Vanaf ICS krijg je ook nog eens gewoon de ICS tablet interface voorgeschoteld. Veel meer dan met een ICS tablet zal je er niet mee kunnen doen. Maar dat hoeft voor jou natuurlijk niet te betekenen dat het niks is.Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2012 @ 08:53:
Geen ervaring er mee, maar het lijkt me niet echt een vervanger voor een PC, het gaat idd, in combinatie met nettop maar heeft volgens mij nog teveel tekortkomingen.
Verder vroeg ik me af of er mensen zijn met Cyanogen mod op hun razr, want de leak vind ik niet echt schitterend meer ivm batterij, en over de cyanogen lees ik toch veel positieve reacties.
Verwijderd
Heeft er iemand al een update gehad van motorola zelf op zijn razr?
Of is het uitgesteld? Zijn er nog nieuwe updates uitgekomen na mijn laatste 3e howto?
Of is het uitgesteld? Zijn er nog nieuwe updates uitgekomen na mijn laatste 3e howto?
Ik begin eraan te denken om ook te updaten naar de leak. Mijn razr is niet geroot en nog helemaal stock.Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2012 @ 00:22:
Onder over telefoon staat:
Systeemversie
651.73.30.XT910.NonEFIGSRetail.en.EU
Androidversie
2.3.5
Building datum
Wed Dec 7 22:22:14 STA 2011
Welke stappen moet ik doorlopen om op de laatste ICS leak te komen? Verlies ik hiermee mijn apps en data die op de telefoon staat?
Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com
Heb de Razr niet meer in gebruik, maar voor het wekend nog op XDA etc. naar updates gezocht. Niets gevonden. Laatste bericht op Facebook van Motorola zelf (ook ergens vorige week) was dat de update naar augustus geschoven is. Of dit begin of eind augustus betekend, geen idee.Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2012 @ 00:22:
Verwijderd
zie toch de razr niet staan in het lijstje van supported devices?Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2012 @ 08:53:
Geen ervaring er mee, maar het lijkt me niet echt een vervanger voor een PC, het gaat idd, in combinatie met nettop maar heeft volgens mij nog teveel tekortkomingen.
Verder vroeg ik me af of er mensen zijn met Cyanogen mod op hun razr, want de leak vind ik niet echt schitterend meer ivm batterij, en over de cyanogen lees ik toch veel positieve reacties.
Ik heb het HD dock toevallig gisteren besteld, ik zal wel wat ervaringen delen zodra ik het binnen heb. Ik heb de 35 euro versie besteld gezien ik in de motorola accessoires winkel geen verschillen tussen de twee 69 euro versies en die van 35 kon vinden.KevinBel schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 16:39:
Iemand hier ervaring met de Motorola Razr HD Dock?
Want ik wil namelijk een vervanging voor mijn PC hier, terwijl ik mijn scherm, toetsenbord en muis wel hou.
En zover ik kan lezen, kan dat dus hiermee.
Dus daarom mijn vraag, omdat ik graag ervaringen van iemand anders hoor!
Voor zover ik weet heeft die duurdere versie een ingebouwde USB hub met 3 USB aansluitingen, voor bv. Muis/toetsenbord. Maar dit kan ook draadloos via bluetooth natuurlijk.gijsiej schreef op maandag 30 juli 2012 @ 16:12:
[...]
Ik heb het HD dock toevallig gisteren besteld, ik zal wel wat ervaringen delen zodra ik het binnen heb. Ik heb de 35 euro versie besteld gezien ik in de motorola accessoires winkel geen verschillen tussen de twee 69 euro versies en die van 35 kon vinden.
Dure versie heet ook de HD multimedia dock tegenover gewoon HD dock.
[ Voor 6% gewijzigd door agoNITE op 30-07-2012 17:08 ]
Nice! Als je hem binnen hebt, zie ik graag je ervaringen ermee!gijsiej schreef op maandag 30 juli 2012 @ 16:12:
[...]
Ik heb het HD dock toevallig gisteren besteld, ik zal wel wat ervaringen delen zodra ik het binnen heb. Ik heb de 35 euro versie besteld gezien ik in de motorola accessoires winkel geen verschillen tussen de twee 69 euro versies en die van 35 kon vinden.
Dus toch, ik zat idd al te kijken of er nou daadwerkelijk verschil in zat...agoNITE schreef op maandag 30 juli 2012 @ 17:06:
[...]
Voor zover ik weet heeft die duurdere versie een ingebouwde USB hub met 3 USB aansluitingen, voor bv. Muis/toetsenbord. Maar dit kan ook draadloos via bluetooth natuurlijk.
Dure versie heet ook de HD multimedia dock tegenover gewoon HD dock.
Dan zou ik dus de "multimedia dock" moeten hebben..
Alleen vraag me af of je die ook goedkoper dan 70 kan krijgen, want als ik bijvoorbeeld op Ebay zoek, krijg alleen die normale docks vooral..
[ Voor 25% gewijzigd door KevinBel op 30-07-2012 17:37 ]
Verwijderd
Is het nog spannend om deze erop te knallen na de laatste update:
http://www.eternityprojec...ackage-for-motorola-razr/
Kom hem helaas ook niet goedkoper tegen dan € 69,-. Duur voor een dockje..KevinBel schreef op maandag 30 juli 2012 @ 17:36:
Dus toch, ik zat idd al te kijken of er nou daadwerkelijk verschil in zat...
Dan zou ik dus de "multimedia dock" moeten hebben..
Alleen vraag me af of je die ook goedkoper dan 70 kan krijgen, want als ik bijvoorbeeld op Ebay zoek, krijg alleen die normale docks vooral..
Lees een paar post terug hoe dat moet, mocht je er niet uit komen dan help ik of iemand hier je vast verder, succes =) Oh ja, je bent all je aps etc kwijt, een wipe dus. Fotos en muziek niet.LaurentS schreef op maandag 30 juli 2012 @ 09:31:
[...]
Ik begin eraan te denken om ook te updaten naar de leak. Mijn razr is niet geroot en nog helemaal stock.
Onder over telefoon staat:
Systeemversie
651.73.30.XT910.NonEFIGSRetail.en.EU
Androidversie
2.3.5
Building datum
Wed Dec 7 22:22:14 STA 2011
Welke stappen moet ik doorlopen om op de laatste ICS leak te komen? Verlies ik hiermee mijn apps en data die op de telefoon staat?
Niet na de .3 update neeVerwijderd schreef op maandag 30 juli 2012 @ 18:25:
Is het nog spannend om deze erop te knallen na de laatste update:
[ Voor 50% gewijzigd door An1mA op 30-07-2012 22:02 ]
I
Dus apps zijn weg maar foto's, muziek en video blijven staan. Hoe zit dat met mijn contacten?
Bedankt voor je antwoord. Ik had dat inderdaad al gelezen maar ik vroeg mij af of ik daar root voor nodig heb en of dat wel werkt bij mij. Ik zit namelijk met een nonEFIGSRetail en de meesten van jullie niet. In de startpost staat er uitgelegd hoe je dat moet veranderen maar ik vroeg mij af of ik deze stap niet mocht overslaan?An1mA schreef op maandag 30 juli 2012 @ 22:00:
[...]
Lees een paar post terug hoe dat moet, mocht je er niet uit komen dan help ik of iemand hier je vast verder, succes =) Oh ja, je bent all je aps etc kwijt, een wipe dus. Fotos en muziek niet.
[...]
Niet na de .3 update nee
Dus apps zijn weg maar foto's, muziek en video blijven staan. Hoe zit dat met mijn contacten?
Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com
Die sync je weer zodra je, je Google-account invoert (mits ze eerder ook al zijn gesynct / ze erin staan)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Dit is nou een van de redenen waarom ik zoveel waarde hecht aan mijn RAZR. Feit dat ie dit gewoon zonder enige moeite kan:

Overigens het uitroepteken in beeld is gewoon een melding van Google spraak zoeken dat ie iets niet kan vinden haha.
Overigens het uitroepteken in beeld is gewoon een melding van Google spraak zoeken dat ie iets niet kan vinden haha.
Ik ben ondertussen ook helemaal zat van het wachten en ga mijn telefoon ook maar zelf updaten. Maar mijn razr geeft wel aan dat de bootloader locked is, is dit een probleem?
Verwijderd
Mensen, ik zou toch nog heel even wachten, ik weet dat het wachten zeer moeizaam is maar de update van Motorola zelf wordt deze maand augustus uitgerold, als je toch al zo lang gewacht hebt kun je net zo goed die paar dagen ook nog wachten.
Nee, dat de bootloader locked is, is voor deze updates geen probleem.
Ja, dat zeiden ze ook over mei, juni, juli
Heck, zelfs januari
[ Voor 18% gewijzigd door Th1x4nG op 31-07-2012 17:18 ]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Ik weet het, maar het is al zo veel uitgesteld geweest... wat is het nadeel van de update te installeren? Zijn er risico's aan verbonden of kan je dan mss de officiële update niet meer installeren?Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 17:12:
Mensen, ik zou toch nog heel even wachten, ik weet dat het wachten zeer moeizaam is maar de update van Motorola zelf wordt deze maand augustus uitgerold, als je toch al zo lang gewacht hebt kun je net zo goed die paar dagen ook nog wachten.
Verwijderd
Ja dat is ook weer zo.Th1x4nG schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 17:18:
Ja, dat zeiden ze ook over mei, juni, juliHeck, zelfs januari
Er is na mijn mening geen nadeel. Ik heb begrepen dat de laatste versie ook de versie is die daadwerkelijk door Motorola zal worden uitgebracht. Dus dan wordt er geen update meer op je toestel aangeboden alleen als het build nummer nieuwer is dan de vorige. Dus mocht Motorola toch nog wijzigingen doen dan zal je de echte update gewoon aangeboden krijgen.LaurentS schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 18:58:
[...]
Ik weet het, maar het is al zo veel uitgesteld geweest... wat is het nadeel van de update te installeren? Zijn er risico's aan verbonden of kan je dan mss de officiële update niet meer installeren?
Dus nadelen zijn er eigenlijk niet. en ja Motorola houd mensen inderdaad te lang aan het lijntje ik denk dat we ook als RAZR users kunnen fluiten naar 4.1 JB of misschien eens in 2013.
Net mijn RAZR Maxx binnengekregen. Geroot maar helaas nog maar weinig custom roms te vinden. Iemand anders met een maxx die al iets nieuws heeft gevonden? De Standaard 4.0.3 is opzich wel snel maar ben nog opzoek naar een uitgebreider bootmenu (dus het powermenu) en ben op zoek naar de powerwidget mod voor in het dropdown menu.
edit:
En gevonden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1518519. Allerlei mods voor de default 4.0.4 ROM
En gevonden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1518519. Allerlei mods voor de default 4.0.4 ROM
[ Voor 52% gewijzigd door MaDLiVe op 04-08-2012 10:34 ]
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Probeer eens FTS, die is nog in beta maar die loopt erg smooth! En heeft bovendien heel wat mods die het gebruik net wat fijner maken:)MaDLiVe schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 18:01:
Net mijn RAZR Maxx binnengekregen. Geroot maar helaas nog maar weinig custom roms te vinden. Iemand anders met een maxx die al iets nieuws heeft gevonden? De Standaard 4.0.3 is opzich wel snel maar ben nog opzoek naar een uitgebreider bootmenu (dus het powermenu) en ben op zoek naar de powerwidget mod voor in het dropdown menu.
edit:
Features
Deodexed
1% battery mod
NTFS + CIFS Support
Modded Camera app to use Gallery3D
Bootmenu compatible
Status Bar Toggles
Init.d tweaks
InteractiveX Governer
Debloated and deblurred
Ad free hosts file
Smoked Genie Widget
Advanced Shutdown Menu
Fast
Stable
Battery efficient
Zodra versie 1.2 er is ga ik hem eens proberen. Voor nu gewoon maar even op de 'enhanced' stocktieskuh123 schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 11:07:
[...]
Probeer eens FTS, die is nog in beta maar die loopt erg smooth! En heeft bovendien heel wat mods die het gebruik net wat fijner maken:)
[...]
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Goh dan zie je maar weer als je alleen maar thuiszit dat je je telefoon bijna niet gebruikt.
Nu 5dagen en 17uur op accu, nog 5% over.
Scherm heeft 2uur en 17minuten aangestaan.
( Razr Maxx )
Nu 5dagen en 17uur op accu, nog 5% over.
Scherm heeft 2uur en 17minuten aangestaan.
( Razr Maxx )
Heeft iemand ook problemen met de headset aansluiting van de razr maxx? Bij mij is hij uitermate gevoelig, erg irritant met muziek luisteren. Toestel is nog geen 4 dagen oud dus stof kan het niet zijn.
Wat bedoel je precies met uitermate gevoelig?MaDLiVe schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 19:27:
Heeft iemand ook problemen met de headset aansluiting van de razr maxx? Bij mij is hij uitermate gevoelig, erg irritant met muziek luisteren. Toestel is nog geen 4 dagen oud dus stof kan het niet zijn.
Klik je de jack aansluiting wel goed erin??
Heel af en toe moest ik hem een klein zetje meegeven. Echt last nooit van gehad.MaDLiVe schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 19:27:
Hier is hij echt zo gevoelig dat wanneer je er aan draait hij al de muziek stopt (gelukkig gaat hij niet automagisch op de telefoonspeaker). Erg irritant. Gevalletje RMA dus,agoNITE schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 19:47:
[...]
Heel af en toe moest ik hem een klein zetje meegeven. Echt last nooit van gehad.
Ik zit heel erg te twijfelen om deze telefoon aan te schaffen omdat ik in de petro chemie werkt en deze phone stof en water enigsinds kan hebben.
Hoe zit het met het bereik van het toesten ? De antenne ?
Verwijderd
Water daar heeft hij inderdaad een waterafstotende nano coating voor gehad. Hoe het met stof zit weet ik niet. Het is geen Defy+ of Sony Xperia Go. Deze hebben namelijk alle gaatjes afgedicht met een bescherming dat heeft de RAZR niet.Galaxis schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 21:14:
Ik zit heel erg te twijfelen om deze telefoon aan te schaffen omdat ik in de petro chemie werkt en deze phone stof en water enigsinds kan hebben.
De antenne is prima, het is een Motorola en die staan immers al jaren bekend om hun zeer goede antennes en bereik etc.
Maar koop je dit toestel echt om in extremere omstandigheden te werken dan kan je naar mijn idee toch betere een Motorola Defy+ nemen of een Sony Xperia Go.
De RAZR is niet gebouwd voor extreme omstandigheden en ondanks dat hij toch helemaal onder water kan is dit gewoon een extra luxe van het toestel maar zeker geen feature. Motorola heeft enkel vrij gegeven dat het toestel eens een glas water kan hebben die omvalt, alleen idioten zoals mij komen er dan achter dat de nano coating een geweldige werking heeft en het toestel zonder moeite onder water kan. Maar zou hij hierdoor stuk gaan wat zomaar kan gebeuren of dat er toch opeens water achter je scherm zit dan is het meteen einde verhaal ook voor je garantie vooral toen ik mijn Defy een keer heb laten vallen op de grond bleek hij niet meer water dicht te zijn en zat er binnen 1 sec. water achter het scherm.
Verwijderd
Kreeg vandaag deze mail van Motorola, ze zitten dus niet stil:
Hi zenid,
Thanks for joining the Motorola Feedback Network. We are inviting owners of the Motorola RAZR and RAZR MAXX to participate in an early preview of a new software release, and provide feedback. If you are not currently using a MOTOROLA RAZR or RAZR MAXX, please excuse and ignore this email.
Click this link -- https:// -- to take the enrollment survey if you wish to take part. Note that you must be a member in good standing of the Motorola Owners' Forums to be included. The registration window could close without notice so please respond as quickly as possible.
This is a confidential test under the terms of the Motorola Feedback Network. Do not post any details or information about this on any public sites, including ours.
Thanks -- please understand that start times are always fluid. We ask for your patience if you register but don't hear from us right away.
Mark
Motorola Feedback Network
Hi zenid,
Thanks for joining the Motorola Feedback Network. We are inviting owners of the Motorola RAZR and RAZR MAXX to participate in an early preview of a new software release, and provide feedback. If you are not currently using a MOTOROLA RAZR or RAZR MAXX, please excuse and ignore this email.
Click this link -- https:// -- to take the enrollment survey if you wish to take part. Note that you must be a member in good standing of the Motorola Owners' Forums to be included. The registration window could close without notice so please respond as quickly as possible.
This is a confidential test under the terms of the Motorola Feedback Network. Do not post any details or information about this on any public sites, including ours.
Thanks -- please understand that start times are always fluid. We ask for your patience if you register but don't hear from us right away.
Mark
Niet eerlijkVerwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 19:31:
Kreeg vandaag deze mail van Motorola, ze zitten dus niet stil:
Hi zenid,
Mark
Verwijderd
Nou troost je, ik heb het hele formulier ingevuld en zelfs dan is nog maar de vraag of je als NL geselecteerd wordt hoor. en hoe lang het allemaal gaat duren....LaurentS schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 17:49:
[...]
Niet eerlijkIk heb mij ook ingeschreven voor te testen, maar jammer genoeg niets ontvangen.
Ik zit me alleen sterk af te vragen of dit wel voor ICS is? want de officiële ICS is allang uit de test fase en wordt zelfs al standaard geïnstalleerd op de RAZR MAX dus stiekem hoop ik dat deze voor JB is wat wel niet zo zal zijn
Verwijderd
Volgens mij is er weer een nieuwe leak ICS versie mensen:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1737222
Voor de en.EU ICS leak iig niet (zie link in startpost van het door jou aangehaalde topic).Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:22:
Volgens mij is er weer een nieuwe leak ICS versie mensen:
Voor de NonEFIGSRetail ICS leak ook niet, of heb je een verkeerde link gepost ?
Ik merk zelf dat mijn accuduur met icsleak echt slecht is, en de telefoon erg warm wordt. Verder wel een fijne ICS build.
Dan toch maar even wachtencitruspers schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 22:16:
Ik merk zelf dat mijn accuduur met icsleak echt slecht is, en de telefoon erg warm wordt. Verder wel een fijne ICS build.
Verwijderd
Als je het geduld kan opbrengen zou ik nog heel even wachten inderdaadLaurentS schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:15:
[...]
Dan toch maar even wachtenik vind de accuduur al niet fantastisch onder gingerbread... zo'n 3 uur screenen on time, wat ik ook doe, hoge, lage helderheid, veel browsen of veel gamen.
Het begint serieus te kriebelen, zeker sinds mijn zus een Lg Prada met ICS heeft ondertussen, maar ik ga nog wachten tot begin september. Als het dan nog niet beschikbaar is, installeer ik de leak.Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:52:
[...]
Als je het geduld kan opbrengen zou ik nog heel even wachten inderdaad
Verwijderd
Ik moet zeggen dat ik niet kan wachten tot ik de originele over de leak kan installeren op mijn maxx. Als ik geen slimme acties instel, en de gsm een hele dag niet aanraak, is hij zo goed als plat, wat echt niet zo mogen.
Verwijderd
Bij mij is de accuduur van de 676.226.3 leak hetzelfde als bij Android 2.3.6. Waar ik misschien nog wel het meest blij mee ben is de groene waas die bij een lage helderheid tevoorschijn kwam verdwenen is. Daarvoor is een lichtelijk rozige waas voor in de plaats gekomen (lang niet zo erg als bv de HTC Desire of de oude groene waas). De software is daarbij zo ongelofelijk snel en stabiel, dat ik nog wel even kan wachten voor JB.
Verwijderd
Mee eensVerwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 18:12:
Bij mij is de accuduur van de 676.226.3 leak hetzelfde als bij Android 2.3.6. Waar ik misschien nog wel het meest blij mee ben is de groene waas die bij een lage helderheid tevoorschijn kwam verdwenen is. Daarvoor is een lichtelijk rozige waas voor in de plaats gekomen (lang niet zo erg als bv de HTC Desire of de oude groene waas). De software is daarbij zo ongelofelijk snel en stabiel, dat ik nog wel even kan wachten voor JB.
Gebruikt hier iemand alternatieve launchers op ICS? Draai hier APEX, maar die is toch erg laggy wanneer ik meerdere icoontjes op de verschillende desktops heb. Zelfs met Motorola defy+ heeft hier geen last van (wel GB 2.3.7. en launcher pro).
Ik gebruik GO launcher en dat werkt prima.MaDLiVe schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 00:56:
Gebruikt hier iemand alternatieve launchers op ICS? Draai hier APEX, maar die is toch erg laggy wanneer ik meerdere icoontjes op de verschillende desktops heb. Zelfs met Motorola defy+ heeft hier geen last van (wel GB 2.3.7. en launcher pro).
Verwijderd
Ik wil echt de release van mijn Maxx. Na 11u in mijn kastje op werk gelegen te hebben, met 25 min screen on time heb ik nog 40% batterij. Dat is zelfs weinig voor een normale smartphone, laatstaan 1 met de geweldige batterij die de Maxx heeft. Wat kan ik nog doen?
Ik zit btw op OSX nu, kan eventueel wel op een andere laptop.
Had je dat probleem ook onder Gingerbread of enkel na het installeren van de leak? Het zou eventueel kunnen dat er iets mis is met je accu, want zo veel accu verlies ik ook niet.Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:31:
Ik wil echt de release van mijn Maxx. Na 11u in mijn kastje op werk gelegen te hebben, met 25 min screen on time heb ik nog 40% batterij. Dat is zelfs weinig voor een normale smartphone, laatstaan 1 met de geweldige batterij die de Maxx heeft. Wat kan ik nog doen?
Kan je ook eens een screenshot plaatsen met je accu gebruik zodat je kan zien wat al deze energie verbruikt. Ik verlies namelijk 's nachts max 10% met mijn gewone Razr.
Verwijderd
Je kunt eens proberen een factory reset te doen, dit loste voor mij in de leak ook veel problemen op.Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:31:
En waar blijft die update toch..............
Haha idd, ik check elke dag of hij geen update vindt...Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 11:48:
[...]
Je kunt eens proberen een factory reset te doen, dit loste voor mij in de leak ook veel problemen op.
Verwijderd
Heb toen ik hem binnenkreeg er meteen 4.0 leak opgezet, zou het dus niet weten.LaurentS schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 09:30:
[...]
Had je dat probleem ook onder Gingerbread of enkel na het installeren van de leak? Het zou eventueel kunnen dat er iets mis is met je accu, want zo veel accu verlies ik ook niet.
Kan je ook eens een screenshot plaatsen met je accu gebruik zodat je kan zien wat al deze energie verbruikt. Ik verlies namelijk 's nachts max 10% met mijn gewone Razr.
http://www.dropbox.com/s/...2012-08-15%2019.10.49.png
http://www.dropbox.com/s/...2012-08-15%2019.10.59.png
Dit is vandaag, draait dus niets dat veel batterij zuipt.
Net even gereset, zullen zien wat het zegt.Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 11:48:
[...]
Je kunt eens proberen een factory reset te doen, dit loste voor mij in de leak ook veel problemen op.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2012 19:16 ]
Dit is in elk geval niet normaal voor zo'n batterij...Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 19:15:
[...]
Heb toen ik hem binnenkreeg er meteen 4.0 leak opgezet, zou het dus niet weten.
http://www.dropbox.com/s/...2012-08-15%2019.10.49.png
http://www.dropbox.com/s/...2012-08-15%2019.10.59.png
Dit is vandaag, draait dus niets dat veel batterij zuipt.
[...]
Net even gereset, zullen zien wat het zegt.
Factory reset... check Denk ook wel dat dit kan helpen.
In de eerste plaats, heb je de recenste leak geïnstalleerd ? (226)
Verder zou ik ook bepaalde niet-native widgets verwijderen (die vaak refreshen), dit kan ook veel resources nemen op de achtergrond.
Je kunt ook es een battery drain analyser app installeren, bvb Google Play: My Battery Drain Analyser
Belangrijkste misschien nog van allemaal: heb je juice defender ultimate reeds geïnstalleerd en goed geconfigureerd ? Ik heb deze zo ingesteld dat deze geen notificaties geeft of iets in de meldingsbalk.
Succes
Verwijderd
Ook apps als Facebook en twitter zuigen gewoon je accu leeg.lowlow schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 10:12:
[...]
Dit is in elk geval niet normaal voor zo'n batterij...
Factory reset... check Denk ook wel dat dit kan helpen.
In de eerste plaats, heb je de recenste leak geïnstalleerd ? (226)
Verder zou ik ook bepaalde niet-native widgets verwijderen (die vaak refreshen), dit kan ook veel resources nemen op de achtergrond.
Je kunt ook es een battery drain analyser app installeren, bvb Google Play: My Battery Drain Analyser
Belangrijkste misschien nog van allemaal: heb je juice defender ultimate reeds geïnstalleerd en goed geconfigureerd ? Ik heb deze zo ingesteld dat deze geen notificaties geeft of iets in de meldingsbalk.
Succes
Ja ik dus ookLaurentS schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 13:07:
[...]
Haha idd, ik check elke dag of hij geen update vindt...
Iemand al met een motorola laptop dock lopen spelen? Ze worden massaal gedumpt.Heb er 2 weken geleden 1 gekocht ( de Atrix dock) welke je met kabeltjes prima aan je razr kunt linken en vervolgens als webtop kunt gebruiken. Werkt erg goed moet ik zeggen. Alleen het gebrek aan aansluitingen is een beetje jammer. Op de dock zitten meet 2 USB aansluitingen. Was mooi geweest als er ook een 3.5mm aansluiting op had gezeten. De webtop is eigelijk niets anders dan een ICS android tablet interface op hoge resolutie en een eigen desktop omgeving. Iets wat erg fijn is. Werkt nog niet helemaal lekker met Apex. Apex staat bij mij namelijk op portrait only. Dit zorgt ervoor dat de webtop interface tript als je hem verbindt met de dock. Daar moet ik nog iets op vinden.
Verwijderd
Je bedoeld zoiets? http://www.expansys.nl/b-...y-uk-keyboard-mpl-221436/MaDLiVe schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 23:08:
Iemand al met een motorola laptop dock lopen spelen? Ze worden massaal gedumpt.Heb er 2 weken geleden 1 gekocht ( de Atrix dock) welke je met kabeltjes prima aan je razr kunt linken en vervolgens als webtop kunt gebruiken. Werkt erg goed moet ik zeggen. Alleen het gebrek aan aansluitingen is een beetje jammer. Op de dock zitten meet 2 USB aansluitingen. Was mooi geweest als er ook een 3.5mm aansluiting op had gezeten. De webtop is eigelijk niets anders dan een ICS android tablet interface op hoge resolutie en een eigen desktop omgeving. Iets wat erg fijn is. Werkt nog niet helemaal lekker met Apex. Apex staat bij mij namelijk op portrait only. Dit zorgt ervoor dat de webtop interface tript als je hem verbindt met de dock. Daar moet ik nog iets op vinden.
Vindt die dingen wel erg prijzig hoor, voor dat geld koop je beter een mini laptop van Asus.
Ik krijg nu de originele ICS update binnen.
Jeps, crimineel dat ze er nog zoveel geld voor durven vragen. Heb die van mij voor 80 euro gekocht op amazon.de. Dat is nog best te betalen toch?Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:27:
[...]
Je bedoeld zoiets? http://www.expansys.nl/b-...y-uk-keyboard-mpl-221436/
Vindt die dingen wel erg prijzig hoor, voor dat geld koop je beter een mini laptop van Asus.
Mooi, werd tijd... kun je eens een screenshot posten van je 'over de telefoon' pagina ? Thanks!Red_Heat schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 18:34:
Verwijderd
Ik moet toegeven dat het na een reset naar fabrieksinstellingen iets beter is. Heb wel nog altijd de officiele release niet binnengekregen, mijn hotspot functionaliteit werkt wel nog altijd niet.
Kijk eens wat een goed nieuws.
Enige wat me opvalt is dat er nergens iets over het relocken van de bootloader staat, zoals je wel met de developer edition van de razr kunt doen. Jammer van de garantie al vraag ik me af in hoeverre je dat door de neus mogen boren.
Het HD dock bevalt trouwens wel. De dockmodus is wel traag met opstarten (grote app waarschijnlijk) maar daarna werkt ie goed. Het is een aanrader icm scherm altijd aan onder het laden optie.
Enige wat me opvalt is dat er nergens iets over het relocken van de bootloader staat, zoals je wel met de developer edition van de razr kunt doen. Jammer van de garantie al vraag ik me af in hoeverre je dat door de neus mogen boren.
Het HD dock bevalt trouwens wel. De dockmodus is wel traag met opstarten (grote app waarschijnlijk) maar daarna werkt ie goed. Het is een aanrader icm scherm altijd aan onder het laden optie.
Ok. Een screenshot maken valt een beetje tegen op een Razr. Als iemand weet hoe dat makkelijk kan (nadruk op makkelijk) hoor ik het graag. Voor nu typ ik het wel even over. Dat is sneller
Systeemversie:
672.180.41.XT910.NonEFIGSRetail.en.EU
Modelnummer
XT910
Android-versie
4.0.4
Firmwareconfiguratieversie
GAS_EMEA_USASPDRICSRTCEE_P022
Smallbandversie
U_04.10.00R
Smalbandconfiguratieversie
UCASPDRICS02E1004.0R
Webtopversie
wt-3.0.0
Kernel-versie
3.0.8-gc00ba37
rwxg47@zch45Inxdroid51 #1
SMP PREEMPT Mon Jul 16 11:28:41 CST 2012
AP flex-versie
GAS_EMEA_USASPDRICRTCEE_P022
GAS_EMEA_USASPDRICRTCEE_A013
Build-nummer
6.7.2-180_SPU-19-TA-11.6
Build-datum
Mon Jul 16 11:15:45 CST 2012
Systeemversie:
672.180.41.XT910.NonEFIGSRetail.en.EU
Modelnummer
XT910
Android-versie
4.0.4
Firmwareconfiguratieversie
GAS_EMEA_USASPDRICSRTCEE_P022
Smallbandversie
U_04.10.00R
Smalbandconfiguratieversie
UCASPDRICS02E1004.0R
Webtopversie
wt-3.0.0
Kernel-versie
3.0.8-gc00ba37
rwxg47@zch45Inxdroid51 #1
SMP PREEMPT Mon Jul 16 11:28:41 CST 2012
AP flex-versie
GAS_EMEA_USASPDRICRTCEE_P022
GAS_EMEA_USASPDRICRTCEE_A013
Build-nummer
6.7.2-180_SPU-19-TA-11.6
Build-datum
Mon Jul 16 11:15:45 CST 2012
Dooie mus, de pagina is vlak na je post geupdate, er staat dat alleen de europese Razr Developer Edition geunlocked wordt.gijsiej schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 14:05:
Kijk eens wat een goed nieuws.
https://motorola-global-p...zM5Mi9zaWQvVGQ4MTQqM2w%3D
Powerknop + onderste volume knop samen ingedrukt houdenRed_Heat schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 18:22:
Ok. Een screenshot maken valt een beetje tegen op een Razr. Als iemand weet hoe dat makkelijk kan (nadruk op makkelijk) hoor ik het graag.
Verwijderd
Aan je systeem versie te zien die je post is dit inderdaad de echte ICS:Red_Heat schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 18:34:
Systeemversie:
672.180.41.XT910.NonEFIGSRetail.en.EU i.p.v. build: 33
Ik heb helaas ook nog niks binnen.
En je draaide hiervoor op 2.3.5 GB?
Ik had gewoon 2.3.5
Nooit iets anders geinstalleerd
[ Voor 61% gewijzigd door Red_Heat op 19-08-2012 13:24 ]
Verwijderd
Dat is vreemd, ik heb nog steeds 0,0Red_Heat schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 13:23:
Ik had gewoon 2.3.5
Ik ook niet.
Verwijderd
Er stond op FB een bericht van Motorola EU dat ze aan het uitrollen waren en dat we deze week aan de beurt kwamen maar na een dag was opeens dat hele bericht van FB verwijderd.
Beetje wazig toch.
Beetje wazig toch.
http://www.amazon.de/Moto.../ref=cm_cr_pr_product_topMaDLiVe schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 22:22:
[...]
Jeps, crimineel dat ze er nog zoveel geld voor durven vragen. Heb die van mij voor 80 euro gekocht op amazon.de. Dat is nog best te betalen toch?
Deze heb je? Dat is 15 euro verzending naar België. Wil dit dingetje al lang en is de beste prijs so far.
- Kan je even kort je mening over het apparaat geven?
- Werkt dat touchpad met de knopjes een beetje lekker met Android? Of krijg je al snel de impuls om op het scherm te willen gaan drukken?
- Hoe gaat de telefoon erin? Past dat gewoon? Of krijg je de kabeltjes erbij om aan te sluiten? Of moet je zelf aan het modden slaan?
- Kan je ICS tablet apps draaien nu de telefoon zelf ICS is, of kan dit niet? Ik zou bijvoorbeeld graag Chrome gebruiken, en niet Firefox
Thanks!
[ Voor 19% gewijzigd door Th1x4nG op 19-08-2012 22:15 ]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Verwijderd
Deze link zegt gewoon om manueel te gaan checken. Ik zit met de leak, en hij zegt dus dat de camera up to date is.
Ik zit niet op de leak maar op 2.3.5 en als ik manueel check vind ik ook gewoon niets...
Jeps dat is hem.Th1x4nG schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 21:52:
[...]
http://www.amazon.de/Moto.../ref=cm_cr_pr_product_top
Deze heb je? Dat is 15 euro verzending naar België. Wil dit dingetje al lang en is de beste prijs so far.
Zeker, het werkt erg goed, scherm is overigens niet van de beste kwaliteit vind ik maar kan ermee door. Ook het gebruik aan interfaces is wat jammer. Er zitten alle 2 extra usb poorten op en that's it. Had graag een 3.5mm aansluiting gezien en een webcam in het scherm. Dit apparaat is perfect als je nog geen tablet of ultra mobile laptop hebt. Heb je die apparaten wel (of beide) dan heeft dit weinig meerwaarde. Sinds ICS is de webtop niets anders dan een ICS tablet interface. Beetje jammer want onder 2.3.5 zag de desktop er iets mooier uit. Werkt erg vloeiend! Accuduur is ook rond de 10 uur en je telefoon wordt gewoon opgeladen. Enige minpunt is het gebrek aan echte multitaking, dus meerdere vensters etc. Maar dat is meer een android gerelateerd item.- Kan je even kort je mening over het apparaat geven?
[
Het werkt erg goed en heb op geen enkel moment de neiging gehad om op het scherm te drukken.- Werkt dat touchpad met de knopjes een beetje lekker met Android? Of krijg je al snel de impuls om op het scherm te willen gaan drukken?Toetsenbord is gewoon qwerty neem ik aan?
De mijne kwam inclusief 2 kabeltjes waarmee je de telefoon kon aansluiten. Weet niet of die er standaard bij zitten.- Hoe gaat de telefoon erin? Past dat gewoon? Of krijg je de kabeltjes erbij om aan te sluiten? Of moet je zelf aan het modden slaan?
Ik ben van plan om hem te modden, er loopt op XDA een draadje waarbij uitgelegd is hoe je de aansluitingen kunt omdraaien zodat je je RAZR op de kop erop kunt plaatsen. Om het uiteindelijk echt stabiel te krijgen moet je de behuizing een beetje modden.
Chrome werkt in 1 woord, geweldig. Je kan alle tablet programmas gebruiken tenzij ze erg veel leunen op de accelerometer.- Kan je ICS tablet apps draaien nu de telefoon zelf ICS is, of kan dit niet? Ik zou bijvoorbeeld graag Chrome gebruiken, en niet Firefox
Ik heb 99 euro betaalt incl. shipping vanuit de US maar kreeg wel de kabeltjes erbij. Ik zag op xda overigens ook al dat ze bezig zijn met alternatieven voor de webtop, voor de echte geeks dus
[ Voor 4% gewijzigd door MaDLiVe op 20-08-2012 22:20 ]
Verwijderd
Goed nieuws:
http://www.androidplanet....-voor-xoom-wi-fi-en-razr/
Slecht nieuws:
Iedereen heeft vast mijn foto hier gezien dat ik mijn RAZR in een bak water legde en dat heeft hij perfect doorstaan, ook al vaker onder de douche gehad en onder de kraan gehouden allemaal zonder moeite. Vandaag lekker zwemmen neem vol goede moed een duik in het water met mijn razr in mijn handen hij was 2 seconden onderwater en deed vervolgens helemaal niks meer
geen druppel vocht te bekennen dankzij de coating maar hij heeft het per direct helemaal begeven, vreemd want op Youtube leggen ze hem zelfs best diep in een badkuip. Misschien dat de gloor hem fataal is geworden.
Slecht nieuws:
Iedereen heeft vast mijn foto hier gezien dat ik mijn RAZR in een bak water legde en dat heeft hij perfect doorstaan, ook al vaker onder de douche gehad en onder de kraan gehouden allemaal zonder moeite. Vandaag lekker zwemmen neem vol goede moed een duik in het water met mijn razr in mijn handen hij was 2 seconden onderwater en deed vervolgens helemaal niks meer
Waarom neem je je toestel überhaupt mee het water in dan?Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 01:15:
Goed nieuws:
Slecht nieuws:
Iedereen heeft vast mijn foto hier gezien dat ik mijn RAZR in een bak water legde en dat heeft hij perfect doorstaan, ook al vaker onder de douche gehad en onder de kraan gehouden allemaal zonder moeite. Vandaag lekker zwemmen neem vol goede moed een duik in het water met mijn razr in mijn handen hij was 2 seconden onderwater en deed vervolgens helemaal niks meergeen druppel vocht te bekennen dankzij de coating maar hij heeft het per direct helemaal begeven, vreemd want op Youtube leggen ze hem zelfs best diep in een badkuip. Misschien dat de gloor hem fataal is geworden.
Verwijderd
Ja het is stom i know, maar omdat ie mijn bakje water test ook geheel had overleeft helemaal onderwater langer dan 5 min. en omdat dit soort testen ook gaan zonder moeiteagoNITE schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 07:00:
[...]
Waarom neem je je toestel überhaupt mee het water in dan?
Dus ik lekker stoer het water in springen met telefoon in me handen zo van kijk wat mijne kan en valt ie gewoon in 1 min uit LOL en dan tegen je vrienden zeggen ja hij droogt zo is normaal LOL om niet voor lul te staan.
Ik had hem al opgemaakt om te kijken of er nog water in zat maar was geen druppel te vinden. en even voor de goede orde: Motorola is zo slim geweest om er van die controle stickers in te doen om te kijken of je toestel nat is geweest, op deze sticker staan 3 rode kruisjes maar het sticker kleurt geheel rood bij aanraking met water net zoals de iphone onderin de dock connector heeft.
De razr heeft in tegenstelling tot de defy geen enkele certificering. (de defy heeft geen certificering de defy plus ip67). Dus ook het in bakjes water leggen van de razr is gewoon echt niet slim.Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:46:
[...]
Ja het is stom i know, maar omdat ie mijn bakje water test ook geheel had overleeft helemaal onderwater langer dan 5 min. en omdat dit soort testen ook gaan zonder moeite
[video]
Dus ik lekker stoer het water in springen met telefoon in me handen zo van kijk wat mijne kan en valt ie gewoon in 1 min uit LOL en dan tegen je vrienden zeggen ja hij droogt zo is normaal LOL om niet voor lul te staan.
Ik had hem al opgemaakt om te kijken of er nog water in zat maar was geen druppel te vinden. en even voor de goede orde: Motorola is zo slim geweest om er van die controle stickers in te doen om te kijken of je toestel nat is geweest, op deze sticker staan 3 rode kruisjes maar het sticker kleurt geheel rood bij aanraking met water net zoals de iphone onderin de dock connector heeft.
Ik durf het bijna niet te vragen, maar kan iemand mij de standaard ringtones mailen die bij android 2.3.5 zaten.
Want die zijn vervangen met de update...
Want die zijn vervangen met de update...
Verwijderd
Je hebt ook helemaal gelijk, het is gewoon een enorm risico en dom. maar ja dit soort filmpjes maken je ook zo lekker:MaDLiVe schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 15:54:
[...]
De razr heeft in tegenstelling tot de defy geen enkele certificering. (de defy heeft geen certificering de defy plus ip67). Dus ook het in bakjes water leggen van de razr is gewoon echt niet slim.
Deze gaat trouwens over de techniek die op de RAZR is toegepast.
Zie het helemaal voor meVerwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:46:
[...]
Verwijderd
Ik heb nog wat nieuws over mijn batterijtoestand. Heb nu vorige week een factory reset gedaan, en dat heeft voor een week gewerkt, maar deze nacht ben ik weet 50% batterij verloren, en ik heb niet meteen zin om elke week een factory reset te doen.
je moet eerst uitzoeken welke app dit veroorzaakt... meestal blijft er gewoon iets hangen, zoals een Exchange sync.
tip: betterbatterystats
Verwijderd
heheheagoNITE schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 07:15:
[...]
Zie het helemaal voor me. Nog gebeld onder water?
Verwijderd
betterbatterystats is betalend. Verder laat de batterijapp van motorola zelf niets speciaal zien, scherm aan tijd etc, maar voor de rest staan er geen apps bij die iets verbruiken.Prulleman schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 08:33:
je moet eerst uitzoeken welke app dit veroorzaakt... meestal blijft er gewoon iets hangen, zoals een Exchange sync.
Ik vind het raar dat het zo van de ene op de andere dag is, zonder iets speciaal te doen.
gratis via xda: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1179809
en je haalt hier echt wel andere zaken uit dan uit het standaard overzicht... het gaat vaak om apps die je toestel uit standby/deep sleep houden, zogenaamde wakelocks
en je haalt hier echt wel andere zaken uit dan uit het standaard overzicht... het gaat vaak om apps die je toestel uit standby/deep sleep houden, zogenaamde wakelocks
Verwijderd
Zijn er hier al mensen die echt een update bericht hebben ontvangen voor ICS vanaf 2.3.5?
wel mooi dat er staat dat mijn apparaat wordt bijgewerkt van 2.3.5 naar 4.0.4 terwijl ik nog op 2.3.5 zit en nooit een update heb gekregen naar 2.3.6.....Gucky61 schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 13:35:
Voor diegenen zonder update-bericht:
https://motorola-global-e...TI5Ny9zaWQvd01qSllRM2w%3D
Misschien is de 2.3.6 update al offline gehaald van de OTA update-servers... in het voordeel van 4.0.4.
En is de 2.3.5 niet compatibel met de 4.0.4 update. Ik zie Motorola er wel toe in staat !
Aan de andere kant... ik het nog nergens een bevestiging gezien dat het al uitgerold is in de Benelux (ahja behalve bij één persoon hierboven)
Ofwel moet je de officiële 2.3.6 eens flashen met de RSD tool. Don't worry dat is exact hetzelfde als al zou je de OTA-update binnenhalen, het gaat alleen sneller.
En is de 2.3.5 niet compatibel met de 4.0.4 update. Ik zie Motorola er wel toe in staat !
Aan de andere kant... ik het nog nergens een bevestiging gezien dat het al uitgerold is in de Benelux (ahja behalve bij één persoon hierboven)
Ofwel moet je de officiële 2.3.6 eens flashen met de RSD tool. Don't worry dat is exact hetzelfde als al zou je de OTA-update binnenhalen, het gaat alleen sneller.
Vorige week mijn razr maxx binnengehad. Wat een fantastich toestel. Werd geleverd met android 4.04.
Heb vorige week vrijdag automatisch de melding op m'n razr gekregen over de update na lang wachten
Dat was net nadat ik het bericht had gelezen waarvan ik de link geplaatst heb.
Moet wel aangeven dat ik een retail-razr heb en niet via een provider, deze is automatisch geupdate van 2.3.5 naar "6" en nu dan naar ICS.
Dat was net nadat ik het bericht had gelezen waarvan ik de link geplaatst heb.
Moet wel aangeven dat ik een retail-razr heb en niet via een provider, deze is automatisch geupdate van 2.3.5 naar "6" en nu dan naar ICS.
Verwijderd
Nou ik zit er nu toch wel heel erg sterk aan te denken om gewoon deze te gaan uitvoeren:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1837971
Zit ik ook, maar er staat dat GPS blijkbaar een aantal dingen te wensen over laat. Heeft iemand hier die update al en werkt GPS een beetje? Heb het hard nodig omdat ik nu een half jaar in Denemarken zit en geen zin heb om verdwaald te rakenVerwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 00:52:
Nou ik zit er nu toch wel heel erg sterk aan te denken om gewoon deze te gaan uitvoeren:
Verwijderd
Er staat ook een oplossing bij voor het GPS probleem.SanchoPwnza schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:47:
[...]
Zit ik ook, maar er staat dat GPS blijkbaar een aantal dingen te wensen over laat. Heeft iemand hier die update al en werkt GPS een beetje? Heb het hard nodig omdat ik nu een half jaar in Denemarken zit en geen zin heb om verdwaald te raken
Verwijderd
Zo ik ben het wachten meet dan beu. heb deze http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1837971 nu met de hand gedaan met succes.
Je had ook gewoon deze http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1850683 kunnen flashen wat makkelijker
Zelf nog geen problemen ervaren met de radio. Maar voor zekerheid wel gewoon een andere flashen.
Iemand op XDA heeft een fix gevonden voor flash support:
http://forum.xda-develope...p?p=30774956#post30774956
Getest en werkt!
http://forum.xda-develope...p?p=30774956#post30774956
Getest en werkt!
Vandaag gedaan, thanks! Moet ik nog een GPS fix flashen of is dat niet nodig bij deze methode? Ik gebruik GPS redelijk veel voor het fietsen en dan is nauwkeurigheid wel fijn.An1mA schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:29:
Je had ook gewoon deze http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1850683 kunnen flashen wat makkelijkerZelf nog geen problemen ervaren met de radio. Maar voor zekerheid wel gewoon een andere flashen.