Ik denk wel dat ik mijn skibroek aantrek;) #koud 11 gradenknny schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 22:39:
[...]
Goed om te horen, dan kan gewoon mijn stoeltje mee in de rij
Ik was er toen al om 03.00 en opeens werd de rij een chaos en iedereen drukken, rennen
Mediamarkten in belgië in de gaten houden. Zijn vaak zonder je het weet erg goed bevoorraad.
Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+
De vorige ervaring met wachten in oberhausen heeft me geen goed gedaan. Ik geloof dat ik er toen rond 05:00 was en uiteindelijk pas rond 12:30 een iPhone had. Dit duurde allemaal zo lang omdat de medewerkers op de Apple manier eerst elke klant een rondleiding door de winkel gingen geven. Weet iemand of dit met de nieuwe iPad weer zo ging ?
Yep, zelfde bij iPad 3. Al is van 5-12 wel erg lang.
Haters everywhere but I don’t really care
Hoezo creditcard dan?Lunick schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 20:57:
Even een vraag aan jullie;
Zou de iPhone 5 op 28 september beschikbaar zijn bij bedrijven zoals mediamarkt, saturn etc? Of echt alleen bij de apple store zelf?
Anders zal ik toch echt een creditcard moeten nemen voor een paar dagen.
Als je van plan bent om hem online te kopen in de apple store b.v. kan je ook met bankoverschrijving betalen.
Dat is wat ik heb gedaan bij de aanschaf van de 4S en ga dat nu ook weer doen bij aanschaf van de 5.
Wat vinden jullie overigens van het spel Clumsy Ninja(daar werd een demo van gedaan op de aankondiging van de iPod Touch).
Power to the beat.
Mijn tante gaat 22 september tot 27 september naar Washington. Kan ze gewoon een Apple store binnenlopen en daar een iPhone 5 kopen? Of is de iPhone 5 alleen met simlock te verkrijgen in de VS? En wat denken jullie van de voorraad? Zal die dan nog beschikbaar zijn?
Ik wil Vrijdag naar Nordhorn (MediaMarkt), maar hoe groot is de kans dat ze geen voorraad hebben of te weinig? Las dat hij online al was uitverkocht
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Tja @ hierboven.
De voorraden zijn vaak gewoon niet te voorspellen in de winkels.
Dus een voorspelling doen is dan ook erg lastig..
Ben benieuwd of iemand ervaring heeft met zo'n scenario bij een vorige lanceringkeanu_ schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 21:12:
Tja @ hierboven.
[ Voor 6% gewijzigd door DennusB op 15-09-2012 23:07 ]
Simlock + geen voorraadKoen- schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 20:56:
Mijn tante gaat 22 september tot 27 september naar Washington. Kan ze gewoon een Apple store binnenlopen en daar een iPhone 5 kopen? Of is de iPhone 5 alleen met simlock te verkrijgen in de VS? En wat denken jullie van de voorraad? Zal die dan nog beschikbaar zijn?
Ik heb nog niks gehoord van mijn MediaMarkt reserveringen in Dld 
Zal vast alleen op Duitse adressen/nummers gaan denk ik.
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Als je een bankoverschrijving doet krijgen ze je geld toch niet gelijk binnen? Dit gaat dan via een ander bedrijf.ronaldm3 schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 17:48:
[...]
Hoezo creditcard dan?
Als je van plan bent om hem online te kopen in de apple store b.v. kan je ook met bankoverschrijving betalen.
Dat is wat ik heb gedaan bij de aanschaf van de 4S en ga dat nu ook weer doen bij aanschaf van de 5.
Dan lijkt het mij logisch dat ze je bestelling pas verwerken als het geld binnen is, waarvan het gevolg is dat je hem niet op de release datum hebt.
Of zie ik dit helemaal verkeerd en gaat het op volgorde wie er daadwerkelijk als eerste besteld heeft, en niet afhankelijk van directe of indirecte betaling?
Wanneer en hoe laat kunnen we de 5 nou bestellen in de online Apple store?
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Ik dacht dat we komende vrijdag - 21 september - konden bestellen in de online Apple Store, en dan wordt het hopelijk vrijdag 28 september afgeleverd (als je bij de eerste lading zit natuurlijk).
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
Ik kreeg tot mijn verbazing gisteren deze email, terwijl eerst een levertijd van 2 weken was bericht!
Sehr geehrter(r) R.,
vielen Dank, dass Sie sich für den Einkauf im Apple Online Store entschieden haben.
Wir möchten Sie davon in Kenntnis setzen, dass wir Ihre Bestellung für die Lieferung aufgeteilt haben, um Ihr neues iPhone 5 am 21. September 2012 versenden zu können.
Wir freuen uns, Ihnen mitteilen zu können, dass Ihr iPhone 5 in Kürze versandt wird. Ihr Zubehörprodukt Lightning auf 30-polig Adapter MD823ZM/A werden separat im Oktober zugestellt.
Die erste Lieferung mit Ihrem iPhone 5 erfolgt per Kurier. Sie können diese Bestellung entweder über die Webseite zum Bestellstatus unter http://store.apple.com/de/orderstatus, oder alternativ, über die Website des Kurierunternehmens verfolgen.
Ihre übrige Bestellung wird per Post versandt und an Ihre Lieferadresse zugestellt. Da die Ware per Post geliefert wird, ist eine Online-Verfolgung für diesen Teil der Bestellung leider nicht möglich.
Mit freundlichen Grüssen
Ihr Apple Store
Ehm.. Had je die adapter los besteld?_Richie_ schreef op zondag 16 september 2012 @ 10:39:
Ik kreeg tot mijn verbazing gisteren deze email, terwijl eerst een levertijd van 2 weken was bericht!
[...]
Meestal horen de retailers slechts enkele dagen vooraf welke aantallen ze precies gaan krijgen. Dan maken ze zelf een verdeling en het aantal online reserveringen speelt daarbij een belangrijke rol. Dus ik zou zeker een reservering doen! Ik heb het adres van MM Nordhorn gebruikt zodat ik een geldig Duits adres had.knny schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 23:21:
Ik heb nog niks gehoord van mijn MediaMarkt reserveringen in Dld
Vraag het me inderdaad ook af of het een probleem is als je met bankoverschrijving betaald in de Online Apple Store in Nederland. Volgens mij blijf je gewoon op bijvoorbeeld. reservering #300 staan, als je niet betaald wordt je order eruit gegooid volgens mij. Iemand enig idee?
Hoe laat heb je de bestelling geplaatst als ik vragen mag ?_Richie_ schreef op zondag 16 september 2012 @ 10:39:
[...]
Ik heb ook een levertijd van 2 weken , terwijl er tijdens de bestelling 21 september stond
Laat! rond een uurtje of 14.00..cardwizard schreef op zondag 16 september 2012 @ 11:17:
[...]
Hoe laat heb je de bestelling geplaatst als ik vragen mag ?
Ik heb ook een levertijd van 2 weken , terwijl er tijdens de bestelling 21 september stond
Adapter tegelijktijd besteld, wordt dus later nageleverd
Ok , ik bestelde direct nadat het kon , rond 9.30 dus echter staat de levertijd hier nog op 4 oktober_Richie_ schreef op zondag 16 september 2012 @ 11:20:
[...]
Laat! rond een uurtje of 14.00..
Adapter tegelijktijd besteld, wordt dus later nageleverd
Wat staat er bij jouw als je de status bekijkt op de site ?
Ok maar is dit dan om 0:01 snachts??azt33 schreef op zondag 16 september 2012 @ 09:12:
Ik dacht dat we komende vrijdag - 21 september - konden bestellen in de online Apple Store, en dan wordt het hopelijk vrijdag 28 september afgeleverd (als je bij de eerste lading zit natuurlijk).
Nee volgens mij gaat dat dan om lokale tijd aldaar in Amerika en dat zou ~09:00 uur betekenen.
Correct me if I'm wrong...
Geen idee , nog nooit wat bestelt in de Apple store, betalen kan je toch gewoon met he Apple account??Chrisjuh_15 schreef op zondag 16 september 2012 @ 12:33:
[...]
Nee volgens mij gaat dat dan om lokale tijd aldaar in Amerika en dat zou ~09:00 uur betekenen.
Correct me if I'm wrong...
Ja, als het goed is kan je betalen met je Apple ID. Ik ga er vanuit (dus geen zekerheid, dit is mijn aanname!) dat het hetzelfde is als afgelopen vrijdag - we zouden dan om 09.00 uur kunnen bestellen. Althans, dat hoop ik.
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
1. Dat is nog niet zeker.azt33 schreef op zondag 16 september 2012 @ 09:12:
2. Je telefoon ontvangen op release is ook geen zekerheid, ik zat vorig jaar bij de eerste lading, kreeg hem pas een week later, terwijl die bij veel winkels gewoon was te verkrijgen.
Heb zojuist een nano-simkaart geknipt vanuit een normale universele simkaart, werkt perfect! Door middel van de knip-template is er niks aan de hand, exact doen wat er gevraagd wordt.
Maak je niet druk, of de NANO simkaarten nou wel/niet op voorraad zijn. Er kan weinig fout gaan lijkt mij
Zo ga je aan de slag... Streepjes trekken, en uiteindelijk knippen
Maak je niet druk, of de NANO simkaarten nou wel/niet op voorraad zijn. Er kan weinig fout gaan lijkt mij
Zo ga je aan de slag... Streepjes trekken, en uiteindelijk knippen

[ Voor 56% gewijzigd door Rowinio op 20-09-2012 14:13 ]
Mijn iPhone 4 is ook weer aan vervanging toe. Ben me aan het oriënteren voor de iPhone 5, maar op de een of andere manier wordt ik altijd weer in de hype meegetrokken. Ben eventueel van plan om vrijdag de 21e (vanuit Rotterdam) naar oberhousen te rijden om hem bij de Apple store te halen. Heb dit nog nooit gedaan en vroeg mij af of jullie nog tips hebben om rekening mee te houden?
Hoe laat is de beste tijd om daar aan te komen?. Wordt je daar aan je lot overgelaten als je in de wachtrijj staat, of zijn er nog voorzieningen gemaakt voor ons wachtende.
Bedankt voor de info
PS: wie zijn er nog meer van plan te gaan.
Hoe laat is de beste tijd om daar aan te komen?. Wordt je daar aan je lot overgelaten als je in de wachtrijj staat, of zijn er nog voorzieningen gemaakt voor ons wachtende.
Bedankt voor de info
http://www.card.mygamercard.net/NL/TOPROB+NL.jpg
Ik ga vrijdag naar Oberhausen. Vorige keren (4S en iPad3) werd het pas vanaf 5 uur drukker (metro en busverkeer komt dan op gang leek het). Er zijn geen voorzieningen. Apple deelt flesjes water uit net voordat ze open gaan. Er zit een tankstation op een paar honderd meter, daar kan je evt. koffie halen.
Universele sim, is dat zo'n oldschool grote sim?
Had zelf zo'n oude sim naar microsim geknipt. Dan hou je dit ongeveer over.
Als je die naar nano moet knippen moet je stukken contact wegknippen lijkt me?

[ Voor 34% gewijzigd door matthijst op 16-09-2012 13:29 ]
Lijkt me we wat handiger om hem te proberen in een nano SIM slot, de echte nano SIM is ook nog eens dunner.Goudvis12 schreef op zondag 16 september 2012 @ 13:19:
Heb zojuist een nano-simkaart geknipt vanuit een normale universele simkaart, werkt perfect! Door middel van de knip-template is er niks aan de hand, exact doen wat er gevraagd wordt.
Maak je niet druk, of de NANO simkaarten nou wel/niet op voorraad zijn. Er kan weinig fout gaan lijkt mij![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Universele simkaart, Micro-simkaart, Nano-sim alledrie van Vodafone.
[afbeelding]
Klopt inderdaad, een oldschool grote sim. En ja, je mot inderdaad stukken contact wegknippen maar dat maakt verder niet erg veel uit. Als je het modelutje wat in het midden zit maar niet sloopt is er niks aan de hand ;-)matthijst schreef op zondag 16 september 2012 @ 13:27:
[afbeelding]
Gaat moeilijk hé als er nog geen nano-sim slot in een toestel zit? Dunner is ie inderdaad ook, dan ga je er toch met een superfijn schuurpapiertje overheen? Maakt echt niet uit hoorNotSoSteady schreef op zondag 16 september 2012 @ 13:27:
[...]
Lijkt me we wat handiger om hem te proberen in een nano SIM slot, de echte nano SIM is ook nog eens dunner.
Met de iPad 3 stond ik in Oberhausen. Voorzieningen waren perfect. Werd water uitgedeeld en koffie door Starbucks. Stond er vanaf 14:30 en liep om 8:30 naar buiten met m'n iPad.rjbenning schreef op zondag 16 september 2012 @ 13:27:
Mijn iPhone 4 is ook weer aan vervanging toe. Ben me aan het oriënteren voor de iPhone 5, maar op de een of andere manier wordt ik altijd weer in de hype meegetrokken. Ben eventueel van plan om vrijdag de 21e (vanuit Rotterdam) naar oberhousen te rijden om hem bij de Apple store te halen. Heb dit nog nooit gedaan en vroeg mij af of jullie nog tips hebben om rekening mee te houden?
Bedankt voor de info
Donderdagnacht sta ik er in ieder geval weer.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Met bankoverschrijving bij de Apple Store NL wel op de releasedatum binnen? Iemand ervaring hiermee met de 4S bijvoorbeeld?
Blijf me erover verbazen dat iedereen weer naar Oberhausen gaat terwijl hij zeer waarschijnlijk gewoon te krijgen is bij mediamarkt. Zou bijna denken dat jullie met plezier een uur of 5 in de rij gaan staan lol
Plus de meesten zal het ook benzinekosten besparen.
De 4S was bij MM ook goed verkrijgbaar op de releasedag. Lijkt me heel sterk dat het met de 5 anders zal gaan. Ik zorg dat ik ong. een uur voor de opening bij MM Nordhorn sta, al krijgen ze maar 10 units binnen ben ik er al zeker van 1 verwacht ik. En anders kan ik altijd nog naar MM Lingen of MM Rheine, die liggen redelijk in de buurt.
De 4S was bij MM ook goed verkrijgbaar op de releasedag. Lijkt me heel sterk dat het met de 5 anders zal gaan. Ik zorg dat ik ong. een uur voor de opening bij MM Nordhorn sta, al krijgen ze maar 10 units binnen ben ik er al zeker van 1 verwacht ik. En anders kan ik altijd nog naar MM Lingen of MM Rheine, die liggen redelijk in de buurt.
MM Nordhorn is voor mij ongeveer net zo ver rijden als Oberhausen. 
Niet iedereen woont in de Achterhoek.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Heb je zelf ervaring met kopen bij MM?
Kan er nergens iets over vinden op internet. Hooguit dat ze liefst met contract verkopen.
Kan er nergens iets over vinden op internet. Hooguit dat ze liefst met contract verkopen.
lol, je hoeft ook niet naar Nordhorn natuurlijkRivanov schreef op zondag 16 september 2012 @ 14:37:
MM Nordhorn is voor mij ongeveer net zo ver rijden als Oberhausen.
Maar daar gaat het nog niet eens om, het iets langere rijden en dat tientje extra aan brandstof ga ik me ook niet druk om maken. Het ergste (voor mij in ieder geval) is het lange lange wachten. Ik ben sowieso al een ongeduldig persoon en om dan zonder te hebben geslapen 5 uur in een rij te gaan staan is voor mij echt een marteling. Ik heb het met de 4S en iPad 3 gedaan maar ik vond het echt geen succes. Tuurlijk ben je blij als je hem eenmaal hebt maar kijk wat je ervoor moet doen..
Matthijst: Timosha op iPhoneclub forum heeft met de 4S release zonder problemen 4 toestellen kunnen kopen bij MM Herzogenrath en MM Aachen. Het was redelijk rustig, hij was er om 10 uur, stonden geen rijen en er was voldoende voorraad.
Een minuut na het openen van de pre-order had ik mijn order rond met creditcard, levering pas een week later naar de lancering. Dus ga maar nergens van uit, de support van Apple weet hier ook nooit wat over wanneer ze binnen komen, duurde in mijn ogen belachelijk lang. En dan zat ik ook nog bij de eerste levering ook.Verwijderd schreef op zondag 16 september 2012 @ 14:02:
Met bankoverschrijving bij de Apple Store NL wel op de releasedatum binnen? Iemand ervaring hiermee met de 4S bijvoorbeeld?
Dat zeg ik ook in een volgende post.NotSoSteady schreef op zondag 16 september 2012 @ 13:07:
[...]
1. Dat is nog niet zeker.
2. Je telefoon ontvangen op release is ook geen zekerheid, ik zat vorig jaar bij de eerste lading, kreeg hem pas een week later, terwijl die bij veel winkels gewoon was te verkrijgen.
Dat is balen, maar voor mij persoonlijk maakt het niet heel veel uit, aangezien ik tot maandag 1 oktober in het buitenland zit. Zou het dus sowieso niet kunnen ontvangen op releasedag (28 september).azt33 schreef op zondag 16 september 2012 @ 12:49:
Ja, als het goed is kan je betalen met je Apple ID. Ik ga er vanuit (dus geen zekerheid, dit is mijn aanname!) dat het hetzelfde is als afgelopen vrijdag - we zouden dan om 09.00 uur kunnen bestellen. Althans, dat hoop ik.
21/9cardwizard schreef op zondag 16 september 2012 @ 11:34:
[...]
Ok , ik bestelde direct nadat het kon , rond 9.30 dus echter staat de levertijd hier nog op 4 oktober
Wat staat er bij jouw als je de status bekijkt op de site ?

(sorry screenshot via retina-scherm..)
[ Voor 7% gewijzigd door _Richie_ op 16-09-2012 17:28 ]
MM Nordhorn gaat normaal op vrijdag om 10:00 uur open. Ik zorg dat ik er om 9:30 uur ben en hoop / verwacht dan om uiterlijk een uur later weer buiten te staan met 2 iPhone 5's. Als ze eerder open gaan dan ga ik natuurlijk eerder.
Iedereen richt zich op de Apple Stores en daar weet je zeker dat je uren in de rij moet staan. Bij de introductie van de iPad liep ik op weg naar een Apple Store langs een Dixons en daar stond helemaal niemand. Toevallig stond er een medewerker buiten te roken en hij zei dat ze ze ook gewoon hadden. Dus even wachten op het moment dat ze verkocht mochten worden en daar liep ik weer naar buiten. Zelfde product, zelfde prijs. En nog even langs de Apple Store gelopen en daar stonden ze allemaal in de rij... Dus ik heb de achterste mensen mijn iPad laten zien en getipt dat ze bij de Dixons even verderop gewoon op voorraad lagen te wachten. Ze wisten niet hoe hard ze moesten lopen
Iedereen richt zich op de Apple Stores en daar weet je zeker dat je uren in de rij moet staan. Bij de introductie van de iPad liep ik op weg naar een Apple Store langs een Dixons en daar stond helemaal niemand. Toevallig stond er een medewerker buiten te roken en hij zei dat ze ze ook gewoon hadden. Dus even wachten op het moment dat ze verkocht mochten worden en daar liep ik weer naar buiten. Zelfde product, zelfde prijs. En nog even langs de Apple Store gelopen en daar stonden ze allemaal in de rij... Dus ik heb de achterste mensen mijn iPad laten zien en getipt dat ze bij de Dixons even verderop gewoon op voorraad lagen te wachten. Ze wisten niet hoe hard ze moesten lopen
Ah, shit, helemaal geen rekening met de openingstijden gehouden. Ik heb om elf uur belangrijke afspraak staan en daar wil ik per sé op tijd voor zijn, dus dat gaat mij niet lukken (Nordhorn -> Hengelo). Dan maar een paar dagen wachten.
Edit: naja, misschien dat ik daarna er snel heen kan gaan. Eerst maar wat horen van de reservering.
Edit: naja, misschien dat ik daarna er snel heen kan gaan. Eerst maar wat horen van de reservering.
[ Voor 17% gewijzigd door me_mrtn op 16-09-2012 18:14 ]
Ik zou gewoon de reserveringsmogelijk de komende week afwachten. Mogelijk houden ze hem dan gewoon voor je vast en kun je komen wanneer je wilt.
Ik lees wel waar je in Duitsland allemaal een losse iPhone 5 kunt halen maar hoe zit dat in Nederland? Zijn er naast de Apple store in Amsterdam ook nog andere winkels waar hij te krijgen is?
even retinacapture gebruiken_Richie_ schreef op zondag 16 september 2012 @ 17:27:
[...]
21/9
[afbeelding]
(sorry screenshot via retina-scherm..)
Ik sta 8:30 uur bij Mediamarkt Lingen (deze gaat 09:30 open), pik daar 2x 32GB op voor mij en een vriend en rij dan nog ff naar MM Rheine of Nordhorn voor een 16GB die ik doorverkoop met 120 euro winst
Stel je voor dat ze geen voorraad krijgen haha, loop ik die 120 euro winst mis plus 60 euro aan benzine armer en ik moet een week langer wachten voor ik hem heb (en hier uren in de rij staan bij Apple Store A'dam)
Stel je voor dat ze geen voorraad krijgen haha, loop ik die 120 euro winst mis plus 60 euro aan benzine armer en ik moet een week langer wachten voor ik hem heb (en hier uren in de rij staan bij Apple Store A'dam)
Mag je hopen dat de voorraad niet zoveel is dat je er niet vanaf komt, je moet niet vergeten dat er dit keer slechts 7 dagen tussen beide releases zit en dat de prijs al bijna 700 euro is in Duitsland. Ik wens je in ieder geval veel sterkte.Benny schreef op zondag 16 september 2012 @ 19:55:
Ik sta 8:30 uur bij Mediamarkt Lingen (deze gaat 09:30 open), pik daar 2x 32GB op voor mij en een vriend en rij dan nog ff naar MM Rheine of Nordhorn voor een 16GB die ik doorverkoop met 120 euro winst![]()
nvm
[ Voor 115% gewijzigd door Benny op 16-09-2012 22:29 ]
Bij andere retailers die nu ook iPhones verkopen (bijv. BelCompany) kun je ze ook krijgen maar daar zijn de beschikbare voorraden vaak een stuk lager. Bij de meeste winkels kun je vrijblijvend reserveren trouwens.Shaverion schreef op zondag 16 september 2012 @ 19:31:
Ik lees wel waar je in Duitsland allemaal een losse iPhone 5 kunt halen maar hoe zit dat in Nederland? Zijn er naast de Apple store in Amsterdam ook nog andere winkels waar hij te krijgen is?
Volgens mij is er nog een voordeel om juist niet bij een Apple Store te kopen; andere winkeliers geven je probleemloos 2 jaar garantie terwijl Apple zelf 1 jaar geeft. En ga de discussie maar aan in de Apple store over de wet, je krijgt maar 1 jaar. Kom maar op met je rechtsbijstandsverzekering...
[ Voor 22% gewijzigd door robertwebbe op 16-09-2012 20:17 ]
Dat kwam niet goed naar voren in je eerste berichtBenny schreef op zondag 16 september 2012 @ 20:14:
[...]
Snap totaal niet waar je het over hebt.. ik zeg ik neem er 2 mee voor mij en een vriend en ik verkoop er 1 aan iemand voor 800 (16GB) die mij al vooruit heeft betaald.
nvm
[ Voor 99% gewijzigd door Benny op 16-09-2012 22:29 ]
Daar heb je wel gelijk in wat betreft garantie inderdaad. Bij BelCompany mag je de iPhones toch niet los kopen?robertwebbe schreef op zondag 16 september 2012 @ 20:14:
[...]
Bij andere retailers die nu ook iPhones verkopen (bijv. BelCompany) kun je ze ook krijgen maar daar zijn de beschikbare voorraden vaak een stuk lager. Bij de meeste winkels kun je vrijblijvend reserveren trouwens.
Volgens mij is er nog een voordeel om juist niet bij een Apple Store te kopen; andere winkeliers geven je probleemloos 2 jaar garantie terwijl Apple zelf 1 jaar geeft. En ga de discussie maar aan in de Apple store over de wet, je krijgt maar 1 jaar. Kom maar op met je rechtsbijstandsverzekering...
Je kunt wel gewoon net zo goed bij Apple kopen, zie: https://www.apple.com/nl/legal/statutory-warranty/ en: https://tweakers.net/nieu...n-twee-jaar-garantie.html
Ik wil eigenlijk niet reserveren, ik zorg liever dat ik de eerste ben bij de winkel om hem dan mee te nemen. Maar de Apple store in Amsterdam is me te ver weg. En ik wil een losse iPhone kopen en volgens mij moet ik er bij de telecom winkels meteen een abbo bij nemen.robertwebbe schreef op zondag 16 september 2012 @ 20:14:
[...]
Bij andere retailers die nu ook iPhones verkopen (bijv. BelCompany) kun je ze ook krijgen maar daar zijn de beschikbare voorraden vaak een stuk lager. Bij de meeste winkels kun je vrijblijvend reserveren trouwens.
EDIT: @above betekent dat ik op mijn 1.5jaar oude iPhone 4 nog gewoon garantie heb? Ik heb dat nieuwsbericht helemaal gemist en op de Apple site staat dat er volgens de consumentenbond geen vaste duur is.
[ Voor 14% gewijzigd door Shaverion op 16-09-2012 21:01 ]
Is dat zo...? Volgens mij moet je dan alsnog zelf voor reparatie betalen..robertwebbe schreef op zondag 16 september 2012 @ 20:14:
[...]
Lastig hoor:
Oberhausen wordt nachtwerk en is de iphone 30 euro duurder warschijnlijk .
Mm nordhorn is te veel risico ivm voorraad.
Amsterdam kan ik waarschijnlijk niet.
Bestellen heb je hem pas in oktober.
Ik hoop toch echt dat ie online beter beschikbaar is... ze zullen toch wel geleerd hebben van de 4s lanceringjoffrey19 schreef op zondag 16 september 2012 @ 21:01:
Lastig hoor:
Ik hoop het ook.Chrisjuh_15 schreef op zondag 16 september 2012 @ 21:05:
[...]
Ik hoop toch echt dat ie online beter beschikbaar is... ze zullen toch wel geleerd hebben van de 4s lancering
Was eerst voornemens naar A'dam te gaan maar heb eigenlijk niet zo een zin om zo vroeg die kant op te gaan.
Wil best pre-orderen maar dan wil ik het toestel wel de 28e binnen hebben. Anders moet ik iCentre maar eens bellen of zij een actie op touw gaan zetten m.b.t. de launch. Probleem is dat zij niet weten of en hoeveel voorraad ze gaan krijgen. De telefoonwinkels willen maar al te graag een abbo erbij verkopen dus dat wordt hem ook niet. Lastig...
Dat is een lastige, in principe zou je het gewoon moeten krijgen, maar aangezien de wet specificeert dat je de levensduur van je product garantie hebt is het nogal lastig. De EU wet zegt dat landen van de EU minimaal 2 jaar winkel garantie moeten bieden, en dat je die wet ook mag aanpassen zolang het beter word voor de consument. Apple heeft alleen gezegd dat ze nu instemmen met die wet, dus je kunt het beste gewoon naar een Apple Store gaan of emailen, en als je geen garantie krijgt zul je het een beetje moeten aanvechten oid.Shaverion schreef op zondag 16 september 2012 @ 20:52:
EDIT: @above betekent dat ik op mijn 1.5jaar oude iPhone 4 nog gewoon garantie heb? Ik heb dat nieuwsbericht helemaal gemist en op de Apple site staat dat er volgens de consumentenbond geen vaste duur is.
Ja ik weet niet, als ik de posts hierboven lees was t met de 4s niet best, dus vertrouwen is er niet echt, vooral omdat ik bij apple altijd t idee hebt dat NL niet echt prioriteit heeft.Chrisjuh_15 schreef op zondag 16 september 2012 @ 21:05:
[...]
Ik hoop toch echt dat ie online beter beschikbaar is... ze zullen toch wel geleerd hebben van de 4s lancering
Klopt, al had ik met mijn Macbook Pro (standaard editie, niets aangepast) wel een echte 24 uurs levering via de online Apple Store. Het kán dus wel.joffrey19 schreef op zondag 16 september 2012 @ 21:20:
[...]
Ja ik weet niet, als ik de posts hierboven lees was t met de 4s niet best, dus vertrouwen is er niet echt, vooral omdat ik bij apple altijd t idee hebt dat NL niet echt prioriteit heeft.
Ik denk dat ik klokslag 9u bestel via appstore, als de levering een week later is dan de 28ste ga ik ook bij appstore adam in de rij liggen en annuleer ik de online bestelling.
In Nederland hebben de providers prioriteit, en voor de rest hebben ze gewoon overal lak aan, support weet niks, niemand niks, of zegt niks te weten. Een pre-order noemen ze dat dan, ik heb een reservering staan bij MM Nordhorn, eens kijken of ik hem volgende week kan ophalen.
[ Voor 4% gewijzigd door NotSoSteady op 16-09-2012 21:54 ]
Ga waarschijnlijk met een vriend van me naar Duitsland. Toch twijfels nu om toch naar Oberhausen te gaan
willen daar dan om 1 a 2 uur al zijn zodat we bij de eerste 50 zitten.
Met iPad 3 waren we daar ook om 2 uur en stonden half 9 weer buiten.
Maar we weten nog niet zeker, ik ga mediamarkt nog even mailen woensdag of donderdag. Als ze bevestigen dat ze hem op voorraad hebben ga ik gewoon daarheen.
Maar we weten nog niet zeker, ik ga mediamarkt nog even mailen woensdag of donderdag. Als ze bevestigen dat ze hem op voorraad hebben ga ik gewoon daarheen.
Verwijderd
En welke mafkees gaat dan 120 euro boven de verkoopprijs aan jou betalen?Benny schreef op zondag 16 september 2012 @ 22:40:
Ga waarschijnlijk met een vriend van me naar Duitsland. Toch twijfels nu om toch naar Oberhausen te gaanwillen daar dan om 1 a 2 uur al zijn zodat we bij de eerste 50 zitten.
Een gek op iPhoneclub forum uit Rotterdam..Verwijderd schreef op zondag 16 september 2012 @ 22:44:
[...]
En welke mafkees gaat dan 120 euro boven de verkoopprijs aan jou betalen?
Bij de 4s heb ik toestellen zien verkopen voor 1100 euro. Gekken genoeg op deze planeet.Verwijderd schreef op zondag 16 september 2012 @ 22:44:
[...]
En welke gek gaat dan 120 euro boven de verkoopprijs aan jou betalen?
Verwijderd
En die kan zelf niet langs de Mediamarkt gaan?Benny schreef op zondag 16 september 2012 @ 22:46:
[...]
Een gek op iPhoneclub forum uit Rotterdam..
Verwijderd
Rijp voor een professionele inrichting dan.brodinski schreef op zondag 16 september 2012 @ 22:46:
[...]
Bij de 4s heb ik toestellen zien verkopen voor 1100 euro. Gekken genoeg op deze planeet.
Ik denk het niet dan nee. Hij zal vast een goede reden hebben om 120 euro meer te betalen.Verwijderd schreef op zondag 16 september 2012 @ 22:55:
[...]
En die kan zelf niet langs de Mediamarkt gaan?
Overigens zit er ook verzekerde verzending (€ 15) bij voor die 120.
Even iets tussendoor. Ik lees dit op OMT.nl (bron: http://www.onemorething.n...nnen-een-uur-uitverkocht/) en dat geeft me dan weer enige hoop voor online bestellers van het eerste uur:
Bij de 4s werden de order pas met een week verlengd na bijna 22 uur.
Verwijderd
*knip* In Rotterdam zijn 300 telefoonwinkels een paar Apple retailers en een Mediamarkt. Als iemand die in Rotterdam woont zo graag een iPhone 5 wil kopen koopt hij een buskaartje voor een euro om naar de stad te gaan.Benny schreef op zondag 16 september 2012 @ 22:58:
[...]
Ik denk het niet dan nee. Hij zal vast een goede reden hebben om 120 euro meer te betalen.
Overigens zit er ook verzekerde verzending (€ 15) bij voor die 120.
Nee hij gaat iemand aanspreken op een forum om een iphone 5 voor hem te halen en betaald er dan 120 euro boven de verkoopprijs voor. Klinkt allemaal erg logisch maar niet heus.

Je kan ook op een normale manier / toon je mening verkondigen.
[ Voor 9% gewijzigd door Hoedje op 16-09-2012 23:26 ]
De iPhone kan toch gewoon los gekocht worden in vodafone winkels, belcompany etc (als hij wordt verkocht vanaf de 28e)
Voor diegene die het nog niet weten. Onlangs heeft Apple ook een Apple store in Keulen geopend. Lekker dichtbij voor de limburgers
Weet alleen niet hoe de parkeergelegenheid daar is...
Weet alleen niet hoe de parkeergelegenheid daar is...
Wat is jouw probleem ? Weet je wel hoeveel handel er gaande is op iPhoneclub forum? Hele tijd mensen die vragen of iemand er een voor ze mee kan nemen tegen een meerprijs. Deze persoon uit Rotterdam heeft waarschijnlijk andere verplichtingen vrijdag en wil wel graag z.s.m een iPhone 5.. Blijkbaar zit ie goed in de slappe was dat ie 120 euro meer wilt betalen.. En hij vroeg me of ik het verzekerd kon opsturen zodra ik hem heb, nou geen probleem hoor voor dat bedrag..Verwijderd schreef op zondag 16 september 2012 @ 23:17:
[...]
Verzekerde verzending? Man wat lul jij toch allemaal slap? In Rotterdam zijn 300 telefoonwinkels een paar Apple retailers en een Mediamarkt. Als iemand die in Rotterdam woont zo graag een iPhone 5 wil kopen koopt hij een buskaartje voor een euro om naar de stad te gaan.
Nee hij gaat iemand aanspreken op een forum om een iphone 5 voor hem te halen en betaald er dan 120 euro boven de verkoopprijs voor. Klinkt allemaal erg logisch maar niet heus.
Beetje rare reactie.. maar goed je hoeft het niet te geloven. Vorig jaar met de 4S heb ik trouwens precies hetzelfde gedaan, toen verkocht aan een mede tweaker voor 60 euro meerprijs dacht ik. Of is dit ook slap gelul volgens jou

[ Voor 10% gewijzigd door Benny op 16-09-2012 23:47 ]
Ik vind wat Benny doet helemaal niet zo vreemd:) Handige manier om je onkosten (benzine e.d) eruit te halen
Ik ben ook van plan er eentje extra mee te nemen indien mogelijk. Dan zet ik um gewoon op MP of V&A en kijk ik waar ik de meeste winst erop kan maken. Tenzij ik van te voren iemand gevonden heb voor wie ik er eentje mee moet nemen.
Rotterdam - Oberhausen = 420 km en 4 uur rijden.
Dus zelf zou hij al een euro of 60 aan benzine kwijt zijn.
Voor 45 euro kan je geen dag vrij krijgen (120 - 60 - 15 verzenden).
En 10 uur werken doe je voor dat geld normaal ook niet (al helemaal niet als het midden in de nacht is).
Dus zelf zou hij al een euro of 60 aan benzine kwijt zijn.
Voor 45 euro kan je geen dag vrij krijgen (120 - 60 - 15 verzenden).
En 10 uur werken doe je voor dat geld normaal ook niet (al helemaal niet als het midden in de nacht is).
Verwijderd
Hij wil de iPhone 5 "ZO SNEL MOGELIJK HEBBEN" ...dus haalt hij de iPhone 5 niet zelf in Rotterdam maar laat hij deze telefoon door iemand anders halen om deze vervolgens op te laten sturen en er dan 120 extra boven op te doen. Zo dat hij deze telefoon alles behalve 'zo snel mogelijk' in bezit krijgt en ook voor een bizarre extra prijs.Benny schreef op zondag 16 september 2012 @ 23:34:
[...]
Wat is jouw probleem ? Weet je wel hoeveel handel er gaande is op iPhoneclub forum? Hele tijd mensen die vragen of iemand er een voor ze mee kan nemen tegen een meerprijs. Deze persoon uit Rotterdam heeft waarschijnlijk andere verplichtingen vrijdag en wil wel graag z.s.m een iPhone 5.. Blijkbaar zit ie goed in de slappe was dat ie 120 euro meer wilt betalen.. En hij vroeg me of ik het verzekerd kon opsturen zodra ik hem heb, nou geen probleem hoor voor dat bedrag..
Beetje rare reactie.. maar goed je hoeft het niet te geloven. Vorig jaar met de 4S heb ik trouwens precies hetzelfde gedaan, toen verkocht aan een mede tweaker voor 60 euro meerprijs dacht ik. Of is dit ook slap gelul volgens jou
Rare reactie van mij? Nou er zit werkelijk 0,000000 logica in het handelen van jou en die gast. Of je moet er even bij vertellen dat hij in een rolstoel zit of iets dergelijks dan kan ik de logica erachter beter volgen. Dan kan je er misschien een full time baan van maken. Elke dag boodschappen doen voor deze gast en en dan 50 euro extra voor vragen ofzo.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2012 00:17 ]
Verwijderd
Hallo de beste man woont zelf in Rotterdam. Dus welke zogenaamde onkosten bespaard deze gast?Brm-G schreef op zondag 16 september 2012 @ 23:50:
Ik vind wat Benny doet helemaal niet zo vreemd:) Handige manier om je onkosten (benzine e.d) eruit te halenIk ben ook van plan er eentje extra mee te nemen indien mogelijk. Dan zet ik um gewoon op MP of V&A en kijk ik waar ik de meeste winst erop kan maken. Tenzij ik van te voren iemand gevonden heb voor wie ik er eentje mee moet nemen.
Is gewoon een normale gang van zaken hoor, eerder dit jaar nog 2 x iPad 3 verkocht met 100 euro per stuk winst. Bij Apple is het meer wat een gek er voor geeft, en Nordhorn is voor mij 20 minuutjes rijden, en als ik er niet vanaf kom breng je ze gewoon weer terug.Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 00:15:
[...]
Hij wil de iPhone 5 "ZO SNEL MOGELIJK HEBBEN" ...dus haalt hij de iPhone 5 niet zelf in Rotterdam maar laat hij deze telefoon door iemand anders halen om deze vervolgens op te laten sturen en er dan 120 extra boven op te doen. Zo dat hij deze telefoon alles behalve 'zo snel mogelijk' in bezit krijgt en ook voor een bizarre extra prijs.
Rare reactie van mij? Nou er zit werkelijk 0,000000 logica in het handelen van jou en die gast. Of je moet er even bij vertellen dat hij in een rolstoel zit of iets dergelijks dan kan ik de logica erachter beter volgen. Dan kan je er misschien een full time baan van maken. Elke dag boodschappen doen voor deze gast en en dan 50 euro extra voor vragen ofzo.
Verwijderd
Normale gang van zaken? Er zit werkelijk 0,0000 logica in deze gang van zaken.NotSoSteady schreef op maandag 17 september 2012 @ 00:20:
[...]
Is gewoon een normale gang van zaken hoor, eerder dit jaar nog 2 x iPad 3 verkocht met 100 euro per stuk winst. Bij Apple is het meer wat een gek er voor geeft, en Nordhorn is voor mij 20 minuutjes rijden, en als ik er niet vanaf kom breng je ze gewoon weer terug.
Heeft er iemand al bevestiging van een MM in Duitsland dat die dingen daar op Vrijdag op voorraad zijn? Anders rijd ik voor niks naar Nordhorn, kan ik net zo goed naar Oberhausen
Zo werkt het al jaren, bij de lancering van de iPhone 4 heb ik prijzen van 1000 euro langs zien komen. Ik doe het niet, maar er zijn wel mensen die het wel doen.Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 00:21:
[...]
Normale gang van zaken? Er zit werkelijk 0,0000 logica in deze gang van zaken.
Ik neem ook wel eens wat mee uit de VS en krijg daar een leuke vergoeding voor. Niets aparts, wat de gek ervoor geeft.Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 00:21:
[...]
Normale gang van zaken? Er zit werkelijk 0,0000 logica in deze gang van zaken.
Hij heeft hem de 22e in huis, dus maar 1 dag later dan de release in Duitsland en 6 dagen vóórdat hij in NL te koop is. Komt aardig in de buurt van ZO SNEL MOGELIJK of niet dan ? Zo snel mogelijk is al helemaal niet wachten tot de 28e en hem in Rotterdam proberen te halen, met de nadruk op proberen.. Je doet alsof een nieuwe iPhone een broodje gezond is man.. Heb je enige ervaring met iPad en iPhone releases ?Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 00:15:
[...]
Hij wil de iPhone 5 "ZO SNEL MOGELIJK HEBBEN" ...dus haalt hij de iPhone 5 niet zelf in Rotterdam maar laat hij deze telefoon door iemand anders halen om deze vervolgens op te laten sturen en er dan 120 extra boven op te doen. Zo dat hij deze telefoon alles behalve 'zo snel mogelijk' in bezit krijgt en ook voor een bizarre extra prijs.
'Bizarre extra prijs' ? Zie de reactie van matthijst hier boven.. als hij zelf zou gaan is hij al zeker 60 euro kwijt aan brandstof. Plus hij is 4 uur kwijt aan reistijd. Misschien dat hij nog iets te hoog zit met zijn 120 euro, ik had het ook wel voor 80-100 euro gedaan. En hoe kan je nou zeggen dat er 0,000 % logica in zit ? Zeker van mijn kant.. je vind het raar dat ik graag makkelijk wat extra geld verdien ? Ik ben ook ong. 80 euro armer he aan benzine etc.. Ruim de helft van die 120 meerprijs zijn voor de onkosten die ik maak..
Had een paar vestigingen mail gestuurd, ze weten nog niks over beschikbaarheid..enige wat ze weten is dat Apple hem heeft aangekondigdDennusB schreef op maandag 17 september 2012 @ 00:23:
Heeft er iemand al bevestiging van een MM in Duitsland dat die dingen daar op Vrijdag op voorraad zijn? Anders rijd ik voor niks naar Nordhorn, kan ik net zo goed naar Oberhausen
[ Voor 27% gewijzigd door Benny op 17-09-2012 01:22 ]
Dat wisten ze met de iPad ook niet, zal later in de week allemaal wel duidelijk worden. Het is ook nog maar zondag.Benny schreef op maandag 17 september 2012 @ 01:14:
[...]
Had een paar vestigingen mail gestuurd, ze weten nog niks over beschikbaarheid..enige wat ze weten is dat Apple hem heeft aangekondigdMag toch hopen dat ze deze week wel bericht krijgen van Apple over bevoorrading.. ik zal ze woensdag-donderdag weer mailen en als ze dan nog steeds niks kunnen bevestigen dan ga ik toch maar weer naar Oberhausen denk ik.. lekker een uurtje of 5 in de rij staan
Ik heb dat ook gedaan, een telefoon van een mede tweeakter overgenomen voor een 100 euro extra. Op die manier kreeg ik de telefoon een week voor de nl release en hoefde ik niet in de rij te staan in Duitsland.
Dit was overigens mijn limiet, ik had er niet meer voor betaald.
Tijdens de release van de 4s in Duitsland heb ik ze te koop zien staan op v&a voor 900 euro en meer. Er waren mensen die zo een 300 euro mee pakten op een extra telefoon en het zou me verbazen als dit dit keer niet nogmaals zou gebeuren.
Er zijn mensen die er dat voor over hebben. Ze betalen het zelf, prima, moeten ze geheel zelf weten.
Dit was overigens mijn limiet, ik had er niet meer voor betaald.
Tijdens de release van de 4s in Duitsland heb ik ze te koop zien staan op v&a voor 900 euro en meer. Er waren mensen die zo een 300 euro mee pakten op een extra telefoon en het zou me verbazen als dit dit keer niet nogmaals zou gebeuren.
Er zijn mensen die er dat voor over hebben. Ze betalen het zelf, prima, moeten ze geheel zelf weten.
Mag ik dit even bumpen? Danku.ThinClientQ schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:30:
Iemand interesse om mee te rijden naar Oberhausen volgende week vrijdag? Ondertussen alweer mijn 3de reis naar Oberhausen.
Ben in het bezit van een leuke wagen en wil graag het benzinegeld delen of n extra iPhone voor mijn zus.
Graag in de buurt van Nijmegen, ik kom zelf uit Dreumel. (zie ook Google Maps)
Dank.
[ Voor 5% gewijzigd door ThinClientQ op 17-09-2012 08:52 ]
Ik zit nog te twijfelen waar ik de nieuwe iphone ga kopen. Oberhausen of amsterdam in de rij staan of online bestellen bij de apple store.
Kan je bij de apple online store ook anders betalen als je geen creditcard hebt?Ideal?
Kan je bij de apple online store ook anders betalen als je geen creditcard hebt?Ideal?
Gewoon overmaken.feddesman schreef op maandag 17 september 2012 @ 10:52:
Ik zit nog te twijfelen waar ik de nieuwe iphone ga kopen. Oberhausen of amsterdam in de rij staan of online bestellen bij de apple store.
Nee, niet met iDeal. Wel met een handmatige overboeking (reken op een verwerkingstijd van een kleine week). Als je hem z.s.m. wilt hebben moet je echt in de rij gaan staan. Levertijd via online store zal wel uitkomen op een week of 3/4 gezien het feit dat bij Apple Store DE de verzendklaar-tijd al is opgelopen naar 2-3 weken. De komende maand(en) zal de levertijd ook niet korter zal worden door de grote vraag.feddesman schreef op maandag 17 september 2012 @ 10:52:
Telt voor de levertijd het moment van bestellen of wanneer de bateling is verwerk (paar dagen later)
is het het 2de dan kun je zeker een x aantal weken op je iphone wachten...
ZSM is wel de bedoeling ja maar om nou om 02.00 te gaan rijden en vanaf 04.00 tot 10.00 in de rij te gaan staan in oberhausen is mischien weer net iets to much voor mij.JanvdVeer schreef op maandag 17 september 2012 @ 10:57:
[...]
Nee, niet met iDeal. Wel met een handmatige overboeking (reken op een verwerkingstijd van een kleine week). Als je hem z.s.m. wilt hebben moet je echt in de rij gaan staan. Levertijd via online store zal wel uitkomen op een week of 3/4 gezien het feit dat bij Apple Store DE de verzendklaar-tijd al is opgelopen naar 2-3 weken. De komende maand(en) zal de levertijd ook niet korter zal worden door de grote vraag.
Stel je bent er om 08.00 maak je dan nog enigzins een kans of is dat echt zinloos
Handmatige overboeking hoeft geen week te duren. Afgelopen week ook iets besteld bij de Apple online store en ook gebruik gemaakt van de overboeking. Een werkdag later kreeg ik een bevestiging dat de betaling ontvangen en verwerkt was. Diezelfde dag is de bestelling verstuurd en de volgende werkdag was het binnen. Dit was van SNS > Rabobank. Als je zelf Rabobank hebt staat het er zelfs dezelfde dag al bij. Je kan een bestelling, mits op voorraad, dus wel binnen 3 werkdagen ontvangen. Je kan natuurlijk pech hebben en dat de bank langzaam is, maar je hoeft zeker niet uit te gaan van gemiddeld een (kleine) week.
Neemt echter niet weg dat het ontbreken van iDeal dan wel paypal een enorm gebrek is natuurlijk. Heb ik ook aangegeven bij de feedback die ze vroegen.
Neemt echter niet weg dat het ontbreken van iDeal dan wel paypal een enorm gebrek is natuurlijk. Heb ik ook aangegeven bij de feedback die ze vroegen.
De medewerkster die ik van de week belde van de Apple Store zei dat ze er vanuit gaat dat dit inderdaad het geval is, net als bij de 4s. Ze wist het echter nog niet 100% zeker.
Die weet helemaal niks, suggereert alleen maar wat.Chrisjuh_15 schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:16:
De medewerkster die ik van de week belde van de Apple Store zei dat ze er vanuit gaat dat dit inderdaad het geval is, net als bij de 4s. Ze wist het echter nog niet 100% zeker.
Durf ik niet helemaal zeker te zeggen, ik kan me nog een aantal gevallen van vorig jaar herinneren dat er wel een aantal mensen klaagden dat hun iPhone 4S later kwam terwijl ze als één van de eersten erbij waren, maar helemaal zeker weten doe ik het ook niet meer. Ik denk eigenlijk dat het niet veel uitmaakt, want het geld van je creditcard wordt pas afgeschreven wanneer de levering wordt verwerkt.MP3-Junky schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:07:
[...]
Telt voor de levertijd het moment van bestellen of wanneer de bateling is verwerk (paar dagen later)
is het het 2de dan kun je zeker een x aantal weken op je iphone wachten...
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid
Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid
Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.