[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 17 ... 64 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclone
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:13

cyclone

-=Hacking is my life=- (NOT)

xAnarchyBaS schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:58:
[...]

Ik kon hem nu nog verkopen voor een mooi prijsje, ik ben bang dat ik er volgende week aanzienlijk minder voor zou kunnen vangen.
Dat dacht ik al .. gaat dus puur om winstbejag .. net even een paar tientjes meer kunnen krijgen, maar dan wel gaan lopen zeuren als EXACT hetzelfde gebeurd als bij alle vorige releases van de Iphone.

Weet je op zich snap ik je wel, en ik ga morgen ook even kijken in Nice of ik wellicht niet een Iphone5 op de kop kan tikken.
Maar ik maak me geen illusies. Ik schat mijn kans vrij klein in dat er geen rij staat en er daadwerkelijk een Iphone voor me ligt. Jammer .. dan wacht ik toch nog even.

Het is idd een coole telefoon, maar de reacties die zo her en der lees zijn gewoon echt overtrokken.

Het was allemaal te verwachten, Apple heeft duidelijk te kennen gegeven dat er GEEN pre orders zouden zijn in NL. Dus iedereen met een beetje gezond verstand krabt dan nog even over zijn bol en neemt of het risico voor lief (en gaat niet lopen zeuren) of wacht gewoon even af.

Maar het afschuiven van de eigen verantwoording / gebruiken van het gezonde verstand daar snap ik nou helemaal niets van.
Of Apple heeft het gedaan, of de beveiliging, of die andere .....

Nahja .. just my 2 cents ..

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-09 16:41
Zit te denken dat ik a.s. week nog even naar Oberhausen rij ... bijv Woensdag of Donderdag. Dan zou de gekte toch wel voorbij zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanvdv
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-06-2024
Ik was 2 weken na de iPad 2 launch in NYC. Toen stonden ze nog elke ochtend opnieuw 4 blokken lang aan te schuiven aan de 5th avenue apple store. sommigen kwamen gewoon elke dag opnieuw omdat er niet genoeg voorraad was voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:48
struik978 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 13:20:
Zit te denken dat ik a.s. week nog even naar Oberhausen rij ... bijv Woensdag of Donderdag. Dan zou de gekte toch wel voorbij zijn lijkt me.
Ja precies, dat dacht ik ook. Denk dat ze dagelijks wel verse toestellen binnenkrijgen...

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freezer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:26

freezer

er komt geen end 'an

Nou we zijn terug uit Oberhausen wat een compleet gebrek aan organisatie. Tot 04:30 geen enkel probleem daarna invasie van duitsers en dan gaat security samen met Apple een nieuwe lijn bouwen haaks op de reeds bestaande.

Geen ruimte tussen de Rijen en inderdaad alleen tape.

In 1 keer gaat de rij voor iets in beweging en achter in het veld een complete chaos. Vechtpartijen, duwen, schreeuwen etc.

Ik ben er gelukkig uit gekomen en management aangesproken aan een compleet gebrek aan organisatie. De man was gelukkig vriendelijk genoeg om mij weer enigszins terug in de rij te krijgen.

Ik heb een iPhone maar dit was de eerste en laatste keer dat ik zo'n avontuur aanga.

btw Vodafone Nijmegen heeft nano-sims, kreeg hem gratis mee.

Iedereen die er nog staat in Oberhause succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-07 19:12
v-c schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:49:
[...]

Ik wil hier nog even aan toevoegen:

Toen ik opnieuw belde om mijn abonnement op te zeggen heb ik een vriendelijke meneer aan de telefoon gekregen.
Deze meneer gaf aan dat er idd niet naar behoren is gehandeld en dat wij als klanten niet meer dan een melk koe zijn dat jaar op jaar meer betaald terwijl de providers keihard binnenlopen.

Ik zal er verder niet meer over vertellen omdat ook deze meneer weer geschaduwd wordt door een andere medewerker van T-Mobile en ik niet wil dat deze man zijn baan verliest. (hij kwam namelijk oprecht over)

Ik raad iedereen iig af om een T-Mobile abonnement af te sluiten.
Nog beter is je iPhone los kopen en niet bij de providers. zodat de providers het echt gaan voelen en met de prijzen gaan zakken. (gaat uiteraard niet gebeuren aangezien de meeste van ons niks uitmaakt hoe hard we financieel gepakt worden maar het zou wel echt effect hebben)
Het maakt ze ( klanten) niets uit zolang ze dat ding maar krijgen. Het zijn geen klanten meer maar fanaten geworden. Ze betalen elke prijs . Ik lees hier dat sommigen de hele nacht wakker zijn gebleven om te bestellen. Ben je dan helemaal total loss of niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caliprio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-08 14:45
:)

[ Voor 100% gewijzigd door Caliprio op 21-09-2012 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:05
Caliprio schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 13:32:
Zo nieuws van mn insider maatje bij cool blue daar hebben ze al iphone 5 liggen er zijn er 1500 besteld en maandag komt de rest binnen mijne ligt al klaar ^^.
nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo nieuws van mn insider maatje bij cool blue daar hebben ze al iphone 5 liggen er zijn er 1500 besteld en maandag komt de rest binnen mijne ligt al klaar ^^.
Vanaf maandag ook te bestellen online of via de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 10:28

NvU

Is er al iets bekend over prijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandd0
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-07 12:18
Iemand die weet of ze in oberhuasen nu nog voorraad over hebben en of er nog steeds een rij staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Laatst online: 19-09 15:15
NvU schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 13:41:
[...]

Is er al iets bekend over prijzen?
Even zelf de moeite nemen om te zoeken is zeker teveel gevraagd??
http://www.coolblue.nl/zo...iaryid%3A1&query=iphone+5

[ Voor 6% gewijzigd door RobbieB op 21-09-2012 13:47 ]

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandd0
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-07 12:18
Edit - Robbie was me voor

[ Voor 93% gewijzigd door jandd0 op 21-09-2012 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

RobbieB schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 13:47:
[...]

Even zelf de moeite nemen om te zoeken is zeker teveel gevraagd??
http://www.coolblue.nl/zo...iaryid%3A1&query=iphone+5
Oke als ik zocht via de linker balk bij pdashop en als ik daar op klik krijg/kreeg ik geen prijs te zien ook niet overzicht. Blijkbaar via zoeken wel. Dus ik had zeker wel zelf gekeken.

Maar bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunick
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-07 15:18
Pff mensen die hun zwarte iPhone 5 binnen krijgen zijn massaal aan het klagen dat de rand nu al is afgesleten. Vooral op macrumors.com
Dan toch maar een witte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
@ Lunick, kreeg van een collega te horen dat de witte zelfde issue heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 10:35
Zuur die kras... als dat een kras is...

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:33
djkavaa schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:13:
Zuur die kras... als dat een kras is...
En dan het ergste: krijg je wel een nieuwe of zeggen ze dat het gebruikschade is? Tja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

Lunick schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:01:
Pff mensen die hun zwarte iPhone 5 binnen krijgen zijn massaal aan het klagen dat de rand nu al is afgesleten. Vooral op macrumors.com
Dan toch maar een witte!
Klopt, ze klagen dat ze na een paar uur in hun broekzak al verschijnselen zien op de randen. MAAR het is dus niet alleen met de zwarte er verschijnen ook al foto's van de witte waar het op te zien is
Afbeeldingslocatie: http://i1180.photobucket.com/albums/x416/mikado3/IMG_0028_zps76971bdd.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1180.photobucket.com/albums/x416/mikado3/IMG_1891_zps21ed162b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Dan toch maar een witte!
Linkjes?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Dat van de witte is de antenne toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Antenne zit stukje naar links, dat witte streepje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Maar het kan door de kleur komen, maar de 'scuff' bij de witte vind ik er anders uitzien dan bij de zwarte. Veel groter en breder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Hehe thuis van Oberhausen.....

Om 4u gearriveerd. Maar eigenlijk heeft de chaos me gered. Door de chaos dook iedereen naar voren en kwam ik door een goede startpositie snel vooraan te staan. Hoewel het echt niet eerlijk is, ga je toch zelf ook over de lijnen heen als iedereen het doet anders kom je alleen maar verder achteraan te staan.

Dit was niet zo goed geregeld. Mijn persoonlijke visie is gewoon net als de bakker direct nummers uit de delen bij aankomst en die 1 voor 1 op te roepen. Of gewoon net als in frankrijk 2 jaar geleden van tevoren reserveren via internet.

Er waren veel handelaars die een 16gb voor 950 euro wisten te slijten. Sommige tickets werden voor 200 euro voor de deur verkocht. Ik geloofde die 950 euro niet echt, maar mijn tweede 16gb is ook voor die prijs weggegaan. Misschien wel aso maar goed, kon het aanbond niet weigeren :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Laatst online: 22-09-2024
Ik ben nog niet overtuigd, bij die witte kan het net zo goed een stofje zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
joffrey19 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:26:
Hehe thuis van Oberhausen.....

Om 4u gearriveerd. Maar eigenlijk heeft de chaos me gered. Door de chaos dook iedereen naar voren en kwam ik door een goede startpositie snel vooraan te staan. Hoewel het echt niet eerlijk is, ga je toch zelf ook over de lijnen heen als iedereen het doet anders kom je alleen maar verder achteraan te staan.

Dit was niet zo goed geregeld. Mijn persoonlijke visie is gewoon net als de bakker direct nummers uit de delen bij aankomst en die 1 voor 1 op te roepen. Of gewoon net als in frankrijk 2 jaar geleden van tevoren reserveren via internet.

Er waren veel handelaars die een 16gb voor 950 euro wisten te slijten. Sommige tickets werden voor 200 euro voor de deur verkocht. Ik geloofde die 950 euro niet echt, maar mijn tweede 16gb is ook voor die prijs weggegaan. Misschien wel aso maar goed, kon het aanbond niet weigeren :-)
En zo betaal je i.p.v. 679 euro nog maar 379 euro voor je iphone. Netjes hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
Draakje5 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:28:
[...]

En zo betaal je i.p.v. 679 euro nog maar 379 euro voor je iphone. Netjes hoor :P
Idd, kost je wel een nacht niet slapen, maar dat is het waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Een avond niet slapen is dat wel waard? Ik zie daar mannen van tegen de 40-50 rondlopen, hoe kansloos wil je het hebben. Maar blijkbaar is iedereen tegenwoordig te koop voor geld en een telefoon, en als het nou de eerste iPhone was, nee de iPhone 5. Ik lees ook wel weer dat de Nederlanders zich lekker asociaal hebben gedragen, over de lijnen stappen etc, iets wat een tweaker hier zelf nog trots durft te vermelden, blijkbaar is het respect voor elkaar verdwenen als het om een iPhone gaat. :F

[ Voor 32% gewijzigd door NotSoSteady op 21-09-2012 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NotSoSteady schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:31:
Een avond niet slapen is dat wel waard? Ik zie daar mannen van tegen de 40-50 rondlopen, hoe kansloos wil je het hebben. Maar blijkbaar is iedereen tegenwoordig te koop voor geld en een telefoon, en als het nou de eerste iPhone was, nee de iPhone 5. Ik lees ook wel weer dat de Nederlanders zich lekker asociaal hebben gedragen, over de lijnen stappen etc, iets wat een tweaker hier zelf nog trots durft te vermelden, blijkbaar is het respect voor elkaar verdwenen als het om een iPhone gaat. :F
Iemand van 50 die een iphone wil hebben kansloos 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 00:26
NotSoSteady schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:31:
Kinderen van 12 lopen ook al met iPhones hier in Nederland rond. Niet gezien? Moet je maar 'es opletten. Wat maakt het uit dat mannen van 40 in de rij staan? Al zijn ze 90, wat maakt het uit? Ik vind het juist wel grappig 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 16:30
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:36:
[...]

Iemand van 50 die een iphone wil hebben kansloos 8)7
In de states hebben al die 50 plussers een Iphone man. Is redelijk makkelijk te bedienen he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 13:48
Dan toch maar een witte!
had ik al verwacht dat je bij de zwarte heel snel krasjes ziet, het is altijd maar 1 klein laagje wat zwart is en het kleinste krasje zie het ijzeren zilveren al van het metaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Nu online
macweeds schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:38:
[...]

In de states hebben al die 50 plussers een Iphone man. Is redelijk makkelijk te bedienen he!
Geen probleem met mensen die 50 zijn en een iPhone hebben, wel die met een slaapzak op straat liggen te wachten op de iPhone 5. Dan moet je leven voor de rest wel heel erg leuk zijn. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 22:40
NotSoSteady schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:39:
[...]

Geen probleem met mensen die 50 zijn en een iPhone hebben, wel die met een slaapzak op straat liggen te wachten op de iPhone 5. Dan moet je leven voor de rest wel heel erg leuk zijn. :'(
M'n opa is 84 en heeft een iPhone 4 en hij liep al op mijn 4S te azen als ik de 5 ging halen hahahaha

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Nu online
syntesia schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:38:
[...]

had ik al verwacht dat je bij de zwarte heel snel krasjes ziet, het is altijd maar 1 klein laagje wat zwart is en het kleinste krasje zie het ijzeren zilveren al van het metaal.
Echt droevig, daar zou ik gewoon mee terug gaan, een telefoon van 700 euro die direct onder de krassen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

NotSoSteady schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:44:
[...]

Echt droevig, daar zou ik gewoon mee terug gaan, een telefoon van 700 euro die direct onder de krassen zit.
Alleen de prijs is blijkbaar premium.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Nu online
Slasher schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:45:
[...]

Alleen de prijs is blijkbaar premium.
Ja en dat is ook nog maar na één dag, ik koop geen iPhone om met zo'n belachelijke bumpercase rond te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jinx
  • Niet online
joffrey19 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:26:
Werkelijk onbegrijpelijk dat mensen dat er voor over hebben :?
Dat je voor de winkel gaat liggen om als 1 van de eerste zo'n ding te hebben daar kan ik me nog wat bij voostellen. Beetje voor de sfeer en dat gevoel dat je met andere lotgenoten met dezelfde afwijking daar staat, hartstikke leuk en gezellig. Maar dat je dan daar een iphone van iemand anders gaat kopen voor grof geld? Dan wacht je toch een weekje en bestel je 'm online. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dzine
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 12:35
In London stonden er 'maar' 1300 mensen in de rij. http://www.guardian.co.uk...phone-5-apple-maps-queues

En volgens iphoneclub valt de rij in NY ook wel mee.. Gekke Duitsers ook..

Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willyfreak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-08 22:45
NotSoSteady schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:48:
[...]

Ja en dat is ook nog maar na één dag, ik koop geen iPhone om met zo'n belachelijke bumpercase rond te lopen.
Precies wat ik ook vind! een telefoon moet je gebruiken zo als die is, niet met een bumpercase oid eromheen.
Bij normaal gebruik (in broekzak zonder sleutels enz.) moet de telefoon gewoon goed te houden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Nu online
willyfreak schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:54:
[...]

Precies wat ik ook vind! een telefoon moet je gebruiken zo als die is, niet met een bumpercase oid eromheen.
Bij normaal gebruik (in broekzak zonder sleutels enz.) moet de telefoon gewoon goed te houden zijn.
Mijn 4S ziet er nu ook nog prachtig uit, gewoon zuinig op zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willyfreak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-08 22:45
NotSoSteady schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:55:
[...]

Mijn 4S ziet er nu ook nog prachtig uit, gewoon zuinig op zijn.
4S is kwalitatief ook een goed toestel, ik dunk meer op de gebruikers schade die nu al geconstateerd is bij de Iphone 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inbedrijf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-09 14:29
Dzine schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:54:
In London stonden er 'maar' 1300 mensen in de rij. http://www.guardian.co.uk...phone-5-apple-maps-queues

En volgens iphoneclub valt de rij in NY ook wel mee.. Gekke Duitsers ook..
Er staan in Oberhausen meer Nederlanders dan Duitsers in de rij :D Oberhausen ligt namelijk net over de grens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeck
TeleWorld biedt ze ook aan hahahah

Vandaag ontvangen wij geïmporteerde toestellen. Prijzen zijn vanaf E1200... Per volgende week zijn de prijzen natuurlijk lager, alleen hierover nog geen concrete informatie. Graag hoor ik of u toegevoegd wilt worden aan onze iPhone5 bestellijst (=vrijblijvend).
U wordt dan op de hoogte gehouden van de levertijden en prijzen.

Met vriendlijke groet,

TeleWorld
Kinkerstraat 6
1053DT Amsterdam

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon27
  • Laatst online: 15-12-2024
(jarig!)
We waren rond 1 uur aan de beurt, veel te veel rijen en choas. Erg onoverzichtelijk en wat amateurischtisch geregeld. Wel erg veel mensen leren kennen, ook veel van tweakers.net. Er waren toch veel vrouwen aanwezig meer dan ikzelf had gedacht. Maar voor nu ga ik even m'n oogjes dicht doen. En dit doe ik nooit maar dan ook echt nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Nu online
willyfreak schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:57:
[...]

4S is kwalitatief ook een goed toestel, ik dunk meer op de gebruikers schade die nu al geconstateerd is bij de Iphone 5
Ik ook door te zeggen dat de iPhone 5 net zo zou mee moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Laatst online: 08:31
Op marktplaats staan ze al te koop voor belachelijke prijzen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
iJack schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:09:
TeleWorld biedt ze ook aan hahahah

Vandaag ontvangen wij geïmporteerde toestellen. Prijzen zijn vanaf E1200... Per volgende week zijn de prijzen natuurlijk lager, alleen hierover nog geen concrete informatie. Graag hoor ik of u toegevoegd wilt worden aan onze iPhone5 bestellijst (=vrijblijvend).
U wordt dan op de hoogte gehouden van de levertijden en prijzen.

Met vriendlijke groet,

TeleWorld
Kinkerstraat 6
1053DT Amsterdam
1200? Haha wat een gekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-07 19:12
Die slijten ze heus wel aan nog ergere mafketels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of deze!

LOL! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Inderdaad, vervelend ook dat er van die tokkies in Oberhausen knokken om vervolgens hun 16 gb voor €1000 op marktplaats te verkopen. Wat hoop ik dat ze die dingen niet kwijtraken zeg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een maandje wachten en je hebt er een voor +- €650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Laatst online: 18-09 19:55
BertP schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:42:
Inderdaad, vervelend ook dat er van die tokkies in Oberhausen knokken om vervolgens hun 16 gb voor €1000 op marktplaats te verkopen. Wat hoop ik dat ze die dingen niet kwijtraken zeg :X
Pardon?

Omdat die heren wat willen bijverdienen zijn ze tokkies? Nooit marketing gestudeerd? Vraag en aanbod.

[ Voor 0% gewijzigd door ThinClientQ op 21-09-2012 15:47 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:28

vhal

ಠ_ಠ

Draakje5 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:28:
[...]

maar tijd en benzine kosten maakt het weer 679 euro :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dzine
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 12:35
Een collega van me zet net op FB dat er in London al geen rijen meer zijn en nog genoeg iphones liggen...

Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:46:
Een maandje wachten en je hebt er een voor +- €650
Nu kost die €679... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Dzine schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:47:
Een collega van me zet net op FB dat er in London al geen rijen meer zijn en nog genoeg iphones liggen...
Laat ze maar naar Nederland verschepen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
ThinClientQ schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:47:
[...]

Pardon?

Omdat die heren wat willen bijverdienen zijn ze tokkies? Nooit marketing gestudeerd? Vraag en aanbod.
Ik snap prima hoe vraag en aanbod werkt, en ik snap ook dat er gekken zijn die €1000/€1100 voor een iPhone gaan betalen. Prima marktwerking hoor.

En als je goed leest zeg ik ook niet dat ALLE lui die naar oberhausen gaan tokkies zijn maar wel dat er tokkies tussen zitten die met een grote bek en een knok partijtje vooraan staan om zo wat extra centen te verdienen, en daar stoor ik me aan. Kan ik het voorkomen, nee. Stoor ik me eraan, ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastamasta
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-08 02:01
Is toch een heerlijk voorgevoel om te bedenken dat die jochies die woekerprijzen vragen voor hun iphones straks met een aantal stuks blijven zitten. Vooral niet kopen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
mastamasta schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:52:
Is toch een heerlijk voorgevoel om te bedenken dat die jochies die woekerprijzen vragen voor hun iphones straks met een aantal stuks blijven zitten. Vooral niet kopen dus.
Exactly my thoughts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastamasta
BelSimpel geeft aan dat er Google Maps op de Iphone 5 zit. Hmmm volgens mij is dat er nu juist toch vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
mastamasta schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:57:
BelSimpel geeft aan dat er Google Maps op de Iphone 5 zit. Hmmm volgens mij is dat er nu juist toch vanaf.
Met iOS 6 wel ja.

wel een tipje: belsimpel geeft maar 1 jaar garantie. Wil je er 2 jaar, moet je ;m toch echt elders bestellen.

[ Voor 18% gewijzigd door Draakje5 op 21-09-2012 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Laatst online: 18-09 19:55
Dat gebeurt niet hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05 14:49
Nou volgens mij raken ze zulke toestellen makkelijk kwijt :D genoeg rijkelui in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastamasta
Ben ook bang van niet, helaas.Vriend van mij vorig jaar 20 iphones door kunnen verkopen. Had 2500 euro winst gemaakt. Nu naar Keulen gereden en helemaal niets. Hadden alleen witte 64gb nog maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Waarschijnlijk niet nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haciemet
  • Laatst online: 27-04-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeronNL
  • Laatst online: 30-04-2021
Ik vind het ook zeker jammer dat er veel gasten alleen maar staan voor de handel, zo ontneem je een echt geïnteresseerde toch wel een mooie iphone 5!
Zelf ben ik niet gegaan, klein beetje spijt ivm de uitblijvende pre-orders in NL, dus mocht er iemand zijn die er nog 1 tegen een kleine vergoeding mee wil nemen of over heeft, DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Als moderator kun je natuurlijk moeilijk voor 900 euro zo'n ding aanbieden :P Zal er wellicht ook wel gewoon heen zijn geweest om nieuws uit te brengen. Maar netjes dat ze ze verkopen voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
KABOEM! 3)

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/1x1T1r0n1D0C3E3L152g/Screen%20Shot%202012-09-21%20at%2015.53.17.png

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/0I1N430G2N3r1R02060R/Screen%20Shot%202012-09-21%20at%2015.52.46.png

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/0t2J2w200V1l291K1X2w/Screen%20Shot%202012-09-21%20at%2015.53.02.png

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
Iemand al geprobeerd of een geknipte nano-sim werkt? Ben ik wel benieuwd naar..
@Rivanov: last van scuffgate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik zou maar oppassen met die zwarte: het blijkt dat als je er met sleutels op gaat zitten krassen, dat er dan krassen opkomen!! Je bent dus gewaarschuwd...

(echt, sommige mensen... 8)7 :X |:( )

[ Voor 8% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 21-09-2012 16:05 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:28

vhal

ಠ_ಠ

_O- everyday i'm scuff'ling

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

Tja ik snap opzich wel dat mensen hem voor zoveel verkopen, het is maar wat de gek er voor geeft.
Als ik er naar toe geweest was, en ik had er een paar kunnen halen en iemand bood mij een prijs van 300 euro boven net aangekochte waarden had ik hem ook verkocht hor.

Hoe zit het eigenlijk met de limieten bij zo'n store, hoeveel kan je er per persoon kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
NvU schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 16:05:
Tja ik snap opzich wel dat mensen hem voor zoveel verkopen, het is maar wat de gek er voor geeft.
Als ik er naar toe geweest was, en ik had er een paar kunnen halen en iemand bood mij een prijs van 300 euro boven net aangekochte waarden had ik hem ook verkocht hor.

Hoe zit het eigenlijk met de limieten bij zo'n store, hoeveel kan je er per persoon kopen?
2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aan de foto's te zien is hij echt lelijk van de achterkant.
Jammer, het hele speciale apple design was al minder met de 4, nu is het gewoon echt slecht geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 16:06:
Jammer, het hele speciale apple design was al minder met de 4, nu is het gewoon echt slecht geworden.
Idd, de 4 is echt lelijk, de verkoopcijfers onderbouwen je MENING.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 16:06:
Tsja, smaken verschillen. Ik vind deze mooier dan de geheel glimmende 4/4S en zeker mooier dan de plastic 3G/3GS.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeck
Rhndy schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 16:03:
Iemand al geprobeerd of een geknipte nano-sim werkt? Ben ik wel benieuwd naar..
@Rivanov: last van scuffgate?
Geknipte nanosim

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Heb een micro-sim geknipt met het template naar een nano-sim. In één keer gelukt! Hoefde niets te vijlen of te schuren. Dikte van de Vodafone microsim past gewoon in de iPhone 5. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBreda
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 10:44
Ik heb momenteel een HTC Desire van m'n werk en wil graag zsm overstappen naar de iPhone 5. Heb eerder al de iPhone 4 gehad. Nu wil ik de iPhone 5 los kopen en de simkaart van mijn werktelefoon in de iPhone. Een sim voor de iPhone 5 aanvragen via m'n werk gaan niet gebeuren, teveel gedoe. Werkt de mogelijkheid om de sim kleiner te knippen of is dat niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
DBreda schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 16:14:
Ik heb momenteel een HTC Desire van m'n werk en wil graag zsm overstappen naar de iPhone 5. Heb eerder al de iPhone 4 gehad. Nu wil ik de iPhone 5 los kopen en de simkaart van mijn werktelefoon in de iPhone. Een sim voor de iPhone 5 aanvragen via m'n werk gaan niet gebeuren, teveel gedoe. Werkt de mogelijkheid om de sim kleiner te knippen of is dat niet mogelijk?
2 posts boven je... en 1 post boven je ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBreda
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 10:44
Oh ja die was net gepost toen ik aan het typen was :) Maar dat is van micro-sim naar nano-sim. Kan het ook met een gewone sim naar nano-sim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 00:26
DBreda schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 16:17:
Oh ja die was net gepost toen ik aan het typen was :) Maar dat is van micro-sim naar nano-sim. Kan het ook met een gewone sim naar nano-sim?
Ja. Genoeg templates op internet te vinden. Weet niet of ik de link mag plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Laatst online: 18-09 16:41
Rivanov schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 16:13:
Heb een micro-sim geknipt met het template naar een nano-sim. In één keer gelukt! Hoefde niets te vijlen of te schuren. Dikte van de Vodafone microsim past gewoon in de iPhone 5. :)
Maar heb je m er ook al wel weer eens uitgehaald? .... ivm met dikte?
Ging dat ook gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05 14:49
Goudvis12 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 16:18:
[...]

Ja. Genoeg templates op internet te vinden. Weet niet of ik de link mag plaatsen?
Nee dat gaat niet.

Alleen een microsim met een kleine plaat kan overgezet worden naar nano simkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
De witte is trouwens erg mooi. Veel mooier dan de zwarte. Vindt het alleen allemaal wat kwetsbaar overkomen. Zo'n gevoel dat als hij valt hij snel kaduuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Herko_ter_Horst schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 16:10:
[...]

Tsja, smaken verschillen. Ik vind deze mooier dan de geheel glimmende 4/4S en zeker mooier dan de plastic 3G/3GS.
deze is zo dof, zo donker.
beetje deprimerend komt hij over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
struik978 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 16:18:
[...]

Maar heb je m er ook al wel weer eens uitgehaald? .... ivm met dikte?
Ging dat ook gewoon?
Geen idee. Nog niet geprobeerd. Ben nu even backup aan het terugplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Laatst online: 13:23
Zo heb je een drama nacht in Oberhausen (wat een volk daar) dus daar weggegaan en naar Keulen gereden , net na aankomst : uitverkocht

helemaal brak en toch wel een beetje teleurgesteld , wordt ik net zo wakker

Afbeeldingslocatie: http://db.tt/R0gZ0i5n

Maandag a.s. geleverd :D

[ Voor 7% gewijzigd door Cardwizard op 21-09-2012 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPhone 5: voor het betere gooi en smijt werk:

YouTube: iPhone 5 Drop Test and Durability Video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardwizard schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 18:05:
Zo heb je een drama nacht in Oberhausen (wat een volk daar) dus daar weggegaan en naar Keulen gereden , net na aankomst : uitverkocht

helemaal brak en toch wel een beetje teleurgesteld , wordt ik net zo wakker

[afbeelding]

Maandag a.s. geleverd :D
In welke stad wordt er op een Maandag pakketten bezorgd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 18:12:
[...]

In welke stad wordt er op een Maandag pakketten bezorgd?
in Duitsland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij woont dus in Duitsland..aha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 18:14:
[...]

Jij woont dus in Duitsland..aha
Nee heb een kennis waar ik ze laat afleveren , heel handig in dit geval
Pagina: 1 ... 17 ... 64 Laatste

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid

Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.