[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 42 ... 64 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
Ga maandag naar zwitserland hoe is de voorraad daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Mijn vriendin heeft op haar mail adres een mailtje van Apple gehad! Had ik het gevoel al eerder dat zij het mailtje zou krijgen en ik niet (ik gebruikte ook haar gegevens om extra kans te maken).

Kan morgen een iPhone 5 32GB ophalen. Twijfel alleen nog of ik dit ga doen omdat die 32GB wel een stuk duurder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Indien iemand een witte 32 GB te pakken krijgt voor mij, rij ik je wel naar Amsterdam (vanuit Rotterdam of ergens daartussen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0c2
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-09 08:20

0c2

Recon24 schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 01:51:
Mijn vriendin heeft op haar mail adres een mailtje van Apple gehad! Had ik het gevoel al eerder dat zij het mailtje zou krijgen en ik niet (ik gebruikte ook haar gegevens om extra kans te maken).

Kan morgen een iPhone 5 32GB ophalen. Twijfel alleen nog of ik dit ga doen omdat die 32GB wel een stuk duurder is.
Mocht je geen gebruik maken van die reservering zou ik er graag gebruik van maken :P Stuur maar een DM als je m niet gaat ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-09 02:21

Ja mits die zwart is en je 0c2 ook geen interesse meer heeft.....DM me :)

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ

Ik hou me ook aanbevolen:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
alwaysleft schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 20:47:
en weer geen mail vanavond vanuit amsterdam..... :(
Wat voor model zoek je? Ik kan wel gaan reserveren voor je, is het minste wat ik voor je terug kan doen.
Ik heb zelf mijn iPhone gereserveerd bij Dixons omdat ik geen zin heb om er voor naar Amsterdam te gaan rijden.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevray
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-08 21:42
Ik kan zwart 16 gb ophalen. Ik wil eigenlijk 32 gb.

Ruilen iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag "alweer" gereserveerd. zucht, sinds opening van de reservering pagina elke dag een 32 GB gereserveerd. Het mag maar niet lukken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 10:56:
Vandaag "alweer" gereserveerd. zucht, sinds opening van de reservering pagina elke dag een 32 GB gereserveerd. Het mag maar niet lukken..
denk toch wel dat over 2 a 3 weken de voorraad wel aan gaat sterken, en dat we binnen 3 weken allemaal wel prijs hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alwaysleft schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 10:57:
[...]

denk toch wel dat over 2 a 3 weken de voorraad wel aan gaat sterken, en dat we binnen 3 weken allemaal wel prijs hebben. :)
Hoor je wat je zegt?! :P 2 a 3 weken.. zo lang heb ik echt niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 11:03:
[...]

Hoor je wat je zegt?! :P 2 a 3 weken.. zo lang heb ik echt niet!
iets met vraag en aanbod ;) de vraag is nu gewoon nog ontzettend hoog. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:19

Japie.G

Colour Classic

Nog iemand een reservering over :X O-) 8)7

Ik moet toevallig vandaag in Amsterdam zijn..

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
Japie.G schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 11:12:
Nog iemand een reservering over :X O-) 8)7

Ik moet toevallig vandaag in Amsterdam zijn..
Ja ik ook, en ben bereid meer tegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0c2

0c2

Vandaag maar liefst 12 reserveringen er uit gedaan. Bij oberhausen, keulen en amsterdam met 4 verschillende namen en email adressen. Hoop dat er nu wel wat uitkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Laatst online: 24-08 09:25
Edit:

Na een gesprek met de apple store ga ik toch gewoon maar terug om daar geld terug te vragen. Tis op mn zaak gekocht en daarom wat lastiger. Sorry voor de post..

[ Voor 78% gewijzigd door Nipje op 14-10-2012 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 08:30
ococ schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 01:08:
Ga maandag naar zwitserland hoe is de voorraad daar?
Zelfde als in Nederland, je moet reserveren. Hoewel ik met mijn eerste poging wel gelijk geluk had en het kon ophalen de volgende dag. Succes!

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-04 20:53
Vandaag heeft een vriend van me mijn gereserveerde Iphone opgehaald, ik heb het als volgt gedaan, gisteren twee keer gereserveerd 1 keer simlockvrij en 1 keer vast iphone 5 16gb, kreeg rond 20:50 een mail waarin niet stond beschreven of het simlock vrij of vast was. Echter werd er bij afhalen niet eens om gevraagd, het was de eerste keer dat ik er ook een vast had geprobeerd en meteen raak! Dus wellicht een tip voor andere!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeKiller
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-09 09:38
Hoe reserveert men eigenlijk met een Apple ID? Ik hoor van velen dat zij daarmee reserveren maar ik hoef alleen mijn voor- en achternaam in te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 17:28
MikeKiller schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 16:35:
Hoe reserveert men eigenlijk met een Apple ID? Ik hoor van velen dat zij daarmee reserveren maar ik hoef alleen mijn voor- en achternaam in te vullen.
Met het e-mailadres waar je ID aan gekoppeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0c2

0c2

Hoe zit het overigens met het blokkeren van ip adressen? Blokkeert apple je ip adres als je meerdere reserveringen maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Goede avond mensen. Vanmiddag met Kevray afgesproken in Amsterdam bij de Apple store om onze reserveringen te ruilen. Hij iPhone 5 32GB en ik iPhone 5 16GB.

Kreeg van de Hi winkel in de stad gratis een Nano sim mee, en heb bij iCentre in de Bijenkorf een Griffin Reveal Case Black gehaald voor mijn iPhone 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:23
0c2 schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 18:14:
Hoe zit het overigens met het blokkeren van ip adressen? Blokkeert apple je ip adres als je meerdere reserveringen maakt?
Niemand weet dat. Apple laat dat ook niet weten overigens. Net wel even rondgekeken op internet, de witte variant (alle gb's) is nog wel te bestellen met een levertijd van een paar dagen , de zwarte (die ik wil) niet :(

[ Voor 4% gewijzigd door BertP op 14-10-2012 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BertP schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 18:39:
[...]

Niemand weet dat. Apple laat dat ook niet weten overigens. Net wel even rondgekeken op internet, de witte variant (alle gb's) is nog wel te bestellen met een levertijd van een paar dagen , de zwarte (die ik wil) niet :(
waar is de witte dan te bestellen los met paar dagen levertijd? nergens hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Vandaag 1x reservering ingevuld en net mail gehad!!! 32 gb white :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
Executor16 schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 21:03:
Vandaag 1x reservering ingevuld en net mail gehad!!! 32 gb white :)
Lucky you! Hier weer niks, nieuwe week, nieuwe kansen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Lol, mijn vriendin ook een 32 gb wit. Ook in 1 keer... Wie wil die? :)

Ik rij vanuit Rotterdam.. Er staat trouwens tussen 7 en 8 pm ophalen, maar dat is nog aan te passen zie ik.

[ Voor 70% gewijzigd door Executor16 op 20-12-2013 03:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moumentai
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-07 09:54
Executor16 schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 21:11:
Lol, mijn vriendin ook een 32 gb wit. Ook in 1 keer... Wie wil die? :)
Die zou ik wel willen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanvdv
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-06-2024
@Executor16

Wil em wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

janklp

FortyTwo Capital

Ik heb net mail gehad voor 16gb zwart simlockvrij. Heel vaak geprobeerd maar nu eindelijk geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jermain
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-02 08:50
Zo juist op naam van mijn vriendin een mail gehad van apple voor 2 Zwarten.
Mijn vriendin houd toch haar iphone 4 en ik zelf wil graag toch een witte 16 GB.
Dus gun deze iphone 5 aan een ander :)

Als mensen intressen hebben kunnen we wel wat regelen tegen een klein vergoed zo dat wij morgen afspreken bij de apple store ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanvdv
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-06-2024
jermain schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 21:21:
Mijn vriendin houd toch haar iphone 4 en ik zelf wil graag toch een witte 16 GB.

Als mensen intressen hebben kunnen we wel wat regelen tegen een klein vergoed zo dat wij morgen afspreken bij de apple store ;)
Ik wil em wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online

Kom maar op! Ben morgenavond toch in Amsterdam :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_Guardian_I
  • Laatst online: 27-04-2022
Heb zelf ook interesse! Graag hoor ik van je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft

leuk dat tweakers dit doen onder mekaar zeg!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft

je kunt ook je mail doorsturen naar die 2 tweakers, even een tip. hoef je niet eens zelf na amsterdam te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Staat toch op naam gereserveerd? Ik zie geen ordernummers of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Executor16 schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 21:30:
Staat toch op naam gereserveerd? Ik zie geen ordernummers of iets dergelijks.
maar mail laten zien schijnt voldoende te zijn, id kan diegene een foto van maken of iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bearmun
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-09 21:22
En weer niks hier. 7 verschillende mails werkt dus ook niet echt :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Dutch Future schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 21:32:
En weer niks hier. 7 verschillende mails werkt dus ook niet echt :-(
dat blokken ze, logisch lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bearmun
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-09 21:22
alwaysleft schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 21:32:
[...]

dat blokken ze, logisch lijkt me
Dat moet dan wel, maar had laatst ook geen succes met de namen van mijn ouders en hun email adressen.
Zal wel geen geluk hebben. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
alwaysleft schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 21:27:
[...]

je kunt ook je mail doorsturen naar die 2 tweakers, even een tip. hoef je niet eens zelf na amsterdam te gaan ;)
Lees laatste paar dagen dat veel mensen wel hun ID moeten laten zien. Daarbij als ik ga, en hij gaat ook nog, dan komen we aan met allebei dezelfde mail. Wel opvallend. Dus afspreken lijkt mij toch het beste, mits hij nog gaat reageren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastamasta
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-08 02:01
Afgelopen week mail gekregen dat ik hem op kon halen. Geprobeerd te reserveren om 1657, dus er wordt toch echt geloot, want zal vast niet de eerste geweest zijn die dag ;-)
Kon via de mail mijn afhaaltijd veranderen. Ik kwam daar in de shop aan en zocht een balie (was daar nog nooit geweest). Gelukkig kwam ik een medewerker tegen die me vertelde dat er geen balie's zijn en dat ze me kon helpen. Ze vroeg mijn reserveringsbewijs en ik moest me ook legitimeren.

De iphone 5 werd gehaald en ik kon hem nadat ik betaald had direct checken op scuff. Indien er beschadigingen waren aan het toestel dan kreeg ik direct een nieuwe. Ik had een zwarte 16 gb besteld en deze was gelukkig geheel onbeschadigd.

Ik had nog geen nano simkaart en kon deze daar (afhankelijk van provider) direct
meekrijgen (zit zelf bij Vodafone). Mijn oude werd gedeactiveerd en ik stond nog geen eens buiten en mijn nano simkaart was al geactiveerd. Dit was geheel kosteloos gedaan.

Echt een prima telefoon met een hele goede accuduur. Bij normaal gebruik doe je er wel 1,5 tot 2 dagen mee. Gemiddeld 30 whatsapp berichten per dag. Een stuk of tien foto's en een half uur apps geinstalleerd. Navgatie werkt trouwens ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:49
Ik heb ook id moeten Laten zien al was dit wel in Duitsland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:11
Dennischo schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 22:18:
[...]

Lees laatste paar dagen dat veel mensen wel hun ID moeten laten zien. Daarbij als ik ga, en hij gaat ook nog, dan komen we aan met allebei dezelfde mail. Wel opvallend. Dus afspreken lijkt mij toch het beste, mits hij nog gaat reageren :P
Donderdag hoefde ik het niet, alleen even heel snel m'n mail laten zien. Mijn naam kon de medewerker niet terugvinden in de database, maar hij ging het toch even regelen. Ik had verder niet lopen sjoemelen of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met twee x reserveren, 1x vast en 1x los, en dat je daarna een mail krijgt waar niet in staat welke reservering is doorgekomen. Ik wil hem los hebben morgen, is dit een probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 22:55:
Heeft iemand ervaring met twee x reserveren, 1x vast en 1x los, en dat je daarna een mail krijgt waar niet in staat welke reservering is doorgekomen. Ik wil hem los hebben morgen, is dit een probleem?
Nee, staat er toch niet op? Zeg je dat je hem los gereserveerd hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:27
Ik hoefde ook geen ID te laten zien zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennischo schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 22:56:
[...]

Nee, staat er toch niet op? Zeg je dat je hem los gereserveerd hebt ;)
Haha dat is inderdaad wat ik ga doen, maar wou ff kijken of iemand in dezelfde situatie heeft gezeten. Zometeen staat inhun computer iets anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ze kijken volgens mij wel wat er in het systeem staat. Zaterdag kwam ik voor 2 iPhones (dankzij Zware Unit, nogmaals bedankt :P ), en in eerste instantie had hij maar 1 iPhone gepakt. Daarna zei ik dat er 2 gereserveerd had, en toen ging hij dat eerst checken op z'n Transformer iPod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 22:55:
Ik heb het ook zo gedaan en had meteen de eerste keer dat ik het zo deed een mail! Ben nu trotse eigenaar van een prachtige Iphone 5 16gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0c2

0c2

Niks... Vraag me alleen af wat nou het beste is: veel reserveringen plaatsen en het risico lopen dat al je reserveringen worden geblokkeerd of gewoon een aanvraag doen en netjes en geduldig afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Als er iemand is die een 32 GB Wit wil en morgen ochtend vanuit Rotterdam mee kan rijden, PM even. Dat zou handig zijn in verband met kosten delen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

This-is-life schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 23:45:
[...]

Ik heb het ook zo gedaan en had meteen de eerste keer dat ik het zo deed een mail! Ben nu trotse eigenaar van een prachtige Iphone 5 16gb
Hahaha, bij mij ook eerste keer die manier:raak! Maar heb je verder geen problemen daaro gehad? Hoe heb je het gebracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-09 11:49

KSH

Executor16 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 00:01:
Als er iemand is die een 32 GB Wit wil en morgen ochtend vanuit Rotterdam mee kan rijden, PM even. Dat zou handig zijn in verband met kosten delen :)
PM'en lukt niet vanaf iphone, maar wil graag kosten delen :). Hoe laat wil je vertrekken vanuit Rdam? Kunnen met mijn auto gaan als je wil. Speel graag voor taxi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Vrijdag 10x gereserveerd vanaf 2 IP's met 4 telefoon nummers en 7 e-mail adressen. Niks nada noppes.
Zaterdag 1x gereserveerd, en 's avonds afhaalbericht ontvangen (32 zwart). Vanmiddag opgehaald, naam was genoeg hoefde mij niet te identificeren.

Ik ben blij als een kind! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 00:06:
[...]

Hahaha, bij mij ook eerste keer die manier:raak! Maar heb je verder geen problemen daaro gehad? Hoe heb je het gebracht?
Een vriend van me heeft hem opgehaald, ik had hem een kopie van de mail en mijn id meegegeven maar alleen de kopie was al genoeg, er werd verder niets gevragen en hij kreeg hem gewoon meteen mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:12
Nieuwe week, nieuwe kansen.. Deze week ga ik er elke dag om 9 uur precies opzitten.. Dan moet het toch wel een keer gaan lukken. Begin er een beetje moedeloos van te worden dat ik afhankelijk ben van een loting om een gadget van 700 euro te kopen.. :(

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online

Wanneer laat je weten wie de iphone mag op halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Nu online

janklp

FortyTwo Capital

M@cer schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 08:09:
Nieuwe week, nieuwe kansen.. Deze week ga ik er elke dag om 9 uur precies opzitten.. Dan moet het toch wel een keer gaan lukken. Begin er een beetje moedeloos van te worden dat ik afhankelijk ben van een loting om een gadget van 700 euro te kopen.. :(
Niet doen joh. Je wordt er alleen maar gefrustreerd van. Ik heb gister om 11:30 vanuit Duitsland gereserveerd en haal hem vandaag in Amsterdam op. Het vroege reserveren geeft je geen extra kans. Het lijkt alleen zo omdat relatief veel mensen vroeg reserveren en zij dus ook relatief de meeste reserveringen verdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_Guardian_I
@jermain, ben zelf ook benieuwd! Zou leuk zijn als ik erbij zou zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik vraag me af in hoeverre ze echt naar de tijd ook kijken. De reserveringssite heeft wel een hele simpele "beveiliging" om de reservering te "blokkeren" tussen 17:00 en 09:00.

edit:

Heb één reservering net gedaan... Straks nog een andere doen (andere kleur). Ben benieuwd :)

[ Voor 23% gewijzigd door BtM909 op 15-10-2012 08:52 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
BtM909 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 08:50:
Ik vraag me af in hoeverre ze echt naar de tijd ook kijken. De reserveringssite heeft wel een hele simpele "beveiliging" om de reservering te "blokkeren" tussen 17:00 en 09:00.
ik heb zelf een keer met 2 mail accounts voor 09:00 gereserveerd en gehad
en vandaag mag ik er 2 ophalen met meerdere email adressen op 1 ip

iets van 10 keer gereserveerd op 1 ip en verschillende mail accounts .. me.com kwam er door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeck
Mr. Noodle schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 08:54:
[...]

ik heb zelf een keer met 2 mail accounts voor 09:00 gereserveerd en gehad
en vandaag mag ik er 2 ophalen met meerdere email adressen op 1 ip

iets van 10 keer gereserveerd op 1 ip en verschillende mail accounts .. me.com kwam er door
Niet nog een mooie 32GB zwarte reservering over? :)

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb een reserveringtje over voor een 16gb zwart..
Gisteravond pas ingeschreven en weer raak. Volgens mij valt het nu wel mee met de wachttijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeck
Liquid schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 09:08:
Gisteravond pas ingeschreven en weer raak. Volgens mij valt het nu wel mee met de wachttijden.
Hmmm, tja wil toch echt 32 :P maar je zal hem zo wel kwijt zijn 8)

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liquid schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 09:08:
Mag ik hem ophalen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norbertus
  • Nu online
of ik? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:29

jOzh

Sweet dude!

Toch apart verhaal dat sommigen zich moeten legitimeren, anderen alleen de mail hoeven te laten zien en er bij mij zelfs genoegen werd genomen met alleen m'n naam...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_Guardian_I
Toch bizar dat een hoop tweakers iPhones 'over' hebben, doordat ze op een andere manier 1 of een paar keer reserveren.
Terwijl de rest netjes elke dag om 9 uur reserveert, en er nog steeds geen hebben... ( waaronder ik )

"what à wonderful world"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 18:03
I_Guardian_I schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 09:38:
Toch bizar dat een hoop tweakers iPhones 'over' hebben, doordat ze op een andere manier 1 of een paar keer reserveren.
Terwijl de rest netjes elke dag om 9 uur reserveert, en er nog steeds geen hebben... ( waaronder ik )

"what à wonderful world"
Loting door een computer, is dan niet zo gek toch?

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20-09 07:52

"what à wonderful world"
Hier net zo, nu heb ik nooit veel geluk gehad met spellen, loterijen etc, haha
Ik zit gewoon al een maand op een nokia 3210 voor nood omdat mijn vorige iphone het begeven heeft, vind toch dat ik dan voorrang heb ;)
Het systeem is natuurlijk ook totaal niet waterdicht, er zijn mensen die blijven maar dagelijks meerdere malen reserveren om er gewoon aan te verdienen. Op deze manier vissen de mensen die er nog geen 1 hebben achter het net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20-09 07:52
treative schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 09:45:
[...]

Zijn er al verhalen bekend van reserveringen na laten we zeggen 10:00 uur dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

"what à wonderful world"
ik had die van mij aan iemand van de iphoneclub gegeven voor de zelfde prijs .. achteraf spijt van want die heeft hem op marktplaats gezet voor 800 :( lol was snel af met de iphone reserverings aktie...

ik heb net weer gereserveerd mocht ik weer ingeloot worden dan zal ik het hier melden ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

"what à wonderful world"
Ja, Steve Jobs heeft zelf nog in z'n testament geplaatst dat I_Guardian_I specifiek moet worden benadeeld indien er een automatische computerloting ;) wordt gebruikt voor de reserveringen ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jermain
Heb hier thuis besloten om ze toch zelf op te halen een voor me zelf en een voor mijn broer.
Heb zelf geen zin om nog 2 tot 3 weken te wachten tot je een wit kan krijgen.
Ga wel vragen of mogelijk is daar ;)

Heb Trouwens rondt 16:15/16:30 een reservering gedaan met mail adres van mijn vriendin

Laat jullie weten als gelukt is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
Brabso schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 09:48:
[...]

Zijn er al verhalen bekend van reserveringen na laten we zeggen 10:00 uur dan ?
Jep, veel reserveringen die in de middag geplaatst zijn.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-12-2014
treative schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 10:06:
[...]

Jep, veel reserveringen die in de middag geplaatst zijn.
Al die aantallen, percentages en andere 'feiten' zijn allemaal natte vinger werk... We kunnen pas echt iets zinnigs gaan zeggen als we alle data van Tweakers gaan samenvoegen en daarop statistische berekeningen op gaan doen. Zelfs dan blijft het vaak een waarschijnlijkheid die te groot is om iets te kunnen correleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
Het is niet zo ingewikkeld allemaal, het is gewoon een loting. Speel mee tussen 9.00uur en 17.00uur en je maakt kans.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hurm schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:27:
[...]

Al die aantallen, percentages en andere 'feiten' zijn allemaal natte vinger werk... We kunnen pas echt iets zinnigs gaan zeggen als we alle data van Tweakers gaan samenvoegen en daarop statistische berekeningen op gaan doen. Zelfs dan blijft het vaak een waarschijnlijkheid die te groot is om iets te kunnen correleren.
Ik had het éénmalig geplaatst na het avond eten. Dus zeker na 18:00.
Zal zo meteen een berichtje sturen naar die eerste tweakert die gereageerd had. :)
Mr. Noodle schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 09:49:
[...]

ik had die van mij aan iemand van de iphoneclub gegeven voor de zelfde prijs .. achteraf spijt van want die heeft hem op marktplaats gezet voor 800 :( lol was snel af met de iphone reserverings aktie...

ik heb net weer gereserveerd mocht ik weer ingeloot worden dan zal ik het hier melden ..
Dat is inderdaad wel vies ja. Maar wel makkelijk verdient. Probleem is alleen dat je het ook in Amsterdam op moet halen. Maar aan de andere kant een ituneskaartje a 15 euro kado zal ik niet afslaan ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Liquid op 15-10-2012 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvani
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-09 21:49
treative schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 09:45:
[...]
Als ik het goed heb gelezen kon je gisteren (zondag) ook reserveren voor de Apple Stores in Duitsland of niet? In dat geval zou je inderdaad aan een computerloting denken, want de Apple Stores in Duitsland zijn op zondag gesloten.
jOzh schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 09:33:
Toch apart verhaal dat sommigen zich moeten legitimeren, anderen alleen de mail hoeven te laten zien en er bij mij zelfs genoegen werd genomen met alleen m'n naam...
Ja, dat is wel vreemd. Ik hoefde ook alleen maar het mailtje (op mijn telefoon) te laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:13

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Heeft het niet met het al dan niet afsluiten van een abonnement en/of afgeven van een nieuwe simkaart te maken misschien?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liquid schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 13:14:
[...]

Ik had het éénmalig geplaatst na het avond eten. Dus zeker na 18:00.
Zal zo meteen een berichtje sturen naar die eerste tweakert die gereageerd had. :)
Held! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf vorige week zaterdag begonnen met reserveren, vanaf woensdag ook via de Duitse site de store in Centrre O.
Vanaf woensdag met 2 mailadressen, steeds vanaf 09:00 uur 's morgens
Gisteren bericht gehad op mijn eigen mailadres, dat ik er vandaag 2 kon halen (16GB zwart) :)
In de Store alle 2 goed gecontroleerd en beide hadden helaas kleine oneffenheden aan de achterkant.
Ze hadden niet genoeg voorraad om ze om te ruilen, mocht ze dus alle twee meenemen en krijg binnenkort bericht om ze om te ruilen.
Perfecte service van de Apple Store _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Ne4eT2kgqSicRLmx9cET3GeH/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jermain
Vandaag om 11:00 richting de apple store amsterdam geweest om 2 iphone 5 zwart 16 gb op te halen.
hier aan gekomen en netjes boven geholpen door een apple medewerkt die gelijk achter de 2 iphone's ging halen. :)

Bij het open maken waren deze alle twee beschadigd waar door er een 3e moest gehaald worden die ook een heel kleine oneffenheid had aan de zijkant maar wat mee viel. Alleen nu was het probleem er 2 gereserveerd en er nog maar 1 iphone was die mee naar huis kon. :|

Er was was geen iphone meer te krijgen alles was gereserveerd. Dus toen meerder keren gevraagd of het niet een mogelijkheid was voor een 16 Gb wit of 32 gb. Hellaas was de 16 gb wit uitverkocht maar was nog wel 1x 32 gb wit die niet opgehaald was op de afgesporken tijd dus met zwaar overleg van hogere hand mocht ik dit meenemen. O-)

Heel blij met de iphone en toch nog mooi aan een witte kunnen komen. _/-\o_

Zijn er nog meer mensen geweest vandaag in amsterdam ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Nu online

janklp

FortyTwo Capital

Ik ben net teruggekomen van de Apple Store in Amsterdam en heb een zwarte 16gb opgehaald. Bij het uitpakken een hele kleine beschadiging tegengekomen. Helaas was er geen replacement voorhanden. De mevrouw heeft aan aantekening gemaakt en nu mag ik hem binnen twee weken ruilen. Ik mocht hem gewoon gebruiken. Dat ga ik dus ook uitvoerig doen om zo eens te kijken hoe krasgevoelig etc. hij is. Vervolgens ruil ik hem om.

Eerste indruk: mooi apparaat! Focus van de camera is wel echt hoorbaar bij het neerleggen van de telefoon. Dit had mijn iPhone 4 niet. Verder is het maar een telefoon en snap ik niet waarom ik al die heisa heb gemaakt om hem zo snel te bemachtigen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er mensen die geen enkele beschadiging hebben out of the box? bij de zwarte dan, vindt het redelijk schandalig....?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 17:44:
zijn er mensen die geen enkele beschadiging hebben out of the box? bij de zwarte dan, vindt het redelijk schandalig....?!
Ik heb geen beschadigingen iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-09 22:13
Vandaag zijn een paar iPhone 5's (allemaal zwart) afgeleverd op mijn werk, de 2 iPhones die ik heb bekeken waren beide helemaal zonder beschadigingen.

Wel opvallend is dat deze zo snel zijn geleverd (besteld op 3 oktober bij een zakelijke leverancier, verzonden op 12 oktober), terwijl ik zelf een bestelling heb geplaatst bij die online Apple Store op 28 september om 4:12 maar hier nog niets van heb vernomen.

[ Voor 4% gewijzigd door Falconey op 15-10-2012 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartuhr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09 13:03
Zijn er mensen die een vaste iphone kiezen en vervolgens bij de apple store gewoon een simlock vrije meekrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:24
Jup, mijn broertje heeft een gehel onbeschadigde zwarte iPhone mogen ontvangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:35
Die zijn er genoeg, maar die gaan het niet posten. Zoals met alle klachten op het internet worden de positieve verhalen zelden gepost, dat is een inherent probleem aan 'klachten-topics' zoals het 'iPhone 5 beschadigingen topic'... Waarom daar posten als je iPhone in orde is?

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
Die van mij is ook helemaal spotless.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
maartuhr schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 18:01:
Zijn er mensen die een vaste iphone kiezen en vervolgens bij de apple store gewoon een simlock vrije meekrijgen?
ik heb zowel een vaste als een simlockvrije gereserveerd en kreeg vervolgens een mail waarin niet beschreven stond of het om een vaste of simlockvrije ging vriend heeft hem vervolgens zonder vragen simlockvrij kunnen afhalen voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03 05:57
jermain schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 17:08: Hellaas was de 16 gb wit uitverkocht
Is deze al niet een tijdje uitverkocht?

Iemand de laatste tijd een 16GB wit gereserveerd en bericht gekregen dat hij deze mocht ophalen?

Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag iphone 5 opgehaald, wat een heerlijk gevoel jongens om die deur uit te lopen met dat tasje en met daarin het fenomeen waar je al een maand naar verlangde, heerlijk. Hoop echt dat iedereen zo snel mogelijk wordt voorzien van een iPhone 5.

Tip bij het reserveren: maak een nieuwe apple ID aan en reserveer twee x, 1x los en 1x vast ( eergister gelukt. Bij n vriend van mij, gister gelukt bij mij) ( was al twee weken bezig met mn andere mail)

Owja, kan iemand mij vertellen hoe je je bestelling annuleert op de site, nadat me hebt betaald met bankoverschrijving. Please degene die hier ervaring mee heeft DM me even.

Succes vanavond allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 19:34:
Owja, kan iemand mij vertellen hoe je je bestelling annuleert op de site, nadat me hebt betaald met bankoverschrijving. Please degene die hier ervaring mee heeft DM me even.

Succes vanavond allen!
Contact opnemen met Apple ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb hem opgehaald met @MarcoC en wij hadden beiden geen beschadigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 19:55:
[...]

Ja ik heb hem opgehaald met @MarcoC en wij hadden beiden geen beschadigingen.
Niet helemaal waar, ik heb een miniscule beschadiging bij de dockconnector (0,5mm groot). Zag ik gisteren pas. Niet boeiend imo :).

[ Voor 4% gewijzigd door MarcoC op 15-10-2012 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvani
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-09 21:49
Die van mij is 100% schadevrij uit de doos gekomen. (32GB zwart)
Pagina: 1 ... 42 ... 64 Laatste

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid

Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.