Ja. Nee.Gait schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:17:
Als je uitgeloot wordt, moet je hem dan de volgende dag tussen 9 en 21u ophalen?
Of mag je ook een andere dag komen?
Als je uitgeloot bent mag je hem sowieso niet komen halen, alleen als je ingeloot bent (dus een e-mail hebt ontvangen). Als Apple je een mail gestuurd heeft dat ze er één (of twee) voor je gereserveerd hebben, moet je hem inderdaad de volgende dag ophalen. Doe je dat niet, dan vervalt je reservering!Gait schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:17:
Als je uitgeloot wordt, moet je hem dan de volgende dag tussen 9 en 21u ophalen?
Of mag je ook een andere dag komen?
Wat betekent dat ze één (of twee) weer extra beschikbaar hebben voor de volgende dag.Hurm schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:19:
[...]
Als je uitgeloot bent mag je hem sowieso niet komen halen, alleen als je ingeloot bent (dus een e-mail hebt ontvangen). Als Apple je een mail gestuurd heeft dat ze er één (of twee) voor je gereserveerd hebben, moet je hem inderdaad de volgende dag ophalen. Doe je dat niet, dan vervalt je reservering!
Heb inmiddels 2 zwarte 16GB's besteld. Ben benieuwd!
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Net gereserveerd (vast), wil hem verlengen met een vodafone abonnement. Is het dan verstandig om te reserveren of zeggen jullie ga er morgen langs en er is sowieso wel een zwarte 32/64 gb op voorraad met een abbo.
Het kan geen kwaad om te reserveren, dus ik zou dat sowieso doen.BertP schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:27:
Net gereserveerd (vast), wil hem verlengen met een vodafone abonnement. Is het dan verstandig om te reserveren of zeggen jullie ga er morgen langs en er is sowieso wel een zwarte 32/64 gb op voorraad met een abbo.
Met abbo kon ik genoeg winkels in de omgeving vinden. Daar zou ik niet voor naar de apple store gaan.
Ik reserveer nu ook al bijna 2 weken met 2 verschillende IP's en mail adressen. Maar geen succes voor een 32GB zwart
Ik reserveer nu ook al bijna 2 weken met 2 verschillende IP's en mail adressen. Maar geen succes voor een 32GB zwart
In Utrecht was er anders niks meer te krijgen (vodafone, BC, media markt, phonehouse).KappeNou schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:28:
Met abbo kon ik genoeg winkels in de omgeving vinden. Daar zou ik niet voor naar de apple store gaan.
Volgens mij is er veel vraag voor de 32GB zwart maar weinig aanbod. Hier ook al tijden fanatiek aan het reserveren maar nog geen geluk gehad...KappeNou schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:28:
Verwijderd
Hier ook. Al sinds het online gaan van de reserveringspagina ben ik elke dag aan het reserveren voor één 32 GB zwart..pposthoorn schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:41:
[...]
Volgens mij is er veel vraag voor de 32GB zwart maar weinig aanbod. Hier ook al tijden fanatiek aan het reserveren maar nog geen geluk gehad...
nog steeds geen mail gehad.
Ik heb gister mijn 32gb zwart in Oberhausen opgehaald. En ik vond het een vreemde ervaring...
Het was druk in de store en na het aanschieten van een verkoper kon ik hem krijgen.
Hij begon een heel verhaal over apple care en andere producten maar ik wilde alleen de iphone 5. Ik mocht wachten en dan ging hij hem halen.
Eenmaal opgehaald kwam de betaling en dat was gewoon midden in de store bij zo'n tafel en daar ging een laatje open. Kon ik even 800 euro contant aftikken met 30 mensen om mij heen. Vond ik toch een apart en beetje onveilig gevoel, de kassa was ook afgeladen, denk dat er wel 10000+ euro inzat. Bij mij opmerking dat dat lekker veilig was zei hij: 'Er hangen toch camera's' ehhh LOL.
Daarna nog even op krassen gecontroleerd maar zag er prima uit.
Het gaat allemaal om de beleving zullen we maar zeggen....
Het was druk in de store en na het aanschieten van een verkoper kon ik hem krijgen.
Hij begon een heel verhaal over apple care en andere producten maar ik wilde alleen de iphone 5. Ik mocht wachten en dan ging hij hem halen.
Eenmaal opgehaald kwam de betaling en dat was gewoon midden in de store bij zo'n tafel en daar ging een laatje open. Kon ik even 800 euro contant aftikken met 30 mensen om mij heen. Vond ik toch een apart en beetje onveilig gevoel, de kassa was ook afgeladen, denk dat er wel 10000+ euro inzat. Bij mij opmerking dat dat lekker veilig was zei hij: 'Er hangen toch camera's' ehhh LOL.
Betalen vind ik ook een beetje apart. Toen ik 2 jaar geleden wou betalen in de US kon ik ook midden in de Store mijn creditcard pakken en de PIN invoeren. Dan heb ik liever een aparte balie voor het betalen. Waarom heb je niet met PIN/CreditCard betaald als ik vragen mag?Konjo schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:06:
Ik heb gister mijn 32gb zwart in Oberhausen opgehaald. En ik vond het een vreemde ervaring...
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Het zwart verdiende geld moet ergens aan uitgegeven worden... haha!Erulezz schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:20:
[...]
Betalen vind ik ook een beetje apart. Toen ik 2 jaar geleden wou betalen in de US kon ik ook midden in de Store mijn creditcard pakken en de PIN invoeren. Dan heb ik liever een aparte balie voor het betalen. Waarom heb je niet met PIN/CreditCard betaald als ik vragen mag?
Ik zag hetzelfde gebeuren inderdaad in Amsterdam. Contant of giraal, beide konden gewoon midden in de winkel... Ik zou me er ook niet 123 fijn bij voelen!
Ik zit in de trein om mijn iphone 16 gb zwart op te halen
Ik hoop dat de rest ook zoveel geluk heeft! Succes jongen

Verwijderd
Hebben ze voorraad in Oberhausen? Of hetzelfde systeem als Amsterdam, reserveren en dan maar afwachten of en wanneer je hem kan afhalen?Konjo schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:06:
...
Verwijderd
Gebruik de zoekfunctie eens. Het staat al ergens vermeld. Zelfde systeem, of ze voorraad hebben hoor je net als in Nederland voor 21:00.Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:56:
[...]
Hebben ze voorraad in Oberhausen? Of hetzelfde systeem als Amsterdam, reserveren en dan maar afwachten of en wanneer je hem kan afhalen?
https://reserve.apple.com/DE/de_DE/reserve/iPhone
Ook maar weer eens aangemeld voor een zwarte 16GB....
Toch bizar dat je aan een loterij moet meedoen om een telefoon te mogen kopen...
Toch bizar dat je aan een loterij moet meedoen om een telefoon te mogen kopen...
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Verwijderd
Je moet helemaal niks! Je kan hem ook gewoon bestellen en even een paar weekjes wachten. Beetje geduld, mensen!M@cer schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:31:
Ook maar weer eens aangemeld voor een zwarte 16GB....
Reserveren had geen zin, maar bij een moderne pandjeszaak kwam er dezelfde dag eentje sealed binnen!
Het is een witte maar ik ben er erg blij mee!
Het is een witte maar ik ben er erg blij mee!
Apple Store heeft alles op voorraad behalve 16 gb wit. Deze voorraad is alleen voor reserveringen en verkoop met abonnementBertP schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:27:
Heb trouwens mijn iPhone opgehaald daar 32 gb zwart c3 week 38. Geen krasje of deukje te zien
[ Voor 9% gewijzigd door Captain Planet op 12-10-2012 14:20 ]
You and I have memories longer than the road ahead
Verwijderd
bron van actuele voorraad? want wie weet komen vandaag weer 16 gb witte binnen, vorige week ieder geval wel.fener33 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:18:
[...]
Apple Store heeft alles op voorraad behalve 16 gb wit. Deze voorraad is alleen voor reserveringen en verkoop met abonnement
Heb trouwens mijn iPhone opgehaald daar 32 gb zwart c3 week 38. Geen krasje of deukje te zien
TheAshcat schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:15:
Reserveren had geen zin, maar bij een moderne pandjeszaak kwam er dezelfde dag eentje sealed binnen!
Verwijderd
Dit klinkt veelbelovend. Als ze mij nou gewoon eens een mail sturen dat ik m'n 32GB zwart op mag halen ..fener33 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:18:
[...]
Apple Store heeft alles op voorraad behalve 16 gb wit. Deze voorraad is alleen voor reserveringen en verkoop met abonnement

Ik hoorde net dat je bij overstappen van Hi naar VF met nummerbehoud dus het toestel niet meteen kan meenemen (in de apple store amsterdam) i.v.m. goedkeuren nummerbehoud. Bummer!
[ Voor 9% gewijzigd door BertP op 12-10-2012 15:18 ]
Dat klopt, is altijd als je met nummerbehoud naar Vodafone gaat. Is overigens bij alle winkels zo.BertP schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:17:
Ik hoorde net dat je bij overstappen van Hi naar VF met nummerbehoud dus het toestel niet meteen kan meenemen (in de apple store amsterdam) i.v.m. goedkeuren nummerbehoud. Bummer!
Ook bij VF winkels zelf?TMC schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:36:
[...]
Dat klopt, is altijd als je met nummerbehoud naar Vodafone gaat. Is overigens bij alle winkels zo.
Zijn er nog meer klanten die bij Dixons besteld hebben (3 jaar garantie)
Ik heb daar onder andere ook besteld inderdaad, heb je al wat gehoord dan ?Security schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:31:
Zijn er nog meer klanten die bij Dixons besteld hebben (3 jaar garantie)
Neen helaas niet...Brabso schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:41:
[...]
Ik heb daar onder andere ook besteld inderdaad, heb je al wat gehoord dan ?
Ik heb er ook besteld maar nog niets gehoord, ik wacht geduldig af.Brabso schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:41:
[...]
Ik heb daar onder andere ook besteld inderdaad, heb je al wat gehoord dan ?
XboxLive: Dave 130R
"Je artikelen zijn gereserveerd."
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
2 x 16GB zwart. Eentje voor mij zelf, eentje voor broeders.
[ Voor 5% gewijzigd door Zware Unit op 12-10-2012 20:55 ]
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Ongelofelijk, twee keer gewoon. Hier voor de 4000e keer op rij met 5 verschillende namen en email adressen helemaal niks. Bagger.
hier ook, al dik 2 weken lang aan het doen. helemaal niksTMC schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:57:
Ongelofelijk, twee keer gewoon. Hier voor de 4000e keer op rij met 5 verschillende namen en email adressen helemaal niks. Bagger.
Same story over here...TMC schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:57:
Hier eindelijk reservering binnen!
1x 32 GB zwart, om 09:01 uur besteld.
Congrats, hoe laat kwam de mail binnen? En hoe vaak heb je gereserveerd vandaag?_Jeroen schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:59:
Hier eindelijk reservering binnen!
Mail kwam om 20:49 binnen.pposthoorn schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 21:00:
[...]
Congrats, hoe laat kwam de mail binnen? En hoe vaak heb je gereserveerd vandaag?
Vandaag 1x gereserveerd. Andere dagen meerdere keren.
Indeed
Ik hou ermee op denk ik met reserveren, na 2 weken iedere dag reserveren vind ik het welletjes
Kijken of je je in kan houden tot de 23e?alwaysleft schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 21:06:
Ik hou ermee op denk ik met reserveren, na 2 weken iedere dag reserveren vind ik het welletjes
Tjah wat een verrassing! Weer niets natuurlijk
. Ook geen mail uit Duitsland. Wordt die witte überhaupt wel geleverd haha. Morgen weer proberen
. Vraag me trouwens af of je er eentje kan meenemen als je morgen voor de deur staat. Zouden ze nog voorraad achter houden voor mensen die spontaan binnen lopen?
Hahaha... had er ook nog twee besteld op naam van mijn vriendin en rara... DEZE LIGGEN OOK KLAAR
Vaders helemaal blij aangezien hij dan ook zijn telefoon kan vervangen.
Reservering 1 gedaan om 9:01 voor 2 x 16GB zwart ==> liggen klaar.
Reservering 2 gedaan om 9:03 voor 2 x 16GB zwart ==> liggen klaar.
Zelfde IP. Wel andere gegevens. Beide Apple account. Sinds dag 1 bijna dagelijks ingeschreven.
Zelfde IP. Wel andere gegevens. Beide Apple account. Sinds dag 1 bijna dagelijks ingeschreven.
Dus je hebt er één over...?Zware Unit schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 21:08:
Hahaha... had er ook nog twee besteld op naam van mijn vriendin en rara... DEZE LIGGEN OOK KLAAR

Wil er iemand dan nog een iPhone hebben
Sowieso meenemen die hap, denk dat je binnen 2min 10 liefhebbers hebt die hem van je over willen nemen. (ik ga zelf voor 32GB)Zware Unit schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 21:13:
[...]
Wil er iemand dan nog een iPhone hebbenGrote kans dat mijn vader er eentje voor zijn vrouw koopt. Zo niet, dan neem ik hem wel mee voor een Tweaker.
Ik houd me aanbevolen, desnoods kom ik ook naar A'dam.Zware Unit schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 21:13:
[...]
Wil er iemand dan nog een iPhone hebbenGrote kans dat mijn vader er eentje voor zijn vrouw koopt. Zo niet, dan neem ik hem wel mee voor een Tweaker.
Hier ook wederom niets. HTC One X+ here I come
Zucht: met 4 verschillende adressen op verschillende tijdstippen: 0,0.
Verwijderd
Ook vandaag heb ik het weer om 9 uur met 4 verschillende e-mailadressen geprobeerd, 16GB zwart. Ik probeer al 2 weken en steeds lukt het niet. Ik ben zelfs op de launch dag om 7 uur 's ochtends ernaartoe gegaan, maar toen hadden ze al niets meer.:( Als jij er ééntje zou overhebben, houd ik me ook zéér aanbevolen. Ik kan desnoods ook 's middags meegaan naar de store.:):)Zware Unit schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 21:08:
Ik heb nog een gewone One X voor je in de aanbieding
XboxLive: Dave 130R
Even een vraagje, heeft iemand hier met reserveren al ooit een e-mail mogen krijgen omtrent de witte iPhone 5? Ik zie hier alleen maar mensen die zwarte telefoons mogen ophalen.
Vorige week een aantal, deze week weinig tot geen. Tenminste, voor zover ik mij kan herinneren.
Uhm.. Ik was om 07:30 in A'dam (eerste trein vanuit Nijmegen) en heb nog gewoon een iPhone kunnen bemachtigen op Launch Day...Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:19:
[...]
Ik ben zelfs op de launch dag om 7 uur 's ochtends ernaartoe gegaan, maar toen hadden ze al niets meer.
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
bron medewerker apple store adam, toen ik mijn reservering ophaaldeVerwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:24:
[...]
bron van actuele voorraad? want wie weet komen vandaag weer 16 gb witte binnen, vorige week ieder geval wel.
You and I have memories longer than the road ahead
Ik heb ook eindelijk me uitnodiging gehad. Gewoon doorzetten, je kan er morgen zo maar 1tje hebben.
Sig
16GB zwart?treative schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 01:32:
Ik heb ook eindelijk me uitnodiging gehad. Gewoon doorzetten, je kan er morgen zo maar 1tje hebben.
Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.
Ja, 16 Zwart. Ik ga hem nu ophalen.
[ Voor 94% gewijzigd door treative op 13-10-2012 09:49 ]
Sig
Aan de reacties te zien zijn er veel mensen die geluk hebben met een 16GB zwart. Helaas zit ik er nog niet bij. Twijfel ook sterk of het nou wel verstandig is om meerdere reserveringen op één dag te doen. Ik gebruik een ander emailadres/telefoonnummer, maar wel dezelfde naam.
Is er iemand die ditzelfde heeft gedaan en is ingeloot?
PSN: Rich_E1988
Vraag ik me ook afRichi E. schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 10:05:
Aan de reacties te zien zijn er veel mensen die geluk hebben met een 16GB zwart. Helaas zit ik er nog niet bij. Twijfel ook sterk of het nou wel verstandig is om meerdere reserveringen op één dag te doen. Ik gebruik een ander emailadres/telefoonnummer, maar wel dezelfde naam.
Ik vind het ook mega frustrerend dat er zoveel mensen zijn die 2 16gb zwart mogen ophalen terwijl ik 1 16gb zwart reserveer en er niet doorkom 
Maar goed, dat is natuurlijk de loting. Waarschijnlijk kijken ze niet eens naar "1 stuk" of "2 stuks".
Maar goed, dat is natuurlijk de loting. Waarschijnlijk kijken ze niet eens naar "1 stuk" of "2 stuks".
Doe je meerdere malen reserveren? En hoe laat?MrsRossi schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 10:10:
Ik vind het ook mega frustrerend dat er zoveel mensen zijn die 2 16gb zwart mogen ophalen terwijl ik 1 16gb zwart reserveer en er niet doorkom
Eerst deed ik maar 1x, altijd om 9:00.
Maar afgelopen dagen heb ik met 4 emailadressen (3 verschillende telefoonnummers + 3 verschillende namen) verspreid over de dag. Dus bv. 9:03, 9:43, 12:23, 14:10
(ik noem maar wat haha)
Maar afgelopen dagen heb ik met 4 emailadressen (3 verschillende telefoonnummers + 3 verschillende namen) verspreid over de dag. Dus bv. 9:03, 9:43, 12:23, 14:10
Verwijderd
Gisteren ook een zwarte simlockvrije iPhone 5 16GB mogen ophalen in Amsterdam
Maandag en dinsdag een keer gereserveerd in de middag en donderdag meteen om 9 uur en om 20:49 de mail dat de reservering gelukt was.
Ik moest me echter wel legitimeren, dus zomaar een iPhone op halen op iemand anders zijn reservering kan problemen opleveren.
Ook erg mooi dat je bij de apple store meteen een gratis nano-sim meekrijgt.
Ik blijf het wel heel vreemd vinden dat de online bestelling die ik 28 september om 4 uur heb gedaan nog steeds niet verzendklaar is, terwijl de stores toch regelmatig van nieuwe leveringen worden voorzien.
Maandag en dinsdag een keer gereserveerd in de middag en donderdag meteen om 9 uur en om 20:49 de mail dat de reservering gelukt was.
Ik moest me echter wel legitimeren, dus zomaar een iPhone op halen op iemand anders zijn reservering kan problemen opleveren.
Ook erg mooi dat je bij de apple store meteen een gratis nano-sim meekrijgt.
Ik blijf het wel heel vreemd vinden dat de online bestelling die ik 28 september om 4 uur heb gedaan nog steeds niet verzendklaar is, terwijl de stores toch regelmatig van nieuwe leveringen worden voorzien.
Ik ben gewoon om 3 uur ofzo eens vanuit m'n werk daarheen gelopen en heb er ook twee meegenomenRobbieB schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:50:
[...]
Uhm.. Ik was om 07:30 in A'dam (eerste trein vanuit Nijmegen) en heb nog gewoon een iPhone kunnen bemachtigen op Launch Day...
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Gisteren een iPhone 5 32GB opgehaald, was daar om 19:30, en ze zeiden dat ze nog een ruime voorraad hadden.
Die gozer moest wel eerst een paar minuten aandachtig naar het e-mailtje staren voordat hij echt wat ging doen(parkeermeter loopt jongens...)
Uiteindelijk bij de betaling er achter gekomen dat ik me creditcard pincode niet wist, snel naar huis gereden en weer terug(2 uur). Om 21:30 was ik er weer en hadden ze nog steeds een voorraad aan iPhones. Al die installatie troep en care afgeslagen en direct naar huis gegaan.
Ik heb me helemaal niet moeten legitimeren, alleen het mailtje laten zien welkje je heel gemakkelijk aan kan passen naar je eigen gegevens, ze bekijken niet eens of je in het systeem staat.
Anyway, ik ben blij met me iPhone. Langer wachten is trouwens geen ramp, veel applicaties ondersteunen de nieuwe resolutie niet eens(Whatsapp, Buienradar, NU, Tweakers, Spotify). Het zal wel even duren voordat dit gaat veranderen.
Succes iedereen.
Die gozer moest wel eerst een paar minuten aandachtig naar het e-mailtje staren voordat hij echt wat ging doen(parkeermeter loopt jongens...)
Uiteindelijk bij de betaling er achter gekomen dat ik me creditcard pincode niet wist, snel naar huis gereden en weer terug(2 uur). Om 21:30 was ik er weer en hadden ze nog steeds een voorraad aan iPhones. Al die installatie troep en care afgeslagen en direct naar huis gegaan.
Ik heb me helemaal niet moeten legitimeren, alleen het mailtje laten zien welkje je heel gemakkelijk aan kan passen naar je eigen gegevens, ze bekijken niet eens of je in het systeem staat.
Anyway, ik ben blij met me iPhone. Langer wachten is trouwens geen ramp, veel applicaties ondersteunen de nieuwe resolutie niet eens(Whatsapp, Buienradar, NU, Tweakers, Spotify). Het zal wel even duren voordat dit gaat veranderen.
Succes iedereen.
Ik heb gisteren wel 10x gereserveerd (allemaal andere naam, ander e-mailadres, ander IP-adres), niks... Voor de 20e keer op rij
.
Verwijderd
Klopt, met ABONNEMENT. Ik wilde een simlockvrije...RobbieB schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:50:
[...]
Uhm.. Ik was om 07:30 in A'dam (eerste trein vanuit Nijmegen) en heb nog gewoon een iPhone kunnen bemachtigen op Launch Day...
Heb zojuist mijn nieuwe iPhone 5 16GB zwart opgehaald. Eerste was beschadigd, dus heb hem niet geaccepteerd en een andere gekregen. Mijn broertje heeft ook zijn iPhone 5 opgehaald. Voor hem is het zijn eerste iPhone, dus erg nieuw nog allemaal. Hij is netjes geholpen met het overzetten van zijn contacten in de BB naar de iPhone.
Maar er is goed nieuws:
Ik heb een reservering van 2 x 16GB zwart over die ik niet ga gebruiken. Kan vanavond worden afgehaald in de Apple Store te Amsterdam. Er is vast wel vraag naar.
Maar er is goed nieuws:
Ik heb een reservering van 2 x 16GB zwart over die ik niet ga gebruiken. Kan vanavond worden afgehaald in de Apple Store te Amsterdam. Er is vast wel vraag naar.
Die wil ik wel!Zware Unit schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:40:
Heb zojuist mijn nieuwe iPhone 5 16GB zwart opgehaald. Eerste was beschadigd, dus heb hem niet geaccepteerd en een andere gekregen. Mijn broertje heeft ook zijn iPhone 5 opgehaald. Voor hem is het zijn eerste iPhone, dus erg nieuw nog allemaal. Hij is netjes geholpen met het overzetten van zijn contacten in de BB naar de iPhone.
Maar er is goed nieuws:
Verwijderd
Die wil ook ook heel graag!Zware Unit schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:40:
Maar er is goed nieuws:
Ik heb ook zeker interesse!Zware Unit schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:40:
Maar er is goed nieuws:
Ik maak hier graag gebruik van. Ik was gisteren ook de eerste die dit vroeg... Dus ik zou het erg op prijs stellen.Zware Unit schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:40:
Maar er is goed nieuws:
Lol, 4 in 5 minuten
[ Voor 5% gewijzigd door MrsRossi op 13-10-2012 13:45 ]
MarcoC en TMC mogen de reservering delen. Even contact via DM.
Verwijderd
Dat meen je niet! Echt jammer, vandaag had ik namelijk alle tijd!Zware Unit schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:47:
MarcoC en TMC mogen de reservering delen. Even contact via DM.
Iemand e toevallig ng een 64gb over heef zwart?
Check je DMVerwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:50:
[...]
Dat meen je niet! Echt jammer, vandaag had ik namelijk alle tijd!
Wacht nog steeds tot ik een 16gb of 32gb wit mag halen
Mocht 't niets worden met 1 van de 2 geluksvogels, dan kom ik graag naar Amsterdam vanavond!Zware Unit schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:40:
Maar er is goed nieuws:
Ik oook.
Wil beiden gelijk opkopen..
Bereid om iets extra te geven zelf
Wil beiden gelijk opkopen..
Bereid om iets extra te geven zelf
Is iemand wel eens ingeloot op dezelfde emailadres? Ik heb nu 1 witte gehad, maar wacht nog steeds op een zwarte.
Eindelijk! Ik heb mijn iPhone 5 32GB Zwart. Hij (ik vind 't een 'hij') heeft z'n plastic plakkers nog erom en zit aan de lader, maar ik wilde mijn vreugde hier toch alvast delen.
Mijn geduld was op en heb via marktplaats geprobeerd er eentje te bemachtigen. Deze vriendelijke 'K' had vanmorgen om 9.45 zijn zojuist gekocht 32GB Zwart op marktplaats gezet omdat hij wel door het reserveringssysteem (aka Apple's Loterij Show) kwam. Enkel werd zijn wens met de 32GB Wit niet ingevuld.
Hij is vanmorgen de iPhone gaan kopen in Amsterdam en hem te koop gezet voor 950,-. Ik heb geprobeerd om er 900 van te maken, maar omdat hij in 1 uur maar liefst 150 aanbiedingen kreeg (en ik de eerste was die knakte om toch 950 neer te leggen, mocht ik 'm in Arnhem gaan kopen.
Jaaah 950 is veelste veel, maar ik ben wel mega happy.
De KPN winkel en Saturn in Venlo hebben geen enkele iPhone 5, lightning kabel of lightning converter meer op voorraad. Zij verwachten pas over 6 weken nieuwe voorraad. De Ivizi (premium reseller) heeft nog helemaal niets en ook niet gehad.
De marketing stuntmachine van Apple werkt goed! Iedereen wil, iedereen krijgt, maar pas als Apple een volgend stokpaardje heeft. Laat die iPad Mini maar komen, dan kan iedereen tenminste een iPhone 5 krijgen...eeh kopen bedoel ik
Mijn geduld was op en heb via marktplaats geprobeerd er eentje te bemachtigen. Deze vriendelijke 'K' had vanmorgen om 9.45 zijn zojuist gekocht 32GB Zwart op marktplaats gezet omdat hij wel door het reserveringssysteem (aka Apple's Loterij Show) kwam. Enkel werd zijn wens met de 32GB Wit niet ingevuld.
Hij is vanmorgen de iPhone gaan kopen in Amsterdam en hem te koop gezet voor 950,-. Ik heb geprobeerd om er 900 van te maken, maar omdat hij in 1 uur maar liefst 150 aanbiedingen kreeg (en ik de eerste was die knakte om toch 950 neer te leggen, mocht ik 'm in Arnhem gaan kopen.
De KPN winkel en Saturn in Venlo hebben geen enkele iPhone 5, lightning kabel of lightning converter meer op voorraad. Zij verwachten pas over 6 weken nieuwe voorraad. De Ivizi (premium reseller) heeft nog helemaal niets en ook niet gehad.
De marketing stuntmachine van Apple werkt goed! Iedereen wil, iedereen krijgt, maar pas als Apple een volgend stokpaardje heeft. Laat die iPad Mini maar komen, dan kan iedereen tenminste een iPhone 5 krijgen...eeh kopen bedoel ik
It's a beautiful day!
Dus je betaald 150 euro meer omdat je hem niet gelijk hebtajpohv schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 17:34:
Eindelijk! Ik heb mijn iPhone 5 32GB Zwart. Hij (ik vind 't een 'hij') heeft z'n plastic plakkers nog erom en zit aan de lader, maar ik wilde mijn vreugde hier toch alvast delen.

Damn! Zijn er mensen die 180€ premium willen betalen om hem een paar weken eerder te krijgen??alwaysleft schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 17:45:
[...]
Dus je betaald 150 euro meer omdat je hem niet gelijk hebtje hebt mensen
Dat is snel pecunia pakken als je er een hebt.
770 is al veel, maar 950!
American Express vraagbaak
Op 21 september was dat een redelijke prijs.
Dank u! Dank u!Stinger_Ventura schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:04:
[...]
Damn! Zijn er mensen die 180€ premium willen betalen om hem een paar weken eerder te krijgen??
Dat is snel pecunia pakken als je er een hebt.
770 is al veel, maar 950!
Zoals ik al schreef...ik ben erg. Maar ja daarvoor ben je freak.
It's a beautiful day!
Geen flame naar jou toe hoor, respect dat je dit er voor over hebt.ajpohv schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:18:
[...]
Dank u! Dank u!
Zoals ik al schreef...ik ben erg. Maar ja daarvoor ben je freak.
Ik was me niet bewust dat mensen bereidt zijn dit er voor te betalen.
Al weken probeer ik ingeloot te raken bij de Apple store voor een zwarte 32g I5.
Maar als ik snel 150-180 euro kan krijgen, door hem aan iemand anders te leveren, dan is dat best interessant.
American Express vraagbaak
Moet eerlijk bekennen dat ik mijn iphone 5 ook door heb verkocht met 110 euro winst. Heb ook direct een besteld bij Apple.com en voor 110 euro wil ik nog wel 2 weekjes wachten
.
Zojuist mijn iPhone opgehaald in Amsterdam
.
Er wordt wel van alle kanten geluld over "handelaren" maar even serieus, volgens mij zou iedereen het wel leuk vinden om even ruim 100 euro "bij te verdienen". Ik als studentje wel in ieder geval en heb er ook serieus over nagedacht, maar ik kom zelf al niet eens door de Loterij Show heen, dus helaas
dat is de reden dat ik op 2 stuks blijf reserveren, 1 zeker doorverkopen en de andere misschien houden, afhankelijk van wanneer ik er eindelijk doorheen kom. Anders 2 doorverkopen en de andere via de online store binnen krijgen.
en weer geen mail vanavond vanuit amsterdam.....
[ Voor 20% gewijzigd door alwaysleft op 13-10-2012 20:47 ]
Het is een wonder. Heb een mailtje. 9:00 1x gereserveerd 32 zwart. Iemand die morgen vanuit Rotterdam naar Amsterdam gaat? Misschien kunnen we carpoolen
Zo ja, DM even.
Duidelijk trouwens dat de volgende modellen heel moeilijk leverbaar zijn in Amsterdam:
16 GB wit
64 Gb zwart
en 64 GB wit...afgaande op de reserveringen mailtjes
16 GB wit
64 Gb zwart
en 64 GB wit...afgaande op de reserveringen mailtjes
Graag gedaan. Tweakers helpen tweakers.
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid
Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid
Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.