[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 47 ... 64 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakema
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-06 07:42
Yes zojuist ook eindelijk een mailtje gehad van Apple! Morgen de 5 16GB zwart halen bij de Store. Al sinds de release meerdere keren per week geprobeerd om te reserveren, ook met meerdere adressen, stipt om 9 uur etc. Vanmiddag op mijn werk dacht ik van ik waag gewoon nog eens een poging, en ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:22
Ik mag ook vandaag mijn iPhone 16GB zwart ophalen.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een reservering voor een iPhone 16GB zwart over.
Kan vandaag tussen 11.00 en 12.00 worden opgehaald.
Wil de afhaaltijd waar nodig wijzigen.
Woon overigens 300m van de Applestore vandaan.
FF meelopen geen probleem.
First come, first serve.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2012 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 09:36:
Ik heb een reservering voor een iPhone 16GB zwart over.
Kan vandaag tussen 11.00 en 12.00 worden opgehaald.
Wil de afhaaltijd waar nodig wijzigen.
Woon overigens 300m van de Applestore vandaan.
FF meelopen geen probleem.
First come, first serve.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2012 10:23 . Reden: = ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je wel de optie PM aanzetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reservering is voor SB-S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mitchie_
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:35
Ook ik kan nu eindelijk met zwatre 16gb Iphone 5 gaan ophalen bij de apple store :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcPirate
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-07 22:39
Toch niet de geleuven dat er nog steeds zoveel vraag is in NL en dat het loterij-systeem toch nog Tweakers-winnaars oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:25
me_mrtn schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 19:55:
[...]

iPhones die met een Amerikaanse carrierlock werden verkocht en nu klaar zijn met het contract zijn te simlocken door een case bij AT&T aan te vragen.
En hoe gaat dat in zijn werk en wat kost dat? Ik kan via een tweedehandswinkel een iPhone 4 voor €200 kopen. Dat is een Amerikaans model, dat het volgens hen wel doet, maar wel gelocked is. Geen garantie verder. En gaat dat dan ook werken met de netwerken hier?

[ Voor 4% gewijzigd door Dancing_Animal op 10-11-2012 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:26
Dancing_Animal schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 12:11:
[...]

En hoe gaat dat in zijn werk en wat kost dat? Ik kan via een tweedehandswinkel een iPhone 4 voor €200 kopen. Dat is een Amerikaans model, dat het volgens hen wel doet, maar wel gelocked is. Geen garantie verder. En gaat dat dan ook werken met de netwerken hier?
Nooit aan beginnen. Unlocken kan niet "zomaar" met een iPhone en levert een hoop gedoe op. Koop een simlockvrije iPhone of koop geen iPhone :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:14
Dancing_Animal schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 12:11:
[...]

"Amerikaans" model is nogal breed. Is het überhaupt wel een GSM-versie, of een CDMA? Is het een AT&T-versie, dan is er weinig aan de hand, mits hij niet is gestolen en contract is afgelopen als er een contract aan zat. Was de telefoon los gekocht dan is ie zo te unlocken bij AT&T. Daar is hier op Tweakers ergens een topic over en anders even zoeken.
MarcoC schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 13:06:
[...]

Nooit aan beginnen. Unlocken kan niet "zomaar" met een iPhone en levert een hoop gedoe op. Koop een simlockvrije iPhone of koop geen iPhone :).
Nee hoor. :) Ik raad het niet aan, maar het kan wel bij AT&T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:22
Net opgehaald.. Ongeïnteresseerd personeel, maar goed..
Heb verder niks hoeven laten zien, geen mail, geen rijbewijs...

Dus als je een beetje brutaal bent heb je waarschijnlijk zonder reservering ook wel een iPhone. :X

[ Voor 29% gewijzigd door M@cer op 10-11-2012 15:39 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mitchie_
Ben nu net terug , ik moest wel de mail laten zien en me eigen legitimeren.

Voor de rest heel goed geholpen door een jongeman, tijdens het uitpakken heeft hij het toestel heel uitvoerig na gekeken op enige beschadiging, het is een puntgaaf exemplaar.
Vervolgens de t-mobile nanosim erin die in de apple store kreeg en het terug zetten van icloud backup was een eitje

Wat een heerlijk toestel is dit ( mijn oude 3gs geef ik mijn moeder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:25
MarcoC schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 13:06:
[...]

Thanks. Ook de anderen die gereageerd hebben. Ik zie toch maar van die gelockte 4 af. Ik heb echter wel ergens anders een 4S simlockvrij gezien, maar wel met krassen aan voor- en achterkant (die achterkant had in het midden zelfs een doffe plek) gezien voor ±350... hij doet het verder wel. Ik twijfel nog een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Een achterkant kan je eenvoudig laten vervangen in de Apple Store voor €30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odin
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-07 10:54

Odin

¯¯¯¯¯

Hier ook gelukt :) Geen mail en geen ID hoeven laten zien (en gereserveerd dus met abo maar die wilde ik niet :P)

[ Voor 33% gewijzigd door Odin op 10-11-2012 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Sugt.. nog 18 dagen en dan zal Dixons uitleveren... nog nooit zo lang moeten wachten...
Maar het is het waard toch?
Wel zuur voor andere die reserveren als hun telefoon net voor hun neus weggekaapt is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:13
Reserveren bij Apple Store kan telefonisch?
Ik wil namelijk nergens aan vastzitten als de Apple Store ze niet op voorraad heeft.
Gaat om losse koop (excl abo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mitchie_
Roodey schreef op zondag 11 november 2012 @ 08:06:
Reserveren bij Apple Store kan telefonisch?
Ik wil namelijk nergens aan vastzitten als de Apple Store ze niet op voorraad heeft.
Gaat om losse koop (excl abo).
Ik heb tijdens het reserveren afgelopen vrijdag een toestel met abonnement genomen en zonder (met 2 verschillende ip adressen gedaan). Vrijdagavond kreeg ik een e-mail waarin stond dat mijn revesering de volgende dag klaar stond, er staat in de e-mail niks over een abonnement.

Dus toen ik gisteren in de apple store was heb me gewoon van de domme gehouden O-) . Ik liep 15 minuten later naar buiten met een simlockvrije Iphone 5 inclusief een nieuwe nanosim. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reserveren doe je hier:
https://reserve.apple.com/NL/nl_NL/reserve/iPhone

Ik heb het een paar weken zonder succes geprobeerd met de optie simlockvrij.
Met de optie VAST meer succes. Je kunt dan na het bevestigingsmailtje van Apple dat je de iPhone op kunt halen zonder problemen een simlockvrij toestel (alle toestellen in de store zijn simlockvrij) zonder abo meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:58
Edit: Verkeerde topic.

Ik heb by the way nog een reservering over voor een iPhone 5 16GB op dinsdag 13 november. Indien iemand geïnteresseerd is, graag een DM.

[ Voor 69% gewijzigd door Jadang op 13-11-2012 11:49 . Reden: Reservering naar Kill ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sterk de indruk dat de voorraad van de iPhone 16GB zwart in de Apple Store redelijk op orde is.
Met een aantal vrienden/collega's aan het reserveren, iedereen nu wel voorzien.

Voor vandaag heb ik 1 reservering voor een 16GB zwart over.
Indien interesse stuur een PM.
Afhaaltijd kan ik nog wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy2003
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 15:45
Net de bevestiging van reservering voor een witte 16 Gb iPhone 5 ontvangen, maar ga het niet redden om deze op te halen. Als ik iemand blij kan maken met de reservering hoor ik het graag.

Tesla Model S - www.voltic.nl Eerlijk over elektrisch rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshM
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-09 10:20
Na wekenlang dagelijks reserveren bij de Apple Store in Amsterdam heb ik zojuist eindelijk een mailtje ontvangen. Ik koop de iPhone 5 los, dus zonder abonnement.
Nu heb ik vorige week een overstap gemaakt van T-Mobile naar Simyo met nummerbehoud. Mijn nummer wordt pas op 10 december overgezet naar Simyo. Tot die datum bel ik nog met T-Mobile. Bij de aanvraag voor nummerbehoud heb ik het simkaartnummer van T-Mobile moeten opgeven. Je voelt mijn vraag waarschijnlijk al aankomen...

Als ik nu een nieuwe T-Mobile-nanosimkaart in de iPhone 5 doe, dan heeft die sim een ander nummer dan het simkaartnummer, dat ik heb opgegeven bij de aanvraag van nummerbehoud. Loopt dan op 10 december de portering van mijn nummer naar Simyo in de soep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:32
FreshM schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:11:
Als ik nu een nieuwe T-Mobile-nanosimkaart in de iPhone 5 doe, dan heeft die sim een ander nummer dan het simkaartnummer, dat ik heb opgegeven bij de aanvraag van nummerbehoud. Loopt dan op 10 december de portering van mijn nummer naar Simyo in de soep?
Nee, ik denk het niet. Nummer portering is onafhankelijk van je simkaart nummer. Je 06 nummer wordt geporteerd (overgezet) naar een andere sim kaart (uiteraard met een ander simkaart nummer).

Sterker nog, als ik via de Vodafone portal mijn nummer overzet naar een andere simkaart mag de originele nog gewoon actief zijn. Die verliest alleen zijn verbinding met het VF netwerk.

Ik zou dus niet inzien waarom dat niet goed zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshM
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-09 10:20
Domino schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 07:42:
[...]Nee, ik denk het niet. Nummer portering is onafhankelijk van je simkaart nummer. Je 06 nummer wordt geporteerd (overgezet) naar een andere sim kaart (uiteraard met een ander simkaart nummer).

Sterker nog, als ik via de Vodafone portal mijn nummer overzet naar een andere simkaart mag de originele nog gewoon actief zijn. Die verliest alleen zijn verbinding met het VF netwerk.

Ik zou dus niet inzien waarom dat niet goed zou gaan.
Bedankt. De Apple Store-medewerker gaf een soortgelijk antwoord.

Nou, inmiddels heb ik de iPhone 5. Ik had hem gereserveerd met abonnement, maar gewoon los kunnen kopen. Volgens de medewerker kan iedereen met een reserverings-e-mail de iPhone 5 naar keuze los of met abonnement kopen. Zonder reservering is de iPhone 5 alleen met abonnement te krijgen. Ik moest wel de geprinte reservering en mijn ID-kaart tonen.

Leuk detail: Ik had een dubbele reservering gedaan en toegekend gekregen, maar slechts 1 iPhone 5 gekocht. Bij de ingang hoorden we een man toevallig aan een Apple-medewerker vragen of hij een losse iPhone 5 zwart 16 GB kon kopen, maar hij kreeg een 'nee' als antwoord. Ik heb hem mijn tweede reservering aangeboden. De zwarte 16GB was precies het model, dat hij wilde kopen.
Ben even met hem meegelopen naar de verkoopbalie om mijn ID-kaart te tonen en een paar minuten later had de man ook een iPhone 5. Dolgelukkig natuurlijk. Hopelijk was het een mede-Tweaker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

nog maar eens een tweet gestuurd naar dixons helaas nog geen response.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik had een vraagje, ik kom uit het oosten van het land en ben daardoor weinig in a'dam, echter kom ik bij amsterdam in de buurt zaterdag (opendag EUR) nu vroeg ik me af stel ik reserveer vandaag en krijg een mailtje terug dat ik hem morgen kan ophalen zou ik hem dan ook zaterdag kunnen ophalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:34

janklp

FortyTwo Capital

Neen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvani
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:49
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 20:26:
Hallo,

Ik had een vraagje, ik kom uit het oosten van het land en ben daardoor weinig in a'dam, echter kom ik bij amsterdam in de buurt zaterdag (opendag EUR) nu vroeg ik me af stel ik reserveer vandaag en krijg een mailtje terug dat ik hem morgen kan ophalen zou ik hem dan ook zaterdag kunnen ophalen?
Dat kan helaas niet. In dit geval moet je vrijdag reserveren voor zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan weet ik genoeg, dan moet ik maar hopen dat het lukt vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-09 21:40
Inmiddels is de levertijd in de apple store op internet 2-3 weken waar dit eerst 3-4 weken was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Iemand die een iPhone 5 zwart op wil pikken morgen in de Apple store in Amsterdam?

Heb er al 1, had me voor de grap ingeschreven. 16 gb zwart. Dm me

Edit: is al vergeven

[ Voor 7% gewijzigd door alwaysleft op 14-11-2012 22:26 ]

• BombaAriba
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-09 00:16

BombaAriba

Ondertitel

Nou ik ben weer aan het reserveren geslagen, hopelijk heb ik snel raak. Ik heb ook nog gebeld naar de Apple store maar om de een of andere reden kwam ik niet verder dan het bandje.

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman

• _Mitchie_
BombaAriba schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:02:
Nou ik ben weer aan het reserveren geslagen, hopelijk heb ik snel raak. Ik heb ook nog gebeld naar de Apple store maar om de een of andere reden kwam ik niet verder dan het bandje.
Mocht je vandaag geen e-mail krijgen dan morgen reserveren met abonnement en dan zaterdag net doen of je neus bloed. Liep vorige week een zaterdag ook na 15 minuten na buiten met een nieuwe Iphone 5

Verwijderd

-----

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2012 16:51 ]

• BombaAriba

BombaAriba

Ondertitel

_Mitchie_ schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:22:
[...]

Mocht je vandaag geen e-mail krijgen dan morgen reserveren met abonnement en dan zaterdag net doen of je neus bloed. Liep vorige week een zaterdag ook na 15 minuten na buiten met een nieuwe Iphone 5
Had jij gewoon met abonnement gereserveerd dan? Ik vind dat nogal riskant, straks vonden ze het voor die ene keer niet erg maar ben ik de pineut :+

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:47
BombaAriba schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:03:
[...]

Had jij gewoon met abonnement gereserveerd dan? Ik vind dat nogal riskant, straks vonden ze het voor die ene keer niet erg maar ben ik de pineut :+
Reserveer voor vast en los. In de mail die je dan ontvangt om hem op te halen staat niet of het nou gaat om een iPhone vast of los. Je zegt dan dat je liever los hebt en net je abonnement hebt verlengd o.i.d. Ze gaan dan niet moeilijk doen..

• Bard1982
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:11
Joepie. Gisteravond mail gehad, vandaag mijn 16 GB Black opgehaald in de Store. Had inderdaad 'vast' aangegeven. Maar de verkoper vroeg niet eens of ik een abbo wilde en verkocht hem meteen los.

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 16:48
Vandaag ook nog even een zwarte opgehaald. Mooi spul

Was lekker rustig in de winkel.

Voorraad proble,em geloof ik ook niet zo meer in. Lag echt een behoorlijke partij iphones achter de iPhone balie

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 09:59
alwaysleft schreef op woensdag 14 november 2012 @ 20:56:
Iemand die een iPhone 5 zwart op wil pikken morgen in de Apple store in Amsterdam?

Heb er al 1, had me voor de grap ingeschreven. 16 gb zwart. Dm me

Edit: is al vergeven
Wie gaat er voor de grap reserveren dan!! Heb je niks beters te doen :>

• alwaysleft
Iemand nog een zwarte 32 GB iPhone 5 nodig? Morgen af te halen te Amsterdam!

Dm me voor interesse

[ Voor 8% gewijzigd door alwaysleft op 15-11-2012 21:09 ]

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 09:59
Heb je die ook voor de grap gereserveerd ??

• BombaAriba

BombaAriba

Ondertitel

Nou ik heb een mailtje binnen! Ik ga dus morgen even voordat ik op de uni verwacht wordt hem ophalen :-)

En inderdaad, waarom reserveren sommige mensen voor de lol? Niet iedereen kijkt hier dus je kan het plezier van een ander vergallen..

• alwaysleft
BombaAriba schreef op donderdag 15 november 2012 @ 22:25:
Nou ik heb een mailtje binnen! Ik ga dus morgen even voordat ik op de uni verwacht wordt hem ophalen :-)

En inderdaad, waarom reserveren sommige mensen voor de lol? Niet iedereen kijkt hier dus je kan het plezier van een ander vergallen..
Als ik niemand een plezier ermee doe dan annuleer ik hem gewoon, dus gaat die de vrije vooraad in.

• Hurm
  • Laatst online: 21-12-2014
alwaysleft schreef op donderdag 15 november 2012 @ 22:29:
[...]

Als ik niemand een plezier ermee doe dan annuleer ik hem gewoon, dus gaat die de vrije vooraad in.
alwaysleft, ik heb je een DM gestuurd! Ik maak heel graag gebruik van je aanbod!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Moet vandaag naar de Genius bar in Oberhausen voor mijn laptop. Voor de grap nog eens gereserveerd, 2x32GB zwart en 1x 16GB wit (voor mijn zus). Ik dacht "het zal wel, maar ik moet er toch zijn, dus..."

En na 3 weken reserveren en niets, heb ik nu spontaan 2 bevestiging mails en kan ik de iPhones vanmiddag gaan afhalen! Als alles klopt vanavond meteen mijn order op Apple.nl annuleren.

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn941
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-08 17:16
Is er al enige informatie bekend wanneer de Iphone 5 simlockvrij te koop zal worden aangeboden in Amerika zelf..? Afgelopen week in Amerika eentje proberen te kopen, maar de winkels wilden alleen verkopen met contract..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Martijn941 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:43:
Is er al enige informatie bekend wanneer de Iphone 5 simlockvrij te koop zal worden aangeboden in Amerika zelf..? Afgelopen week in Amerika eentje proberen te kopen, maar de winkels wilden alleen verkopen met contract..
Wat zeiden ze in de winkels daar toen je het vroeg? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn941
mrwolf schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:15:
[...]

Wat zeiden ze in de winkels daar toen je het vroeg? :P
Dat ze het alleen met een contract wilden verkopen ;) Niet meer en niet minder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba

BombaAriba

Ondertitel

Nou om het toch nog even te vermelden: volgens de medewerker in de Apple store werken ze nog steeds alleen maar met reserveringen. Je kan dus nog steeds niet even de winkel inlopen om een iPhone te halen. Bizar aangezien ze nu al 1,5 maand hebben om een paar nieuwe fabriekshallen uit de grond te stampen.

Mijn iPhone heeft trouwens geen enkel visuele deuk of iets dergelijks. Schrok toch wel toen ik dat topic gisteren zat te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Apple gaat echt geen fabriekshal uit de grond stampen om tekorten weg te werken. Tekorten kosten Apple minder geld dan nieuwe fabriekshallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurm
  • Laatst online: 21-12-2014
1.5 maand gereserveerd... en steeds maar niks. Eergisteren het besluit genomen om hem dan maar gewoon online te bestellen en te wachten. Vanmiddag toch de stoute schoenen aangetrokken en nogmaals gereserveerd en wat denk je... BINGO!

Morgen een 64GB zwart ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste jongens,

Hebben jullie toevallig een iphone gereserveerd en hebben jullie deze niet nodig, omdat je al verzadigd bent. Dan zou ik graag deze iPhone van jouw willen overnemen. Ik ben namelijk ook al enige tijd bezig met reserveren en nog steeds niks ontvangen. Ik woon in overijsel en ga morgen naar het westen van het land (Erasmus universiteit bezichtigen) en dan kan ik zo door naar a'dam.
Bij voorbaat dank

raymon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joepv schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:17:
Moet vandaag naar de Genius bar in Oberhausen voor mijn laptop. Voor de grap nog eens gereserveerd, 2x32GB zwart en 1x 16GB wit (voor mijn zus). Ik dacht "het zal wel, maar ik moet er toch zijn, dus..."

En na 3 weken reserveren en niets, heb ik nu spontaan 2 bevestiging mails en kan ik de iPhones vanmiddag gaan afhalen! Als alles klopt vanavond meteen mijn order op Apple.nl annuleren.
Wat een geluk! Ben ook al tijdje bezig, Hoelaat heb je je reservering geplaatst? Ook beide op dezelfde naam en emailadres en IP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 16:48
Volgens mij kijken ze ook naar je "koophistorir" bij Apple.

Ik heb in totaal ruim 10x bingo gehad. Ook direct in het begin al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 16:09

pvr

Ik kreeg via de telefoon van een apple medewerker (amsterdam) te horen, dat ze vandaag een grote zending iphone5 binnen hebben gekregen.
Dit is dus losse verkoop >:)
Die van mij heb ik nu ook ;)

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MankE NeliZ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-06 22:46

MankE NeliZ

Geen matches

Vandaag mail van Apple gehad - mag morgen mijn Iphone 5 16gb ophalen. Ging best wel snel, heb de afgelopen 2 weken 3 keer het formulier ingevuld op de Apple site :)

Heb trouwens een zakelijk VF abonnement met ouderwetse simkaart, kan ik morgen gewoon een VF winkel instappen om een nano sim te krijgen?

In Kazachstan we say a woman with a book...is like a horse...with wings!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 16:09

pvr

Neem aan van wel, ik ben gisteren ook een telfort winkel ingelopen voor een nano sim, duurde 5 min, stond ik weer buiten ;)
MankE NeliZ schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 23:47:

Heb trouwens een zakelijk VF abonnement met ouderwetse simkaart, kan ik morgen gewoon een VF winkel instappen om een nano sim te krijgen?

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Laatst online: 13-09 08:54
Gisteren in Oberhausen geweest voor mijn reserveringen en daar hadden ze een hoekje ingericht voor de reserveringen. Was mega druk daar. Had twee reserveringen op mijn doopnamen :) maar hoefde me helemaal niet te legitimeren. Meteen gezegd dat het voor mijn zusje en mij was en dat was ok.

Ook geen krasjes trouwens. Me happy.

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mitchie_
MankE NeliZ schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 23:47:
Vandaag mail van Apple gehad - mag morgen mijn Iphone 5 16gb ophalen. Ging best wel snel, heb de afgelopen 2 weken 3 keer het formulier ingevuld op de Apple site :)

Toen ik vorige week mijn iphone 5 ging halen werd mijn nano sim van T-mobile ook gelijk geregeld in de apple store. Naast mij zat een vrouw die VF had en daar werd het ook gelijk voor geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba

BombaAriba

Ondertitel

okio schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 23:03:
Volgens mij kijken ze ook naar je "koophistorir" bij Apple.

Ik heb in totaal ruim 10x bingo gehad. Ook direct in het begin al.
Dat zou best wel eens kunnen maar ik vraag me af waarom jij 10x een iPhone reserveert? Zou op zich wel eerlijk zijn aangezien ik al duizenden euro's aan Apple heb uitgegeven maar het zou ook een stomme zet van Apple zijn omdat ze dan mogelijk nieuwe klanten kwijtraken. Personen die al tig euro in een ecosysteem hebben zitten gaan niet zo 123 wisselen naar bijvoorbeeld Microsoft of Google. Dan zou ik namelijk alles nieuw moeten kopen en dat is een grote investering als je niet weet hoeveel beter Microsoft of Google nou is. Een gebruiker die nog niks van Apple heeft en alleen een iPhone maakt makkelijker de stap om te wisselen omdat ze toch al aan andere systemen zoals Windows zijn gewend.
_Mitchie_ schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 10:47:
[...]

Toen ik vorige week mijn iphone 5 ging halen werd mijn nano sim van T-mobile ook gelijk geregeld in de apple store. Naast mij zat een vrouw die VF had en daar werd het ook gelijk voor geregeld.
Ik heb ook Vodafone en mijn Apple-medewerker vond het systeem voor het overzetten van de simkaart niet zo geweldig om mee te werken :+ Blijkbaar is Vodafone nog de enige die met een oud systeem als cirtis werkt.

[ Voor 22% gewijzigd door BombaAriba op 17-11-2012 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MankE NeliZ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-06 22:46

MankE NeliZ

Geen matches

pvr schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 08:41:
Neem aan van wel, ik ben gisteren ook een telfort winkel ingelopen voor een nano sim, duurde 5 min, stond ik weer buiten ;)

[...]
Is inderdaad soepel gegaan. Ook nog even contacten over laten zetten. Wel apart: ze hebben geen duo sims op voorraad. Dit betekent dat ik mijn oude Nokia E71 niet als back up toestel kan gebruiken. Duo Sims worden in januari weer verwacht volgens de medewerker.

In Kazachstan we say a woman with a book...is like a horse...with wings!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjbenning
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-07 12:46
Gisteren ochtend geresserveerd iphone 5 32gb wit en 's avonds email dat ik hem vandaag kon afhalen.
Vaonchtend ff naar Adam gereden en afgehaald, was nog niet de apple store daar geweest, erg groot en mooi om te zien.

Dame van de winkel vertelde mij dat je niet meer hoefde te reserveren en je hem gewoon kon afhalen. Blijkbaar hebben ze genoeg voorraad.

Voor diegene die hem nog simlock vrij willen hebben wellicht een mooie optie!

http://www.card.mygamercard.net/NL/TOPROB+NL.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
Ik heb een reservering voor een zwarte 16 gb liggen. Dm maar als je deze wilt gebruiken. Ik heb al lang een iPhone 5 en wil de mensen helpen die er maar niet door komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mag hem eindelijk ophalen. Volgens mij is er al meer voorraad;) succes jongens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

ik wacht nog steeds ongeduldig.. staat in de planning voor 29-11...
Gloeiende gloeiende... krijg zojuist een tweet...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/aqzU1l.jpg

[ Voor 43% gewijzigd door Security op 20-11-2012 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de apple website is de levertijd nog maar maximaal 14 dagen oftewel 2 weken, beter: http://www.nu.nl/gadgets/...phone-5-lijken-einde.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCrius
  • Laatst online: 18-09 20:29
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 17:34:
Op de apple website is de levertijd nog maar maximaal 14 dagen oftewel 2 weken, beter: http://www.nu.nl/gadgets/...phone-5-lijken-einde.html
Klopt inderdaad, zag dat het eerder een paar dagen terug op 2,5 tot 2 stond. Duurt niet lang meer voordat ze goed leverbaar zijn denk ik.

Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

TheCrius schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 17:52:
[...]

Klopt inderdaad, zag dat het eerder een paar dagen terug op 2,5 tot 2 stond. Duurt niet lang meer voordat ze goed leverbaar zijn denk ik.
laten we het hopen... denk dat ik nog een kleine 4 weken mag wachten en hem dan net voor kerst binnen heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:14
Kun je in Engeland op het vliegveld goedkoper een iPhone 5 halen? Ik meen mij te herinneren dat met de 4 veel mensen naar Londen vlogen om hem daar te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

Zojuist update van Dixons gehad;
Citaat:
@Seccie De inkoper heeft helaas ook geen duidelijk antwoord waarom de levering zo lang duurt. Sorry. Gr.Niq
en nog een update:
Citaat:
Seccie ‏@Seccie
@Dixons Niq; dank voor je bericht... kan ik ervanuit gaan er in December wel levering zal plaatsvinden?
Expand
40m Dixons Nederland ‏@Dixons
@Seccie Nou word wel een keer tijd toch! Ik heb er vertouwen in. Gr.Niq
Expand
20m Seccie ‏@Seccie
@Dixons Niq; daar hou ik je aan! overigens kwam ik op nu.nl onderstaande tegen: http://www.nu.nl/gadgets/2963257/lev...ken-einde.html
23s Dixons Nederland ‏@Dixons
@Seccie Bedankt! Nu is het wat duidelijker. Gr.Niq
We wachten weer af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:57
Ik ga binnenkort naar China, schijnt dat die telefoontjes je daar aan de lopende band worden aangeboden. Zit alleen ook veel namaak tussen. Mijn vraag is dus: hoe kan ik ervoor zorgen dat ik niet opgelicht word?
Eventueel vind ik het ook niet erg om voor de 4s te gaan, als het maar een echte is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Dat zie je toch binnen 2 seconden of het een echte is. Tenzij je nog nooit eerder een iPhone hebt beetgehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCrius
  • Laatst online: 18-09 20:29
MarcoC schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:02:
Dat zie je toch binnen 2 seconden of het een echte is. Tenzij je nog nooit eerder een iPhone hebt beetgehad.
Inderdaad, en als de interface niet op een Tamagochi lijkt en je bij een gerenommeerde winkel bent dan moet dit wel goed komen lijkt me.

Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Nou, ik vind het toch lastig om het verschil te zien hoor :?

Afbeeldingslocatie: http://cdn3.mixrmedia.com/wp-uploads/ziggytek/blog/2011/09/fake-iphone-5.jpg

:+

Handig: How To Spot a Fake Apple iPhone 5: Warning Signs to Watch Out For Before You Buy

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
  • Laatst online: 19-07-2024
Zo... 27 Oktober iPhone 5 16gb via apple store besteld. Net mailtje gekregen dat ie morgen geleverd wordt. verwachte leverdatum was 21-27 november. Toch verrast het me dat ie er eerder is. Er vanuit gaande dat ie dan dus ook echt morgen geleverd wordt! Mooi shit want ik ben tot 16 uur weg morgen ;-) Boeh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Levertijd als je vanaf vandaag besteld idd nog maar 1 week bij apple.nl. Netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
En ik wacht nog steeds op een bestelling bij Dixons van 4 oktober...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
gabn88 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:08:
Ik ga binnenkort naar China, schijnt dat die telefoontjes je daar aan de lopende band worden aangeboden. Zit alleen ook veel namaak tussen. Mijn vraag is dus: hoe kan ik ervoor zorgen dat ik niet opgelicht word?
Eventueel vind ik het ook niet erg om voor de 4s te gaan, als het maar een echte is ;)
Wat dacht je van aan iTunes hangen?

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
gabn88 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:08:
Ik kom net uit Hong Kong vandaan, iPhone 5 met heel veel moeite weten te krijgen. Wat ik ervan begreep, in China verkopen ze officieel de iPhone 5 nog niet. Heel veel mensen uit Hong Kong kopen ze in in Hong Kong en verkopen de telefoons voor een hogere prijs in China.

Er is dus letterlijk schaarste omdat losse verkoop beperkt wordt geloot per dag bij de Apple Store en overige simlock vrije toestellen zonder abonnement (prepaid aanbieders) zijn nagenoeg elke keer uitverkocht (ook heel beperkte voorraad helaas). Dit omdat er veel wordt door verkocht naar China. Ik ben bang voor je dat de iPhone 5's niet letterlijk aan de lopende band verkocht wordt voor een redelijke prijs in China (immers, officieel verkopen ze nog niet) en in Hong Kong is het echt zoeken.

[ Voor 4% gewijzigd door BoyzNDaHood op 29-11-2012 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn941
Ze zijn nu ook simlock vrij te verkrijgen in de Apple store van de VS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn941
De simlockvrije iphone 5 die sinds vorige week simlockvrij te bestellen is via de Apple store in de VS, is de A1428. Weet iemand of dit problemen oplevert als je hem mee neemt naar Nederland? Gaat alles gewoon werken?

Ik weet dat 4G waarschijnlijk niet zal werken, maar werkt de rest allemaal wel gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Over twee weken zit ik in New York. De iPhone 5 is daar nu los en simlockvrij te koop, toch? Maakt het nog uit of je het GSM of CDMA model koopt? 4G werkt dan op beide versies niet in Nederland toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Laatst online: 31-08 22:24
Emile schreef op zondag 09 december 2012 @ 16:31:
Over twee weken zit ik in New York. De iPhone 5 is daar nu los en simlockvrij te koop, toch? Maakt het nog uit of je het GSM of CDMA model koopt? 4G werkt dan op beide versies niet in Nederland toch?
Ik zou geen CMDA versie kopen als je hem in Nederland wil gebruiken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-09 09:43
nukidin247 schreef op zondag 09 december 2012 @ 16:45:
[...]

Ik zou geen CMDA versie kopen als je hem in Nederland wil gebruiken. :P
Als je nog beetje geïnformeerd was, weet je dat het CDMA model zowel op GSM als CDMA werkt. En tevens onze 4G standaard ondersteund wordt, wat bij de GSM versie in de VS niet zo is.

Genoeg op internet over te vinden, ervaringen op iPhoneclub zeggen dat de CDMA (verizon) versie in de Apple Store los te halen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Laatst online: 21:47
Wat zijn we weer aardig tegen elkaar. :P

Ik wist ook niet dat CMDA het deed hier. Laatst las ik nog dat alleen een bepaalde versie het deed in Nederland (waarschijnlijk GSM).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Ik kan een Apple iPhone 5 aanschaffen bij de Apple Store in Amsterdam, of via een Vodafone abonnement. In combinatie met een SIM-Only, is de aanschaf van een los toestel goedkoper over de gehele twee jaar genomen.

Huidig abbo T-Mobile Relax ~ € 25,- (van 330 naar 90min verlaagd wegens overvloed beltegoed/Fair Use onbeperkt 1MB/s)

Opties:
Vodafone i.c.m. toestel totaal: € 1.419,- (300min/10GB/onbep.SMS) (Friends&Family actie)
Vodafone SIM-Only + los toestel: € 1.355,- (500min/10GB/onbep.SMS) (Friends&Family actie)

Maar ik vraag me echt af waar ik met garantie beter af zou zijn; in de Apple Store (goede verhalen uiteraard) of bij Vodafone?

Ik heb al een lange tijd T-Mobile, en ik heb er ongelooflijk veel moeite voor moeten doen om bijvoorbeeld de mute-knop te laten repareren omdat men met allerlei smoesjes aankwam zoals vochtschade etc. Dit wil ik nu graag voorkomen. De Apple Store heeft misschien betere verhalen, maar het hele ''1-jaar garantie'' principe van Apple zit me toch nog niet lekker. Als ik bijvoorbeeld tussen 1,5 jaar en 2 jaar terugkom met een (fabrieks)probleem, kan ik dan nog voldoende aanspraak maken op de Apple Store? Ik lees dit topic en andere topics over iPhones zo nu en dan, en dan komen er uiteraard de individuele problemen over garantie naar voren. Maar zou ik nu echt beter uit zijn bij de Apple Store?

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 16:42
Ik ben nu in de US

2 tal vragen:

1). In de Apple store verkopen ze 2 unlocked versies van de iphone 5
De eerste de a1428 versie, deze ondersteunt geen LTE IN NL
De tweede de a1429. Er staat niet bij of deze de cmda versie is...
Alleen model: A1429 aan de achterkant van de doos.

De a1429 gsm versie waar ik naar vroeg verkopen ze niet.

Kan ik de a1429 aanschaffen voor gebruik in NL en kan ik deze ook voor LTE gebruiken in de toekomst?

Klopt alles wat ik opgesomd heb?

Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
mobile625 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 23:42:
Ik ben nu in de US

2 tal vragen:

Kan ik de a1429 aanschaffen voor gebruik in NL en kan ik deze ook voor LTE gebruiken in de toekomst?

Dank
Voor zover ik heb gelezen wel. Ben zelf ook zeer benieuwd want ik ga morgen naar NY en moet er nog 1 voor mn vriendin.

http://www.iphoneclub.nl/...geschikt-voor-europeanen/
De CDMA-versie van de iPhone 5 is de beste keuze als je Europeaan bent en een iPhone in de VS wilt kopen. Het toestel blijkt namelijk simlockvrij en is voorzien van een nano-simkaartslot, zo blijkt uit ervaringen van de eerste kopers. We wisten al dat de CDMA-versie van de iPhone 5 alle GSM-frequenties ondersteunt die je ook in de GSM-versie vindt. Daarmee is het een echte wereldtelefoon, omdat het van alle verkrijgbare iPhones de meeste netwerken en frequenties ondersteunt. Praktische bezwaren over simlock en simkaartslot blijken nu ook weggevallen.

Uit de pagina met technische specs die al anderhalve week op de website van Apple te vinden is bleek al dat de CDMA-versie van de iPhone 5 alle benodigde frequenties ondersteunt, ook op het GSM-netwerk. Twee dingen hielden Europese kopers echter tegen: het feit dat Amerikaanse toestellen vaak een operator-simlock hebben en het het ontbreken van een simkaartslot in veel CDMA-telefoons.
Iemand die er ook ervaring mee heeft? Inderdaad de CDMA versie kopen dus?

En is dit met de iPad 4 WiFi+4G hetzelfde verhaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
iPhone 5 voor 630 dollar vandaag, op Ebay. Weet iemand wat voor kosten er nog bijkomen??

http://item.mobileweb.ebay.com/viewitem?itemId=261159898021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
iPhone 5 voor 630 dollar vandaag, op Ebay. Weet iemand wat voor kosten er nog bijkomen als je hem hier naar toe laat sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:38
alwaysleft schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 19:56:
iPhone 5 voor 630 dollar vandaag, op Ebay. Weet iemand wat voor kosten er nog bijkomen als je hem hier naar toe laat sturen?

99 dollar verzendkosten
21% importheffing over totaalbedrag incl verzenden
Inklaringskosten
En nog wat andere kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:54
mobile625 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 23:42:
Ik ben nu in de US

2 tal vragen:

Dank
Hoe is het afgelopen? Heb je de iPhone nog aangeschaft?

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Verwijderd schreef op woensdag 11 september 2013 @ 14:14:
Wanneer is hij nou beschikbaar in Nederland?
Hij is officieel nog niet voor Nederland aangekondigd, vermoedelijk zou je het zelfde "pad" kunnen gebruiken als met eerdere introducties van Apple

Cogitationis poenam nemo patitur

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-09 11:06
Is het mogelijk dat ik de iPhone 5s gewoon bestel op de Duitse Apple site?
En dat ik hem dan gewoon thuis geleverd krijg?

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
larsiey schreef op woensdag 11 september 2013 @ 18:33:
Is het mogelijk dat ik de iPhone 5s gewoon bestel op de Duitse Apple site?
En dat ik hem dan gewoon thuis geleverd krijg?
Alleen met een duits woonadres.

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:42
Zijn er tweakers die naar oberhausen gaan?

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Als ik een lease auto had, ja. Maar 194km enkel, dan wacht ik wel 2 weken :+

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:42
2 weken? Hopende dat die dan hier te koop is.
Pagina: 1 ... 47 ... 64 Laatste

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid

Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.