welke ROM wil je installeren? Als ik het me goed herinner zijn sommige ROMs namelijk incompatible met BMM...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Cyanogenmod en AOKP gaven beiden dezelfde error. MIUI werkte wel maar dat is een ROM die ik maar niks vind. Zal binnenkort dan maar even FTS proberen, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithson
Anders gewoon even safestrap proberen ipv BMM... BMM is in mijn ogen beter, maar safestrap wordt beter ondersteund door ROM bouwers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Tweakers ,

Heb nu de Razr maxx 3 maanden in bezit. Heb alleen een probleem met mijn geluid , dat werkt regelmatig niet . Als ik dan zachtjes op de speaker duw werkt hij weer. Meer mensen met dit probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
Galaxis schreef op maandag 26 november 2012 @ 08:55:
Tweakers ,

Heb nu de Razr hd maxx 3 maanden in bezit. Heb alleen een probleem met mijn geluid , dat werkt regelmatig niet . Als ik dan zachtjes op de speaker duw werkt hij weer. Meer mensen met dit probleem ?
Ik kan je er helaas niet mee helpen maar uit pure nieuwsgierigheid. :9~
Hoe bevalt hij verder? Heb je nog een workaround nodig gehad om hem in NL op een netwerk te kunnen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Gsm online besteld ( weet even niet meer waar ) met verlenging van t-mobile abbo. Toestel netjes thuis geleverd gekregen , bij de eerste keer opstarten was de taal duits , deze veranderd naar nederlands , vervolgens geupdate naar android 4.nogwat. Werkt tot nu toe prima. Heb niks aan te merken op de telefoon.

Enkel mijn probleem dat het geluid wegvalt , en als ik dan zachtjes op de speaker duw het geluid weer even werkt. Na wat google werk zijn er veel mensen met dit probleem. Echter nog geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:28
Bij gebrek aan "leveranciers en levertijden"-topic toch even de vraag hier stellen: waar valt deze online en internationaal het goedkoopst te bestellen? Op amazon.de heb ik er zien staan voor rond de 300 euro, denk ik. Ik hoopte eigenlijk dat de prijzen wat zouden zakken met de komst van de nieuwe razr m maar ik heb de indruk dat in Europa enkel de razr i gelanceerd is?

It's just technology, not religion

Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste