Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• agoNITE
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 07:42
Zou iemand op de ICS leak deze widget eens willen proberen:
ClockWidget for ICS

Kan hem wel installeren, maar niet zichtbaar in widget overzicht :S

Hm, herstart heeft hjet gefixt. Wel raar, heb het idee dat dat met meer widgets gebeurt.

agoNITE wijzigde deze reactie 23-06-2012 21:15 (13%)

• marcos5
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 23-04 19:55
Ik ben ook al een tijdje in de gaten aan het houden wanneer de Razr Maxx uitkomt in Nederland (als ie uitkomt).

Nu was ik dit weekend in Manchester, en aangezien hij in Engeland al sinds 18 mei officieel uit is, dacht ik, dan kan ik hem mooi daar kopen. Not dus. Ik ben in alle mogelijke electronicazaakjes en belwinkels geweest in het centrum, maar slechts in 1 (Dixons) hadden ze de Razr en nergens de Razr Maxx. Het lijkt erop dat hij in Engeland alleen via het internet verkocht wordtd.

De meeste winkels hadden zowiezo niks van Motorola, of soms alleen de Xoom tablet, kortom maar wachten tot hij in Duitsland uitkomt (hopenlijk vanaf 1 juli ?)

• andyv1979
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 11-11-2013
even tussen de haakjes door:

Ik heb vandaag een erg coole feature ontdekt in ICS.

Het is in ICS nu ook mogelijk dat wanneer je een micro-hdmi kabel aansluit op je TV om nu ook te kiezen voor webtop en hiermee webtop volledig te gebruiken op je TV. In versie 2.3.5 was dit niet mogelijk en kun je webtop alleen starten via een laptop dock van Motorola. Maar nu kan het dus ook gewoon zo! Wat ik daarbij erg cool vindt is dat je scherm van je telefoon veranderd in een volwaardig touche/mouse pad waarmee je de pijl kan sturen op je TV en ook heb je een linker en rechtermuisknop op je scherm van je telefoon maar je kan ook gewoon dubbelklikken op het touchpad.

• Th1x4nG
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 04-04 00:31
Klinkt cool, krijg bijna zin om een micro-HDMI-kabel te bestellen :p

Desktop | 13" MBA 2013 | Nexus 5 | RX100 II | PSN: Th1x4nG

• Ikje1979
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 09:04
Vraag voor de mensen die hun Razr al hebben opgewaardeerd naar ICS, zit swype er nog steeds in?

• agoNITE
quote:
Ikje1979 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 08:44:
Vraag voor de mensen die hun Razr al hebben opgewaardeerd naar ICS, zit swype er nog steeds in?
Jazeker, maar gebruik het zelf niet. Onlangs SwiftKey 3 aangeschaft. Ook een aanrader!

• Ikje1979
quote:
agoNITE schreef op maandag 25 juni 2012 @ 09:35:
[...]

Jazeker, maar gebruik het zelf niet. Onlangs SwiftKey 3 aangeschaft. Ook een aanrader!
Mooi dan toch maar eens kijken voor ICS, de officiële versie zal nog wel even op zich laten wachten.

• agoNITE
quote:
Ikje1979 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:08:
[...]

Mooi dan toch maar eens kijken voor ICS, de officiële versie zal nog wel even op zich laten wachten.
Zeker doen! Ik was exclusief de tijd die het toestel nodig had met flashen, nog geen 10 minuten kwijt!
Stock ICS UI is ook erg gelikt, ben alleen niet echt tevreden over hoe folders eruitzien. Vind dat ronde niet echt bij de rest passen, maar goed, is mijn mening maar :P

• andyv1979
Voor de mensen die graag swype gebruiken:

Meld je hier als beta tester aan: http://beta.swype.com/ je kunt dan de allernieuwste officiële swype keyboard downloaden die er zeer gelikt uitziet! Je kan hem exclusief downloaden na aanmelding. Deze werkt echt onwijs goed en er zitten tal van nieuwe functies in.

Hij ziet er echt heel strak uit op de RAZR. lekker klein maar toch heel nauwkeurig.

• citruspers
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 03:00
quote:
andyv1979 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 01:16:
even tussen de haakjes door:

Ik heb vandaag een erg coole feature ontdekt in ICS.

Het is in ICS nu ook mogelijk dat wanneer je een micro-hdmi kabel aansluit op je TV om nu ook te kiezen voor webtop en hiermee webtop volledig te gebruiken op je TV. In versie 2.3.5 was dit niet mogelijk en kun je webtop alleen starten via een laptop dock van Motorola. Maar nu kan het dus ook gewoon zo! Wat ik daarbij erg cool vindt is dat je scherm van je telefoon veranderd in een volwaardig touche/mouse pad waarmee je de pijl kan sturen op je TV en ook heb je een linker en rechtermuisknop op je scherm van je telefoon maar je kan ook gewoon dubbelklikken op het touchpad.
Dit kon al met een pakketje op XDA genaamd "Nebtop" of "Webtopmod" (een van de twee was de dock hack, de andere een complete ubuntu webtop omgeving). :)

I'm a photographer, not a terrorist

• Ikje1979
quote:
andyv1979 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:26:
Voor de mensen die graag swype gebruiken:

Meld je hier als beta tester aan: http://beta.swype.com/ je kunt dan de allernieuwste officiële swype keyboard downloaden die er zeer gelikt uitziet! Je kan hem exclusief downloaden na aanmelding. Deze werkt echt onwijs goed en er zitten tal van nieuwe functies in.

Hij ziet er echt heel strak uit op de RAZR. lekker klein maar toch heel nauwkeurig.
_/-\o_ Bedankt, voor zowel de uitleg om ICS op je Razr te zetten en de swype beta. _/-\o_

• andyv1979
quote:
citruspers schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:28:
[...]

Dit kon al met een pakketje op XDA genaamd "Nebtop" of "Webtopmod" (een van de twee was de dock hack, de andere een complete ubuntu webtop omgeving). :)
Oh ja wist ik niet ik zie het inderdaad :) kan nu dus ook standaard :)

• An1mA
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 10:34
Iemand al MIUI geprobeerd? Ik ga em zo als 2nd boot installeren, hopen dat alles vlekkeloos gaat.
En ik neem aan dat de meeste van jullie op EU ICS leak zitten ipv de Chinese?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/874760

• Kevinneke
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 24-04 17:40

Kevinneke

Nikonian

Heb gisteren mijn order van amazon.de geannuleerd, en de bestelling bij .co.uk geplaatst. Was het wachten beu, en dat allemaal omdat hij in europa met ICS zou shippen. Gisteren dus besteld, vandaag verzonden, met wat geluk heb ik hem woensdag al. Eindelijk de Razr Maxx. Shipt dan natuurlijk wel met GB, maar als ik jullie hier mag geloven staat ICS er binnen het kwartiertje op zonder al teveel kennis van zaken?

www.facesofecuador.com

• Th1x4nG
  • Laatst online: 04-04 00:31
Yes, het is mij ook gelukt, dus dan lukt het iedereen :) gewoon de stappen van andy volgen

Desktop | 13" MBA 2013 | Nexus 5 | RX100 II | PSN: Th1x4nG

• cuberob
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 23-04 10:03
quote:
Kevinneke schreef op maandag 25 juni 2012 @ 20:28:
Heb gisteren mijn order van amazon.de geannuleerd, en de bestelling bij .co.uk geplaatst. Was het wachten beu, en dat allemaal omdat hij in europa met ICS zou shippen. Gisteren dus besteld, vandaag verzonden, met wat geluk heb ik hem woensdag al. Eindelijk de Razr Maxx. Shipt dan natuurlijk wel met GB, maar als ik jullie hier mag geloven staat ICS er binnen het kwartiertje op zonder al teveel kennis van zaken?
ah ben benieuwd hoe hij bevalt! Houd zelf ook amazon.de wel is in de gaten en hij is daar wel auf lager nu alleen dan de versie van 544 euro!? http://www.amazon.de/Moto...qid=1340658423&sr=1-1 kan verder geen verschil ontdekken en je kan ook nog wel gewoon bij de goedkopere (450 euro) versie komen: http://www.amazon.de/gp/p...UTF8&m=A3JWKAKR8XB7XF

heel apart, maar goed, hopen dat jij hem nu iig snel binnen krijgt!

edit: ah nvm, zie het verschil al, degene auf lager wordt verzonden/geleverd door "okluge" wat dat dan ook mag zijn

cuberob wijzigde deze reactie 25-06-2012 23:10 (5%)
Reden: niet goed gekeken.

|| PSN/Gamertag: Cuberob ||

• René H
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 09:18
Yes, gelukt! Ik had uiteindelijk ook het geduld niet meer en ben als volslagen beginneling gisteravond maar in het diepe gesprongen. Op een paar hick-ups na is het gelukt, geen androidmannetje op zijn rug maar een met een driehoek en ik zat even te klooien om hem in USB connect te krijgen. Werkt verder feiloos!
Wel een vraag, vanmorgen nog een uur zitten googelen om te kijken of ik de starticonen op het lockscreen kan aanpassen, berichtenicoon moet natuurlijk whatsapp worden. Iemand een tip?

• Quebec-One
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 19-03 21:30
quote:
René H schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:51:
Yes, gelukt! Ik had uiteindelijk ook het geduld niet meer en ben als volslagen beginneling gisteravond maar in het diepe gesprongen. Op een paar hick-ups na is het gelukt, geen androidmannetje op zijn rug maar een met een driehoek en ik zat even te klooien om hem in USB connect te krijgen. Werkt verder feiloos!
Wel een vraag, vanmorgen nog een uur zitten googelen om te kijken of ik de starticonen op het lockscreen kan aanpassen, berichtenicoon moet natuurlijk whatsapp worden. Iemand een tip?
Als ik de posts op XDA lees, is dit niet mogelijk. Je kan wel in de Play Store op zoek gaan naar een vervangende lockscreen.

• CLB
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
Misschien kun je met Desktop VisualizeR het een en ander aanpassen...

XNB Destiny IV15: 15,6" 1920x1080 mat/ nVidia GTX675 2GB GDDR5 / Intel Core i7 3610QM 3,3GHz/ 8192MB 1600MHz RAM
512GB SSD + 750GB HDD/ Integrated Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi N, HDMI, USB 3.0, FireWire & eSata / Windows 7 HP 64 bit

• René H
Ik was er al bang voor, google heeft in zoverre geholpen dat ICS op de HTC met sense deze future wel heeft.
Nou ja, ik zal eens wat alternatieven bekijken.

• Mithson
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 18-04 14:34
Ik ben nu ook bezig met de ICS leak how-to, maar het flashen van system_signed duurt toch wel erg lang. Hij flasht hem in drie delen van ieder ongeveer 262mb.

'Sending system' duurde bij het eerste deel zo'n 13 minuten, terwijl het tweede deel al 20 minuten duurde... het derde deel is nu zelfs al 40 minuten bezig. Het 'writen' van het system duurt bij het eerste en tweede deel ongeveer 25 seconden.

Is dit normaal? Ging het bij jullie ook zo?

Mithson wijzigde deze reactie 26-06-2012 12:40 (2%)
Reden: typo

Motorola Razr XT910 - MSI Wind u100 (vanwege (geen) budget)

• René H
Nee, duurde per deel nog geen minuut.
Geen idee waarom dit verschilt, moet zeggen dat ik dan ook een beginner ben.

• Mithson
Het flashen is inmiddels gelukt! Het heeft ongeveer anderhalf uur geduurt, dit zou echter kunnen liggen aan dat ik het via mijn netbookje heb geflashed. En dat de sd-kaart in mijn Razr ook niet al te snel is... dan nog is anderhalf uur best wel veel.

Nu krijg ik echter op mijn Razr niet een android poppetje op zijn rug maar net zoals jij, René H, een android poppetje met een uitroepteken.. wat nu?

• René H
Ik ben gewoon doorgegaan.

• Mithson
quote:
Nou, dan ga ik ook maar door;) De kans op een hardbrick in nogal klein, aangezien ik een factory cable heb.

update: Het is gelukt, ik heb nu ICS _/-\o_

Mithson wijzigde deze reactie 26-06-2012 13:27 (8%)
Reden: update

• Kevinneke

Kevinneke

Nikonian

Hij is gisterenavond uit the UK verzonden, met wat geluk heb ik hem morgen al? Zijn er hier trouwens nog mensen met de maxx, of alleen de gewone?

www.facesofecuador.com

• gemertp
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 11-04 11:00
For those asking for information about the ICS upgrade for RAZR, we have had a delay which means we’re unable to roll out in Q2 as planned.

We’re working through the changes that need to be made to the software to ensure you get the best experience from all the new features ICS will bring.

We will update you when we have further details on a new roll out date.
Het zat er op zich aan te komen, maar ben toch nog wel teleurgesteld. Ook gezien het feit dat het andere fabrikanten wel gelukt is om inmiddels ICS updates uit te brengen voor hun telefoons.

• lowlow
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 16-04 22:46
quote:
gemertp schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:08:
[...]

Het zat er op zich aan te komen, maar ben toch nog wel teleurgesteld. Ook gezien het feit dat het andere fabrikanten wel gelukt is om inmiddels ICS updates uit te brengen voor hun telefoons.
wat een ongelooflijk k*tmerk motorola !! Ze hebben 3 maand de tijd = 'Q2', communiceren 0,0 met hun klanten en een paar dagen voor de uiterste deadline komen ze af met hun delay

Maar toch ga ik nog geen leaked ROM installeren want met dit nieuws zeggen ze zelf impliciet dat de huidige versie nog niet helemaal 100% bugvrij is "en dus nog niet het maximale haalt uit de ICS ervaring"
Als het te lang duurt ga ik wellicht wel overstag ...

• misterx11
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 24-04 20:35
zit er ernstig aan te denken om toch ook maar de leaked versie te gaan installeren met de howto van andyv1979

Iemand deze methode al geprobeerd komende vanaf versie 2.3.5 non efigs?

• andyv1979
quote:
gemertp schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:08:
[...]

Jammer inderdaad :(

Het duurt allemaal veel te lang bij niet alleen Motorola maar ook bij Samsung etc, want eer ze eens daadwerkelijk beginnen met uitrollen van ICS dan is deze al echt maanden uit en is de source allang vrijgegeven. Dadelijk hebben we eindelijk ICS op onze RAZR staan en komt Jelly alweer uit :S kun je daar weer op gaan zitten wachten, waarvan dan waarschijnlijk geen update meer van komt voor de RAZR.

Ik weet nog goed dat ik al maanden ICS op mijn SGS2 was aan het gebruiken voordat deze eens daadwerkelijk uitgerold werd door Samsung.

• lowlow
@andyv1979,
Welke versie is dat precies die jij gebruikt in je stappenplan (stap 1)? OTA?
Zou je eens een screenshot kunnen opladen van je 'over de telefoon' -> software pagina ?

En ten slotte, dit is de recentste en.EU versie die op het internet zweeft ? Nu ik 'm evt toch wil manueel updaten had ik natuurlijk graag het nieuwste gehad..! Thanks!

• DiMacho
  • Registratie: april 2002
  • Nu online
quote:
misterx11 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:02:
zit er ernstig aan te denken om toch ook maar de leaked versie te gaan installeren met de howto van andyv1979

Iemand deze methode al geprobeerd komende vanaf versie 2.3.5 non efigs?
Ik kwam van een 2.3.6 af. Maar volgens XDA maakt dat niet uit.

• andyv1979
quote:
lowlow schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:31:
@andyv1979,
Welke versie is dat precies die jij gebruikt in je stappenplan (stap 1)? OTA?
Zou je eens een screenshot kunnen opladen van je 'over de telefoon' -> software pagina ?

En ten slotte, dit is de recentste en.EU versie die op het internet zweeft ? Nu ik 'm evt toch wil manueel updaten had ik natuurlijk graag het nieuwste gehad..! Thanks!
Deze: 651.167.26.XT910.Retail.en.EU OTA 672.180.17.XT910.Retail.en.EU

ja dat moet de laatste EU zijn. er is wel in china versie die nieuwer is maar daar moet je niet aan beginnen.

• andyv1979
Hmz? http://www.androidplanet....officieel-geintroduceerd/

waarom de Motorola XOOM wel meteen? dan kunnen ze net zo goed gezien de vertraging van Motorola RAZR ICS meteen de update naar 4.1 doen gezien Motorola toch van Google is.

• Automark
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 10:37
ik denk dat de huidige vertraging door JB komt. ICS zal wel in zijn geheel worden overgeslagen voor de razr. Tot die tijd werk de razr hier thuis iiig op de gelekte ICS.

http://www.arcade24.eu

• andyv1979
quote:
Automark schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:59:
ik denk dat de huidige vertraging door JB komt. ICS zal wel in zijn geheel worden overgeslagen voor de razr. Tot die tijd werk de razr hier thuis iiig op de gelekte ICS.
Laten we inderdaad hopen dat die informatie juist is ;)

• agoNITE
quote:
Automark schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:59:
Waarom dan wel allemaal tijd/energie in ICS voor de Droid Razr steken?

• Kevinneke

Kevinneke

Nikonian

Ik heb net ook de geleakte ICS op mijn Razr maxx geinstalleerd, maar zie ik dat juist dat er geen smart actions meer zijn nu?

www.facesofecuador.com

• DiMacho
  • Nu online
quote:
Kevinneke schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 14:22:
Ik heb net ook de geleakte ICS op mijn Razr maxx geinstalleerd, maar zie ik dat juist dat er geen smart actions meer zijn nu?
Ik heb ze nog wel op mijn normale Razr. Toevallig net nog wat ingesteld!

• Automark
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 10:37
quote:
Waarom dan wel allemaal tijd/energie in ICS voor de Droid Razr steken?
ICS is heel wat anders de 2.3, JB zal weer minimale verschillen hebben, en dan is het misschien makkelijker om direct de overstap te maken op JB. Maar goed het zijn slechts insinuaties :)
quote:
Wel met die ICS versie van
quote:

http://www.arcade24.eu

• agoNITE
quote:
Kevinneke schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 14:22:
Kan je die niet uit de Play Store downloaden? Volgens mij haalt mijn Razr zijn updates daar namelijk ook vandaan.
quote:
Automark schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 15:02:
[...]

ICS is heel wat anders de 2.3, JB zal weer minimale verschillen hebben, en dan is het misschien makkelijker om direct de overstap te maken op JB. Maar goed het zijn slechts insinuaties :)
Snap ik, maar GB naar ICS is zo goed als klaar. GB naar JB kan langer gaan duren dan dat het nu al doet. Is GB naar ICS en dan JB dan niet logischer?

Aan de andere kant, alles is mogelijk!

agoNITE wijzigde deze reactie 28-06-2012 15:11 (41%)

• Kevinneke

Kevinneke

Nikonian

Ja had erover gezien. Ben ze nu aan het instellen. Overigens moet ik zeggen dat de Razr Maxx echt een mooi aparaat is!

www.facesofecuador.com

• b.o.n.s
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 24-04 14:46
Er is een update beschikbaar voor de ICS leak die de meesten hier gebruiken.
Ik zat (ook) op 672.180.17.XT910.Retail.en.EU.

Zit nu op versie 672.180.33 :D

Voor de geïnteresseerden hier een korte handleiding tot installatie:
http://forum.xda-develope...27999562&postcount=60

• agoNITE
quote:
b.o.n.s schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 15:57:

Gaaf! Al verschil gemerkt met de vorige versie? Jammer dat je moet wipen.

Oh alleen cache wipen, apps/settings blijven bewaard?

Wat is trouwens de build date?

agoNITE wijzigde deze reactie 28-06-2012 17:04 (8%)

• An1mA
Als het goed is blijven idd je app/settings bewaard, zelf niet geflashed maar als ik zo lees.
Ben tevreden met mn dual boot configuratie, 1st Chinese ICS 2nd MIU IICS ^^
En de build date is 9 juni, een dagje nieuwer dan de Chinese retail =)

An1mA wijzigde deze reactie 28-06-2012 17:42 (18%)

• b.o.n.s
Er gaat niks verloren inderdaad! En.. werkt nog steeds prima! Heb zelf het idee dat de camera soepeler loopt.
Verder geen veranderingen gemerk (en dat is niet erg)

Build date is 9 juni

• KevinBel
  • Laatst online: 14-04 23:25
Vandaag contact gezocht met Typhone, omdat ik vorige week vrijdag besteld had, de Razr Maxx, levertijd stond op 3 dagen, maar nog niet binnen.
Kreeg te horen dat ze hem als het goed is morgen binnenkrijgen, dan zou ik hem zaterdag dus in huis hebben :D
Kan niet wachten :D

Xbox360 Pro / PC1 / PC2

• Mithson
Alweer een nieuwe leak! http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1737222

Dit is de 872.180.39

edit:

Zie nu dat de .33 leak later is geplaatst dan de .39 leak, maar logischer wijs zou de .39 nieuwer zijn toch? Heb nog geen van beide geinstalleerd, dus kan de build-date niet zien.

Mithson wijzigde deze reactie 28-06-2012 18:14 (48%)

• agoNITE
Vraag me wat af over flashen van bovenstaande leaks:

Draai nu de 167.180.17 leak, om deze te flashen heb ik o.a. de volgende stappen uitgevoerd:
quote:
11. Ga nu in Windows naar start en kies: uitvoeren en type: cmd en type: cd desktop
12. Type nu: eprj-mfastboot flash boot boot_new.img
13. en: eprj-mfastboot flash system system_signed
17. kies nu: apply update from external storage.
18. Blader naar update.zip en selecteer en flash deze.
19. Doe nu weer in het menu een: wipe factory / cache.
Op XDA staat het volgende:
quote:
cd desktop
eprj-mfastboot flash boot boot_new.img
eprj-mfastboot flash system system_signed
Then go to the stock recovery wipe cache and isntall the update
Is het niet gewoon mogelijk om de laatste leak op een SD te zetten om vervolgens alleen dit uit te voeren?
quote:
then go to the stock recovery wipe cache and install the update
Of is dit ook weer nodig (misschien nieuwere versies van boot_new.img/system_signed.img):
quote:
eprj-mfastboot flash boot boot_new.img
eprj-mfastboot flash system system_signed

• andyv1979
quote:
b.o.n.s schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 15:57:

quote:
tieskuh123 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 18:08:
Alweer een nieuwe leak! http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1737222

Dit is de 872.180.39

edit:

Zie nu dat de .33 leak later is geplaatst dan de .39 leak, maar logischer wijs zou de .39 nieuwer zijn toch? Heb nog geen van beide geinstalleerd, dus kan de build-date niet zien.
Welke is nu de nieuwste dan?

• andyv1979
Ik zal vanavond weer even een makkelijke update pakket maken op de leaked versie van ICS voor de mensen hier, ik ga hiervoor de versie van B.o.n.s. gebruiken

• b.o.n.s
Het grote verschil is denk ik gewoon de region van de leaks.

De 672.180.39. is voor de NonEFIGSRetail toestellen. De .33 is en.EU.
Hoewel het voor onze Europese toestellen denk ik niet veel zal uitmaken daar beide varianten (ten tijde van GB) ook draaide.

Maargoed.. uiteindelijk zullen er imo nihil verschillen zijn. Zeker ook omdat XDA vandaag volstaat met diverse leaks (verschillende regio's EU, NONEFIGS, LATAM e.d). Zoveel tijd zal Motorola er toch ook niet in stoppen ;)

• andyv1979
Dank je b.o.n.s.

• agoNITE
Iemand al geprobeerd te flashen vanuit recovery zonder nieuwe boot/system te flashen?

• Mithson
quote:
b.o.n.s schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 21:41:
Het grote verschil is denk ik gewoon de region van de leaks.

De 672.180.39. is voor de NonEFIGSRetail toestellen. De .33 is en.EU.
Hoewel het voor onze Europese toestellen denk ik niet veel zal uitmaken daar beide varianten (ten tijde van GB) ook draaide.

Maargoed.. uiteindelijk zullen er imo nihil verschillen zijn. Zeker ook omdat XDA vandaag volstaat met diverse leaks (verschillende regio's EU, NONEFIGS, LATAM e.d). Zoveel tijd zal Motorola er toch ook niet in stoppen ;)
Zie ik nou iets verkeerd? Want volgens mij is die .39 ook gewoon een en.EU en geen NONEFIGS

• andyv1979
quote:
agoNITE schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 23:12:
Iemand al geprobeerd te flashen vanuit recovery zonder nieuwe boot/system te flashen?
Yep werkt niet. Krijg je een error 7.

• andyv1979
quote:
tieskuh123 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 00:23:
[...]

Zie ik nou iets verkeerd? Want volgens mij is die .39 ook gewoon een en.EU en geen NONEFIGS
Er staat bij: NOTE: This is NOT for Retail EU, it is for NonEFIGSRetail ONLY.

• andyv1979
Howto: Update de leaked versie van ICS naar de nieuwe release van een nieuwe leaked versie.

Deze howto: is voor alle mensen die al eerder de update uit mijn howto hebben gevolgd uit deze post van mij: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/38432390

We gaan dus van 672.180.17 naar: 672.180.33.

Welke vernieuwingen er zijn en wat er anders is is niet geheel bekend en de update zal maar minimaal zijn gezien het lichtelijk oplopen van het BUILD nummer. B.o.n.s. wist te melden dat hij dacht dat de camera wat soepeler aanvoelt.

Gegevens op je toestel blijven bewaard er hoef geen volledige wipe gedaan te worden.

Zorg voor ongeveer 75% accustroom.

Het lijken erg veel stappen maar ze staan wat kort omschreven per stap.

Let’s go:

1. Download dit bestand: http://www.zenid.net/ICSupdate.zip
2. Pak het bestand uit.
3. In de map zitten 6 bestanden.
4. Kopieer het bestand: update.zip naar de microsd kaart van je RAZR (niet in het intern geheugen zetten dat werkt niet.) Je kan het bestand op je microsd kaart zetten door je RAZR aan te sluiten op je PC met USB kabel en dan kiezen voor opslag modus.
5. Schakel daarna je RAZR uit.
6. Kopieer nu de andere bestanden uit de map: ICSupdate naar je bureaublad toe.
7. Houd nu van je RAZR alle knoppen in: power + vol up en down.
8. Als je het goed doet zie je een wit menu. Selecteer met de volume knop omlaag: AP Fastboot bevestig dit met volume up.
9. Sluit je razr op de USB kabel aan.
10. Ga nu in windows naar start > uitvoeren en type: cmd
11. Type: cd desktop (druk enter).
12. Type: eprj-mfastboot flash boot boot_new.img (druk enter).
13. Type: eprj-mfastboot flash system system_signed (druk enter). Kan even duren. Hij is pas klaar als je weer de cursor achter desktop> ziet knipperen.
14. Koppel kabel af.
15. Druk 1x op de powerknop van je RAZR, toestel gaat uit dan.
16. Houd weer alle knoppen in: eerst vol up en down, en dan power tot het witte menu.
17. Kies: recovery met vol down. Bevestig je keuze met volume up.
18. Je ziet een android op zijn rug liggen.
19. Druk nu op volume up en down samen.
20. Je ziet nu een blauw menu. Kies daar met volume up en down:
21. Wipe cache. NIET data want dan ben je alles kwijt van je gegevens.
22. Kies dan: Apply update from external storage. Bevestig dit met je power knop.
23. Kies de update.zip en bevestig je keuze met de power knop.
24. Toestel gaat nu flashen kan even duren allemaal. Best lang ja. Heel lang.
25. Kies reboot en je bent weer helemaal bij.

Met dank aan b.o.n.s. voor zijn oplettendheid en doorgeven dat er een nieuwe versie beschikbaar is. en met dank aan mijzelf voor het wederom beschikbaar stellen van mijn eigen servers en voor het samenvoegen van het pakket :+

• andyv1979
Ik hoop echt zo dat we een update gaan krijgen naar Jelly of te wel 4.1 het is maar een kleine stap lijkt mij van 4.0.4 naar 4.1 een heel verschil zoals hier al vermeld wordt als je van 2.3.x naar 4.0.x gaat. De kans is wel groot dat we hem gaan krijgen want de Motorola XOOM staat namelijk al gewoon op de lijst bij Google voor half juli! en dat is wel heel bijzonder dat Google de XOOM meeneemt maar ook weer niet gezien Motorola van Google is. Als Jelly de reden is dat Motorola de update naar ICS heeft verschoven neem ik ze dat zeer zeker niet kwalijk het zou erg leuk zijn als verassing Motorola had namelijk al extra gewacht op 4.0.4 en geen 4.0.1 ofzo.

andyv1979 wijzigde deze reactie 29-06-2012 02:16 (19%)

• Mithson
quote:
andyv1979 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 02:14:
Ik hoop echt zo dat we een update gaan krijgen naar Jelly of te wel 4.1 het is maar een kleine stap lijkt mij van 4.0.4 naar 4.1 een heel verschil zoals hier al vermeld wordt als je van 2.3.x naar 4.0.x gaat. De kans is wel groot dat we hem gaan krijgen want de Motorola XOOM staat namelijk al gewoon op de lijst bij Google voor half juli! en dat is wel heel bijzonder dat Google de XOOM meeneemt maar ook weer niet gezien Motorola van Google is. Als Jelly de reden is dat Motorola de update naar ICS heeft verschoven neem ik ze dat zeer zeker niet kwalijk het zou erg leuk zijn als verassing Motorola had namelijk al extra gewacht op 4.0.4 en geen 4.0.1 ofzo.
En al zou er geen officiële update komen, dan zou het voor de devs niet heel erg moeilijk moeten zijn omdat er in JB gewoon dezelfde kernel wordt gebruikt en ze hem gewoon van de Nexus kunnen porten(aangezien die nagenoeg dezelfde soc heeft)

• agoNITE
quote:
andyv1979 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 02:14:
Vergeet niet dat de Xoom voor Google en Motorola een soort Nexus device is, en dus als eerst nieuwe versies van Android krijgt.

Neemt niet weg dat we zeer veel kans hebben op JB!

En wederom bedankt voor je lange post over hoe te updaten. Straks even mee bezig!

Done, al met al ging het weer vlot. Klein half uurtje in totaal!

http://localhostr.com/files/62RdgoN/Screenshot_2012-06-29-12-17-29.png
http://localhostr.com/files/lxmah9f/Screenshot_2012-06-29-12-17-12.png

agoNITE wijzigde deze reactie 29-06-2012 12:24 (14%)

• Mithson
Ik heb net de officiele MIUI gflashed maar ik kan mijn telefoon niet unlocken omdat hij telkens meteen zegt dat het proces com.android.phone is gestopt... Ik heb geen cwm on boot. Dat wordt dus terugflashen naar de leak, maar hoe doe ik dat met ICS?

• DiMacho
  • Nu online
quote:
tieskuh123 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:29:
Ik heb net de officiele MIUI gflashed maar ik kan mijn telefoon niet unlocken omdat hij telkens meteen zegt dat het proces com.android.phone is gestopt... Ik heb geen cwm on boot. Dat wordt dus terugflashen naar de leak, maar hoe doe ik dat met ICS?
Als je goed leest op MIUI, dan had je gezien dat je de pincode moet verwijderen van je SIM. Anders krijg je dus dit, ze proberen het te herstellen!

Het flashen werkt hetzelfde als hier boven beschreven is.

• Mithson
quote:
DiMacho schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 15:08:
[...]

Als je goed leest op MIUI, dan had je gezien dat je de pincode moet verwijderen van je SIM. Anders krijg je dus dit, ze proberen het te herstellen!

Het flashen werkt hetzelfde als hier boven beschreven is.
Was inderdaad gewoon een kwestie van goed inlezen voor ik begon met flashen... Mijn Razr zit inmiddels weer bijna op de .33 leak.

Dan zal ik zometeen mijn pincode wel disablen, bedankt voor je antwoord!

• andyv1979
Ik ben niet zo fan van die MiUI Daar zitten altijd veel bugs in en zo lekker werkt die software ook niet. Of te wel Chinese meuk.

• Mithson
quote:
andyv1979 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 16:19:
Ik ben niet zo fan van die MiUI Daar zitten altijd veel bugs in en zo lekker werkt die software ook niet. Of te wel Chinese meuk.
Dat verschilt per device en per versie. Zelf ben ik ook niet zo'n fan van MIUI maar het was gewoon simpelweg om even een rom te proberen die was gebaseerd op de leak. Zelf hou ik meer van een rom die zo licht mogelijk is en dus ook zonder dat soort stroop er over heen.

• andyv1979
Even ter info voor alle mensen die de nieuwe eye detection van de Samsung S3 cool vinden dus dat het scherm aanblijft als je ernaar kijkt, etc. dat werkt ook onze RAZR:

http://www.androidplanet....lende-android-toestellen/

Ik vond hem zelf niet in de Market place maar wel via mijn laptop op Google play en dan kun je hem gewoon porten naar je toestel of simpel gezegd gewoon kopen via je laptop / PC hij wordt dan op je RAZR vanzelf gezet.

• TT1S0B
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 01-01-2013
Hier ook geupdated.

Thanks voor de volledige uitleg.. een noob als mij kwam er goed weg mee.

• Kevinneke

Kevinneke

Nikonian

Ik heb hem nu een dagje gebruikt, de Razr maxx en ben er echt tevreden over. Ik kom van de kleine Defy+, en dit is echt een verademing.

Heb meteen ICS erop gezet en het werkt nagenoeg perfect, heb vanmiddag ff een freez gehad toen ik een oproep wou ophangen, heb toen een hard reboot moeten doen, voor de rest merk ik ook dat het toestel vrij snel warm word na 5 min surfen etc, mss ligt dit aan iets anders, maar dat ik wat ik voorlopig opmerk.

www.facesofecuador.com

• andyv1979
quote:
Kevinneke schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 19:55:
Ik heb hem nu een dagje gebruikt, de Razr maxx en ben er echt tevreden over. Ik kom van de kleine Defy+, en dit is echt een verademing.

Heb meteen ICS erop gezet en het werkt nagenoeg perfect, heb vanmiddag ff een freez gehad toen ik een oproep wou ophangen, heb toen een hard reboot moeten doen, voor de rest merk ik ook dat het toestel vrij snel warm word na 5 min surfen etc, mss ligt dit aan iets anders, maar dat ik wat ik voorlopig opmerk.
Dat warm worden kan wel kloppen dat heb ik zelf ook zo nu en dan en volgens mij is dat pas sinds ICS hij wordt dan inderdaad binnen 5 min heel erg heet zonder al te gekke dingen te doen.

Wat ik zelf ook soms heb en dan met name als het toestel helemaal uit is geweest dat hij dan de eerste 10 min. even wat traag reageert maar dat kan ook door mijn volle microsd kaart komen.

• Kevinneke

Kevinneke

Nikonian

quote:
andyv1979 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 23:24:
[...]

Dat warm worden kan wel kloppen dat heb ik zelf ook zo nu en dan en volgens mij is dat pas sinds ICS hij wordt dan inderdaad binnen 5 min heel erg heet zonder al te gekke dingen te doen.

Wat ik zelf ook soms heb en dan met name als het toestel helemaal uit is geweest dat hij dan de eerste 10 min. even wat traag reageert maar dat kan ook door mijn volle microsd kaart komen.
Dat warm worden kan toch niet goed zijn voor de batterij in de zin van, hij gaat minder lang mee op 1 lading aangezien de warmte van ergens moet komen?

Heb nu 2 volledige dagen op de Razr maxx gedaan met vrij zwaar gebruik, maar iets zegt me dat dit nog beter kan.

www.facesofecuador.com

• andyv1979
quote:
Kevinneke schreef op zondag 01 juli 2012 @ 08:17:
[...]

Dat warm worden kan toch niet goed zijn voor de batterij in de zin van, hij gaat minder lang mee op 1 lading aangezien de warmte van ergens moet komen?

Heb nu 2 volledige dagen op de Razr maxx gedaan met vrij zwaar gebruik, maar iets zegt me dat dit nog beter kan.
Ik denk dat het de CPU + GPU is die zo warm wordt door een software fout.

Ik vindt inderdaad 2 dagen niet indrukwekkend als ik al zie dat ik anderhalve dag doe met mijn normale RAZR bij redelijk intensief gebruik.

• Kevinneke

Kevinneke

Nikonian

Hopelijk word er dan nog iets aangedaan? Of downgrade ik best?

www.facesofecuador.com

• Quebec-One
Bij intensief gebruik is mijn 'normale' razr binnen een dag leeg, dus 2 dagen voor de maxx is helemaal niet raar. Dacht dat ik ook ergens had gelezen dat ie zo warm wordt, omdat hij in lagen is opgebouwd zonder ruimte ertussen. Maar denk dat als je er even naar zoekt dat je er dan genoeg over vindt.

• Kevinneke

Kevinneke

Nikonian

quote:
Quebec-One schreef op zondag 01 juli 2012 @ 20:11:
Bij intensief gebruik is mijn 'normale' razr binnen een dag leeg, dus 2 dagen voor de maxx is helemaal niet raar. Dacht dat ik ook ergens had gelezen dat ie zo warm wordt, omdat hij in lagen is opgebouwd zonder ruimte ertussen. Maar denk dat als je er even naar zoekt dat je er dan genoeg over vindt.
Zo warm is echt wel niet normaal. Als ik het scherm 2 min heb aanstaan word hij echt wel te warm. Soms heb ik het wel soms niet, dus normaal is het niet.

www.facesofecuador.com

• Quebec-One
Zolang die niet uitvalt, zou er niks aan de hand moeten zijn. Die van mij wordt ook regelmatig zeer warm en hele fora staan vol met vragen hierover, maar ik heb niet het gevoel dat er iets mis is. Ik heb meer problemen met de ICS update die maar niet komt...

• KevinBel
Mijn Maxx komt helaas pas over een week blijkbaar, maar ik zal dan gelijk is kijken of dit bij mij ook het geval is.

Xbox360 Pro / PC1 / PC2

• jerpsx
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 23-04 23:19
Draai nu ook de laatste EU leak, daarvoor de T-mobile leak gehad, vind de batterij wel tegenvallen...met de T-mobile leak was het al slecht (denk 12u max) nu al een paar keer met deze EU leak gehad dat hij na 5-6 uur echt gewoon helemaal leeg was. Niets bijzonders mee gedaan, paar minuten gebeld verder af en toe whatsapp en internet gebruikt.

Weet niet of dit met de final versie van ICS beter is..anders maar eens kijken naar de Maxx (al vind ik de gewone RAZR mooier)

• An1mA
quote:
tieskuh123 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:29:
Is gefixed bij de laatste versie, zie changelog er van.
Waarom gebruik je geen bootmenu, voor dualboot?
Vind ik zelf erg handig.

• Kevinneke

Kevinneke

Nikonian

quote:
jerpsx schreef op zondag 01 juli 2012 @ 21:54:
Draai nu ook de laatste EU leak, daarvoor de T-mobile leak gehad, vind de batterij wel tegenvallen...met de T-mobile leak was het al slecht (denk 12u max) nu al een paar keer met deze EU leak gehad dat hij na 5-6 uur echt gewoon helemaal leeg was. Niets bijzonders mee gedaan, paar minuten gebeld verder af en toe whatsapp en internet gebruikt.

Weet niet of dit met de final versie van ICS beter is..anders maar eens kijken naar de Maxx (al vind ik de gewone RAZR mooier)
Dit zal hopelijk wel beter zijn. De batterij van mijn maxx houd het voorlopig ook maar 2 dagen met de recentste leak.

www.facesofecuador.com

• Kevinneke

Kevinneke

Nikonian

http://www.motorola.com/b...d-droid-razr-maxx-owners/

Officieel? Kan er iemand zien welke versie dit is? Is het dezelfde als wij erop geflashed hebben, of is het een andere versie?

www.facesofecuador.com

• citruspers
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 03:00
2.3.6, retail.en.eu hier, en geen update gevonden :(

Ziet er ook naar uit dat dit de update voor Verizon klanten is.

citruspers wijzigde deze reactie 02-07-2012 20:12 (39%)

I'm a photographer, not a terrorist

• Kevinneke

Kevinneke

Nikonian

Het zegt toch 220 landen, maar idd, vanonder staat dat je Verizon moet contacteren voor meer support. Spijtig.

www.facesofecuador.com

• Quebec-One
Elk ICS-nieuws waar DROID instaat kun je in feite negeren. Dat van die 220 landen gaat over dat Verizon-klanten nu kunnen roamen op een GSM-netwerk. Enige nieuws is dat de Aziaten berichten krijgen op hun telefoon over een komende update naar ICS (zijn wel XT910 toestellen).

• Kevinneke

Kevinneke

Nikonian

Is er overigens een manier om de ICS die hier staat terug te downgraden? Ben helemaal niet tevreden van de batterij.

www.facesofecuador.com

• andyv1979
quote:
Kevinneke schreef op maandag 02 juli 2012 @ 22:44:
Is er overigens een manier om de ICS die hier staat terug te downgraden? Ben helemaal niet tevreden van de batterij.
Nee is helaas niet mogelijk. Of wil je naar de vorige build? dat kan wel.

Wat niet kan is terug gaan naar 2.3.5 en 6

andyv1979 wijzigde deze reactie 02-07-2012 22:59 (14%)

• Kevinneke

Kevinneke

Nikonian

Zou graag terug naar GB gaan, aangezien ik nu weer op 50% zit na 1 dag.

www.facesofecuador.com

• KevinBel
Custom rom installeren dan. Downgraden gaat niet..

Xbox360 Pro / PC1 / PC2

• Kevinneke

Kevinneke

Nikonian

Moet ik nog een goede vinden die het wat beter doet met de batterij.

www.facesofecuador.com

• KevinBel
Ik zou is kijken voor MavRom (als die er ook is voor de Razr), heb ik zelf nu op mijn Droid3, en werkt zeer goed.

Xbox360 Pro / PC1 / PC2

• An1mA
Mensen die nog op GB zitten en direct naar de officele ICS willen is er een fastboot file. Flashen via rsd lite, have fun.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1747800

• Kevinneke

Kevinneke

Nikonian

quote:
KevinBel schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:03:
Ik zou is kijken voor MavRom (als die er ook is voor de Razr), heb ik zelf nu op mijn Droid3, en werkt zeer goed.
Ga eerst nog eens proberen om de batterij te calibreren door hem volledig op te laden terwijl hij uitstaat, en hem dan terug plat te laten gaan tot +/- 15%. Heb op XDA gelezen dat dit ook zou helpen, en dat het batterij gebruik beter word als je hem wat laat inlopen. Zal nog even afwachten. Op xda zijn er verschillende mensen met verschillende problemen.

www.facesofecuador.com

• agoNITE
Iemand al een melding gekregen over de komende update naar ICS:
RAZR and RAZR MAXX XT910 OWNERS! Get Ready To Be "SANDWICHED"!

Las trouwens op bovenstaand draadje dat iemand de update al kreeg en dat het build 6.7.2-180_SPU-19-TA-11.2 is. Dit is gelijk aan het buildnummr van de laatste EU OTA leak 672.180.33

Net op Facebook(klikbaar):
http://localhostr.com/files/zBKbwUr/capture.png

agoNITE wijzigde deze reactie 03-07-2012 16:30 (49%)

• Kevinneke

Kevinneke

Nikonian

Dus degene die de laatste leak die hier staat geinstalleerd hebben zullen niets krijgen?

www.facesofecuador.com

• agoNITE
quote:
Kevinneke schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 17:06:
Dus degene die de laatste leak die hier staat geinstalleerd hebben zullen niets krijgen?
Als het klopt dat de final gelijk is aan de laatste leak, niet nee.
Maar goed, weet niet in hoeverre het bericht op XDA klopt..

• lowlow
quote:
An1mA schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:30:
Mensen die nog op GB zitten en direct naar de officele ICS willen is er een fastboot file. Flashen via rsd lite, have fun.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1747800
Hoe werkt dit ? Als je dit flasht dan krijg je de over-the-air update omdat de telefoon denkt dat je je in een ander land bevindt? (via info 'over de telefoon' krijg je de update binnen)

• An1mA
quote:
agoNITE schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 17:30:
[...]

Als het klopt dat de final gelijk is aan de laatste leak, niet nee.
Maar goed, weet niet in hoeverre het bericht op XDA klopt..
Als het goed is, is 672.180.33 de ICS versie die Moto uit gaat brengen. Maar zoals je zegt is het niet 100% betrouwbaar.
quote:
lowlow schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:58:
[...]

Hoe werkt dit ? Als je dit flasht dan krijg je de over-the-air update omdat de telefoon denkt dat je je in een ander land bevindt? (via info 'over de telefoon' krijg je de update binnen)
Nee, zo werkt dat niet. Sommige mensen zitten bijvoorbeeld nog op GB en moeten dan eerst naar een andere versie van GB versie om een ota te ontvangen voor ICS. Of sommige zitten op een ICS leak en krijgen deze versie uiteindelijk ook.

Met deze ICS fastboot file met daarin versie 672.180.33, kun je rechtstreeks van maakt niet uit welke rom/versie naar de officiële ICS toe. Die Motorola zeer binnenkort uitbrengt. Volgens de bron mocht er een nog een ota uit komen na ICS, dan zit je ook goed qua upgrade pad.
Hopelijk is dit een beetje duidelijk voor je, anders mag je gerust meer vragen over hier vragen =)

An1mA wijzigde deze reactie 03-07-2012 20:46 (16%)

• agoNITE
quote:
An1mA schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 20:41:
[...]

Als het goed is, is 672.180.33 de ICS versie die Moto uit gaat brengen. Maar zoals je zegt is het niet 100% betrouwbaar.

[...]

Nee, zo werkt dat niet. Sommige mensen zitten bijvoorbeeld nog op GB en moeten dan eerst naar een andere versie van GB versie om een ota te ontvangen voor ICS. Of sommige zitten op een ICS leak en krijgen deze versie uiteindelijk ook.

Met deze ICS fastboot file met daarin versie 672.180.33, kun je rechtstreeks van maakt niet uit welke rom/versie naar de officiële ICS toe. Die Motorola zeer binnenkort uitbrengt. Volgens de bron mocht er een nog een ota uit komen na ICS, dan zit je ook goed qua upgrade pad.
Hopelijk is dit een beetje duidelijk voor je, anders mag je gerust meer vragen over hier vragen =)
Is dit ook nodig voor de mensen die nu op. 33 zitten?
Of kunnen we gewoon updaten vanaf de ICS leak?

• An1mA
De fastboot is de .33 als het goed is, dus is het niet nodig om de fastboot te flashen voor de mensen die al op .33 zitten. Alleen handig voor mensen die nog op GB zitten of op een Chinese ICS zoals ik =)

• 3dmaster
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 10:38
Hmm hij is dus uit via ota nu in europa, maar nog niet voor de nonEFIGSretail versie.

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Pagina: 1 ... 12 ... 18 Laatste