[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 43 ... 64 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
na 2,5 week proberen nog steeds geen mail uit amsterdam. jammer hoor :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Marley
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-12-2021
Niemand vandaaag? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-12-2014
Hoe weet jij dat NIEMAND een mail heeft gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-08 12:04

Richi E.

PSN: Rich_E1988

Vooralsnog is het alle fora nog rustig..
Mensen die vandaag in Amsterdam zijn geweest gaven ook al aan dat het al niet mogelijk was om een toestel om te ruilen, dus ben bang dat er gewoon erg weinig voorraad is op het moment.

PSN: Rich_E1988

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Hurm schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 21:12:
[...]

Hoe weet jij dat NIEMAND een mail heeft gehad?
omdat niemand zich doet melden, ook niet op iphoneclub.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Richi E. schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 21:13:
Vooralsnog is het alle fora nog rustig..
Mensen die vandaag in Amsterdam zijn geweest gaven ook al aan dat het al niet mogelijk was om een toestel om te ruilen, dus ben bang dat er gewoon erg weinig voorraad is op het moment.
klopt, gok dat dit nog paar weken gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:56
Waarschijnlijk liggen de leveringen nu echt ff goed stil door de staking die er 1,5 week geleden was? Er is toen nauwelijks geproduceerd natuurlijk, dus dat zal effect hebben op leveringen richting Stores/klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadsn0w
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-12-2020
alwaysleft schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 21:14:
[...]
klopt, gok dat dit nog paar weken gaat duren.
Waarop baseer je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-12-2014
Dat kan ook wel met een andere toon.

[ Voor 110% gewijzigd door Hoedje op 16-10-2012 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 00:26
Mail gehad, morgen naar Amsterdam!

Gereserveerd om 10:05 zwarte iPhone 5 16GB zwart :) weliswaar niet voor mij, wel familielid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Goudvis12 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 22:11:
Mail gehad, morgen naar Amsterdam!

Gereserveerd om 10:05 zwarte iPhone 5 16GB zwart :) weliswaar niet voor mij, wel familielid.
Hoe laat kreeg diegene mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Dit soort reacties zijn ongewenst op GoT.

[ Voor 74% gewijzigd door Hoedje op 16-10-2012 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitDyl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-08 10:07
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 17:44:
zijn er mensen die geen enkele beschadiging hebben out of the box? bij de zwarte dan, vindt het redelijk schandalig....?!
Even over dat gezeik met beschadigingen:

Apple verkocht 5 Miljoen iPhones in het eerste weekend (Enkel eerste landen)
Als 0,1% van die iphones beschadigd zouden zijn dan betekent dat er 5000 mensen met een beschadigde iphone zijn. Stel de helft post hier iets over heb je al 2500 posts hier over dit lijkt gigantisch maar op een schaal van 5mil iphones is dit natuurlijk niks

Tevens doet Apple niet moeilijk en ruilt de iPhone om, om de minste beschadiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
Dennischo schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 22:16:
[...]

Hoe laat kreeg diegene mail?
20:50 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Marley
Gefeliciteeerd......
Apart gek :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deboer.bas
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-04-2021
Heeft er al iemand een status update van de apple online store? Deze zouden (volgens mijn online indicatie) vanaf volgende week geleverd gaan worden. Ga echt huilen als de bezorgde iphone beschadigd is. Als je deze dan moet terugsturen en vervolgens moet wachten op een nieuwe dan gaan er vast weer een aantal weken overheen. Of zou je dan naar Amsterdam mogen gaan om deze om te ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2020
Ik probeer een nieuw Apple ID aan te maken (aangezien 2 mensen hierboven daar geluk mee hebben gehad, ik probeer graag alles :') ) maar ik kom steeds niet op die aanmeld pagina 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-smile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-11-2023
1 zwarte 16g en 1 witte 16g gereserveerd.

Dag 17, pogingen: 34.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
E-smile schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:03:
1 zwarte 16g en 1 witte 16g gereserveerd.

Dag 17, pogingen: 34.
hier hetzelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20-09 07:52
Heb punt 09:00 uur ook wederom mijn 1e bestelling geplaats.
Tussen 09:00 en 09:03 uur totaal 5x gereserveerd, heb helpt tot nog toe geen moer, maar wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Brabso schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:05:
Heb punt 09:00 uur ook wederom mijn 1e bestelling geplaats.
Tussen 09:00 en 09:03 uur totaal 5x gereserveerd, heb helpt tot nog toe geen moer, maar wie weet.
Als de loting random is, dan is het misschien juist handig om wat meer te verspreiden... Alhoewel strikt statistiek zegt van niet :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
Wat nou als ik vanavond een mailtje krijg dat ik mijn bestelling mag ophalen en ik morgen geen tijd heb om naar Amsterdam te gaan? Kan ik dan iemand anders daarheen sturen met bijvoorbeeld mijn naam en het emailtje wat ik gekregen heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20-09 07:52
xPhantom schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:16:
Wat nou als ik vanavond een mailtje krijg dat ik mijn bestelling mag ophalen en ik morgen geen tijd heb om naar Amsterdam te gaan? Kan ik dan iemand anders daarheen sturen met bijvoorbeeld mijn naam en het emailtje wat ik gekregen heb?
Daarom geef ik altijd de naam door van mijn schoonzusje die daar woont :)
Maar goed, dan moet je wel familie of vrienden hebben die daar wonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen toevallig een keer in Amsterdam zijn.. Dus zou fijn zijn als die reservering vandaag er een keer wél doorheen kwam haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
Net door Apple Store A'dam gebeld dat ze hem niet apart hebben liggen omdat er minder binnen is gekomen dan verwacht. Ze beloofde me bovenaan de lijst te zetten, als er een binnen is belt ze me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:09

janklp

FortyTwo Capital

Dat is zuur joh. Hopelijk wordt je snel gebeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03 05:57
Hier ook weer 1x 16GB wit gereserveerd met Apple ID. Ben alleen bang dat de 16GB wit toch wel schaars begint te worden.

Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poging 10 ongeveer, email om 9:02 16 gig zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-08 11:52
Is er iets bekend over wanneer sim-unlockte iPhones in de VS zullen worden verkocht? Zoals ik het begrijp worden ze nu nog alleen verkocht in combinatie met een abbo, ik ga begin november naar de VS en zou daar graag een losse iPhone kopen. Hoelang duurde dat bijvoorbeeld bij de iPhone 4S (als het daar ook zo werkte?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De hele komende week geen leveringen van de iPhone 5. Pas vanaf vrijdag weer, ben er net geweest. Apple store amsterdam

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2012 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:00
xPhantom schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:16:
Denk het niet, want dat gaat iedereen weer reserveringen verkopen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:29
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:30:
De hele komende week geen leveringen van de iPhone 5. Pas vanaf vrijdag weer, ben er net geweest. Apple store amsterdam
Vrijdag hoort toch ook bij komende week? :9

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:30:
Die medewerkers hebben er al vaker langs gezeten met hun beweringen. Dus ik wacht het gewoon af.. Hopelijk wordt het tegendeel bewezen. (voor de duidelijkheid, ik twijfel niet aan de echtheid van jou bericht hoor maar aan de kennis van de medewerker waar je het van hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 18:03
Ja, inderdaad. Medewerkers krijgen helemaal geen informatie over leveringen.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
never mind

[ Voor 100% gewijzigd door Jeroenvde89 op 16-10-2012 12:34 ]

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In hoeverre kunnen we dit linken aan de voorraad van de Apple Store Amsterdam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:04:
[...]

In hoeverre kunnen we dit linken aan de voorraad van de Apple Store Amsterdam?
Heb 't al weggehaald.. was foutje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
Heb net de mijne opgehaalt bij een telefoon winkel zonder abo een zwarte 64gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartuhr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09 13:03
ococ schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:40:
Heb net de mijne opgehaalt bij een telefoon winkel zonder abo een zwarte 64gb.
Voor hoeveel en waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
950 in amsterdam

Was het zat met de apple store en het de loting doe al elke dag mee en nog steeds niks dus ik dacht dan maar zo

[ Voor 78% gewijzigd door ococ op 16-10-2012 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Marley
ococ schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:45:
950 in amsterdam

Was het zat met de apple store en het de loting doe al elke dag mee en nog steeds niks dus ik dacht dan maar zo
Hadden ze 16GB op voorraad?!?!
Wtje wat prijs is?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Marley
Nog geen mail :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:50
Ten eerste dubbele post.
Ten tweede is het niet nodig om te zeggen dat je nog geen mail hebt, zeker niet om 19:46.

Apple stuurt nooit voor 20:30 de mails weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
En weer geen email ronde vandaag lijkt het in Amsterdam. Lang leve de officiele Apple Store te amsterdam :) :D Lang leve Apple en hun mooie voorraad, top dat je zo je best moet doen om 670 euro uit te geven _/-\o_ O+

De marketing machine doet zijn werking _/-\o_

[ Voor 33% gewijzigd door alwaysleft op 16-10-2012 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Ik heb er geen haast mee maar toch krijg ik steeds meer het gevoel om mijn 5 te annuleren en gewoon mijn 4S te houden, is dat een hele rare gedachten gang?

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Earzz schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:14:
Ik heb er geen haast mee maar toch krijg ik steeds meer het gevoel om mijn 5 te annuleren en gewoon mijn 4S te houden, is dat een hele rare gedachten gang?
haha nee, als je zo je best moet doen om 670 euro uit te geven is dat geen rare gedachte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:15
Ben klaar met reserveren. Bestel hem wel gewoon online met vodafone dan is hij er binnen een weekje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18

[ Voor 35% gewijzigd door ASNNetworks op 16-10-2012 21:59 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:15
Hij is goed :9

Snap inderdaad niet waarom mensen zich er zo druk om maken, het is allemaal leuk maar volgens mij is de spanning van het reserveren en uitzoeken veel leuker :P

Volgens mij zei iemand hier ook een keer: "het bezit van de zaak is het einde van het vermaak".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

natuurlijk wil je zo snel mogelijk met je iphone spelen. Echter kan Apple de vraag lange na niet behartigen, en geven dat ook aan. De applestore krijgt een toegewezen batch in een periode van drie weken uitgeleverd. Hierdoor zorgt Apple ervoor dat er wekelijks iphones uitgeleverd worden en je daardoor onderaan de streep minder verschillende individuen teleursteld.

Als Apple dit niet doet stuur je ongewenst potentiële kopers naar de concurrent toe. Door mondjesmaat uit te leveren krijgt iedereen de kans en zorg je ervoor dat meer kopers wachten i.p.v. over te gaan op een andere aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

BertP schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:58:
Ben klaar met reserveren. Bestel hem wel gewoon online met vodafone dan is hij er binnen een weekje :)
Nee, dat valt vies tegen... Ik heb 3 weken geleden inmiddels besteld waarbij op de website stond dat hij op voorraad was ( oOo *O* :)F )

Blijkt dus niet het geval te zijn :/

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Nou, geef ik mijn reservering weg hier. Blijkt die persoon net 2 dagen geregistreerd te zijn. Zeker even een snelle winst gescoord. In ieder geval niets meer gehoord of het gelukt was.

Maar goed. Reserveren lukt dus echt wel (twee keer gelukt tot nu toe). Alleen wat geduld hebben en wat geluk hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_Guardian_I
  • Laatst online: 27-04-2022
Jammer dat mensen er zo mee omgaan...
De volgende keer kijk je er toch anders tegen aan bij een zelfde soort situatie.

Gelukkig gaat het niet altijd op deze manier!
In dit topic toch wel een paar blijgemaakte tweakers die hun reservering hebben gekregen van een andere tweaker! En zo hoort het ook:)

Offtopic: had hem zelf maar al te graag gehouden haha!:D
Wacht nu al vanaf dag 1 dat je er 1 kon reserveren.. Nog steeds niets!..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
Liquid schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:16:
Nou, geef ik mijn reservering weg hier. Blijkt die persoon net 2 dagen geregistreerd te zijn. Zeker even een snelle winst gescoord. In ieder geval niets meer gehoord of het gelukt was.

Maar goed. Reserveren lukt dus echt wel (twee keer gelukt tot nu toe). Alleen wat geduld hebben en wat geluk hebben :)
Hoe is dat jou gelukt? Ben al 2,5 week bezig met reseveren, geen resultaat nog. Mocht je nog eens een resevering krijgen, dm mij maar ;)
16/32GB wit, maakt mij niet uit welke van de 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Marley
Foxconn official says iPhone 5 supply shortages caused by complicated design, productivity improving

The Wall Street Journal spoke with an unnamed Hon Hai executive today about why the iPhone 5 is experiencing supply shortages, and the Taiwanese manufacturer, also known as Foxconn, apparently blamed it on the smartphone’s complicated design and its subsequent assembly process.

“The iPhone 5 is the most difficult device that Foxconn has ever assembled. To make it light and thin, the design is very complicated,” said the executive to the Wall Street Journal. “It takes time to learn how to make this new device. Practice makes perfect. Our productivity has been improving day by day.”

The official did not wish to be named, but he admitted Hon Hai is attempting to better production capacity while apply more procedures to alleviate the reports of damages such as scratches to the iPhone 5′s metal casing.

Apple’s latest smartphone is currently assembled at Hon Hai’s plants in Zhengzhou and Guan Lan, China. The executive further attributed the recent conflict between assembly line workers and quality inspectors in Zhengzhou last month to the metal casing and other quality-check issues:

“The Zhengzhou site, which was set up in 2011, is still pretty new to us. We are still learning how to manage the work force there,” the executive explained, adding Hon Hai has increased hiring at the plant to continue boosting production.

Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2012/10/oct-05-2012-01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
Bob Marley schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:18:

The official did not wish to be named, but he admitted Hon Hai is attempting to better production capacity while apply more procedures to alleviate the reports of damages such as scratches to the iPhone 5's metal casing.
Dit staat mij wel aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:15
Lijkt me meer een macbook/ipad wat ze op dat plaatje aan het maken zijn. Iemand al bericht gehad? Volgens mij is de voorraad echt op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Volgens mij komt het bericht vlak voor negen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
BtM909 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 20:19:
Volgens mij komt het bericht vlak voor negen, toch?
kwart voor 9 idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-09 22:51
Ik moet toch zeggen dat ik het best slecht vind dat er echt 0.0 voorraad is voor de apple.nl online bestellingen. Mja nog maar eventjes wachten, de levertijd komt nu echt dichtbij. (24-30 oktober)

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
En de voorraad verhalen kloppen in Amsterdam, weer geen mail ronde verstuurd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bearmun
  • Registratie: Mei 2012
  • Nu online
Ook hier niks gehad. Morgen blijkbaar weer proberen en hopen dat de aanhouder wint...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:56
Kan niet anders dan dat het uitblijven van leveringen te maken heeft met de problemen bij Foxconn vorige week, waarbij de productie even stil lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Marley
Supply shortages notwithstanding, 59 analysts predict 26.3M (mean) iPhones sold in Q4

Apple has been selling iPhone 5′s as fast as they can make them since its mid-September launch. However, pre-order delays and retail shortages related to manufacturing troubles meant Apple was a little shy of the 10 million units predicted by analysts for opening weekend. We know Apple sold at least 5 million iPhone 5 units during the first three days of its retail launch starting Sept. 21. With a slow start and strong finish to the quarter ending on Sept. 29, today we get estimates from 59 analysts predicting iPhone sales for Q4 courtesy of Fortune. Apple is set to announce earnings for Q4 later this month on Oct. 25.

The average of the group is 26.3 million units, just slightly over the 26 million Apple sold in Q3 2012 (pros in blue, amateurs in green):

Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2012/10/iphone-ests-q4-2012.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erulezz schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 20:42:
Ik moet toch zeggen dat ik het best slecht vind dat er echt 0.0 voorraad is voor de apple.nl online bestellingen. Mja nog maar eventjes wachten, de levertijd komt nu echt dichtbij. (24-30 oktober)
Het was van tevoren bekend dat de levertijd 3-4 weken zou bedragen. Dus als er over 2 weken nog niks geleverd is, dán is het slecht. Nu is het gewoon zoals verwacht. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03 05:57
Ook hier weer geen mail. Morgen maar weer proberen te reserveren. Misschien ook maar eens in Duitsland proberen te reserveren.

Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 20:05

alwinus

Tweaked

ach ik ben er klaar mee.Zat toch al te twijfelen over de iPhone 5. Nu ik heb hem in het echie heb gezien en vastgehouden zie ik er vanaf. Het is allemaal wel mooi. Maar na 4 jaar iPhone ben ik er ook wel klaar mee. Het lijkt allemaal op elkaar en het uiterlijk van iOS ben ik ook zat :p Op naar iets nieuws (en rust ;))

Al mijn bestellingen gecanceld :) Meer voor jullie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goudvis12 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:35:
Net door Apple Store A'dam gebeld dat ze hem niet apart hebben liggen omdat er minder binnen is gekomen dan verwacht. Ze beloofde me bovenaan de lijst te zetten, als er een binnen is belt ze me.
ben jij inmiddels al gebeld? ik heb nl exact hetzelfde, ook afgelopen dinsdag.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-09 21:40
alwinus schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 07:08:
ach ik ben er klaar mee.Zat toch al te twijfelen over de iPhone 5. Nu ik heb hem in het echie heb gezien en vastgehouden zie ik er vanaf. Het is allemaal wel mooi. Maar na 4 jaar iPhone ben ik er ook wel klaar mee. Het lijkt allemaal op elkaar en het uiterlijk van iOS ben ik ook zat :p Op naar iets nieuws (en rust ;))

Al mijn bestellingen gecanceld :) Meer voor jullie!
Wat gaf voor jou echt te doorslag om de iPhone 5 niet tekopen?
Ben je nog steeds tevreden met je iPhone of wil je kijken wat android te bieden heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Gangster93 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:59:
[...]

Ben je nog steeds tevreden met je iPhone of wil je kijken wat android te bieden heeft?
Aan zijn bericht te lezen stapt hij over op Andriod. ;)

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist gereserveerd in de Apple store Amsterdam met een Iphone 5, wie weet helpt het ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:20:
Zojuist gereserveerd in de Apple store Amsterdam met een Iphone 5, wie weet helpt het ;-)
Je hebt dus al een iPhone 5, dan zetten ze je vast als laatste op de lijst. Helpt het toch nog! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:23:
[...]

Je hebt dus al een iPhone 5, dan zetten ze je vast als laatste op de lijst. Helpt het toch nog! :Y
Oh? Volgens mij heeft hij in de apple store met een demo iPhone gereserveerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xPhantom schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:27:
[...]

Oh? Volgens mij heeft hij in de apple store met een demo iPhone gereserveerd...
Idd, met een demo Iphone... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 20:05

alwinus

Tweaked

Gangster93 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:59:
[...]

Ik maak eens een overstap naar Android. Eens kijken hoe dat bevalt. Nog wat groter scherm en meer mogelijkheden om een en ander aan te passen. Het is ook maar een abonnement voor een jaar. Over een jaartje weer eens kijken welke richting iOs en de iPhone op gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 17:28
De reserveerpagina wordt nu doorgestuurd naar de NL homepage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:15
Bij mij niet hoor. Je wordt niet doorgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 17:28
kx22 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:00:
Bij mij niet hoor. Je wordt niet doorgestuurd.
Nu inderdaad niet meer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al iemand mails gehad van Keulen of Oberhausen vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Eindelijk een betrouwbare site gevonden die ik denk dat nog niet veel bestellingen heeft, omdat je het niet verwacht dat ze hem los verkopen :)

Gelijk besteld onder rembours een 16 gb wit :) :) Kan je niks gebeuren :) Denk dat je hier nog het meeste kans hebt, denk dat het aantal bestellingen nog gering is :)

http://www.gsmpunt.nl/losse-toestellen/apple/iphone-5

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Er staat Preorder dit product nu met een verwachte leverdatum van oktober... Ik denk dat je net zo lang gaat moeten wachten als op andere plekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
BtM909 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:10:
Er staat Preorder dit product nu met een verwachte leverdatum van oktober... Ik denk dat je net zo lang gaat moeten wachten als op andere plekken :)
mmm, denk het niet. Omdat ik gok dat die site niet veel orders hebben, omdat je het niet verwacht van een hoesje webwinkel als gsmpunt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:00:
Al iemand mails gehad van Keulen of Oberhausen vanavond?
Nee, had in beide steden gereserveerd met mijn en mijn zus haar Apple ID, en verschillende IP adressen en verschillende tijden. Volgens mij is dat filteren ook bullshit en is het gewoon puur @random naar gelang ze modellen hebben.

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em al binnen maar m'n sim-kaart wordt pas over een maand geactiveerd, pannekoeken. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0c2
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-09 08:20

0c2

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 22:10:
Ik heb em al binnen maar m'n sim-kaart wordt pas over een maand geactiveerd, pannekoeken. :F
Gewoon voorzichtig bij knippen/schaven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
0c2 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 22:18:
[...]

Of je gaat naar een telefoonwinkel in de buurt waar ze hem misschien wel voor je willen knippen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-04 20:53
0c2 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 22:18:
[...]

Ik heb gewoon een format gebruikt van internet, lijnen getrokken over mijn micro sim en bijgeknipt stelde niets voor had ook nog is 10 flessen bier op toen ik eraan begon 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

This-is-life schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 22:51:
[...]

Ik heb gewoon een format gebruikt van internet, lijnen getrokken over mijn micro sim en bijgeknipt stelde niets voor had ook nog is 10 flessen bier op toen ik eraan begon 8)7
Whahahaha! :P

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn2280
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06-2022
[...]

zonder in je vingers te knippen?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0c2
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-09 08:20

0c2

Was gister even te vinden in de apple store op 't leidseplein, wilde graag even live spelen met de iphone 5. Onder aan de wenteltrap vormde zich een erehaag van apple medewerkers, die begonnen een oorverdovend geklap en gejoel toen er een jongen van een jaar of 18 van de trap af liep. Nadat de jongen de winkel verliet heb ik even een apple medewerker aan z'n keycord getrokken om te vragen wat er aan de hand was, hij wist mij te vertellen dat die jongen daar was van de make a wish foundation en dat het zijn laatste wens was om een iphone te hebben. Ik snap dat de iphone een gewild apparaat is (ik reserveer nu ook al een hele poos), maar ik vind dit wel heel ver gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:49
[...]

Het is idd heel simpel om een nano sim te knippen, hoeft niet eens perfect te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu al een aantal keer gelezen dat jullie met je apple id inloggen om de iphone te reserveren, maar ik kan nergens op de apple site inloggen met mijn apple id, ik rijg op de reserveer pagina alleen de vraag voor mijn gegevens te zien, dus voornaam, achternaam, mail adres en telnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 08:02:
Ik heb nu al een aantal keer gelezen dat jullie met je apple id inloggen om de iphone te reserveren, maar ik kan nergens op de apple site inloggen met mijn apple id, ik rijg op de reserveer pagina alleen de vraag voor mijn gegevens te zien, dus voornaam, achternaam, mail adres en telnummer.
gewoon reserveren met je email adres wat je apple id is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik ben eens benieuwd, vandaag voor Amsterdam, Keulen en Oberhausen geprobeerd met 3 verschillende namen en 2 verschillende types zowel de zwarte als de witte 16GB. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doen jullie gewoon doorgaan met reserveren? Ik heb vandaag extra hoop omdat er misschien vandaag een lading is gekomen?

Nog even een uurtje afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-09 02:21
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:50:
Doen jullie gewoon doorgaan met reserveren? Ik heb vandaag extra hoop omdat er misschien vandaag een lading is gekomen?

Nog even een uurtje afwachten.
Tja ik had ook weer hoop, zie nog niet veel gelukkige :X

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-09 17:20
Ik ben benieuwd wanneer we wat gaan horen van de bestelling op de Apple site. Mijn order stond volgens mij eerst op 23-29 Oktober, en er is nu een dagje bijgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
De tip van vandaag, Ritel.nl heeft de iPhone 5 modellen gewoon los op voorraad. Gelijk besteld en volgende week dinsdag of woensdag in huis. YEEEEEEEEEAAAAAAHHHHHHHH, eindelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eens gekeken op internet want ik kon de website niet, maar de reviews zijn wel bar slecht van deze aanbieder. Ik wacht wel iets langer.
Pagina: 1 ... 43 ... 64 Laatste

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid

Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.