All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
LolbroekHanky74 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 09:31:
Apple store.de werkt is nu voor te bestellen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Bij sommigen werkt ie al hoor, bij mij nog niet helaas.
http://forum.iculture.nl/...e-store-7.html#post970116
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability
Verwijderd
b00nScrtz schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 09:34:
Mijn schoonpa zit dus langs mij en heeft er al 2 besteld, ik zit hier vanaf half 8 en kom er nog steeds niet op haha
Jij bent mijn held van de dag! Dank voor deze link. Ik heb kunnen bestellen en hem vrijdagochtend ophalen.. :-).jordystuif schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 09:33:
Reserveren in Duitsland kan nu via deze link:
Dat betekent, stam + t .
Verwijderd
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Ik wacht wel twee weken tot ie in Nederland te krijgen is, hoef ik ook geen 2 uur heen en weer te rijden naar Duitsland :-) Die twee weken met mijn oude Nexus 4 houd ik het ook nog wel vol...UltraSub schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 09:46:
Fuck it. Met je could not process request, dan niet.
6 Plus alleen 16GB en 128 GB Space Grey nog maar
[ Voor 57% gewijzigd door mregeling op 12-09-2014 09:48 ]
Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII
Da's toch logisch aangezien hij pas over 7 dagen gereleased wordt?LaZZ schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 09:48:
Let op online staan veel modellen nu al op 7-10 dagen levertijd.
Dat betekent, stam + t .
Vrijdag tussen 8 en 9 ophalen
Haters everywhere but I don’t really care
Verzenddatum wordt 19 september opgegeven
verzenden naar een adres in duitsland neem ik aan ? vrienden/familie of een forward service ?lazrambo schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 09:51:
Heb ook de Iphone 6 Gold 16GB en de Iphone 6 Plus Spacegrau 16GB kunnen bestellen in Duitsland
Verzenddatum wordt 19 september opgegeven
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Lieferung: 30 Sep, 2014 - 03 Okt, 2014 per Expressversand
Weitere Details zu den Lieferdaten
Krijg zelf deze info binnen via de mail van Apple....
Ben benieuwd!
Nee want bij voldoende voorraad staat hij op "Lieferung 19/9". Verschuift daarna naar 7-10 werkdagen en inmiddels zelfs al 3-4 weken. Ik was gelukkig op tijd.Apache4u schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 09:49:
[...]
Da's toch logisch aangezien hij pas over 7 dagen gereleased wordt?
EDIT: Zie ook reactie boven mij.
[ Voor 4% gewijzigd door LaZZ op 12-09-2014 09:54 ]
Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII
Zo te zien ben ik weer eens te laatLaZZ schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 09:53:
[...]
Nee want bij voldoende voorraad staat hij op "Lieferung 19/9". Verschuift daarna naar 7-10 werkdagen en inmiddels zelfs al 3-4 weken. Ik was gelukkig op tijd.
3-4 weken kan ik hem net zo goed in NL bestellen toch?
Wat me echter wel opvalt zijn de geaccepteerde identiteitsbewijzen:
Een Nederlands paspoort of identiteitsbewijs valt onder geen van die drie opties. Aan de ene kant kan ik me niet voorstellen dat het ze iets uitmaakt, aan de andere kant ziet het er wel uit als een uitputtende lijst, dus... toch nog een beetje spannend?Zulässige Identitätsnachweise
Deutscher Personalausweis
Deutscher Reisepass
Aufenthaltserlaubnis + Reisepass eines Nicht-EU-Landes
Nice!
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
lijkt me wel een week later na duitsland kunnen wij hier bestellen.snaggyheadshot schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 09:55:
[...]
Zo te zien ben ik weer eens te laat![]()
3-4 weken kan ik hem net zo goed in NL bestellen toch?
2x plus 16 gb Space Gray
2x Plus 16 gb zilver
2x 16 gb Space gray
4x 64 GB Space Gray
Dusseldorf 17:00/18:00
Held!jordystuif schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 09:33:
Ah ok, wist ik niet.. Mooi dat je hem in iedergeval de 19e hebt!LaZZ schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 09:53:
[...]
Nee want bij voldoende voorraad staat hij op "Lieferung 19/9". Verschuift daarna naar 7-10 werkdagen en inmiddels zelfs al 3-4 weken. Ik was gelukkig op tijd.
Dat betekent, stam + t .
ScherpLongbowh schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 09:56:
Ook gereserveerd bij Centro. Bedankt voor de link nog
Wat me echter wel opvalt zijn de toegelaten identiteitsbewijzen:
[...]
Een Nederlands paspoort of identiteitsbewijs valt onder geen van die drie opties. Aan de ene kant kan ik me niet voorstellen dat het ze iets uitmaakt, aan de andere kant ziet het er wel uit als een uitputtende lijst, dus... toch nog een beetje spannend?
haha, jij gaat meteen je iphone terugverdienen?;-).Donstil schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 09:56:
Oke ik heb mijn bestellingen kunnen doorvoeren.
2x plus 16 gb Space Gray
2x Plus 16 gb zilver
2x 16 gb Space gray
4x 64 GB Space Gray
Dusseldorf 17:00/18:00
[...]
Held!
Dat betekent, stam + t .
idem, woon zelf in Enschede en heb een vriend die in Gronau woont , heb zijn adres opgegevenfuqua schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 09:52:
[...]
verzenden naar een adres in duitsland neem ik aan ? vrienden/familie of een forward service ?
Nou maar hopen dat die vriend van mij er niet vandoor gaat met de telefoons

Als ze je weigeren , klagen we ze aan. Dat mag niet volgens Europees recht.Longbowh schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 09:56:
Ook gereserveerd bij Centro. Bedankt voor de link nog
Wat me echter wel opvalt zijn de geaccepteerde identiteitsbewijzen:
[...]
Een Nederlands paspoort of identiteitsbewijs valt onder geen van die drie opties. Aan de ene kant kan ik me niet voorstellen dat het ze iets uitmaakt, aan de andere kant ziet het er wel uit als een uitputtende lijst, dus... toch nog een beetje spannend?
Anyway, die zaken staan er standaard bij, mocht je er 1 met abo kopen, is dat namelijk wel nodig.
Dat betekent, stam + t .
Ik kan nog niet kiezen uit de Plus of de normale. Wil het even in het echt zien.Apache4u schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 09:57:
[...]
haha, jij gaat meteen je iphone terugverdienen?;-).
Dat kan daar op launch, dus heb ik alles wat ik wil maar gereserveerd
Vrienden/kennissen/collega's/tweakers genoeg die hem wel willen.
Duurt ook tot 5 weken. Optie's raken op
[ Voor 42% gewijzigd door snaggyheadshot op 12-09-2014 10:00 ]
bij gravis staat alles op "Bald lieferbar" was dat al zo of zijn ze ook al door hun voorraad heen ?
Volgens mij staat dat er al de hele tijd. Heeft iemand een idee over de voorraad de dagen na de release? Dus het weekend van 20 september of 27 september? Ik woon aan de grens, anders rijd ik gewoon even nach unsere Deutsche Freunde!fuqua schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:00:
[...]
bij gravis staat alles op "Bald lieferbar" was dat al zo of zijn ze ook al door hun voorraad heen ?
Pa werkt in Duitsland dus daarheen gestuurdNitai schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 09:56:
[...]
Nice!Verstuur je het naar Duits adres? Of ga je het ophalen?
ik weet niet of ik het goed begrepen had, maar het was zo dat je van te voren moet reserveren alvorens je iets kan komen afhalen, dus op de pof erheen gaan heeft geen zin.snaggyheadshot schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:01:
[...]
Volgens mij staat dat er al de hele tijd. Heeft iemand een idee over de voorraad de dagen na de release? Dus het weekend van 20 september of 27 september? Ik woon aan de grens, anders rijd ik gewoon even nach unsere Deutsche Freunde!
Ja maar reserveren gaat enkel op de 19e?fuqua schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:03:
[...]
ik weet niet of ik het goed begrepen had, maar het was zo dat je van te voren moet reserveren alvorens je iets kan komen afhalen, dus op de pof erheen gaan heeft geen zin.
Dat doen ze volgens mij pas als jij daadwerkelijk die telefoon meeneemt uit de winkel..knny schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:07:
Apple heeft de reservering nog niet van de CC afgehaald zie ik. Zou dat door de massale drukte komen? Bestelling is wel goed binnengekomen zie ik.
Dat betekent, stam + t .
dat denk ik ja, ik probeerde het artikel terug te vinden op iphoneclub site maar kan het niet terug vinden.snaggyheadshot schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:03:
[...]
Ja maar reserveren gaat enkel op de 19e?
Klopt ja, je reserveert alleen.Apache4u schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:08:
[...]
Dat doen ze volgens mij pas als jij daadwerkelijk die telefoon meeneemt uit de winkel..
Betalen kan daar in de winkel op de manieren die daar mogelijk zijn.
Als je er toch liever 1 hebt is dat ook gewoon mogelijk.
Op deze manier is het natuurlijk kansloos voor mensen die in de rij gaan staan.
Denken jullie dat ze niet moeilijk gaan doen over het niet hebben van een Duits rijbewijs/paspoort?
[ Voor 3% gewijzigd door myrmidon192 op 12-09-2014 10:25 ]
Edit: oh wacht ik kijk verkeerd. Dat is de 5s van vorig jaar
[ Voor 22% gewijzigd door Adarkar op 12-09-2014 10:17 ]
Ze zullen echt wel voorraad hebben voor mensen die niet gereserveerd hebbenBrm-G schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:14:
Ik denk dat ze deze orders wel gaan annuleren.
Dat betekent, stam + t .
Waarom? Er is duidelijk geventileerd dat ophalen in de Store mogelijk was bij deze releaseBrm-G schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:14:
Ik denk dat ze deze orders wel gaan annuleren.
Er komen 2 rijen, zo spreiden ze de toestroom ook een beetje (je moet een tijdstip opgeven).
En daarbij komt ook, wat zou Apple het boeien of ze die dingen aan reserveringen verkopen of aan mensen in de rij. Kwijt is kwijt toch.
Computer says "unable to process your request"Donstil schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:19:
[...]
Waarom? Er is duidelijk geventileerd dat ophalen in de Store mogelijk was bij deze release
Er komen 2 rijen, zo spreiden ze de toestroom ook een beetje (je moet een tijdstip opgeven).
En daarbij komt ook, wat zou Apple het boeien of ze die dingen aan reserveringen verkopen of aan mensen in de rij. Kwijt is kwijt toch.
Apple servers in Duitsland nu al overloaded ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Bij mij even in de normale store inloggen, daarna werkte de appleid ook op de reserveer pagina.Brm-G schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:22:
Bij mij was een andere Apple ID de oplossing.
Nothing to see here
Lijkt mij wel hoor, dat ze eerder bij de dealers/verkooppunten aanwezig zijn. Lijkt mij lullig als ze vanaf de 19e nog verscheept moeten worden naar Europa ;-)Apache4u schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:17:
Ik snap niet hoe Gravis de 19e al kan leveren? Zijn krijgen die phones toch niet eerder van Apple? niemand, behalve Apple, heeft ze denk ik eerder?
Zo werkt dat niet. Sowieso komt die twee jaar voort uit EU-wetgeving en laat Duitsland daar nou ook onderdeel van uitmaken.monnick schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:17:
Hem in Duitsland kopen is toch heel dom? In Nederland ben je beschermd door consumentenrecht en heb je 2 jaar garantie. Voor zo ver ik weet is dat in Duitsland niet het geval en daarnaast scheelt het slechts een paar dagen dat je hem kan kopen in Nederland.
Ik had met de 5 die ik in oberhausen gekocht had ook een issue na meer dan 1 jaar. Ze deden bij de apple store in Amsterdam niet moeilijk en heb zo een "nieuwe" mee gekregen. (refurbished)CyBeR schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:23:
[...]
Zo werkt dat niet. Sowieso komt die twee jaar voort uit EU-wetgeving en laat Duitsland daar nou ook onderdeel van uitmaken.
Dat betekent, stam + t .
I know. Zelfde gedaan met een 4 uit Parijs toen er in Amsterdam nog helemaal geen Apple Store was.Apache4u schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:25:
[...]
Ik had met de 5 die ik in oberhausen gekocht had ook een issue na meer dan 1 jaar. Ze deden bij de apple store in Amsterdam niet moeilijk en heb zo een "nieuwe" mee gekregen. (refurbished)
pre-order iPhone 6 & 6S : nog zwaardere fail
"it just works'' uhu....
Die pre-order vind ik juist ideaal (als de orders niet gecanceled worden). Lekker vanachter je bureautje met een kop koffie de iphone uitzoeken in plaats van in een Duitse rij met oostblokkers te knokken omdat ze voordringen.Geert1976 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:27:
presentatie iPhone 6 & 6S: zware fail
pre-order iPhone 6 & 6S : nog zwaardere fail
"it just works'' uhu....
Dat betekent, stam + t .
Dank!jordystuif schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 09:33:

Nu inderdaad maar hopen dit goedkomt:
Zulässige Identitätsnachweise
Deutscher Personalausweis
Deutscher Reisepass
Aufenthaltserlaubnis + Reisepass eines Nicht-EU-Landes
''it just works''
Apache4u schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:29:
[...]
Die pre-order vind ik juist ideaal (als de orders niet gecanceled worden). Lekker vanachter je bureautje met een kop koffie de iphone uitzoeken in plaats van in een Duitse rij met oostblokkers te knokken omdat ze voordringen.
quote: iAPpel;970185Zojuist gebeld met Centro: je mag max 2 iPhones reserveren. In mijn geval heb ik 2 accounts gebruikt omdat ik 2 verschillende iPhones wilde reserveren. Zolang je op een legitimatie kunt aantonen dat jij het bent, dan is het oke zei hij. Mbt rij voor reserveringen kon hij nog niets zeggen, was nog niet bekend hoe dat zal gaan.
Dat betekent, stam + t .
Als ik de iPhone volgende week op de Apple site bestel móet ik het afhalen in Amsterdam? Ik ben namelijk niet in de gelegenheid om het op te halen, vandaar.
Misschien meer kans bij een winkel als Coolblue? Weet ook niet of Vodafone winkels al reserveringen aannemen?
zicht morgen weer door aan uw product te reserveren.
Van het kastje naar de muur lopen...
Net ook besteld in CentrO, volgens mij is dat het dichts in de buurt hier.duderuud schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:29:
[...]
Dank!
[afbeelding]
Nu inderdaad maar hopen dit goedkomt:
[...]
Hier alleen nog geen bevestiging binnen.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
..marktplaats voor een mooie bedragRalluff schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:33:
Waar heb ik de meeste kans dat ik 'm een binnen week na de release in Nederland in huis heb?
Als ik de iPhone volgende week op de Apple site bestel móet ik het afhalen in Amsterdam? Ik ben namelijk niet in de gelegenheid om het op te halen, vandaar.
Misschien meer kans bij een winkel als Coolblue? Weet ook niet of Vodafone winkels al reserveringen aannemen?
Apple verstuurt gratis, afhalen kan eventueel als optie.
Tja andere winkels hebben nog geen duidelijkheid, geduld..
Ik zou sowieso bij Gravis bestellen. Kost € 15 verzendkosten; als je ’m van hen op tijd ontvangt is dat een mooie deal. (En anders annuleer je weer.)Ralluff schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:33:
Waar heb ik de meeste kans dat ik 'm een binnen week na de release in Nederland in huis heb?
Verder biedt Belsimpel ’m aan voor zo'n € 150 extra. Gisteren ben ik in hun winkel geweest, waar ze uitlegden dat ze de telefoons van een Duitse leverancier krijgen. Die kerel verwachtte de telefoons vrijdag (dag van de release in DE etc.) al binnen te hebben. Kost wat extra, maar dan heb je ’m wel snel.
“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.
Die heb ik wel al binnen (vrij snel na reserveren)Famous schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:33:
[...]
Net ook besteld in CentrO, volgens mij is dat het dichts in de buurt hier.
Hier alleen nog geen bevestiging binnen.
Thanks voor de link naar de Apple store in Dusseldorf. Volgende week vrijdag 's avondsduderuud schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:50:
[...]
Die heb ik wel al binnen (vrij snel na reserveren)
ophalen. Zag dat de 6+ nu uitverkocht is, maar ik ga toch voor de kleinere grotere 6.
Ook eindelijk m'n KPN toestel lease (fout fout fout) abbo uit 2012 ingeruild voor SIM only, dus laat de iPhone 6 maar komen.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 09:42:
dus als ik hem nu gereserveerd heb voor vrijdag tussen 18.00 en 19.00 ligt er altijd 1 klaar? of kun je dan daar staan en is er alsnog niks?
Bedankt voor de tip. Ook besteld daar? Levertijd staat op 1 tot 3 weken. Is dat vanaf nu of vanaf de release volgende week?Ulster Seedling schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:38:
[...]
Ik zou sowieso bij Gravis bestellen. Kost € 15 verzendkosten; als je ’m van hen op tijd ontvangt is dat een mooie deal. (En anders annuleer je weer.)
Verder biedt Belsimpel ’m aan voor zo'n € 150 extra. Gisteren ben ik in hun winkel geweest, waar ze uitlegden dat ze de telefoons van een Duitse leverancier krijgen. Die kerel verwachtte de telefoons vrijdag (dag van de release in DE etc.) al binnen te hebben. Kost wat extra, maar dan heb je ’m wel snel.
Had het gezien inderdaad. Maar als ik 'm over 2 weken op de site van apple bestel en ik laat hem thuis bezorgen kan het lang duren?
Waar?lazrambo schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:04:
Heb er 3 besteld, na een keuze gemaakt te hebben gaan er 2 weg![]()
[afbeelding]
[ Voor 7% gewijzigd door EValentino op 12-09-2014 11:19 ]
Ik ben bereid € 100,00 EXTRA te betalen!
graag PM!
#durftevragen
wtf sneue manier om mensen naar je site te lokken ? wat heeft een meubelbedrijf met dit alles te maken ?EValentino schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:18:
Ik heb een iPhone 6 Plus 128GB besteld en een iPhone 6 16GB. Ik maak gebruik van de service van huifkar.nl, iemand ervaringen daarmee in combinatie met Duitse iPhones? Verzenddatum staat op 19-09 dus ik was er snel genoeg bij :-)
huifkar.defuqua schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:22:
[...]
wtf sneue manier om mensen naar je site te lokken ? wat heeft een meubelbedrijf met dit alles te maken ?
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid
Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.