[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 57 ... 64 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
.de inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 11:40
lol ok dan ! dat ziet er beter uit.

van vorige jaar heb ik nog www.mailboxde.com, ik heb daar zelf geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Niet online
Mijn Duits is dramatisch dus die viel af O-)
fuqua schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:26:
[...]

van vorige jaar heb ik nog www.mailboxde.com, ik heb daar zelf geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:59
Wel benieuwd of er nu nog over is voor mensen zonder reservering?
Als je ziet hoe weinig gouden 5s er vorig jaar waren...
Lijkt de + nu vergelijkbaar?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 11:40
EValentino schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:28:
Mijn Duits is dramatisch dus die viel af O-)
[...]
alles is in het engels ?! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Niet online
Als ik naar die pagina ga zie ik enkel Duits hoor..
fuqua schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:39:
[...]

alles is in het engels ?! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 01:15

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Ralluff schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:15:
[...]

Bedankt voor de tip. Ook besteld daar? Levertijd staat op 1 tot 3 weken. Is dat vanaf nu of vanaf de release volgende week?

Had het gezien inderdaad. Maar als ik 'm over 2 weken op de site van apple bestel en ik laat hem thuis bezorgen kan het lang duren?
1–3 weken na het bestellen. Ik vermoed dat een aantal snelle bestellers ’m direct na de release ontvangen, en dat er daarna elke paar dagen een batch beschikbaar zal komen.

Het blijft speculeren, maar ik denk dat er tijdens de NL-release wel een klein aantal toestellen direct beschikbaar is. Als je bij de eerste bestellers zit heb je ’m dus misschien zaterdag binnen. Daarna zal de levertijd echter wel oplopen, zo vermoed ik.

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
Mijne komt de 17e, was een van de eerste die kon bestellen. Je moet nogal snel zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Scrtz schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:02:
Mijne komt de 17e, was een van de eerste die kon bestellen. Je moet nogal snel zijn
Je krijgt hem twee dagen voor de launch date :?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:54

page404

Website says no

Ook via gravis besteld. ben benieuwd of ik 'm echt veel eerder krijg dan in Nld... en of ik 'm krijg :P

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
fsfikke schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:06:
[...]

Je krijgt hem twee dagen voor de launch date :?
Excuses, vergist in de datum, Lieferung: 19/9 per Expressversand wordt die afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
2x iPhone 6 64GB Space Grey gereserveerd om op te halen in Oberhausen :)

Weet iemand of ik ook AppleCare+ erbij kan kopen in Duitsland en dat dit zonder problemen dekking bied in Nederland ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralluff
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:47
Ulster Seedling schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:52:
[...]

1–3 weken na het bestellen. Ik vermoed dat een aantal snelle bestellers ’m direct na de release ontvangen, en dat er daarna elke paar dagen een batch beschikbaar zal komen.

Het blijft speculeren, maar ik denk dat er tijdens de NL-release wel een klein aantal toestellen direct beschikbaar is. Als je bij de eerste bestellers zit heb je ’m dus misschien zaterdag binnen. Daarna zal de levertijd echter wel oplopen, zo vermoed ik.
Zag dat ik een creditcard moest hebben, gaat 'm dus niet worden. Volgende week maar proberen. :)

2 jaar geleden had ik hem op de release, dus hoop doet leven. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Benny schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:15:
2x iPhone 6 64GB Space Grey gereserveerd om op te halen in Oberhausen :)

Weet iemand of ik ook AppleCare+ erbij kan kopen in Duitsland en dat dit zonder problemen dekking bied in Nederland ?
Over het algemeen geldt AppleCare wereldwijd. Ik weet niet of dat anders is voor de +-variant.

Je kunt AppleCare+ in Nederland ook binnen 30 dagen in een Apple Store kopen, of binnen 60 dagen telefonisch kopen. Persoonlijk zou ik dat liever doen; je weet dan zeker dat het goed zit. Check de details in de Apple Store bij Verkrijgbaarheid van AppleCare+.

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 10:48
Ben in oktober in de US en ga er daar wel eentje (Model A1586) halen.

[ Voor 11% gewijzigd door Zware Unit op 12-09-2014 12:44 ]

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:59
Zware Unit schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:43:
Ben in oktober in de US en ga er daar wel eentje halen.
Ben benieuwd of je hem dan al los kan ophalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 10:48
Vorig jaar in San Francisco konden toeristen hem in een separate lijn direct ophalen.

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik er gewoon vanuit gaan dat ik de Iphones gewoon kan ophalen zonder bevestigingsmail?
Online kreeg ik gewoon een bevestiging....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
keanu_ schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:44:
[...]

Ben benieuwd of je hem dan al los kan ophalen
vorig jaar op launchday toch maar even gechecked en mijn vrouw kreeg er zowaar 1 mee in San Francisco. Geheel simlock vrij was die niet aangezien het een Verizon-locked versie was. Hij accepteert andere Amerikaanse simkaarten niet. Doe je er een buitenlandse simkaart (Nederlandse dus) in dan maakte dat niks uit. Enige beperking was dus dat je geen andere Amerikaanse simkaart kon gebruiken behalve dan die van Verizon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 12:04
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 13:01:
Kan ik er gewoon vanuit gaan dat ik de Iphones gewoon kan ophalen zonder bevestigingsmail?
Geloof dat de Applestore site zwaar zuigt momenteel. Ik kreeg wel een bevestigingsmail voor de Apple store in Dusseldorf volgende week.

Ik ben benieuwd of ie echt klaar ligt volgende week vrijdag.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen een iPhone 6 Plus 64 GB en iPhone 6 64 GB besteld. Was gisteren toevallig bij een vriend, die ik had verteld dat vandaag de iPhone besteld kon worden op een Duits adres. Hij gaf aan dat hij een bekende in Duitsland had wonen. Vanmorgen dus gelijk de iPhone voor mij en hem besteld en volgende week vrijdag wordt de bezorgd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Also ich hab gerade in München angerufen, er hat mir garantiert das ich meine reservierten geräte bekomme, und da wird es auch keine langen anstehenden schlangen geben, das Zeitfenster ist eine Stunde und in der zeit bekommst du dein gerät mit sicherheit.

Verstehe jetzt nur nicht die leute die sich einen tag lang anstellen wenn es doch so einfach geht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Blaat, kom ik net terug bij m'n computer: mailtje van American Express of ik ze even wil bellen aangaande mogelijke fraude. Dat gedaan zegt de dat die betaling niet is gelukt en dat ik opnieuw moet bestellen :|

Apple store even gebeld (kan naar de Nederlandse, die zei 'hey eerste iPhone 6 die ik tegenkom') en die konden naar het schijnt de autorisatie opnieuw doen. Whew.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 13:01:
`Van eerdere releases weet ik dat er een Apple medewerker staat welke op zijn iPad (iPod Touch) kijkt of je in het systeem staat.

De bevestigings mail is dan vaak wel verplicht maar die komt nog wel. Ik had hem gelijk maar paar jaar geleden zat er een dag tussen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:20
Ik begrijp al het enthousiasme over het bestellen. Maar bestellingen, levertijden etc. mogen in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 3. Dan kunnen we het hier inhoudelijk over het importeren hebben.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Zware Unit schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:43:
Ben in oktober in de US en ga er daar wel eentje (Model A1586) halen.
Same here! Ik ga een roadtripje doen tussen Las Vegas, LA en San Francisco. Eens kijken of er daar nog eentje in het wild te bemachtigen is. Scheelt aardig wat geld. Als ik bij de douane alsnog de belasting moet ophoesten, so be it. Kan in totaal toch niet extreem veel duurder worden als wanneer je hem gewoon in NL aanschaft?

Eerder was ik van plan om moeilijk te gaan doen met pre-orders in Duitsland maar het verschil in kosten is wel erg gortig. Vandaar dat ik toch de gok neem.

[ Voor 15% gewijzigd door Robbio85 op 12-09-2014 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobias
  • Laatst online: 13-09-2024
Robbio85 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 13:54:
[...]

Same here! Ik ga een roadtripje doen tussen Las Vegas, LA en San Francisco. Eens kijken of er daar nog eentje in het wild te bemachtigen is. Scheelt aardig wat geld. Als ik bij de douane alsnog de belasting moet ophoesten, so be it. Kan in totaal toch niet extreem veel duurder worden als wanneer je hem gewoon in NL aanschaft?
als je hem aangeeft zal het denk ik niet heel veel duurder worden nee, maar als je hem niet aangeeft en ze hebben dat door dan komt er ook nog een boete bovenop en dan wordt het denk ik wel prijzig.. ik weet niet wanneer je die rondtrip wilde doen, maar als het zeer binnenkort is dan wordt het ook een moeilijk verhaal om te zeggen dat je hem al had op de heenweg.. kan je misschien beter even naar duitsland op en neer rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
denken jullie dat ik in deze iPhone (direct via apple.com/us ''TMobile No Contract full price) mijn KPN simcard kan doen en werkend krijg hier in NL?

(heb namelijk een NL vriend woonachtig te New York waar ik over 2 weken ben)

http://store.apple.com/us...-16gb-space-gray-t-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Robbio85 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 13:54:
[...]

Eerder was ik van plan om moeilijk te gaan doen met pre-orders in Duitsland maar het verschil in kosten is wel erg gortig. Vandaar dat ik toch de gok neem.
Let er dus wel op (vaker besproken al) dat een Amerikaanse iPhone hier geen garantie hoeft te hebben.
Ook niet via de Amsterdamse store.

Dit omdat het modem intern anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-09 20:20
Donstil schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:42:
[...]

Let er dus wel op (vaker besproken al) dat een Amerikaanse iPhone hier geen garantie hoeft te hebben.

Ik heb kennissen die ook over een paar weken naar Amerika gaan en die voor mij wel een iPhone mee willen nemen.
Volgens mij zijn beide modellen in Amerika te krijgen (van wat ik uit de LTE specs pagina kan opmaken) maar weet het niet zeker. Garantie is natuurlijk iets wat ik hier in NL wel wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcauseway
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 10:26
Weet iemand hoe t zit met bestellen via de usa apple store, dat er nu geen enkele apple store available is voor pick-up, als ik m dus pre-order en wil laten afhalen door iemand aldaar (op vakantie)? Iemand die hetzelfde heeft gedaan of probeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Donstil schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:42:
[...]

Heb ik idd eerder gelezen, maar ik kan het me zo moeilijk voorstellen Apple hier zo strikt in is. Stel mijn telefoon gaat kapot tijdens een vakantie of zakenreis en ik schaf in het buitenland een nieuwe aan. Dan is het toch vreemd dat men geen garantie daarop geeft in NL?

Maar ja die discussie kan ik tzt beter met Apple zelf voeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Robbio85 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 15:02:
[...]

Heb ik idd eerder gelezen, maar ik kan het me zo moeilijk voorstellen Apple hier zo strikt in is. Stel mijn telefoon gaat kapot tijdens een vakantie of zakenreis en ik schaf in het buitenland een nieuwe aan. Dan is het toch vreemd dat men geen garantie daarop geeft in NL?

Maar ja die discussie kan ik tzt beter met Apple zelf voeren ;)
Ik was in Colorado toen de iPhone 5 uit kwam (toevallig), dus ik dacht "Hee leuk ik neem er een mee voor mijn vriendin". Nou dolblij mee natuurlijk maar toen hij 3 maanden later defect ging kwamen we daar toch wel een beetje van terug.

De AppleStore in Amsterdam kon hem niet omwisselen of repareren omdat hij volgens hun "van binnen anders was". Toen ik een beetje doorvroeg bleek het met het modem te maken te hebben. Na een hoop gemaild en gebeld te hebben uiteindelijk gewoon een harde nee te horen gekregen van Apple nederland.

Terug naar een USA Apple store was het advies.

Al met al een vervelende ervaring, toen ik de garantie voorwaarden erop terug las bleek het er wel in te staan maar dusdanig vaag dat je er snel overheen leest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:48
Dus als je in de VS bent, je iPhone gaat daar stuk, krijg je in de VS ook geen vervanger (indien dit volgens garantie van toepassing zou zijn)? Of krijg je dan een speciaal Europa-modelletje mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

dcl! schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 15:29:
Dus als je in de VS bent, je iPhone gaat daar stuk, krijg je in de VS ook geen vervanger (indien dit volgens garantie van toepassing zou zijn)? Of krijg je dan een speciaal Europa-modelletje mee...
Dan moet je terug naar Europa inderdaad. Ze hebben geen EU-iPhones in de VS liggen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:59
Jij geeft aan, indien dit volgens de garantie van toepassing zou zijn, maar dat is het hem juist.
De kleine letters waar Donstil overheen had gelezen geven aan dat USA =/= Europa.
Kortom, terug naar Europa, of terug naar USA, afhankelijk waar je hem vandaan hebt.

[ Voor 8% gewijzigd door keanu_ op 12-09-2014 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

AppleCare (voor Macs) biedt uitgebreide ondersteuning en wereldwijde garantie. AppleCare+ voor iPhones (en iPods/iPads) biedt datzelfde binnen Europa (en daarnaast een verzekering tegen ongelukjes).

Het feit dat AppleCare+ geen wereldwijde garantie biedt suggereert inderdaad dat Apple écht geen US-toestellen in de EU heeft liggen (en andersom). Anders hadden ze natuurlijk wel wereldwijde service geboden (aangezien deze klanten er extra voor betalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Nu online
Lijkt mij ook een geval van wat er kapot gaat. Als de homeknop of de batterij vervangen moet worden lijkt mij dat ze dat gewoon doen maar in geval van pech aan de logicboard is het natuurlijk een ander verhaal ivm de modem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ratjetoe92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:28
Even een praktische tip. Houd er rekening mee dat als je naar Oberhausen afreist je een zogenoemde Umweltplakette op je auto moet plakken. http://www.anwb.nl/auto/n...voor-stadcentra-duitsland

Hey Look, I'm Woody! Howdy! Howdy! Howdy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myrdhin
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 15:18
Ratjetoe92 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 16:24:
Even een praktische tip. Houd er rekening mee dat als je naar Oberhausen afreist je een zogenoemde Umweltplakette op je auto moet plakken. http://www.anwb.nl/auto/n...voor-stadcentra-duitsland
Voor bezoekers van Centro is dat niet nodig omdat Centro in een randgebied zit. Je moet wel via een bepaalde weg erheen rijden.

Zie ook: http://www.centro.de/serv...e/umweltzone-niederl.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Donstil schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 15:15:
[...]

Ik was in Colorado toen de iPhone 5 uit kwam (toevallig), dus ik dacht "Hee leuk ik neem er een mee voor mijn vriendin". Nou dolblij mee natuurlijk maar toen hij 3 maanden later defect ging kwamen we daar toch wel een beetje van terug.

De AppleStore in Amsterdam kon hem niet omwisselen of repareren omdat hij volgens hun "van binnen anders was". Toen ik een beetje doorvroeg bleek het met het modem te maken te hebben. Na een hoop gemaild en gebeld te hebben uiteindelijk gewoon een harde nee te horen gekregen van Apple nederland.

Al met al een vervelende ervaring, toen ik de garantie voorwaarden erop terug las bleek het er wel in te staan maar dusdanig vaag dat je er snel overheen leest.
Bedankt dat je dit nogmaals benadrukt Donstil. Ik denk dat ik mijn plannen wijzig. Ik koop helemaal geen iPhone voor of tijdens de vakantie. Dan kijk ik ergens in november, of misschien zelfs in januari eens voor een gewone Nederlandse iPhone. Wellicht dat ik dan nog een paar tientjes bespaar (maar dat is te betwijfelen...) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 11:08

duderuud

Sliden is koel

Voor de zekerheid toch maar een sticker besteld

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:00
Beter bestel je die bij de Gemeente Berlijn. Goedkoper.. ;-)

https://www.berlin.de/lab...staubplakette.shop.en.php

Toen ik 'm daar vorig jaar bestelde duurde het ongeveer een week.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
De sticker is alleen nodig om in het centrum van een stad te parkeren. Centro is buiten gebied en ligt nog net niet naast de snelweg.

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Ik heb net een iPhone 6Plus met 128Gb bij T-Mobile in de winkel (amsterdam) gereserveerd en ik was pas de 2e vandaag. Release is de 26e. Je betaald €50 vooruit en de rest bij afhalen. De prijs was niet bekend helaas dus hoop dat het niet al te belachelijk wordt bij een abbo-verlenging van 2 jaar.

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Laatst online: 17-01-2024
Bizar dat zo'n lokale winkel zoiets doet, terwijl er binnen Tmobile niks bekend is.

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jla
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-09 14:08

jla

Donstil schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 15:15:
[...]

Goed dat ik dit verhaal lees, ik twijfelde al aan de mogelijkheid om de iPhone 6 te kunnen gebruiken in Nederland omdat op dit moment in Amerika de iPhone 6 "contract free" wordt verkocht i.p.v. factory unlocked.

Maar met mijn iPhone 5 heb ik toch wel wat problemen gehad, en hierdoor een nieuwe iPhone gekregen in de Apple Store in Amsterdam. Ik verwacht dat er in de 6 ook wel wat foutjes zullen zitten dus ik ga maar even snel mijn bestelling cancelen bij de US Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 05:36

Famous

R 400+

Hier nog steeds geen e-mailbevestiging van mijn pre-order (ophalen in de winkel).
Nu staat er ook "niet beschikbaar" bij wanneer ik de winkel aanklik.

Hopelijk liggen ze wel klaar :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ratjetoe92 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 16:24:
Niet aan gedacht ja, hoe zit dat met Dusseldorf? Daar ga ik heen en die winkel zit in het centrum.
Het is voor mij niet mogelijk om van te voren te weten met welke auto wij gaan helaas.

Dit omdat mijn vriendin een lease auto uit de pool heeft en hierdoor pas de avond ervoor weet wat ze mee kan "pakken"

Heeft de ANWB die dingen niet? Of een grens post ofz?
Nou dat is dus het vreemde, ik had eens een simlock vrije iPhone 4 welke defect ging op vakantie in de VS, liep in las Vegas een Apple store binnen en daar constateerde ze het probleem.

Ding kon in eerste instantie niet omgewisseld worden i.v.m. Het ontbreken van de simlock vrije modellen (dat was toen geen gemeengoed in de VS).

Omdat ik daar meerdere dagen was moest ik elke dsg even terug komen van de Store Manager want "hij wist niet precies wanneer de unlock server het weer deed". Toen ik op de vierde en laatste dag daar weer kwam (ik moest naar de volgende bestemming ook dus het was de laatste X. Was de medewerker erg blij mij te zien, wat bleek nou onder de balie kwam een doosje vandaan met Franse stickers erop (refurb doosje dat wel). Daar zat een iPhone in die ze waarschijnlijk gewoon uit Frankrijk hebben gehaald via UPS oid, blij als een kind kon ik dus weer verder. Dat vond ik dan wel weer echt top service.

Juist om deze reden viel het hele gedoe met de iPhone 5 me zo tegen.

Ik heb toen bij de CheeseCakeFactory (weet je wel waar Penny werkt 8)7 ) een enorme choco taart gekocht en ben die gaan brengen, ze wisten niet wat ze er mee aan moesten. Hadden nog nooit iets van een klant gekregen, waren echt stom verbaasd.

Leuke ervaring wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Donstil schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 19:20:
[...]

Niet aan gedacht ja, hoe zit dat met Dusseldorf? Daar ga ik heen en die winkel zit in het centrum.
Het is voor mij niet mogelijk om van te voren te weten met welke auto wij gaan helaas.

Dit omdat mijn vriendin een lease auto uit de pool heeft en hierdoor pas de avond ervoor weet wat ze mee kan "pakken"

Heeft de ANWB die dingen niet? Of een grens post die?
Waar een umweltzone is kun je toch gewoon googlen?
Nee, die liggen niet bij de grens. Ze bepalen aan de hand van je kentekenpapierem welke klasse je auto is en dan krijg je zo'n sticker toegestuurd. Je kunt idd naar de anwb, die besteld ze dan voor je bij de tuv.
Weekje ofzo

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:00
Dan is dit dus een beter en een goedkoper idee:
Napsju schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 17:18:
[...]

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul999
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 19:07
Of je kan gewoon het erop wagen en hopen dat je geen boete (A 40 euro) krijgt. BIj die in oberhausen schijnt zelfs niet in centrum te zitten, en heb je dus ook geen sticker nodig.
Ik ga zelf vrijdagochtend naar oberhausen, heb een iPhone 6 128GB gereserveerd (Wou eigenlijk 64 maar die was niet meer beschikbaar). Denk dat ik rond 10 uur vanuit Rotterdam ga rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
EWK schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 19:50:
[...]

Waar een umweltzone is kun je toch gewoon googlen?
Nee, die liggen niet bij de grens. Ze bepalen aan de hand van je kentekenpapierem welke klasse je auto is en dan krijg je zo'n sticker toegestuurd. Je kunt idd naar de anwb, die besteld ze dan voor je bij de tuv.
Weekje ofzo
*knip*, al die auto's zijn in de "groene" categorie maar je moet persee kenteken/chassisnummer opgeven.

Kwam ze wel op diverse sites tegen met een korte levertijd trouwens, voor 17:00 bestellen, volgende dag in huis.

Vloeken is nergens voor nodig.

[ Voor 5% gewijzigd door Hoedje op 12-09-2014 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Donstil schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 20:09:
[...]

*knip*, al die auto's zijn in de "groene" categorie maar je moet persee kenteken/chassisnummer opgeven.

Kwam ze wel op diverse sites tegen met een korte levertijd trouwens, voor 17:00 bestellen, volgende dag in huis.
Tja, heb het ook niet verzonnen. Je krijgt er ook nog een hele papierwinkel bij die je bij je auto moet houden. 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 12-09-2014 20:29 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Heren, we gaan nu wel erg offtopic. Graag weer over het importeren van de iPhone, niet het rijden over de autobahn of in de stad.

[ Voor 5% gewijzigd door Hoedje op 12-09-2014 20:30 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
Ik heb een reservering in Oberhausen tussen 13:00 en 14:00, mocht er nog iemand mee willen rijden vanuit Apeldoorn of omgeving dan kan dat (stuur maar even een PM).

offtopic:
De Duitse Apple Stores, zowel in Oberhausen als in Düsseldorf, liggen tegenwoordig in een Umweltzone, dus je hebt zo'n sticker nodig. Via VWE heb je die binnen de kortste keren in huis, hoeft echt geen week te duren.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Remko.me schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 18:25:
Bizar dat zo'n lokale winkel zoiets doet, terwijl er binnen Tmobile niks bekend is.
Was niet lokaal, ik vroeg op twitter of ze geen voorrang gaven aan vaste klanten, en ondanks dat niet meer gedaan wordt gaven ze me wel deze tip. Ik ben toen naar de dichtstbijzijnde t-mobile shop gefietst onder werktijd. :)

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:48
Donstil schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 19:20:
[...]...verhaal...

Leuke ervaring wel.
Leuk verhaal! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim14ww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 09:55
dadj schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 22:08:
[...]

Was niet lokaal, ik vroeg op twitter of ze geen voorrang gaven aan vaste klanten, en ondanks dat niet meer gedaan wordt gaven ze me wel deze tip. Ik ben toen naar de dichtstbijzijnde t-mobile shop gefietst onder werktijd. :)
Dan hebben ze jou op twitter verkeerde info gegeven ;) . Iedereen die een iPhone 5 gepre-ordered heeft (in mijn vriendenkring tenminste) bij T-Mobile heeft afgelopen week een mail gehad met de vraag of je interesse had in een iPhone 6. (zie : http://i.imgur.com/9dTPS5T.png ). Bij navraag vandaag (zowel klantenservice mobiel als Twitter) werd uitgelegd dat de bestelprocedure dit jaar zo verloopt bij T-Mobile.

Op 19 september start de voorverkoop. Echter is het niet zo als vorige jaren dat je dan al je iPhone gelijk besteld & Alle gegevens invult. Op de 19e is het 'wie het eerst komt eerst maalt' principe (zoals gewoonlijk). Echter is het nu zo dat je alleen je gegevens o.i.d. opgeeft, waarna de iPhone voor je wordt gereserveerd. Later die week kun je dan daadwerkelijk je abbonement afsluiten (de prijzen worden ook pas de 19e bekendgemaakt).

Echter, de mensen die bovenstaande mail hebben gehad en de bovenste optie hebben gekozen, krijgen nog voorrang op de 'normale' bestelprocedure van 19 september.

T-Mobile doet dus zeker wel aan voorrang voor vaste klanten.

Daarnaast kun je inderdaad in een T-Mobile shop een reservering doen (als zij deze al aannemen, verschilt per filiaal). De levering vanuit fysieke winkels loopt apart van de reserveringen via het web, en ook de uitlevering loopt apart. T-Mobile reserveert zogezegd een x aantal toestellen voor alle winkels, en de rest gaat naar internetorders.

[ Voor 11% gewijzigd door Tim14ww op 12-09-2014 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3nt0n
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17-03-2020
Beste forumers,

Ik ga over 2 weken naar Las Vegas en als ik de kans krijg wil ik daar een Iphone 6 Plus kopen. Weet iemand welk model (Model A1522 (GSM) / Model A1522 (CDMA) / Model A1524) in Nederland werkt i.v.m. het LTE gebeuren? Als ik het goed begrijp kan het volgens de kleine lettertjes op https://www.apple.com/iphone/LTE/ zijn dat LTE wireless service misschien niet beschikbaar is ondanks dat het wel aangegeven wordt.
En is de contract-vrije T-Mobile versie ook unlocked?

Alvast bedankt voor de hulp!

Grtz.

• Hoedje
R3nt0n schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 23:43:
Beste forumers,

Ik ga over 2 weken naar Las Vegas en als ik de kans krijg wil ik daar een Iphone 6 Plus kopen. Weet iemand welk model (Model A1522 (GSM) / Model A1522 (CDMA) / Model A1524) in Nederland werkt i.v.m. het LTE gebeuren? Als ik het goed begrijp kan het volgens de kleine lettertjes op https://www.apple.com/iphone/LTE/ zijn dat LTE wireless service misschien niet beschikbaar is ondanks dat het wel aangegeven wordt.
En is de contract-vrije T-Mobile versie ook unlocked?

Alvast bedankt voor de hulp!

Grtz.
Welkom op GoT :w

Het is niet de bedoeling om zo snel te dubbelposten. Je moet even geduld hebben :). Anders wordt het topic erg onoverzichtelijk. Om te voorkomen dat je post ondersneeuwt, kun je er ook voor kiezen om een eigen topic te openen. Ook daar geldt overigens de regel voor het dubbelposten, dus dat kan na 24 uur.

Zie ook Het algemeen beleid.

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Herko_ter_Horst schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 22:01:
Ik heb een reservering in Oberhausen tussen 13:00 en 14:00, mocht er nog iemand mee willen rijden vanuit Apeldoorn of omgeving dan kan dat (stuur maar even een PM).

offtopic:
De Duitse Apple Stores, zowel in Oberhausen als in Düsseldorf, liggen tegenwoordig in een Umweltzone, dus je hebt zo'n sticker nodig. Via VWE heb je die binnen de kortste keren in huis, hoeft echt geen week te duren.
De stad Oberhausen wel, maar het Centro niet. Bron: http://duitse-kerstmarkten.eu/umweltzone.php

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
Op de site van CentrO zelf staat toch iets anders:
Ab dem 1. Januar 2013 benötigen Sie für die Anfahrt zum CentrO eine gelbe oder grüne Plakette (ab Juli 2014 gilt nur noch die grüne Plakette). Dieses gilt auch für unsere niederländische Gäste, denen wir empfehlen, über die Autobahn 3 und die Autobahn 42 anzureisen (Plakettenpflicht).
Bron: http://www.centro.de/services/umweltzone.html

Ik heb al zo'n sticker, maar ik zou anders voor die luttele 12,50 het risico sowieso niet willen lopen.

[ Voor 7% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 13-09-2014 12:07 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 11:08

duderuud

Sliden is koel

Juist, voor die paar centen...
Napsju schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 17:18:
[...]

Probleem is dat ik (en meerdere met mij) 'm persé vrijdag moeten hebben. Daarom heb ik 'm besteld bij de VWE.

Motor-Forum.nl

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
*snip* dit hoort in V&A

[ Voor 84% gewijzigd door Daedalus op 13-09-2014 18:44 ]

Verwijderd

*snip* dit hoort in V&A

[ Voor 155% gewijzigd door Daedalus op 13-09-2014 18:45 ]

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06:53
Ik ga niet vooruit betalen voor een abonnement bij tmobile waarvan ik de prijzen nog niet eens weet, en waar ze uit ervaring niet goedkoop zullen zijn.

Sowieso zal die daar niet sneller verkrijgbaar zijn als bij Apple of een APR.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

fuqua schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:26:
[...]

Interessante site dit. Ik overweeg hier gebruik van te maken, ware het niet dat ik mezelf niet helemaal vertrouw met het invoeren van de juiste gegevens bij de Apple site. Het laatste wat ik wil is dat een dergelijk duur apparaat kwijtraakt in het Duitse postsysteem omdat ik niet de gegevens op de correcte wijze heb ingevoerd.

Denk dat ik maar wacht tot de iPhone in Nederland te verkrijgen valt. Zag dat je op de Apple Duitsland website ook tot medio oktober moet wachten op een 64GB gouden i6, dus dan moet 'ie hier ook al wel te krijgen zijn dunkt mij.

Tesla M3LR '21

• mcauseway
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 10:26
mcauseway schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 15:01:
Weet iemand hoe t zit met bestellen via de USA apple store, dat er nu geen enkele apple store available is voor pick-up: ik wil m dus via pre-order laten afhalen door iemand aldaar (op vakantie)? Iemand die hetzelfde heeft gedaan of probeert?
Iemand?

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-09 07:35
Voor iedereen die vrijdag naar Oberhausen gaat staan er op Youtube wel grappige filmpjes van hoe de sfeer was de afgelopen jaren. 2 jaar geleden was die niet zo best. Zie hier een voorbeeld. :)

http://youtu.be/kfKdF3kTUpA

• marijn65
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-08 15:33
Hanky74 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 23:23:
Voor iedereen die vrijdag naar Oberhausen gaat staan er op Youtube wel grappige filmpjes van hoe de sfeer was de afgelopen jaren. 2 jaar geleden was die niet zo best. Zie hier een voorbeeld. :)

Dat was toch zo erg met de iPhone 5?
Toen hing er alleen wat afzet lint en liep iedereen gewoon maar naar de rij toe.

Vorig jaar was alles keurig geregeld met hekken en vakken. Geen opstootjes.
Althans, dat is wat ik heb gehoord en gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:35
Vorig jaar was prima geregeld :). Totdat bleek dat er voor mensen die al 12h in de rij stonden geen iPhones meer waren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Gaat een iPhone uit de U.S. eigenlijk goed werken op het Nederlandse (KPN) netwerk? De snelheden van 4G maken me niet uit want dat gebruik ik toch niet. Maar ik wil wel dat 3G en bellen perfect werken natuurlijk. Mijn vriendin heeft een iPhone 5C uit de U.S. en als ik met haar bel over cellular versta ik haar altijd heel erg slecht. Het ligt niet aan de microfoon want bellen met Facetime of Skype is kraakhelder. Kan dat te maken hebben met het feit dat het een U.S. iPhone is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul999
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 19:07

Maar zouden de meeste dit jaar niet een reservering hebben? Lijkt me dat dan de rij niet zo groot is/meer verspreid over de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
paul999999 schreef op zondag 14 september 2014 @ 10:41:
[...]

Maar zouden de meeste dit jaar niet een reservering hebben? Lijkt me dat dan de rij niet zo groot is/meer verspreid over de dag.
Ja inderdaad, alleen wisten niet veel mensen van die reservering af.
De meesten kwamen er pas achter toen ze op waren :9 . (ik zelf inbegrepen, had t totaal niet verwacht)
Druk wordt het sowieso wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Dat mensen nog in de rij gaan staan na drama van vorig jaar :D
Als je een Plus wilt zou ik er niet meer op gokken, voor een 6 misschien.
Reserveringen waren een aardige tijd online, dus volgens mij hebben ze een beste lading reserveringen...

Misschien beter zaterdagochtend gaan, want dan worden al die niet opgehaalden verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
matthijst schreef op zondag 14 september 2014 @ 11:23:
Dat mensen nog in de rij gaan staan na drama van vorig jaar :D
Als je een Plus wilt zou ik er niet meer op gokken, voor een 6 misschien.
Reserveringen waren een aardige tijd online, dus volgens mij hebben ze een beste lading reserveringen...

Misschien beter zaterdagochtend gaan, want dan worden al die niet opgehaalden verkocht.
Niet opgehaalde toestellen worden dezelfde dag al verkocht.
Reservering is in een bepaald tijdvak, als je niet binnen die tijd bent, gaat die in de gewone retail!
Te laat is dus te laat... Heb ik me laten vertellen door een medewerker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ook prima, maar dan nog zou ik er geen 12 uur voor in de rij gaan staan :)
Kan me niet voorstellen dat die knuppels in Oberhausen alles zo goed geregeld hebben dat ze meteen na verlopen van dat tijdvak van een uur de iPhone los verkopen; verwacht nog wel wat drama met die twee rijen. Maar goed, we gaan het zien: kan zelf tussen 8 en 9 ophalen.

[ Voor 64% gewijzigd door matthijst op 14-09-2014 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
matthijst schreef op zondag 14 september 2014 @ 11:31:
Kan me niet voorstellen dat die knuppels in Oberhausen alles zo goed geregeld hebben dat ze meteen na verlopen van dat tijdvak van een uur de iPhone los verkopen; verwacht nog wel wat drama met die twee rijen. Maar goed, we gaan het zien: kan zelf tussen 8 en 9 ophalen.
Nope, me neihter.
Als ik ga, ga ik 'snachts rond 12 pas.

Helaas geen reservering, dus een gokje.
Maar t is m'n eerste keer, wel leuk om mee te maken. (hoop ik)

Hmja, kan dr ook niks over zeggen, dat is wat ze me verteld hebben. We zien t wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:35
matthijst schreef op zondag 14 september 2014 @ 11:31:
Ik ook tussen 8 en 9. Denk je dat we gewoon het winkelcentrum in kunnen lopen en daar in een aparte rij voor de store gaan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ja, verwacht 't wel. Ik zorg dat ik d'r iets eerder ben (rond 07:30 ofzo) en kijk dan ff hoe het zit :)
't is een onduidelijk hoeveel reserveringen ze tussen 8 en 9 hebben staan. En aangezien de winkel dan ook open gaat voor volk dat normaal in de rij staat...

[ Voor 43% gewijzigd door matthijst op 14-09-2014 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Het lijkt erop alsof dat aso volk uit bijna allemaal Nederlanders bestaat en het dus de Nederlanders zijn die voor die irritante sfeer zorgen.
Moet er niet aan denken om daar tussen te staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Die reserveringen worden niet vergeven als het tijdslot is verlopen. De tijdsloten zijn alleen bedoelt om de stroom in de winkel een beetje te sturen. Als je eerder of later gaat is dat geen probleem.

De achtergebleven reserveringen gaan de volgende dag de verkoop pas in.

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 14-09-2014 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
Donstil schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:55:
Die reserveringen worden niet vergeven als het tijdslot is verlopen. De tijdsloten zijn alleen bedoelt om de stroom in de winkel een beetje te sturen. Als je eerder of later gaat is dat geen probleem.

De achtergebleven reserveringen gaan de volgende dag de verkoop pas in.
Hm, verkeerd voorgelicht dan.
Medewerkers kunnen ook niet altijd alles goed hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
marijn65 schreef op zondag 14 september 2014 @ 14:08:
[...]

Hm, verkeerd voorgelicht dan.
Medewerkers kunnen ook niet altijd alles goed hebben.
Het kan natuurlijk veranderd zijn dit jaar. Niet te hopen want dan moeten we nog door rijden ook :)
(Ik heb een reservering om 17:00/18:00)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Laatst online: 17-01-2024
Donstil schreef op zondag 14 september 2014 @ 15:01:
[...]

Het kan natuurlijk veranderd zijn dit jaar. Niet te hopen want dan moeten we nog door rijden ook :)
(Ik heb een reservering om 17:00/18:00)
Maakt nog niet uit, mocht het wel zo zijn dan weet je zeker dat er nog veel 'vrij' zijn, want ik verwacht dat vanwege de drukte bijna niemand op tijd kan zijn... :)

Zal wel niet zo zijn en gewoon de hele dag op te halen.

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 17:05
Ff dit topic in de gaten houden welke 6(+) in de states echt simlock vrij is :)

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Snoop schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:55:
[...]

Het lijkt erop alsof dat aso volk uit bijna allemaal Nederlanders bestaat en het dus de Nederlanders zijn die voor die irritante sfeer zorgen.
Moet er niet aan denken om daar tussen te staan...
Nee, het zijn die sjappies die er zoveel mogelijk willen scoren om op te verdienen. En dan heb ik het niet over mensen die er twee nemen.

[ Voor 39% gewijzigd door UltraSub op 14-09-2014 21:29 . Reden: Verkeerde gequote :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
marijn65 schreef op zondag 14 september 2014 @ 11:28:
[...]

Niet opgehaalde toestellen worden dezelfde dag al verkocht.
Reservering is in een bepaald tijdvak, als je niet binnen die tijd bent, gaat die in de gewone retail!
Te laat is dus te laat... Heb ik me laten vertellen door een medewerker
Op iculture lees ik juist dat reservering de hele dag blijft, en dat tijdvak niet telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
joffrey19 schreef op zondag 14 september 2014 @ 21:29:
[...]

Op iculture lees ik juist dat reservering de hele dag blijft, en dat tijdvak niet telt
Ja dat zou ook heel goed kunnen.
Ik zit ook op iCult, maar ene medewerker heeft dit tegen mij verteld.
T kan natuurlijk ook zo zijn dat het helemaal niet is, maar daarmee meer de mensen pushen om echt in dat tijdvak te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIbex
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:38
Kan ik mijn reservering aan iemand doorgeven? Ik heb wat impulsief gereserveerd vorige week. Maar we zitten een beetje met de kantoorbezetting waardoor een vrije dag wat lastig gaat worden helaas :-(

Yay, toch gelukt! Nog twee nachtjes slapen :*)

[ Voor 14% gewijzigd door TheIbex op 17-09-2014 13:23 ]

Interpolis, glashelder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
TheIbex schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:43:
Kan ik mijn reservering aan iemand doorgeven? Ik heb wat impulsief gereserveerd vorige week. Maar we zitten een beetje met de kantoorbezetting waardoor een vrije dag wat lastig gaat worden helaas :-(
Helaas niet..
Wat misschien wel zou kunnen is je Apple ID naam wijzigen etc.
En dan je apple id doorgeven via pm oid.
Maar weet niet of dat gaat werken.

Welk modelletje gaat het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIbex
iPhone 6 64GB Spacegrey

Maar wijzigen Apple ID voel ik niet zoveel voor... Daar zit m'n CC ook aan gelinkt met iTunes store enzo, dat is me net even te persoonlijk.

Kopie ID kaart zou ik minder problemen mee hebben (doe ik met e-tickets ook wel eens)

[ Voor 96% gewijzigd door TheIbex op 15-09-2014 09:56 ]

Interpolis, glashelder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:22
Ik zit met het omgekeerde haha, ik ben wel in staat hem op te halen, alleen heb te impulsief voor de Witte 64GB gekozen, terwijl de Spacegrey iPhone 6 64GB mijn voorkeur geniet.

Neem niet aan dat de voorraad in de winkel dusdanig is dat ik alsnog een spacegrey mee naar huis kan nemen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIbex
G33st schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:13:
Ik zit met het omgekeerde haha, ik ben wel in staat hem op te halen, alleen heb te impulsief voor de Witte 64GB gekozen, terwijl de Spacegrey iPhone 6 64GB mijn voorkeur geniet.

Neem niet aan dat de voorraad in de winkel dusdanig is dat ik alsnog een spacegrey mee naar huis kan nemen ;(
Je mag het van mij proberen... Ik weet niet hoe je Duits is? Wellicht kun je ze aan het verstand brengen dat ik niet in staat ben hem op te halen. Ik bedoel, of er nou een witte of grijze terug de retail ingaat, maakt verder ook niet uit.

Interpolis, glashelder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
Guys, als een van jullie hier iets over weet, of ze misschien over te dragen zijn, dan hoor ik t graag!
Ik ben wel redelijk erg geïnteresseerd! haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:47

Nitai

Live the life you love.

TheIbex schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:25:
[...]

Je mag het van mij proberen... Ik weet niet hoe je Duits is? Wellicht kun je ze aan het verstand brengen dat ik niet in staat ben hem op te halen. Ik bedoel, of er nou een witte of grijze terug de retail ingaat, maakt verder ook niet uit.
Ze (de Apple Store medewerkers) spreken gewoon Engels hoor :P

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
TheIbex schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:54:
iPhone 6 64GB Spacegrey

Maar wijzigen Apple ID voel ik niet zoveel voor... Daar zit m'n CC ook aan gelinkt met iTunes store enzo, dat is me net even te persoonlijk.

Kopie ID kaart zou ik minder problemen mee hebben (doe ik met e-tickets ook wel eens)
Aha, ja nee dat is ook zo.
Maar dat las ik op een ander forum. Maar geen idee of dat uberhaubt een optie is.

Hm, als dat mogelijk is, dan is dat wel tof! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
G33st schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:13:

Goud of zilver?
Pagina: 1 ... 57 ... 64 Laatste

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid

Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.