Morgen, ik denk rond 9 uur aangezien de winkel dan open gaat.ultimato schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:31:
Is het zo dat je hem ook op de website van apple.nl zelf kan kopen? Zo ja, vanaf hoelaat kan dat denken jullie? en wat zal de levertijd zijn als je er vroeg bij bent?
Ik stond vorige week donderdag om 23:45 in Oberhausen.. so what? Ieder z'n ding.HardCoreGamer schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:29:
[...]
Dus jij hebt het ervoor over om rond een uur of 4:00 uit je bed te kruipen, zodat je om 5:40 uur met de trein (wat tevens ook geld kost) naar Amsterdam kunt om zo nog een paar uur in de rij te gaan staan en dan ook nog eens €680 / €660 moet betalen voor de iPhone.
Dan nog terug naar huis met de trein, en dan kun je rond een uur of 16:00 eindelijk thuis genieten van je welverdiende iPhone 5.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Winkel gaat 8 uur open boyhostler schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:31:
[...]
Morgen, ik denk rond 9 uur aangezien de winkel dan open gaat.
Ik vroeg me af of ik morgen ook gewoon de winkel in kom? Want ik wil best kijken of ze al hoesjes hebben.
okee, Ik had persoonlijk gehoopt om 12 uur vanachthostler schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:31:
[...]
Je krijgt een tijdstip met afhaaltijd, dat hoeft niet lang te duren.HardCoreGamer schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:24:
[...]
Ik weet het, maar dan moet ik alsnog 2 uur reizen en een (lange) tijd in een rij staan wachten...
Edit: Zijn de prijzen van de iPhone 5 al bekend?
Ik hoop op €660,- euro, aangezien ik dan nog net genoeg geld overhoud voor een Apple timecapsule.
De prijs = iPhone 4S + €100,- Net zoals in Duitsland.
€659,- dus.
Sig
Verwijderd
Hij gaat 8 uur openhostler schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:31:
[...]
Hoewel ik erg goed begrijp dat mensen zon toestel willen hebben vind ik het bijzonder wat sommige mensen er voor over hebben inderdaad.
Ik kan hier uit concluderen dat mensen zon telefoon zo graag willen hebben dat ze gewoon een dag op offeren om hem te bemachtigen. Daarna hebben ze er twee jaar plezier van. Een dag vrij nemen voor ouders/vriendin oid zit er vaak niet in om ze bijvoorbeeld van schiphol op te halen, terwijl je daar als het goed is veel meer "plezier" van hebt. Echt bijzonder hoe Apple mensen zo verslaafd kan maken.
* Flappiewappie kijkt al Keynotes vanaf 2004 en heeft al meerdere iPhones en MacBooks versleten, maar ik gebruik toch liever die dag vrij om eerder op vakantie te kunnen oid.
Ik kan hier uit concluderen dat mensen zon telefoon zo graag willen hebben dat ze gewoon een dag op offeren om hem te bemachtigen. Daarna hebben ze er twee jaar plezier van. Een dag vrij nemen voor ouders/vriendin oid zit er vaak niet in om ze bijvoorbeeld van schiphol op te halen, terwijl je daar als het goed is veel meer "plezier" van hebt. Echt bijzonder hoe Apple mensen zo verslaafd kan maken.
* Flappiewappie kijkt al Keynotes vanaf 2004 en heeft al meerdere iPhones en MacBooks versleten, maar ik gebruik toch liever die dag vrij om eerder op vakantie te kunnen oid.
Hier staat wat
Verwijderd
Well, better to hear about it now than tomorrow, I guess.
Ik denk niet dat het veel uitmaakt, alleen wat meer mensen in de rij.
Voor mij maakt het niet uit, ik pak namelijk de eerste trein. Eerder kan dus niet. Ik ben dan kwart voor 8 in a'damVerwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:37:
[...]
Well, better to hear about it now than tomorrow, I guess.
Ik denk niet dat het veel uitmaakt, alleen wat meer mensen in de rij.
[ Voor 4% gewijzigd door hostler op 27-09-2012 13:39 ]
[ Voor 25% gewijzigd door Whieee op 27-09-2012 13:59 ]
Launching containers into space
Ik ben benieuwd hoe goed het georganiseerd is morgen ochtend bij de Apple store. Ik hoop voor degene die er gaan staan wachten dat er geen mosh pit uit gaat breken net als in Oberhausen zodra de Store open gaat.
Van wat ik heb vernomen van vrienden gaan ze in de nacht al nummers uitdelen aan de wachtende in de rij om chaos te verkomen. Dan kan je gewoon uit de rij stappen en in de middag terug komen als je dat wilt.
Van wat ik heb vernomen van vrienden gaan ze in de nacht al nummers uitdelen aan de wachtende in de rij om chaos te verkomen. Dan kan je gewoon uit de rij stappen en in de middag terug komen als je dat wilt.
Na 2x van de Mediamarkt gehoord te hebben dat ik morgen gewoon een toestel los kan kopen bij hun werd mij net verteld toen ik om de prijs vroeg (die waarschijnlijk hetzelfde als bij Apple gaat zijn) dat ze niet zeker wisten of ze wel los verkocht konden worden. Ze kregen morgen wel iPhone's binnen maar hij kon niet zien waar ze vandaan kwamen, als het alleen van t-mobile kwam konden ze het alleen met abonnement verkopen.
Kan er niet gewoon een SC topic geopend worden?
Dit soort praatjes zijn toch op het moment gewoon relevant?
Na morgen zal het wel weer terug zijn naar de lame vragen over "hoeveel % BTW betaal je in Florida". etc
Na morgen zal het wel weer terug zijn naar de lame vragen over "hoeveel % BTW betaal je in Florida". etc
Haters everywhere but I don’t really care
3i Feedbackmatthijst schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:19:
Kan er niet gewoon een SC topic geopend worden?
Zeker weten morgen krijg ik hem ook geleverd, nano sim binnen nog ff activeren en klaar. Een F&F code nog en mijn week kan niet meer stuk!alwaysleft schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:12:
Wel netjes van Vodafone zeg, top service![]()
![]()
_/-\o_Zo snel los leveren, heeft mijn tip toch gewerkt
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
Heb jij toevallig zojuist niet een email gekregen waarin staat levering 5 oktober?? Ik had er eerst 1 van 28 steptember en net 5 oktober? Heel apartcypress3d schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:21:
[...]
Zeker weten morgen krijg ik hem ook geleverd, nano sim binnen nog ff activeren en klaar. Een F&F code nog en mijn week kan niet meer stuk!
Welke MM ?Shaverion schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:05:
Na 2x van de Mediamarkt gehoord te hebben dat ik morgen gewoon een toestel los kan kopen bij hun werd mij net verteld toen ik om de prijs vroeg (die waarschijnlijk hetzelfde als bij Apple gaat zijn) dat ze niet zeker wisten of ze wel los verkocht konden worden. Ze kregen morgen wel iPhone's binnen maar hij kon niet zien waar ze vandaan kwamen, als het alleen van t-mobile kwam konden ze het alleen met abonnement verkopen.
Bij de meeste MM is het niet mogelijk.
Wtf man ja ik zie het ook net. Heb je er al achteraan gebeld ? Dit slaat nergens op stond eerst dat ie al verzonden was...Dirk0s schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:28:
[...]
Heb jij toevallig zojuist niet een email gekregen waarin staat levering 5 oktober?? Ik had er eerst 1 van 28 steptember en net 5 oktober? Heel apart
Waar zie je dit? En waar heb je hem bestelt.cypress3d schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:33:
[...]
Wtf man ja ik zie het ook net. Heb je er al achteraan gebeld ? Dit slaat nergens op stond eerst dat ie al verzonden was...
Heeft iedereen de Coolblue bestelling inmiddels maar geannuleerd? Ik lees van diegene met een Abbo order dat ze reeds verzendbevestiging hebben ontvangen.
Ik heb mijn order bij Coolblue inderdaad geannuleerd. Ik had een los toestel en ze leveren momenteel alleen Vodafone abonnementen uit.
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Heb die van mij nog gewoon laten staanstfnz schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:44:
Heeft iedereen de Coolblue bestelling inmiddels maar geannuleerd? Ik lees van diegene met een Abbo order dat ze reeds verzendbevestiging hebben ontvangen.
gewoon nee.
Nope, alleen i.c.m abonnementen.Mr. Noodle schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:49:
is het al duidelijk of de MM morgen losse toestellen gaat verkopen?
Heb zo'n vermoeden dat dit topic zo gaat sluiten.. Is iedereen zo dom of wat?
OT: De MediaMarkt gaat geen losse toestellen verkopen, althans, dat is mij verteld!

OT: De MediaMarkt gaat geen losse toestellen verkopen, althans, dat is mij verteld!
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Ben zojuist geweest bij de Media Markt en iCenter in Groningen. Media Markt krijgt er een aantal binnen, wordt alleen icm abonnement verkocht. Bij de iCenter kreeg ik zelfs het bericht dat ze NIKS krijgen, dus ga daar ook niet in de rij staan, want 'we kunnen deze mensen helaas niet helpen', aldus een medewerker. Morgen zijn ze bij de iCenter wel te reserveren.
[ Voor 3% gewijzigd door Tooren4321 op 27-09-2012 16:13 ]
dank, dus als je een iphone morgen los wilt kopen kan je nergens anders heen dan de apple store in amsterdam?
vraag me af hoeveel ze er hebben, de vraag zal wel groter zijn dan het aanbod vermoed ik ...
En dicht... bezemtijd..
En weer open.
Ik weet dat jullie heel enthousiast zijn over de iPhone 5 release, maar dat wil niet zeggen dat de GoT policy ineens niet meer van toepassing is. Slowchatten is dus niet toegestaan, en verdere slowchat zal gevolgen hebben.
Je bent van harte welkom op Tweakers.net IRC #apple voor offtopic chat en slowchat.
Ik weet dat jullie heel enthousiast zijn over de iPhone 5 release, maar dat wil niet zeggen dat de GoT policy ineens niet meer van toepassing is. Slowchatten is dus niet toegestaan, en verdere slowchat zal gevolgen hebben.
Je bent van harte welkom op Tweakers.net IRC #apple voor offtopic chat en slowchat.
Even een opsomming voor diegene die geen zin hebben om het hele topic of de laatste 20 pagina's door te lezen (en om slow chat te voorkomen)
- Media Markt, gaat waarschijnlijk geen losse toestellen verkopen. Dit verschilt per filiaal, maar Media Markt NL heeft al gezegd dat ze toestellen alleen icm met abbo willen verkopen.
- Apple store Amsterdam gaat morgen om 08:00u open, voorraad geruchten gaan van 1.000-10.000, kortom er is hier echt weinig over te zeggen.
- KPN & HI gaan naar alle waarschijnlijkheid morgen uitleveren (niet los alleen icm abbo).
- CoolBlue levert volgens mij alleen een paar losse toestellen uit en de rest alleen met abbo.
- Apple.nl gaat of om 00:00 vanavond of om 08:00/09:00 morgen verkopen. Alleen via creditcard of bankoverschrijving.
- De reservering van op Apple.nl zal waarschijnlijk niks uithalen maar mocht het wel zo zijn krijg je voor 21:00 vanavond een mailtje.
- Media Markt, gaat waarschijnlijk geen losse toestellen verkopen. Dit verschilt per filiaal, maar Media Markt NL heeft al gezegd dat ze toestellen alleen icm met abbo willen verkopen.
- Apple store Amsterdam gaat morgen om 08:00u open, voorraad geruchten gaan van 1.000-10.000, kortom er is hier echt weinig over te zeggen.
- KPN & HI gaan naar alle waarschijnlijkheid morgen uitleveren (niet los alleen icm abbo).
- CoolBlue levert volgens mij alleen een paar losse toestellen uit en de rest alleen met abbo.
- Apple.nl gaat of om 00:00 vanavond of om 08:00/09:00 morgen verkopen. Alleen via creditcard of bankoverschrijving.
- De reservering van op Apple.nl zal waarschijnlijk niks uithalen maar mocht het wel zo zijn krijg je voor 21:00 vanavond een mailtje.
[ Voor 16% gewijzigd door BertP op 27-09-2012 16:14 ]
Vergeet Vodafone niet. Zijn inmiddels 2 stuks (zonder abonnement) onderweg vanuit Vodafone naar mij. Rembours aan de deur betalen zonder extra kosten. Telefoon is wel een paar tientjes duurder.BertP schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:13:
Even een opsomming voor diegene die geen zin hebben om het hele topic of de laatste 20 pagina's door te lezen (en om slow chat te voorkomen)
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Zojuist mail van CB ontvangen:
De iPhone 5 is gearriveerd in Nederland. De vraag naar de iPhone overtrof weer alle verwachtingen en helaas hebben we er niet genoeg ontvangen om uw order uit te leveren.
De iPhones die wij geleverd krijgen komen van de operatoren en zullen ook gelinkt worden aan een abonnement van de desbetreffende operator. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand later besteld heeft, maar toch eerder een toestel ontvangt omdat de beschikbaarheid van een bepaalde operator beter is. De iPhones geschikt voor de losse verkoop zonder abonnement zullen pas later binnenkomen.
We gaan u zo goed mogelijk op de hoogte houden. Zodra we een iPhone voor u klaar hebben liggen, zullen we direct contact opnemen.
Mijn laatste beetje hoop op een los toestel bij de Mediamarkt is net weg gevaagd, ik werd gebeld vanwege een mail die ik had gestuurd en ik kreeg iemand aan de lijn die zelf ook opzoek was naar de iPhone 5. Het klopt dat ze iPhones los gaan verkopen maar die worden morgen nog niet uitgeleverd, morgen krijgen ze er alleen een paar binnen van t-mobile.
Ben daar dus ook weer helemaal klaar mee... Eerst 2weken zeggen dat ze wel los gaan leveren morgen en dan 1 dag van tevoren plots niet meer.
Ben daar dus ook weer helemaal klaar mee... Eerst 2weken zeggen dat ze wel los gaan leveren morgen en dan 1 dag van tevoren plots niet meer.
De Nederlandse prijzen zijn bekend. Nog niet zichtbaar via de gewone online store, wel in de Apple Store app.
16 GB: €659
32 GB: €759
64 GB: €859
http://www.iphoneclub.nl/...tbaar-in-apple-store-app/
MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB
Ik was net langs tmobile winkel geweest. ze hebben de lege nano simkaarten binnen, maar ze gaan morgen pas uitleveren
die heb ik dus nu ook ontvangen, en ik heb een verlenging van vodafone.Shaverion schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:50:
Mijn laatste beetje hoop op een los toestel bij de Mediamarkt is net weg gevaagd, ik werd gebeld vanwege een mail die ik had gestuurd en ik kreeg iemand aan de lijn die zelf ook opzoek was naar de iPhone 5. Het klopt dat ze iPhones los gaan verkopen maar die worden morgen nog niet uitgeleverd, morgen krijgen ze er alleen een paar binnen van t-mobile.
en heb volgens best vroeg met abo besteld. 10:57
eff bellen.
Ze zijn idd onderweg , leverdatum is alleen nog een discussie punt.Zware Unit schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:44:
[...]
Vergeet Vodafone niet. Zijn inmiddels 2 stuks (zonder abonnement) onderweg vanuit Vodafone naar mij. Rembours aan de deur betalen zonder extra kosten. Telefoon is wel een paar tientjes duurder.
Je kunt neem ik aan niet al direct een bestelling plaatsen vanuit die app?IT-Pro schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:50:
De Nederlandse prijzen zijn bekend. Nog niet zichtbaar via de gewone online store, wel in de Apple Store app.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Klopt. Zowel bestellen als reserveren is (nog) niet mogelijk.BeQuietAndDrive schreef op donderdag 27 september 2012 @ 17:01:
Je kunt neem ik aan niet al direct een bestelling plaatsen vanuit die app?
MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB
Ik ga hem morgen via Apple.nl bestellen maar hoe zit het met betaling? Is het mogelijk om via bank te betalen en word de iphone dan apart gelegt tot het geld bij hun binnen is of word hij pas daadwerkelijk volr je verwerkt als het geld binnen is? En dus dan met cc beter is?
Ik kan hem niet bestellen in de app, mijn winkelwagentje blijft leeg. Lukt het bij anderen wel?BeQuietAndDrive schreef op donderdag 27 september 2012 @ 17:01:
[...]
Je kunt neem ik aan niet al direct een bestelling plaatsen vanuit die app?
Valt me trouwens op dat er in de app op de pagina van de apple store in Amsterdam een iPhone 5 knop is die nog niet geactiveerd kan worden.
http://store.apple.com/nl/help/paymentsHitDyl schreef op donderdag 27 september 2012 @ 17:04:
Ik ga hem morgen via Apple.nl bestellen maar hoe zit het met betaling? Is het mogelijk om via bank te betalen en word de iphone dan apart gelegt tot het geld bij hun binnen is of word hij pas daadwerkelijk volr je verwerkt als het geld binnen is? En dus dan met cc beter is?
[ Voor 50% gewijzigd door Hemmik op 27-09-2012 17:06 ]
Neem even de tijd om de posts boven je te lezen...HitDyl schreef op donderdag 27 september 2012 @ 17:04:
/edit antwoord staat al in de post boven die van mij.
[ Voor 11% gewijzigd door BertP op 27-09-2012 17:07 ]
Kan m wel selecteren maar melding: verzendklaar: momenteel nog niet beschikbaar
En idd winkelwagen blijft leeg
En idd winkelwagen blijft leeg
Dat is gewoon een soort promo-regeltje, die vind je bij alle stores en is nergens een bruikbare knop.Irrilian schreef op donderdag 27 september 2012 @ 17:04:
[...]
Ik kan hem niet bestellen in de app, mijn winkelwagentje blijft leeg. Lukt het bij anderen wel?
Valt me trouwens op dat er in de app op de pagina van de apple store in Amsterdam een iPhone 5 knop is die nog niet geactiveerd kan worden.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
In overleg met de mods: een iPhone 5 slowchat topic, om alles rondom de Nederlandse release te besprken:
Slowchat - iPhone 5 release topic
Slowchat - iPhone 5 release topic
heb het hier laatst met een medewerker van Apple over gehad, Hij vertelde mij dat als het geld op de rekening van apple staat je bestelling word verwerkt. Dus als er een wachtlijst is en je betaling is pas 3 dagen op hun rekening, word je dan pas ook op die wachtlijst gezet. Hij adviseerde mij om met creditcard te betalen ook omdat je dan een maand of twee maand verzekerd bent vanuit de creditcard maatschapij.HitDyl schreef op donderdag 27 september 2012 @ 17:04:
Momenteel in gesprek met de Vodafone helpdesk. De levering van losse toestellen hebben ze een week verlaat. De vervoerder (Dynalogic) heeft blijkbaar opdracht gekregen de losse toestellen vast te houden. Kom snel bij jullie terug met een update.
"Namens Vodafone, zullen wij je pakket op vrijdag 28 september 2012 tussen 8:00 en 18:00 uur afleveren op onderstaand adres:"
vervolgens
"Namens Vodafone, zullen wij je pakket op vrijdag 5 oktober 2012 tussen 8:00 en 18:00 uur afleveren op onderstaand adres:"
"Namens Vodafone, zullen wij je pakket op vrijdag 28 september 2012 tussen 8:00 en 18:00 uur afleveren op onderstaand adres:"
vervolgens
"Namens Vodafone, zullen wij je pakket op vrijdag 5 oktober 2012 tussen 8:00 en 18:00 uur afleveren op onderstaand adres:"
[ Voor 1% gewijzigd door Zware Unit op 27-09-2012 18:03 . Reden: Update 1 - details van vervoerder ]
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Nog even een keer proberen, als er iemand uit omgeving arnhem een mee kan nemen morgen hoor ik het graag even via DM. Ik wil best een vergoeding geven voor de moeite.
Mocht het een week later worden, zou je hem dan nog kunnen annuleren?Zware Unit schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:02:
Momenteel in gesprek met de Vodafone helpdesk. De levering van losse toestellen hebben ze een week verlaat. De vervoerder (Dynalogic) heeft blijkbaar opdracht gekregen de losse toestellen vast te houden. Kom snel bij jullie terug met een update.
vervolgens
Net bericht gekregen van Mobistar dat ik nog maar wat geduld moet hebben om een iPhone 5 te kopen hier in BE. Oftewel: Geen toestel voor mij op zaterdag 29 september.
Dus gaan we vanavond/morgenvroeg maar online bestellen bij Apple. 3 - 4 weken reikhalzend uithalen naar je nieuwe broekzakmaatje heeft ook zijn charmes.
Dus gaan we vanavond/morgenvroeg maar online bestellen bij Apple. 3 - 4 weken reikhalzend uithalen naar je nieuwe broekzakmaatje heeft ook zijn charmes.
Ja, ik denk het wel. Aangezien je 70 euro meer betaald via Vodafone in vergelijking met Apple Store. Heb ik op zicht geen probleem mee mits hij snel geleverd wordt. Na 40 min wachten aan de telefoon heb ik besloten ze een prettige mail te sturen. Ik als klant (prive en zakelijk) vind dit een vreemde manier van werken.Dirk0s schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:37:
[...]
Mocht het een week later worden, zou je hem dan nog kunnen annuleren?
Ik heb ook met ze gebeld gisteren, waar op de site netjes stond 0 mins wachttijd, had ik toch echt 20 mins nodig voordat ik eindelijk geholpen werd... zooitje die klantenservice.Zware Unit schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:49:
[...]
Ja, ik denk het wel. Aangezien je 70 euro meer betaald via Vodafone in vergelijking met Apple Store. Heb ik op zicht geen probleem mee mits hij snel geleverd wordt. Na 40 min wachten aan de telefoon heb ik besloten ze een prettige mail te sturen. Ik als klant (prive en zakelijk) vind dit een vreemde manier van werken.
Ook ziekelijk balen nu dat je eerst een mail krijgt met dat je pakket verzonden is en vrijdag tussen 8-18 uur komt, en nog geen 10 mins later hetzelfde mailtje dat het 5 oktober wordt. Het is nu gewoon heel simpel met die gasten...Heb ik aankomende vrijdag mijn iphone 5 niet, dan krijgen ze geen cent en annuleer ik de boel.
Dus in ieder geval nog een week afwachten
Goed nieuws voor mij.Zware Unit schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:02:
vervolgens
Thx voor de reactieultimato schreef op donderdag 27 september 2012 @ 17:44:
[...]
heb het hier laatst met een medewerker van Apple over gehad, Hij vertelde mij dat als het geld op de rekening van apple staat je bestelling word verwerkt. Dus als er een wachtlijst is en je betaling is pas 3 dagen op hun rekening, word je dan pas ook op die wachtlijst gezet. Hij adviseerde mij om met creditcard te betalen ook omdat je dan een maand of twee maand verzekerd bent vanuit de creditcard maatschapij.
Ben wel benieuwd of levertijd 1-2 weken bedraagt of 3-4 zoals in duitsland, gezien ze allemaal uit china komen zou 3-4 weken logisch zijn maar ik hoop het niet.
Verwijderd
Scheelt dat zoveel met de zakelijke klantenservice? Heb direct iemand aan de lijn daar straks om 7 uur
wat is snelbestelknop? en moet je een apple account hebben om er één te kunnen kopen?HitDyl schreef op donderdag 27 september 2012 @ 20:32:
[...]
Thx voor de reactie, heb een cc geleend en snelbestel knop aan gezet
Ik ben er klaar voor.
Ben wel benieuwd of levertijd 1-2 weken bedraagt of 3-4 zoals in duitsland, gezien ze allemaal uit china komen zou 3-4 weken logisch zijn maar ik hoop het niet.
Yep...En een creditcard...:Sultimato schreef op donderdag 27 september 2012 @ 20:44:
[...]
wat is snelbestelknop? en moet je een apple account hebben om er één te kunnen kopen?
Morgen voor 13u word me losse iphone van vodafone bezorgd.telefonische afspraak gemaakt
Hoe besteld dan? Zonder abbo?feddesman schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:21:
Morgen voor 13u word me losse iphone van vodafone bezorgd.telefonische afspraak gemaakt
Dat had ik ook gedaan. Maar afspraak werd eenzijdig verzet van 28 september naar 5 oktober. Dynalogic of Vodafone gebeld?
Vodafone belde om 20.30 om een afspraak te maken.Tussen 08.00 en 13.00 word het bezorgdalwinus schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:26:
[...]
Dat had ik ook gedaan. Maar afspraak werd eenzijdig verzet van 28 september naar 5 oktober. Dynalogic of Vodafone gebeld?
Weird, had dynalogic gebeld en zei dat losse telefoons nog niet worden uitgeleverd morgen. Morgen maar ff bellen die VF knakkersfeddesman schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:28:
[...]
Vodafone belde om 20.30 om een afspraak te maken.Tussen 08.00 en 13.00 word het bezorgd
Zie nu wel dat ik idd om 14.30 een mail heb gekregen dat het 5 oktober werd.Maar word wel later voor een afpraak van morgen gebeld.Zelfs een bevestiging dat het tussen 08.00-13.00 wordalwinus schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:30:
[...]
Weird, had dynalogic gebeld en zei dat losse telefoons nog niet worden uitgeleverd morgen. Morgen maar ff bellen die VF knakkers
jongen jongen... krijg ook net bericht dat het 5 oktober word.
Iemand uit Den Haag die naar de apple store gaat en er nog één extra kan meenemen? DM me maar. Hoor het graag van je. Extra vergoeding krijg je er ook voor
Hebben jullie ook een email ontvangen van Vodafone dat de order verzonden is ?
Heb vanmiddag een iPhone los besteld en heb geen email gekregen dat de iPhone op 5 oktober geleverd wordt.
Heb vanmiddag een iPhone los besteld en heb geen email gekregen dat de iPhone op 5 oktober geleverd wordt.
[ Voor 4% gewijzigd door gsm frikandel op 27-09-2012 22:21 ]
jazekergsm frikandel schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:17:
Hebben jullie ook een email ontvangen van Vodafone dat de order verzonden is ?
Je hebt op 26-09-2012 een product besteld op de website van Vodafone. Indien het een bestelling zonder abonnement betreft is de bestelling zojuist verzonden met Post NL. In geval van een bestelling met een abonnement heeft het koeriersbedrijf contact met je opgenomen en is er een afspraak gemaakt over het tijdstip en de plaats van bezorging
En hierna heb je nogmaals een email gekregen dat het 5 oktober wordt ?feddesman schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:22:
[...]
jazeker
Je hebt op 26-09-2012 een product besteld op de website van Vodafone. Indien het een bestelling zonder abonnement betreft is de bestelling zojuist verzonden met Post NL. In geval van een bestelling met een abonnement heeft het koeriersbedrijf contact met je opgenomen en is er een afspraak gemaakt over het tijdstip en de plaats van bezorging
Wel rare gang van zaken, eerst een bericht dat de bestelling verstuurd is en dan wordt de bestelling pas op 5 oktober bezorgd..

zelfde gehad. Ben alleen niet gebeld dat de order alsnog morgen geleverd wordt.gsm frikandel schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:26:
[...]
En hierna heb je nogmaals een email gekregen dat het 5 oktober wordt ?
Wel rare gang van zaken, eerst een bericht dat de bestelling verstuurd is en dan wordt de bestelling pas op 5 oktober bezorgd..
Dat was om 12.50gsm frikandel schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:26:
[...]
En hierna heb je nogmaals een email gekregen dat het 5 oktober wordt ?
om 13.53
Namens Vodafone, zullen wij je pakket op vrijdag 28 september 2012 tussen 8:00 en 18:00 uur afleveren op onderstaand adres
om 14.55
Namens Vodafone, zullen wij je pakket op vrijdag 5 oktober 2012 tussen 8:00 en 18:00 uur afleveren op onderstaand adres
om 18.15
We hebben geprobeerd telefonisch contact met je op te nemen voor het maken van een afspraak voor de levering van je bestelling. Helaas hebben we je niet kunnen bereiken. We verzoeken je contact met ons op te nemen om de afspraak voor levering te maken. Je kan ons bereiken via 034-84 62 801 (op werkdagen tussen 09:00 en 21:00 uur of op zaterdag tussen 09:00 en 17:00 uur).
Met vriendelijke groet,
om 20.00
Beste ,
Zoals telefonisch overeengekomen zullen wij, namens Vodafone, je pakket op vrijdag 28 september 2012 tussen 8:00 en 13:00 uur afleveren op onderstaand adres:
Dat wordt spannend morgen tussen 08:00 en 13:00feddesman schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:31:
[...]
Dat was om 12.50
om 13.53
Namens Vodafone, zullen wij je pakket op vrijdag 28 september 2012 tussen 8:00 en 18:00 uur afleveren op onderstaand adres
om 14.55
Namens Vodafone, zullen wij je pakket op vrijdag 5 oktober 2012 tussen 8:00 en 18:00 uur afleveren op onderstaand adres
om 18.15
We hebben geprobeerd telefonisch contact met je op te nemen voor het maken van een afspraak voor de levering van je bestelling. Helaas hebben we je niet kunnen bereiken. We verzoeken je contact met ons op te nemen om de afspraak voor levering te maken. Je kan ons bereiken via 034-84 62 801 (op werkdagen tussen 09:00 en 21:00 uur of op zaterdag tussen 09:00 en 17:00 uur).
Met vriendelijke groet,
om 20.00
Beste ,
Zoals telefonisch overeengekomen zullen wij, namens Vodafone, je pakket op vrijdag 28 september 2012 tussen 8:00 en 13:00 uur afleveren op onderstaand adres:
Dynalogic vertelde me dat ik morgen voor 08:00 een email zou krijgen met de tijd dat de bezorger langskomt.
Vreemd verhaal, ik had een mail gestuurd met de vraag waarom 2 afspraken?
Kreeg ik als antwoord dat alle afspraken van morgen verzet zijn naar de week erop ivm problemen met leveren, mocht het toch eerder goed komen dan 5 oktober dan zou je weer een email krijgen met een nieuwe afspraak!
Kreeg ik als antwoord dat alle afspraken van morgen verzet zijn naar de week erop ivm problemen met leveren, mocht het toch eerder goed komen dan 5 oktober dan zou je weer een email krijgen met een nieuwe afspraak!
die mail van Dynalogic komt s'nachts rond de klok van vieren.
[ Voor 81% gewijzigd door Security op 27-09-2012 23:50 ]
Nog 2 minuutjes: http://store.apple.com/nl...shop_iphone/family/iphone
Cmd+R, Cmd+R, Cmd+R, Cmd+R,
Nothing...
Morgen ochtend weer proberen
Nothing...
Morgen ochtend weer proberen
Mehhhhh, dat word dus wachten tot morgenvroeg! Slaap lekker mensen!
Helaas, wat zijn de verwachtingen voor morgen vroeg? Rond 8 uur / 9 uur?
Zou heel jammer zijn als hij ineens om kwart over 12 beschikbaar komt
.
Zou heel jammer zijn als hij ineens om kwart over 12 beschikbaar komt
Blijf jij toch effe nachtje op en steeds op F5 drukken .... bel je ons wakker als we de iphone kunnen bestelleniMick schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 00:03:
Helaas, wat zijn de verwachtingen voor morgen vroeg? Rond 8 uur / 9 uur?
Zou heel jammer zijn als hij ineens om kwart over 12 beschikbaar komt.
ツ
Vriend van me gaat half 4 & 7 uur zijn bed uitstruik978 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 00:06:
[...]
Blijf jij toch effe nachtje op en steeds op F5 drukken .... bel je ons wakker als we de iphone kunnen bestellen
Kun je niet even snel een scriptje schrijven om deze link (http://store.apple.com/nl...one/family/iphone/iphone5) te checken?
Slowchat shizzle zit hier: spartacusNLD in "Slowchat - iPhone 5 release topic"
[ Voor 3% gewijzigd door matthijst op 28-09-2012 00:08 ]
Besteld om 5:45,bij Apple Store, levertijd 3-4 weken.
32GB Wit
32GB Wit
Zelfde hier, ook qua levertijd.
Ook net besteld bij Apple store. Levertijd 3-4 weken???? Bah
Ook besteld....
Denk dat ze 3-4 weken aangegeven omdat ze dan zeker zijn dat die geleverd is.
Mochten ze het op voorraad hebben, dan leveren ze eerder natuurlijk.
Denk dat ze 3-4 weken aangegeven omdat ze dan zeker zijn dat die geleverd is.
Mochten ze het op voorraad hebben, dan leveren ze eerder natuurlijk.
Belachelijk!alwinus schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 06:01:
Ook net besteld bij Apple store. Levertijd 3-4 weken???? Bah
Elect a clown, expect a circus.
Ik heb hem zojuist ook besteld. Ze hebben de iPhone wel op een raar tijdstip online gegooid. Als ik de reacties zo lees was hij om 00:00 dus nog niet te bestellen, maar ergens vanaf vannacht was het dus mogelijk.
PSN: Rich_E1988
Ik wilde het net typen.
Wat een belachelijke levertijd van 3-4 weken voor een telefoon op de launch.
Ik begrijp dat ze mensen graag voor hun winkeltje hebben wachten, maar een levertijd van 4 weken is gewoon uitermate teleurstellend en belachelijk voor een product op de launch datum.
Zelfs vodafone levert los sneller, gewoon slecht van Apple.
[ Voor 6% gewijzigd door Draakje5 op 28-09-2012 07:17 ]
Ja, wat slecht dat ze niet zoveel miljoenen stuks kunnen leveren in tig landen zo snel. Vergeet niet dat de providers ook batches opkopen en dat zelfs T-Mobile pas laat los kan leveren. Apple zal ook wel een redelijke marge qua levering hebben ingebouwd. Beetje overdrijven.
Dan moeten ze geen launch datum van de 28e maken hé.me_mrtn schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 07:32:
Ja, wat slecht dat ze niet zoveel miljoenen stuks kunnen leveren in tig landen zo snel. Vergeet niet dat de providers ook batches opkopen en dat zelfs T-Mobile pas laat los kan leveren. Apple zal ook wel een redelijke marge qua levering hebben ingebouwd. Beetje overdrijven.
Gewoon een en al slecht logistiek proces.
[ Voor 4% gewijzigd door Draakje5 op 28-09-2012 07:35 ]
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid
Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid
Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.