Jaloers.MaxPoweR schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:57:
Ook ik heb gisteren na 21:00 uur bericht gehad dat ik vandaag mijn iPhone 5 32GB zwart kan ophalen.

Jaloers.MaxPoweR schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:57:
Ook ik heb gisteren na 21:00 uur bericht gehad dat ik vandaag mijn iPhone 5 32GB zwart kan ophalen.
me too, welk model?TMC schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:43:
Ik probeer het al ondertussen twee weken elke dag op meerdere namen en e-mail adressen, maar geen succes. Pffff.
Verwijderd
Verwijderd
Zelfde ip-adres?TMC schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:43:
Ik probeer het al ondertussen twee weken elke dag op meerdere namen en e-mail adressen, maar geen succes. Pffff.
Verwijderd
Ik heb een e-mail adres gebruikt, en zowaar ben ik door de loting gekomen. De werknemer daar zei dat ik gewoon mazzel had, ik had om +- 09:15 gereserveerd.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:54:
Ik ben afgelopen dinsdag naar de Apple Store Amsterdam geweest en heb met 5 medewerkers gesproken.
Het kwam erop neer dat:
- Het niet uit maakt of je nou om 9:01 of om 16:55 reserveert, aangezien het een loting-systeem is.
- Niemand (heel raar) weet hoeveel er binnen komt en wanneer dat is.
Wel vreemd dat ik nu al sinds de pagina online is gekomen elke dag heb gereserveerd, maar nog geen geluk heb mogen hebben..
Geven jullie één mail adres op? Of gebruiken jullie ook meerdere mail adressen?
Zit al zo lang te wachten op een 32GB Zwart..
Verwijderd
Ja waarschijnlijk heb je dan goed geluk. Ik heb het gisteren met 5 e-mail adressen geprobeerd.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:59:
[...]
Ik heb een e-mail adres gebruikt, en zowaar ben ik door de loting gekomen. De werknemer daar zei dat ik gewoon mazzel had, ik had om +- 09:15 gereserveerd.
Ze kunnen eigenlijk niet op naam filteren. Er kunnen wel 100 Jan Klaassen wonen in Nederland. Je moet gewoon ongelooflijk veel geluk hebben. Wil wel graag weten of er ondertussen al iemand is geweest die met twee mailadressen heeft ingeschreven en een telefoon mocht ophalenVerwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:04:
[...]
..Vraag blijft natuurlijk of zij zien dat er dezelfde naam wordt gebruikt of dat ze ook daadwerkelijk als ieder onafhankelijk worden gezien. Ik denk dat eerste zelf.
Verwijderd
Ik heb gisterochtend 2 keer gereserveerd; op 2 verschillende e-mailadressen en van 2 verschillende IP's maar wel dezelfde naam gehanteerd. Mag er vandaag 1 ophalen (toevallig op de eerst geplaatste reservering zo om en nabij 09:00 uur)maartuhr schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:08:
[...]
Ze kunnen eigenlijk niet op naam filteren. Er kunnen wel 100 Jan Klaassen wonen in Nederland. Je moet gewoon ongelooflijk veel geluk hebben. Wil wel graag weten of er ondertussen al iemand is geweest die met twee mailadressen heeft ingeschreven en een telefoon mocht ophalen
Grab shell dude!
Verwijderd
Verwijderd
Dat is het dus wel, als we de Apple medewerkers mogen geloven.daandb schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:26:
Ik heb nog even het een en ander nagevraagd. Het is geen loting systeem, de eerste die reserveert heeft er een. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat als iemand bv een 32GB om 9:00 besteld en iemand anders om 9:02 een 16GB besteld, dat deze laatste wel langs mag komen simpelweg omdat er geen 32GB's zijn binnen gekomen.
Er waren er vandaag overigens 150 die werden opgehaald. Vorige week kregen ze elke keer maar een stuk of 10 binnen bestemd voor losse verkoop. Mijn telefoon is helaas beschadigd uit de verpakking gekomen, dus moet weer terug
Verwijderd
Mijn Mac loopt op de seconde af gelijkVerwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:53:
Heb je je computertijd al eens vergeleken met
http://wwp.greenwichmeantime.com/
Ik zit toch al op 10 sec verschil.
Misschien eens wat later gaan proberenVerwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:53:
[...]
Dat is het dus wel, als we de Apple medewerkers mogen geloven.
Ze verzekerden mij dat het geen moer uit maakt hoe laat je reserveert.
Ze hebben een bepaald systeem en uit dat systeem worden mensen geselecteerd.
Vandaar ook dat meerdere mensen, waaronder ikzelf, nog steeds niks hebben mogen ophalen.
En ik ben elke dag om 09:00:20 klaar met reserveren.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Verwijderd
Heb vandaag 6x gereserveerd met verschillende IP-adressen, verschillend nummer, verschillend mail-adres en op verschillende tijdstippen.
hoezo een toneelstuk? vraagje...vragen ze nog of je met abo of met los toestel hebt gereserveerd?Lunick schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:57:
Vanmiddag mijn iPhone 5 opgehaald in Amsterdam. Wat een toneelstuk om een telefoon op te halen, dat hoeft voor mij persoonlijk niet.
Er zitten wel 2 kleine plekjes waar de kleur niet zwart is, maar daar ga ik niet op mierenneuken. Het is en blijft een gebruiksvoorwerp.
Eerste indruk is wel uitermate goed!
Als je meerdere reserveringen krijgt straks, hoor ik het graagVerwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:58:
[...]
Heb vandaag 6x gereserveerd met verschillende IP-adressen, verschillend nummer, verschillend mail-adres en op verschillende tijdstippen.
Kijken of dit gaat werken
Verwijderd
Als je een micro-sim hebt, verwisselen ze die dan direct naar een nano-sim?Lunick schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:57:
Vanmiddag mijn iPhone 5 opgehaald in Amsterdam. Wat een toneelstuk om een telefoon op te halen, dat hoeft voor mij persoonlijk niet.
Er zitten wel 2 kleine plekjes waar de kleur niet zwart is, maar daar ga ik niet op mierenneuken. Het is en blijft een gebruiksvoorwerp.
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2012 17:17 ]
Ik heb me nano-sim in me 4s moeten doen omdat ik hem al geactiveerd heb.k1978 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 17:17:
Nano-sim al hele tijd paraat.. Alleen waar die in moet pff nog niet..
Sig
Kan je er gewoon gratis bijkrijgen in de Apple Store (mits voorradig).Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 17:16:
Een nano-sim moet je zelf regelen met je provider (of je pakt de schaar en het schuurpapier erbij).
Verwijderd
Top!TMC schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 17:23:
[...]
Kan je er gewoon gratis bijkrijgen in de Apple Store (mits voorradig).
Past dat? Of heb je een speciale adapter?treative schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 17:21:
[...]
Ik heb me nano-sim in me 4s moeten doen omdat ik hem al geactiveerd heb.
Ik heb me oude microsim omgeknipt naar speciale adapter.Alcides schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 17:43:
[...]
Past dat? Of heb je een speciale adapter?
Sig
Ze schudden 5 keer je hand, gefeliciteerd met je iPhone 5 blabla. Alsof ze een heel verhaaltje hebben ingestudeerd.alwaysleft schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:58:
[...]
hoezo een toneelstuk? vraagje...vragen ze nog of je met abo of met los toestel hebt gereserveerd?
Ze vroegen of ik een nano-sim had, ik zei al lachend dat ik er al eentje geknipt had, waarop hij antwoordde dat het niet echt slim was om zelf te knippen. Ik kreeg geloof ik gratis een nano-sim van t-mobile en ze hebben in de apple store gelijk al mijn contacten overgezet.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:59:
[...]
Als je een micro-sim hebt, verwisselen ze die dan direct naar een nano-sim?
Ik had er maar eentje gereserveed, wat de andere hebben gedaan, geen idee.PcPirate schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 18:11:
Degenen die een email kregen: hebben jullie nou 1 of 2 toestellen gereserveerd? Heb je nou meer kan als je 1 toestel reserveert ipv 2?
Oh ik werd juist prima geholpen! Heb samen met de verkoopster de iPhone uit de verpakking gehaald en geïnspecteerd op beschadigingen. Zij vond de scuff nog eerder dan ik en ik hoefde niet eens om een andere te vragen ("Ja het is toch een telefoon van bijna 700 euro, dan moet ie wel gewoon goed zijn"). De 2e was optisch perfect.Lunick schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:57:
Grab shell dude!
You and I have memories longer than the road ahead
Hier nog niksfener33 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 20:49:
Komen er al mailtjes binnen?
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Captain Planet op 11-10-2012 21:02 ]
Vooralsnog maar 1 persoon, magere oogst.fener33 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 20:59:
Op iPhoneclub komen de reserveringsmails weer binnen. Kom op Apple
Verwijderd
eentje pasfener33 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 20:59:
Op iPhoneclub komen de reserveringsmails weer binnen. Kom op Apple
Verwijderd
hoe laat kreeg je mail?salgera schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 21:02:
Yesss! een zwarte 32 Gb gereserveerd, morgen ophalen.
Vanochtend iets na negen uur besteld, 3 verschillende e-mailadressen.
Verwijderd
Allemaal op hetzelfde netwerk? En achter elkaar, maar alleen andere emailadressen, geen andere telefoonnummers? En zelfde naam?salgera schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 21:02:
Verwijderd
top dat je met je gecheat hebt gewonnen in de loterij der loterijensalgera schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 21:02:
zelfde netwerk (zelfde laptop), achter elkaar, twee verschillende 06-nummers (prive en werk) en zelfde naam.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 21:05:
[...]
Allemaal op hetzelfde netwerk? En achter elkaar, maar alleen andere emailadressen, geen andere telefoonnummers? En zelfde naam?
Verwijderd
hoe laat?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2012 21:12 ]
Verwijderd
Verwijderd
welk model?Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 21:14:
Ook een mail gehad. Was vandaag een minuutje te laat, 9:01Nu m'n 4S als een malle verkopen.
Verwijderd
idd, ben al 2 weken bezigMoumentai schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 21:16:
En weeeeer geen mail. Als het zo door blijft gaan dan is de online store nog sneller dan dit. Wat een drama zeg
.
Verwijderd
Hoe heb jij gereserveerd? Hoe laat en hoeveel? Welke gegevens? Zou het graag willen weten
Verwijderd
gefeliciteerdfris0NL schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 21:18:
Yes! Ik heb ook een mail binnen. 16 GB Zwart. Dit is de achtste opeenvolgende dag dat ik reserveer om stipt 9 uur. De aanhouder wint! Ik heb het mailtje rond 9 uur binnen gekregen. Ik heb met 1 email adres vanaf 1 ip met 1 naam gereserveerd.(kan ook niet anders natuurlijk)
Yup ik ook zoiets. Al krijg ik wel de indruk dat de witte 16gb heel beperkt binnen komt. Zie meer posts met mensen die een zwarte mee naar huis mogen nemen. Maar dan nog, wordt ik er wel een beetje beu van dit systeem
[ Voor 4% gewijzigd door Captain Planet op 11-10-2012 21:26 ]
Verwijderd
ik wil ook de witteMoumentai schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 21:20:
[...]
Yup ik ook zoiets. Al krijg ik wel de indruk dat de witte 16gb heel beperkt binnen komt. Zie meer posts met mensen die een zwarte mee naar huis mogen nemen. Maar dan nog, wordt ik er wel een beetje beu van dit systeem.
Hartelijk dank! Ik voel me als een klein kind dat net zijn kerstcadeau heeft open gemaakt!
Hoe bedoel je met Apple ID?Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 21:22:
[...]
16GB zwart, met Apple ID (dagen hiervoor met een ander mailadres gedaan)
Emailadres waarmee hij zijn aankopen doet in itunes etc. Maakt verder niet uit. Doe nu ook 2 weken mee om 9:00 met emailadres van de apple-id. Ook niks.
Verwijderd
welk model?? ook wit?Gosat schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 21:26:
[...]
Emailadres waarmee hij zijn aankopen doet in itunes etc. Maakt verder niet uit. Doe nu ook 2 weken mee om 9:00 met emailadres van de apple-id. Ook niks.
Nee, zwart 16gb. Ik had juist het idee dat wit wel voorradig was vorige week, nu lijkt het de zwarte. Maar het maakt blijkbaar niet veel uit. Weinig voorraad blijft weinig voorraad.
[ Voor 32% gewijzigd door Gosat op 11-10-2012 21:30 ]
Ja dat snap ik, maar dacht dat hij bedoelde dat hij was ingelogd met zijn Apple ID op de site ofzo.Gosat schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 21:26:
[...]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
Ik heb die van de week ook gehad, maar dan als SMS. Toch wel weer apart.S913 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 21:41:
Geen mailtje, wel om 20:04 een verdachte WhatsApp uit Duitsland (+49 nummer) dat ik een iPhone 5 ter waarde van €699 gewonnen heb ... Alleen even op het linkje klikken
[ Voor 10% gewijzigd door Donde op 11-10-2012 21:43 ]
Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.
Welke kleur en versie?mastamasta schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 21:54:
Grappig dit. Iedere dag om precies 900 uur gereserveerd en steeds was het niets. Nu 1658 uur gereserveerd (had het al een soort van opgegeven) en kan hem gewoon ophalen morgen. Pure loting dus.
Met abonnement is de kans veel groter idd.J3roen schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 21:55:
Of ik heb veel geluk, of ze kijken misschien naar andere factoren. Ik heb iig, vanmiddag rond 15:00 gereserveerd en kan hem morgen halen (32GB, zwart).
Ik wist niet dat je kunt verlengen in de store zelf met je provider. Ik annuleer nu mijn VF bestelling en haal hem in de store.
Nog meer gelukkigen?
ja, zou je willen meedoen? je hoeft alleen maar mail uit te printen en naam te zeggen, niet te legitimerenBtM909 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 21:35:
Is het nou zo dat je nog wat moet doen als je er een krijgt toegewezen? Bijv. legitimeren?
Ik wil anders best ook inschrijven en mocht ik eruit worden gepikt de reservering naar iemand doorschuiven die ook nog graag een iPhone wilt
[ Voor 9% gewijzigd door alwaysleft op 11-10-2012 22:14 ]
[ Voor 1% gewijzigd door Remz op 11-10-2012 23:08 . Reden: simlockvrij toegevoegd ]
even positief zijn, iedere apple winkel die ik ken krijgt altijd vrijdag een grote levering. Vorige week gingen er op vrijdagavond ook veel mailtjes de deur uit, dus wie weet morgenstfnz schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 23:28:
Voor zover ik zie geen enkele witte vandaag dus. Zal wel volgende week worden, een eventuele nieuwe levering?
Het is wel een loting. Zie erder in topic bij mensen die later op de dag hebben gereserveerd ook een telefoon kunnen ophalen. Ik was al om 09:00:20 klaar. Ook een 32GB zwart. Zoals iemand al aanhaalde in dit topic lijkt het op tijd te gaan omdat de meesten hier klokslag 9 reserveren.Remz schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 23:05:
Vanochtend een 32gb(simlockvrij) zwart gereserveerd rond 9:00:30, vanavond mail gehad(20:49).
Morgen ophalen! Dan kan de bestelling bij Apple Online Store er uit.
Veel succes voor de rest van de mensen die vol spanning zitten te wachten.
Enkele info die ik heb gebruikt:
3 dagen gereserveerd(willekeurige dagen)
2 van de 3 dagen rond 10:00 en 12:00 gereserveerd.
3e dag(vandaag) om precies 9:00 gereserveerd
Altijd Apple ID gebruikt, geen gebruik gemaakt van verschillende IP's.
Altijd iPhone 5 32GB(simlockvrij) als keuze.
Hopelijk hebben sommige mensen hier wat aan, het lijkt dus niet om een loting te gaan in mijn ogen.
En voor de mensen die zich afvragen, wanneer zou ik hem kunnen halen als ik gereserveerd heb?
Tussen 9:00 en 21:00, je kan per uur kiezen.
Apple winkels (resellers)? Ik volg dit topic zo nu en dan, maar ik lees alleen over leveringen aan de Apple Store in A'dam centrum...alwaysleft schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 23:36:
[...]
even positief zijn, iedere apple winkel die ik ken krijgt altijd vrijdag een grote levering. Vorige week gingen er op vrijdagavond ook veel mailtjes de deur uit, dus wie weet morgen
Verwijderd
Apple Resellers hebben nog geen voorraad binnen gehad. Lijkt me ook dat ze niet meteen de iPhone los gaan verkopen.mrwolf schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 08:03:
[...]
Apple winkels (resellers)? Ik volg dit topic zo nu en dan, maar ik lees alleen over leveringen aan de Apple Store in A'dam centrum...
Hier ook een 16gb wit gereserveerd voor de zoveelste keerVerwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:03:
[...]
Apple Resellers hebben nog geen voorraad binnen gehad. Lijkt me ook dat ze niet meteen de iPhone los gaan verkopen.
Btw voor de zoveelste keer gereserveerd maar weer..
32 GB Zwart.
Dat het vandaag maar mag lukken enzo..
[ Voor 31% gewijzigd door Recon24 op 12-10-2012 09:09 ]
Verwijderd
Ligt eraan waar je voor kiest bij de reservering. Bekijk die pagina gewoon en probeer het uit. Het is geen hogere wiskunde.Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:55:
Even voor de duidelijkheid, Als je reserveert en je kunt hem ophalen dan is dat voor een losse telefoon toch.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq