[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 20 ... 64 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwtje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 19:55
Nou ik heb hem ook besteld, met autolader :) Als ze er gewoon een aantal op voorraad hebben dan komt het wel goed vrijdag. Zoveel pre-oders zullen ze niet hebben gehad omdat er niet veel mensen zijn die het weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:25
Ben benieuwd wanneer jullie 'm allemaal krijgen. Of het de 28e is of dat je nog een week of 2 moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht nog wel ff af tot maandag. Ze hebbe me gegarandeerd dat er zoeizo uitsluitsel komt van hoe je hem kan bestellen...

Ik hoop liefst voor dinsdag ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 19:15
Ik heb ook een iPhone 5 16GB + Screenprotector besteld bij Coolblue, met bankoverschrijving.

Zal in de loop van de week is kijken hoe Coolblue ermee om gaat en dan alsnog betalen als ze bevestigen dat de order wordt uitgeleverd.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We.are.cake
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 11:18
Na veel rondbellen naar winkels, zowel online als offline, ben ik niet veel wijzer geworden over waar ik de iPhone 5 zonder abonnement kan bestellen/pre-orderen voor de 28e.

Nu weet ik wel dat ik voor de Apple Store kan gaan liggen 28 September, maar om mijn verjaardag door te brengen voor een winkel lijkt mij een beetje saai.

Kent iemand een winkel die pre orders aan nemen voor losse iPhones of die op de 28e zeker een voorraad hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook maar besteld bij Coolblue, ik wacht het af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draakje5 schreef op zondag 23 september 2012 @ 17:16:
[...]

[...]

Probeer het eens, iPhone in winkelmandje en dan bij de checkout kiezen voor belgie. Mocht het niet werken, dan moet je toch echt wachten totdat de belgische website ze beschikbaar heeft.
net geprobeerd: werkt dus niet voor .BE :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ener103
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 21:46
Er is toch nog geen officiele prins bekend in NL voor de 5.
Ik zie prijzen varieren van 679 - 749 voor de iphone 5 van 16gb.

Als je nu (pre-ordered) voor bijv 679 en Apple stelt de prijs op 659 dan ben je toch een dief van je eigen portemonnee. (afgezien de meerwaarde die iemand ervoor over heeft vanwege het "heb-gehalte")

Ik snap sowieso niet waarop bijv studentmobiel de prijs van 749 baseert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Ener103 schreef op zondag 23 september 2012 @ 18:19:
Er is toch nog geen officiele prins bekend in NL voor de 5.
Ik zie prijzen varieren van 679 - 749 voor de iphone 5 van 16gb.

Als je nu (pre-ordered) voor bijv 679 en Apple stelt de prijs op 659 dan ben je toch een dief van je eigen portemonnee. (afgezien de meerwaarde die iemand ervoor over heeft vanwege het "heb-gehalte")

Ik snap sowieso niet waarop bijv studentmobiel de prijs van 749 baseert.
Als ik naar Oberhausen was gegaan, was ik die €20 ook wel kwijt geweest aan benzine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
  • Laatst online: 28-05 14:49
Joost1991 schreef op zondag 23 september 2012 @ 17:40:
Ik heb ook een iPhone 5 16GB + Screenprotector besteld bij Coolblue, met bankoverschrijving.

Zal in de loop van de week is kijken hoe Coolblue ermee om gaat en dan alsnog betalen als ze bevestigen dat de order wordt uitgeleverd.
Dat schiet niet op want coolblue wacht eerst op je betaling, tenzij je optie rembours kiest.

Losse toestel is niet mogelijk zie hieronder.

Coolblue ‏@Coolblue_NL
@timvel Daarnaast is het alleen mogelijk om in combinatie met een abonnement de iPhone 5 te pre-orderen, dus niet als los toestel.

[ Voor 19% gewijzigd door atoombom op 23-09-2012 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
atoombom schreef op zondag 23 september 2012 @ 18:34:
[...]

Dat schiet niet op want coolblue wacht eerst op je betaling, tenzij je optie rembours kiest.
Maar: je zou toch verwachten (als ze deze orders gewoon uitleveren) dat ze een betaalherinnering sturen als er na x(x) dagen nog niet is betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
Draakje5 schreef op zondag 23 september 2012 @ 18:36:
[...]

Maar: je zou toch verwachten (als ze deze orders gewoon uitleveren) dat ze een betaalherinnering sturen als er na x(x) dagen nog niet is betaald.
Zou jij als bedrijf een toestel van 679 leveren die nog niet betaalt is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
atoombom schreef op zondag 23 september 2012 @ 18:47:
[...]

Zou jij als bedrijf een toestel van 679 leveren die nog niet betaalt is ?
Nee, maar persoon in kwestie is benieuwd hoe coolblue het afhandelt omdat ze stellen niet los te leveren, maar los bestellen wel mogelijk is.

Als ze daadwerkelijk niet los willen leveren, dan zou de bestelling uiteindelijk niet door gaan. Maar leveren ze de bestellingen van losse iphones wel los (icm accessoires) dan zou je na x(x) dagen een betalingsherrienering verwachten van coolblue. Als je die krijgt denk ik dat je er van uit kan gaan dat ze gewoon los leveren.

Het is allemaal een beetje vaag en we (ik) speculeren maar wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

atoombom schreef op zondag 23 september 2012 @ 18:34:
[...]

Losse toestel is niet mogelijk zie hieronder.

Coolblue ‏@Coolblue_NL
@timvel Daarnaast is het alleen mogelijk om in combinatie met een abonnement de iPhone 5 te pre-orderen, dus niet als los toestel.
Los kan je hem denk ik niet pre-orderen, maar zie toch prijzen staan van losse toestellen (16gb voor 679)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 20:21

Osxy

Holy crap on a cracker

Slasher schreef op zondag 23 september 2012 @ 19:34:
[...]

Los kan je hem denk ik niet pre-orderen, maar zie toch prijzen staan van losse toestellen (16gb voor 679)
Kan wel, maar wat er daadwerkelijk gaat gebeuren?

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/63439/tweakers/coolblue.jpg

Kan me order altijd nog annuleren.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:38

janklp

FortyTwo Capital

Wat staat er bij jou in het stuk "Mijn Bestellingen"op coolblue.nl?

Daar staat bij mij namelijk: Je bestelling wordt geleverd op 28-09-2012. Ben dus benieuwd of dat er ook bij jou staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Janusz schreef op zondag 23 september 2012 @ 19:57:
Wat staat er bij jou in het stuk "Mijn Bestellingen"op coolblue.nl?

Daar staat bij mij namelijk: Je bestelling wordt geleverd op 28-09-2012. Ben dus benieuwd of dat er ook bij jou staat.
Dat is de orderbevestiging per mail. En bij CoolBlue staat bij mij ook 28-09.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nEGMy.png

[ Voor 15% gewijzigd door me_mrtn op 23-09-2012 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Edit: GoT loopt te buggen met errorcodes.

[ Voor 94% gewijzigd door me_mrtn op 23-09-2012 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 08:51
Ik heb 'm ook net besteld op coolblue! Wit 16gb

Je bestelling wordt geleverd op 28-09-2012
Nu maar hopen dat dat ook zo is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwtje
Ja bij mij staat ook als leverdatum 28-9 ik heb hem al betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Wat denken jullie dat de meest veelbelovende optie is om vrijdag de nieuwe iPhone te halen? Helemaal naar Amsterdam afreizen gaat me wat te ver maar ik kan nog wel naar de MediaMarkt in Den Haag of anders de lokale iCentre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Ik heb ordernummer 732 aan het einde. Gisteren besteld om 1500. me_mrtn heeft ordernummer eindigend op 984 en besteld vandaag. Als het gerucht klopt dat er 1500 iPhones voorhanden zouden zijn dan heb ik goede hoop! Mits er wel geleverd wordt aan de non-abo klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Janusz schreef op zondag 23 september 2012 @ 20:01:
Ik heb ordernummer 732 aan het einde. Gisteren besteld om 1500. me_mrtn heeft ordernummer eindigend op 984 en besteld vandaag. Als het gerucht klopt dat er 1500 iPhones voorhanden zouden zijn dan heb ik goede hoop! Mits er wel geleverd wordt aan de non-abo klanten.
Ik heb gisteren ook besteld hoor, rond 18.00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
Mijn eindigt op 191, 2 minuten geleden besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 10:48
Heb ook een bestellen geplaatst bij CoolBlue voor 2 x iPhone 5 32gb. Met creditcard betaald. Nu maar afwachten. Misschien rij ik toch nog naar A'dam om er daar een te halen. Even afwachten hoe CoolBlue reageert op de bestellingen.

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 10:48
Kjid schreef op zondag 23 september 2012 @ 20:03:
Mijn eindigt op 191, 2 minuten geleden besteld
203 hier.

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Informatie uit ordernummers halen heeft totaal geen zin bij CoolBlue. Die hebben ook andere producten te koop en daarnaast kun je niet alleen de laatste drie cijfers vergelijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
nee ik geloof dat dat inderdaad weinig hoeft te betekenen :p

wel spannend hoor..! Ik ga ervan uit dat er in de loop van de week meer duidelijkheid zal zijn over de levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
Slasher schreef op zondag 23 september 2012 @ 19:34:
[...]

Coolblue liet al weten op twitter dat het een fout was.

Nogmaals CoolBlue gaat geen losse toestellen leveren!

[ Voor 9% gewijzigd door atoombom op 23-09-2012 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
atoombom schreef op zondag 23 september 2012 @ 20:20:
[...]

Ja dan moeten ze dat wijzigen :') wat kan daar nou moeilijk aan zijn even een mannetje op deze taak zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 00:26
De website van PDAshop.nl is echt gigantisch langzaam op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6129(15)
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 10:09

6129(15)

AD ASTRA PER ASPERA

Verwijderd schreef op zondag 23 september 2012 @ 17:52:
[...]

net geprobeerd: werkt dus niet voor .BE :(
Zoek nog rap een Mobistar Center op om je in te schrijven voor iSWAP. Misschien staan er nog weinig mensen op de lijst en heb je vrijdag al een toestel.

Je moet geen voorschot betalen, en bent niet gebonden aan Mobistar-zever in de vorm van een verplicht abbo ouzo. Het is voor iedereen. (Dat is wat ze mij hebben verteld!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:16
Goudvis12 schreef op zondag 23 september 2012 @ 20:25:
De website van PDAshop.nl is echt gigantisch langzaam op het moment.
Waarschijnlijk omdat er veel mensen zijn die bestellen. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze er 1000 hadden, klopt dit of ben ik in de war?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
atoombom schreef op zondag 23 september 2012 @ 20:20:
[...]

Nogmaals CoolBlue gaat geen losse toestellen leveren!
Ja, dat het een fout was en dat daarmee dus alles was gezegd. Ze hebben nog geen duidelijkheid gecreëerd. PDAshop.nl is overigens hier nog gewoon vliegensvlug.

[ Voor 7% gewijzigd door me_mrtn op 23-09-2012 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
Ik zie dat osxy al twittercontact heeft gehad met Coolbleu. Vanaf morgen 12.00 weten we meer, tegen die tijd zal het bestellen in iedergeval niet meer werken omdat het om een fout gaat.
André Kemmeren ‏@osxy
@Coolblue_NL En bestellingen die nu geplaatst zijn? Worden wel gewoon behandeld met FiFo? Koopovereenkomst is geldig lijkt mij.

Coolblue ‏@Coolblue_NL
@osxy Wij zullen daar begin volgende week een oplossing voor zoeken. Vanaf morgen 12.00 zullen wij weer beschikbaar zijn via Twitter.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Kjid schreef op zondag 23 september 2012 @ 20:30:
Ik zie dat osxy al twittercontact heeft gehad met Coolbleu. Vanaf morgen 12.00 weten we meer, tegen die tijd zal het bestellen in iedergeval niet meer werken omdat het om een fout gaat.

[...]
Nee, dat van 12.00 uur was de Twittersupport die vandaag om 12.00 uur weer aanwezig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lorefice schreef op zondag 23 september 2012 @ 20:25:
[...]

Zoek nog rap een Mobistar Center op om je in te schrijven voor iSWAP. Misschien staan er nog weinig mensen op de lijst en heb je vrijdag al een toestel.

Je moet geen voorschot betalen, en bent niet gebonden aan Mobistar-zever in de vorm van een verplicht abbo ouzo. Het is voor iedereen. (Dat is wat ze mij hebben verteld!)
Veel te veel slechte ervaringen met mobistar. Maar toch bedankt. moest Coolblue BE nu een beetje professioneler zijn ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
Oja, klopt. Maar de oplossing hebben ze nog niet bedacht..
Ik hoop dat het aantal bestellingen beperkt is, en dat ze voor het gemak die paar toestellen gewoon zonder abonnement verkopen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Kjid op 23-09-2012 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:44
Heeft iemand enig idee wat de voorraden nog zijn bij de Apple store in Oberhausen?

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
robbinonline schreef op zondag 23 september 2012 @ 20:37:
Heeft iemand enig idee wat de voorraden nog zijn bij de Apple store in Oberhausen?
Lastig verhaal omdat de Store nu dicht zit. Op iPhoneclub hebben ze wel een topic lopen daarover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:44
me_mrtn schreef op zondag 23 september 2012 @ 20:38:
[...]

Lastig verhaal omdat de Store nu dicht zit. Op iPhoneclub hebben ze wel een topic lopen daarover.
Ik heb het topic gevonden: Woensdag naar alle waarschijnlijk weer een lading voorraad.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht wel even tot vrijdagochtend en bestel in de apple store ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Voor de mensen die nog naar de VS gaan toevallig.

Vanmorgen bij een att winkel geweest in een bijzonder klein dorpje en gewoon een iPhone kunnen kopen (vanaf $599 ex tax) ze hadden er nog genoeg maar druppelde wel weg.

Via imzdl simlock vrij gemaakt bij att maar volgens de mevrouw in de winkel moest het ook via de att site en/of klantenservice kunnen. Mits je hem maar los gekocht had (zoals wij). Anders doen ze er moeilijk over.

Zo de Nederlandse Sim knippen en gebruiken die hap.

Kost nu omgerekend inclusief simlock service en Colorado Tax €503,- (16gb wit)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar komen dan natuurlijk nog wel potentieel douanekosten bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 21:14
Donstil schreef op maandag 24 september 2012 @ 03:22:
Voor de mensen die nog naar de VS gaan toevallig.

Vanmorgen bij een att winkel geweest in een bijzonder klein dorpje en gewoon een iPhone kunnen kopen (vanaf $599 ex tax) ze hadden er nog genoeg maar druppelde wel weg.

Via imzdl simlock vrij gemaakt bij att maar volgens de mevrouw in de winkel moest het ook via de att site en/of klantenservice kunnen. Mits je hem maar los gekocht had (zoals wij). Anders doen ze er moeilijk over.

Zo de Nederlandse Sim knippen en gebruiken die hap.

Kost nu omgerekend inclusief simlock service en Colorado Tax €503,- (16gb wit)
Heb je nu wel de CDMA variant ? Ik begreep dat als je de GSM variant koopt, deze niet op de 4g netwerken zal werken in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
Ook maar via coolblue besteld. Wel met vooruitbetaling.. Straks duurt het 2-3 weken voor iets teruggestort is en kan ik evt geen toestel kopen ergens anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Toch een beetje slecht dat ze blijven volhouden niets los te verkopen maar de mogelijkheid wel open laten. Ben benieuwd hoe dit uiteindelijk wordt opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
Draakje5 schreef op maandag 24 september 2012 @ 09:00:
Toch een beetje slecht dat ze blijven volhouden niets los te verkopen maar de mogelijkheid wel open laten. Ben benieuwd hoe dit uiteindelijk wordt opgelost.
Ik hoop niet dat iedereen straks met screenprotectors van 20 euro zit opgescheept (zonder toestel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwtje
Dat gaat niet gebeuren, dan cancel je de order gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 03:28:
Daar komen dan natuurlijk nog wel potentieel douanekosten bij.
Als de koers nog wat veranderd voor we terug gaan kunnen we nog binnen de €430 vallen (Koers nu 0,77 moet dan zakken naar 0,72).

Anders komt er in het nadeligste geval een 100tje invoeren bij. Maar maakt hem nog steeds €80 goedkoper.

(Ben nog nooit aangehouden trouwens, vlieg al jaren naar de VS via Schiphol)
Ashy schreef op maandag 24 september 2012 @ 07:54:
[...]

Heb je nu wel de CDMA variant ? Ik begreep dat als je de GSM variant koopt, deze niet op de 4g netwerken zal werken in NL.
Nou de 4s CDMA versie die verizon verkocht werd later door een carrier update alsnog gelocked. Dat leek me daarom niet handig.

Ik zie 4g in Nederland niet landelijk komen voor de komst van de iPhone 6 dus het gebrek aan ondersteuning in de iPhone 5 is geen issue voor me.
Daarom een IPhone 5 ATT lock gekocht en deze laten verwijderen ($35,-). Sim knippen ging perfect en schuren was niet nodig.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Draakje5 schreef op maandag 24 september 2012 @ 09:00:
Ik zie nergens echt expliciet dat ze alleen los verkopen. Volgens mij heb ik gewoon een koop overeenkomst en moeten ze leveren. Maar we zullen zien, doorgaans heeft Coolblue een uitstekende klantenservice dus ik heb er vertrouwen in :). Ben benieuwd of er vandaag duidelijkheid komt!

Edit: volgens mij is de website van Coolblue inmiddels aangepast.

[ Voor 5% gewijzigd door janklp op 24-09-2012 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwtje
Niet van toepassing.

[ Voor 81% gewijzigd door jwtje op 24-09-2012 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Yes, status veranderd bij Coolblue naar: Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden.

Dus toch leveren!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
Janusz schreef op maandag 24 september 2012 @ 09:50:
Yes, status veranderd bij Coolblue naar: Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden.

Dus toch leveren!?
Hmmm... niet dat ik je niet geloof maar zou je daar een screenshot van kunnen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Bij mij ook,

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/33yrhv8.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09 14:02
Janusz schreef op maandag 24 september 2012 @ 09:50:

Dus toch leveren!?
Yes Sir. Ik ook, klaar om ingepakt te worden :).

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Nee, ik copy-paste dit letterlijk uit het "mijn bestellingen" dashboard. Neem maar van mij aan dat ik er absoluut geen belang bij heb om hier leugens of onwaarheden te ventileren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
Janusz schreef op maandag 24 september 2012 @ 09:58:
Nee, ik copy-paste dit letterlijk uit het "mijn bestellingen" dashboard. Neem maar van mij aan dat ik er absoluut geen belang bij heb om hier leugens of onwaarheden te ventileren.
Zo bedoel ik dat niet.. Maar voor de zekerheid. Dan ga ik mijn order annuleren(vooruitbetaling) en een creditcard bestelling doen.

EDIT: aah nee dat meen je niet.. Heb ik hem ge-annuleerd is die van de site verdwenen...

[ Voor 9% gewijzigd door Rhndy op 24-09-2012 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:10
Rhndy schreef op maandag 24 september 2012 @ 09:59:
[...]

Zo bedoel ik dat niet.. Maar voor de zekerheid. Dan ga ik mijn order annuleren(vooruitbetaling) en een creditcard bestelling doen.
Na al het drama bij de Apple Stores afgelopen vrijdag , komt hij vandaag gewoon binnen , ben er best blij om eigenlijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Maar dan zou je je tmobile abbo beter via hun kunnen bestellen dan tmobile zelf ivm de langere levertijd bij tmobile...

Edit: leverdatum is blijkbaar weer teruggezet naar 'binnenkort' dus laatmaar zitten.

[ Voor 26% gewijzigd door Draakje5 op 24-09-2012 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Mensen die hem via coolblue hebben besteld, have fun!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
alwaysleft schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:17:
Mensen die hem via coolblue hebben besteld, have fun!!!!
Inderdaad.. Ze kunnen m'n annulering niet terug draaien helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Helaas is de Apple iPhone 5 + Screenprotector + Case niet meer op voorraad en daarom uit je winkelmandje gehaald.
Ontvang een e-mail zodra het weer op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
Sweet! Gisteravond dus de juiste beslissing genomen om hem op coolblue te bestellen :D

'Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.
  • Laatst online: 18-08 12:04

Richi E.

PSN: Rich_E1988

Ik heb hem vanochtend nog besteld. Ben wel benieuwd of ze hem daadwerkelijk gaan leveren, ik heb er nog niet zoveel vertrouwen in eerlijk gezegd.

PSN: Rich_E1988

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 00:58
Kjid schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:30:
Sweet! Gisteravond dus de juiste beslissing genomen om hem op coolblue te bestellen :D

'Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden'
Shit hé, ik zat te twijfelen gisteravond.. Toch maar niet gedaan.. :'(

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Lijkt me wel sterk dat ze voor de 28e nog verzonden worden, aangezien de Nederlandse Apple store ze pas vanaf de 28e gaat verkopen.

Klaar om ingepakt te worden is nog niet klaar om verzonden te worden ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Draakje5 op 24-09-2012 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Draakje5 schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:32:
Lijkt me wel sterk dat ze voor de 28e nog verzonden worden, aangezien de Nederlandse Apple store ze pas vanaf de 28e gaat verkopen.
Als ze dat doen krijgen ze denk ik een enorme boete van Apple!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
DennusB schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:32:
[...]

Als ze dat doen krijgen ze denk ik een enorme boete van Apple!
Dat valt heus wel mee. Een tik op de vingers waarschijnlijk.

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:31
Denken jullie dat het mogelijk is om vrijdag nog de Apple Store binnen te lopen, alleen om een indruk te krijgen van het apparaat?(kleuren, gewicht, etc.) Ik wil ze wel eerst even zien voordat ik aansluit in een rij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Silversin schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:49:
Denken jullie dat het mogelijk is om vrijdag nog de Apple Store binnen te lopen, alleen om een indruk te krijgen van het apparaat?(kleuren, gewicht, etc.) Ik wil ze wel eerst even zien voordat ik aansluit in een rij.
Denk het eerlijk gezegd niet. Er zal vast een behoorlijke rij staan waar jij gewoon in moet aansluiten voor je überhaupt de store in mag. Als jij dan eerst nog gaat kijken hoe hij eruit zien, mag je denk ik helemaal achterin de rij aansluiten als je besluit hem te kopen.

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:31
Wel zuur, mocht je een iPad of een Mac willen halen, alsnog aansluiten.

Achterin aansluiten maakt voor mij niet uit. Ik ben er nog niet uit welke kleur ik ga nemen, daarom wil ik ze eerst even zien.

[ Voor 47% gewijzigd door Silversin op 24-09-2012 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 14:50
Ga zo denk ik richting Oberhausen om eentje te scoren voor mijn vrouw (hopelijk is er voorraad). Verjaardags cadeau.
Iemand interesse? Kleine vergoeding van 50 euro voor de benzine en moeite is dat reel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 14:23
DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwtje
YES! Die van mij is ook status: Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:10
Ibix schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:03:
Ga zo denk ik richting Oberhausen om eentje te scoren voor mijn vrouw (hopelijk is er voorraad). Verjaardags cadeau.
Iemand interesse? Kleine vergoeding van 50 euro voor de benzine en moeite is dat reel?
Dit is zojuist op iPhoneclub forum gepost

"...thanks for choosing the Apple Store CentrO. I would like to tell you, that we don't have new iPhones in stock. If you want you can try to exchange it at the Genius Bar. Please book your appointment at our website ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 21:14
cardwizard schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:07:
[...]

Dit is zojuist op iPhoneclub forum gepost

"...thanks for choosing the Apple Store CentrO. I would like to tell you, that we don't have new iPhones in stock. If you want you can try to exchange it at the Genius Bar. Please book your appointment at our website ..."
En het bericht ervoor:

"Ik heb gebeld, er is weer stock"

Dusja, wat waarheid is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
DM! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 14:50
Geen DM's meer. Heb nu 2 mensen beantwoord en hopelijk krijg ze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
Ibix schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:26:
[...]

Geen DM's meer. Heb nu 2 mensen beantwoord en hopelijk krijg ze mee.
Ben k te laat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamiballen
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-05-2024
Zojuist contact gehad met PDAshop (coolblue). Ze vertelden dat het een foutje was maar dat ze de pre-orders wel gaan leveren. Baal er zelf wel van dat ik nu niet besteld heb. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
Bamiballen schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:53:
Zojuist contact gehad met PDAshop (coolblue). Ze vertelden dat het een foutje was maar dat ze de pre-orders wel gaan leveren. Baal er zelf wel van dat ik nu niet besteld heb. :(
Ik heb ze een heel lief mailtje gestuurd of het toch mogelijk is om m´n annulering terug te draaien... Verwacht het niet maarja... kan mezelf wel voor m´n kop slaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Bamiballen schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:53:
En die pre-orders worden ook vrijdag uitgeleverd zoals nu nog in de bestelling staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamiballen
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-05-2024
me_mrtn schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:02:
[...]

En die pre-orders worden ook vrijdag uitgeleverd zoals nu nog in de bestelling staat?
Mevrouw wist mij te vertellen dat de orders in volgorde werden behandeld, dus dat die pre-orders (afhankelijk van de hoeveelheid levering) waarschijnlijk allemaal vrijdag worden geleverd.

[ Voor 5% gewijzigd door Bamiballen op 24-09-2012 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Laatst online: 24-08 16:41
Wanneer gaat Apple.nl bestellingen aannemen? Daar staat hij nog steeds op 'binnenkort' maar als ze de 28e willen gaan uitleveren zullen ze hem eerder open zetten neem ik aan of gewoon later uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Jpjedi schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:09:
Wanneer gaat Apple.nl bestellingen aannemen? Daar staat hij nog steeds op 'binnenkort' maar als ze de 28e willen gaan uitleveren zullen ze hem eerder open zetten neem ik aan of gewoon later uitleveren.
Dat tweede denk ik. Vanaf de 28e bestellen, dan gelijk uitleveren maar door verzending zal dat altijd een paar dagen duren, minimaal.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Jpjedi schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:09:
Geen preorders, dus gewoon vanaf vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:02

Beaves

Usque ad Finem

Jammer dat Coolblue voorlopig de iPhone 5 alleen met abonnement verkoopt :(

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
Wie geet er vandaag nog naar oberhausen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-09 16:41
ococ schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:17:
Wie geet er vandaag nog naar oberhausen????
Ik weet t nog niet ... denk maar zo ... is het nog niet te kort na de release?
Kom je daar aan na de release en dan zijn ze weer op eind van de dag ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
BeQuietAndDrive schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:12:
[...]

Dat tweede denk ik. Vanaf de 28e bestellen, dan gelijk uitleveren maar door verzending zal dat altijd een paar dagen duren, minimaal.
Daar hoop ik ook op! Maar hoe groot is de kans op daadwerkelijk zo'n korte levertijd ?

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
Iemand die naar Oberhausen gaat en ook eentje voor mij kan halen? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
Als er iemand gaat denk even aan mij tegen een kleine vergoeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
Op iPhoneclub werd gemeld dat er pas woensdag weer voorraad is in Oberhausen! Je kan ook gewoon bellen naar die APple Store, zonde anders van de rit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
Bamiballen schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:06:
[...]

Mevrouw wist mij te vertellen dat de orders in volgorde werden behandeld, dus dat die pre-orders (afhankelijk van de hoeveelheid levering) waarschijnlijk allemaal vrijdag worden geleverd.
_/-\o_

ben nu erg blij!

M'n baas heeft 'm via KPN ook gepreordered en krijgt 'm ook vrijdag. Nu hoef ik vrijdag dus niet jaloers toe te kijken :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coolblue belgie geupdate:

http://www.pdashop.be/pro...apple-iphone-5-zwart.html

denk dat ik het maar ga doen :)

edit: nevermind nog altijd niet op voorraad of geen pre order

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2012 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Ik zou het bij Apple zelf doen, veel betere garantie!

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EWK schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:34:
Ik zou het bij Apple zelf doen, veel betere garantie!
apple online belgie:

http://store.apple.com/be...shop_iphone/family/iphone

Belgische markt doet er weer niet toe voor sommigen denk ik .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:38:
[...]

apple online belgie:

http://store.apple.com/be...shop_iphone/family/iphone

Belgische markt doet er weer niet toe voor sommigen denk ik .......
Vrijdag kan het....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ongeduldig. En aangezien men huidige smartphone dood is :D
Pagina: 1 ... 20 ... 64 Laatste

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid

Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.