Dat dacht ik al .. gaat dus puur om winstbejag .. net even een paar tientjes meer kunnen krijgen, maar dan wel gaan lopen zeuren als EXACT hetzelfde gebeurd als bij alle vorige releases van de Iphone.xAnarchyBaS schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:58:
[...]
Ik kon hem nu nog verkopen voor een mooi prijsje, ik ben bang dat ik er volgende week aanzienlijk minder voor zou kunnen vangen.
Weet je op zich snap ik je wel, en ik ga morgen ook even kijken in Nice of ik wellicht niet een Iphone5 op de kop kan tikken.
Maar ik maak me geen illusies. Ik schat mijn kans vrij klein in dat er geen rij staat en er daadwerkelijk een Iphone voor me ligt. Jammer .. dan wacht ik toch nog even.
Het is idd een coole telefoon, maar de reacties die zo her en der lees zijn gewoon echt overtrokken.
Het was allemaal te verwachten, Apple heeft duidelijk te kennen gegeven dat er GEEN pre orders zouden zijn in NL. Dus iedereen met een beetje gezond verstand krabt dan nog even over zijn bol en neemt of het risico voor lief (en gaat niet lopen zeuren) of wacht gewoon even af.
Maar het afschuiven van de eigen verantwoording / gebruiken van het gezonde verstand daar snap ik nou helemaal niets van.
Of Apple heeft het gedaan, of de beveiliging, of die andere .....
Nahja .. just my 2 cents ..
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...