[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 44 ... 64 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 00:59:
Ik heb eens gekeken op internet want ik kon de website niet, maar de reviews zijn wel bar slecht van deze aanbieder. Ik wacht wel iets langer.
wie niet waagt wie niet wint, je hebt altijd wet koop op afstand. Dan krijg je je geld gewoon terug. ;)

Laat jullie weten of ik hem dinsdag of woensdag heb :)

En ik sta heel sterk, als ik hem woensdag niet heb kan ik me hierop beroepen want dit staat op hun site: https://www.dropbox.com/s/1s2sdzcnm1ih3hz/riteliphone5.png

[ Voor 32% gewijzigd door alwaysleft op 20-10-2012 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Wet koop op afstand is altijd nog wel afhankelijk van de website waar je de producten koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Ik wil graag in dit topic zoeken op het woord Amerika. Maar ik kan nergens de topic search vinden in deze nieuwe vorgeving.
De zoekbalk zoekt steeds in het hele forum en niet in het topic.
Ik heb al een aantal keer zitten zoeken en schaam me nu al omdat ik het vragen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Nu online
Nico111 schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 10:19:
Ik wil graag in dit topic zoeken op het woord Amerika. Maar ik kan nergens de topic search vinden in deze nieuwe vorgeving.
De zoekbalk zoekt steeds in het hele forum en niet in het topic.
Ik heb al een aantal keer zitten zoeken en schaam me nu al omdat ik het vragen :-(
Er is inderdaad nog geen zoekfunctie binnen topics, maar volgens mij wordt hier aan gewerkt.
Edit: Ik kan je wel vertellen dat kopen in Amerika niet makkelijk zal worden. Toen ik in september in de USA was, was het niet mogelijk om een losse iPhone te kopen (deels door beschikbaarheid, deels door het beleid). Mocht het je wel lukken dan zijn de iPhones gelocked. Momenteel biedt Apple nog geen simlockvrije iPhone 5 aan in de USA.

[ Voor 26% gewijzigd door VeeGee op 20-10-2012 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-08 11:52
De verwachting is voor zover ik begrijp half november (omdat dat overeenkomt met die van de iPhone 4s). Ik vlieg zelf begin nov naar de VS, ik hoop dat 'ie dan al te krijgen is...

http://www.latintimes.com...elease-date-apple-mid.htm

[ Voor 21% gewijzigd door dvdgrs op 20-10-2012 12:56 . Reden: + link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 10:46
0c2 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 01:57:
Was gister even te vinden in de apple store op 't leidseplein, wilde graag even live spelen met de iphone 5. Onder aan de wenteltrap vormde zich een erehaag van apple medewerkers, die begonnen een oorverdovend geklap en gejoel toen er een jongen van een jaar of 18 van de trap af liep. Nadat de jongen de winkel verliet heb ik even een apple medewerker aan z'n keycord getrokken om te vragen wat er aan de hand was, hij wist mij te vertellen dat die jongen daar was van de make a wish foundation en dat het zijn laatste wens was om een iphone te hebben. Ik snap dat de iphone een gewild apparaat is (ik reserveer nu ook al een hele poos), maar ik vind dit wel heel ver gaan.
Blijkbaar heb jij duidelijk geen ervaringen met Make-a-Wish en of laatste wensen... Houden zo... (Betekent weinig narigheid)... Maar een beetje inleven kan ook geen kwaad!

Een Make-a-Wish dag is een hele dag vol verwennerij, blijkbaar is dit dus één van de verassingen voor die jongen. Helemaal tof is dat hij waarschijnlijk door die erehaag hetzelfde gevoel had als de mensen die tijdens de launch een exemplaar konden bemachtigen... Leuk!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

alwaysleft schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 00:02:
De tip van vandaag, Ritel.nl heeft de iPhone 5 modellen gewoon los op voorraad. Gelijk besteld en volgende week dinsdag of woensdag in huis. YEEEEEEEEEAAAAAAHHHHHHHH, eindelijk
Meld je het even als je hem ontvangen hebt? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 02:09

S913

Abusus non tollit usum

Uit dat artikel (zo te zien later toegevoegd):

[Correction] The unlocked iPhone 5 prices displayed in the links below come from Canada's Apple Store website. They are for sale in Canada and NOT in the United States. The unlocked iPhone 5 in the U.S. is yet to be released by Apple.

Voor de US nog niet bekend dus ... :/

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
VeeGee schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 12:33:
[...]

Er is inderdaad nog geen zoekfunctie binnen topics, maar volgens mij wordt hier aan gewerkt.
Edit: Ik kan je wel vertellen dat kopen in Amerika niet makkelijk zal worden. Toen ik in september in de USA was, was het niet mogelijk om een losse iPhone te kopen (deels door beschikbaarheid, deels door het beleid). Mocht het je wel lukken dan zijn de iPhones gelocked. Momenteel biedt Apple nog geen simlockvrije iPhone 5 aan in de USA.
O ik ben eingelijk blij dat de zoekfunctie er niet is, dan ben ik in ieder geval niet de sukkel die hem niet kon vinden.

Dat een iPhone kopen in Amerika lastig wordt weet ik. Daarom zoek ik elke week op dit topic met Amerika en US(A) om te zien of er iets verandert is. Ik ben met kerst in Las Vegas, dus heb nog alle tijd. Dit topic gaat zo ontzetend hard dat ik geen zin heb alles te lezen. Ieder geval bedankt voor je uitleg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:12
Afgelopen week elke dag gereserveerd, maar zoals iedereen weinig mazzel... Misschien maar even een paar weekjes wachten..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word echt knetter gek ik kan echt niet meer een paar weekjes wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 16:56:
Ik word echt knetter gek ik kan echt niet meer een paar weekjes wachten!
heb hem op ritel.nl besteld, krijg hem nu dinsdag of woensdag waarschijnlijk. Hadden nog voorraad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja als hij dan beschadigd uit de doos komt dan heb je weer zo veel dingen die je moet regelen ik wil hem gewoon lekker in de apple store kopen en dan meteen openenen en checken op skuffs. Alleen dat gaat nog 2 jaar duren op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 17:44:
Tja als hij dan beschadigd uit de doos komt dan heb je weer zo veel dingen die je moet regelen ik wil hem gewoon lekker in de apple store kopen en dan meteen openenen en checken op skuffs. Alleen dat gaat nog 2 jaar duren op deze manier.
heb de witte besteld, hoor daar minder problemen van. En je hebt bij hun ook wet koop op afstand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie nog steeds 2-3 werkdagen op de site van ritel. Lijkt me wel verdacht al de hele dag 2-3 werkdagen. Ik twijfel of ik hem ga bestellen. !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 21:47:
Ik zie nog steeds 2-3 werkdagen op de site van ritel. Lijkt me wel verdacht al de hele dag 2-3 werkdagen. Ik twijfel of ik hem ga bestellen. !!!
Vandaar ook mijn opmerking @ alwaysleft
Maar we gaan het zien.

[ Voor 3% gewijzigd door Security op 20-10-2012 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 21:47:
ze werken voorraad niet bij in het weekend volgens mij.

Wat ik wel weet is dat ritel vrijdag een grote levering van iphones heeft gekregen van ieder iPhone model, en ik dus bij die voorraad zit aangezien ik gelijk vrijdagavond had besteld :) :) :D ( en al voor gebeld dat ik erbij zit :) ) maar eerst echt afwachten of het ook zo is.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Nu online
Ik zou me nog maar niet rijk rekenen, de reviews van de site zijn inderdaad niet om over naar huis te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
VeeGee schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 22:12:
Ik zou me nog maar niet rijk rekenen, de reviews van de site zijn inderdaad niet om over naar huis te schrijven.
Paar keer wat besteld via ritel en nog nooit problemen gehad. Laat dat zo houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabant
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-02-2023
Ik ben afgelopen vrijdag bij Ritel in Breda geweest.
Deze hadden nog een paar dozen vol met Iphone's 5 16 GB zwart en Wit op voorraad
Let wel deze zitten niet in een Originele verpakking van Apple ( gewoon wit standaard doosje)
Weet ook dus niet zeker of deze toestellen daadwerkelijk bij Apple geassembleerd zijn.
Vraag goed na hoe het met je garantie zit??
Ik heb er Geen gekocht
alwaysleft schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 22:09:
[...]

ze werken voorraad niet bij in het weekend volgens mij.

Wat ik wel weet is dat ritel vrijdag een grote levering van iphones heeft gekregen van ieder iPhone model, en ik dus bij die voorraad zit aangezien ik gelijk vrijdagavond had besteld :) :) :D ( en al voor gebeld dat ik erbij zit :) ) maar eerst echt afwachten of het ook zo is.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Het zou me benieuwen of Apple tussen de 23e en 29 gaat halen, de 23e is al onhaalbaar als hij uit China moet komen verwacht ik.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze komen niet rechtstreeks uit China werd mij verteld! Er schijnt een Europees magazijn te zijn. Deze informatie heb ik overigens gekregen van een Apple medewerker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:19

Japie.G

Colour Classic

itsme schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 08:15:
Het zou me benieuwen of Apple tussen de 23e en 29 gaat halen, de 23e is al onhaalbaar als hij uit China moet komen verwacht ik.
orderstatus is down nu?

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik hem nu bestel op de applestore website heb ik hem dan over 3-4 weken of pak ik dan de eerste levering mee? En moet jijzelf thuis zijn om de iphone in ontvangst te nemen of kan iemand anders dat ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 11:26:
Als ik hem nu bestel op de applestore website heb ik hem dan over 3-4 weken of pak ik dan de eerste levering mee? En moet jijzelf thuis zijn om de iphone in ontvangst te nemen of kan iemand anders dat ook doen.
Ga maar van de 3 à 4 weken uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuidoHS
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09-12-2020
Teknix1982 schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 11:28:
[...]

Ga maar van de 3 à 4 weken uit.
Zou er inderdaad niet eerder op rekenen maar iemand anders mag wel de telefoon voor je aannemen. Vond ik overigens best vreemd toen er hier ooit drie macbooks in een bestelling werden geleverd maar ach...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Kunnen wij verwachten dat Apple de iPhone 5 morgen gaat verzenden?

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raishel70
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-09 22:54
iApp schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 14:30:
Kunnen wij verwachten dat Apple de iPhone 5 morgen gaat verzenden?
I hope so :P wat overigens wel een voordeel is dat de verzenddatum nog hetzelfde is gebleven.

Je zou denken dat als Apple wist dat zij deze datum niet konden halen, de datum 23 -29ste allang aangepast zou worden.

Weet iemand trouwens hoe het zit met marktplaats nog steeds woeker prijzen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

janklp

FortyTwo Capital

Hoe het zit: meer vraag dan aanbod!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 08:51
Daarom laat ik lekker allebeimijn online orders komen en verkoop er een met winst op marktplaats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcPirate
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-07 22:39
Vraag me af of de afgelopen dagen er uberhaupt wel geleverd is door Apple obv de geplaatste reserveringen.

Kijk nog vandaag aan en daarna laat ik de iphone5 definitief maar aan me voorbij gaan.

Meer winkansen voor de anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet en zal de iphone 5 hebben maar echt niet over weken! ik kan er niet meer tegen om elke dag tot 21:00 uur te wachten en dat 5 weken lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurmatje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-07 14:05
wat is verstandig als ik de iphone 5 los wil, via de apple site, of wachten tot die bij een webshop toevallig opduikt zodat ik niet 4 weken hoef te wachten...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
deurmatje schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 16:32:
wat is verstandig als ik de iphone 5 los wil, via de apple site, of wachten tot die bij een webshop toevallig opduikt zodat ik niet 4 weken hoef te wachten...?
Tsja, als we dat eens wisten..dat weet niemand. Ik zou gewoon Apple doen. Als hij al bij een webshop eerder opduikt, dan zomaar voor 80-200 euro meer dan bij Apple zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Nu online

janklp

FortyTwo Capital

deurmatje schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 16:32:
Bij Apple bestellen en betalen met Creditcard. Kan je altijd annuleren :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raishel70 schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 14:37:
[...]

I hope so :P wat overigens wel een voordeel is dat de verzenddatum nog hetzelfde is gebleven.

Je zou denken dat als Apple wist dat zij deze datum niet konden halen, de datum 23 -29ste allang aangepast zou worden.

Weet iemand trouwens hoe het zit met marktplaats nog steeds woeker prijzen? 8)7
Mnou, dat gaat niet helemaal op. Onze iMac zou op 21 september bezorgd worden, dat stond er op 21 september ook nog, maar hij kwam 24 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurmatje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-07 14:05
bear87 schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 16:45:
[...]

Tsja, als we dat eens wisten..dat weet niemand. Ik zou gewoon Apple doen. Als hij al bij een webshop eerder opduikt, dan zomaar voor 80-200 euro meer dan bij Apple zelf.
gedaan!
ben benieuwd hoelang het gaat duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer geen mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokiaFan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:27
Het lijkt erop dat de iPhones opgespaard worden voor de bestellingen die via Apple.nl gedaan zijn. Maar misschien is de wens de vader van de gedachte. :)

De leverdatum is hier aangepast naar 24-30 oktober.
Besteld 28 september 13.15 u.

Nanosim al een paar weken in huis.
Dinsdag wordt de SwitchEasy Tones black geleverd.

[ Voor 55% gewijzigd door NokiaFan op 21-10-2012 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrilian
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-09 01:40
NokiaFan schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 21:58:
Het lijkt erop dat de iPhones opgespaard worden voor de bestellingen die via Apple.nl gedaan zijn. Maar misschien is de wens de vader van de gedachte. :)

De leverdatum is hier aangepast naar 24-30 oktober.
Besteld 28 september 13.15 u.
Bijzonder dat jouw leverdatum is aangepast. Die van mij staat nog altijd op 23-29 oktober. Besteld op 28 september rond 05:30 u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:41
Irrilian schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 23:21:
[...]

Bijzonder dat jouw leverdatum is aangepast. Die van mij staat nog altijd op 23-29 oktober. Besteld op 28 september rond 05:30 u.
Die van mij stond altijd al op 24 - 30 terwijl ik eerder dan jullie besteld heb.

Al was mijn betaling wel via bankoverschrijving i.p.v creditcard. Misschien is dat de reden dat ik 'm een dag later krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 360x
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-10-2022
Alcides schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 23:29:
[...]

Die van mij stond altijd al op 24 - 30 terwijl ik eerder dan jullie besteld heb.

Al was mijn betaling wel via bankoverschrijving i.p.v creditcard. Misschien is dat de reden dat ik 'm een dag later krijg?
Dat zou best eens kunnen, op het forum van iPhoneclub was er iemand met een vergelijkbaar geval. Bankoverschijving kost je een extra dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrilian
Alcides schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 23:29:
[...]

Ik heb inderdaad met creditcard betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Laatst online: 24-08 16:41
Ik sta nog steeds op "3 - 4 Weeks Levert 23 Oct, 2012 - 29 Oct, 2012"

Besteld op 28-09 om 6:45am

16gb zwart

[ Voor 6% gewijzigd door Jpjedi op 22-10-2012 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:07
Artikelen worden verwerkt. Verzendklaar: 3 - 4 Weeks Levert 23 Oct, 2012 - 29 Oct, 2012
Besteld op 28-09 om 4:00.
32GB Zwart.

Edit; Oeps, dit kon beter in het Levertijden topic. O-)

[ Voor 21% gewijzigd door iMick op 22-10-2012 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:29
Hier hetzelfde:

Besteld op 28-09 om 2:36

16gb zwart

[ Voor 49% gewijzigd door Jeroenvde89 op 22-10-2012 10:52 ]

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-09 22:51
Hier ook;
Artikelen worden verwerkt Verzendklaar: 3 - 4 Weeks Levert 24 Oct, 2012 - 30 Oct, 2012
28e besteld om 02.30

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklor
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:42
Iemand Iphone 5 besteld bij Dixons? Bij mij staat hij al bijna 3 weken in backorder. Ben benieuwd wanneer ik hem geleverd krijg. Het zou 4 tot 5 weken duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recoil
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ok, ik kan dus bij een Ritel winkel een gereserveerde iPhone 5 16gb zwart ophalen. Here's the catch: inderdaad in een wit doosje met alleen een lader erbij. Is dit wel te vertrouwen? Zelf konden ze ook niet helemaal duidelijk maken hoe het precies zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog geen mail gehad van ritel met de vraag of ik er 1 kon ophalen in Rotterdam. Ik vertouw het ook niet helemaal met die witte doosjes en geneens oordopjes? man man man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Nu online

janklp

FortyTwo Capital

Gewoon niet doen. Wacht een paar weken, dan heb je tenminste een telefoon waar je gerust op kan zijn. Geloof mij: de iPhone 5 is leuk om te hebben maar als je hem een week in gebruik hebt is de nieuwigheid er volledig af en weet je niet meer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Laatst online: 22-09 10:05
Darklor schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:08:
Iemand Iphone 5 besteld bij Dixons? Bij mij staat hij al bijna 3 weken in backorder. Ben benieuwd wanneer ik hem geleverd krijg. Het zou 4 tot 5 weken duren.
Yup 2 stuks. Voor welke prijs heb jij hem besteld/gereserveerd?

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklor
679, zag inderdaad ook dat ze er nu 750 voor vragen. Hopelijk zit ik aan de eerste prijs vast maar zeker ben ik daar niet over want ik laat hem in de winkel bezorgen dus nog niks betaald ofzo.
_Brake_ schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:36:
[...]

Yup 2 stuks. Voor welke prijs heb jij hem besteld/gereserveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Recoil schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:23:
Ok, ik kan dus bij een Ritel winkel een gereserveerde iPhone 5 16gb zwart ophalen. Here's the catch: inderdaad in een wit doosje met alleen een lader erbij. Is dit wel te vertrouwen? Zelf konden ze ook niet helemaal duidelijk maken hoe het precies zit..
Wellicht een beschadigde iPhone die weer is terug gebracht en hadden ze alleen nog een wit doosje over? Geen idee, maar persoonlijk zou ik het niet doen en nog even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Darklor schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:40:
679, zag inderdaad ook dat ze er nu 750 voor vragen. Hopelijk zit ik aan de eerste prijs vast maar zeker ben ik daar niet over want ik laat hem in de winkel bezorgen dus nog niks betaald ofzo.

[...]
Holy crap, ik heb ook bij Dixons besteld (4 oktober): 779 euro voor de Iphone 5 32GB zwart. Nu staat hij voor 849 op de site! Ik ga zo even mailen welke prijs ik moet betalen als ik hem kom halen... 849 is echt te zot voor woorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xPhantom schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:42:
[...]

Wellicht een beschadigde iPhone die weer is terug gebracht en hadden ze alleen nog een wit doosje over? Geen idee, maar persoonlijk zou ik het niet doen en nog even wachten.
Mijn nieuwe iPad zat in zo'n witte doos waar dan weer de originele doos uit tevoorschijn komt. Zou dat het niet kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklor
mrwolf schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:44:
[...]

Holy crap, ik heb ook bij Dixons besteld (4 oktober): 779 euro voor de Iphone 5 32GB zwart. Nu staat hij voor 849 op de site! Ik ga zo even mailen welke prijs ik moet betalen als ik hem kom halen... 849 is echt te zot voor woorden!
Ja ik stond er ook van stelt van. Ik had ook al een mail gestuurd naar Dixons. Afwachten wat hun reactie is. Zodra ik het weet, laat ik het hier weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
xPhantom schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:42:
[...]

het zijn gewoon nieuwe telefoons, zie forum iphoneclub. niks aan het handje dus, een grote belzaak als ritel zou er niet mee wegkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recoil
  • Niet online
alwaysleft schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 14:12:
[...]

het zijn gewoon nieuwe telefoons, zie forum iphoneclub. niks aan het handje dus, een grote belzaak als ritel zou er niet mee wegkomen
Via welk kanaal krijgen ze deze toestellen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Nu online
Dat weet niemand. Daarnaast schijnen ze ook niet te werken met de wat kleine providers in Nederland. Ik zou ze in ieder geval niet willen, zeker niet voor een prijs hoger dan die van Apple zelf (en dan ook nog eens zonder origineel doosje, lader en hoofdtelefoon welke nog los moeten worden aangeschaft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Laatst online: 22-09 10:05
Ik had ook een tussentijdse prijswijziging bij Dixons. Na het indienen van een vraag bij de Thuiswinkel.org organisatie waar ze bij aangesloten zijn, kreeg ik telefoon van Dixons zelf (een overkoepelende organisatie). Zij bevestigde mij dat ik de ORIGINELE prijs van de order kon blijven hanteren. Voor de zekerheid heb ik dit ook per mail laten bevestigen:

Geachte heer Molema,

Naar aanleiding van uw vraag op thuiswinkel.org heb ik contact gehad met de afdeling purchase. Zij hebben mij verteld dat de door u geplaatste orders dezelfde prijs behoudt. U hoeft dus niet meer te betalen dan wat uw oorspronkelijke order aangeeft.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
Monika Wojtasinska

Active Care, BAS Group
BAS Group
Versterkerstraat 12, 1322 AP Almere, The Netherlands
T: +31 (0)36 - 52 93 949 (extension 4004)
E: m.wojtasinska@basdistributie.nl | www.basgroup.nl l

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recoil
  • Niet online
Ik heb de reservering afgezegd per mail, ik wacht wel lekker 1,5 week op de online store bestelling bij Apple zelf.. Je betaalt een premium, dus dan wil ik daar wel al het mogelijke uitslepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0c2
  • Laatst online: 22-09 08:20

0c2

Vandaag weer een reservering uit de deur gedaan, nieuwe week, nieuwe kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklor
Zojuist ook een bericht van Dixons gehad over mijn Iphone 5 16GB bestelling. De prijs waarvoor je hem besteld heb geld gewoon. Ik had hem op 3 oktober besteld voor €680 en nu staat die in de store voor €750.
De levertijden waren nog niet bekend overigens.

Ik vindt overigens wel dat ze nu €70 meer vragen voor diegene die de Iphone nu besteld wel een beetje afzetterij, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-12-2014
alwaysleft schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 14:12:
[...]

Alwaysleft, het valt me trouwens op dat jij verdacht positief bent over Ritel. Je hebt er een telefoon besteld zeg je, je bent zeer zeker van je zaak etc. etc. maar je hebt nog geen enkele reactie geplaatst dat je telefoon inderdaad geleverd is. Het lijkt zelfs bijna wel of je banden hebt met Ritel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:56
Hurm schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 19:29:
[...]

Alwaysleft, het valt me trouwens op dat jij verdacht positief bent over Ritel. Je hebt er een telefoon besteld zeg je, je bent zeer zeker van je zaak etc. etc. maar je hebt nog geen enkele reactie geplaatst dat je telefoon inderdaad geleverd is. Het lijkt zelfs bijna wel of je banden hebt met Ritel!
Gezien het feit Alwaysleft eerder nog massaal Vodafone Friends & Family codes uitdeelde waarmee je een Vodafone abonnement kon afsluiten lijkt me dat nogal ver gezocht ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn vader werkt voor ritel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Was het maar zo, vindt het jammer dat ze niet de originel dozen verkopen met de iphone en raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurm schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 19:29:
[...]
Grappig, had dezelfde gedachten.
Eerst hard bewijs, dan geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben wel benieuwd naar je iphone alwaysleft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrilian
Het is natuurlijk zeer verdacht. Geen enkele winkel in Nederland heeft voorraad voor de losse verkoop tegen een redelijke prijs, zelfs apple zelf niet. Van ritel heb ik nog nooit gehoord en die zouden nu ineens dozen vol iPhones hebben? Lijkt me grote onzin, ze zitten niet eens in de originele verpakking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Hier staan foto's van iemand die via Ritel.nl een iPhone 5 zegt te hebben gekregen: http://forum.iculture.nl/...el-winkels-nederland.html

De afgebeelde telefoon is in elk geval geen iPhone 5: de camera zit naast de speaker i.p.v. erboven. De tray lijkt (bij nader inzien) wel van het juiste formaat. Maar met die afgescheurde labels, geen verder toebehoren, e.d... Dit zaakje stinkt een uur in de wind.

[ Voor 30% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 22-10-2012 21:46 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 17:53
Herko_ter_Horst schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 21:42:
Hier staan foto's van iemand die via Ritel.nl een iPhone 5 zegt te hebben gekregen: http://forum.iculture.nl/...el-winkels-nederland.html

Mij lijkt het echter een iPhone 4/4S: de verhoudingen van de afgebeelde telefoon en - belangrijker nog - de tray kloppen niet met een iPhone 5 (of mijn nieuwe iPod Touch die hetzelfde formaat heeft).

En dan die afgescheurde labels e.d... Dit zaakje stinkt een uur in de wind.
Het is ook een 4 of 4S. Kijk maar naar de plek waar de camera aan de voorkant zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
rdgut schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 21:45:
[...]

Het is ook een 4 of 4S. Kijk maar naar de plek waar de camera aan de voorkant zit ;)
Had het inmiddels gezien. Wel vreemd dat iemand die "bewijs" wil leveren een 4S op de foto zet i.p.v. een 5...

Overigens: zelfs als dit bijv. replacement toestellen zijn, dan geloof ik nog niet dat Apple deze gewoon laat verkopen. Sowieso is die zaak dus verkeerd bezig.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gosat
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 10:58
2 jaar geleden met de 4 waren op marktplaats ook zulke telefoons te koop ;) ik bedoel die met zo'n doosje. Verkoper vertelde me dat ze uit de UK kwamen. Ze waren bedoeld voor een provider die ze als vervanging konden geven aan klanten. Ze waren toen juist goedkoper dan de nieuwprijs. Ik vertrouwde het niet en dus niet gekocht. Hoe kwam hij aan zo'n partij en hoe komt ritel eraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:00
Komen die refurbs ook meestal niet in wit doosje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 21:41
Ik heb gisteren met ritel gebeld omdat wij op kantoor nog één iPhone 5 nodig hebben. De vrouw die ik aan de lijn kreeg vertelde mij echter dat er alleen voorraad was icm een abo... los zou er een levertijd van 2-3 weken zijn

[ Voor 5% gewijzigd door koekjeh op 23-10-2012 08:48 ]

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
NotSoSteady schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 01:48:
Komen die refurbs ook meestal niet in wit doosje?
Ik weet dat reparatie modelen in zoon doos komen. Zo was het bij de vervanging van de 4s van mijn pa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0c2
  • Laatst online: 22-09 08:20

0c2

Die doosjes zijn Apple replacement parts, deze mogen eigenlijk niet zo verkocht worden. Er zijn in het verleden zelf apr's geweest die bepaalde producten (bijv. Keyboards en muizen) standaard in de replacement verpakking verkochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
Er wordt op iCulture een sheet gemaakt voor degenen die online besteld hebben. Misschien leuk voor sommigen hier: http://bit.ly/iphone5orders

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 18:55
Hoe ga je die sheet netjes houden? Iedereen kan er zo maar alles in wijzigen! :-S

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
Jeroenvde89 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:53:
Er wordt op iCulture een sheet gemaakt voor degenen die online besteld hebben. Misschien leuk voor sommigen hier: http://bit.ly/iphone5orders
Lijkt niet echt te werken.. iedereen zit dingen te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
koekjeh schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:10:
[...]

Lijkt niet echt te werken.. iedereen zit dingen te verwijderen.
Klopt. Hij is nu vergrendeld en wordt door één iemand handmatig ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 18:55
Linkje naar iCulture thread hier over?

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
Heb net even mijn bestelde iPhone 5 €90,- goedkoper gemaakt!! _/-\o_

Een tip voor anderen die de iPhone 5 online bij Apple hebben besteld en met creditcard hebben betaald!!
Apple schrijft namelijk eerst van je iTunes-tegoed af en daarna de rest van je creditcard. Dit doen ze pas op het moment dat deze daadwerkelijk verstuurd wordt. Dus je moet wel snel zijn!!!
Bij het kruidvat kun je iTunes kaarten kopen van €25,-. Als je er 2 tegelijk koopt hoef je maar €40,- te betalen; oftewel €10,- winst.
Dus ben ik net naar 2 Kruidvat-zaken geweest en heb daar in totaal 18 kaarten gehaald (meer kreeg ik er helaas niet :$ :'( ) O-) .
Na deze te hebben ingevoerd in iTunes is mijn tegoed met €450,- verhoogd. d:)b
Laat hem nu maar komen _/-\o_ :9~

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
funske schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:51:

Een tip voor anderen die de iPhone 5 online bij Apple hebben besteld en met creditcard hebben betaald!!
Apple schrijft namelijk eerst van je iTunes-tegoed af en daarna de rest van je creditcard. Dit doen ze pas op het moment dat deze daadwerkelijk verstuurd wordt. Dus je moet wel snel zijn!!!
Bij het kruidvat kun je iTunes kaarten kopen van €25,-. Als je er 2 tegelijk koopt hoef je maar €40,- te betalen; oftewel €10,- winst.
Dus ben ik net naar 2 Kruidvat-zaken geweest en heb daar in totaal 18 kaarten gehaald (meer kreeg ik er helaas niet :$ :'( ) O-) .
Ik zou het raar vinden als ze mijn itunes tegoed gebruiken...
Ik betaal toch met CreditCard en niet met mijn iTunes tegoed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:56
Xavier schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:53:
[...]

Volgens mij doen ze dat ook alleen als je je creditcard aan de iTunes store gekoppeld hebt en niet als je bijvoorbeeld ClickAndBuy gebruikt, maar ik kan me vergissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xavier schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:53:
[...]

Lijkt me ook niet dat dit standaard gebeurd; verschillende keren met credit card betaald in de online Apple store, nooit van iTunes tegoed afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09 14:02
funske schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:51:

Heb al een aantal bestellingen gedaan met CreditCard, maar nog nooit is het van mijn iTunes tegoed afgeschreven. Ik wil geen party-pooper zijn, maar ik denk dat je vanaf nu €450,- iTunes tegoed hebt waar je vrijwel niks mee kan.

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderPS3 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:03:
[...]

Heb al een aantal bestellingen gedaan met CreditCard, maar nog nooit is het van mijn iTunes tegoed afgeschreven. Ik wil geen party-pooper zijn, maar ik denk dat je vanaf nu €450,- iTunes tegoed hebt waar je vrijwel niks mee kan.
Huahahauahahahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ultimato
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-01-2019
Zo te zien is de orderstatus pagina ook tijdelijk offline. Heeft dit te maken met het Apple event wat is ingepland vandaag of zou het zo kunnen zijn dat ze de status ervan aan het updaten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 08:51
haha 450 euro aan apps voor je nieuwe iphone dan maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
  • Eerst worden de cadeaubon, de vooruitbetaalde kaart en het krediet ingewisseld.
  • Als uw cadeaubon, vooruitbetaalde kaart of krediet minder waard is dan het totale bedrag van de aankoop, wordt het overblijvende bedrag op uw creditcard in rekening gebracht.
We zullen zien wie het laatste lacht... :w :w

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Laatst online: 20-09 12:12
funske schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 17:06:
[...]

Ik heb dit wel eens vaker gedaan. Zo had ik bijvoorbeeld nog tegoed en een laptop besteld. Vervolgens werd het totale bedrag van de CC afgeschreven. Ik denk dat dit anders is voor hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2020
Hahahahaha lol. Apple is wel heel dom als ze dat werkelijk zouden doen, gezien er regelmatig acties zijn met iTunes kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Laatst online: 20-09 12:12
MrsRossi schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 17:53:
Hahahahaha lol. Apple is wel heel dom als ze dat werkelijk zouden doen, gezien er regelmatig acties zijn met iTunes kaarten.
Offtopic: het werkt met een dienst als itunes matching bijvoorbeeld prima. Het is mij nog nooit gelukt met hardware in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 17:53
funske schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 17:06:
[...]

Ik denk zelf dat je het fout hebt en dat dit slaat op aankopen in de iTunes, App store of iBook store.
Dus ik vrees ook dat je aan 450 euro tegoed vast zit.

Kun je wel mooi tomtom kopen, een paar keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Laatst online: 24-08 16:41
ultimato schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:20:
Zo te zien is de orderstatus pagina ook tijdelijk offline. Heeft dit te maken met het Apple event wat is ingepland vandaag of zou het zo kunnen zijn dat ze de status ervan aan het updaten zijn?
De update van de ipad mini wordt klaar gezet.
Pagina: 1 ... 44 ... 64 Laatste

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid

Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.