apple mag zich schamen over de voorlichting, lijken wel stelletje kleutersBob Marley schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 09:11:
apple store net gesproken....
ze wisten vn niks van de website...
ze zijn nu hard bezig dit op te lossen....
hou het komende uren in de gaten...
maaar 2 medewerkers waren zeker van hun zaak dat er vandaag geen iPhone 5 op voorraad was voor de losse verkoop
(lijkt me dan logisch waarom de reservering website het niet doet, als je niet hebt wat wil je dan reserveren?)
ik heb nu meeting dus het bewijs van gesprek komt later...
Ook op de DE en GB variant van de reserveringspagina staat dat reserveren momenteel niet mogelijk is.Bob Marley schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 09:11:
apple store net gesproken....
ze wisten vn niks van de website...
ze zijn nu hard bezig dit op te lossen....
hou het komende uren in de gaten...
maaar 2 medewerkers waren zeker van hun zaak dat er vandaag geen iPhone 5 op voorraad was voor de losse verkoop
(lijkt me dan logisch waarom de reservering website het niet doet, als je niet hebt wat wil je dan reserveren?)
ik heb nu meeting dus het bewijs van gesprek komt later...
Grab shell dude!
Want als jij hem eerder via de store zou kunnen krijgen dan kan je de bestelling nog cancelen?Janusz schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 09:13:
Het lijkt me onderhand toch wel duidelijk dat Apple medewerkers helemaal niets weten. Volgens mij heeft het dan ook geen enkele zin hen te bellen en vervolgens waarde aan die informatie te hechten. Ik zet een punt achter de missie om eerder de iPhone te krijgen dan Apple hem verstuurd. Ik ga rustig wachten en krijg hem over 2 weken wel!
Je hebt toch al betaald?
Verwijderd
Als je met Creditcard betaald wordt het afgeschreven zodra hij verstuurd wordt. Met bankoverschrijving moet je wel vooraf betalen.KappeNou schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 10:18:
[...]
Want als jij hem eerder via de store zou kunnen krijgen dan kan je de bestelling nog cancelen?
Je hebt toch al betaald?
De bestelling kan ten alle tijde worden geannuleerd...KappeNou schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 10:18:
[...]
Want als jij hem eerder via de store zou kunnen krijgen dan kan je de bestelling nog cancelen?
Je hebt toch al betaald?
en je krijgt je geld gewoonn terug....
bij CC word hij gewoon bijgeschreven en bij Overboeking maakt Worlday het weer terug naar je over....
houd rekening met 5 werkdagen voordat je geld terug hebt
Is de bestelling inmiddels als onderweg. Dan wacht je totdat je hem ontvangen hebt...
daarnaa kun je binnen 14dgn de product retour sturen in orginele verpakking natuurlijk en je krijgt je geld terug. op dezelfde manier als jij betaalt hebt.
alvorens retour sturen meld dit wel ff aan apple via site of telefonisch en dan word het geregeld..hiervoor heb ik nooit xtra kosten betaald.
het volgende gerucht die ronde maakt is:
Commentaar hier op is:Sterker nog, de voorraad ligt gewoon bij de douane.
Een vriend van mijn vader werkt daar en hij zegt dat de 'opslag' van Apple Europe gewoon vol ligt met iPhones voor de Benelux. Het is alleen wachten op een seintje van het Apple hoofdkantoor.
Ze zijn dus gewoon bewust 'vraag' aan het creeëren.
ook een wijze opmerkingDit verhaal is alleen maar geloofwaardig als "het vrije verkeer van goederen" tussen Ierland en Holland is opgeheven.
De "Grote Magazijnen" van Apple Inc. bevinden in Ierland (Cork) en vanuit Ierland wordt elk EU-land bevoorraadt.
Maar misschien is Holland ondertussen wel uit de EU uitgetreden en liggen de Apple producten nu ergens bij de Hollandse Douane te wachten op een seintje van Apple Operations Europe in Ierland om de dingen te "importeren".
Wat belangrijk is voor Apple en de aandeelhouders zijn de kwartaalcijfers van het kerst kwartaal, maar als de geruchten kloppen, en Apple introduceert volgende week of over 2 weken de iPad Mini, en ze hebben er nu al 10 miljoen besteld, dan zit dat wel goed. Een hype rekken kan ook op andere manieren dan schaarste creëren. De verhalen over slecht leverbare schermen, productiefouten en de staking in de foxxcon fabriek zorgt volgens mij voor meer schade als er maar een beperkt aantal toestellen te krijgen zijn... Als je gewoon naar de Apple Store kon lopen en een nieuwe iPhone kon ophalen, en je leest dan de verhalen over staking, productiefouten en problemen met het scherm dan denk je toch "het zal wel niet zo erg zijn, want er zijn genoeg iPhones te krijgen". Dat is nu dus niet het geval.
Ik maak me eerder zorgen dat ze de productie niet meer helemaal onder controle hebben en dat het geen geplande schaarste is, maar dat ze de productie gewoon niet hoog genoeg krijgen.
[ Voor 37% gewijzigd door Bob Marley op 09-10-2012 11:19 . Reden: xtra info ]
Hmm, ik betwijfel of het daadwerkelijk zo gaat. Vraag creëren lijkt mij voor dit product totaal niet nodig, er is vraag genoeg. Ze kunnen beter zorgen dat voor de grote groep vragers het uitleveren zsm verloopt, dán bouwen ze m.i. een nog betere naam op.Bob Marley schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:16:
[...]
[...]
[...]
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Dat laatste lijkt me het meest voor de hand liggend. Tim Cook is heer en meester de distributie en volgens mij kickt die man eerder op het feit van grote cijfers en snelle verkoop dan op de (pure) kwaliteit. Zowat het tegenovergestelde van de perfectionistische Steve Jobs dus. Die ik in een situatie waarbij fabrieken niet optimaal werken nog wel eens het besluit had zien nemen om de release voor Amerika wat exclusiever te houden (zoals we zagen bij de 3g, 3gs en 4 waarbij er veel minder geschaald werd als bij de huidige iPhone 5).Bob Marley schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:16:
[...]
Commentaar hier op is:
[...]
ook een wijze opmerking![]()
[...]
Met Steve had ik er al een hard hoofd in met die "gecreëerde' schaarste verhalen, maar met Tim Cook nog veel meer. Zeker nu hij zon populistische product als de iPad Mini gaat lanceren welke enkel gericht is op de grote cijfers.
Overigens heb ik niks tegen deze strategie van de grote cijfers; hoe groter het eco systeem van Apple hoe beter het zal gaan werken. Daar gelaten dat ze altijd wel wat tegendruk moeten houden van de concurrenten voor optimale markt werking.
Hier staat wat
recentelijk contact gehad met apple store amsterdam.
waarom de website down is weet niemand. of hij morgen online komt, weet niemand...
het is dus afwachten!!
Spam en werving zijn niet toegestaan. Ook niet voor twitter account.
waarom de website down is weet niemand. of hij morgen online komt, weet niemand...
het is dus afwachten!!
Spam en werving zijn niet toegestaan. Ook niet voor twitter account.
[ Voor 18% gewijzigd door Whieee op 09-10-2012 20:07 ]
Verwijderd
Klopt het dat Apple een verzendbewijs stuurt vanuit China? Een collega van mij heeft vandaag een verzendbevestiging gekregen waar op staat dat zijn Iphone vanuit China is verzonden naar NL. De geplande leverdatum is al over drie dagen in NL! Lijkt me wel heel snel. Al helemaal omdat wij tegelijk een Iphone hebben besteld, verwachte datum bij mij is gewoon tussen 24 en 30 oktober.
Ik zie dat het fabeltje over het zogenaamde vraag creëren weer is begonnen. Het is niet waar, en het slaat ook helemaal nergens op. Denk je nou echt dat aandeelhouders op dit soort fratsen zitten te wachten? Het aandeel kelderde direct al nadat bekend werd dat Apple slechts 5 miljoen stuks in het eerste weekend had verkocht, en dit was puur te wijten aan het feit dat er niet genoeg toestellen waren.
Hij wordt idd rechtsreeks vanuit china verstuurd via UPS, en dat duurt met express verzending een dag of 3.Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 17:44:
Klopt het dat Apple een verzendbewijs stuurt vanuit China? Een collega van mij heeft vandaag een verzendbevestiging gekregen waar op staat dat zijn Iphone vanuit China is verzonden naar NL. De geplande leverdatum is al over drie dagen in NL! Lijkt me wel heel snel. Al helemaal omdat wij tegelijk een Iphone hebben besteld, verwachte datum bij mij is gewoon tussen 24 en 30 oktober.
Wanneer heeft hij hem besteld?
Geweldig die complot theorieën. Het is geen complot het is een bedrijf en een bedrijf zal er alles aan doen om zoveel mogelijk te verkopen.
Verwijderd
Ik ga komende vrijdag langs bij de Apple store, heeft iemand enig idee wanneer ze meestal beginnen met de verkoop van de binnengekomen toestellen. PS: mocht ik er 2 weten te krijgen dan laat ik dat wel even weten
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2012 18:21 . Reden: * ]
Denk dat je zeer weinig tot 0 kans maakt.. Ze hebben meerdere keren aangegeven alleen via reserveringen te werken. Voorlopig.Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 18:12:
Ik ga komende vrijdag langs bij de Apple store, heeft iemand enig idee wanneer ze meestal beginnen met de verkoop van de binnengekomen toestellen. PS: mocht er 2 weten te krijgen dan laat ik dat wel even weten
Dat zou natuurlijk goed nieuws zijn!Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 17:44:
Heb je / heeft je collega daar een screenshot van?
[ Voor 185% gewijzigd door alvani op 09-10-2012 18:40 ]
bad news guys 
Apple Falls On iPhone 5 Supply, Production Issues
Read More At IBD: Apple Stocks Falls On iPhone 5 Supply, Production Issues AAPL - Investors.com
Het artikel heeft nou niet echt mooie bronnen en ik heb er persoonlijk ook nog nooit van gehoord als betrouwbare website voor beleggers. Een artikel op Morningstar zou meer teweeg brengen.
We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman
Wat op zulke sites staat heeft echt 0,0 nieuwswaarde. Die pakken 5 berichten over Apple, verzinnen een verhaaltje over zodat het enig verband heeft met de koersontwikkeling en speculeren er vervolgens op los. Gaat nergens over.
Het is toch duidelijk dat Apple dit perse doet?
Ze maken een product en bieden het in mindere mate aan. Mensen blijven elke dag op zoek naar een iPhone.
Als Apple nu al 4/5 jaar achter elkaar telkens een productie tekort heeft.....dat is toch onmogelijk? Als ze echt keiharde cijfers willen hebben, zouden ze dit heus wel aan kunnen pakken. Met hun winst, vind ik het sowieso vreemd dat ze met Foxconn samenwerken en niet zelfs een fabriek starten in China, India of Verwegistan.
Ze doen dit express, de iPhone is geen superapparaat. De 5 al helemaal niet ten opzichte van het vorige model. Door dit grapje uit te halen wordt het allemaal veel kekker gemaakt dan dat het is.
Ze maken een product en bieden het in mindere mate aan. Mensen blijven elke dag op zoek naar een iPhone.
Als Apple nu al 4/5 jaar achter elkaar telkens een productie tekort heeft.....dat is toch onmogelijk? Als ze echt keiharde cijfers willen hebben, zouden ze dit heus wel aan kunnen pakken. Met hun winst, vind ik het sowieso vreemd dat ze met Foxconn samenwerken en niet zelfs een fabriek starten in China, India of Verwegistan.
Ze doen dit express, de iPhone is geen superapparaat. De 5 al helemaal niet ten opzichte van het vorige model. Door dit grapje uit te halen wordt het allemaal veel kekker gemaakt dan dat het is.
Lees je eerst even wat in over logistiek, bedrijfsvoering en kosten/baten. Dan wordt het beeld wel duidelijker.kx22 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 23:02:
Denk je nou echt dat het meer geld oplevert om een iPhone in een warenhuis op te slaan dan te verkopen? Antwoord: nee.kx22 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 23:02:
Wat een onzin. Waar haal je die wijsheid vandaan?kx22 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 23:02:
Als Apple nu al 4/5 jaar achter elkaar telkens een productie tekort heeft.....dat is toch onmogelijk?
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Misschien heb ik het verkeerd verwoord:
Ze maken een product. Ze weten al sinds de lancering van de 2g dat de vraag enorm is. Hoe komt het dat ze dan nog te weinig produceren?! Met te weinig weten we dat het om miljoenen gaat.
Dus ze slaan het niet op, maar ze maken express een te kleine order om vervolgens de vraag groot te houden.
Ik weet misschien niet veel van logistiek, maar qua marketing is dit subliem. Veel mensen die helemaal geen iPhone willen, besluiten er een te kopen omdat het zo een speciaal goed is (gezien de kleine kans dat je aan eentje komt).
Ze maken een product. Ze weten al sinds de lancering van de 2g dat de vraag enorm is. Hoe komt het dat ze dan nog te weinig produceren?! Met te weinig weten we dat het om miljoenen gaat.
Dus ze slaan het niet op, maar ze maken express een te kleine order om vervolgens de vraag groot te houden.
Ik weet misschien niet veel van logistiek, maar qua marketing is dit subliem. Veel mensen die helemaal geen iPhone willen, besluiten er een te kopen omdat het zo een speciaal goed is (gezien de kleine kans dat je aan eentje komt).
Ze kunnen ze sneller verkopen dan maken. Is dat zo moeilijk te begrijpen? 15 Miljoen stuks in 2 weken weg.kx22 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 23:02:
Sig
Hou toch op met die fabeltjes, Apple is een beursgenoteerd bedrijf en heeft te maken met aandeelhouders, en die zitten echt niet te wachten op een aandeel dat steeds minder wordt, omdat Apple niet aan de vraag kan voldoen, en daardoor niet aan de prognoses van de analisten kon voldoen. Er is bijna geen enkel bedrijf ter wereld dat zoveel producten in zo'n kort tijdsbestek verkoopt, vandaar dat het misschien wat raar lijkt. Het enige bedrijf dat goed aan de vraag kan voldoen is Samsung, maar dat komt meer omdat die echt bijna alles zelf maken, terwijl Apple afhankelijk is van een groot aantal leveranciers.kx22 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 00:25:
Omdat de vraag nóg groter is dan ze bij kunnen benen qua productie.kx22 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 00:25:
Het is ook een beetje een geval van ietsje conservatiever in moeten schatten dan daadwerkelijk gaat gebeuren want anders loop je juist het risico met een enorm overschot te zitten en dat wil je al helemaal niet. In het ideale geval produceer je natuurlijk precies genoeg, maar da's een moeilijk target om te raken hoor.
Maar in werkelijkheid produceren ze die dingen zo hard als ze kunnen. Echter het produceren duurt een bepaalde tijd (zeg een kwartier ofzo dat er daadwerkelijk aan gewerkt wordt per telefoon) maar 't verkopen kan in een fractie van die tijd (anderhalve minuut verder en je bent er wel.).
Je moet je wel even realiseren wat voor 'n belachelijke moeite 't eigenlijk kost om 5 miljoen telefoons klaar te hebben liggen. Apple is bijna twee maanden voor release begonnen met het fabriceren van iPhone 5's in productie. Dat heeft een voorraad van vijf miljoen telefoons opgeleverd. Die vervolgens voor het grootste deel in twee dagen uitverkocht was. (Ze wilden er ook nog een zooitje klaar hebben liggen voor de 2e launch in de winkels.)
Ik heb nog van niemand gehoord die om die reden een iPhone gekocht heeft, of eigenlijk welk ander product dan ook. Dat werkt bij restaurants maar niet bij apparaten van 600+ euro.Ik weet misschien niet veel van logistiek, maar qua marketing is dit subliem. Veel mensen die helemaal geen iPhone willen, besluiten er een te kopen omdat het zo een speciaal goed is (gezien de kleine kans dat je aan eentje komt).
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Je kan ook zeggen de iPhone is zo slecht leverbaar dat ik wel voor een Galaxy S3 ga. Onzin..onzin..onzin..
Wie dit fabeltje ook heeft bedacht.
Wie dit fabeltje ook heeft bedacht.
Er waren voor de launch 15 miljoen exemplaren geproduceerd voor de hele wereld, die voorraad was 2 weken na de 1e launch uitgeput.CyBeR schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 00:39:
[...]
Je moet je wel even realiseren wat voor 'n belachelijke moeite 't eigenlijk kost om 5 miljoen telefoons klaar te hebben liggen. Apple is bijna twee maanden voor release begonnen met het fabriceren van iPhone 5's in productie. Dat heeft een voorraad van vijf miljoen telefoons opgeleverd. Die vervolgens voor het grootste deel in twee dagen uitverkocht was. (Ze wilden er ook nog een zooitje klaar hebben liggen voor de 2e launch in de winkels.)
[...]
Ik heb nog van niemand gehoord die om die reden een iPhone gekocht heeft, of eigenlijk welk ander product dan ook. Dat werkt bij restaurants maar niet bij apparaten van 600+ euro.
En inderdaad, het toestel wordt voornamelijk verkocht om de looks en UI. En op die punten kan in mijn ogen geen enkel ander toestel aan de iPhone 5 tippen.
Sig
Mooi, zal weer meedoen met de loterij.
@ Bob Marley: Kun je me een DM met je twitteraccount sturen?
Sig
lukt me niet jou DM te sturen.... (@aviidotcom)treative schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 01:13:
Mooi, zal weer meedoen met de loterij.
en maar weer gereserveerd. Tegen beter weten in. Maar toch
Ook stipt 9 uur gereserveerd, kan zijn dat ik misschien vandaag al via via aan een iPhone 5 kom. Mocht ik vandaag al iPhone 5 hebben, witte 16 GB via apple mail dan mag iemand anders hem op mijn naam ophalen!!
Same here.. zelfs een 32GB ook besteld in de hoop dat die "minder populair" is...alwinus schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:01:
en maar weer gereserveerd. Tegen beter weten in. Maar toch

EV6 Plus
laat me wete. ik ga dan welalwaysleft schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:06:
[...]
Ook stipt 9 uur gereserveerd, kan zijn dat ik misschien vandaag al via via aan een iPhone 5 kom. Mocht ik vandaag al iPhone 5 hebben, witte 16 GB via apple mail dan mag iemand anders hem op mijn naam ophalen!!
Ook gereserveerd, 16GB zwart, maar hopen!
Mocht iemand vandaag een mail krijgen en hem niet wil ophalen: ik wel
[ Voor 48% gewijzigd door TheAshcat op 10-10-2012 09:13 ]
ook als het een witte is?TheAshcat schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:12:
Helaas is dit niet mogelijk aangezien je jezelf moet identificeren en de naam die je hebt gebruikt voor de reservering overeen moet komen met je ID kaart.TheAshcat schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:12:
controleren ze nauwelijks op, zie iphoneclub foraultimato schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:28:
[...]
Helaas is dit niet mogelijk aangezien je jezelf moet identificeren en de naam die je hebt gebruikt voor de reservering overeen moet komen met je ID kaart.
Ik hoorde van iemand dat hij gister wél heeft kunnen reserveren én een mailtje heeft gehad. Vanochtend heeft hij een 64GB zwart opgehaald in Amsterdam.
Zijn er hier nog meer gelukkigen?
hij is gekpposthoorn schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:37:
Ik hoorde van iemand dat hij gister wél heeft kunnen reserveren én een mailtje heeft gehad. Vanochtend heeft hij een 64GB zwart opgehaald in Amsterdam.
eendagsvlieg met 1 post
Ik ken hem persoonlijk, was niet via een forum
sorrypposthoorn schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:15:
[...]
Ik ken hem persoonlijk, was niet via een forum

dan heeft hij geluk want de pagina was offline
Ook hier klokslag 9 uur gereserveerd, 16GB zwart. Als ik er nu niet doorheen kom wacht ik netjes totdat apple online hem levert
Ik heb zo vaak klokslag 9 uur gereserveerd, het is gewoon randomLunick schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:40:
Ook hier klokslag 9 uur gereserveerd, 16GB zwart. Als ik er nu niet doorheen kom wacht ik netjes totdat apple online hem levert
Verwijderd
en heb je de iphone al?MarcoC schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:55:
[...]
Ik heb zo vaak klokslag 9 uur gereserveerd, het is gewoon random.
Reserveren jullie ook meerdere keren onder dezelfde gegevens en heeft dat al succes gehad. Ben benieuwd of daar op gefilterd wordt.
Lijkt mij dat daar op gefilterd wordt, want anders gaat iedereen zich natuurlijk 100 keer per dag inschrijven met dezelfde gegevens om zo de kans te vergroten. Zou niet helemaal eerlijk zijnJanusz schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:19:
Reserveren jullie ook meerdere keren onder dezelfde gegevens en heeft dat al succes gehad. Ben benieuwd of daar op gefilterd wordt.
een bedrijf als apple... waaarop zou hij filtreren denk je?Moumentai schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:33:
[...]
Lijkt mij dat daar op gefilterd wordt, want anders gaat iedereen zich natuurlijk 100 keer per dag inschrijven met dezelfde gegevens om zo de kans te vergroten. Zou niet helemaal eerlijk zijn.
Voornaam
Achternaam
Email adres
Tel Nr
of
IP-Adres
of HardwareID...

Nou zijBob Marley schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 17:20:
[...]
een bedrijf als apple... waaarop zou hij filtreren denk je?
Voornaam
Achternaam
Email adres
Tel Nr
of
IP-Adres
of HardwareID...
zullen
filteren
op
combinatie
van
factoren.
offtopic:
Doe eens wat aan je spelling en grammatica, zo lastig is het niet en scheelt enorm.
Doe eens wat aan je spelling en grammatica, zo lastig is het niet en scheelt enorm.
Dat denk je..me_mrtn schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 17:21:
[...]
Nou zij
zullen
filteren
op
combinatie
van
factoren.
offtopic:
offtopic:
Gelukkig zitten we niet in de NL Les Meester
Gelukkig zitten we niet in de NL Les Meester

Via deze link tussen 9.00 en 17.00: https://reserve.apple.com/NL/nl_NL/reserve/iPhoneVerwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 19:34:
Hoe kun je nou eigenlijk reserveren op de apple site.
[ Voor 4% gewijzigd door Lunick op 10-10-2012 19:44 ]
Weer geen mail ontvangen van de reserveringspagin ..Lunick schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 19:43:
[...]
Via deze link tussen 9.00 en 17.00: https://reserve.apple.com/NL/nl_NL/reserve/iPhone

Andere gelukkige?
American Express vraagbaak
Tot nu toe nog helemaal niets. Kan nog komen in dat laatste uurtje, maar ik zie het weer somber in
Hier ook nog niks ontvangen, ik verwacht er totaal niks van 
Woehoe, mijn iPhone 16gb zwart is gereserveerd, kan hem morgen tussen 11 en 12 ophalen!
Woehoe, mijn iPhone 16gb zwart is gereserveerd, kan hem morgen tussen 11 en 12 ophalen!
[ Voor 44% gewijzigd door Lunick op 10-10-2012 21:15 ]
Yay! Morgen iPhone 16GB Zwart ophalen 
21:10 pas email gekregen.
[ Voor 26% gewijzigd door FrameWork. op 10-10-2012 21:15 ]
Ook ik kreeg zojuist een mail (21:10). 16GB zwart.
Grab shell dude!
Ik krijg net een mailtje, 64GB zwart simlock vrij, ook 21:10FrameWork. schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 21:15:
Yay! Morgen iPhone 16GB Zwart ophalen
Helemaal niks nog
... Had een witte 16gb besteld.
Mijn vrouw gaat morgen shoppen in Amsterdam. 2 x 32 GB zwart.
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
Hoelaat hebben jullie gereserveerd?
You and I have memories longer than the road ahead
Net na 9 uur, eerste dag dat ik met mijn Apple ID mailadres reserveer en meteen (of eindelijk) beetfener33 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 21:26:
Ik had ook met mijn apple ID gereserveerd stipt 09.00 helaas geen mailFrameWork. schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 21:27:
[...]
Net na 9 uur, eerste dag dat ik met mijn Apple ID mailadres reserveer en meteen (of eindelijk) beet
[ Voor 5% gewijzigd door Captain Planet op 10-10-2012 21:30 ]
You and I have memories longer than the road ahead
Klokslag 9 uurfener33 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 21:26:
Vanochtend, volgens mij iets na 9.00 maar weet niet precies hoe laat, we waren gewoon druk aan het werk en dachten 'laten we eens proberen'.fener33 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 21:26:
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
Klokslag 9 uur een zwarte 32gb besteld met mijn Apple ID. 4de keer dat ik reserveer, eerste keer zo vroeg!
Balen.
Balen.
Hebben jullie de mail ook gehad van concierge@insideapple.apple.com? Best een raar mail adres of ben ik nu paranoia bezig haha?
Klopt en als je op het linkje klikt kan je ook het tijdstip veranderen dus het linkje lijkt gewoon te kloppen.Lunick schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 21:36:
Hebben jullie de mail ook gehad van concierge@insideapple.apple.com? Best een raar mail adres of ben ik nu paranoia bezig haha?
Ik had overigens pas rond 10:00 gereserveerd. Was het vergeten vanmorgen. zwart 16gb
ik heb ook gereserveerd, niet stipt om 09:00 maar paar minuten later, heb zojuist wel mail gekregen dat ik hem morgen mag komen halen (32 GB zwart).
Ik ga het morgen maar eens zonder Apple id mail adres proberen!daandb schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 21:42:
ik heb ook gereserveerd, niet stipt om 09:00 maar paar minuten later, heb zojuist wel mail gekregen dat ik hem morgen mag komen halen (32 GB zwart).
Gefeliciteerd iedereen die er een heeft!
Zijn er ook gelukkigen die morgen een witte variant iphone mogen halen? Zie alleen nog maar zwarte variant berichten eigenlijk
.
Ik heb uit Apple Store CentrO een mail gehad ook om 21:10
32gb zwart.
Maakt het nog uit qua functies of apps als je hem in Duitsland ophaalt?
32gb zwart.
Pfff vanmorgen om 9:01 32GB zwart afgerond. En geen mail. Terwijl er zo te zien mensen zijn die later hebben gereserveerd en er wel 1 hebben. Good going Apple!
Verwijderd
Heb het idee dat er vandaag best veel mails zijn verstuurd, ik heb echter niks. Klokslag 9 uur gereserveerd.
Volgens mij wordt het random uitgekozen bij bestellingen tussen 0900 en 0930. Ik heb elke dag gereserveerd om stipt 0900 en nog geen geluk. Nouja, de aanhouder wint.
Nah ben er wel een beetje klaar met Apple reserveringsgedoe.
Hoezee, hosanna! Mijn 09.00 uur reservering is er eindelijk doorgekomen en ik kan er morgen een 16GB zwarte ophalen. Nu even tussen werk (Twente) en een feestje (Utrecht) door naar Amsterdam. Ik ben blij in ieder geval.
Voor de rest niemand uit Duitsland nieuws? Kon mij ophaaltijd trouwens wel aanpassen. Wel zo relaxt
Dus de meesten van jullie hebben slechts 1 toestel gereserveerd? Is er niemand die 2 heeft gereserveerd en toch slechts 1 gaat halen? Was op zoek naar 16gb black.
Ik zit al een week netjes om klokslag 9 uur te reserveren. Vandaag was ik door omstandigheden wat later, zo rond half 11. En zo waar kreeg ik om 21.15 uur geheel onverwacht een mail dat er morgen een zwarte 16gb voor me klaar ligt! Kan niet wachten!
Vanochtend rond 10:00, maar heb niks gekregen. Morgen ben ik vroeg op werk, dus zal dan wel om 9:00 proberen als het kan. Apple Online Store duurt belachelijk lang, wel gewoon nieuwe voorraden naar de winkel sturen, maar online nog helemaal niks uitgeleverd...
En ja, ik weet dat er 3-4 weken levertijd staat, maar ze hadden tenminste ook voorraden kunnen uitleveren aan de online store, ipv alles naar de Apple Store in amsterdam te doen.
En ja, ik weet dat er 3-4 weken levertijd staat, maar ze hadden tenminste ook voorraden kunnen uitleveren aan de online store, ipv alles naar de Apple Store in amsterdam te doen.
Waarschijnlijk dus een nieuwe lading 16GB Zwart binnengekomen. Zal dan hierna eindelijk de 16GB Wit komen?
Het lijkt mij overigens wel dat Apple kijkt naar een AppleID. Ik had gereserveerd met mijn gelijke email en de reservering is ook bijgewerkt in de Apple Store app.
Zijn jullie dan ingelogd op je Apple id? Of gebruik je alleen het mailadres?
Wil jij niet 100., euro extra verdienen??BreeeZe schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 21:16:
[...]
Ik krijg net een mailtje, 64GB zwart simlock vrij, ook 21:10
Nee. Ik gebruik al 3 weken naar volle tevredenheid m'n iPhone 5 uit Oberhausen.Konjo schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 21:47:
Ik heb uit Apple Store CentrO een mail gehad ook om 21:10
32gb zwart.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Is wel nog even 17 euro duurder dan in NL zelfs incl de btw verhoging. Waar dat dan weer vandaan komt. Maar ja ik had echt een nieuwe telefoon nodig anders had ik nog wel even gewacht.Rivanov schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 08:23:
[...]
Nee. Ik gebruik al 3 weken naar volle tevredenheid m'n iPhone 5 uit Oberhausen.
Zijn ze nu allemaal weer uitverkocht of kun je proberen alsnog te reserveren?
Ook heb ik heb al bij Apple in bestelling staan, kan ik deze annuleren?
No offence, maar als je inlogt bij apple dan is het eerste wat je te zien krijgt een overzicht van je bestelling en een hele grote blauw knop 'annuleer bestelling'Gait schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 09:39:
Zijn ze nu allemaal weer uitverkocht of kun je proberen alsnog te reserveren?
Waarom zou je niet je geld terugkrijgen? Je hebt betaald voor een product die je geannuleerd hebt en uiteraard krijg je dan je geld terug.
Oké dan is reserveren dus wel verstandig, als de Online store eerder is dan laat ik m'n bestelling staan en anders haal ik hem in A'dam. Bedankt!
Ook ik heb gisteren na 21:00 uur bericht gehad dat ik vandaag mijn iPhone 5 32GB zwart kan ophalen.
gefeliciteerdMaxPoweR schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:57:
Ook ik heb gisteren na 21:00 uur bericht gehad dat ik vandaag mijn iPhone 5 32GB zwart kan ophalen.
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid
Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid
Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.