niet bij mij...of gebruik jij de Belgische shop ?Rhndy schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 13:36:
Als ik een witte met accessoire toevoeg staat er : leverdatum binnenkort

niet bij mij...of gebruik jij de Belgische shop ?Rhndy schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 13:36:
Als ik een witte met accessoire toevoeg staat er : leverdatum binnenkort
En heb e nog 1 mee genomen?joffrey19 schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 12:44:
Ja sta nu bij oberhausen, enige wat ze nog hebben
[ Voor 3% gewijzigd door Rhndy op 22-09-2012 13:41 ]
Wat willen ze er dan opgooien als simlock?Rhndy schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 13:39:
Ik heb gebeld:
Volgens de medewerker wordt de iPhone 5 NIET simlock-vrij geleverd en is die datum zelfs niet zeker als je met een abonnement besteld.
Post aangepast/verduidelijktme_mrtn schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 13:40:
[...]
Wat willen ze er dan opgooien als simlock?
Ik heb woensdagmiddag een vrije middag, denk dat ik dan naar Oberhausen heen kar afhankelijk van de voorraad natuurlijk.
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2012 13:47 ]
Je kan belsimpel.nl proberen. Enige nadeel dat je maar 1 jaar garantie hebt en 25 euro meer betaald.Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 13:46:
coolblue is men enige hoop om het simlock vrij te krijgen bijna ... alle andere belgische shops hebben een meerprijs van 50 euro
CoolBlue NL of BE ?Rhndy schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 13:39:
Ik heb gebeld:
Volgens de medewerker wordt de iPhone 5 NIET los geleverd en is die datum zelfs niet zeker als je met een abonnement besteld.
Twente.Appleman schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 13:44:
me_mrtn; Waar woon je? Misschien kunnen we carpoolen
NLatoombom schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 13:47:
[...]
CoolBlue NL of BE ?
Net gebeld en Coolblue NL zal waarschijnlijk gaan leveren op 28 september of iets later.
Ik verwacht dat er op de 28 september genoeg toestellen leverbaar zullen zijn bij Mediamarkt etc.
Kun je dan niet beter naar londen gaan?Appleman schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 13:56:
Jij woont wel heel dichtbij de grens. Ik moet kachelen helemaal uit Amsterdam.
Klopt, daarom kon ik vrijdagochtend prima beslissen of ik nu naar Oberhausen ging of niet. Dat was dus een no no. Vanuit werk zit ik nog wat dichter op de grens en is het qua snelweg helemaal makkelijk.Appleman schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 13:56:
Jij woont wel heel dichtbij de grens. Ik moet kachelen helemaal uit Amsterdam.
Denk het niet. Ik heb een Lupo 3L. Dat ding rijdt op de snelweg met cruise controle aan 1:30. (120 km/h). Dus heen en terug ben ik ong 25 euro kwijt aan diesel.Draakje5 schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 13:57:
[...]
Kun je dan niet beter naar londen gaan?
Ik wete het niet, maar daar hebben ze er ook volop dacht ik.
Zou je willen vragen wanneer ze weer nieuwe binnen krijgen? Ik ga er vannuit dat je in oberhuasen bent.Jorconmgn schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 14:23:
Sta nu in de rij. Kan nog een 64gb wit meenemen...
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Voor hoeveel meer?Jorconmgn schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 14:23:
Sta nu in de rij. Kan nog een 64gb wit meenemen...
Ik bedoel als ik er een wil dat je het meeneemt zonder meer prijs?Jorconmgn schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 14:31:
1... Wil er zelf ook 1...
heb je een berichtje gestuurdJorconmgn schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 14:36:
Ik heb weinig extra nodig... Wil de brandstof eruit hebben en wat drinken voor het wachten
Zeg maar hoeveel je wilt en waar moet ik het ophalen anders kost het mij ook veel brandstof woon zelf in de regio Alkmaar.Jorconmgn schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 14:36:
Ik heb weinig extra nodig... Wil de brandstof eruit hebben en wat drinken voor het wachten
You and I have memories longer than the road ahead
van waaruit vertrek dan?Nielsracing schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 16:27:
Ik wil ook een 32GB black alleen de prijzen op marktplaats zijn echt absurd. Ik snap niet dat mensen het uiterste willen halen uit de prijs. € 950 voor een 16GB is meer regel dan uitzondering.
Ik kan volgende week naar Duitsland rijden (leaseauto dus geen extra kosten) mits er iemand vanuit hier zeker weet dat er voldoende voorraad is. Dan wil ik er best eentje extra meenemen. Ik blijf dit topic in ieder geval volgen
Wil je nieuwe informatie ook delen? Ben best benieuwd namelijk.Janusz schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 16:32:
Besteld bij Coolblue. In het ergste geval annuleren ze mijn betaling en krijg ik het geld terug. 698 euro betaald en krijg er een extragratis protector bij. Op de site staat dat de telefoons simlock vrij worden aangeboden. Ik denk dat Coolblue in dit geval gewoon moet leveren, er staat nergens dat ze alleen leveren i.c.m. een abonnement.
Vanuit Purmerend. Denk dat ik er met m'n vriendin heen rijd en op de terugweg kan ik 'm afleveren (mits een beetje op de route, Zeeland heeft niet de voorkeur haha).
Ik ben wel geïnteresseerd, wat wil je in dat geval voor een White 16GB hebben? (Den Haag).Nielsracing schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 16:39:
[...]
Vanuit Purmerend. Denk dat ik er met m'n vriendin heen rijd en op de terugweg kan ik 'm afleveren (mits een beetje op de route, Zeeland heeft niet de voorkeur haha).
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
janusz heeft toch al besteld (en betaald zelfs?)Zware Unit schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 16:44:
Zojuist CoolBlue gebeld en ze accepteren nog geen inschrijvingen / bestellingen voor de iPhone 5.
Allemaal erg onduidelijk, ik kreeg een andere antwoord.Zware Unit schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 16:44:
Zojuist CoolBlue gebeld en ze accepteren nog geen inschrijvingen / bestellingen voor de iPhone 5.
Nou ik zit in Woerden, en ben wel geïnteresseerd in een 32 gb wit. Ik hoor het welNielsracing schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 16:39:
[...]
Er is ook niets onrechtmatigs aan, in principe moet die mogelijkheid gewoon niet bestaan als ze losse verkopen willen uitsluiten. Wordt ook nergens vermeld.Janusz schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 17:03:
Update: bestelbevestiging ook binnen. Betaling is afgeschreven. Lijkt me toch dat ze gewoon moeten leveren? Er is volgens mij niets onrechtsmatigs aan.
Uw bestelling bestaat uit de volgende producten:
Apple iPhone 5 + Screenprotector
€698,00
Ja er is niets wat er op wijst dat het niet zou kunnen.Janusz schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 17:03:
Update: bestelbevestiging ook binnen. Betaling is afgeschreven. Lijkt me toch dat ze gewoon moeten leveren? Er is volgens mij niets onrechtsmatigs aan.
Uw bestelling bestaat uit de volgende producten:
Apple iPhone 5 + Screenprotector
€698,00
Dat is de tweede keer dat je die vraag stelt binnen een paar uur. Kijk eens goed op het internet.fris0NL schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 17:03:
Is er al iets bekend over de prijs in nederland? Is het 679 net zoals in duitsland? of 659?
Ik begin nu ook te twijfelen ja.Osxy schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 17:08:
[...]
Ja er is niets wat er op wijst dat het niet zou kunnen.
Ben zelf nu wel aan twijfelen of ik het zal doen.
[ Voor 30% gewijzigd door me_mrtn op 22-09-2012 17:11 ]
Lijkt erop dat de pre-orders kloppen.me_mrtn schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 17:11:
[...]
Dat is de tweede keer dat je die vraag stelt binnen een paar uur. Kijk eens goed op het internet.
[...]
Ik begin nu ook te twijfelen ja.
Ja, maar wat ik de rest uit die conversatie zie is dat ze het fout hebben. Als ze eens duidelijkheid scheppen over bestaande orders.Osxy schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 17:35:
[...]
Lijkt erop dat de pre-orders kloppen.
https://twitter.com/Coolblue_NL/statuses/249528093730013185
Heb de gok gewaagt en 2x iPhone 5 16GB Wit besteld.
Komt schijnbaar komende week. Worst-case krijg je je geld terug.me_mrtn schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 17:37:
[...]
Ja, maar wat ik de rest uit die conversatie zie is dat ze het fout hebben. Als ze eens duidelijkheid scheppen over bestaande orders.
Dat is ook weer waar, ik neem de gok.Osxy schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 17:38:
[...]
Komt schijnbaar komende week. Worst-case krijg je je geld terug.
Er is geen andere plek waar je op dit moment een iPhone 5 kan pre-orderen los dus neem de gok.
Dat is waar ook ja, dat was ik alweer vergeten dat men dit systeem ook hanteerde bij de 4S. Ik kan me dit nog herinneren idd.cardwizard schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 18:00:
Als het goed is kun je vanaf volgende week (weet niet precies wanneer) een iPhone (2 max) reserveren bij een Apple store naar keuze (in Duitsland) elke dag rond 20.00 of 21.00 komen toestellen vrij en dan kun je deze reserveren (ze zijn echt heel snel op de eerste dagen of weken) een dag later kun je die dan ophalen en ter plekke betalen
Vorig jaar hadden ze dit systeem ook bij apple.de en dat werkt gewoon goed je weet direct waar je aan toe bent en je rijdt niet voor piet snot
bron: Apple medewerker Köln (Keulen)
Verwijderd
Ik had er gisteren ook nog voor gekeken op de duitse site. Had stiekem gehoopt dat het mogelijk was en ik dit weekend ff naar Oberhausen kon rijden maar helaascardwizard schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 18:00:
Als het goed is kun je vanaf volgende week (weet niet precies wanneer) een iPhone (2 max) reserveren bij een Apple store naar keuze (in Duitsland) elke dag rond 20.00 of 21.00 komen toestellen vrij en dan kun je deze reserveren (ze zijn echt heel snel op de eerste dagen of weken) een dag later kun je die dan ophalen en ter plekke betalen
Vorig jaar hadden ze dit systeem ook bij apple.de en dat werkt gewoon goed je weet direct waar je aan toe bent en je rijdt niet voor piet snot
bron: Apple medewerker Köln (Keulen)
ben benieuwd naar de 'oplossing(en)' die ze vanaf begin volgende week gaan aanbieden...me_mrtn schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 18:07:
Bestelling bij PDAshop geplaatst voor een iPhone 5 16GB Wit met screenprotector. Orderbevestiging binnen gehad en ook een ordernummer. Na betaling, op orderbevestiging wordt gesproken van 28 september. We zullen zien.
Nergens is in ieder geval aan af te lezen dat ze alleen met abonnementen willen leveren.randje schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 18:24:
[...]
ben benieuwd naar de 'oplossing(en)' die ze vanaf begin volgende week gaan aanbieden...
orderbevestiging enz, zou ik niet op afgaan, dat gaat volgens mij via automatische systemen.
directe link voor iPhone 5 16 GB met screenprotector??me_mrtn schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 18:07:
Bestelling bij PDAshop geplaatst voor een iPhone 5 16GB Wit met screenprotector. Orderbevestiging binnen gehad en ook een ordernummer. Na betaling, op orderbevestiging wordt gesproken van 28 september. We zullen zien.
http://www.pdashop.nl/pro...ne-5-screenprotector.htmlalwaysleft schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 18:52:
[...]
directe link voor iPhone 5 16 GB met screenprotector??
[ Voor 36% gewijzigd door maartuhr op 22-09-2012 19:12 ]
Te veel vraag.Janusz schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 19:16:
Waarom niet de 28e?
Wel apart dat je 'm alleen met accesoires kan bestellenJanusz schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 19:16:
Waarom niet de 28e?
Dat hangt er dus vanaf hoeveel ze er hebben. Bij mij staat namelijk op het inlogscherm:
[ Voor 41% gewijzigd door janklp op 22-09-2012 19:19 ]
Rhndy schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 13:39:
Ik heb gebeld:
Volgens de medewerker wordt de iPhone 5 NIET los geleverd en is die datum zelfs niet zeker als je met een abonnement besteld.
Ik lees dat meer als dat ze een slag om de arm houden.
Dat kan uiteraard ook, iemand anders had hier gepost dat ze 1500 iphones zouden hebben bij coolblue. Mocht het waar zijn en zit je bij een van de eerste zal je 'm wel rond de 28e kunnen verwachten.me_mrtn schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 19:23:
[...]
Ik lees dat meer als dat ze een slag om de arm houden.
[ Voor 7% gewijzigd door SquareOne op 22-09-2012 22:35 ]
Mocht je nog niks toegezegd hebben, dan zou ik graag een 16 of 32 GB zwart willen hebben. Uiteraard tegen een vergoeding! En ik woon toevallig ook in Purmerend, dus dat is het probleem zeker niet. Je kunt mij eventueel via DM of mail bereiken. Ik hoor het wel als je concrete plannen hebt en wat kunt betekenenNielsracing schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 16:27:
Ik kan volgende week naar Duitsland rijden (leaseauto dus geen extra kosten) mits er iemand vanuit hier zeker weet dat er voldoende voorraad is. Dan wil ik er best eentje extra meenemen. Ik blijf dit topic in ieder geval volgen
Ah een stadsgenootoohh schreef op zondag 23 september 2012 @ 01:16:
[...]
Mocht je nog niks toegezegd hebben, dan zou ik graag een 16 of 32 GB zwart willen hebben. Uiteraard tegen een vergoeding! En ik woon toevallig ook in Purmerend, dus dat is het probleem zeker niet. Je kunt mij eventueel via DM of mail bereiken. Ik hoor het wel als je concrete plannen hebt en wat kunt betekenen
[ Voor 92% gewijzigd door Hoedje op 23-09-2012 12:18 ]
Omne Ignotum Pro Magnifico
[ Voor 92% gewijzigd door Hoedje op 23-09-2012 12:18 ]
Ja man
Dank eindelijk een reactie over Keulen.Brm-G schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 22:35:
Nog even een update van mijn kant. Ik ben vrijdag in Keulen geweest. Ook daar was het eigenlijk één groot drama.
[ Voor 52% gewijzigd door xdc op 23-09-2012 14:04 . Reden: quote aangepast ]
slimmehotspot.nl
Verwijderd
Kan ik bestellen bij pdashop.nl en laten leveren in Belgie ? op Pdashop.be is er nog steeds niks aangepast of uitgelegdDraakje5 schreef op zondag 23 september 2012 @ 17:11:
Dat kan wel, maar dan verplichten ze je om accessoires mee te bestellen. Dan moet je bij het product onderaan op de paarse knop klikken.
Anders maken ze er waarschijnlijk niet genoeg winst op
CoolBlue is nog niet helemaal duidelijk op Twitter, misschien dat er morgen meer duidelijkheid komt. Ik heb in ieder geval samen met Osxy een 5 besteld en we hebben beide nog niets gehoord.Verwijderd schreef op zondag 23 september 2012 @ 17:09:
kan je op pdashop.NL nu al los bestellen of niet ? ik blijf maar met abbo krijgen
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2012 @ 17:13:
[...]
Kan ik bestellen bij pdashop.nl en laten leveren in Belgie ? op Pdashop.be is er nog steeds niks aangepast of uitgelegd
Probeer het eens, iPhone in winkelmandje en dan bij de checkout kiezen voor belgie. Mocht het niet werken, dan moet je toch echt wachten totdat de belgische website ze beschikbaar heeft.Let op! De inhoud van uw winkelmandje verhuist met u mee naar de Belgische site. Het kan zijn dat enkele producten hier niet beschikbaar zijn. Deze producten worden verwijderd uit uw winkelmandje
Verwijderd
Keulen was rustig tot 05:00. Kwam er zelf om 03:20 aan en was iets van 160e in de rij. Om 05:00 stonden er denk ik 260 mensen ofzo en toen ging iedereen opeens rennenxdc schreef op zondag 23 september 2012 @ 14:00:
[...]
Dank eindelijk een reactie over Keulen.
Lees namelijk alleen dingen over Oberhausen en daar stond ik ook in de rij. (eens maar nooit weer! btw)
Was in de veronderstelling dat Keulen beter verliep omdat ik daar zo weinig over las.
Maar daar blijkt het dus net zo erg zoniet erger dan Oberhausen.
Voor mij redenen om nooit meer in de rij te gaan staan tijdens de launch.
Haters everywhere but I don’t really care
Gewoon bestellen. Je kan het altijd nog annuleren of terugsturen. Tenminste, dat laatste is in Nederland het geval. Belgisch consumentenrecht moet je even zelf nagaan.Verwijderd schreef op zondag 23 september 2012 @ 17:18:
Ik ga wachten tot maandag en hopelijk updaten ze... Alsook maandag eens bellen naar de officiele apple reseller bij ons in de buurt. Blijkbaar hebben zij een "lijst" waar je hem kan reserveren en vrijdag oppikken... vindt het maar dodgy maar 1 telefoontje is niet veel.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq