[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 48 ... 64 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Untouchablezz20 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 19:28:
2 weken? Hopende dat die dan hier te koop is.
Klopt, 40eu aan brandstof heb ik er niet voor over :p. Maar mocht er inderdaad iemand gaan.... :9

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:42
Ik hou me ook aanbevolen. Een vergoeding is natuurlijk op zijn plaats.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Er staan al meerdere advertenties van mensen die gaan. Ze vragen €100 euro boven op de verkoopprijs.

Zelf vind ik het raar dat de 5 eruit gaat en de lelijke 5c ervoor in de plaatst komt (en duurder is?!). De 5s ga ik sowieso niet halen zit er zelfs over na te denken om weer over te stappen naar het groene gebied.

Ook apart dat ze claimen "first with fingerprint" wat dus niet zo is. En die kleuren op de 5c inclusief die hoesjes |:(

[ Voor 16% gewijzigd door Famous op 11-09-2013 20:00 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Als iemand nog een plekje over heeft in z'n auto ;)

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:55

RnB

Ik houd me ook aanbevolen, maar niet voor €100,-. :+
Ik snap dat mensen er hun slaatje uit willen slaan, maar ze moeten niet overdrijven hoor. We zijn allemaal Apple fans die graag hun Apple spul snel in huis willen hebben, geen louche handelaars (neem ik aan).

• Famous

Famous

R 400+

RnB schreef op woensdag 11 september 2013 @ 20:01:
Ik houd me ook aanbevolen, maar niet voor €100,-. :+
Ik snap dat mensen er hun slaatje uit willen slaan, maar ze moeten niet overdrijven hoor. We zijn allemaal Apple fans die graag hun Apple spul snel in huis willen hebben, geen louche handelaars (neem ik aan).
Houd Marktplaats en Tweakers maar in de gaten de 20ste. Durf te wedden dat mensen zelfs "het lef" hebben om hem voor 900 euro te koop te zetten.

• RnB

RnB

Ja hoor, dat geloof ik graag. En ik geloof ook dat er mensen zijn die op die advertenties in gaan en het daadwerkelijk kopen. Why not, als je het geld heb..
Ik heb het er in ieder geval niet voor over, ook al heb ik het ongeduld van een klein kind.

• maarten22
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:15
Famous schreef op woensdag 11 september 2013 @ 20:02:
[...]

Houd Marktplaats en Tweakers maar in de gaten de 20ste. Durf te wedden dat mensen zelfs "het lef" hebben om hem voor 900 euro te koop te zetten.
Simpele marktwerking, grote vraag--> klein aanbod is hogere prijs. Omdat jij het het er niet voor over hebt moet iedereen opeens aan liefdadigheid doen? Dan kan je hem beter zelf in Duitsland/Frankrijk gaan halen of gewoon geduld hebben.

• Famous

Famous

R 400+

maarten22 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 20:28:
[...]

Simpele marktwerking, grote vraag--> klein aanbod is hogere prijs. Omdat jij het het er niet voor over hebt moet iedereen opeens aan liefdadigheid doen? Dan kan je hem beter zelf in Duitsland/Frankrijk gaan halen of gewoon geduld hebben.
Ik heb het er niet erover dat mensen het niet moeten doen 8)7 .
En in mijn vorige post zeg ik nog dat ik wellicht overstap naar Android :+

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:37

alienfruit

the alien you never expected

Ik koop wel hier in Londen. Omdat ie in Zwitserland blijkbaar nog niet te bestellen is. Jammer, normaal gesproken goedkoper dan Londen of Duitsland. :)

• DannyBevers
  • Laatst online: 23:10
Ik ben wel van plan om een retourtje oberhaussen te doen met de trein. Alleen vermoed dat ik dan met lege handen thuis gaan komen wegens voorraad te kort.

Ik ga wel voor de gouden 5S, eerste instantie nog een twijfel tussen wit/grijs of wit/goud maar die keuze heb ik kunnen maken!

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 18:07
Als hij dus 28 september komt, of voor mijn part veel later, dan vraag ik me af wat de snelste manier is om aan de telefoon te komen. Ik heb een sim-only abbo, dus wil een telefoon zonder abbonement eraan vast.

Kun je dan het beste toch bij je provider bestellen, bij een internetwinkel, bij apple zelf online (nu al?), of langs de applestore gaan? Dat is ook maar 10 mn fietsen voor me.

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Ik ga 30 Sept naar Amerika dus ik ben van plan er daar een te kopen. Weet een van jullie hoe en of je vanuit NL alvast kunt pre-orderen en hem dan in de Apple store daar kan afhalen?

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 20:44

Leejow(saait)

Blater

ElayZ schreef op donderdag 12 september 2013 @ 00:50:
Ik ga 30 Sept naar Amerika dus ik ben van plan er daar een te kopen. Weet een van jullie hoe en of je vanuit NL alvast kunt pre-orderen en hem dan in de Apple store daar kan afhalen?
De voorraad unlocked phones is hier in de eerste maanden altijd nihil. Als er al toestellen in officiele apple stores beschikbaar zijn dan worden deze alleen met een contract verkocht. Je kan proberen om te reserveren met t-mobile als carrier, deze zijn unlocked. De vraag is echter of het toestel leverbaar is tijdens je vakantieperiode en of je verplicht wordt een tmobile contract te nemen.

[ Voor 17% gewijzigd door Leejow(saait) op 12-09-2013 02:28 ]

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:32
Untouchablezz20 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 19:15:
Zijn er tweakers die naar oberhausen gaan?
Jazeker! Ik zorg dat ik er om 5-6 uur ben :P

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• leffty09
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-05-2022
CLB schreef op donderdag 12 september 2013 @ 16:16:
[...]

Ligt er natuurlijk aan waar je je prioriteiten legt... Een iPhone 5S ontbeert ook veel dingen in mijn opinie...
Zoals mogelijkheden voor geheugenuitbreiding, USB-OTG, notificatieledjes, resolutie wat weer achterblijft.
Alles moet via iTunes, veel moet geconverteerd worden om afgespeeld te worden, geen drag and drop enz.

Ieder z'n ding :)
Uiteraard mist de iPhone een aantal dingen ten opzichte van de androids, maar puur kijkend naar het formaat van het toestel is er geen betere op het moment. Ik denk ook niet dat er nog fabrikanten zijn die een high-end 4 inch toestel gaan maken.

BTW is het al bekend hoeveel RAM de 5S gaat krijgen? Ik mag toch aan nemen dat er 2GB in zit.

• tdw
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Leejow(saait) schreef op donderdag 12 september 2013 @ 02:26:
[...]

De voorraad unlocked phones is hier in de eerste maanden altijd nihil. Als er al toestellen in officiele apple stores beschikbaar zijn dan worden deze alleen met een contract verkocht. Je kan proberen om te reserveren met t-mobile als carrier, deze zijn unlocked. De vraag is echter of het toestel leverbaar is tijdens je vakantieperiode en of je verplicht wordt een tmobile contract te nemen.
Ik dacht dat iPhones altijd simlockvrij waren? :?

Damn, €700.. Da's een beste berg geld. Hopelijk geeft Vodafone me een mooie aanbieding... Mag al een tijdje verlengen dusja :+

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

• leffty09
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-05-2022
Rooke schreef op donderdag 12 september 2013 @ 16:21:
[...]

Heb je enige kennis en ervaring met het kopen in Oberhausen? Ik vroeg me namelijk af of je dan naar de Apple winkel gaat of dat er in de stad meer telecomwinkels zijn die de iPhone zullen verkopen. Ik ben ook geïnteresseerd om naar Duitsland te rijden.

• FDMK
leffty09 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 16:37:
[...]

Heb je enige kennis en ervaring met het kopen in Oberhausen? Ik vroeg me namelijk af of je dan naar de Apple winkel gaat of dat er in de stad meer telecomwinkels zijn die de iPhone zullen verkopen. Ik ben ook geïnteresseerd om naar Duitsland te rijden.
Ik heb de 4s ook daar gehaald. Toen had de Saturn(zit ernaast) geen iphones.

• Jonathan-458
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 00:12
larsiey schreef op donderdag 12 september 2013 @ 16:43:
[...]

Ligt eraan wat je nu hebt en als je nog een jaar wilt wachten tot een nieuwe release.
Heb nu de iPhone 4, werkt nog goed en komt iOS 7 op uit dus kan infeite nog wel een jaartje mee.

Je begint nu helaas wel te merken dan dingen langzamer lopen op het toestel en had eigenlijk toch wel gehoopt om dit jaar te upgraden maar jah.... het scherm formaat

[ Voor 10% gewijzigd door Jonathan-458 op 12-09-2013 16:56 ]

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:54
leffty09 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 16:37:
[...]

Alleen bij Apple. Vorig jaar letterlijk 500+ idioten die in de rij stonden en gingen rellen |:(
Het is een wonder dat er bij zo'n release nog steeds geen doden zijn gevallen :|

Haters everywhere but I don’t really care

• Untouchablezz20
Iemand die een iPhone wil meenemen tegen vergoeding?

• matthijst
Zat, voor een euro of 150 extra.

• Untouchablezz20
Zo'n vermoeden had ik al. Iemand enige idee of ze weer voorraad hebben als je een week na de release datum gaat? Dus gewoon naar binnen en buiten, zonder in een lange rij te staan? Wil dan naar Koln gaan.

• Famous

Famous

R 400+

De meeste zitten rond €100,-.
Als jij goed zoekt vind je ze wel van €50,- alleen dat wordt vooraf betalen :+

• matthijst
De pest is dat je er 2 pp mag kopen, en dat je er bijkant 12 uur voor in de rij ligt en/of staat. Tel daar een vrije dag en kilometers bij op en dan is die 150 opeens zo gek niet meer.

• Famous

Famous

R 400+

matthijst schreef op donderdag 12 september 2013 @ 19:41:
De pest is dat je er 2 pp mag kopen, en dat je er bijkant 12 uur voor in de rij ligt en/of staat. Tel daar een vrije dag en kilometers bij op en dan is die 150 opeens zo gek niet meer.
Dat maakt die ene persoon toch niets uit?
Die gene gaat toch al en kan nu juist wat "korting" krijgen op zijn eigen iPhone.

Gaat die speciaal voor jou dan is het natuurlijk een ander verhaal.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Op Tweakers is het maken van gezamenlijke inkoopacties niet toe gestaan, het verleden heeft aangetoond dat de kans op ellende heel groot is.

Cogitationis poenam nemo patitur

• matthijst
Uiteraard, maar waarom zou iemand er zoveel tijd aan verkloten en dan voor iemand die lekker ligt te snurken 1 meenemen voor een paar knaken?
Vorig jaar bijna doodgedrukt in Duitsland terwijl een of andere kneus me zat te sms-en of ik zijn iPhone al had. Nooit meer :D

• Famous

Famous

R 400+

matthijst schreef op donderdag 12 september 2013 @ 19:50:
Uiteraard, maar waarom zou iemand er zoveel tijd aan verkloten en dan voor iemand die lekker ligt te snurken 1 meenemen voor een paar knaken?
Vorig jaar bijna doodgedrukt in Duitsland terwijl een of andere kneus me zat te sms-en of ik zijn iPhone al had. Nooit meer :D
Je verkloot er geen tijd aan.. het enige wat jij doet is twee zeggen ipv één.
Dat een of andere "kneus" jou smst is ook beetje je eigen verantwoordelijkheid. Maargoed, voor 150 euro winst per phone wil ik er ook wel twee gaan halen.

• matthijst
Tsja, zal best. Die dubbeltje op de eerste rang mannetjes heb ik t niet op :)
Maar goed; uurtje of 22:00 in Oberhausen dus, donderdagavond?

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:52
Zou ik sowieso doen. Was er vorig jaar met de iPhone 5 rond 23:30 en toen stond er al een man of 100. Enfin, de totale chaos heeft iedereen meegekregen.. Nooit meer op die manier.

Stond er met de iPad 3 launch ook en dat ging er véél gemoedelijker aan toe. En toen stond ik er zelfs pas om 3:00. Was toen om 9:30 weer thuis. Bij de iPhone 5 was ik pas om 15:00 thuis. En Oberhausen is maar een uurtje rijden voor me..
Rooke schreef op donderdag 12 september 2013 @ 16:21:
[...]

Niet om het één of ander. Maar ik zou dus echt wel paar uur eerder gaan. Rond 5:00 - 6:00 daar pas aankomen is écht véél te laat..

[ Voor 26% gewijzigd door Rivanov op 12-09-2013 20:54 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• matthijst
Ga jij nog?

• FDMK
Rivanov schreef op donderdag 12 september 2013 @ 20:53:
Zou ik sowieso doen. Was er vorig jaar met de iPhone 5 rond 23:30 en toen stond er al een man of 100. Enfin, de totale chaos heeft iedereen meegekregen.. Nooit meer op die manier.

Stond er met de iPad 3 launch ook en dat ging er véél gemoedelijker aan toe. En toen stond ik er zelfs pas om 3:00. Was toen om 9:30 weer thuis. Bij de iPhone 5 was ik pas om 15:00 thuis. En Oberhausen is maar een uurtje rijden voor me..

[...]

Niet om het één of ander. Maar ik zou dus echt wel paar uur eerder gaan. Rond 5:00 - 6:00 daar pas aankomen is écht véél te laat..
Ah Damn, dat was bij de 4s nog wel op tijd, hell ik kwam 0630 en had er nog 2 samen met nog 50 mensen achter mij. Dit jaar dus vroeger...hoe laat zou jij gaan dan? 3 uur daar?

• joffrey19
  • Laatst online: 11-01-2024
Vorig jaar was echt een drama in Oberhausen, ik was er om 4u en dat was veel te laat.

Meer als 300 man al!!!!!!

In het donker met een lijntje van dun touw. Toen enkele mensen om 7u voordrongen was de chaos compleet. Iedereen stapte over de lijnen heen. Hierdoor kwamen een hoop mensen voor te staan waaronder ik bij toeval , en mensen die al om 1u stonden achteraan.

Mochten ze geen dranghekken plaatsen deze keer, wordt t weer zon chaos.

Ik heb toen 4 iphones gekocht waarvan 3 met winst verkocht , lees zon 400 euro. Veroordeel me maar, dat heet vraag en aanbod en betekende dat mijn 5 gratis was met verkoop van 4s.

80% die daar staat is handelaar en er staan een hoop met Eem kort lontje.

Als je gaat ga dan om zeker 11u daar staan , of ga zaterdag, toen hadden ze ook nog voorraad .

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:22
Ik heb een keer in de rij gestaan daar en een keer een voor 100 euro extra er een van iemand overgenomen.
Op zich was t toen best gezellig, maar dat laatste is me t beste bevallen eigenlijk. Eens kijken of dat dit keer weer gaat lukken. Met 100 euro heb ik geen moeite, iemand moet er immers voor naar duitsland en in die rij gaan staan.
Met die handel heb ik dus geen enkele moeite, in tegenstelling tot sommige anderen, al vragen ze er 200 euro extra voor, alleen laat ik die gewoon aan mij voorbij gaan. Het is maar net wat de gek ervoor over heeft.

• matthijst
Stortbuitje om een uur of 4 's nachts :D
Sta je daar lekker...

• joffrey19
matthijst schreef op donderdag 12 september 2013 @ 22:47:
Stortbuitje om een uur of 4 's nachts :D
Sta je daar lekker...
Doet je fingerprint t ook meteen niet meer

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 08:16
is oberhausen de enige apple store in duitsland die de iphone 5s verkoopt op de 20ste ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Koln ook volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Alle Apple Stores in Duitsland (stuk of acht)

[ Voor 5% gewijzigd door matthijst op 13-09-2013 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
matthijst schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 08:27:
Alle Apple Stores in Duitsland (stuk of acht)
duitsland heeft 8 officiele apple stores ?? en nederland recentely maar 1 ? en het zijn de adressen die op de apple site staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:41
*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door koekjeh op 13-09-2013 09:26 ]

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-09 22:25
Wat zijn de ervaringen met enkele dagen na de launch in Duitsland de aankoop te doen?
Ik zit te denken om bijvoorbeeld de dinsdag er op naar oberhausen te rijden (maar een uur reistijd vanaf thuis).
Of is dit een voorraadkwestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
ozothebozo schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:35:
Wat zijn de ervaringen met enkele dagen na de launch in Duitsland de aankoop te doen?
Ik zit te denken om bijvoorbeeld de dinsdag er op naar oberhausen te rijden (maar een uur reistijd vanaf thuis).
Of is dit een voorraadkwestie?
Dit kan niemand toch weten? Waarom bel je van tevoren niet even? De winkel zal vast bereikbaar zijn per telefoon waar je kan informeren naar de voorraadstatus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:35
Nu de iPhone 5s uitkomt, gaat de iPhone 5 uit de markt. Maar de iPhone 5s vind ik veels te duur (700 euro ofzo?).

Iemand nog tips voor de aanschaf van een losse iPhone 5 in een NL (web) winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Amazon.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
pdebie schreef op zondag 15 september 2013 @ 19:19:
Nu de iPhone 5s uitkomt, gaat de iPhone 5 uit de markt. Maar de iPhone 5s vind ik veels te duur (700 euro ofzo?).

Iemand nog tips voor de aanschaf van een losse iPhone 5 in een NL (web) winkel?
Serieus? Zo moeilijk was dat niet toch?

pricewatch: Apple iPhone 5 16GB Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Leejow(saait) schreef op donderdag 12 september 2013 @ 02:26:
[...]

Ach wat noem je nihil, je bent toch wel gek als je in de kou gaat staan wachten op een amper vernieuwd toestel, terwijl die later ook gewoon in Nederland te koop is. Het is meer het zie mij dan gehalte, in plaats van dat er nog wat speciaals aan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten22
Ik heb nog 2 plekken over in de auto. Vertrek vanuit Leiden naar de Apple store in Parijs. Je mag gratis mee als ik je 2e iPhone mag kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-09 09:14
Prima, betaal je wel 200 euro extra. :)

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten22
Dan ga je maar lopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Hoeveel heb je er dan wel niet nodig? :P

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 16:11
tdw schreef op donderdag 12 september 2013 @ 16:36:
[...]

Ik dacht dat iPhones altijd simlockvrij waren? :?

Damn, €700.. Da's een beste berg geld. Hopelijk geeft Vodafone me een mooie aanbieding... Mag al een tijdje verlengen dusja :+
Ik zit in dezelfde situatie, maar mijn hoop in Vodafone is eigenlijk behoorlijk weg. Vorige week eens gekeken wat je voor een iPhone 5 betaald bij een verlenging. Daar betaal je (ongeacht welk abonnement) dus gewoon bijna 500 Euro bij. Het kan goedkoper door een smartphone B, C, D of E pakket te nemen, maar daarmee krijg je gewoon het abonnement wat je al hebt voor een hogere prijs, omgerekend net zo duur en in sommige gevallen zelfs duurder. Voor het eerst in jaren denk ik er over om Vodafone maar te gaan verlaten en misschien zelfs wel Tele 2 te nemen of een of ander goedkope sim-only provider met een losse iPhone 5s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Phoolie schreef op maandag 16 september 2013 @ 11:22:
[...]

Ik zit in dezelfde situatie, maar mijn hoop in Vodafone is eigenlijk behoorlijk weg. Vorige week eens gekeken wat je voor een iPhone 5 betaald bij een verlenging. Daar betaal je (ongeacht welk abonnement) dus gewoon bijna 500 Euro bij. Het kan goedkoper door een smartphone B, C, D of E pakket te nemen, maar daarmee krijg je gewoon het abonnement wat je al hebt voor een hogere prijs, omgerekend net zo duur en in sommige gevallen zelfs duurder. Voor het eerst in jaren denk ik er over om Vodafone maar te gaan verlaten en misschien zelfs wel Tele 2 te nemen of een of ander goedkope sim-only provider met een losse iPhone 5s
Ik ga een sim-only nemen. Ben 15€ per maand kwijt en er van uitgaande dat ik de 5s 2 jaar gebruik ben ik 44€ pm kwijt zonder bijbetaling (in abonnementsvorm gezien....). Het is toch voordeliger. Afhankelijk van je simonly scheelt ook wel je provider je nodig hebt. Tele2 heb ik bewust geskipt, niet al te beste verhalen over 3g gelezen. Vodafone & telfort zijn voor mij het goedkoopst en dus ga ik straks naar telfort (3g van vodafone schijnt ook niet geweldig te zijn altijd). Maar nu eerst nog die verdomde 5s in NL zien te bemachtigen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
RickvN schreef op maandag 16 september 2013 @ 11:28:
[...]

Ik ga een sim-only nemen. Ben 15€ per maand kwijt en er van uitgaande dat ik de 5s 2 jaar gebruik ben ik 44€ pm kwijt zonder bijbetaling (in abonnementsvorm gezien....). Het is toch voordeliger. Afhankelijk van je simonly scheelt ook wel je provider je nodig hebt. Tele2 heb ik bewust geskipt, niet al te beste verhalen over 3g gelezen. Vodafone & telfort zijn voor mij het goedkoopst en dus ga ik straks naar telfort (3g van vodafone schijnt ook niet geweldig te zijn altijd). Maar nu eerst nog die verdomde 5s in NL zien te bemachtigen >:)
Ik heb zelf totaal geen problemen met 3g van Vodafone, twijfel alleen of ik voor 4g ga, dan zit ik toch weer aan Vodafone (of KPN) vast. Maar zoals je al zei, eerst de 5s maar eens zien te bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Phoolie schreef op maandag 16 september 2013 @ 11:31:
[...]

Ik heb zelf totaal geen problemen met 3g van Vodafone, twijfel alleen of ik voor 4g ga, dan zit ik toch weer aan Vodafone (of KPN) vast. Maar zoals je al zei, eerst de 5s maar eens zien te bemachtigen.
Ik ga niet voor 4G, ik heb die toegevoegde waarde echt niet nodig voor mijn mobiel gebruik. Ga geen films kijken of zware downloads doen. Die keer dat ik ga browsen, zal het wel :+. Maar inderdaad, ik wacht rustig af. Al vind ik dat er na een week nog verdomd weinig bekend is via de NL Apple store :/

[ Voor 6% gewijzigd door RickvN op 16-09-2013 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
RickvN schreef op maandag 16 september 2013 @ 11:33:
[...]

Ik ga niet voor 4G, ik heb die toegevoegde waarde echt niet nodig voor mijn mobiel gebruik. Ga geen films kijken of zware downloads doen. Die keer dat ik ga browsen, zal het wel :+. Maar inderdaad, ik wacht rustig af. Al vind ik dat er na een week nog verdomd weinig bekend is via de NL Apple store :/
Ja inderdaad. Nou heb ik wel toevallig net gehoord dat mijn oom van het weekend voor 3 weken naar de VS gaat. Is het slim om te vragen of hij daar een 5s mee kan nemen of is de kans groot dat hij met een verkeerde terug komt of dat het toestel uberhaupt niet voorradig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Phoolie schreef op maandag 16 september 2013 @ 11:41:
[...]

Ja inderdaad. Nou heb ik wel toevallig net gehoord dat mijn oom van het weekend voor 3 weken naar de VS gaat. Is het slim om te vragen of hij daar een 5s mee kan nemen of is de kans groot dat hij met een verkeerde terug komt of dat het toestel uberhaupt niet voorradig is?
Vanaf aanstaande vrijdag is de verkoop van de 5s dus ik verwacht dat het hier een week of 2 max zal duren. Maar zover niks bekend is, is niks zeker! En daarnaast moet je wel zorgen dat je de iPhone neemt met de goede frequentie (dat is al vaker genoemd) voor je 4G eventueel. Echter is die in de USA wel een stuk goedkoper, dus dat kan je weer wel veel geld schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig hoe het precies zit met het bestel limiet bij de online Duitse Apple Store?

Ik weet dat er een limiet van twee is per Account, maar geldt dat ook voor het Aflever Adres?

Ik wil op het adres van mijn Oom in Duitsland twee stuks bestellen, maar mijn neef, welke daar woont dus, wil er ook twee bestellen, 4 stuks op het zelfde afleveradres. Kan dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
  • Laatst online: 14-08 16:39
Ik heb even terug gekeken maar kon geen antwoord vinden. Wat zou het importeren van een 5s 32gb uit Amerika kosten? Inclusief shipping enzo. En met welke handelaars/websites zijn er hier al ervaring uit voorgaande jaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Je zou borderlinx kunnen proberen. krijg je een fictief DHL postvak (zowel een UK als US). Heb tot twee x toe via deze wijze een UK iPhone naar NL gehaald. Verzendkosten waren destijds vanuit de UK +/- 30,- euro.

[ Voor 6% gewijzigd door keanu_ op 16-09-2013 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
T is hier trouwens wel rustig. Dat was verleden jaar wel anders met een paar dagen voor release. Populariteit is er toch een beetje uit lijkt t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
joffrey19 schreef op maandag 16 september 2013 @ 23:25:
T is hier trouwens wel rustig. Dat was verleden jaar wel anders met een paar dagen voor release. Populariteit is er toch een beetje uit lijkt t.
Hier?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
In het topic omtrent de nieuwe iPhones....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
joffrey19 schreef op maandag 16 september 2013 @ 23:25:
ik denk dat het niet aan de populariteit ligt, maar meer dat de bekende en beproefde methodes omtrent het importeren van een iphone al tot in den details besproken zijn. er is nog maar weinig toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaat die iphone 5S niet 799 kosten voor de goedkoopste versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:35:
gaat die iphone 5S niet 799 kosten voor de goedkoopste versie?
Waarschijnlijk niet gezien de Duitse & Franse Apple store's. Maarja, voordat die in NL is, kunnen zij nog even € 100 - € 150 per iPhone winst pakken. Wat de gek ervoor geeft hee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Ik heb even gezocht in dit topic, maar geen resultaat gevonden.

Ik ga eind november naar Bulgarije, iemand enig idee of de iPhone 5s daar goedkoper te krijgen is?

Garantie heb je sowieso als je een iPhone in europa koopt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-07 13:55
Phoolie schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 14:34:
Ik heb even gezocht in dit topic, maar geen resultaat gevonden.

Ik ga eind november naar Bulgarije, iemand enig idee of de iPhone 5s daar goedkoper te krijgen is?

Garantie heb je sowieso als je een iPhone in europa koopt toch?
Volgens mij heb je garantie bij de store waar je de iphone hebt gekocht. Dus koop je een iphone bij de applestore in UK dan moet je naar UK om je toestel te laten repararen mocht deze stuk gaan...Correct me if im wrong...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:34

janklp

FortyTwo Capital

You're wrong. Eerste jaar is wereldwijde garantie. Om het in Nederland wettelijke 2e jaar te claimen moet je je Apple product wel daadwerkelijk in de Amsterdamse Apple Store aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:22
Iemand die de iPhone 5s vanuit Amerika wilt laten importeren via Borderlinx o.i.d.? Ik ben aan het kijken om dit te doen. Als we dit samen doen kunnen we op kosten besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Ik wil dan ook wel meedoen.
Als ik zie hoe snel ze in China na luttele minuten door hun voorraad 5S heen zijn, kan het nog best een tijd duren voor we in NL eentje kunnen kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:26
Ik rij donderdagavond ook maar weer naar Keulen of Oberhausen. 00:00 aanwezig zijn zou voldoende moeten zijn toch? Zeker aangezien voordringen niet meer gaat ivm de dranghekken die ze dit jaar geregeld hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ook richting Oberhausen! Iedereen mag meerijden mits ik jullie tweede iphone mag kopen! Ik vertrek vanuit omgeving Utrecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Laatst online: 20-09 12:12
Ik ga er ook heen, vanuit Best. Eventueel kan er iemand meerijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• av017
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-01-2024
weet iemand hier of je nu in de online store kan bestellen om 0u donderdagnacht op vrijdag of gaat het om 8 u zijn vrijdagmorgen ?? bedankt

[ Voor 3% gewijzigd door av017 op 17-09-2013 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsvmark
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:14
Iemand enig idee of een aankoop in Dubai aantrekkelijk is?

• Jeroen797
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 20:48
rsvmark schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 21:12:
Als je kijkt naar andere Apple producten in Dubai zou ik zeggen ja. Aangezien ze daar geen echte belastingen hebben zal hij daar iets voordeliger moeten zijn.

• Phoolie
rsvmark schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 21:12:
Om er heen te gaan sowieso ;) Maar zoek ff op iphone, buitenland en google en dan krijg je wel wat links, van ik dacht iphoneclub en daar had iemand het er over dat de 5 daar iig wel wat goedkoper is.

Maar ga je naar Dubai toe dan of wou je hem importeren?

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:14

Ankh

|true

Vraagje, momenteel zijn wij op vakantie in de usa. We vliegen de 30ste terug, dus theoretisch gezien kan ik een iphone 5s kopen. Enkel vind ik wat tegenstrijdige berichten omtrent garantie van een usa model. Mocht er ooit problemen zijn.. Dan wil ik eigenlijk niet het probleem hebben om terug te gaan naar de usa voor enkel garantie.. Alhoewel dat natuurlijk niet erg is ;-)
Volgens de iphoneclub, krijg ik gewoon garantie in de apple store in amsterdam. Nu gaf de apple store in denver aan dat dat dus niet zo is.. Nu ga ik liever van hun uit dan van een website, maar misschien dat hier iemand meer info heeft :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• Ener103
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 21:46
garantie lees ik verschillende verhalen. heb er zelf geen ervaringen mee.

uit het iphone 5s ervaringen en discussie topic door tweaker muhda:

"Of een Amerikaans IPhone hier ook op 4G zal werken, is ook weer een frequentie gepuzzel. Je moet dan kijken welk model welk band/frequentie ondersteunt. Alleen weet ik hier weinig vanaf.
De tweaker: robertwebbe heeft een goeie blog met alle info geschreven"
unquote

Robert's blog: iPhone LTE frequenties in Nederland

http://www.apple.com/iphone/LTE/

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:14

Ankh

|true

Ener103 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 17:23:
garantie lees ik verschillende verhalen. heb er zelf geen ervaringen mee.

uit het iphone 5s ervaringen en discussie topic door tweaker muhda:

"Of een Amerikaans IPhone hier ook op 4G zal werken, is ook weer een frequentie gepuzzel. Je moet dan kijken welk model welk band/frequentie ondersteunt. Alleen weet ik hier weinig vanaf.
De tweaker: robertwebbe heeft een goeie blog met alle info geschreven"
unquote

Robert's blog: iPhone LTE frequenties in Nederland

http://www.apple.com/iphone/LTE/
Dat had ik ook gelezen, nu ga ik niet direct 4g gebruiken. Alhoewel enkel band 7 mist.. Dat is nog niet het einde :) gewoon rekening mee houden.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• fuqua
heeft er iemand ervaring met de duitse mailboxde.com (duits alternatief voor borderlinx) ?

• rsvmark
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:14
Phoolie schreef op woensdag 18 september 2013 @ 15:29:
[...]
Om er heen te gaan sowieso ;) Maar zoek ff op iphone, buitenland en google en dan krijg je wel wat links, van ik dacht iphoneclub en daar had iemand het er over dat de 5 daar iig wel wat goedkoper is.

Maar ga je naar Dubai toe dan of wou je hem importeren?
Ik ga in maart naar Dubai voor een weekje dus wellicht kan ik het nog leuker maken :P

• fuqua
zo juist gelezen dat uit de UK bestellen via borderlinx werkt niet meer, apple is actief alles aan het blokkeren wat via mail forwarders gaat.

Verwijderd

fuqua schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:40:
zo juist gelezen dat uit de UK bestellen via borderlinx werkt niet meer, apple is actief alles aan het blokkeren wat via mail forwarders gaat.
wil apple niet gewoon hun toestellen zosnel en zoveel mogelijk kwijt?

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-09 10:25
Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:04:
[...]

wil apple niet gewoon hun toestellen zosnel en zoveel mogelijk kwijt?
Dan zouden ze hem ook wel in Nederland op dezelfde datum leveren ;)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

fuqua schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:40:
Bron? Wel jammer als dat zo is, want dat ging best goed.

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
In hong kong heb ik een grijze en een witte weten te krijgen via via maar alleen de champagne kleurige wordt een probleem iedereen wilt deze en kosten al 200 euro meer op de markt. Nu nog hierheen krijgen mijn toestellen.

• Ashy
  • Laatst online: 20-09 12:12
ococ schreef op donderdag 19 september 2013 @ 14:07:
In hong kong heb ik een grijze en een witte weten te krijgen via via maar alleen de champagne kleurige wordt een probleem iedereen wilt deze en kosten al 200 euro meer op de markt. Nu nog hierheen krijgen mijn toestellen.
Mijn gevoel zegt dat de champagne kleur in Azië veel populairder zal zijn dan hier. Wat denken jullie ?

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Weten jullie of Zwitserland in rijtje van eerste landen hoort? Mijn broertje komt namelijk om de week terug naar Nederland van Zwitersland. Kan hij gelijk een 5s meenemen.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:26
Ik vertrek om 21:00 vanuit Landgraaf richting Oberhausen en heb nog 1 of 2 plekken vrij in de auto. Nog mensen die mee willen rijden? Ik rij vanuit Landgraaf richting Venlo en daar de grens over dus onderweg zou ik nog wel iemand op kunnen pikken.

• fuqua
Shiverzz schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:55:
[...]

Bron? Wel jammer als dat zo is, want dat ging best goed.
bron hier: http://forum.iculture.nl/...pen-uk-apple-store-5.html post nummer 91

en dit is een screenshot van apple's eigen website waar staat:

http://forum.iculture.nl/attachment.php?attachmentid=14335

lijkt erop dat we het importeren kunnen vergeten via de post.

[ Voor 6% gewijzigd door fuqua op 19-09-2013 16:21 ]

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
kevinl schreef op donderdag 19 september 2013 @ 16:02:
Weten jullie of Zwitserland in rijtje van eerste landen hoort? Mijn broertje komt namelijk om de week terug naar Nederland van Zwitersland. Kan hij gelijk een 5s meenemen.
Nope, Zwitserland is waarschijnlijk 27 september. Maar dan nog is importeren wel een goed plan, Zwitserland is vrij goedkoop vergeleken met de omliggende landen.

• Nikvdw
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04 07:59
Hoe groot is de kans dat ik nog een iphone 5s (wit 16gb) heb als ik tegen morgenmiddag op men gemakje in de apple store keulen aankom? Wishfull thinking of realistisch?

Ik wil gewoon op men gemakje naar daar rijden en geen uren in de wachtrij staan.

• Untouchablezz20
Ikzelf wil een week later gaan naar keulen. Hoop dat ze dan een nieuwe voorraad hebben, maar bel wel eerst van te voren. Heb ook geen zin in al die drukte.

• marcellux
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05-2022
Is het niet zo dat alleen de 5C wordt verkocht morgen? Ik wil zelf graag een blauwe 16Gb 5C maar heb helaas geen vervoer vanuit Doetinchem. Ik las dat je ook kunt bestellen op Gravis.de die ook naar NL versturen.

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

• Untouchablezz20
Nee vanaf morgen wordt ook de 5S verkocht.

• Nikvdw
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04 07:59
Nikvdw schreef op donderdag 19 september 2013 @ 17:08:
Hoe groot is de kans dat ik nog een iphone 5s (wit 16gb) heb als ik tegen morgenmiddag op men gemakje in de apple store keulen aankom? Wishfull thinking of realistisch?

Ik wil gewoon op men gemakje naar daar rijden en geen uren in de wachtrij staan.
Iemand, zou graag weten of ik morgen de moeite moet doen om in mijn auto te stappen :)
Pagina: 1 ... 48 ... 64 Laatste

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid

Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.