ach so.cardwizard schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 18:15:
[...]
Nee heb een kennis waar ik ze laat afleveren , heel handig in dit geval
Iemand nog een iPhone over vanuit Duitsland? Ik kon er helaas geen bemachtigen
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Kijk maar op marktplaats....DennusB schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 18:51:
Iemand nog een iPhone over vanuit Duitsland? Ik kon er helaas geen bemachtigen
Gezwam. Heb net een normale simyo sim en een hele oude lompe KPN sim geknipt naar nano sim.atoombom schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 16:19:
[...]
Nee dat gaat niet.
Alleen een microsim met een kleine plaat kan overgezet worden naar nano simkaart.
Haters everywhere but I don’t really care
Heb overigens geen last van 'scuffgate' op m'n iPhone 5.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Tenminste, nog niet out of the box! Dus laten we hopen dat het ook niet gaat komen.Rivanov schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 19:04:
[ Voor 10% gewijzigd door keanu_ op 21-09-2012 19:05 ]
nog niet neeRivanov schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 19:04:
Elect a clown, expect a circus.
In Nederland ook hoorVerwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 18:12:
[...]
In welke stad wordt er op een Maandag pakketten bezorgd?
Zojuist m'n zelfgeknipte nano-sim (vanuit een micro-sim van Vodafone) uit de iPhone 5 gehaald en dat ging moeiteloos. Ik heb dus puur de randjes eraf geknipt, niets dunner geschuurd of gevijld.struik978 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 16:18:
[...]
Maar heb je m er ook al wel weer eens uitgehaald? .... ivm met dikte?
Ging dat ook gewoon?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nou hier niet hoor.Draakje5 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 19:38:
[...]
In Nederland ook hoorAls je op vrijdag een pakketje verzend en het pakketje kan op zaterdag niet bezorgd worden, dan bezorgd PostNL het gewoon op maandag.
Nou hier wel hoor. Krijg vaak genoeg pakketjes op maandag.
Wat is een goede tijdstip om aankomende vrijdag te wachten in Amsterdam?
donderdag 22.00Silversin schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 20:55:
Wat is een goede tijdstip om aankomende vrijdag te wachten in Amsterdam?
Hier ook niet. Nooit pakketjes op maandag om welke reden dan ook.Draakje5 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 19:38:
[...]
In Nederland ook hoorAls je op vrijdag een pakketje verzend en het pakketje kan op zaterdag niet bezorgd worden, dan bezorgd PostNL het gewoon op maandag.
ahaha hell no, ik dacht zo rond 10.00 uur in de ochtend? Moet lukken toch?
Zal wel aan de regio liggen of je op maandag pakketjes krijgt.
Ja, als je lucht wilt kopen.Silversin schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 21:04:
[...]
ahaha hell no, ik dacht zo rond 10.00 uur in de ochtend? Moet lukken toch?
hoeveel mensen gaan 28 september camper? =) ik twijfel hoe laat ik moet gaan xD
.
[ Voor 119% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 11:30 ]
Ga waarschijnlijk samen met mijn broertje naar A'dam.Kev7381 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 21:32:
hoeveel mensen gaan 28 september camper? =) ik twijfel hoe laat ik moet gaan xD
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
aight hoelaat?? 22 uur? of 00.00 24 sep =P. gelukkig woon ik 5 min afstand van applestoreProfoundValue schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 21:46:
[...]
Ik jongen, ik ga de 24e al voor de Apple Store in Amsterdam zitten!!!!
Mits die nergens verkrijgbaar is, ben ik ook rond 3 uur in de middag in Amsterdam.
Ik voorspel dat het in Amsterdam sneller druk zal worden maar in totaal rustiger als Oberhausen. Er zullen namelijk een hoop mensen afgeschrikt zijn van wat ze in Oberhausen gezien hebben en de mensen die wel gaan zullen er eerder zijn als normaal omdat ze zeker willen zijn dat ze er wel 1 krijgen.
Ik vestig mijn hoop ondertussen nog op de Mediamarkt en anders maar een maand wachten...
Ik vestig mijn hoop ondertussen nog op de Mediamarkt en anders maar een maand wachten...
Dat valt meestal tegen hoeveel mensen zich laten afschrikken.Shaverion schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 22:10:
Ik voorspel dat het in Amsterdam sneller druk zal worden maar in totaal rustiger als Oberhausen. Er zullen namelijk een hoop mensen afgeschrikt zijn van wat ze in Oberhausen gezien hebben en de mensen die wel gaan zullen er eerder zijn als normaal omdat ze zeker willen zijn dat ze er wel 1 krijgen.
Media Markt gaat ze niet los verkopen, vandaag nog langs geweest om het te vragen. Misschien aMac winkels nog? Morgen ff vragen.
Toch niet met de iPhone 5 landscape mode gemaakt hé, die foto?Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 22:17:
[afbeelding]
Wat een bende vandaag daar in Oberhausen! Maar toch een mooie dag geweest!
Teleurstellende panorama, dat zekerDraakje5 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 22:19:
[...]
Toch niet met de iPhone 5 landscape mode gemaakt hé, die foto?
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Panorama bedoel ik ja. Ziet er niet erg mooi uit.
Verwijderd
Idd die Panorama functie op (iphone 4s) werkt niet zoals verwacht! Even afwachten of de 5 het beter doet! Ik kan wel bevestigen dat het KNIPPEN van een simkaart 100% werkt zonder enig probleem!
Ik ben bij Amac en Mediamarkt langs geweest, de Mediamarkt ging ze wel los verkopen op de 28e en de Amac kreeg er wss stuk of 4-5 binnen op de 28e waarvan er 1 als showmodel kwam te staan...Silversin schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 22:13:
Media Markt gaat ze niet los verkopen, vandaag nog langs geweest om het te vragen. Misschien aMac winkels nog? Morgen ff vragen.
Weird, Media Markt Utrecht vertelde mij een totaal ander verhaalShaverion schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 22:31:
[...]
Ik ben bij Amac en Mediamarkt langs geweest, de Mediamarkt ging ze wel los verkopen op de 28e en de Amac kreeg er wss stuk of 4-5 binnen op de 28e waarvan er 1 als showmodel kwam te staan...

Mediamarkt duitsland verkoopt ze ook niet los.
Toch vreemd als ze in Nederland een ander beleid zouden hanteren
Ik heb wel eens gehoord dat elke Mediamarkt een winkel op zich is met deels z'n eigen prijzen en ook eigenaar, misschien dat ze bij verschillende winkels een ander beleid voeren? Ik heb iig eerst met een meisje gesproken van de telecom afdeling die het niet zeker wist en vervolgens had ze het aan de baas (wat ik er van op kon maken hoofd telecom afdeling) gevraagd en die zei dat het eigenlijk niet de bedoeling was maar dat het wel mogelijk was. Ik zei namelijk dat ik al een abbo had. Mja ik ga er aankomende week nog maar een keertje langs en dan weer vragen, wil toch nog de prijs weten namelijk.Draakje5 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 22:34:
Mediamarkt duitsland verkoopt ze ook niet los.
Ik las op twitter dat er de 12e al een reservatie mogelijkheid was bij de Mediamarkt in Amsterdam noord, terwijl andere mediamarkts allemaal geen reservatieoptie hebben.
Ik hoop dat de Media Markt hetzelfde doet als bij de Nieuwe iPad. Toen kon je de dag ervoor een reservering plaatsen met €50,- vooruitbetaling en dan hielden ze hem voor je vast. Het zou echt geweldig zijn als ze dat nu weer doen
Wel zonder abo natuurlijk...
Voor wat betreft de Media Markt, ik heb gehoord dat de voorraad die zij in eerste instantie geleverd krijgen echt schrikbarend laag is.. dus ik zou daar m'n hoop niet op vestigen.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Nee ik had m'n hoop gevestigd op pre-order bij Apple vanochtend, maar dat was natuurlijk gedoemd om te mislukkenLaguna schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 01:07:
Voor wat betreft de Media Markt, ik heb gehoord dat de voorraad die zij in eerste instantie geleverd krijgen echt schrikbarend laag is.. dus ik zou daar m'n hoop niet op vestigen.
Bij de iPad 3 hadden ze best een aardige voorraad. Ze hoeven er ook niet veel te hebben, als ze er maar 1 voor mij hebben
iPhone 5 32GB Zwart is binnen maar vraag niet hoe. Wat was Oberhausen drama zeg, was er al om 00:00 en het begon goed maar veranderde in een nachtmerrie.. Duwen, trekken, hutjemutje op elkaar, mensen die van alle kanten voordringen, noem het maar op.
Totaal 15 uur moeten wachten.
Totaal 15 uur moeten wachten.
Denken jullie dat het vandaag zin heeft om naar Duitsland te rijden? Iemand een idee qua voorraad?
Zat zelf ook te denken om die kant op te rijden maar ze hadden er maar 20 of 30 over van gister volgens de medewerkers en Duitsland is gewoon uitverkocht de komende 3-4 weken.zjeeraar84 schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 06:39:
Denken jullie dat het vandaag zin heeft om naar Duitsland te rijden? Iemand een idee qua voorraad?
Zijn er hier leden die hem in de VS hebben gekocht? Ik ben de komende weken nog in de vs (Westkust en binnenland) en wilde hem hier ergens oppikken (Apple stores kregen bij de 4 en 4s release bijna dagelijks flinke voorraad). Ik kan alleen nergens vinden wat het beleid nou precies is bij losse verkoop.
Begreep op Macrumors dat ze de AT&T modellen wel los willen verkopen maar dat het af lijkt te hangen van de store en de medewerker.
Daarom zoek ik eigenlijk wat concretere informatie van een Tweaker oid.
Edit: De AT&T Lock is geen probleem trouwens, is al voor $35,- legaal te verwijderen
Begreep op Macrumors dat ze de AT&T modellen wel los willen verkopen maar dat het af lijkt te hangen van de store en de medewerker.
Edit: De AT&T Lock is geen probleem trouwens, is al voor $35,- legaal te verwijderen
[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 22-09-2012 08:39 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Misschien heb je hier nog iets aan, kwami k net tegen:Donstil schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 08:38:
Zijn er hier leden die hem in de VS hebben gekocht? Ik ben de komende weken nog in de vs (Westkust en binnenland) en wilde hem hier ergens oppikken (Apple stores kregen bij de 4 en 4s release bijna dagelijks flinke voorraad). Ik kan alleen nergens vinden wat het beleid nou precies is bij losse verkoop.
De CDMA-versie van de iPhone 5 is de beste keuze als je Europeaan bent en een iPhone in de VS wilt kopen.
Bron: http://www.iphoneclub.nl/...geschikt-voor-europeanen/
@Draakje5. Thnx maar had het al gelezen. iPhoneclub artikel klopt helaas niet.
De CDMA versie is NU simlock-vrij maar dat was de CDMA 4s aan het begin ook, die is door een Carrier update later alsnog gelockt, iets wat het artikel niet vermeld en wat natuurlijk ook niet handig is
Daarom ga ik gewoon voor een AT&T versie, simlock er legaal af en het ontbreken van 4g ga ik toch niet merken, de iPhone6 is er eerder dan 4g dus op de 5 nog redelijk nutteloos.
De CDMA versie is NU simlock-vrij maar dat was de CDMA 4s aan het begin ook, die is door een Carrier update later alsnog gelockt, iets wat het artikel niet vermeld en wat natuurlijk ook niet handig is
Daarom ga ik gewoon voor een AT&T versie, simlock er legaal af en het ontbreken van 4g ga ik toch niet merken, de iPhone6 is er eerder dan 4g dus op de 5 nog redelijk nutteloos.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Iemand enig idee hoe het bij Saturn in zn werking gaat?
Zijn de accessoires ook pas vrijdag beschikbaar in NL? Ik heb een UK iPhone 5, maar wil wel graag een NL adapter scoren.
Je kan elke willekeurige USB/Netspanning adapter daar voor gebruiken.Christoph schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 09:14:
Zijn de accessoires ook pas vrijdag beschikbaar in NL? Ik heb een UK iPhone 5, maar wil wel graag een NL adapter scoren.
gewoon nee.
Je hebt de lightning usb kabel? Dan zou je die toch in iedere adapter kunnen stoppen lijkt me. Bijvoorbeeld de oude adapter van een oude iPhone, iPad of gewoon een kopen.Christoph schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 09:14:
Accessoires pas vanaf oktober. Gisteren in Oberhausen hadden ze ook nog niets liggen. Alleen de micro-USB naar Lightning..Christoph schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 09:14:
LOL, duidelijk nog niet wakker.. Had er niet eens over nagedacht. Ding zo in het stopcontact gestoken. Thanks!Draakje5 schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 09:22:
[...]
Je hebt de lightning usb kabel? Dan zou je die toch in iedere adapter kunnen stoppen lijkt me. Bijvoorbeeld de oude adapter van een oude iPhone, iPad of gewoon een kopen.
Mwoah, is dat wel zo? Als je bijvoorbeeld woensdag naar de Apple store rijdt in Oberhausen, hebben ze dan niet genoeg voorraad weer?Ibix schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 07:03:
[...]
Zat zelf ook te denken om die kant op te rijden maar ze hadden er maar 20 of 30 over van gister volgens de medewerkers en Duitsland is gewoon uitverkocht de komende 3-4 weken.
Zat zelfs te denken om er vandaag heen te rijden maar dat is me iets teveel een gokje toch.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Zojuist een 32Gb op marktplaats gekocht. 200€ boven de winkelprijs But Hey what THE hell.BeQuietAndDrive schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 11:15:
[...]
Mwoah, is dat wel zo? Als je bijvoorbeeld woensdag naar de Apple store rijdt in Oberhausen, hebben ze dan niet genoeg voorraad weer?
Zat zelfs te denken om er vandaag heen te rijden maar dat is me iets teveel een gokje toch.
NOOOOB.Ibix schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 11:23:
[...]
Zojuist een 32Gb op marktplaats gekocht. 200€ boven de winkelprijs But Hey what THE hell.
Serieus, dat vind ik nou echt zonde van je geld.
[ Voor 10% gewijzigd door Draakje5 op 22-09-2012 11:25 ]
Hoezo dat? Als hij/zij het er voor over heeft, why not? Als ie overal uitverkocht was, en je moest 4 weken of 6 weken wachten had ik precies eender gedaan.Draakje5 schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 11:25:
[...]
NOOOOB.
Oke, nja ik koop liever een luxe leer hoesje voor 90 euro erbij dsn 200 euro te betalen om een telefoon 2 weekjes eerder te krijgenGoudvis12 schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 11:28:
[...]
Hoezo dat? Als hij/zij het er voor over heeft, why not? Als ie overal uitverkocht was, en je moest 4 weken of 6 weken wachten had ik precies eender gedaan.
Mja als je genoeg geld hebt, who cares.
[ Voor 4% gewijzigd door Draakje5 op 22-09-2012 11:35 ]
Ja dat is dan jouw mening. Om iemand daarvoor vol voor noob te gaan uitjammeren is een beetje een sfeerverpester imoDraakje5 schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 11:35:
[...]
Oke, nja ik koop liever een luxe leer hoesje voor 90 euro erbij dsn 200 euro te betalen om een telefoon 2 weekjes eerder te krijgen
gewoon nee.
Ik betaal liever 200 extra om er geen leren hoesje er omheen te doen, en dan noem je iemand anders een noob.Draakje5 schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 11:35:
[...]
Oke, nja ik koop liever een luxe leer hoesje voor 90 euro erbij dsn 200 euro te betalen om een telefoon 2 weekjes eerder te krijgen
Mja als je genoeg geld hebt, who cares.
[ Voor 5% gewijzigd door NotSoSteady op 22-09-2012 11:37 ]
Zo alle commotie van gisteren despijt, toch even in Nice gaan kijken in de Apple store.
3 minuten in de rij en nog Zeker 500 phones liggen.
Geen gedoe lekker chill, dus mazzeltje ;-)
Kortom als je er 1 wilt in Nice plenty op voorraad!
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
Zo bedoelde ik het ook weer niet hoor..SanderPS3 schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 11:36:
[...]
Ja dat is dan jouw mening. Om iemand daarvoor vol voor noob te gaan uitjammeren is een beetje een sfeerverpester imo.

Niet alles zo letterlijk nemen.
[ Voor 5% gewijzigd door Draakje5 op 22-09-2012 11:53 ]
Niemand hier die vandaag in Oberhausen is geweest? Zat er aan te denken om vandaag te gaan, maar twijfel of het wel zin heeft. Ik probeer de apple store daar al steeds te bellen maar dat gaat ook niet
Alleen nog maar 32GB en 64GB White op voorraad in Oberhausen. (bron: iPhoneclub.nl forum)jandd0 schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 11:58:
Niemand hier die vandaag in Oberhausen is geweest? Zat er aan te denken om vandaag te gaan, maar twijfel of het wel zin heeft. Ik probeer de apple store daar al steeds te bellen maar dat gaat ook niet
Thanks voor de info, wil een zwarte dus dat word nog even wachtenRivanov schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 11:58:
[...]
Alleen nog maar 32GB en 64GB White op voorraad in Oberhausen. (bron: iPhoneclub.nl forum)

Toch jammer dat er altijd mensen zijn die een mening erover moeten hebben hoe een ander zijn Eigen geld besteedt. Een ander verklaart jou weer voor gek dat je een iPhone koopt, of überhaupt een mobiele telefoon hebt. Hou het aub gewoon bij jezelf, het is zo jammer om GoT vervuilt te zien worden door deze zich eeuwig herhalende discussie.
Werk zelf in Dland, maar dan verder over de grens. Ga volgende week eens op onderzoek uit of ze nog ergens op voorraad zijn. Zo ja, dan kan ik evt enkele meenemen voor geïnteresseerde tweakers, zonder commissie..
Werk zelf in Dland, maar dan verder over de grens. Ga volgende week eens op onderzoek uit of ze nog ergens op voorraad zijn. Zo ja, dan kan ik evt enkele meenemen voor geïnteresseerde tweakers, zonder commissie..
Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet. [q]Bassie[/q]
Mogelijk dat ze vandaag opnieuw bevoorraad worden.jandd0 schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 12:00:
[...]
Thanks voor de info, wil een zwarte dus dat word nog even wachten
Retourtje Nice kost bij KLM nu 99 euro, dat is goedkoper dan wat sommige mensen er extra voor betalen op marktplaats xD. In de ochtend vliegtuig heen pakken en dan in de avond weer terug, dan kan je in de middag even van zuid Frankrijk genieten met een iphone 5cyclone schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 11:51:
Zo alle commotie van gisteren despijt, toch even in Nice gaan kijken in de Apple store.
Het is toch weekend....lekker zondag de Bourgondiër uithangen en maandag weer helemaal fris aan het werk met een mooie iPhone!cyntax schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 12:10:
[...]
Retourtje Nice kost bij KLM nu 99 euro, dat is goedkoper dan wat sommige mensen er extra voor betalen op marktplaats xD. In de ochtend vliegtuig heen pakken en dan in de avond weer terug, dan kan je in de middag even van zuid Frankrijk genieten met een iphone 5
Weekend cote d'azur stond al gepland, schatte mijn kans als zeer klein, maar toch ff gaan kijken.cyntax schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 12:10:
[...]
Retourtje Nice kost bij KLM nu 99 euro, dat is goedkoper dan wat sommige mensen er extra voor betalen op marktplaats xD. In de ochtend vliegtuig heen pakken en dan in de avond weer terug, dan kan je in de middag even van zuid Frankrijk genieten met een iphone 5
Dus leuke bijkomstigheid
Als er een lange rij had gestaan was ik doorgelopen, maar ik had nu 5 man voor me en voor de winkel stonden ze al met kaartjes zodat je zeker wist dat ze beschikbaar waren.
Ze hebben daar de hele genius bar nog vol liggen.
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
My money, why the hell do you give a dang? Anyway, ga verder met mijn Iphone 5 spelen.Draakje5 schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 11:25:
[...]
NOOOOB.
Iemand nog interesse in 64gb wit iPhone 5 , vraag er 50 euro extra voor.
Nette prijs, helaas zoek ik een 32GB zwartjoffrey19 schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 12:39:
Iemand nog interesse in 64gb wit iPhone 5 , vraag er 50 euro extra voor.
heb je de bon erbij en is hij nog gesealed?
Ja sta nu bij oberhausen, enige wat ze nog hebben
Kan je vragen wanneer ze weer nieuwe voorraad krijgen?joffrey19 schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 12:44:
Ja sta nu bij oberhausen, enige wat ze nog hebben
Verwijderd
Ik ben ook benieuwd wanneer wat kleinere webshops voorraad krijgen zoals bijvoorbeeld Coolblue
Iemand enig idee?
Iemand enig idee?
. pm gestuurd.
[ Voor 100% gewijzigd door xdc op 22-09-2012 12:50 ]
slimmehotspot.nl
Ja ik ook wel die 50 euro extra zit in regio amsterdam
Na 28 september in ieder geval..Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 12:48:
Ik ben ook benieuwd wanneer wat kleinere webshops voorraad krijgen zoals bijvoorbeeld Coolblue
Iemand enig idee?
Coolblue levert op 28 september alleen in combinatie met een abonnement.
Verwijderd
bron ? want dit zou ingaan op hun policy die ze al jaren hanterenatoombom schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 13:09:
Coolblue levert op 28 september alleen in combinatie met een abonnement.
Iphone 4s was daar in het begin ook alleen in combinatie met abonnement te bestellen als ik mij niet vergis.
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Verwijderd
wordt vrijdagmorgen in de kou staan in de apple store dan maar .... In belgie zal het wel niet zo superdruk zijn ... hoop ik ...Joost1991 schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 13:15:
Iphone 4s was daar in het begin ook alleen in combinatie met abonnement te bestellen als ik mij niet vergis.
http://shop.iculture.nl/p...-iphone-5-zwart-16gb.htmlVerwijderd schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 13:14:
[...]
bron ? want dit zou ingaan op hun policy die ze al jaren hanteren
"Verwachte leverdatum: 28-09-2012"
"vanaf Combineer met abonnement"
probeerde het net los te bestellen, maar krijg een foutmelding wanneer ik 't in de winkelmand drop.
[ Voor 11% gewijzigd door atoombom op 22-09-2012 13:22 ]
Er staan wel simlockvrij prijzen bij. Ik heb ze gister gemaild met de vraag wanneer ze ze gaan leveren en erbij gezet dat ik interesse heb in een simlockvrij-toestel. In hun reactie niets over het feit dat ze alleen met abbo verkocht worden..atoombom schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 13:20:
[...]
http://shop.iculture.nl/p...-iphone-5-zwart-16gb.html
"Verwachte leverdatum: 28-09-2012"
"vanaf Combineer met abonnement"
probeerde het net los te bestellen maar lukt niet.
http://shop.iculture.nl/category/205198/apple-iphone-5.html
totaal prijs staat er gewoon, lijkt me dan logisch dat los bestellen mogelijk is.
totaal prijs staat er gewoon, lijkt me dan logisch dat los bestellen mogelijk is.
[ Voor 41% gewijzigd door Draakje5 op 22-09-2012 13:25 ]
het werkt wel als je de iphone 5 met een accessoire besteltRhndy schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 13:23:
[...]
Er staan wel simlockvrij prijzen bij. Ik heb ze gister gemaild met de vraag wanneer ze ze gaan leveren en erbij gezet dat ik interesse heb in een simlockvrij-toestel. In hun reactie niets over het feit dat ze alleen met abbo verkocht worden..
edit: besteld !
Verwijderd
http://www.pdashop.be/pro...apple-iphone-5-zwart.html
nog steeds niks aangepast
nog steeds niks aangepast
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2012 13:28 ]
Leverdatum 28-9... zal ik ze eens bellen en vragen of, als ik het toestel nu bestel ik hem vrijdag echt binnen krijg?
Yes please.Rhndy schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 13:28:
Leverdatum 28-9... zal ik ze eens bellen en vragen of, als ik het toestel nu bestel ik hem vrijdag echt binnen krijg?
Ze zullen m wel aan t updaten zijn want hier kun je een iPhone met 0GB bestellenVerwijderd schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 13:27:
hun shop in belgie heeft de iphone pagina niet eens meer ....
http://www.pdashop.be/pro...apple-iphone-5-zwart.html
Wou net gaan betalen, ik wacht wel ff tot het zeker is dat ze 28 gaan leveren.
Kan het toestel niet los bestellen. Krijg een foutmelding. Hang nu aan de telefoon. Let wel op: er staat VERWACHTE leverdatum.
Krijg ze niet te pakken.. geen zin om de hele tijd in de wacht te staan..
Aangezien iemand gister zij dat ze 1500 iphones op voorraad hebben lijkt me de verwachte leverdatum wel een vaste datum, tenzij ze plots 2000 bestellingen krijgen, wat me zee onwaarschijnlijk lijkt.
http://www.pdashop.nl/cat...apple-iphone-en-ipad.htmlRhndy schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 13:31:
Kan het toestel niet los bestellen. Krijg een foutmelding. Hang nu aan de telefoon. Let wel op: er staat VERWACHTE leverdatum.
scroll naar beneden, klik op de paarse bestel knop.
Wil wel zeker weten dat leverbaar is op de 28 september ! niet maandag opeens van status veranderen naar "verwachte leverdatum 3 weken" terwijl je al betaalt hebt

Als ik een witte met accessoire toevoeg staat er : leverdatum binnenkort
Ach dat doen ze overal.atoombom schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 13:34:
[...]
http://www.pdashop.nl/cat...apple-iphone-en-ipad.html
scroll naar beneden, klik op de paarse bestel knop.![]()
Wil wel zeker weten dat leverbaar is op de 28 september ! niet maandag opeens van status veranderen naar "verwachte leverdatum 3 weken" terwijl je al betaalt hebt
Destijds met mijn iPhone 4 was er een levertijd van 1-2 weken beloofd. na 4 weken was ik nog aan het wachten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid
Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid
Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.