na 2,5 week proberen nog steeds geen mail uit amsterdam. jammer hoor

PSN: Rich_E1988
omdat niemand zich doet melden, ook niet op iphoneclub.nlHurm schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 21:12:
[...]
Hoe weet jij dat NIEMAND een mail heeft gehad?
klopt, gok dat dit nog paar weken gaat duren.Richi E. schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 21:13:
Vooralsnog is het alle fora nog rustig..
Mensen die vandaag in Amsterdam zijn geweest gaven ook al aan dat het al niet mogelijk was om een toestel om te ruilen, dus ben bang dat er gewoon erg weinig voorraad is op het moment.
Waarop baseer je dit?alwaysleft schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 21:14:
[...]
klopt, gok dat dit nog paar weken gaat duren.
[ Voor 110% gewijzigd door Hoedje op 16-10-2012 08:52 ]
Hoe laat kreeg diegene mail?Goudvis12 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 22:11:
Mail gehad, morgen naar Amsterdam!
Gereserveerd om 10:05 zwarte iPhone 5 16GB zwartweliswaar niet voor mij, wel familielid.
[ Voor 74% gewijzigd door Hoedje op 16-10-2012 08:53 ]
Even over dat gezeik met beschadigingen:Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 17:44:
zijn er mensen die geen enkele beschadiging hebben out of the box? bij de zwarte dan, vindt het redelijk schandalig....?!
hier hetzelfde...E-smile schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:03:
1 zwarte 16g en 1 witte 16g gereserveerd.
Dag 17, pogingen: 34.
Als de loting random is, dan is het misschien juist handig om wat meer te verspreiden... Alhoewel strikt statistiek zegt van nietBrabso schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:05:
Heb punt 09:00 uur ook wederom mijn 1e bestelling geplaats.
Tussen 09:00 en 09:03 uur totaal 5x gereserveerd, heb helpt tot nog toe geen moer, maar wie weet.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Daarom geef ik altijd de naam door van mijn schoonzusje die daar woontxPhantom schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:16:
Wat nou als ik vanavond een mailtje krijg dat ik mijn bestelling mag ophalen en ik morgen geen tijd heb om naar Amsterdam te gaan? Kan ik dan iemand anders daarheen sturen met bijvoorbeeld mijn naam en het emailtje wat ik gekregen heb?
Verwijderd
Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2012 11:32 ]
Denk het niet, want dat gaat iedereen weer reserveringen verkopen.xPhantom schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:16:
Wat nou als ik vanavond een mailtje krijg dat ik mijn bestelling mag ophalen en ik morgen geen tijd heb om naar Amsterdam te gaan? Kan ik dan iemand anders daarheen sturen met bijvoorbeeld mijn naam en het emailtje wat ik gekregen heb?
Vrijdag hoort toch ook bij komende week?Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:30:
De hele komende week geen leveringen van de iPhone 5. Pas vanaf vrijdag weer, ben er net geweest. Apple store amsterdam
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Verwijderd
Die medewerkers hebben er al vaker langs gezeten met hun beweringen. Dus ik wacht het gewoon af.. Hopelijk wordt het tegendeel bewezen. (voor de duidelijkheid, ik twijfel niet aan de echtheid van jou bericht hoor maar aan de kennis van de medewerker waar je het van hebt).Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:30:
De hele komende week geen leveringen van de iPhone 5. Pas vanaf vrijdag weer, ben er net geweest. Apple store amsterdam
Sig
[ Voor 100% gewijzigd door Jeroenvde89 op 16-10-2012 12:34 ]
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Heb 't al weggehaald.. was foutjeVerwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:04:
[...]
In hoeverre kunnen we dit linken aan de voorraad van de Apple Store Amsterdam?
Voor hoeveel en waar?ococ schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:40:
Heb net de mijne opgehaalt bij een telefoon winkel zonder abo een zwarte 64gb.
[ Voor 78% gewijzigd door ococ op 16-10-2012 15:45 ]
Hadden ze 16GB op voorraad?!?!ococ schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:45:
950 in amsterdam
Was het zat met de apple store en het de loting doe al elke dag mee en nog steeds niks dus ik dacht dan maar zo
Ten eerste dubbele post.
[ Voor 33% gewijzigd door alwaysleft op 16-10-2012 20:59 ]
XboxLive: Dave 130R
haha nee, als je zo je best moet doen om 670 euro uit te geven is dat geen rare gedachteEarzz schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:14:
Ik heb er geen haast mee maar toch krijg ik steeds meer het gevoel om mijn 5 te annuleren en gewoon mijn 4S te houden, is dat een hele rare gedachten gang?
[ Voor 35% gewijzigd door ASNNetworks op 16-10-2012 21:59 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Hij is goed
Verwijderd
Nee, dat valt vies tegen... Ik heb 3 weken geleden inmiddels besteld waarbij op de website stond dat hij op voorraad was (BertP schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:58:
Ben klaar met reserveren. Bestel hem wel gewoon online met vodafone dan is hij er binnen een weekje
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Hoe is dat jou gelukt? Ben al 2,5 week bezig met reseveren, geen resultaat nog. Mocht je nog eens een resevering krijgen, dm mij maarLiquid schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:16:
Nou, geef ik mijn reservering weg hier. Blijkt die persoon net 2 dagen geregistreerd te zijn. Zeker even een snelle winst gescoord. In ieder geval niets meer gehoord of het gelukt was.
Maar goed. Reserveren lukt dus echt wel (twee keer gelukt tot nu toe). Alleen wat geduld hebben en wat geluk hebben
Dit staat mij wel aanBob Marley schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:18:
The official did not wish to be named, but he admitted Hon Hai is attempting to better production capacity while apply more procedures to alleviate the reports of damages such as scratches to the iPhone 5's metal casing.
kwart voor 9 iddBtM909 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 20:19:
Volgens mij komt het bericht vlak voor negen, toch?
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Verwijderd
Het was van tevoren bekend dat de levertijd 3-4 weken zou bedragen. Dus als er over 2 weken nog niks geleverd is, dán is het slecht. Nu is het gewoon zoals verwacht.Erulezz schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 20:42:
Ik moet toch zeggen dat ik het best slecht vind dat er echt 0.0 voorraad is voor de apple.nl online bestellingen. Mja nog maar eventjes wachten, de levertijd komt nu echt dichtbij. (24-30 oktober)
Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.
Verwijderd
ben jij inmiddels al gebeld? ik heb nl exact hetzelfde, ook afgelopen dinsdag....Goudvis12 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:35:
Net door Apple Store A'dam gebeld dat ze hem niet apart hebben liggen omdat er minder binnen is gekomen dan verwacht. Ze beloofde me bovenaan de lijst te zetten, als er een binnen is belt ze me.
Wat gaf voor jou echt te doorslag om de iPhone 5 niet tekopen?alwinus schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 07:08:
ach ik ben er klaar mee.Zat toch al te twijfelen over de iPhone 5. Nu ik heb hem in het echie heb gezien en vastgehouden zie ik er vanaf. Het is allemaal wel mooi. Maar na 4 jaar iPhone ben ik er ook wel klaar mee. Het lijkt allemaal op elkaar en het uiterlijk van iOS ben ik ook zatOp naar iets nieuws (en rust
)
Al mijn bestellingen gecanceldMeer voor jullie!
Aan zijn bericht te lezen stapt hij over op Andriod.Gangster93 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:59:
[...]
Wat gaf voor jou echt te doorslag om de iPhone 5 niet tekopen?
Ben je nog steeds tevreden met je iPhone of wil je kijken wat android te bieden heeft?
An a day keeps the doctor away.
Verwijderd
Verwijderd
Je hebt dus al een iPhone 5, dan zetten ze je vast als laatste op de lijst. Helpt het toch nog!Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:20:
Zojuist gereserveerd in de Apple store Amsterdam met een Iphone 5, wie weet helpt het ;-)
Oh? Volgens mij heeft hij in de apple store met een demo iPhone gereserveerd...Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:23:
[...]
Je hebt dus al een iPhone 5, dan zetten ze je vast als laatste op de lijst. Helpt het toch nog!
Verwijderd
Idd, met een demo Iphone...xPhantom schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:27:
[...]
Oh? Volgens mij heeft hij in de apple store met een demo iPhone gereserveerd...
Ik maak eens een overstap naar Android. Eens kijken hoe dat bevalt. Nog wat groter scherm en meer mogelijkheden om een en ander aan te passen. Het is ook maar een abonnement voor een jaar. Over een jaartje weer eens kijken welke richting iOs en de iPhone op gaat.Gangster93 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:59:
[...]
Wat gaf voor jou echt te doorslag om de iPhone 5 niet tekopen?
Ben je nog steeds tevreden met je iPhone of wil je kijken wat android te bieden heeft?
Nu inderdaad niet meer.kx22 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:00:
Bij mij niet hoor. Je wordt niet doorgestuurd.
mmm, denk het niet. Omdat ik gok dat die site niet veel orders hebben, omdat je het niet verwacht van een hoesje webwinkel als gsmpuntBtM909 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:10:
Er staat Preorder dit product nu met een verwachte leverdatum van oktober... Ik denk dat je net zo lang gaat moeten wachten als op andere plekken
Nee, had in beide steden gereserveerd met mijn en mijn zus haar Apple ID, en verschillende IP adressen en verschillende tijden. Volgens mij is dat filteren ook bullshit en is het gewoon puur @random naar gelang ze modellen hebben.Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:00:
Al iemand mails gehad van Keulen of Oberhausen vanavond?
Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!
Verwijderd
Gewoon voorzichtig bij knippen/schaven!Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 22:10:
Ik heb em al binnen maar m'n sim-kaart wordt pas over een maand geactiveerd, pannekoeken.
Of je gaat naar een telefoonwinkel in de buurt waar ze hem misschien wel voor je willen knippen...
Ik heb gewoon een format gebruikt van internet, lijnen getrokken over mijn micro sim en bijgeknipt stelde niets voor had ook nog is 10 flessen bier op toen ik eraan begon
Whahahaha!This-is-life schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 22:51:
[...]
Ik heb gewoon een format gebruikt van internet, lijnen getrokken over mijn micro sim en bijgeknipt stelde niets voor had ook nog is 10 flessen bier op toen ik eraan begon
An a day keeps the doctor away.
zonder in je vingers te knippen??This-is-life schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 22:51:
[...]
Het is idd heel simpel om een nano sim te knippen, hoeft niet eens perfect te zijn.This-is-life schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 22:51:
[...]
Verwijderd
gewoon reserveren met je email adres wat je apple id isVerwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 08:02:
Ik heb nu al een aantal keer gelezen dat jullie met je apple id inloggen om de iphone te reserveren, maar ik kan nergens op de apple site inloggen met mijn apple id, ik rijg op de reserveer pagina alleen de vraag voor mijn gegevens te zien, dus voornaam, achternaam, mail adres en telnummer.
Verwijderd
Verwijderd
Tja ik had ook weer hoop, zie nog niet veel gelukkigeVerwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:50:
Doen jullie gewoon doorgaan met reserveren? Ik heb vandaag extra hoop omdat er misschien vandaag een lading is gekomen?
Nog even een uurtje afwachten.
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq