Hij zegt toch ook niet a.s. vrijdag? Neem aan dat hij gewoon bedoelt als hij vrijdag niet kan pre-orderen dat hij dan gewoon naar de Apple store gaat volgende week vrijdag.Ashy schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 08:22:
[...]
Als ik me niet vergis verkoopt men geen iPhone a.s. vrijdag bij de Apple store in Amsterdam ?
Zitten die I Am Stores doorgaans al vroeg in de ruime voorraad bij dit soort dingen?
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Ruime voorraad sowieso niet. Maar die is er waarschijnlijk nergens afgaande op de ervaringen van afgelopen jaren.BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 09:47:
Zitten die I Am Stores doorgaans al vroeg in de ruime voorraad bij dit soort dingen?
Bij de Apple Store wel !Brm-G schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 09:49:
[...]
Ruime voorraad sowieso niet. Maar die is er waarschijnlijk nergens afgaande op de ervaringen van afgelopen jaren.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Zal de iPhone eigenlijk ook bij andere winkels, lees: bc, phonehouse mediamarkt oid, ook te koop zijn die vrijdag?
Koop eigenlijk losse telefoons bijna altijd bij de BelCompany (vroeger nog gewerkt enzo :-)) maar nu ze eigenlijk vodafone zijn hebben ze nog wel sim lock vrije dingen los in de verkoop?
Koop eigenlijk losse telefoons bijna altijd bij de BelCompany (vroeger nog gewerkt enzo :-)) maar nu ze eigenlijk vodafone zijn hebben ze nog wel sim lock vrije dingen los in de verkoop?
Dit vraag ik me dus ook af, is er niemand die hier meer over weet?superericje schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:41:
Zal de iPhone eigenlijk ook bij andere winkels, lees: bc, phonehouse mediamarkt oid, ook te koop zijn die vrijdag?
Voor zover ik weet verkoopt Media Markt de iPhone in eerste instantie alleen i.c.m. abonnement. Voorraad in die winkels valt vaak ook erg tegen. Denk hierbij aan 3 - 5 toestellen per winkel.
Zou natuurlijk kunnen dat The Phonehouse & BelCompany die toestellen wel los verkopen, maar verwacht 't eigenlijk niet, omdat verdere leveringen vaak worden gebaseerd op aantal aangesloten abonnementen.
Zou natuurlijk kunnen dat The Phonehouse & BelCompany die toestellen wel los verkopen, maar verwacht 't eigenlijk niet, omdat verdere leveringen vaak worden gebaseerd op aantal aangesloten abonnementen.
Klere zeg, wat een gezeur. Ik wil dat ding gewoon los kopen, en rap watPerryN schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:44:
Voor zover ik weet verkoopt Media Markt de iPhone in eerste instantie alleen i.c.m. abonnement. Voorraad in die winkels valt vaak ook erg tegen. Denk hierbij aan 3 - 5 toestellen per winkel.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Apple Store? Als je niet naar Amsterdam wilt kun je gewoon Online bestellen. Gewoom vrijdag om 8:00 achter de computer zitten en als een gek blijven refreshenJeroenvde89 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:45:
[...]
Klere zeg, wat een gezeur. Ik wil dat ding gewoon los kopen, en rap wat
en dan 2 weken wachten voordat hij op de deurmat valtBrm-G schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:50:
[...]
Apple Store? Als je niet naar Amsterdam wilt kun je gewoon Online bestellen. Gewoom vrijdag om 8:00 achter de computer zitten en als een gek blijven refreshen
Hoop toch echt voor je dat ie niet valtBertP schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:52:
[...]
en dan 2 weken wachten voordat hij op de deurmat valt
Haha, dat is natuurlijk ook een optie. Gaat dat echt 2 weken duren of kun je dan alsnog beter wachten tot je hem gewoon los kan kopen bij een MM o.i.d. ?Brm-G schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:50:
[...]
Apple Store? Als je niet naar Amsterdam wilt kun je gewoon Online bestellen. Gewoom vrijdag om 8:00 achter de computer zitten en als een gek blijven refreshen
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Verwijderd
Denk eerder 09:00 zoals in Duitsland ook het geval was vorige weekBrm-G schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:50:
[...]
Gisteren heb ik contact gehad met Online Apple store zakelijk en die gaf aan dat er de komende vrijdag de 21ste geen pre-ordering zal komen in Nederland. Dus het is beter om in de rij te gaan staan wil je hem snel hebben vanaf de 28ste denk ik..
WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart
Voor de 100e keer, ze weten niks bij de callcentersmvrooij schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:41:
Gisteren heb ik contact gehad met Online Apple store zakelijk en die gaf aan dat er de komende vrijdag de 21ste geen pre-ordering zal komen in Nederland. Dus het is beter om in de rij te gaan staan wil je hem snel hebben vanaf de 28ste denk ik..
Maar dat is dan nu wel de tweede persoon die daar bericht over gehad heeft. Dus mijn twijfel over die pre-order begint steeds groter te worden.DennusB schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:43:
[...]
Voor de 100e keer, ze weten niks bij de callcenters
Wacht het gewoon lekker af zou ik zeggenjoffrey19 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:47:
[...]
Maar dat is dan nu wel de tweede persoon die daar bericht over gehad heeft. Dus mijn twijfel over die pre-order begint steeds groter te worden.
Hij kon mij met 100% zekerheid zeggen dat er in Nederland GEEN pre-ordering komt op de 21ste. Hij is op de website pas vanaf 9:00 in de ochtend te bestellen op de 28ste. Ik heb de zakelijke kant gesproken van Apple, ik neem aan dat deze geen leugens gaan verspreiden? Als je er niks mee wilt doen moet je het zelf weten, blijven hopen dan!
WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart
Hmm geen preOrdering...
En bij de MediaMarkt maak je voor een los toestel blijkbaar ook weinig kans volgens de mail in de reactie Van OkeOkeOke
En bij de MediaMarkt maak je voor een los toestel blijkbaar ook weinig kans volgens de mail in de reactie Van OkeOkeOke
OkeOkeOke schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:20:
Deze mail kreeg ik van de Mediamarkt Nordhorn,
Van: "Schleper, Nils" <schleper@mediamarkt.de>
Datum: 17 september 2012 11:42:47 CEST
Aan:
Kopie: "Brege, Bettina" <brege@media-saturn.com>, "Gravemeier, Ralf" <gravemeier@media-saturn.com>
Onderwerp: WG: iPhone 5
Hallo Herr ...,
im Moment habe ich noch keine festen Infos zum Thema IPhone 5. Ich weiß noch nicht wie viele Geräte wir bekommen. Fakt ist, dass das Gerät vorerst nur mit Vertrag verkäuflich sein wird.
Mit einem niederländischem Wohnsitz ist es allerdings nicht möglich in Deutschland einen Vertrag abzuschließen.
En voor de deur liggen bij een apple store gaat me echt tever....Het feit is dat het toestel aanvankelijk slechts zal worden verkocht met een contract.

Ik heb vernomen van een bedrijf dat ze al iPhones hebben besteld voor hun bedrijf. Direct bij Apple. Het kan dus wel...
Ik ben net ff langs de Phone House en Belcompagnie gelopen en die vertelden beiden dat ik daar geen losse iPhone 5 (ook geen 4s trouwens) kan kopen. Morgen maar ff naar een andere stad de mediamarkt en Apple reseller bezoeken.
De winkels verdienen niks op de verkoop van een los toestel. Ik zou er dus niet op rekenen dat ze ergens direct verkocht zullen worden zonder abonnement. Buiten de Apple store dan natuurlijk.
Ik ben ook van plan om donderdagnacht richting Oberhausen te rijden, samen met een vriend van mij. Eventueel kan er nog iemand meerijden die ook uit het noorden des lands komt!
Mijn vraag is hoe vroeg we ongeveer in Oberhausen moeten zijn om een iPhone te bemachtigen? Ik heb hier namelijk weinig ervaring mee, behalve dat ik in NYC twee weken na de release nog om 5 uur in de rij stond voor een iPad. Ik neem aan dat we hier dan op de dag van de release nog wat eerder moeten zijn?
Mijn vraag is hoe vroeg we ongeveer in Oberhausen moeten zijn om een iPhone te bemachtigen? Ik heb hier namelijk weinig ervaring mee, behalve dat ik in NYC twee weken na de release nog om 5 uur in de rij stond voor een iPad. Ik neem aan dat we hier dan op de dag van de release nog wat eerder moeten zijn?
Hier idem, Phonehouse alleen met contract. I Am Store nam geen reserveringen aan, omdat ze daar nog niet weten of hij met of zonder contract verkocht moet gaan worden. En Dixons doet niet aan Iphones (wist ik veelShaverion schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 13:57:
Ik ben net ff langs de Phone House en Belcompagnie gelopen en die vertelden beiden dat ik daar geen losse iPhone 5 (ook geen 4s trouwens) kan kopen. Morgen maar ff naar een andere stad de mediamarkt en Apple reseller bezoeken.
Vorig jaar werd het druk vanaf 05:00zomg its Harro schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 14:02:
Ik ben ook van plan om donderdagnacht richting Oberhausen te rijden, samen met een vriend van mij. Eventueel kan er nog iemand meerijden die ook uit het noorden des lands komt!
Ter bevestiging: MM Duitsland heeft nu een extra tekst op hun pagina staan:
https://data.mediamarkt.d..._sub=iPhone5_vorbestellen
Eine Vermarktung als Solo-Endgerät ist uns zur Zeit bedauerlicherweise noch nicht erlaubt.
Eine Vermarktung als Solo-Endgerät ist uns zur Zeit bedauerlicherweise noch nicht erlaubt.
Haters everywhere but I don’t really care
hhm jammer dan wordt het toch de apple storematthijst schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:31:
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
Had sowieso nog niks van mijn reservering gehoord. Maarja is in ieder geval een stuk duidelijker op deze manier.matthijst schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:31:
Inderdaad: eerste bus komt om 04:49 aan, eerste tram om 05:10....Brm-G schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 14:12:
Vorig jaar werd het druk vanaf 05:00
Dan zie je opeens ook Duutsers aankomen en wordt het met plukjes van 5-10 per aankomst drukker
Haters everywhere but I don’t really care
Oberhausen is mij veel te ver en te veel gedoe momenteel in verband met andere afspraken. Dan zal ik de iPhone gewoon via de Nederlandse online Store bestellen. Het is niet anders.
Oberhausen is hier wel lekker vlakbij, maar ik kan het niet maken om me die dag voor een bruiloft af te melden voor een iPhone
[ Voor 6% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 18-09-2012 16:20 ]
Aangezien ik aan de grens woon (Enschede), ga ik misschien ook wel even Duitsland in om te kijken of ik er één kan bemachtigen. Osnabruck is goed te doen
Nordhorn is me echt veel en veel teveel gedoe, ik vind een iPhone best leuk en 30 minuten wil ik wel wachten, maar ik ga echt geen 6 of 7 uur in een rij staan voor een telefoon. Dan maar twee weken wachten.
Wie gaat er de 28e voor de Apple store in amsterdam liggen?
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Is er in Osnabrück een Apple store? Of weet je waar hij verder te koop is daar?Jeroenvde89 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:24:
Aangezien ik aan de grens woon (Enschede), ga ik misschien ook wel even Duitsland in om te kijken of ik er één kan bemachtigen. Osnabruck is goed te doen
Geen idee eigenlijkfris0NL schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:41:
[...]
Is er in Osnabrück een Apple store? Of weet je waar hij verder te koop is daar?
Nee maar wel voor de Apple store in DuitslandErw schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:33:
Wie gaat er de 28e voor de Apple store in amsterdam liggen?
Ik heb daar 3 maanden gewoond voor een stage. Ik geloof niet dat daar een officiele apple store is. Ik woon in Friesland, dus voor mij is het wel iets verder weg xD!Jeroenvde89 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:50:
[...]
Geen idee eigenlijk, is redelijk grote stad. Anders Düsseldorf of Dortmund, is beiden in een uurtje te doen.
Niet dus. http://www.apple.com/de/retail/storelist/fris0NL schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:52:
[...]
Ik heb daar 3 maanden gewoond voor een stage. Ik geloof niet dat daar een officiele apple store is. Ik woon in Friesland, dus voor mij is het wel iets verder weg xD!
Helaas. En het schijnt dat je alleen bij apple stores die dingen los kunt krijgen.
Ik ben vandaag langs de I Am store geweest en zij bevestigde dat ze geen reserveringen aan namen en ze verkopen de toestellen ook niet los, alleen i.v.m. abonnement. Ze hebben wel op de 28e direct de iPhone 5 op voorraad. Dan maar de 28ste voor de Apple Store in Amsterdam gaan liggen.
Mocht iemand nog een extra telefoon voor me mee willen nemen voor €699, dan ben ik bereid een deel aan te betalen en deze op locatie op te halen op zaterdag middag.
Stuur in dat geval maar een DM
Stuur in dat geval maar een DM
Als je een iPhone in Duitsland haalt heb je toch gewoon garantie in een Apple Store in Nederland?
Jep, Apple garantie is wereldwijdDennusB schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 18:14:
Als je een iPhone in Duitsland haalt heb je toch gewoon garantie in een Apple Store in Nederland?
Hoi,
Ik ben voornemens om ook vrijdag naar DE te gaan. Ik kom (helemaal) uit Den Haag en wil om 02.00-02.30 gaan rijden. Is dat aan te raden en hoe groot is de kans dat ik er sowieso er 1 heb?
Ik ben voornemens om ook vrijdag naar DE te gaan. Ik kom (helemaal) uit Den Haag en wil om 02.00-02.30 gaan rijden. Is dat aan te raden en hoe groot is de kans dat ik er sowieso er 1 heb?
laten we elkaar hier niet gaan gek maken en elkaar opstoken.
vanaf 5uur komen de duitsers , dus zorg dat je er om 05:00 uur bent komt alles goed.
vanaf 5uur komen de duitsers , dus zorg dat je er om 05:00 uur bent komt alles goed.
slimmehotspot.nl
Iemand uit Zwolle / Ommen ?
Wil heel graag, maar geen vervoer..
CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!
Met de Launch van de Iphone 4s kwam ik om 05:30 en was toen nog niet druk. Pas vanaf 6 uur werd het chaotisch. En het waren toch en voornamelijk Polen/Nederlanders/Belgen in de rij. De Duitsers die hebben voornamelijk lekker online besteld.UnitedJunk schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 18:37:
Iemand uit Zwolle / Ommen ?
Goed zojuist de keuze gemaakt,
Ik ben voorlopig niet meer hier te vinden, Ik pak me 6300I(jawel die met WIFI) weer uit de kast en ga daar weer mee bellen, ik bestel hem op 28-9-12 in de online Apple store om toch nog even gebruik te kunnen maken van de 19% BTW.
Wacht dan een paar weken en dan kan het genieten beginnen.
Waarom brengt Apple ook alweer ieder jaar een nieuwe telefoon uit?
Ik ben voorlopig niet meer hier te vinden, Ik pak me 6300I(jawel die met WIFI) weer uit de kast en ga daar weer mee bellen, ik bestel hem op 28-9-12 in de online Apple store om toch nog even gebruik te kunnen maken van de 19% BTW.
Wacht dan een paar weken en dan kan het genieten beginnen.
Waarom brengt Apple ook alweer ieder jaar een nieuwe telefoon uit?
Power to the beat.
Kan iemand hier de ervaringen vergelijken tussen de release van de 4s en de nieuwe ipad, in oberhausen? Ik ben zelf aanwezig geweest bij de 4s, dit vond ik behoorlijk chaotisch en heb er uiteindelijk 6 uur moeten wachten, dit was wel erg lang.(van 5 tot zeker 11)
iPad 3 ging top.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik heb bij de ipad 2 ongeveer 4/5 uur in de rij gaan staan, ben eigenlijk ook niet van plan dit weer te doen en vooral niet langer dan dat.. Zal ook online bestellen worden en dan maar afwachten!
[ Voor 84% gewijzigd door mvrooij op 18-09-2012 23:52 ]
Verwijderd
Ik rij rond half 4 weg (omgeving utrecht) Als je er rond 5 uur bent ben je vroeg zat veel voorraad meestal! Ipad 3 was prima geregeld afgezet met linten in een nette rij.
Maar als ik het goed begrijp dan kun je hoogstwaarschijnlijk geen iPhone pre-orderen in de NL Apple store?
Hier in Beligie heeft Mobistar "iSWAP" opgezet. Een slecht geregelde actie waarbij je als Belg één (1) iPhone 5 kunt reserveren en kan afhalen op of na de launch. Je krijgt een code en nanosim die je bij het afhalen moet voorleggen met je ID.
Bij het eerste Mobistar Center waar ik langsging (MediaMarkt Hasselt) zat een oneerlijke verkoper die me het volgende vertelde:
Ik ben later namelijk naar een ander Mobistar Center geweest in Genk waar de jonge maar vriendelijke verkoper me vertelde:
Dus ik besloot maar om te reserveren. Als 51ste in de lijst bij die winkel. Een zwarte iPhone 5 32GB. Ik heb er vertrouwen in dat ik het toestel wel ergens begin oktober kan gaan afhalen. Hopelijk launchdag, maar daar reken ik voorlopig niet op. Gewoon om mezelf geen blaasjes wijs te maken
.
De eerste keer dat in BE koop. Tot nu toe altijd in de UK gekocht en laten doorsturen door een familielid ginder. Was voordeliger in de early days (450 EUR voor een iPhone 2G 16GB. 600 EUR voor een iPhone 4 16GB) Maar nu echt de moeite niet meer. Ook minder gezever moest het ooit tot een garantiegeval komen.
Bij het eerste Mobistar Center waar ik langsging (MediaMarkt Hasselt) zat een oneerlijke verkoper die me het volgende vertelde:
- Bij iSWAP wordt voorrang geven aan Mobistar-klanten, niet-klanten worden achteraan de lijst geschoven.
- Slecht verhaaltje over hoe ik zou moeten wachten tot februari (op zijn minst) om eentje te bemachtigen als ik me niet zou reserveren. (Really?
, Die efficiëntie-freak van Tim Cook komt er me wel eentje persoonlijk in mijn handen douwen als ik dat apparaat niet snel genoeg krijg. (Bij wijze van spreken he
)
Ik ben later namelijk naar een ander Mobistar Center geweest in Genk waar de jonge maar vriendelijke verkoper me vertelde:
- iSWAP: First come, first serve, Mobistar-klanten hebben geen voorrang op niet-klanten.
- Geen voorschot betalen.
- Nanosim niet per se nodig bij afhalen van de gereserveerde iPhone. . . ze hadden er namelijk nog geen om mij mee te geven.
- Geen verbintenissen aan Mobistar-geneuzel zoals abbo's, het gaat echt alleen om de telefoon.
Dus ik besloot maar om te reserveren. Als 51ste in de lijst bij die winkel. Een zwarte iPhone 5 32GB. Ik heb er vertrouwen in dat ik het toestel wel ergens begin oktober kan gaan afhalen. Hopelijk launchdag, maar daar reken ik voorlopig niet op. Gewoon om mezelf geen blaasjes wijs te maken
De eerste keer dat in BE koop. Tot nu toe altijd in de UK gekocht en laten doorsturen door een familielid ginder. Was voordeliger in de early days (450 EUR voor een iPhone 2G 16GB. 600 EUR voor een iPhone 4 16GB) Maar nu echt de moeite niet meer. Ook minder gezever moest het ooit tot een garantiegeval komen.
[ Voor 11% gewijzigd door 6129(15) op 19-09-2012 01:10 ]
Zit nu in de VS, jammer dat ze hier alleen maar phones icm een abo verkopen... Wat dat betreft is het in nederland beter geregeld.
[ Voor 25% gewijzigd door rinkel op 19-09-2012 06:23 ]
Voor bepaalde markten ja, zoals de VS. Maar ze houden ook wel stock achter voor de tweede reeks met landen hoor.Ibix schreef op woensdag 19 september 2012 @ 07:33:
Levertijd is nu 3-4 weken !!?!?
Lets hope so!me_mrtn schreef op woensdag 19 september 2012 @ 08:01:
[...]
Voor bepaalde markten ja, zoals de VS. Maar ze houden ook wel stock achter voor de tweede reeks met landen hoor.
Tuurlijk doen ze dat. Zou anders toch niet eerlijk zijn voor die overigen landen..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nou, weet je nog hoe het eraan toe ging met de 4 en 4s.De eertse batch (release landen) met een enorme afzet markt hebben altijd voorgang gekregen en dat zal dit keer ook niet anders zijn.Rivanov schreef op woensdag 19 september 2012 @ 08:09:
Tuurlijk doen ze dat. Zou anders toch niet eerlijk zijn voor die overigen landen..
Even een vraagje aan de mensen die al een een release in Oberhausen hebben meegemaakt. Ik wil ongeveer rond 4 uur daar zijn vrijdag morgen maar hoe zit dat daar met het winkelcentrum is dat al eerder geopend of moet je gewoon voor de deur wachten?
Zo ja hoelaat kun / mag je naar binnen ?
Nope, winkelcentrum is dicht. Je staat buiten en pas om 8 uur gaan de deuren open. Vervolgens moet je wachten tot de deuren van de apple winkel open gaan.koekjeh schreef op woensdag 19 september 2012 @ 08:39:
Even een vraagje aan de mensen die al een een release in Oberhausen hebben meegemaakt. Ik wil ongeveer rond 4 uur daar zijn vrijdag morgen maar hoe zit dat daar met het winkelcentrum is dat al eerder geopend of moet je gewoon voor de deur wachten?
Hhm oke want op de Apple site staat dit:Ibix schreef op woensdag 19 september 2012 @ 08:43:
[...]
Nope, winkelcentrum is dicht. Je staat buiten en pas om 8 uur gaan de deuren open. Vervolgens moet je wachten tot de deuren van de apple winkel open gaan.
daaruit zou ik de conclusie trekken dat de apple store om 8 uur open gaat.Hol dir das iPhone 5 ab 21. September um 8:00 Uhr im Apple Store.
met die conclusie heb je het ook helemaal goedkoekjeh schreef op woensdag 19 september 2012 @ 08:51:
[...]
Hhm oke want op de Apple site staat dit:
[...]
daaruit zou ik de conclusie trekken dat de apple store om 8 uur open gaat.

Ik zit ook te twijfelen , heb er 2 besteld en terwijl er het hele bestelproces heeft gestaan leverdatum 21-09 staat er in de bevestiging een leverdatum van 05-10 , normaal heb ik daar helemaal geen probleem mee ware het niet dat ik mijn huidige iPhone verkocht heb en morgen moet opsturen
Dus misschien ga ik ook naar Oberhausen
Dus misschien ga ik ook naar Oberhausen
Verwijderd
In Oberhausen heb je in Centro meerdere ingangen.
Staan er mensen bij elke ingang of hoe gaat dat ?
Ik wou net het zelfde vragenVerwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:32:
mmm zit ook te denk om te gaan. Ik ga vanuit de buurt Apeldoorn en heb eventueel nog 1 plek vrij.
Ben al eerder in oberhausen geweest en Centro is heel groot. Je kunt het beste even op de site van Centro kijken bij welke ingang je moet gaan staan.
Ben al eerder in oberhausen geweest en Centro is heel groot. Je kunt het beste even op de site van Centro kijken bij welke ingang je moet gaan staan.
[ Voor 44% gewijzigd door struik978 op 19-09-2012 09:39 ]
ツ
Der Apple Store befindet sich im Centro Oberhausen an der Centroallee 147. Der Store befindet sich im Erdgeschoss und ist über den Aus-/Eingang "Platz der guten Hoffnung" erreichbar. Die Parkmöglichkeiten für Kunden befinden sich in unmittelbarer Nähe in den Centro-eigenen Parkhäusern.Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:32:
Iemand die nog weet waar je snel een nano-sim adapter kan halen? Dan kan ik mijn sim vast testen. Hij pakt nu wel de sim in mijn oude Samsung, maar wil weten of hij echt correct qua maat is
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Hahaha wat toepasselijk ... ingang: de goede hoopkoekjeh schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:37:
[...]
Der Apple Store befindet sich im Centro Oberhausen an der Centroallee 147. Der Store befindet sich im Erdgeschoss und ist über den Aus-/Eingang "Platz der guten Hoffnung" erreichbar. Die Parkmöglichkeiten für Kunden befinden sich in unmittelbarer Nähe in den Centro-eigenen Parkhäusern.
ツ
Wel humor ja. Ik vraag me ook af hoeveel mensen er wel niet voor niks helemaal naar Oberhausen rijdenstruik978 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:39:
[...]
Hahaha wat toepasselijk ... ingang: de goede hoop
Volgens mij ga je nooit voor niks, het is maar hoelang je wilt blijven staanq-enf0rcer.1 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:42:
[...]
Wel humor ja. Ik vraag me ook af hoeveel mensen er wel niet voor niks helemaal naar Oberhausen rijdenKan je met de huidige benzineprijs ook zo 50euro kosten
Zullen wellicht zat mensen zijn met een lease auto die helemaal geen benzine hoeven te betalen hoorq-enf0rcer.1 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:42:
[...]
Wel humor ja. Ik vraag me ook af hoeveel mensen er wel niet voor niks helemaal naar Oberhausen rijdenKan je met de huidige benzineprijs ook zo 50euro kosten
Ja idd ik krijg zelfs betaald om in de rij te gaan staanDraakje5 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:47:
[...]
Zullen wellicht zat mensen zijn met een lease auto die helemaal geen benzine hoeven te betalen hoor
Ik krijg betaald omdat ik voor iemand van GoT er 1 extra mee moet nemenkoekjeh schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:53:
[...]
Ja idd ik krijg zelfs betaald om in de rij te gaan staanaangezien ik er ook voor het bedrijf moet kopen
En dan mag je er maar een of twee per persoon en dan sta je daar maar...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
blijkbaar ook alleen maar NederlandersVerwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:55:
Zijn er genoeg op het iculture forum!
Meh een weekje wachten is zo hatelijk.
Zeker omdat me huidige telefoon aan zijn laatste uren misschien zit :x
gaan nog 2 collega's meeCLB schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:54:
En dan mag je er maar een of twee per persoon en dan sta je daar maar...
Verwijderd
Zeker geen belg ?Ashy schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:06:
Ik ga er zelf ook een aantal kopen, neem inderdaad ook voor 50e vergoeding extra toestellen mee.
Ik heb inderdaad ook geregeld dat iemand (een GoT'er) er één voor me meeneemt. Betaal er danwel iets extra's voor maar dat boeit me niet zo. Ik wil de NL'se wachttijden voor zijn 
(en m'n N97 staat op sterven)
(en m'n N97 staat op sterven)
Kost mij ook niets (behalve een nachtje slapen).
Heb een lease-auto en neem de creditcard van de zaak mee.
Heb een lease-auto en neem de creditcard van de zaak mee.
Als iemand er voor 25 euro vergoeding een voor mij mee wil nemen hoor ik het graag even. Ik woon zelf in Arnhem en zou hem vrijdag middag dan kunnen ophalen. Scheelt mischien weer in de benzine kosten voor iemand die daar naar toe rijd
25 euro?! Dat is wel erg krenterig!jandd0 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:50:
Als iemand er voor 25 euro vergoeding een voor mij mee wil nemen hoor ik het graag even. Ik woon zelf in Arnhem en zou hem vrijdag middag dan kunnen ophalen. Scheelt mischien weer in de benzine kosten voor iemand die daar naar toe rijd
Vodafone levert nog geen nano-sims uit. 
Gelukkig hebben we een stapeltje micro-sims op kantoor liggen.. dus dat wordt gewoon knippen tot het werkt.
Gelukkig hebben we een stapeltje micro-sims op kantoor liggen.. dus dat wordt gewoon knippen tot het werkt.
[ Voor 57% gewijzigd door Rivanov op 19-09-2012 11:57 ]
Voor iemand die er toch al naar toe rijd kan het toch even mooi schelen voor de brandstof kosten. Maargoed bedankt voor je zinvolle bijdrage.
Vanaf de 28e kun je in een VF winkel toch wel sim swop doen?Rivanov schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:57:
Vodafone levert nog geen nano-sims uit.
Kun je eigenlijk ook zakelijk kopen daar, dat dus de BTW niet betaalt hoeft te worden (intracommunautaire verkoop is dat toch)? Of moet je dan achteraf al die belastingformulieren in gaan vullen?
gewoon nee.
Daar heb ik vrijdag zo weinig aan.Jeroenvde89 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:06:
[...]
Vanaf de 28e kun je in een VF winkel toch wel sim swop doen?
Wie wil er voor mij 1 meenemen uit Duitsland? Graag dm
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
My thoughts exactly. 100 euro meer betalen voor een telefoon die een week later, weliswaar met een iets langere levertijd, ook in NL uitkomt is mij echt te gek voor woorden.jandd0 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:06:
[...]
Voor iemand die er toch al naar toe rijd kan het toch even mooi schelen voor de brandstof kosten. Maargoed bedankt voor je zinvolle bijdrage.
.
[ Voor 183% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 11:31 ]
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid
Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid
Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.