[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 45 ... 64 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitDyl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-08 10:07
funske schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 17:06:
[...]

We zullen zien wie het laatste lacht... :w :w
Edit: duidelijker dan dit kan niet: http://www.apple.com/nl/gift-cards/

Store is afgescheiden van iTunes Store
De kadobonnen voor de Store zijn niet het zelfde als de kadobonnen en kaarten voor iTunes

Dit zijn iTunes Kaarten.

http://store.apple.com/nl.../giftcards/itunes/gallery

Deze iTunes Card is uitsluitend inwisselbaar bij de iTunes Store voor Nederland. Om de cadeaubon in te wisselen, heb je een iTunes-account nodig en dien je de licentie- en gebruiksvoorwaarden te accepteren. Om een account te openen, moet je 13 jaar of ouder zijn en woonachtig in Nederland. Content en prijzen zijn afhankelijk van beschikbaarheid op het moment van de werkelijke download. Voor toegang tot de iTunes Store heb je iTunes 9.0 of hoger nodig, en compatibele software, hardware en een internetverbinding (hieraan zijn mogelijk kosten verbonden). De cadeaubon kan niet worden ingewisseld of retour worden genomen tegen contanten, kan niet worden ingeruild en kan niet worden gebruikt om iTunes­cadeaubonnen te kopen of voor maandelijkse giften. Persoonlijke gegevens worden uitsluitend verzameld en gebruikt conform het privacybeleid van Apple, zie www.apple.com/nl/legal/privacy, tenzij anders vermeld. Het risico van verlies en aanspraak op de cadeaubon wordt bij aanschaf overgedragen aan de koper. iTunes is niet verantwoordelijk voor verlies of schade voortvloeiend uit diefstal of verlies van de cadeaubon of uit gebruik zonder je toestemming. Je wettelijke rechten blijven onverminderd bestaan. Niet voor werderverkoop. iTunes Cards worden uitgegeven en geleverd door iTunes S.à.r.l. In het geval van verkoop van de cadeaubonnen treedt de winkelier op als vertegenwoordiger van en namens iTunes S.à.r.l. Kijk voor de volledige voorwaarden op www.apple.com/legal/itunes/nl/gifts.html. Alle aankopen via de iTunes Store zijn uitsluitend bestemd voor rechtmatig persoonlijk gebruik. Steel geen muziek. © 2012 iTunes S.à.r.l. Alle rechten voorbehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:51
Dat is balen zeg. Nou ja, wel genoeg saldo om voor heel wat maanden apps te kopen. :D :+

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:19
Omg :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:45

TMC

OMG! Dit is niet waar! :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 20:34:
Ben wel benieuwd naar je iphone alwaysleft!
alsje:

Nou, heb vandaag mijn iPhone 5 ontvangen van Ritel.

Hier wat foto's, top zeg en geen enkel krasje. Super blij, en mijn wachten is voorbij!!

https://www.dropbox.com/s/vadvay4rp4drkla/IMG_0423.JPG

https://www.dropbox.com/s/xu0wwq176vuj3mi/IMG_0424.JPG

en als laatste:

https://www.dropbox.com/s/rnpim6x18kpw6wd/IMG_0425.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runner83
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-08 17:52
verkeerde topic

[ Voor 91% gewijzigd door runner83 op 23-10-2012 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
*proest*

Dit zag een blind paard nog wel aankomen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-12-2014
alwaysleft schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 21:17:
[...]

alsje:

Nou, heb vandaag mijn iPhone 5 ontvangen van Ritel.

Hier wat foto's, top zeg en geen enkel krasje. Super blij, en mijn wachten is voorbij!!

https://www.dropbox.com/s/vadvay4rp4drkla/IMG_0423.JPG

https://www.dropbox.com/s/xu0wwq176vuj3mi/IMG_0424.JPG

en als laatste:

https://www.dropbox.com/s/rnpim6x18kpw6wd/IMG_0425.JPG
Toch vind ik het allemaal apart. Waarom zo overdreven twee keer die Ritel tas erbij? Wáárom staat er op het (al verdachte) doosje "Neverlocked".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Hurm schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 23:19:
[...]

Toch vind ik het allemaal apart. Waarom zo overdreven twee keer die Ritel tas erbij? Wáárom staat er op het (al verdachte) doosje "Neverlocked".
I dont know. Enige wat ik weet is dat ik een super iPhone 5 heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:26
Erulezz schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:50:
Dat is balen zeg. Nou ja, wel genoeg saldo om voor heel wat maanden apps te kopen. :D :+
OMFG :o

This story made my day, sorry maar dit was niet zo slim O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-09 10:05
Erulezz schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:50:
Mooi verhaal _/-\o_

Nu een oplossing: kan je niet met de iTunes store (net als met BlackBerry App World) programma's doneren aan iemand? Mochten je vrienden / kennissen dan wat willen kopen, 'doneer' jij het programma en ontvang jij cash het geld ervoor. Dekt de schade enigszins (*proest* whahaha \o/ sorry)

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
funske schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:51:
Heb net even mijn bestelde iPhone 5 €90,- goedkoper gemaakt!! _/-\o_

Een tip voor anderen die de iPhone 5 online bij Apple hebben besteld en met creditcard hebben betaald!!
Apple schrijft namelijk eerst van je iTunes-tegoed af en daarna de rest van je creditcard. Dit doen ze pas op het moment dat deze daadwerkelijk verstuurd wordt. Dus je moet wel snel zijn!!!
Bij het kruidvat kun je iTunes kaarten kopen van €25,-. Als je er 2 tegelijk koopt hoef je maar €40,- te betalen; oftewel €10,- winst.
Dus ben ik net naar 2 Kruidvat-zaken geweest en heb daar in totaal 18 kaarten gehaald (meer kreeg ik er helaas niet :$ :'( ) O-) .
Na deze te hebben ingevoerd in iTunes is mijn tegoed met €450,- verhoogd. d:)b
Laat hem nu maar komen _/-\o_ :9~
LOL, ik kan niet wachten op je volgende post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:29
MrAcid schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:00:
[...]

LOL, ik kan niet wachten op je volgende post.
HAHA, idd! Dat mensen zoveel moeite doen voor een beetje korting :P

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-09 18:34

janklp

FortyTwo Capital

*snip* dit past beter in V&A.

[ Voor 95% gewijzigd door Daedalus op 24-10-2012 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:20
Niet alles gelezen..

[ Voor 97% gewijzigd door M@cer op 24-10-2012 14:03 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Voor het verkopen van iPhones is dit niet het juiste topic, dat kan beter in V&A. Berichten hierover zijn naar de trashcan verplaatst.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
Statussen van iedereen die bij Apple Online Store NL hebben bestelt worden momenteel aangepast. Die van mij is ook gewijzigd naar "voorbereid om te verzenden"

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

status: Preparing for Shipment

64gb zwart

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2012 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same here, ook 64gb zwart.
Mensen met ervaring hoe lang het nu duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrilian
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-09 01:40
Verzending wordt voorbereid: 16gb zwart. De vraag is nu: worden ze vanuit China verzonden of vanuit een magazijn ergens in Europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
Irrilian schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:43:
Verzending wordt voorbereid: 16gb zwart. De vraag is nu: worden ze vanuit China verzonden of vanuit een magazijn ergens in Europa?
Dat laatste, Vanuit Waalwijk dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 14:10

greatgonzo

schit-te-rend!

zit er toch over te denken een nieuwe, gesealde Iphone 4s via EBAY te scoren. Maar wat is een beetje een gangbare prijs voor de 16 gb versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
greatgonzo schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:49:
zit er toch over te denken een nieuwe, gesealde Iphone 4s via EBAY te scoren. Maar wat is een beetje een gangbare prijs voor de 16 gb versie?
Heb mijn 4S 16GB afgelopen week verkocht voor €375 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
greatgonzo schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:49:
Kijk maar eens rond op marktplaats, je bent voor een gesealde 4s zomaar zeker 450 euro kwijt, als het al geen 475 wordt! Enkele winkels (gsm shop franchises) bieden hem aan voor 499.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

blijven dus belachelijk hoge prijzen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

greatgonzo schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:52:
blijven dus belachelijk hoge prijzen...
Belachelijk hoog?
Ik vind het niet meer dan normaal!

Deze mensen hebben ook €600,- euro moeten betalen, waarom zouden ze je een nieuwe iPhone 4S met 40% korting willen verkopen?

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 08:51
Ik ga m het liefst nu even ophalen in waalwijk, is <2 km!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 00:26
Ja hoor mensen: iPhone 5's van de Apple Online Store gaan bijna de deur uit!

"Verzending wordt voorbereid"

Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/699Schermafbeelding_2012_.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:34
Goudvis12 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 17:10:
Ja hoor mensen: iPhone 5's van de Apple Online Store gaan bijna de deur uit!

"Verzending wordt voorbereid"

[afbeelding]
Wanneer(Vermoedelijk gewoon vrijdag 28 sept) en hoe laat heb je hem besteld? Ik heb nog geen bericht gehad van mijn 16Gb Zwart tot op heden. Heb van vrienden de iphone 5 al vast gehad en kan niet wachten :-)

Edit: Hij is preparing for shipment, bij mijn macbook's duurde dit meestal 1 dag.

[ Voor 7% gewijzigd door Depress op 24-10-2012 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroenvde89 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:51:
[...]

Heb mijn 4S 16GB afgelopen week verkocht voor €375 :9
Vind ik nog weinig, ik heb mijn Iphone 4 anderhalve maand geleden voor 350,- verkocht via marktplaats na 1,5 jaar intensief gebruik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 18:51:
[...]

Vind ik nog weinig, ik heb mijn Iphone 4 anderhalve maand geleden voor 350,- verkocht via marktplaats na 1,5 jaar intensief gebruik. :)
Voor de 4s is de gemiddelde prijs op marktplaats 450 euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-09 10:25
Het is niet de bedoeling om hier levertijden te delen. Dat hoort alleen in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 3. Probeer hier ontopic te blijven :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn941
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-08 17:16
Zijn er inmiddels al mensen die een Iphone 5 uit Amerika hebben gehaald, en ons duidelijkheid kunnen verschaffen? (Waar heb je hem gehaald, welke Amerikaanse provider, welke Nederlandse provider(en werkt alles ermee? etc etc)

Er is zooo veel onduidelijkheid over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Martijn941 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:50:
Zijn er inmiddels al mensen die een Iphone 5 uit Amerika hebben gehaald, en ons duidelijkheid kunnen verschaffen? (Waar heb je hem gehaald, welke Amerikaanse provider, welke Nederlandse provider(en werkt alles ermee? etc etc)

Er is zooo veel onduidelijkheid over..
Volgens mij is dat redelijk duidelijk hoor. Er bestaan 3 modellen iphone 5's waarvan de 4G/LTE frequenties afwijken. http://www.apple.com/iphone/LTE/

Tekst van iphoneclub:
Kies je ervoor om de iPhone 5 uit de Verenigde Staten te importeren, dan moet je met een aantal zaken rekening houden. Er zijn drie verschillende versies van de iPhone 5: de GSM-modellen A1428 en 1429 en het CDMA-model A1429. Deze iPhones makken alledrie gebruik van andere andere LTE-banden. Om een Nederlandse iPhone 5 te gebruiken, heb je een GSM-model nodig. Koop je de Amerikaanse A1428 iPhone 5, dan heb je een iPhone die niet de LTE-band ondersteunt die in Europa wordt gebruikt. Hierdoor kan deze iPhone 5 niet op Nederlandse 4G-netwerken gebruikt worden. Op Apple’s site staat een overzicht van welk iPhone-model werkt op welke LTE-banden.
Verder is de iphone 5 overal hetzelfde al is de iphone 5 van een provider gelocked, via de Apple store US komen ze unlocked beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn941
Jpjedi schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:12:
[...]

Volgens mij is dat redelijk duidelijk hoor. Er bestaan 3 modellen iphone 5's waarvan de 4G/LTE frequenties afwijken. http://www.apple.com/iphone/LTE/

Tekst van iphoneclub:

[...]

Verder is de iphone 5 overal hetzelfde al is de iphone 5 van een provider gelocked, via de Apple store US komen ze unlocked beschikbaar.
Heb je gelijk in, dit is duidelijk. Maar op bepaalde punten niet: zoals bij sommige de sms functie niet blijkt te werken.. & waar haal je ze op dit moment unlocked??

En waar haal je de informatie vandaan dat ze bij de apple store US ze unlocked beschikbaar komen? In welke termijn gaat dit gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Zijn er nog mensen die door de loting van de apple store zijn gekomen.
Ik ben nog steeds aan het reserveren ;)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 16:37

Dey

Ik ben ook nog aan het reserveren, maar er gebeurd verdacht weinig ... Eens zou de Apple store te Amsterdam toch voorraad moeten krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:05
Martijn941 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:00:
[...]

Heb je gelijk in, dit is duidelijk. Maar op bepaalde punten niet: zoals bij sommige de sms functie niet blijkt te werken.. & waar haal je ze op dit moment unlocked??

En waar haal je de informatie vandaan dat ze bij de apple store US ze unlocked beschikbaar komen? In welke termijn gaat dit gebeuren?
Reken er maar niet op; officieel zijn ze niet los te koop bij AT&T (Verizon-model heb je geen fuck aan want CDMA). Als je toevallig een medewerker hebt die meewerkt, moet je nog een fee betalen en ben je voor de rest mogelijk screwed als AT&T besluit om toch nog een simlock toe te passen of andere grappen en grollen. Je hebt immers geen zekerheid. Daarnaast heb ik al eerder een overzicht geplaatst over de verschillen in de A1428- en de A1429-modellen. Nu de Search er hier uitligt, zul je even wat Google-queries er op los moeten laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmerthebest
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 15:04
De Verizon iPhone werkt prima in Nederland, aangezien er ook een sim-slot inzit. Je bent zelfs beter uit, aangezien de Verizon iPhone meer Nederlandse LTE-banden ondersteunt dan de AT&T. Daarnaast is de Verizon iPhone simlockvrij voor altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn941
me_mrtn schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:23:
[...]

Reken er maar niet op; officieel zijn ze niet los te koop bij AT&T (Verizon-model heb je geen fuck aan want CDMA). Als je toevallig een medewerker hebt die meewerkt, moet je nog een fee betalen en ben je voor de rest mogelijk screwed als AT&T besluit om toch nog een simlock toe te passen of andere grappen en grollen. Je hebt immers geen zekerheid. Daarnaast heb ik al eerder een overzicht geplaatst over de verschillen in de A1428- en de A1429-modellen. Nu de Search er hier uitligt, zul je even wat Google-queries er op los moeten laten.
Aan Verizon heb ik geen fuck? Hoezo dat dan? Iedereen zegt juist dat Sprint/Verizon degene moet zijn die je nodig hebt. En juist AT&T niet.. (zoals ook 'Jelmerthebest' aangeeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Ho in mijn haastigheid haalde ik de Verizon (A1429) en de AT&T (A1428) door elkaar, jullie hebben gelijk. Maar dan nog; in de Apple Store worden voor zover ik weet alleen nog AT&T-modellen verkocht. Verizon biedt (nog) geen simlockvrije toestellen officieel aan, je bent dus afhankelijk van een verkoper. En 4G-frequenties zijn waarschijnlijk nog steeds locked aan Verizon en Sprint. Grote gok die je neemt dan, ook al zijn 4G-frequenties in Nederland nog steeds fucked up ten opzichte van andere landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Focus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 11:37
Tip!

Bij Centralpoint is de witte 32gb en 64 gb te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn941
me_mrtn schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:10:
Ho in mijn haastigheid haalde ik de Verizon (A1429) en de AT&T (A1428) door elkaar, jullie hebben gelijk. Maar dan nog; in de Apple Store worden voor zover ik weet alleen nog AT&T-modellen verkocht. Verizon biedt (nog) geen simlockvrije toestellen officieel aan, je bent dus afhankelijk van een verkoper. En 4G-frequenties zijn waarschijnlijk nog steeds locked aan Verizon en Sprint. Grote gok die je neemt dan, ook al zijn 4G-frequenties in Nederland nog steeds fucked up ten opzichte van andere landen.
De 4G frequenties is iets waar we sowieso nog lang op moeten wachten in NL.
Waar het me op dit moment om gaat is of SMS/Bellen & 3G internet gaat werken.. Neem ik daar dan ook een groot risico mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Martijn941 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:42:
[...]

De 4G frequenties is iets waar we sowieso nog lang op moeten wachten in NL.
Waar het me op dit moment om gaat is of SMS/Bellen & 3G internet gaat werken.. Neem ik daar dan ook een groot risico mee?
Hij kost $649 exclusief belastingen daar hé, de 16GB. Stel er gaat zo'n 8% belasting over heen dan maakt dat $700.-. Dat is omgerekend €538,-. Ik zou er niet voor op de blaren willen zitten. Heb zelf tweemaal een 4 ooit gekocht in de Apple Store in New York, die niet simlockvrij waren en wat een geklooi. Later heb ik nog een simlockvrije gekocht in de Apple Store en dan heb je niet het gesodemieter van providers. Ik heb nu gewoon een iPhone bij de Apple Store in Nederland gekocht, dat geklooi en de onzekerheid heb ik geen boodschap aan. Met de 4S was er ook sprake van dat Sprint andere voorwaarden ná aankoop zou kunnen doorvoeren. Je hebt geen enkele zekerheid met zo'n ding. Ik zou het gewoon in Nederland doen, tenzij je langere tijd in de VS zit. En vind je de prijs in Nederland te hoog, dan doe ik verder geen aanbevelingen, want ik wil niet iemand tegen het zere been schoppen met een opmerking die verkeerd zou kunnen worden opgevat.

[ Voor 8% gewijzigd door me_mrtn op 25-10-2012 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 18:40
Focus schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:37:
Tip!

Bij Centralpoint is de witte 32gb en 64 gb te koop
Betaal je dan ook wel gelijk de hoofdprijs voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mitchie_
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 17:35
Dey schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:16:
Ik ben ook nog aan het reserveren, maar er gebeurd verdacht weinig ... Eens zou de Apple store te Amsterdam toch voorraad moeten krijgen?
Ben ook nog steeds aan het reseveren, de mensen die hem via apple store besteld hebben krijgen hem nu hopelijk ook heel snel geleverd. Dus weet hebben ze weer een voorraad bij de apple store Amsterdam

Ik blijf gewoon proberen niet geschoten is altijd mis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTBoy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-08 15:20
Toevallig is een vriend van mij in Amerika deze dagen en hij is langs de Apple Store in Minneapolis geweest. Hij vertelde dat de iPhone 5 nog niet los werd verkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
Reserveer ook al een paar weken, maar nog steeds nul komma nul niks nada noppes :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
Snap ook niet waarom providers geen simlock vrije telefoons verkopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Het zou 'enkele weken' duren voordat Apple de unlocked 5 gaat verkopen. Ze geven eerst de providers een headstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit momenteel in een ander deel van de wereld waar het morgen is en ik heb hier nog nergens de nieuwe iPhone 5 los kunnen ontdekken voor prijzen die een aankoop rechtvaardigen. Je zou bijna kunnen zeggen dat ik bij terugkeer in Nederland beter af ben,alleen dat geloof ik zelf voorlopig nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
Kreeg een kleine hartaanval toen ik een mailtje van Apple zag, helaas ging het over de iPad Mini..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schele indiaan
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-05 22:42

Schele indiaan

Zie ik daar een koe vliegen?

Vandaag in een paar winkels geweest, oa mediamarkt, Vodafone. Ze konden hem allen niet zonder abo verkopen.. Toch bizar dat je 670 euro wilt betalen, maar dat niemand het wil hebben. Wat zou een winkel als de mediamarkt op een abo verdienen?

De schele indiaan ziet je altijd twee keer staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
Heeft iemand hem al los kunnen kopen bij Coolblue?
Heb ze maar even een tweet gestuurd, hun antwoord:
"Dat is nog niet te zeggen. Voorlopig worden ze in combinatie met abonnementen aangeboden. Hou de website in de gaten :)"

Niet zoveel zeggend dus. |:(

[ Voor 67% gewijzigd door BaszCore op 26-10-2012 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-09 18:00
Florissant schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:47:
Kreeg een kleine hartaanval toen ik een mailtje van Apple zag, helaas ging het over de iPad Mini..
hahaha kreeg die mail ook maar had dit deze keer gelukkig niet, wel vorige week toen ik mail van appelhoes kreeg, zodra ik apple las ging ik tekeer maar helaas :P

29 september besteld maar nog steeds op verwerken van artikelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik39
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 19:07
Zojuist van Apple een mail gekregen, mag morgen een witte 16 gb ophalen in de Applestore! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basket Kees
  • Niet online
Hier ook mail, 32 zwart. Weet niet of ik daarmee mazzel heb of dat ze vandaag, waar ik beetje op rekende, een grote levering gehad hebben. In de eerste week had ik gelijk prijs voor mijn moeder met een 16 gb zwart en besloot toen te wachten tot de grote vraag wat geminderd zou zijn.
Vanochtend voor de gein maar even een reservering erin gegooid en boem, gelijk prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:45
Reserveringen via de website beginnen dus weer te lopen? Morgen maar weer eens een poging wagen dan!
Gefeliciteerd voor de personen die morgen richting Amsterdam mogen!

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 02:09

S913

Abusus non tollit usum

Crap, de hele week gereserveerd, alleen vandaag niet omdat ik morgen erg weinig tijd heb en het toch de hele week stil was qua mailtjes :P Naja, morgen maar weer reserveren.

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S913 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 21:53:
Crap, de hele week gereserveerd, alleen vandaag niet omdat ik morgen erg weinig tijd heb en het toch de hele week stil was qua mailtjes :P Naja, morgen maar weer reserveren.
Hier hetzelfde, en ook online besteld omdat de reserveringen niet gingen lukken dacht ik. Morgen gewoon reserveren en als ik zondag mag ophalen dan annuleer ik mijn online bestelling van de apple store. (bankoverschrijving)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-08 12:04

Richi E.

PSN: Rich_E1988

Ik heb vandaag ook gereserveerd (16GB zwart), maar geen mail ontvangen.
Dus ze hebben nog niet zoveel voorraad dat ze alle reserveringen kunnen leveren.

PSN: Rich_E1988

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 23:07
Schele indiaan schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 17:43:
Vandaag in een paar winkels geweest, oa mediamarkt, Vodafone. Ze konden hem allen niet zonder abo verkopen.. Toch bizar dat je 670 euro wilt betalen, maar dat niemand het wil hebben. Wat zou een winkel als de mediamarkt op een abo verdienen?
Op Apple apparatuur wordt maar heel heel weinig winst gemaakt alles gaan naar Apple. Op Abbonemneten daarentegen wordt vette winst gemaakt maw bij mij had je ook het dak opgekund met je €20 winst :-)

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Laatst online: 22-09 09:59
Snap niet dat veel mensen zitten te wachten. Koop je toch gewoon deze : http://link.marktplaats.nl/609731383

Zouden hier nog echt mensen in trappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
Ook een mail gehad!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swat!
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:52

swat!

computeraar

Richi E. schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 22:22:
Ik heb vandaag ook gereserveerd (16GB zwart), maar geen mail ontvangen.
Dus ze hebben nog niet zoveel voorraad dat ze alle reserveringen kunnen leveren.
Ik denk dat het 16GB zwart model te populair is onder abo-houders en je daardoor redelijk kansloos bent als je via de reserveer pagina bestelt.
Toch maar weer eens de 32GB versie bestellen en kijken wat daar uitkomt.. :)

EV6 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

BaszCore schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:36:
Heeft iemand hem al los kunnen kopen bij Coolblue?
Heb ze maar even een tweet gestuurd, hun antwoord:
"Dat is nog niet te zeggen. Voorlopig worden ze in combinatie met abonnementen aangeboden. Hou de website in de gaten :)"

Niet zoveel zeggend dus. |:(
Waarom wil je zo graag bij CB bestellen dan?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauyylauyy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-03 10:25
Ik kan in de winkel nog wel een zwarte bestellen, een 32gb, die word dan over 1-2 week geleverd.
Wie het hoogste bied mag m hebben ;P

 Macbook Pro Retina 15'' 2.7Ghz / 16GB Ram / 256GB SSD ♬ iPhone 12 Pro 256GB Blue ⌘

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
Ik heb de mijne (zwart 32) besteld op launchday 08:40 bij de apple store app, hij is gisteren eindelijk geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Ik zie dat ik een mailtje van apple had gekregen. Ophaal tijd tussen 6 en 7. Dus maar even gebeld, maar kan hem nog ophalen zo. Finally!! :)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd! Ik hoop dat ik en meerdere mensen vanavond net zo blij worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
  • Laatst online: 31-10-2020
Hier tot nu toe nog geen mail...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL ik mag er 1 ophalen. Twee dagen geprobeerd nadat ik m'n zwarte had weggebracht vanwege krasjes. 16GB wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mrsrossi jij bent ook al een tijdje bezig he....erg jammer dit, ik heb ook niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 21:09:
Mrsrossi jij bent ook al een tijdje bezig he....erg jammer dit, ik heb ook niets.
Jep... Vanaf dat je kon reserveren. Er zijn zelfs mensen die al meerdere keren mail hebben gehad, HEEL jammer dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Laatst online: 08:10
Hier ook een mail, 16GB zwart.
Denk dat ik hem niet op ga halen. Iemand anders kan ik met die mail ook niet blij maken omdat je je moet legitimeren? Ga zelf niet naar Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkeOkeOke schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 21:15:
Hier ook een mail, 16GB zwart.
Denk dat ik hem niet op ga halen. Iemand anders kan ik met die mail ook niet blij maken omdat je je moet legitimeren? Ga zelf niet naar Amsterdam.
Ik wil hem wel we regelen wel wat. Ik bel ze wel morgen. Mag ik hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Laatst online: 08:10
DM maar even!

Afspraken gemaakt met de tweaker hierboven. :)

[ Voor 65% gewijzigd door OkeOkeOke op 27-10-2012 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga vanmiddag langs de apple store, ik heb een vodafone normale simkaart sim only abbo. Kan ik in de apple store een nanosim krijgen of moet ik naar de vodafone winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 11:11:
Ik ga vanmiddag langs de apple store, ik heb een vodafone normale simkaart sim only abbo. Kan ik in de apple store een nanosim krijgen of moet ik naar de vodafone winkel.
Apple Store heeft nano-simkaarten :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 11:12:
[...]

Apple Store heeft nano-simkaarten :) .
Word het dan om gechipt ofzo? Kan ik dan gelijk bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 11:12:
[...]

Word het dan om gechipt ofzo? Kan ik dan gelijk bellen?
Even met Vodafone-klantenservice bellen om je simkaart te laten activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Neehoor dat wordt gewoon in de winkel gedaan.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Ik heb gisteren ook een t-mobile nano sim erbij gekregen en deze werd meteen geactiveerd. Het enige is dat 3G bij mij nog niet werkt. De iphone geeft wel aan dat 3G ontvangen wordt.. Die apple medewerker vertelde mij dat hij dit die zelfde dag ook bij andere t-mobile klanten had. Morgen dus maar even naar t-mobile bellen.

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Iemand die hier een witte 16 of 32gb over heeft? Wordt er beetje zat van, bijna 4 welen reseveren en nog niks. En die handelaren die reseveren krijgen mail op mail. Wat een kut systeem zeg :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Puntgave witte iPhone 5 16GB opgehaald vandaag.

Zat iemand tegenover me die na een tweede iPhone gekregen te hebben weer een krasje had uit de doos. Heel gedoe omdat er maar 1 keer geswapped mocht worden.

Er was een hele lading binnengekomen werd mij verteld. Ik zag om me heen alleen maar witte iPhones uit de doosjes komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Schandalig eigenlijk, dat er gezeurt wordt over max 1x swappen, ze zien toch dat het ding uit de doos al beschadigd is. Pfff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitDyl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-08 10:07
UltraSub schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 15:27:
Schandalig eigenlijk, dat er gezeurt wordt over max 1x swappen, ze zien toch dat het ding uit de doos al beschadigd is. Pfff.
Ja maar het gaat wel over microscopische beschadigingen bovendien zal de telefoon op den duur toch wel wat beschadigingen gaan oplopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een iPhone vandaag opgehaald.

Ik ben wel raar behandeld. Ik mocht in de winkel niet in de doos kijken naar mijn iPhone. Hij hield de doos vast en ik wilde kijken maar ik moest eerst betalen. Na betalen werd me duidelijk gemaakt dat ik thuis moest kijken naar krassen en als ik krassen had moest ik na 2 weken terug komen.

Heel raar maar in de auto naar de iphone gekeken en in de eerste instantie leek het alsof er een kras zat op het schuine gedeelte aan de zijkant. eenmaal thuis een microvezel doekje erover en geen enkele kras te vinden! Verder doe ik niet moeilijk er zullen vast microscopische puntjes op zitten maar kom op dat zie je echt bijna niet. Echt overdreven hoe mensen doen met krasjes.

Verder bedankt OkeOkeOke dat ik jou reservering over mocht nemen. Dat was geen probleem.

Al met al een zwarte iphone thuis zonder krassen!

Ik moet wel even mijn online bestelling annuleren. Weet iemand hoelang het duurt voordat je je geld terug krijgt na annulering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
heel vreemd! Ik mocht gisteren de telefoon daar wel uitgebreid inspecteren. Hij keek ook even mee met het activeren etc..

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem thuis onder de lamp gehouden en gelukkig geen krassen te zien. Daar ben ik wel blij mee omdat die apple medewerker een beetje vreemd deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zodra je begint over het goed nakijken van de iPhone ivm krassen gaan ze er niet echt op in.

De medewerker bij persoonlijke configuratie is dan wel behulpzaam. De verkopers zelf niet echt vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Iemand hier nog mail gehad?

Ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
Nog niet gemeld hier maar ben ook al een dikke week actief aan het proberen te reserveren in Adam (Wit, 16gb). Behalve zaterdagochtend iedere keer gedaan, niks ontvangen. ;)

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gun jullie zo erg de iPhone. Ik wil jullie niet jaloers maken hoor maar het is echt een geweldig apparaat. Voor degene die reserveren hoop ik echt dat jullie snel een iPhone zullenen krijgen.

Ookal voelde ik me niet erg op mijn gemak in de apple store, ik ben erg blij met de phone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Even voor mijn beeld: als ik via Ebay een Iphone 4s importeer, met daarop een simlock van een amerikaanse provider, is deze dan ook te verwijderen (al of niet bij de lokale telefoonzaak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greatgonzo schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 17:04:
Even voor mijn beeld: als ik via Ebay een Iphone 4s importeer, met daarop een simlock van een amerikaanse provider, is deze dan ook te verwijderen (al of niet bij de lokale telefoonzaak)
Ja dat is wel mogelijk, alleen ik raad het wel af. Een unlock is redelijk duur (60-140) euro bij lokale telefoonzaak. Het is bovendien vaak onduidelijk of je toestel uberhaupt wel unlocked wordt. Soms moet je meer dan twee weken wachten totdat je deze melding in iTunes ziet. Als je op Ebay wil bestellen zoek dan eerst naar een toestel zonder simlock. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 19:29:
[...]

Ja dat is wel mogelijk, alleen ik raad het wel af. Een unlock is redelijk duur (60-140) euro bij lokale telefoonzaak. Het is bovendien vaak onduidelijk of je toestel uberhaupt wel unlocked wordt. Soms moet je meer dan twee weken wachten totdat je deze melding in iTunes ziet. Als je op Ebay wil bestellen zoek dan eerst naar een toestel zonder simlock. ;)
iPhones die met een Amerikaanse carrierlock werden verkocht en nu klaar zijn met het contract zijn te simlocken door een case bij AT&T aan te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibin
  • Laatst online: 20-09 17:28
Na een maand reserveren morgen ophalen 32GB zwart. 8)
Ik heb hem trouwens niet onder de optie simlockvrij gereserveerd maar ik heb begrepen dat dit geen probleem moet zijn?

[ Voor 52% gewijzigd door Ibin op 29-10-2012 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
Vanochtend reservering gedaan bij de Apple Store, net mailtje gekregen kan hem morgenochtend ophalen! 16GB wit! :)
Pagina: 1 ... 45 ... 64 Laatste

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid

Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.