Ik zou toch wel verwachten dat ze een batch iphones hebben gereserveerd voor NL die wel op de 28ste geleverd kunnen worden voor de mensen die stipt om 9u bestellen.JanvdVeer schreef op maandag 17 september 2012 @ 10:57:
[...]
Nee, niet met iDeal. Wel met een handmatige overboeking (reken op een verwerkingstijd van een kleine week). Als je hem z.s.m. wilt hebben moet je echt in de rij gaan staan. Levertijd via online store zal wel uitkomen op een week of 3/4 gezien het feit dat bij Apple Store DE de verzendklaar-tijd al is opgelopen naar 2-3 weken. De komende maand(en) zal de levertijd ook niet korter zal worden door de grote vraag.
Ik denk dat moment van betalen belangrijk is voor apple. Ik zou als bedrijf niet gaan leveren in zo'n geval voordat ik bevestiging van krediet hebt. Een credit card krijgt daarom voorrang op een bank overmaking.NotSoSteady schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:21:
[...]
Durf ik niet helemaal zeker te zeggen, ik kan me nog een aantal gevallen van vorig jaar herinneren dat er wel een aantal mensen klaagden dat hun iPhone 4S later kwam terwijl ze als één van de eersten erbij waren, maar helemaal zeker weten doe ik het ook niet meer. Ik denk eigenlijk dat het niet veel uitmaakt, want het geld van je creditcard wordt pas afgeschreven wanneer de levering wordt verwerkt.
Daarom gebruik ik sowieso creditcard. Bij creditcard is annulering ook makkelijker omdat je dan niet hoeft te wachten tot je je geld terug hebt, maar zij gewoon de incasso terugdraaien. Zodra er 3 weken levertijd staat ga ik in de rij liggen bij Adam.
[ Voor 14% gewijzigd door joffrey19 op 17-09-2012 11:34 ]
Ik denk ook zoiets, mits ze vroeg online komen. Zit de rest van de dag op een bruiloft
hoe zit het eigenlijk met winkels zoals de I Am store en zo, hebben die doorgaans al vroeg voorraad?
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Zal de iPhone 5 vanaf de releasedatum hier in NL ook gewoon los te koop zijn bij vodafone winkels en andere telecomwinkels? Zo ja, waarom dan 6 uur lang in de rij staan bij de Apple store als je ook gewoon naar de belcompany en tal van andere winkels kan gaan?
Hoi Benny,Benny schreef op maandag 17 september 2012 @ 01:14:
[...]
Had een paar vestigingen mail gestuurd, ze weten nog niks over beschikbaarheid..enige wat ze weten is dat Apple hem heeft aangekondigdMag toch hopen dat ze deze week wel bericht krijgen van Apple over bevoorrading.. ik zal ze woensdag-donderdag weer mailen en als ze dan nog steeds niks kunnen bevestigen dan ga ik toch maar weer naar Oberhausen denk ik.. lekker een uurtje of 5 in de rij staan
Ik heb je posts op iphoneclub ook gezien en begreep dat jij zo'n nano sim-cutter hebt?
Als ik jou was zou ik sowieso naar Oberhausen gaan, in een stoel gaan zitten met een groot bord daarbij: "Sim op maat knippen , x Euro" .. Dan wordt het hoe dan ook een lucratief tripje voor je, schat ik zo. ;-)
Dat betekent, stam + t .
Haha bedankt voor de goede tip !Apache4u schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:57:
[...]
Hoi Benny,
Ik heb je posts op iphoneclub ook gezien en begreep dat jij zo'n nano sim-cutter hebt?
Als ik jou was zou ik sowieso naar Oberhausen gaan, in een stoel gaan zitten met een groot bord daarbij: "Sim op maat knippen , x Euro" .. Dan wordt het hoe dan ook een lucratief tripje voor je, schat ik zo. ;-)
Heb T-Mobile vandaag gesproken en de nano-SIM is bij hen pas leverbaar vanaf de 28e.. Als mijn cutter er nog niet is ga ik maar zelf knippen dus
Hoe zit het trouwens met de garantie als je hem ik een Duitse Apple Store koopt? En dan bedoel ik met name het 2e jaar.
Nou ik ga de gok maar gewoon nemen denk ik, Vrijdag met een vriend heel vroeg in de nacht rijden naar Nordhorn (MediaMarkt). Zie ik daar nog meer GoT'ers?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Apple blijft hameren op dat ene jaar garantie, dus dan krijg je sowieso te maken met die europese wetgeving mbt garantie. Die kun je dan wellicht claimen bij de apple store in Amsterdam.Brm-G schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:04:
Hoe zit het trouwens met de garantie als je hem ik een Duitse Apple Store koopt? En dan bedoel ik met name het 2e jaar.
Als je het jezelf makkelijk wil maken neem je die Apple care erbij (70 euro). Dan heb je 2 jaar wereldwijde garantie.
[ Voor 3% gewijzigd door Flappiewappie op 17-09-2012 13:13 ]
Hier staat wat
Gewoon jaarlijks een nieuwe iPhone kopen.Flappiewappie schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:12:
[...]
Apple blijft hameren op dat ene jaar garantie, dus dan krijg je sowieso te maken met die europese wetgeving mbt garantie. Die kun je dan wellicht claimen bij de apple store in Amsterdam.
Als je het jezelf makkelijk wil maken neem je die Apple care erbij (70 euro). Dan heb je 2 jaar wereldwijde garantie.

Dat heeft er helemaal niks mee te maken, er zijn gewoon toestellen gereserveerd voor winkels, landen en providers.JanvdVeer schreef op maandag 17 september 2012 @ 10:57:
[...]
Nee, niet met iDeal. Wel met een handmatige overboeking (reken op een verwerkingstijd van een kleine week). Als je hem z.s.m. wilt hebben moet je echt in de rij gaan staan. Levertijd via online store zal wel uitkomen op een week of 3/4 gezien het feit dat bij Apple Store DE de verzendklaar-tijd al is opgelopen naar 2-3 weken. De komende maand(en) zal de levertijd ook niet korter zal worden door de grote vraag.
Dat heb ik afgelopen jaren inderdaad altijd gedaan. Liever ieder jaar een nieuwe dan me laten bezeiken met Applecare.NotSoSteady schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:16:
[...]
Gewoon jaarlijks een nieuwe iPhone kopen.
Tja, ik laat me toch ook weer ontzettend opnaaien door een nieuw model
Ik moet hem gewoon hebben hahah.
Maar denk dat het gewoon bestellen wordt via apple.nl. Wordt dat dan om 0:01 vrijdagochtend?
Maar denk dat het gewoon bestellen wordt via apple.nl. Wordt dat dan om 0:01 vrijdagochtend?
Eerder rond 09:00 waarschijnlijk tegelijk met de T-Mobile, KPN en Vodafone abonnementen.iJack schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:52:
Tja, ik laat me toch ook weer ontzettend opnaaien door een nieuw modelIk moet hem gewoon hebben hahah.
Ik kreeg eerder vandaag dit mailtje:
Vrijdag 21 september zal vroeg in de ochtend de voorverkoop starten van de iPhone 5. Voor alle T-Mobile publisher is dit een belangrijk moment, daarom willen wij u graag voortijdig hierover informeren.
.
[ Voor 96% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 11:31 ]
Denk dat dit redelijk overdreven is.. Als je daar een uur voor opening bent zit je goedDennusB schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:09:
Nou ik ga de gok maar gewoon nemen denk ik, Vrijdag met een vriend heel vroeg in de nacht rijden naar Nordhorn (MediaMarkt). Zie ik daar nog meer GoT'ers?
Ja refreshen, bestellen, en dan vrij nemen om de 28e om voor me deur te gaan zitten om te wachten op de mailmanVerwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:03:
Vrijdag om 09:01 refreshen als een gek dus!
Als ze er maar 10 binnen zouden krijgen kun je beter vroeg in de nacht daar staanBenny schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:58:
[...]
Denk dat dit redelijk overdreven is.. Als je daar een uur voor opening bent zit je goedEr vanuit gaande dat ze hem vrijdag op voorraad hebben voor losse verkoop uiteraard
True. Maar lijkt mij sterk dat een mediamarkt maar 10 stuks voorraad krijgtBrm-G schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:17:
[...]
Als ze er maar 10 binnen zouden krijgen kun je beter vroeg in de nacht daar staan
Deze mail kreeg ik van de Mediamarkt Nordhorn,
Van: "Schleper, Nils" <schleper@mediamarkt.de>
Datum: 17 september 2012 11:42:47 CEST
Aan:
Kopie: "Brege, Bettina" <brege@media-saturn.com>, "Gravemeier, Ralf" <gravemeier@media-saturn.com>
Onderwerp: WG: iPhone 5
Hallo Herr ...,
im Moment habe ich noch keine festen Infos zum Thema IPhone 5. Ich weiß noch nicht wie viele Geräte wir bekommen. Fakt ist, dass das Gerät vorerst nur mit Vertrag verkäuflich sein wird.
Mit einem niederländischem Wohnsitz ist es allerdings nicht möglich in Deutschland einen Vertrag abzuschließen.
Für Rückfragen stehe ich natürlich gerne zur Verfügung.
Mit freundlichen Grüßen
Nils Schleper
Bereichsleiter Dienste
Media Markt TV-Hifi-Elektro GmbH Nordhorn
Denekamperstr.185
48529 Nordhorn
Tel : 0049 - (0)5921-784 -145 / -217
Fax : 0049 - (0)5921-784 -129
schleper@mediamarkt.de
Geschäftsführer : Matthias Schäper, Klaus Gönke
Van: "Schleper, Nils" <schleper@mediamarkt.de>
Datum: 17 september 2012 11:42:47 CEST
Aan:
Kopie: "Brege, Bettina" <brege@media-saturn.com>, "Gravemeier, Ralf" <gravemeier@media-saturn.com>
Onderwerp: WG: iPhone 5
Hallo Herr ...,
im Moment habe ich noch keine festen Infos zum Thema IPhone 5. Ich weiß noch nicht wie viele Geräte wir bekommen. Fakt ist, dass das Gerät vorerst nur mit Vertrag verkäuflich sein wird.
Mit einem niederländischem Wohnsitz ist es allerdings nicht möglich in Deutschland einen Vertrag abzuschließen.
Mit freundlichen Grüßen
Nils Schleper
Bereichsleiter Dienste
Denekamperstr.185
48529 Nordhorn
schleper@mediamarkt.de
Oei blijkbaar weten ze nu toch meer, namelijk dat hij voorlopig alleen met contract te koop zal zijn. 
Ik kreeg deze reactie 4 dagen terug
:
"Sehr geehrter Herr ... ,
im Moment habe ich noch keinerlei Infos zum Thema IPhone 5. Ich weiß weder wann, noch wie viele Geräte wir bekommen, noch ob die Geräte ohne oder nur mit Vertrag verkäuflich sein werden.
Auf der Media Markt Seite ist eine Reservierung des Gerätes möglich. Bei Registrierung bekommen Sie eine Bestätigung, sobald die Ware im Markt für Sie abholbereit ist..
Hello Mister ... ,
at the moment i can`t say anyrhing about the Delivery of the IPhone 5. It is possible to registrate at the Media Markt Homepage: www.mediamarkt.de.
If you are registrated you will get to know when the phone is in stock.
With best regards
Mit freundlichen Grüßen
Nils Schleper
:
im Moment habe ich noch keinerlei Infos zum Thema IPhone 5. Ich weiß weder wann, noch wie viele Geräte wir bekommen, noch ob die Geräte ohne oder nur mit Vertrag verkäuflich sein werden.
Auf der Media Markt Seite ist eine Reservierung des Gerätes möglich. Bei Registrierung bekommen Sie eine Bestätigung, sobald die Ware im Markt für Sie abholbereit ist..
Hello Mister ... ,
at the moment i can`t say anyrhing about the Delivery of the IPhone 5. It is possible to registrate at the Media Markt Homepage: www.mediamarkt.de.
With best regards
Mit freundlichen Grüßen
Nils Schleper
[ Voor 7% gewijzigd door Benny op 17-09-2012 14:27 ]
edit
[ Voor 96% gewijzigd door carpebios op 17-09-2012 14:28 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
.
[ Voor 92% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 11:31 ]
T-mobile, maar zie dat ik in het verkeerd topic zit.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zojuist duo nano-sim aangevraagd T-Mobile. Binnen 3 dagen in huis
17.95 euro wel weer belachelijk maarja
[ Voor 4% gewijzigd door Benny op 17-09-2012 14:44 ]
Yup, ik ook! Al heb ik een enkele voor 5eu aangevraagd. Scheelt toch weer knip en schuurwerkBenny schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:44:
Zojuist duo nano-sim aangevraagd T-Mobile. Binnen 3 dagen in huis![]()
+1 Nou nog een iPhone 5...Chrisjuh_15 schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:50:
[...]
Yup, ik ook! Al heb ik een enkele voor 5eu aangevraagd. Scheelt toch weer knip en schuurwerk
Gezien de tekorten die er nu schijnbaar als zijn (zie oplopende wachttijden van de pre-orders) zou het me niks verbazen als ze even wachten met het bevoorraden van winkels zoals de MM. Eerst zijn de mensen die via online bij Apple hebben besteld en daarna zullen de officiële Apple Stores voorraad krijgen. Daarom ga ik er niet van uit dat een winkel als de MM (waar er honderden van zijn in Duitsland) er meteen >100 op voorraad krijgt.Benny schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:19:
[...]
True. Maar lijkt mij sterk dat een mediamarkt maar 10 stuks voorraad krijgt
Hoe hebben jullie dat gedaan? Ik heb net hun klantenservice gebeld en volgens de medewerker is het bestelsysteem nog niet aangepast voor bestellingen van de nano-sim. Ze zei dat het waarschijnlijk pas vanaf volgende week kan.Chrisjuh_15 schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:50:
[...]
Yup, ik ook! Al heb ik een enkele voor 5eu aangevraagd. Scheelt toch weer knip en schuurwerk
Aldus sprak ik.
Inloggen bij My Tmobile en daar kun je bij -ik meen- telefoon&sim een nieuwe simkaart aanvragen, daar staat ook de optie nano-sim bij!Isegrimm schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:28:
[...]
Hoe hebben jullie dat gedaan? Ik heb net hun klantenservice gebeld en volgens de medewerker is het bestelsysteem nog niet aangepast voor bestellingen van de nano-sim. Ze zei dat het waarschijnlijk pas vanaf volgende week kan.
Succes!
https://service.t-mobile....rs/detail/a_id/2461/p/198Isegrimm schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:28:
[...]
Hoe hebben jullie dat gedaan? Ik heb net hun klantenservice gebeld en volgens de medewerker is het bestelsysteem nog niet aangepast voor bestellingen van de nano-sim. Ze zei dat het waarschijnlijk pas vanaf volgende week kan.
Klinkt wel logisch inderdaad, sowieso is MM voor mij al geen optie meer, zeker na die reactie van Nordhorn dat ze hem voorlopig alleen met contract zullen verkopen..Brm-G schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:27:
[...]
Gezien de tekorten die er nu schijnbaar als zijn (zie oplopende wachttijden van de pre-orders) zou het me niks verbazen als ze even wachten met het bevoorraden van winkels zoals de MM. Eerst zijn de mensen die via online bij Apple hebben besteld en daarna zullen de officiële Apple Stores voorraad krijgen. Daarom ga ik er niet van uit dat een winkel als de MM (waar er honderden van zijn in Duitsland) er meteen >100 op voorraad krijgt.
Ik wil er zeker van zijn dat ik hem vrijdag heb, helaas betekent dat weer uren in de rij staan in Oberhausen.
Thanks, het is geluktChrisjuh_15 schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:32:
[...]
Inloggen bij My Tmobile en daar kun je bij -ik meen- telefoon&sim een nieuwe simkaart aanvragen, daar staat ook de optie nano-sim bij!
Succes!
Aldus sprak ik.
Ik zit hier met een klein probleempje. Mijn abonnement loopt halverwege oktober af dus het is nu een perfect moment om een nieuwe telefoon te kopen, de iPhone 5 dus.
Maar dan het probleem: Ik ga 7 oktober naar Nieuw Zeeland voor de komende zes maanden. Als ik bij vodafone dus mijn abonnement verleng en daarbij een iPhone 5 bestelt (gewoon direct 5 minuten nadat je hem kan bestellen, dus echt als een van de eerste) hoe groot is dan de kans dat ik de iPhone 5 ook daadwerkelijk voor 7 oktober thuis krijg? Hoe was dit met de iPhone 4s?
Als de iPhone een dag later thuis aankomt is er gewoon geen mogelijkheid om hem in mijn handen te krijgen tijdens mijn reis.
Een paar vragen: Stel de iPhone 5 komt te laat aan. Kan ik hem dan gewoon terug sturen naar vodafone en mijn abonnement annuleren?
Of zeggen jullie: Doe het gewoon niet, de kans is zo groot dat hij niet op tijd aankomt. Doe maar gewoon een poging om hem los in NZ te kopen (zonder abonnement en dus uiteindelijk een stuk duurder)?
Maar dan het probleem: Ik ga 7 oktober naar Nieuw Zeeland voor de komende zes maanden. Als ik bij vodafone dus mijn abonnement verleng en daarbij een iPhone 5 bestelt (gewoon direct 5 minuten nadat je hem kan bestellen, dus echt als een van de eerste) hoe groot is dan de kans dat ik de iPhone 5 ook daadwerkelijk voor 7 oktober thuis krijg? Hoe was dit met de iPhone 4s?
Als de iPhone een dag later thuis aankomt is er gewoon geen mogelijkheid om hem in mijn handen te krijgen tijdens mijn reis.
Een paar vragen: Stel de iPhone 5 komt te laat aan. Kan ik hem dan gewoon terug sturen naar vodafone en mijn abonnement annuleren?
Of zeggen jullie: Doe het gewoon niet, de kans is zo groot dat hij niet op tijd aankomt. Doe maar gewoon een poging om hem los in NZ te kopen (zonder abonnement en dus uiteindelijk een stuk duurder)?
Daar is he-le-maal niks over te zeggen...
Wat zijn de voorraden, wanneer worden ze uitgeleverd, werken ze via het fifo-principe enzovoort enzovoort.
Tevens is dit een vraag over de iPhone 5 icm een abonnement, dit topic is voor het bespreken van losse koop
Wat zijn de voorraden, wanneer worden ze uitgeleverd, werken ze via het fifo-principe enzovoort enzovoort.
Tevens is dit een vraag over de iPhone 5 icm een abonnement, dit topic is voor het bespreken van losse koop
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik zou geen risico nemenesak schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:40:
Ik zit hier met een klein probleempje. Mijn abonnement loopt halverwege oktober af dus het is nu een perfect moment om een nieuwe telefoon te kopen, de iPhone 5 dus.
Ik krijg net een mail van Mediamarkt Nordhorn :
Is dit serieus waar? Want dan moet ik dus wel naar de Apple storeHello Mr. Bouwer,
the IPhone will be sold only with a contract. If you live in the Netherlands you can`t buy it in Germany for the first time.
If you have any other questions please send another E-Mail.
Mit freundlichen Grüßen
Nils Schleper
Bereichsleiter Dienste
Denekamperstr.185
48529 Nordhorn
schleper@mediamarkt.de
Eingetragen im Handelsregister Osnabrück unter HRB 131089
De iPhone 5 is op vrijdag 14 september twee miljoen verkocht. Dit heeft Apple bekendgemaakt in een persbericht. Het aantal ligt flink wat hoger dan vorig jaar: toen verkocht Apple de iPhone 4S op binnen 24 uur één miljoen keer.
Haters everywhere but I don’t really care
mmm zit nog te twijfelen of ik Vrijdag naar Oberhausen rij. Voor mij is het een uur en kwartier rijden vanaf Apeldoorn. Of ik bestel m vrijdag ochtend heel vroeg in de apple.nl store ... maar dat is nog niet zeker of je m dan kan bestellen.
Tja ... dilemma haha
Tja ... dilemma haha
ツ
Ik stel voor dat iedereen gewoon naar Oberhausen en Keulen gaat a.s. vrijdag. Dat schilt namelijk in Adam volgende week :-) :-)
Ik zie nu net dat het eigenlijk ook helemaal niet zo veel uitmaakt. Ik koop in NZ een losse iPhone voor 670 euro en daarnaast een sim only abonnement en kom op hetzelfde (of zelfs minder) uit dan een iPhone direct met een abonnement kopen.Brm-G schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:42:
[...]
Ik zou geen risico nemenGewoon even in Duitsland oppikken donderdag op vrijdag en anders in Nieuw Zeeland.
Om helemaal naar Duitsland te rijden vind ik het ook niet waard.
[ Voor 6% gewijzigd door esak op 17-09-2012 15:48 ]
Ik heb net Apple Support in Nederland gebeld en alleen de Apple Store in Duitsland gaat hem Vrijdag ZONDER ABO verkopen!!DennusB schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:42:
Ik krijg net een mail van Mediamarkt Nordhorn :
[...]
Is dit serieus waar? Want dan moet ik dus wel naar de Apple store
Weirde / slechte keuze van Apple vind ik het ansich... Kunnen zo makkelijk duizenden toestellen los verkopen...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Volgens die man ligt het niet aan Apple maar gewoon aan de keuze van de resellers!CLB schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:51:
Weirde / slechte keuze van Apple vind ik het ansich... Kunnen zo makkelijk duizenden toestellen los verkopen...
Geloof dat nou niet die gasten weten echt niet waar ze het over hebben, was met de 4S ook zo.DennusB schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:50:
[...]
Ik heb net Apple Support in Nederland gebeld en alleen de Apple Store in Duitsland gaat hem Vrijdag ZONDER ABO verkopen!!
Waarschijnlijk mogen de resellers de telefoons niet los verkopen, de Online Apple store vast en zeker wel.DennusB schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:51:
[...]
Volgens die man ligt het niet aan Apple maar gewoon aan de keuze van de resellers!
[ Voor 31% gewijzigd door Slasher op 17-09-2012 15:52 ]
Elect a clown, expect a circus.
De MediaMarkt zelf zegt het net ook, in Duitsland notabene...Slasher schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:51:
[...]
Geloof dat nou niet die gasten weten echt niet waar ze het over hebben, was met de 4S ook zo.
Apple bevestigde alleen
[ Voor 4% gewijzigd door DennusB op 17-09-2012 15:52 ]
Wat bedoel je nu eigenlijk, dat je hem volgende week vrijdag ook niet los kunt kopen bij de Online Apple Store?DennusB schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:52:
[...]
De MediaMarkt zelf zegt het net ook, in Duitsland notabene...
Apple bevestigde alleen
Aanstaande vrijdag kun je hem idd niet kopen bij Apple NL, volgende week vrijdag wel.
[ Voor 11% gewijzigd door Slasher op 17-09-2012 15:56 ]
Aankomende Vrijdag kun je hem in Duitsland alleen los halen bij een Apple Store. Dat zeg ikSlasher schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:54:
[...]
Wat bedoel je nu eigenlijk, dat je hem volgende week vrijdag ook niet los kunt kopen bij de Online Apple Store?
Aanstaande vrijdag kun je hem idd niet kopen bij Apple, volgende week vrijdag wel.
Apple heeft in de eerste 24 uur waarin klanten de nieuwste iPhone konden bestellen, ruim 2 miljoen orders binnengekregen. Dat zijn er twee keer zo veel als bij het debuut van de iPhone 4S vorig jaar, meldde het bedrijf maandag.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Vind het lastig dat te geloven, aangezien hij een stuk duurder is geworden en zelfs hier veel mensen zeggen dat ze hem wel "even overslaan" dit jaar. Maar goed, het zal wel kloppen
Aha, dacht dat je bedoelde dat hij helemaal in NL niet los verkocht zou gaan wordenDennusB schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:55:
[...]
Aankomende Vrijdag kun je hem in Duitsland alleen los halen bij een Apple Store. Dat zeg ik
Dus de enige manier om hem op de 28e te hebben is door een abbo af te sluiten of om voor de Apple store te gaan liggen?
Daar heb ik nog geen info over haha. Ik ga toch naar DESlasher schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:57:
[...]
Aha, dacht dat je bedoelde dat hij helemaal in NL niet los verkocht zou gaan worden
Hoe groot achtten jullie de kans dat wij de iPhone 5 vrijdag kunnen pre-orderen?Shaverion schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:57:
Dus de enige manier om hem op de 28e te hebben is door een abbo af te sluiten of om voor de Apple store te gaan liggen?
Power to the beat.
Vrij grootronaldm3 schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:59:
[...]
Hoe groot achtten jullie de kans dat wij de iPhone 5 vrijdag kunnen pre-orderen?
Precies! Dat zal voor ons als Nederland niet veel anders zijn denk ik zo.DennusB schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:59:
[...]
Vrij grootAangezien het in Duitsland ook een week van te voren was!
Zal een bus huren ... gaan we met zn allen naar Oberhausen LOL
ツ
Wie weet is het wel rendabel ;Pstruik978 schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:01:
Zal een bus huren ... gaan we met zn allen naar Oberhausen LOL
Kijk dat zou mooi zijn en inderdaad, in de andere landen kon het ook al een week van te voren... Can't wait.DennusB schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:59:
[...]
Vrij grootAangezien het in Duitsland ook een week van te voren was!
Power to the beat.
Maar in dat mailtje staat helemaal niets over of de iPhone met contract wordt verkocht. Hij zegt alleen dat hij helemaal niet weet of de iPhone met of zonder abonnement wordt verkocht en hoeveel toestellen hij krijgt.Benny schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:24:
Oei blijkbaar weten ze nu toch meer, namelijk dat hij voorlopig alleen met contract te koop zal zijn.
:
Hello Mister ... ,
With best regards
Mit freundlichen Grüßen
Nils Schleper
Ah mooi dat je even hebt gebeldDennusB schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:50:
[...]
Ik heb net Apple Support in Nederland gebeld en alleen de Apple Store in Duitsland gaat hem Vrijdag ZONDER ABO verkopen!!
Nee ik had het over het mailtje wat OkeOkeOke vandaag heeft gehad, daarin wordt verteld dat hij voorlopig alleen met abo verkocht zal worden. Dat mailtje van mij was van 4 dagen geleden, toen was dit nog niet bekend.me_mrtn schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:05:
[...]
Maar in dat mailtje staat helemaal niets over of de iPhone met contract wordt verkocht. Hij zegt alleen dat hij helemaal niet weet of de iPhone met of zonder abonnement wordt verkocht en hoeveel toestellen hij krijgt.
Hmm slecht nieuws.
Ik heb zojuist even gebeld met de online apple store, en even navraag gedaan over pre-orderen.
Nu blijkt dat er a.s. vrijdag niet ge pre-ordert kan worden!
Je kan online bestellen vanaf 28-9 en dan is er een levertijd van om en nabij 10 dagen!
Voor jullie info!
Ik vertel ook maar wat ik heb gehoord, don't kill the messenger
Ik heb zojuist even gebeld met de online apple store, en even navraag gedaan over pre-orderen.
Je kan online bestellen vanaf 28-9 en dan is er een levertijd van om en nabij 10 dagen!
Voor jullie info!
Power to the beat.
Zal me niks verbazen, bij de iPad 3 was het ook al niet mogelijk om een pre-order te plaatsen.ronaldm3 schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:19:
Hmm slecht nieuws.
Voor jullie info!
Weet je wel hoelang 2 weken durenNotSoSteady schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:20:
[...]
Zal me niks verbazen, bij de iPad 3 was het ook al niet mogelijk om een pre-order te plaatsen.
Power to the beat.
M'excuzi, mijn fout. Toch wil ik het nog niet geloven dat dat het geval is (niet dat OkeOkeOke er over jokt, of die MM-persoon) en anders maar wachten tot in Nederland.Benny schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:16:
[...]
Nee ik had het over het mailtje wat OkeOkeOke vandaag heeft gehad, daarin wordt verteld dat hij voorlopig alleen met abo verkocht zal worden. Dat mailtje van mij was van 4 dagen geleden, toen was dit nog niet bekend.
Apple, Apple, Apple... *schud met hoofd*ronaldm3 schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:19:
Hmm slecht nieuws.
Voor jullie info!

Wat is dat nou weer.ronaldm3 schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:19:
Hmm slecht nieuws.
Voor jullie info!
Nu begint Duitsland toch weer in de picture te komen. Echt aso dit.
Alle landen hebben ze tot nu toe een week van tevoren gedaan en in NL weer niet.
Ik hoop dat die vrouw het niet weet maar dat zal dan wel weer niet, mensen die bij Apple werken zijn over het algemeen altijd wel goed ingelicht toch?joffrey19 schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:27:
[...]
Wat is dat nou weer.
Nu begint Duitsland toch weer in de picture te komen. Echt aso dit.
Alle landen hebben ze tot nu toe een week van tevoren gedaan en in NL weer niet.
Power to the beat.
Apple Nederland neem ik al jaren niet meer serieus, ze zijn onbeschoft, langzaam en ze weten nooit wat.
Ik kreeg juist te horen dat de kans van Pre-orderen vrij groot was... *zucht*ronaldm3 schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:30:
[...]
Ik hoop dat die vrouw het niet weet maar dat zal dan wel weer niet, mensen die bij Apple werken zijn over het algemeen altijd wel goed ingelicht toch?
Haha dat zou wat zijn zeg,Chrisjuh_15 schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:33:
[...]
Ik kreeg juist te horen dat de kans van Pre-orderen vrij groot was... *zucht*
Ja het zal denk ik wel gewoon kunnen.
Had je ook gevraagd vanaf welke datum
Power to the beat.
Ze heeft het er toen over gehad (lees: een weekje geleden, donderdags na de aankondiging) dat het net als de Duitsers, Engelsen etc een week van te voren zou zijn. Ze wist het echter niet zeker...ronaldm3 schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:34:
[...]
Haha dat zou wat zijn zeg,
Ja het zal denk ik wel gewoon kunnen.
Had je ook gevraagd vanaf welke datum
Wat ik al zei: ik hoorde juist weer iets anders m.b.t. pre-oder.
Verwijderd
We zullen het vrijdag om 09:00 uur wel zien! Laten we 't hopen dat ie online los te pre-orderen valt
Ga er vanuit dat dit toch woensdag of donderdag wel op de site wordt aangekondigd.Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:44:
We zullen het vrijdag om 09:00 uur wel zien! Laten we 't hopen dat ie online los te pre-orderen valt
Precies, dat was in Dld wel het geval in iedergeval.joffrey19 schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:45:
[...]
Ga er vanuit dat dit toch woensdag of donderdag wel op de site wordt aangekondigd.
Dat betekent, stam + t .
Chrisjuh_15 schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:36:
[...]
Ze heeft het er toen over gehad (lees: een weekje geleden, donderdags na de aankondiging) dat het net als de Duitsers, Engelsen etc een week van te voren zou zijn. Ze wist het echter niet zeker...
Wat ik al zei: ik hoorde juist weer iets anders m.b.t. pre-oder.

Ze spreken elkaar lekker tegen :'''')

Is hier misschien enige opzet in het spel?Chrisjuh_15 schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:50:
[...]
Ze spreken elkaar lekker tegen :'''')
Power to the beat.
Verwijderd
Is de applestore in Keulen groter dan Oberhausen? Aangezien half Apple minded Nederland naar Oberhausen afreist lijkt het mij wellicht beter naar Keulen te gaan?
Die in Keulen is kleiner. Weet natuurlijk niet of dat wat over de voorraad zegt. Parkeergelegenheid is bij Oberhausen wel ideaal. Bij het Rhein centrum kun je 's nachts nog niet parkeren en is sowieso betaald.Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 17:42:
Is de applestore in Keulen groter dan Oberhausen? Aangezien half Apple minded Nederland naar Oberhausen afreist lijkt het mij wellicht beter naar Keulen te gaan?
Kan je bij de Apple store in Oberhausen gratis parkeren?Brm-G schreef op maandag 17 september 2012 @ 18:24:
[...]
Die in Keulen is kleiner. Weet natuurlijk niet of dat wat over de voorraad zegt. Parkeergelegenheid is bij Oberhausen wel ideaal. Bij het Rhein centrum kun je 's nachts nog niet parkeren en is sowieso betaald.
Ja gratis parkeren.brodinski schreef op maandag 17 september 2012 @ 19:34:
[...]
Kan je bij de Apple store in Oberhausen gratis parkeren?
Verwijderd
70 euro extra betalen voor garantie die je normaal gesproken gratis erbij zou moeten krijgen. Dief van je eigen portemonnee dusFlappiewappie schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:12:
[...]
Apple blijft hameren op dat ene jaar garantie, dus dan krijg je sowieso te maken met die europese wetgeving mbt garantie. Die kun je dan wellicht claimen bij de apple store in Amsterdam.
Klopt, Applecare kopen is echt zonde van je geld.Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 19:35:
[...]
70 euro extra betalen voor garantie die je normaal gesproken gratis erbij zou moeten krijgen. Dief van je eigen portemonnee dus
We kunnen natuurlijk ook nu al in de rij gaan staan.. In NYC staan ze al ;-)
http://appleinsider.com/a...de_apples_fifth_ave_store
http://appleinsider.com/a...de_apples_fifth_ave_store
Dat betekent, stam + t .
Via het abbonementen topic ben ik hier terecht gekomen. Wat raden jullie mij aan als ik hem los wil kopen volgende week vrijdag? Apple store, media markt of een abbonement verlengen( en dus niet los kopen ).
[ Voor 6% gewijzigd door BertP op 17-09-2012 22:00 ]
Apple store als je zin hebt om naar Amsterdam te rijden en er een nachtje voor te gaan liggen wachten en anders abbo verlengen maar dan ben je zoals ik in het andere topic al zei duurder uit als je op het KPN netwerk wilt zitten. Ik ben ook hard opzoek naar een andere winkel als de Apple store om een iPhone te halen xDBertP schreef op maandag 17 september 2012 @ 21:59:
Via het abbonementen topic ben ik hier terecht gekomen. Wat raden jullie mij aan als ik hem los wil kopen volgende week vrijdag? Apple store, media markt of een abbonement verlengen( en dus niet los kopen ).
En een mecia markt of icentre in Utrecht of is daar niks over bekend?Shaverion schreef op maandag 17 september 2012 @ 22:10:
[...]
Apple store als je zin hebt om naar Amsterdam te rijden en er een nachtje voor te gaan liggen wachten en anders abbo verlengen maar dan ben je zoals ik in het andere topic al zei duurder uit als je op het KPN netwerk wilt zitten. Ik ben ook hard opzoek naar een andere winkel als de Apple store om een iPhone te halen xD
Het kriebelt toch wel weer om te gaan. Iemand hier uit de omgeving Eindhoven die ook gaat? Mocht ik gaan kan ik uiteraard een extra telefoon meenemen(tegen een vergoeding).
Dan ben ik wel geïnteresseerd in principe. Alle verhalen van levering in Nederland doen me toch heel erg twijfelen...Ashy schreef op maandag 17 september 2012 @ 22:32:
Het kriebelt toch wel weer om te gaan. Iemand hier uit de omgeving Eindhoven die ook gaat? Mocht ik gaan kan ik uiteraard een extra telefoon meenemen(tegen een vergoeding).
Alleen over de Apple store (dus geen premium reseller zoals de icentre) is bekent dat deze losse iPhones op de release dag levert, en die zit hier in Nederland alleen in Amsterdam.BertP schreef op maandag 17 september 2012 @ 22:13:
[...]
En een mecia markt of icentre in Utrecht of is daar niks over bekend?
Ik ben benieuwd hoeveel iPhones je mag aanschaffen per persoon. Vooral nu er weer gespeculeerd wordt dat de voorraad beperkt is. Ik meen dat vroeger bij de andere iPhone launches je twee mocht kopen per persoon?Ashy schreef op maandag 17 september 2012 @ 22:32:
Ik ga sowieso denk ik eerst de iPhone online proberen te pre-orderen, als de lever tijd te hoog is annuleer ik de bestelling en ga ik ook maar in de vroege ochtend voor de deur staan van de Apple Store in Amsterdam.
En de zaterdag of maandag bij een media markt?Shaverion schreef op maandag 17 september 2012 @ 22:36:
[...]
Alleen over de Apple store (dus geen premium reseller zoals de icentre) is bekent dat deze losse iPhones op de release dag levert, en die zit hier in Nederland alleen in Amsterdam.
Wist ik het maar xDBertP schreef op maandag 17 september 2012 @ 22:50:
[...]
En de zaterdag of maandag bij een media markt?
Verwijderd
@Coolblue_BE
Het is nog niet duidelijk of we een pre-order gaan doen. Hou onze website in de gaten voor meer informatie!
Dit is pdashop.be/nl (official reseller) zij verkopen de telefoon los & met abbo. Maar ze hebben hem wel zoeizo volgende week vrijdag op stock
Het kriebelt om naar Duitsland te gaan maar moet werken
Iemand van België die tegen vergoeding voor onkosten 2 toestellen wil meebrengen ?
Het is nog niet duidelijk of we een pre-order gaan doen. Hou onze website in de gaten voor meer informatie!
Dit is pdashop.be/nl (official reseller) zij verkopen de telefoon los & met abbo. Maar ze hebben hem wel zoeizo volgende week vrijdag op stock
Het kriebelt om naar Duitsland te gaan maar moet werken
Ik ben een beetje anti coolblue, omdat hun prijzen altijd verschrikkelijk belachelijk zijn. Waar ik iets voor 10 euro kan halen kost het bij hun 25 euro.Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 07:17:
@Coolblue_BE
Het kriebelt om naar Duitsland te gaan maar moet werkenIemand van België die tegen vergoeding voor onkosten 2 toestellen wil meebrengen ?
Maar de iPhone prijzen, moet ik eerlijk toegeven, liegen er niet om. Goedkoper dan bij menig andere webshop zie ik. Het scheelt misschien maar 30 euro, maar dat is natuurlijk altijd meer dan niets.
Als ik me niet vergis verkoopt men geen iPhone a.s. vrijdag bij de Apple store in Amsterdam ?cyntax schreef op maandag 17 september 2012 @ 22:47:
[...]
Ik ben benieuwd hoeveel iPhones je mag aanschaffen per persoon. Vooral nu er weer gespeculeerd wordt dat de voorraad beperkt is. Ik meen dat vroeger bij de andere iPhone launches je twee mocht kopen per persoon?
Ik ga sowieso denk ik eerst de iPhone online proberen te pre-orderen, als de lever tijd te hoog is annuleer ik de bestelling en ga ik ook maar in de vroege ochtend voor de deur staan van de Apple Store in Amsterdam.
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid
Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid
Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.