Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:04
Wat zijn jullie bevindingen van de 672.180.33?

Vind persoonlijk erg jammer dat wifi nog steeds verschrikkelijk zwak is.
Verder is het toestel af en toe net een magnetron (zeker bij opladen in de de cardock).

Dus eigenlijk hoop ik dat de OTA een andere buildnummer heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:04
b.o.n.s schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:10:
Wat zijn jullie bevindingen van de 672.180.33?

Vind persoonlijk erg jammer dat wifi nog steeds verschrikkelijk zwak is.
Verder is het toestel af en toe net een magnetron (zeker bij opladen in de de cardock).

Dus eigenlijk hoop ik dat de OTA een andere buildnummer heeft ;)
Wifi is hier inderdaad ook erg zwak. Wat me ook opvalt is dat net geïnstalleerde widgets pas na een reboot zichtbaar zijn.

Daarnaast gebruik ik swiftkey 3,deze is vaak langzaam nadat deze net geopend is. Maar dit kan ook aan swiftkey liggen.

Soms erg warm ook inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TT1S0B
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09-2024
met 672.180.33 wordt hij hier ook soms goed warm.. jammer nog steeds dat hij geen verborgen wifi netwerken kan zien/connecten. Soms wat hickupje dat je een applicatie start en er niks gebeurd. sinds dit weekend 1x geherstart omdat er niet meer mee te werken was.

in het algemeen goed verrast met de versie.. komende van de nonefigs versie is het dag en nacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben julliet met .33 ook problemen met de hotspot functie. Telkens ik de hotspot aanzet zegt de razr meteen dat de dataverbinding verbroken is. Het gaat hier om een wifi hotspot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
TT1S0B schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 14:13:
met 672.180.33 wordt hij hier ook soms goed warm.. jammer nog steeds dat hij geen verborgen wifi netwerken kan zien/connecten. Soms wat hickupje dat je een applicatie start en er niks gebeurd. sinds dit weekend 1x geherstart omdat er niet meer mee te werken was.

in het algemeen goed verrast met de versie.. komende van de nonefigs versie is het dag en nacht.
Bij mij connect ie gewoon naar me onzichtbare ssid hoor =)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt erop dat de .33 inderdaad de versie is die ook Motorola gaat uitrollen.

Jammer want ik had er meer van verwacht, er zitten toch nog wel bugs in en het warm worden heb ik ook nog steeds en lijkt ook softwarematig te zijn.

Hoop dat we nog een update gaan krijgen naar 4.1 Ik heb gelezen dat in deze versie ontzettend veel door Google zelf al is gedaan aan signaal verbetering zowel voor antenne als voor wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinBel
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-09 01:16
Vanochtend mail ontvangen van Typhone dat mijn Razr Maxx is verzonden :)
Ik gelijk, "Woohoo! Morgen dus nieuwe telefoon".
Kom ik net thuis, briefje in de bus, en dat ik naar de postNL site moet om aan te geven waar ik het wil laten bezorgen.
Dus ik had al gelijk van "Huh, is dit een ander pakketje wat ik nog moest ontvangen ofzo?!"
Ik kijken op de site met de code, en inderdaad, toch van Typhone.

En meest vreemde, staat er gewoon bij bezorgdatum "Donderdag 5 juli".
En daaronder, 1ste afleverpoging mislukt.
Ben ik nou gek aan het worden, of bezorgt PostNL ineens ook op dezelfde dag als ze er zin in hebben?! xD

Maargoed, dus morgen ff ophalen bij postkantoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasystemcheck
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:49
KevinBel schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 18:58:
Ben ik nou gek aan het worden, of bezorgt PostNL ineens ook op dezelfde dag als ze er zin in hebben?! xD

Maargoed, dus morgen ff ophalen bij postkantoor.
Geinig; nadat ik gelezen had dat jij 'm bij Typhone ging bestellen, ben ik ze gaan bellen. Doordat 'k maandag gebeld had en een lieftallige dame aan de lijn had gehad wist ik dat ze woensdag binnen zouden komen (zo'n 20 stuks voorraad). Gisteren gebeld om te verifieëren en vanmorgen om 8:00 stond online al het magische groene voorraadknopje. Om 9 uur gebeld, geverifiëerd en toen werd al aangegeven dat de 1e bestelling de deur uit was... Ik was de 2e die bestelde (heb 'm online aangeschaft/Ideal). PostNL melding zojuist binnengekregen; morgen tussen 10-11:30 wordt 'ie geleverd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Ben benieuwd welke versie op de Maxx staat, denk zelf nog GB. Maar we horen morgen wel de eerste impressie van de Maxx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoetie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-09 12:02
Gister de maxx binnengekregen (via Typhone). En er staat android 4.04 op :)

edit: Het is trouwens een duitse import telefoon volgens mij, dit omdat als je een mailtje met gmail schrijft er automatisch een duits onderschrift geplaatst wordt. (voor de rest wel nederlands natuurlijk)

[ Voor 58% gewijzigd door Knoetie op 05-07-2012 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand van jullie een idee wanneer we de opvolger van de Droid Razr, de Droid Razr HD, kunnen verwachten? Een aantal weken terug zijn er al wat foto's en benchmarks opgedoken waarbij de volgende specs worden genoemd, maar sindsdien is het erg stil gebleven:

Scherm: 1196&720 pixels
Camera: 13MP
Batterij: 2200~2500 mAh
Processor: Snapdragon S4

(bron: http://www.nieuwemobiel.n...la-Razr-HD-opgedoken.html )

Gister is in Amerika echter wel de Motorola Atrix HD gepresenteerd (http://www.engadget.com/2012/07/04/motorola-atrix-hd/), maar volgens mij is de Atrix een andere serie dan de Razr serie, dus ik vermoed dat dit niet de telefoon is waarover het in het artikel van nieuwemobiel.nl gaat.
Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinBel
Knoetie schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 13:28:
Ooeh nice!
Dat betekent dus ook voor mij :D
Ik zal het vanavond wel zien.
Wie stuurt er ff een mailtje naar Typhone dat ze dat moeten aanpassen dan haha? :P
Want op hun site staat nog Android 2.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithson
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-01 21:25
Die atrix, zoals ook in de titel van het artikel wordt vermeld, heeft wel de looks van de razr. Of dit dan helemaal los staat van de Razr HD of dat het misschien wel de verwachtte Razr HD is, wie zal het zeggen..

Zelf hoop ik op ook nog een Razr HD naast deze atrix. Ik ben namelijk ondanks de lack aan support, toch wel fan van moto en hoop ook zeer dat motorola weer aan de top komt te staan in de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasystemcheck
Knoetie schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 13:28:

edit: Het is trouwens een duitse import telefoon volgens mij, dit omdat als je een mailtje met gmail schrijft er automatisch een duits onderschrift geplaatst wordt. (voor de rest wel nederlands natuurlijk)
Same here. Is inderdaad een duitse import. Zat niet eens een engelse handleiding bij, dus die even van de UK site afgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithson
Is er hier iemand die MIUI op een second system heeft geinstalleerd? Ik heb dat namelijk net zelf gedaan maar krijg constant de melding dat mijn geheugen vol zit zonder dat ik apps heb geinstalleerd :?
Dus ik heb van mijn internal storage even de grootste bestanden verwijderd(in totaal 2gb geloof ik), maar nog steeds krijg ik die melding..

Op mijn eerste partitie is er nu wel meer ruimte vrij, dus ik denk dat ik ergens anders bestanden moet verwijderen om op de webtop(miui) partitie geheugen vrij te krijgen. Ik zou echter niet weten hoe en waar ik dat moet doen. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinBel
Kan iemand vertellen wat nou het beste voor de batterij is.
Eerst volledig opladen voordat je hem aanzet?! (Zoals in de handleiding staat.)
Of juist eerst helemaal ontladen?

[ Voor 10% gewijzigd door KevinBel op 05-07-2012 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithson
KevinBel schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 17:55:
Ik heb me laten vertellen dat het niet of nauwelijks verschil maakt wat je doet. Ik heb hem volgens mij gewoon gelijk in gebruik genomen en weer opgeladen toen die leeg was(ook gebruikt tijdens opladen).

Ik hou het met mijn razr gewoon makkelijk een dag vol, ik eindig de dag meestal met zo'n 30%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinBel
Zo ik heb hem is even opgestart, en er staat bij mij ook Android 4.0.4 op.
Zie wel dat ik een micro sim nodig heb, dat wist ik dus ff niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasystemcheck
Tijd om een nieuw topic voor de Razr Maxx te starten? Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Microsim kan je gewoon zelf knippen, is retesimpel.

En een nieuw topic is eigenlijk niet nodig daar het enige verschil de batterij is, verder echt niets..
...toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithson
b.o.n.s schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 20:49:

En een nieuw topic is eigenlijk niet nodig daar het enige verschil de batterij is, verder echt niets..
...toch? ;)
Daar ben ik het ook wel mee eens. De software en hardware zijn identiek afgezien van de batterij. En om daarvoor nou een nieuw topic te starten, is inderdaad niet nodig :)

edit:

Over het probleem van mijn geheugen tekort,

Ik heb het even gevraagd op XDA en het komt dus gewoon omdat de webtop partitie kleiner is dan de normale partitie, ik heb dus een nandroid van mijn stock rom gemaakt en op de 1e partitie MIUI geflashed. Werkt heerlijk!

[ Voor 25% gewijzigd door Mithson op 05-07-2012 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Laatst online: 12-09 13:58
KevinBel schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 17:55:
Volgens mij is het enige slechte wat je kan doen volledig laten platgaan, al zit er natuurlijk ook een beveiliging op dat hij al uitschakelt vóór hij volledig plat is. Zelf hang ik mijn gsm gewoon telkens ik thuis ben aan de lader. De deur uitgaan zonder volle batterij is not done eigenlijk, tenzij het niet anders kan. :p Al kan je met de Maxx natuurlijk met 55% de deur uitgaan en even ver staan als ik met mijn gewone Razr.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook problemen et de hotspot functie. Deze heeft op mijn defy+ altijd super gewerkt, maar met de razr maxx en .33 release doet deze het niet meer. Telkens ik die functie aanzet zegt hij dat de dataverbinding verbroken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
Zelfde probleem, is me nog nooit gelukt om internet te krijgen op een hotspot (zowel GB als ICS). Er staan (mogelijke) oplossingen op XDA forum, maar ben er nog niet toe gekomen om dat uit te vogelen.

[ Voor 35% gewijzigd door Th1x4nG op 06-07-2012 15:08 ]

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:44
Hotspot werkte bij mij prima op 2.3.5 en volgens mij ook 2.3.6

(vodafone met tether Blox)

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar, GB werkte op mijn Defy+ perfect, heb GB niet op mijn maxx geprobeert, ik zal eens even vanalles proberen.

Standaard functionaliteit van ICS doet het dus niet, en een appje zoals FoxFi doet het ook niet.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2012 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Nieuwe ICS leak op XDA
676.226.3.en.EU (For Retail EU) ICS Leak [UPDATE]
Be on STOCK 672.180.33.XT910.Retail.en.EU. No frozen apps. No custom recoveries, etc. [If you are rooted use Voodoo's OTA Rootkeeper to Temp unroot before install]

Put the .zip file on your external SD card.

Boot into motorola Recovery.

Install zip.

???

Profit.

(This will not make you stuck. Contains a new radio, update to Smart Actions, and new libs. Also comes with patches to Quickoffice, MotoEmail, SmartDock, SmartCarDock, WelcomeWebtop, Settings, Messaging... mostly small though. Read the rest in the updater-script)
Heb hem nog niet geflashed, maar ben benieuwd of anderen dit misschien al wel gedaan hebben. Hoop dat met een nieuwe radio WiFi veel beter gaat werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithson
Ik had hem net ook gezien ja! Had helaas geen tijd om het nieuws hier te posten. voorlopig ook geen behoefte om hem te flashen, Miui bevalt prima! Ik wacht even jullie ervaring af. Mocht het echte radicale verbeteringen bevatten, dan overweeg ik het toch.

Als je trouwens last hebt van de korte batterij duur op de .33 leak, raad ik je aan om eens MIUI te proberen.
Ik zit nu op 72% battery:
Afbeeldingslocatie: http://s9.postimage.org/4dy8jeoxb/Screenshot_2012_07_07_13_26_22.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
agoNITE schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 11:22:
Nieuwe ICS leak op XDA
676.226.3.en.EU (For Retail EU) ICS Leak [UPDATE]

[...]

Heb hem nog niet geflashed, maar ben benieuwd of anderen dit misschien al wel gedaan hebben. Hoop dat met een nieuwe radio WiFi veel beter gaat werken!
Raad iedereen aan om em te flashen. Is echt butter smooth alles. Over de wifi kan ik niet veel melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon hetzelfde proces doorlopen als de vorige update dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 17:01:
Gewoon hetzelfde proces doorlopen als de vorige update dan?
Wat ik begrijp: update op sdkaart > recovery > wipe cache > flash from sdkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan is hij geupdate? Wie heeft hem er hier nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Net geflashed op mijn bovenstaande manier.
Alle apps bijgewerkt, zit nu in het scherm met 'alle apps starten' oid.

Vind dit wel erg lang duren, nu zo'n 10~15 minuten. Half uur nu :/

Reset heeft alles opgelost.

[ Voor 13% gewijzigd door agoNITE op 07-07-2012 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de batterij beter? Werkt de hotspot functionaliteit. Dat zijn namelijk de 2 enige hekelpunten die ik heb met de .33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 20:52:
Is de batterij beter? Werkt de hotspot functionaliteit. Dat zijn namelijk de 2 enige hekelpunten die ik heb met de .33
Poe, geen idee nog over de batterij. Heb sowieso vakantie nu, gebruik het toestel heel anders als dan op werkdagen. Over de theterfunctie kan ik je niets vertellen, deze gebruik ik namelijk niet.

Kan morgen, als niemand anders dat dan heeft gedaan, wel even voor je kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

An1mA schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 15:11:
[...]

Raad iedereen aan om em te flashen. Is echt butter smooth alles. Over de wifi kan ik niet veel melden.
Dit is een kleine update van 34 MB voor alle mensen die de laatste ICS leak draaien uit mijn post. Deze update is een stuk sneller en makkelijker te installeren ditmaal.

Hier dan weer even een howto:

1. Download dit bestand: http://www.zenid.net/update.zip
2. Zet het bestand op je MicroSD via een reader of datakabel.
3. Zet je telefoon uit, en start hem weer op met de volumeknoppen ingedrukt.
4. Kies in het witte menu: Recovery met volume down. en bevestig met volume up key.
5. Als je de Android op zijn rug ziet liggen druk je: Volume up en down tegelijk in.
6. Kies nu: apply update from external storage, bevestig met power knop.
7. Kies de update.zip en flash deze via je power knop.
8. Terug in het menu kies je wipe cache. GEEN DATA!
9. Start je telefoon opnieuw op.

Klaar :)

Dank agoNITE voor het doorgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08 10:59
Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2012 @ 03:47:
[...]

Dit is een kleine update van 34 MB voor alle mensen die de laatste ICS leak draaien uit mijn post. Deze update is een stuk sneller en makkelijker te installeren ditmaal.
[...]
Behoud je hiermee je Root of moet ik die eerst uitzetten en dan weer aan? Tevens heb ik wat apps gefreezed. Wordt dit een probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Je behoudt je root maar dan moet je inderdaad even tijdelijk unrooten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08 10:59
b.o.n.s schreef op maandag 09 juli 2012 @ 09:23:
Je behoudt je root maar dan moet je inderdaad even tijdelijk unrooten ;)
Maar de apps die ik gefreezed heb zullen wel het probleem zijn. Het staat nl ook bij de orginele leak-update.

Ik neem de gok maar niet zo voor de vakantietijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-09 07:30
Ik denk dat ik hier nog de enige ben die het geduld heeft om de wachten op de officiële OTA ICS update ! (en ik heb laatste week ook geen micro-sd kaartje ter beschikking anders had ik het waarschijnlijk wel al gedaan!:))

In elk geval vind ik het echt wel schandalig aan het worden dat dat zolang moet duren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Leuke tip gevonden op XDA! Ik vond de Youtube kwaliteit verschrikkelijk. Dit is de oplossing:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1529715

Moet je wel de default YT app verwijderen en je hebt root nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2012 @ 03:47:
[...]

Hier dan weer even een howto:

1. Download dit bestand: http://www.zenid.net/update.zip
2. Zet het bestand op je MicroSD via een reader of datakabel.
3. Zet je telefoon uit, en start hem weer op met de volumeknoppen ingedrukt.
4. Kies in het witte menu: Recovery met volume down. en bevestig met volume up key.
5. Als je de Android op zijn rug ziet liggen druk je: Volume up en down tegelijk in.
6. Kies nu: apply update from external storage, bevestig met power knop.
7. Kies de update.zip en flash deze via je power knop.
8. Terug in het menu kies je wipe cache. GEEN DATA!
9. Start je telefoon opnieuw op.

Klaar :)

Heb hem net geupdate, maar nu gaat mn telefoon niet meer aan? Alles gedaan zoals de vorige 2 keer, alles was geupdate, maar na de reboot doet hij niets meer?

Heb hem nogmaals geflashed, alles weer correct gedaan, maar weer niets. Als ik bij de laatste stap hem reboot geeft hij nog het icoontje van dual core technology, maar daarna gaat het scherm zwart.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2012 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinBel
Dan is er waarschijnlijk iets corrupt geraakt in zen /system.
En is ie nu gebricked.
Moet je hem ff unbricken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KevinBel schreef op maandag 09 juli 2012 @ 18:09:
Dan is er waarschijnlijk iets corrupt geraakt in zen /system.
En is ie nu gebricked.
Moet je hem ff unbricken.
En hoe doen we dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In dat geval doe je alle stappen uit mijn eerste howto, dan kijk je of je een werkende telefoon krijgt, en zo ja dan doe je alle stappen uit met 2e howto, dan weer kijken of je toestel werkt en dan alle stappen uit mijn 3e howto.

Misschien handig als iemand mijn 3 posts bij elkaar kan bundelen en dan misschien in het start topic kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi lastig aangezien ik dus al mijn data moet wissen?

Ok, heb gewoon de vorige flash herhaald, dus degene voor de recentste update, en hij doet het weer. Zou ik de allerlaatste nog eens proberen? Weet niet wat er mis is gelopen.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2012 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer nog maar eens, ik heb hem hier met succes erop staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2012 @ 19:02:
Probeer nog maar eens, ik heb hem hier met succes erop staan.
Ok nu wel gelukt. *Hoopt nog steeds op betere batterijduur*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinBel
Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2012 @ 19:17:
[...]

Ok nu wel gelukt. *Hoopt nog steeds op betere batterijduur*
Aah gelukkig! Mooi zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*offtopic*:Wel grappig om te zien dat ik ook Kevin heet, ook uit België ben, en toevallig ook Jupiler fanaat ben.

Wat zouden de updates in deze release zijn? Ik zie enkel het "H" tekentje van de dataverbinding die terug naast de bars staan, in plaats van erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinBel
Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2012 @ 19:32:
[...]

*offtopic*:Wel grappig om te zien dat ik ook Kevin heet, ook uit België ben, en toevallig ook Jupiler fanaat ben.
Wel grappig dat je denkt dat ik uit Belgie kom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KevinBel schreef op maandag 09 juli 2012 @ 20:21:
[...]

Wel grappig dat je denkt dat ik uit Belgie kom :+
Kevin BEL(gië)?

Anywhore, changelog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
Hij belt wellicht gewoon graag. :9
Maar als je je eenzaam voelt, ik ben Belg! Heet wel geen Kevin. :-(

[ Voor 51% gewijzigd door Th1x4nG op 09-07-2012 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2012 @ 19:32:
[...]

Wat zouden de updates in deze release zijn? Ik zie enkel het "H" tekentje van de dataverbinding die terug naast de bars staan, in plaats van erover.
Dat wil ik ook wel eens weten. Ik zag ook dat er enkel en alleen de H en 3G icoon veranderd waren.

Ik heb vandaag ook maar eens een factory reset gedaan want ik bleef last houden van lag in het hele OS. Nu lijkt het beter te gaan. Toestel lijkt nu ook niet meer zo heet te worden met deze nieuwste update.

Wel had ik vandaag toen ik mijn HDMI kabel uit het toestel trok en hij webtop ging afsluiten dat het hele toestel vastliep en een hard reset door alle knoppen ingedrukt te houden de enige optie was om weer een werkende telefoon te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb idd ook het idee dat de batterij langer meegaat. Sta nog op 80% na 10u gebruik met mijn maxx. Voor de rest merk ik niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik een factory reset heb gedaan op de laatste leak van ICS merk ik wel een verschil alles gaat nu veel sneller en soepeler dan voorheen.

Bellen gaat lekker soepel, goed geluid, goed bereik.

Camera lijkt weer wat beter om te gaan met lichtomstandigheden.

Voor de rest weinig tot geen verschil.

Accu zakt wel snel naar 90% maar dan gaat het langzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
Ter info, de officiële ics update is nu ook uit in China. Tijden zijn veranderd lijkt mij, de nieuwe machten nemen het over... http://www.androidcentral...ice-cream-sandwich-update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoezo is de EU versie later dan china india en weet ik veel wat voor andere landen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 14:52:
hoezo is de EU versie later dan china india en weet ik veel wat voor andere landen ?
Europa heeft als continent in tegenstelling tot Azie en Amerika zeer veel verschillende "grote" providers die de update moeten goedkeuren, onder andere dat zorgt voor de delay denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinBel
Met mijn razr maxx nog op de .33
Afbeeldingslocatie: http://twitpic.com/show/thumb/a8nigg.png

Edit: ehm plaatje van twitpic pakt ie dus niet. Ff fixen straks.
Edit2: Fixed, klik plaatje :)

[ Voor 87% gewijzigd door KevinBel op 17-07-2012 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Zag ook dat er een update gevonden is voor 676.226.3.XT910.Retail.en.EU.

Vind de berichten in dat topic echter nogal vreemd, lijkt mij meer een update waarmee Motorola intern zelf iets kan/wil testen. Lees bv ook over dat er met deze update de mogelijkheid is om de webtop partitie te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinBel
In totaal trouwens op 3dagen, 7uur en 8minuten gekregen qua accu.
Had ie nog wel 5% over :P
Plaatje wat ik eerder postte, had ie nog 10% over.

Zitten trouwens wel 3 nachten tussen, zaterdagochtend van de lader afgehaald namelijk.
En ik heb tussen 23:00 en 07:00 als slimme actie dat synchronisatie, mobiele gegevens, wifi allemaal uit, en vliegmodus aan.

Dat bespaart drastisch veel accu namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Wauw, ik dacht dat na mijn weekje vakantie die ICS update er eindelijk wel zou zijn nadat hij al op 2 locaties is uitgerold maar nee hoor. Allemachtig zeg.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:22

MaDLiVe

.-Observer-.

KevinBel schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 21:37:
In totaal trouwens op 3dagen, 7uur en 8minuten gekregen qua accu.
Had ie nog wel 5% over :P
Plaatje wat ik eerder postte, had ie nog 10% over.

Zitten trouwens wel 3 nachten tussen, zaterdagochtend van de lader afgehaald namelijk.
En ik heb tussen 23:00 en 07:00 als slimme actie dat synchronisatie, mobiele gegevens, wifi allemaal uit, en vliegmodus aan.

Dat bespaart drastisch veel accu namelijk.
Heerlijk die RAZR maxx, wil hem binnenkort samen met een verlenging gaan halen. Maar wacht nog een beetje op een prijsdaling.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
citruspers schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 14:17:
Wauw, ik dacht dat na mijn weekje vakantie die ICS update er eindelijk wel zou zijn nadat hij al op 2 locaties is uitgerold maar nee hoor. Allemachtig zeg.....
Valt vies tegen inderdaad. Je hoort er ook niets meer over eigenlijk (vwb officiële berichtgeving).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
Allen,

Nieuw bericht op facebook pagina van Motorola Europe:
Motorola Europe
We wanted to give you an update on when you can expect to have the ICS upgrade delivered to your RAZR and RAZR MAXX phones. We are in the process of putting the final touches on the software so the end experience is the best we can make it. We expect the roll out to recommence in August. We appreciate that this delay is frustrating but want to assure you we're working hard to bring the best ICS experience to you as quickly as we can.

Maw: officiele update komt er niet voor eind augustus !!! Schandalig maar goed, allen dan maar flashen zeker?

--> ik ga m'n razr voor de eerste maal flashen met een custom ROM.

Kan iemand mij bevestigen,
Met de fastboot package moet je geen full wipe (enkel 'wipe cache') doen en verlies je dus geen data/apps ??
http://www.eternityprojec...ackage-for-motorola-razr/
is dit nu de beste / makkelijkste methode ?

Vervolgens zou ik graag upgraden naar de nieuwste (??) versie : 676.226.3.en.EU (For Retail EU)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1755764

Wie kan mij enkele instructies geven en mij waarschuwen voor de pitfalls van dit upgradeproces?

Of is de tutorial van AndyV1979 nog steeds up-to-date ?

Dank alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Allemachtig zeg, volgens mij krijgt mijn Transformer nog eerder Jelly Bean dan mijn Razr ICS....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinBel
Dat is toch wel vreemd.. Ze rollen wel de maxx in duitsland (en nederland ivm import vanuit DE) met android 4.0.4, dus de software is er wel.. Duurt wel lang voor jullie hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
citruspers schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 13:40:
Allemachtig zeg, volgens mij krijgt mijn Transformer nog eerder Jelly Bean dan mijn Razr ICS....
Ik ben 'm op dit moment aan het flashen, met de RSD Lite 5.7 tool -> uitgegeven door Motorola zelf is het een fluitje van een cent! Echt maar een paar stappen. De tool zelf doet àl het werk. Momenteel is hij bezig met 'android wordt bijgewerkt - App 105 van 130 wordt geoptimaliseerd' == mijn apps en voorkeuren zijn behouden gebleven.
Nu flash ik nog even die .226.3 update!

Na 2 min wachten: netjes gestart in ICS (!!)
Eerst indrukken: véél smoother dan GB !! En àlles is bewaard -> ik doe mijn berichten open... alles nog aanwezig. Wat kun je meer willen. Sterk aan te raden!!

(in het begin, eerste minuten, moet je het hem wel wat tijd geven want is hij in de achtergrond vanalles aan het bijwerken en 'optimaliseren')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Okee, ik wist nog niet dat er al een official Fastboot was voor de EU ICS, dus dat ga ik nu dan maar even doen.

Dus, RSD 5.7 geinstalleerd, de Fastboot van je eerste link is aan het downloaden, daarna dus rooten en upgraden (wederom via Fastboot en RSD)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
citruspers schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 15:32:
Okee, ik wist nog niet dat er al een official Fastboot was voor de EU ICS, dus dat ga ik nu dan maar even doen.

Dus, RSD 5.7 geinstalleerd, de Fastboot van je eerste link is aan het downloaden, daarna dus rooten en upgraden (wederom via Fastboot en RSD)?
Ik heb niet geunroot... als ik root nodig heb stel ik dat wel snel even opnieuw in.
Heb deze link gebruikt http://www.eternityprojec...ackage-for-motorola-razr/
droid-developers link downloadt sneller.... daarna na het opstarten onmiddellijk de update geïnstalleerd van in deze thread op pagina 50, alles gaat zoveel smoother, beter dan verwacht

EDIT: wow, ik ben echt sérieus verrast door ICS! Had ik dat geweten was ik al 2 weken overgestapt (maarja, ik wilde nog wachten op de officiële release maar Motorola gaat hier echt zwaar uit de bocht)
Nogmaals; ten zeerste aan te raden via RSD Lite. Als er iemand instructies wilt, laat maar weten.

[ Voor 15% gewijzigd door lowlow op 20-07-2012 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Ik denk dat ik er wel uit kom, dankjewel!
Met de update van pagina 50 bedoel je de update.zip, niet de link naar XDA toch?

EDIT: meh, hij blijft wel erg lang hangen op "starting applications" na het fastboot flashen. Aan de andere kant zijn het er wel 134 dus ik wacht rustig af.

ah, hij is al klaar :)

[ Voor 43% gewijzigd door citruspers op 20-07-2012 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
citruspers schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 16:34:
Ik denk dat ik er wel uit kom, dankjewel!
Met de update van pagina 50 bedoel je de update.zip, niet de link naar XDA toch?

EDIT: meh, hij blijft wel erg lang hangen op "starting applications" na het fastboot flashen. Aan de andere kant zijn het er wel 134 dus ik wacht rustig af.

ah, hij is al klaar :)
Jip update.zip is 'm. Al heb ik wel exact dezelfde update gebruikt die van XDA kwam. Zoals ik al zei, in het begin wat geduld maar dat is het boterzacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Misschien handig om de 3 stappenplannen om van 651.167.26.XT910.Retail.en.EU (Gingerbread 2.3.6) naar 676.226.3.Retail.en.EU (Laatste Ice Cream Sandwitch 4.0.4 leak) even in 1 post te zetten.
  • Stap 1 (van 651.167.26.XT910.Retail.en.EU naar 672.180.17.XT910.Retail.en.EU)
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 02:06:
Vandaag de hele dag bezig geweest met ICS op mijn Motorola RAZR xt910.

Hier een howto voor alle mensen die ook graag willen upgraden naar de laatste leaked versie van ICS 4.0.4 voor de Motorola RAZR xt910.

Belangrijke informatie:

- Voor deze update heb je geen root nodig, geen versie 2.3.6 van Android.
- Je kunt niet meer terug naar versie 2.3.5 of versie 2.3.6 alleen nog maar hoger dan deze leaked versie.
- Versie van de leak: 651.167.26.XT910.Retail.en.EU OTA 672.180.17.XT910.Retail.en.EU
- een losse microsd kaart is vereist.

Dit is de laatste leaked versie van ICS voor de motorola RAZR xt910 ICS 4.0.4.

Let op! Alle gegevens gaan verloren zoals foto's, contacten, programma's enz.

Wat moet je doen:

1. Download de Motorola USB drivers hier: http://www.zenid.net/MotoHelper.exe

2. Download dit pakket: http://www.zenid.net/ICS.zip

3. Installeer de USB drivers.

4. unzip nu het pakket: ICS.zip hieruit komt een map met de naam: MOTO

5. Als het goed is zie je in deze map 5 bestanden staan plus een map.

6. Selecteer nu alleen de 5 bestanden (niet de map) en kopieer deze naar je bureaublad.

7. Zorg dat je een externe microsd in je telefoon heb zitten en sluit je telefoon aan op je computer en zet deze gewoon als opslag medium zodat je met je computer bij de inhoud van je SD kaart kan komen. Je kunt het ook via een adapter doen. Kopieer je nu het bestand uit de map MOTO/SD/update.zip naar de root van je sd kaartje. Dus op je sd kaartje staat alleen update.zip

8. Zet nu je telefoon uit. Houd nu de volume + en - samen ingedrukt en druk ook op de power knop.

9. Je komt nu in een menu met keuzes. selecteer met volume down de optie: AP Fastboot.

10. Sluit nu je telefoon aan op je computer via de USB kabel. Als alles goed gaat mag je geen foutmelding krijgen van windows over drivers niet gevonden en ook moet er op je telefoon staan: usb connected.

11. Ga nu in Windows naar start en kies: uitvoeren en type: cmd en type: cd desktop

12. Type nu: eprj-mfastboot flash boot boot_new.img

13. en: eprj-mfastboot flash system system_signed

14. Als hij klaar is houd je de powerknop + volume up en down ingedrukt tot je telefoon een reboot gaat uitvoeren. als je ziet dat het scherm zwart wordt dan laat je de powerknop los en houd je de volume up en down ingedrukt net zo lang tot je weer in het menu zit met de witte teksten. Kies daar: recovery.

15. Je telefoon gaat nu booten tot je een android mannetje op zijn rug ziet liggen.

16. druk nu op de volume up en down tegelijk kort en je ziet een blauw keuze menu.

17. kies nu: apply update from external storage.

18. Blader naar update.zip en selecteer en flash deze.

19. Doe nu weer in het menu een: wipe factory / cache.

20. Je hebt nu ICS 4.0.4.

Dit heeft voor mij perfect gewerkt en ik heb alles een beetje bij elkaar geharkt en software bij elkaar gezet etc om het voor jullie wat makkelijker te maken. Ik ben verder niet aansprakelijk voor het uitvoeren van deze stappen het is je eigen keus.
  • Stap 2 (van 672.180.17.XT910.Retail.en.EU naar 672.180.33.XT910.Retail.en.EU)
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 02:09:
Howto: Update de leaked versie van ICS naar de nieuwe release van een nieuwe leaked versie.

Deze howto: is voor alle mensen die al eerder de update uit mijn howto hebben gevolgd uit deze post van mij: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/38432390

We gaan dus van 672.180.17 naar: 672.180.33.

Welke vernieuwingen er zijn en wat er anders is is niet geheel bekend en de update zal maar minimaal zijn gezien het lichtelijk oplopen van het BUILD nummer. B.o.n.s. wist te melden dat hij dacht dat de camera wat soepeler aanvoelt.

Gegevens op je toestel blijven bewaard er hoef geen volledige wipe gedaan te worden.

Zorg voor ongeveer 75% accustroom.

Het lijken erg veel stappen maar ze staan wat kort omschreven per stap.

Let’s go:

1. Download dit bestand: http://www.zenid.net/ICSupdate.zip
2. Pak het bestand uit.
3. In de map zitten 6 bestanden.
4. Kopieer het bestand: update.zip naar de microsd kaart van je RAZR (niet in het intern geheugen zetten dat werkt niet.) Je kan het bestand op je microsd kaart zetten door je RAZR aan te sluiten op je PC met USB kabel en dan kiezen voor opslag modus.
5. Schakel daarna je RAZR uit.
6. Kopieer nu de andere bestanden uit de map: ICSupdate naar je bureaublad toe.
7. Houd nu van je RAZR alle knoppen in: power + vol up en down.
8. Als je het goed doet zie je een wit menu. Selecteer met de volume knop omlaag: AP Fastboot bevestig dit met volume up.
9. Sluit je razr op de USB kabel aan.
10. Ga nu in windows naar start > uitvoeren en type: cmd
11. Type: cd desktop (druk enter).
12. Type: eprj-mfastboot flash boot boot_new.img (druk enter).
13. Type: eprj-mfastboot flash system system_signed (druk enter). Kan even duren. Hij is pas klaar als je weer de cursor achter desktop> ziet knipperen.
14. Koppel kabel af.
15. Druk 1x op de powerknop van je RAZR, toestel gaat uit dan.
16. Houd weer alle knoppen in: eerst vol up en down, en dan power tot het witte menu.
17. Kies: recovery met vol down. Bevestig je keuze met volume up.
18. Je ziet een android op zijn rug liggen.
19. Druk nu op volume up en down samen.
20. Je ziet nu een blauw menu. Kies daar met volume up en down:
21. Wipe cache. NIET data want dan ben je alles kwijt van je gegevens.
22. Kies dan: Apply update from external storage. Bevestig dit met je power knop.
23. Kies de update.zip en bevestig je keuze met de power knop.
24. Toestel gaat nu flashen kan even duren allemaal. Best lang ja. Heel lang.
25. Kies reboot en je bent weer helemaal bij.

Met dank aan b.o.n.s. voor zijn oplettendheid en doorgeven dat er een nieuwe versie beschikbaar is. en met dank aan mijzelf voor het wederom beschikbaar stellen van mijn eigen servers en voor het samenvoegen van het pakket :+
  • Stap 3 (van 672.180.33.XT910.Retail.en.EU naar 676.226.3.Retail.en.EU )
1. download het update bestand bestand (34,8 MB) http://crackflasher.com/d...33.XT910.Retail.en.EU.zip
2. kopieer het bestand Blur_Version.676.226.3.XT910.Retail.en.EU.zip naar de microsd kaart van je RAZR (niet in het intern geheugen zetten dat werkt niet.) Je kan het bestand op je microsd kaart zetten door je RAZR aan te sluiten op je PC met USB kabel en dan kiezen voor opslag modus.
3. Schakel daarna je RAZR uit.
4. Houd nu van je RAZR alle knoppen in: power + vol up en down.
5. Kies: recovery met vol down. Bevestig je keuze met volume up.
6. Je ziet een android op zijn rug liggen.
7. Druk nu op volume up en down samen.
8. Je ziet nu een blauw menu. Kies daar met volume up en down:
9. Wipe cache. NIET data want dan ben je alle gegevens kwijt.
10. Kies dan: Apply update from external storage. Bevestig dit met je power knop.
11. Kies de Blur_Version.676.226.3.XT910.Retail.en.EU.zip en bevestig je keuze met de power knop.
12. Toestel gaat nu flashen kan even duren allemaal. Dit duurde bij mij niet erg lang, omdat het een kleine update betreft
13. Kies reboot en je bent weer helemaal bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Um, volgens mij doen jullie VEELS te moeilijk, maar wel uitegebreid om van gb of welke rom om naar 676.226.3 te gaan.
Eerst deze fastboot met rsdlite flashen.
Dan stap 3 en je zit op de meeste snelle en stabiele ICS =)

[ Voor 3% gewijzigd door An1mA op 21-07-2012 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
An1mA schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 00:10:
Um, volgens mij doen jullie VEELS te moeilijk, maar wel uitegebreid om van gb of welke rom om naar 676.226.3 te gaan.
Um, geen idee...is mijn eerste Motorola met Android, dus voor mij vrij nieuw :p
Maar, die 2 bovenstaande leaks + 1 update zijn natuurlijk met een week er tussen uitgekomen. Die om alles in 1x te doen hadden wij een maand geleden niet natuurlijk.

Misschien een idee dat jij een stappenplan(netje) schrijft voor de door jou beschreven optie? Misschien wel zo handig voor mensen die er (zoals ik) weinig verstand van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 2 vraagjes voor jullie. Ik heb sinds kort de Retina macbookpro, dus de tools en guides die hier staan kan ik niet meer toepassen? Enige tips?

Verder heb ik net een hdmi kabel voor de maxx gekocht, maar als ik hem aansluit op de tv, gebeurt er niets. In de instellingen staat alles goed normaal. Verder draai ik de .33. Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 12:01:
Nog 2 vraagjes voor jullie. Ik heb sinds kort de Retina macbookpro, dus de tools en guides die hier staan kan ik niet meer toepassen? Enige tips?
Geen ervering mee, sorry.
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 12:01:
Verder heb ik net een hdmi kabel voor de maxx gekocht, maar als ik hem aansluit op de tv, gebeurt er niets. In de instellingen staat alles goed normaal. Verder draai ik de .33. Wat doe ik verkeerd?
Krijg je geen selectiescherm zoals dit?
Afbeeldingslocatie: https://motorola-global-eng.custhelp.com/rnt/rnw/img/enduser/sundock7.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nop, mn gsm doet niets? En de kabel werkt vermoed ik, want als ik de gsm uittrek, zegt hij dat er niets insteekt, maar als ik ik hem dan terug insteek, word het beeld gewoon zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 12:26:
Nop, mn gsm doet niets? En de kabel werkt vermoed ik, want als ik de gsm uittrek, zegt hij dat er niets insteekt, maar als ik ik hem dan terug insteek, word het beeld gewoon zwart.
Hm, heb helaas geen kabel om het te testen :(
Je hebt onder Systeeminstellingen > Weergave > HDMI-aansluiting wel aangevinkt ?

Afbeeldingslocatie: http://localhostr.com/files/FOyEIay/Screenshot_2012-07-21-12-48-25.png

Kan het ook iets met resoluties die misschien niet door je beeldscherm wordern ondersteund?
Quote van droidforums.net:
Not that it helps right at the moment, but the first couple of Bionic leaks had the same issue - but with the past couple of leaks have fixed it. I suspect that the next RAZR update will include the fix (which I believe was simply a matter of adding 1366x768 resolution support to the stock launcher)

[ Voor 38% gewijzigd door agoNITE op 21-07-2012 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de settings staan zoals de screenshot. de tv waar ik het mee probeer doet 1920 en de meeste daaronder. Snap dus niet waar de fout zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 13:38:
de settings staan zoals de screenshot. de tv waar ik het mee probeer doet 1920 en de meeste daaronder. Snap dus niet waar de fout zit.
Ik weet niet of je de Razr op een PC/Laptop ofzo aansluit. Maar kan het zijn dat je op welk systeem je hem aansluit, moet kiezen welke ingang gebruikt wordt? HDMI, DVI etc..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op een tv, de input staat op de ingang waar de gsm insteekt. Ben geen leek meer. lijkt me eerder iets software matig bij de razr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinBel
Wat voor TV heb je?
Uit welk jaar komt ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een samsung van 2 jaar geleden. Juiste type moet ik ff zoeken, het is dus zeker geen oude tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

An1mA schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 00:10:
great thanx!

supersimpel eigenlijk

edit2: na een herstart verdwijnen m'n widgets :s (apex)
iemand al voorgehad?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2012 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Heb wat raars met mijn Razr, 4 weken vakantie gehad dus lang geen muziek geluisterd.

Wat is er aan de hand? Op GB werkte mijn oordopjes prima. Kreeg ook mooi dat icoon in de notificatie balk te zien. Nu voor het eerst op ICS, headset aansluiten > play > geluid over de speaker. Ook geen icoon in de notificatie balk :S.

Telefoon een reboot gegeven, weer proberen. Niks, beetje gedraaid met de 3.5mm jack, toen kreeg ik wel geluid. Maar alsnog geen icoon :S

Iemand enig idee of dit ICS gerelateerd is? Of is mijn aansluiting kaduuk?

Edit #1:
Bijzonder, lees op motorola forums dat je geen icoon hoort te krijgen :/
Edit #2:
Merk dat als ik de headset een klein duwtje geef als hij er max. inzit, hij wel herkend wordt, apart.
Thuis maar eens met een tandenstoker prutsen.

[ Voor 18% gewijzigd door agoNITE op 24-07-2012 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinBel
Ik had dat ook met mijn Droid3.
Zit gewoon stof in je aansluiting.
Even pielen met een naald.
En idd je krijgt geen icoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
KevinBel schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 12:30:
Ik had dat ook met mijn Droid3.
Zit gewoon stof in je aansluiting.
Even pielen met een naald.
En idd je krijgt geen icoontje.
Voorzichtig met een paperclip gedaan. Lijkt beter te zijn.
Jammer dat er geen icoon is trouwens..moet t nu in het menu checken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de indruk dat de batterij van mijn razr maxx weer wat achteruit gaat. Heb hem vandaag 10 min met google navigatie gebruikt, verder wat gesurft, en zit al onder de helft. Ik hoop dat ik binnenkort de officiele release er op kan zetten, want deze leak is toch niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinBel
Raar, die van mij gaat gewoon gemiddeld 3 dagen mee, minimaal 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KevinBel schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 21:47:
Raar, die van mij gaat gewoon gemiddeld 3 dagen mee, minimaal 2 dagen.
heb nu een truukje toegepast dat ik eens ergens had gelezen( wellicht hier?)

Leeg laten lopen tot 5% en dan volledig tot 100% laden terwijl hij afstaat, heb nu na een dag nog 70%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Dat is vooral een calibratie van de batterij readout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giwain
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08-09 19:54
Heeft er iemand al de tethering optie geprobeerd met de 4.0.4? Ik ben erg teleurgesteld dat ik dit maar niet aan de praat krijg, of zou dit aan Windows Starter kunnen liggen? Ik krijg nochtans melding dat er een wifi verbinding met internet is en ik kan mij er ook op inloggen maar krijg geen ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinBel
Ik heb wifi hotspot al gebruikt, en kan gewoon goed verbinding maken vanaf mijn laptop, geen problemen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er ook problemen mee. Vanaf ik de hotspot functie aanzet, geeft de motorola meteen een melding dat de gegevens verbinding verbroken is. Ik kan met de pc wel gewoon verbinden, maar zonder internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaurentS
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08 08:01
Bij mij werkt de Wifi hotspot ook niet op 2.3.5... Ik kan verbinding maken met mijn laptop, maar een site laden werkt gewoonweg niet.

Ook heb ik sinds kort wat problemen met mijn batterij. Ik moet wel zeggen dat ik hem nu intensiever gebruik dan voordien. Ik heb gemerkt dat 3-3.5 uur het maximum is van screen on time dat ik haal? Is dat hetzelfde bij jullie? (ik heb het hier over de gewone Razr, niet de Maxx).

Ik heb ook net gemerkt dat er in 'Help centrum' verschillende filmpjes zitten met uitleg over ICS. Wel nog altijd geen update... jullie ook niet? Of zit iedereen op leak?

[ Voor 17% gewijzigd door LaurentS op 28-07-2012 15:33 ]

Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinBel
Ik zit op een officiele .33 van 4.0.4,
Dit omdat ie bij mij zo werd geleverd (Nieuwe Maxx)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinBel
Iemand hier ervaring met de Motorola Razr HD Dock?
Want ik wil namelijk een vervanging voor mijn PC hier, terwijl ik mijn scherm, toetsenbord en muis wel hou.
En zover ik kan lezen, kan dat dus hiermee.

Dus daarom mijn vraag, omdat ik graag ervaringen van iemand anders hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen ervaring er mee, maar het lijkt me niet echt een vervanger voor een PC, het gaat idd, in combinatie met nettop maar heeft volgens mij nog teveel tekortkomingen.

Verder vroeg ik me af of er mensen zijn met Cyanogen mod op hun razr, want de leak vind ik niet echt schitterend meer ivm batterij, en over de cyanogen lees ik toch veel positieve reacties.
Pagina: 1 ... 13 ... 18 Laatste