[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 27 ... 64 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

RobbieB schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:33:
[...]

Heb er aan zitten denken. Campingstoeltje mee.. slaapzak etc. Niet zozeer omdat ik de iPhone zo graag wil (als je 's ochtends aan komt moet je effectief denk ik net zo lang wachten), maar meer voor de 'experience'. Gezellig buurten met mensen die ook zitten te wachten etc... maar het weer is me te onvoorspelbaar vannacht.
''Gezellig buurten met mensen die ook zitten te wachten etc...''
ROFL, dan ken je Amsterdam zeker nog niet?

Laat een glimp appel in je tas zien en de halve buurt staat al bij je op de stoep om je iPad / MacBook / Portemonnee te jatten. :P

An  a day keeps the doctor away.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Oeh kijk dit: https://reserve.apple.com/NL/nl_NL/reserve/iPhone

:+

Kreeg alleen wel errors 'communicating with server'.
HardCoreGamer schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:35:
[...]

''Gezellig buurten met mensen die ook zitten te wachten etc...''
ROFL, dan ken je Amsterdam zeker nog niet?

Laat een glimp appel in je tas zien en de halve buurt staat al bij je op de stoep om je iPad / MacBook / Portemonnee te jatten. :P
Hoho zo erg zijn we daar ook weer niet :P

[ Voor 62% gewijzigd door CyBeR op 27-09-2012 11:36 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Welke trein reizigers zullen er morgen de trein van 6:16 naar Amsterdam nemen vanaf Zwolle?

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

CyBeR schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:35:
Oeh kijk dit: https://reserve.apple.com/NL/nl_NL/reserve/iPhone

:+

Kreeg alleen wel errors 'communicating with server'.
Ik zou hem graag willen reserveren, maar ik dacht toch echt van 'Wat haal ik in mijn hoofd, 2 uur rijden naar Amsterdam en daarna nog een hele middag wachten voor een telefoon!? Als ik hem morgen om 9:01 bestel heb ik hem volgende week vrijdag alsnog.'' Of niet?

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:35:
Welke trein reizigers zullen er morgen de trein van 6:16 naar Amsterdam nemen vanaf Zwolle?
6:16!?
Hoe laat vroeg kom jij je bed uit gast? :P

Verwijderd

HardCoreGamer schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:37:
[...]

6:16!? Hoe laat kom jij je bed uit gast? :P
De eerste trein vertrekt om 06:03 D: vanuit Kampen.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

HardCoreGamer schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:37:
[...]

Ik zou hem graag willen reserveren, maar ik dacht toch echt van 'Wat haal ik in mijn hoofd, 2 uur rijden naar Amsterdam en daarna nog een hele middag wachten voor een telefoon!? Als ik hem morgen om 9:01 bestel heb ik hem volgende week vrijdag alsnog.'' Of niet?
Nouja, in principe is de gein dat als je reserveert (en dan écht reserveert, we weten nog niet of die truuk hierboven werkt) je op een willekeurig moment kun binnenlopen. Bijvoorbeeld als de rij al weg is, aan het einde van de dag. Dus dan ben je alleen maar 2 uur aan het rijden.

Voor mij is dat simpeler overigens, mijn werk is op loopafstand van de Apple Store dus ik hoef sowieso alleen maar 10 minuutjes te lopen :P

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:11
TMC schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:35:
[...]
Ik ben weleens naar Londen heen en weer gevlogen voor mijn eerste iPhoe... Is gewoon leuk. :+
Haha ja het maakt mij ook niet uit hoor, iedereen zijn eigen ding, heb hier nog een 4S liggen dus kan nog wel 2-3 weekjes wachten, lekker bestellen vanuit bed en verder uitslapen. _/-\o_

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 15:15
CyBeR schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:39:
[...]

Nouja, in principe is de gein dat als je reserveert (en dan écht reserveert, we weten nog niet of die truuk hierboven werkt) je op een willekeurig moment kun binnenlopen. Bijvoorbeeld als de rij al weg is, aan het einde van de dag. Dus dan ben je alleen maar 2 uur aan het rijden.

Voor mij is dat simpeler overigens, mijn werk is op loopafstand van de Apple Store dus ik hoef sowieso alleen maar 10 minuutjes te lopen :P
Volgens mij krijg je juist een tijdstip doorgemaild. Op dit tijdstip kun je dan gewoon naar binnen lopen en de iPhone ophalen, ongeacht of er een rij staat of niet.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Verwijderd

RobbieB schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:41:
[...]

Volgens mij krijg je juist een tijdstip doorgemaild. Op dit tijdstip kun je dan gewoon naar binnen lopen en de iPhone ophalen, ongeacht of er een rij staat of niet.
Wow, dat zou geweldig zijn.

Verwijderd

HardCoreGamer schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:33:
[...]

Je kan 1. naar Amsterdam toe om een iPhone 5 te bemachtigen, of 2. je gaat hem bestellen online. :)

BTW: Van Xando en Dixons kreeg ik te horen dat ze morgen geen iPhone 5's verkopen; De MediaMarkt verkoopt ze alleen i.c.m. abonnement.
Of ik zoek een gulle nederlander die em voor mij wilt halen en komt afleveren in belgie :D

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

RobbieB schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:41:
[...]

Als dat zo is gaat hetzelfde op: minimaal in de rij staan (die tijdsloten zullen niet perfect zijn) en praktisch gezien alleen de 2 uur rijden (cq 10 minuten lopen :P)

• jandd0
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-07 12:18
Mocht het reserveren niet werken ben ik nog op zoek naar iemand die er eentje mee kan nemen righting Arnhem (+- 100km), wil ik best een vergoeding voor betalen. DM maar even! Ik ben het nu wel zat om constant dit topic en Iphoneclub in de gaten te houden, wil er gewoon een hebben :P

Verwijderd

Bericht op iculture:

Oorspronkelijk geplaatst door *****
Apple Store Amsterdam gebeld, ze waren verbaast over deze link en gingen het uitzoeken. Ze bellen mij nog terug

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
CyBeR schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:42:
[...]

Als dat zo is gaat hetzelfde op: minimaal in de rij staan (die tijdsloten zullen niet perfect zijn) en praktisch gezien alleen de 2 uur rijden (cq 10 minuten lopen :P)
Waarschijnlijk krijg je idd een tijdstip..

Wel lullig voor de mensen die vanacht gaan liggen

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:43:
Bericht op iculture:

Oorspronkelijk geplaatst door *****
Apple Store Amsterdam gebeld, ze waren verbaast over deze link en gingen het uitzoeken. Ze bellen mij nog terug
Echter fantastische communicatie daarzo

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

joffrey19 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:44:
[...]

Echter fantastische communicatie daarzo
Inderdaad, lol! :P
Apple plaatst een reserveringssysteem online en weet er zelf niks van, dat is nog eens AppleCare!

(Niet dat hun service altijd zo beroerd is, laatst hebben ze me nog goed kunnen helpen.)

[ Voor 13% gewijzigd door iApp op 27-09-2012 11:45 ]

Verwijderd

Nou, zijn wij hipsters of wat

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09 10:05

Flappiewappie

Hier nog meer

Die reservering stelt natuurlijk ook niks voor he. Ze kunnen je mailen. Als die reservering site per ongelijk online gezet is mailen ze gewoon niemand. No-one to blame.

Hier staat wat

• RobbieB
HardCoreGamer schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:45:
[...]

Apple plaatst een reserveringssysteem online en weet er zelf niks van, dat is nog eens AppleCare!

(Niet dat hun service altijd zo beroerd is, laatst hebben ze me nog goed kunnen helpen.)
Het probleem is dat het reserveringssysteem via geen enkele 'normale' directe manier te bereiken is via de website. De link is aangepast vanaf de Duitse website (staat volgens mij ook een paar pagina's terug) en zo achterhaald.
Het zou dus goed kunnen dat al deze reserveringen niet 'goedgekeurd' worden.

Ik vermoed dat dit dus gewoon niet gaat lukken en deze website pas ná het weekend officieel online gaat.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

HardCoreGamer schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:45:
[...]

Nouja, 'online'. Iemand heeft de url uitgedokterd. Het ding wordt niet gelinkt ;)

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:19
CyBeR schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:47:
[...]

Nouja, 'online'. Iemand heeft de url uitgedokterd. Het ding wordt niet gelinkt ;)
Precies. Had van zo'n gerenommeerd bedrijf niet verwacht dat je op zo'n makkelijke manier URL's kon aanpassen om voordat het überhaupt mogelijk zou zijn iets te kunnen bestellen. Ik ben een aantal jaar geleden op dezelfde manier achter mijn examenuitslag gekomen :P

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Verwijderd

Weten jullie ook of je nanosims bij de phonehouse kan krijgen? (vodafone)

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:19
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:50:
Weten jullie ook of je nanosims bij de phonehouse kan krijgen? (vodafone)
http://forum.vodafone.nl/...phone-5/td-p/29306/page/2

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

CyBeR schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:47:
[...]
Maar dan nog, de pagina stond online. Dus de klanten die gereserveerd hebben kunnen ze op zijn minst bieden wat zij geboden hebben. Tevens staat de pagina nu nog (!) online, dus waarom werd het dan niet meteen uit de lucht gehaald?

Time for Bad Piggies!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=0aBivBq8avw]
(Weet iemand of deze game iPhone 5 geoptimaliseerd is?)

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-09 22:21
Nog eens wat landen geprobeerd:

https://reserve.apple.com/FR/fr_FR/reserve/iPhone
https://reserve.apple.com/ES/es_ES/reserve/iPhone

Volgens mij gewoon een algemene pagina die automatisch vertaald wordt. Maar waar de reserveringen blijven... Geen idee :+

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• Rowinio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 00:26
HardCoreGamer schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:52:
[...]

Maar dan nog, de pagina stond online. Dus de klanten die gereserveerd hebben kunnen ze op zijn minst bieden wat zij geboden hebben. Tevens staat de pagina nu nog (!) online, dus waarom werd het dan niet meteen uit de lucht gehaald?

Time for Bad Piggies!
[video]
(Weet iemand of deze game iPhone 5 geoptimaliseerd is?)
Heb hem gekocht, maar helaas niet..

Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/192foto.png

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
Een lopend vuurtje.. Wij waren de eerste denk ik zo

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

@Erulezz, dus het is wél een officiele pagina en niet zoals mensen hier dachten dat het niet online gezet had mogen worden. :)

@Goudvis12, dat is best slordig van Rovio als ik zeggen mag.
Een bedrijf dat zoveel apps verkoopt mag toch op zijn minst alle apps bijwerken, en nieuwe apps zeker ondersteuning laten bieden voor de iPhone 5?

• Erulezz
Dat wel ja. Ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren.
Zie nu trouwens wel dat je ook niet bij de franse meer kan reserveren omdat er niks meer is, zoals dat ook bij de duitse is. Dus het formulier wordt wel gebruikt.

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 22:26
Ik ga hem morgen vroeg gewoon via de website bestellen. Woon in Assen en om nu vrij te nemen en af te reizen richting Adam gaat me iets te ver. Aangezien de Macme en dixons hier vast weinig tot geen voorraad hebben.
Alleen jammer dat de phonehouse geen nanasims gaan uitleveren voor vodafoneklanten. Kost weer een ritje Groningen..

• RobbieB
HardCoreGamer schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:58:
@Goudvis12, dat is best slordig van Rovio als ik zeggen mag.
Een bedrijf dat zoveel apps verkoopt mag toch op zijn minst alle apps bijwerken, en nieuwe apps zeker ondersteuning laten bieden voor de iPhone 5?
Tsja, dit spel is waarschijnlijk al maanden in ontwikkeling en komt uit op de iPad, Mac, Android en de iPhone. Tegelijkertijd. Vandaag. Denk maar niet dat ze gaan wachten met het uitbrengen totdat ze het hebben aangepast voor de iPhone 5. Er zal vast een update in ontwikkeling zijn, maar dat is (zeker bij games) niet 1,2,3 klaar..

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

HardCoreGamer schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:58:
@Erulezz, dus het is wél een officiele pagina en niet zoals mensen hier dachten dat het niet online gezet had mogen worden. :)
Waar zie jij Apple er zelf naar linken dan?

Ik denk dat 't gewoon een oversight is geweest, maar die publiciteit van het parool o.a. helpt imo wel om Apple 't mischien dan maar gewoon officieel te maken ;)

--

Ah, ik zie dat inmiddels de extra 'Amsterdam' opties kwijt zijn en ik krijg geen error meer bij het submitten. Da's een goed teken imo :P

[ Voor 13% gewijzigd door CyBeR op 27-09-2012 12:14 ]

• Brimme
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
CyBeR schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:10:
[...]

Waar zie jij Apple er zelf naar linken dan?

Ik denk dat 't gewoon een oversight is geweest, maar die publiciteit van het parool o.a. helpt imo wel om Apple 't mischien dan maar gewoon officieel te maken ;)
Nrc bericht er inmiddels ook over.. http://www.nrc.nl/nieuws/...jk-eens-even-naar-jezelf/

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41
Normaal volg ik iPhoneclub redelijk goed, en nu baal ik dat ik eens een uurtje te laat heb gekeken en dit topic niet heb gevolgd... nu heb ik pas om 11:50 een reservering aangevraagd.

Zijn er al mensen die een reactie hebben gehad op de aanvraag voor een reservering? en welke telefoon heb je besteld? Ik heb gisteren al een iPhone 5 in mijn handen gehad en het design is echt geweldig!

[ Voor 17% gewijzigd door -NRG- op 27-09-2012 12:19 ]

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik kreeg net een mailtje van de lokale iCentre, zij krijgen morgen geen iPhones binnen en kunnen ook geen indicatie geven van wanneer ze ze wel gaan verkopen. Zouden Dixons en andere winkels morgen wel al iets binnenkrijgen?

• Erulezz
-NRG- schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:18:
Normaal volg ik iPhoneclub redelijk goed, en nu baal ik dat ik eens een uurtje te laat heb gekeken en dit topic niet heb gevolgd... nu heb ik pas om 11:50 een reservering aangevraagd.

Zijn er al mensen die een reactie hebben gehad op de aanvraag voor een reservering? en welke telefoon heb je besteld?
Nee niemand, je kan ook helemaal geen mail krijgen, als je een mailtje krijgt heb je een reservering.

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09 14:02
Erulezz schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:19:
[...]

Nee niemand, je kan ook helemaal geen mail krijgen, als je een mailtje krijgt heb je een reservering.
Je moet voor 9 uur 's avonds een mail krijgen als je hem de volgende dag op kunt halen volgens mij.

gewoon nee.

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 20:05

alwinus

Tweaked

en als het goed is gaan die mailtjes vanavond pas de deur uit :).....tenminste als het nu al werkt voor release en niet dat het eigenlijk bedoeld is voor na de releasedatum :+

• NotSoSteady
Net met Apple gebeld, met die reservering wordt helemaal niks gedaan, en het is een fout.

Verwijderd

jammer jammer

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Dat zou ik ook zeggen als ik @NotSoSteady was, hij alle reserveringen opeisen! :P

• crazymonkey87
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-09 20:23
Idd hij is gewoon een troller ;) haha
HardCoreGamer schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:34:
Dat zou ik ook zeggen als ik @NotSoSteady was, hij alle reserveringen opeisen! :P

• NotSoSteady
Dan geloof je het niet, idc.

Verwijderd

Het maakt niet veel uit. Wij hebben al besteld. Als ze er niets mee doen, krijgen we vanavond geen e-mail.

• feddesman
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-09 21:08
Zojuist een email van vodafone gekregen.Mijn iphone word morgen al bezorgd .Ik had hem los besteld

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:31
Net een mail van Vodafone gekregen, dat mijn iPhone verzonden wordt. Is overigens een los toestel, zonder abonnement.

• RobbieB
Lol. lijkt er dus op dat ze genoeg voorraad hebben.

Verwijderd

feddesman schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:42:
Zojuist een email van vodafone gekregen.Mijn iphone word morgen al bezorgd .Ik had hem los besteld
Huh? Hoe heb je dat gedaan????

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
iPhone los met vodafone besteld, wordt morgen al geleverd :) :9~

Verwijderd

Ik zie geen optie om die los te bestellen daar.

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-09 22:25
Lol belachelijk, bij tmobile bestel je 7 dagen eerder en vodafone levert nog sneller.

• Bamiballen
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-05-2024
Afbeeldingslocatie: http://media.rob.nu/wp-content/uploads/2010/07/5dkqoh.jpg

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-09 15:05
Je kon gisteren een iPhone 5 selecteren zonder abonnement, maar dit is later met checks onmogelijk gemaakt. Ook ging de prijs omhoog van iets in de 700 naar 1100? :)

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:51

FreakNL

Well do ya punk?

Werkt nog steeds volgens deze stappen:
alwaysleft schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 20:17:
Voor mensen die nu al los de iPhone snel willen hebben, je kunt hem los bestellen op de vodafone website voor 729 euro.

Je doet dit: Iphone 5 staat er ook niet op maar als je naar abonnementen gaat en dan een iphone abonnement selecteert dan krijg je in een menu later de optie om een telefoon uit te zoeken en daar staat de iphone 5 wel weer tussen. Abonnement wegklikken en voila je hebt toestel. _/-\o_ Wel 50 euro duurder dan normale prijs, maar wel snel in huis!! :)

• NotSoSteady
Net een mail van Apple gekregen, kan iPhone 5 afhalen vanaf 13:00 afhalen in de Apple Store Amsterdam.

[ Voor 6% gewijzigd door NotSoSteady op 27-09-2012 12:53 ]

• RobbieB
NotSoSteady schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:52:
Net een mail van Apple gekregen, kan iPhone 5 afhalen vanaf 13:00 afhalen in de Apple Store Amsterdam.
En net zeg je dat je Apple hebt gebeld en de reserveringen niet door gaan... Pics or it didn't happen..

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Dacht dat hij het niet deed? lol

• Erulezz
Afbeeldingslocatie: http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/24841483.jpg

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
Pics or it didn't happen

• NotSoSteady
RobbieB schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:53:
[...]

En net zeg je dat je Apple hebt gebeld en de reserveringen niet door gaan... Pics or it didn't happen..
Nee probeer maar even te laten zien hoe makkelijk het is om onzin te verspreiden. :> Verder heb ik echt naar Apple gebeld, maar daar komen jullie vanzelf wel achter. De mevrouw aan de lijn wist me ook te vertellen dat deze pagina pas later in gebruik zal worden genomen.

[ Voor 22% gewijzigd door NotSoSteady op 27-09-2012 12:55 ]

• alwaysleft
Ik heb ook voor de grap gereserveerd voor vriend van me, doen ze helemaal niks mee... ;)Apple opgebeld, ook niks bekend

[ Voor 14% gewijzigd door alwaysleft op 27-09-2012 12:59 ]

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41
RobbieB schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:53:
[...]

En daar trap je nog in ook? op de melodie van bol.com trolol lolol lol lol...

Nu weten we in ieder geval dat ie maar iets roept...

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:28
Namens Vodafone, zullen wij je pakket op vrijdag 28 september 2012 tussen 8:00 en 18:00 uur afleveren op onderstaand adres:

Kost wel wat meer maar wel erg fijn dit!!!

• NotSoSteady
Afbeeldingslocatie: http://cdniphone.i-culture.nl/wp-content/uploads/2012/09/wachtrij-apple-store.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.maks.be/wp-content/uploads/2012/02/Fail1.jpg

• alwaysleft

• NotSoSteady
alwaysleft schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:00:
[...]

ow my god, die zitten e rnu al??!
|:( Ja, Kees en Koos Kansloos.

• feddesman
Dirk0s schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:00:
Namens Vodafone, zullen wij je pakket op vrijdag 28 september 2012 tussen 8:00 en 18:00 uur afleveren op onderstaand adres:

Kost wel wat meer maar wel erg fijn dit!!!
Voor die 70 euro bespaar ik me wel giga lang in de rij staan in amsterdam

• NotSoSteady
feddesman schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:01:
[...]
Voor die 70 euro bespaar ik me wel giga lang in de rij staan in amsterdam
Je kan ook gewoon wachten en die 70 euro besparen. :)

• alwaysleft
NotSoSteady schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:02:
[...]

50 euro ;)

• feddesman
NotSoSteady schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:02:
[...]

Nee dat kan ik niet!

• NotSoSteady

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 16:56

hostler

Yeahhh dude!

Als ze dat leuk vinden, laat ze lekker. :?

• NotSoSteady
hostler schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:08:
[...]

Als ze dat leuk vinden, laat ze lekker. :?
Van mijn part gaan ze er al zitten voor de lancering van de iPhone 5S, maar ik blijf het droevig vinden, en dat is mijn mening. Iedereen moet verder lekker doen waar die zelf zin aan heeft. O-)

• alwaysleft
Wel netjes van Vodafone zeg, top service :) :) :) _/-\o_Zo snel los leveren, heeft mijn tip toch gewerkt :)

[ Voor 30% gewijzigd door alwaysleft op 27-09-2012 13:13 ]

• NotSoSteady
alwaysleft schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:12:
Wel netjes van Vodafone zeg, top service :) :) :) _/-\o_Zo snel los leveren, heeft mijn tip toch gewerkt :)
70 euro meer vragen voor een toestel. :F :P

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-09 22:25
NotSoSteady schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:13:
[...]

70 euro meer vragen voor een toestel. :F :P
Dat valt me wel tegen van zo'n 'professioneel' bedrijf ja. Ze zullen wel gedacht hebben dat ze ook een graantje mee kunnen prikken met de hype, maar zo hoort het niet imo.

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
NotSoSteady schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:12:
[...]

Van mijn part gaan ze er al zitten voor de lancering van de iPhone 5S, maar ik blijf het droevig vinden, en dat is mijn mening. Iedereen moet verder lekker doen waar die zelf zin aan heeft. O-)
Mediageile mannetjes zijn het

• NotSoSteady
Draakje5 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:16:
[...]

Dat valt me wel tegen van zo'n 'professioneel' bedrijf ja. Ze zullen wel gedacht hebben dat ze ook een graantje mee kunnen prikken met de hype, maar zo hoort het niet imo.
Dat vind ik ook, ze mogen natuurlijk doen wat ze willen, maar dat is meer een actie wat je van een stel beunhazen verwacht.

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:38

janklp

FortyTwo Capital

Draakje5 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:16:
[...]

Puur vraag en aanbod, eerlijke handel. We kunnen met z'n allen ook zeggen: goh Vodafone is nogal duur, ik koop hem wel bij de officiele Apple Store.

• NotSoSteady
Janusz schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:18:
[...]

Puur vraag en aanbod, eerlijke handel. We kunnen met z'n allen ook zeggen: goh Vodafone is nogal duur, ik koop hem wel bij de officiele Apple Store.
Dat doe ik dan ook, ga niet mee met de gekte. 8)

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik ga hem morgen toch maar via de Apple website bestellen via creditcard, want als ik dit hier zo lees zul je morgen wel uren in de rij moeten gaan staan... Terwijl er kans is dat als je hem morgen als eerste besteld, hem volgende week al in huis hebt. :)

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Iemand al opgevallen dat de iPhone pagina van Apple nog steeds niet vertaald is naar het Nederlands?

• NotSoSteady
HardCoreGamer schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:19:
Ik ga hem morgen toch maar via de Apple website bestellen via creditcard, want als ik dit hier zo lees zul je morgen wel uren in de rij moeten gaan staan... Terwijl er kans is dat als je hem morgen als eerste besteld, hem volgende week al in huis hebt. :)
Nou die levertijden bij Apple zijn meestal *** online.

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-09 15:05
Voor de vroege vogels bij Apple in Amsterdam, een quote uit de verwachting van het KNMI:

Vannacht leven de buien weer op en langs de kust is er daarbij kans op onweer.

Ik wens ze dus een goede nacht toe alvast >:)

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 23:13
HardCoreGamer schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:19:
Als je hem reserveert, weet je vanavond nog of je hem morgen kunt ophalen.

Sig

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

LosserNL schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:22:
Voor de vroege vogels bij Apple in Amsterdam, een quote uit de verwachting van het KNMI:

Vannacht leven de buien weer op en langs de kust is er daarbij kans op onweer.

Ik wens ze dus een goede nacht toe alvast >:)
Gelukkig is het aluminium van de MacBook geschikt voor gebruik als bliksemafleider! :P

Verwijderd

HardCoreGamer schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:23:
[...]

Gelukkig is het aluminium van de MacBook geschikt voor gebruik als bliksemafleider! :P
Haha, poor guys.

• NotSoSteady
HardCoreGamer schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:23:
[...]

Gelukkig werkt de MacBook ook erg goed met water. _/-\o_

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

treative schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:22:
[...]

Als je hem reserveert, weet je vanavond nog of je hem morgen kunt ophalen.
Ik weet het, maar dan moet ik alsnog 2 uur reizen en een (lange) tijd in een rij staan wachten...

Edit: Zijn de prijzen van de iPhone 5 al bekend?
Ik hoop op €660,- euro, aangezien ik dan nog net genoeg geld overhoud voor een Apple timecapsule.

[ Voor 17% gewijzigd door iApp op 27-09-2012 13:26 ]

• hostler

hostler

Yeahhh dude!

HardCoreGamer schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:24:
[...]

Ik weet het, maar dan moet ik alsnog 2 uur reizen en een (lange) tijd in een rij staan wachten...
Tja, ik moet ook 2 uur reizen. Morgen de eerste trein van 5:40 nemen om daar rond 7:45 te zijn...

Verwijderd

Ja, ik neem wel een paraplutje mee morgen ochtend. Ik denk dat ik de meeste tweakers die gaan met de trein wel in de bus naar het leidseplein zal zien

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:43
Succes aan iedereen die vannacht in de rij gaat staan. Gelukkig heb ik mijn portie vorige week al gehad. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

hostler schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:25:
[...]

Tja, ik moet ook 2 uur reizen. Morgen de eerste trein van 5:40 nemen om daar rond 7:45 te zijn...
Dus jij hebt het ervoor over om rond een uur of 4:00 uit je bed te kruipen, zodat je om 5:40 uur met de trein (wat tevens ook geld kost) naar Amsterdam kunt om zo nog een paar uur in de rij te gaan staan en dan ook nog eens €680 / €660 moet betalen voor de iPhone.

Dan nog terug naar huis met de trein, en dan kun je rond een uur of 16:00 eindelijk thuis genieten van je welverdiende iPhone 5.

• hostler

hostler

Yeahhh dude!

HardCoreGamer schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:29:
[...]

Dus jij hebt het ervoor over om rond een uur of 4:00 uit je bed te kruipen, zodat je om 5:40 uur met de trein (wat tevens ook geld kost) naar Amsterdam kunt om zo nog een paar uur in de rij te gaan staan en dan ook nog eens €680 / €660 moet betalen voor de iPhone.

Dan nog terug naar huis met de trein, en dan kun je rond een uur of 16:00 eindelijk thuis genieten van je welverdiende iPhone 5.
Yep, maar niet helemaal.

Ik heb OV, dus reizen is "gratis". Ik woon 10 min van het station in Raalte, dus 5 uur m'n bed uit.

De rest klopt wel ja :P Heb zelfs de dag vrij genomen...

• salgera
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09-2021
HardCoreGamer schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:29:
[...]

De een is HardCoreGamer en de ander HardCoreAppleFanaat. :)

• ultimato
  • Laatst online: 15-01-2019
Is het zo dat je hem ook op de website van apple.nl zelf kan kopen? Zo ja, vanaf hoelaat kan dat denken jullie? en wat zal de levertijd zijn als je er vroeg bij bent?
Pagina: 1 ... 27 ... 64 Laatste

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid

Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.