Je kan gewoon garantie bij Apple claimen, ook als je hem bij Coolblue hebt besteld. Althans het eerste jaar.EWK schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:34:
Ik zou het bij Apple zelf doen, veel betere garantie!
Krijg je via de Apple Store (online) ook 10% studentenkorting?
Nee alleen op Macs.Blue_Fear schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:46:
Krijg je via de Apple Store (online) ook 10% studentenkorting?
Uit ervaring kan ik je vertellen dat je hem juist beter niet bij Apple kan bestellen. Bedrijven zoals CoolBlue hebben zelf hun eigen garantie voorwaarden, welke vaak beter is dan die van Apple.EWK schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:34:
Ik zou het bij Apple zelf doen, veel betere garantie!
gewoon nee.
Iemand enig idee hoe je hem bij coolblue zonder abbo kan bestellen? Kan er niets over vinden
nevermind
nevermind
[ Voor 10% gewijzigd door Silversin op 24-09-2012 13:14 ]
Kan niet meer. Was een foutje op de website.Silversin schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:11:
Iemand enig idee hoe je hem bij coolblue zonder abbo kan bestellen? Kan er niets over vinden
nevermind
gewoon nee.
Kon het ook al niet vinden.Silversin schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:11:
Iemand enig idee hoe je hem bij coolblue zonder abbo kan bestellen? Kan er niets over vinden.
Mijn bestelling van de Iphone 5 bij CoolBlue staat ook klaar om ingepakt te worden. Gisteravond besteld. Ik ben benieuwd of die vrijdag binnen gaat komen dan
[ Voor 4% gewijzigd door alwinus op 24-09-2012 14:09 ]
Ik vraag me af hoe het zal gaan met de invoering van de BTW verhoging naar 21%.
Zal de iPhone dus de eerste paar dagen wat euro'tjes goedkoper zijn..?
Ik verblijf zelf in Spanje momenteel voor een aantal maanden, dus ik bestel gewoon vanaf de 28ste op de apple.com/es/
Zal de iPhone dus de eerste paar dagen wat euro'tjes goedkoper zijn..?
Ik verblijf zelf in Spanje momenteel voor een aantal maanden, dus ik bestel gewoon vanaf de 28ste op de apple.com/es/
[ Voor 29% gewijzigd door Idutchman op 24-09-2012 13:27 ]
Vaag allemaal bij Coolblue
Selecteer een abonnement en/of optie om een overzicht van eigenschappen en kosten te zien.
Bij de Apple iPhone 5 Zwart 64GB is een abonnement verplicht, kies eerst een abonnement om te bestellen.
Selecteer een abonnement en/of optie om een overzicht van eigenschappen en kosten te zien.
Bij de Apple iPhone 5 Zwart 64GB is een abonnement verplicht, kies eerst een abonnement om te bestellen.
Heb het ze gevraagd:
Geachte heer/mevrouw,
Als eerste bedankt voor uw interesse in de iPhone 5. Op dit moment is er nog geen duidelijkheid wat betreft de iPhone 5.
Het beste zou zijn als u zich aanmeld voor de iPhone 5 Alert. Zodra er meer informatie beschikbaar is dan ontvangt u daar een mail over.
http://www.a-mac.nl/amac/content/view/330/
Vriendelijke groet,
Amac Roermond
Geachte heer/mevrouw,
Als eerste bedankt voor uw interesse in de iPhone 5. Op dit moment is er nog geen duidelijkheid wat betreft de iPhone 5.
Het beste zou zijn als u zich aanmeld voor de iPhone 5 Alert. Zodra er meer informatie beschikbaar is dan ontvangt u daar een mail over.
http://www.a-mac.nl/amac/content/view/330/
Vriendelijke groet,
Amac Roermond
hopelijk vind ik elders wel een iphone 5 op vrijdag.
Iemand die weet wat de Xando winkels gaan doen mbt losse verkoop ?
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
"Vanaf 28 september verkrijgbaar" staat op die pagina.Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:34:
Wat denken jullie hiervan?
Heb ze eventjes gemaild m.b.t. levertijd
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Maar je kunt wel al bestellen als je wilt.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Zo werkt het niet. Je kont gewoon de Apple Store binnenlopen en rondkijken of iets anders dan een iPhone 5 aanschaffen. De rijen voor de iPhone 5 stonden buiten op het plein voor de hoofdingang van Centro. Binnen voor de Apple Store stond nog een kleinere rij. Elke verkoper nam telkens twee mensen mee naar binnen die dan twee iPhone's konden afrekenen. De rij werd bewust lang gehouden doordat er relatief weinig personeel bezig was met het daadwerkelijk afrekenen van iPhones. Je staat er om publiciteit te genereren en dat werkte goed want zowel Duitse als Nederlandse nieuwssites schreven over de chaos en Hollandse invasie in Oberhausen.SanderPS3 schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:52:
[...]
Denk het eerlijk gezegd niet. Er zal vast een behoorlijke rij staan waar jij gewoon in moet aansluiten voor je überhaupt de store in mag. Als jij dan eerst nog gaat kijken hoe hij eruit zien, mag je denk ik helemaal achterin de rij aansluiten als je besluit hem te kopen.
Sowieso moet je knettergek zijn om 11 uur in de rij te willen staan voor een smartphone. Ik stond er om exemplaren te halen voor de redactie maar ik was verbijsterd dat mensen maar gewoon bleven staan voor een telefoon terwijl ze duidelijk konden zien dat het tergend traag ging en uren zou duren voordat ze aan de beurt zouden komen.
Oke dat wist ik niet. Maar; stel je wilt hem kopen moet je helemaal achteraan sluiten. Als je vroeg bent, zoals jij in Duitsland, dan sta je in elk geval wat verder vooraan in de rijFemme schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:52:
[...]
Zo werkt het niet. Je kont gewoon de Apple Store binnenlopen en rondkijken of iets anders dan een iPhone 5 aanschaffen. De rijen voor de iPhone 5 stonden buiten op het plein voor de hoofdingang van Centro. Binnen voor de Apple Store stond nog een kleinere rij. Elke verkoper nam telkens twee mensen mee naar binnen die dan twee iPhone's konden afrekenen. De rij werd bewust lang gehouden doordat er relatief weinig personeel bezig was met het daadwerkelijk afrekenen van iPhones. Je staat er om publiciteit te genereren en dat werkte goed want zowel Duitse als Nederlandse nieuwssites schreven over de chaos en Hollandse invasie in Oberhausen.
Sowieso moet je knettergek zijn om 11 uur in de rij te willen staan voor een smartphone. Ik stond er om exemplaren te halen voor de redactie maar ik was verbijsterd dat mensen maar gewoon bleven staan voor een telefoon terwijl ze duidelijk konden zien dat het tergend traag ging en uren zou duren voordat ze aan de beurt zouden komen.
gewoon nee.
Thanks Femme, fijn om te weten. Anders kan ik altijd nog beide kleurenkopen en de andere aan een of ander stakker verkopen dat helemaal achterin de rij staat
Ik neem aan als je daar rond 8 uur in de ochtend bent, je al flink voorin de rij staat?
Ik neem aan als je daar rond 8 uur in de ochtend bent, je al flink voorin de rij staat?
Ik denk dat je dan achteraan mag sluiten, veel mensen zullen hoogst waarschijnlijk tussen 4 en 6 komen.
Vrijdag ga ik rond uurtje of half 11 langs de Apple Store in leidse. Zie dan wel hoe de voorraad is. Ga er vanuit dat de rij dan wel een beetje gekrimpt is en de voorraad vrij groot is.
Ik verwacht eerlijk gezegd Oberhausen-taferelen of erger. Als ik lees dat mensen die daar vóór 6 uur kwamen pas na 15.00 's middags weer naar buiten liepen, verwacht ik niet dat jij om half 11 zo even naar binnen loopt en een iPhone mee kan nemen.Appleman schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:24:
Vrijdag ga ik rond uurtje of half 11 langs de Apple Store in leidse. Zie dan wel hoe de voorraad is. Ga er vanuit dat de rij dan wel een beetje gekrimpt is en de voorraad vrij groot is.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Gaat de iPhone 5 ook direct de 28ste via Apple.nl verkocht worden?
We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman
Daar is apple erg vaag over...BombaAriba schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:37:
Voor de geïnteresseerden:
De kans is aanwezig dat we er een aantal krijgen. We zijn bij levering van de iPhone afhankelijk van KPN en het is voor ons dus ook even afwachten wat het vrijdag gaat worden. We hopen er natuurlijk een aantal binnen te krijgen maar kunnen nog nergens vanuit gaan. Als we modellen binnen krijgen zijn deze voor de losse verkoop.
Met vriendelijke groet,
Xando Store Enschede
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Verwijderd
Ik denk vrijdagochtend om een uurtje of 9BombaAriba schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:37:
Wat een gedonder allemaal zeg. Laat Apple gewoon de Online store open gooien om online te bestellen.
Ongelooflijk dat wij (NL) weer moeten wachten ....
ツ
Ik heb maar een witte iPhone 5 32GB besteld bij Smartphonestunt. Aan de telefoon hebben zij mij verteld dat ze ook weer helemaal niks weten via Apple, zoals bijna elke webwinkel die heb gebeld...
Erg fijn geregeld zo door Apple, krijg het gevoel dat ze iedereen incluis winkeliers in het duister laten zitten zonder enige reden.
Erg fijn geregeld zo door Apple, krijg het gevoel dat ze iedereen incluis winkeliers in het duister laten zitten zonder enige reden.
Verwijderd
onduidelijkheid & chaos alom...
Kzou toch gedacht hebben dat de communicatie tussen groothandel & fabrikant toch iets beter zou verlopen ...
Kzou toch gedacht hebben dat de communicatie tussen groothandel & fabrikant toch iets beter zou verlopen ...
Hoop niet dat 28e nacht gaat regenen anders is het wel kut om te campen =S
Verwijderd
ach in belgie is er geen 1 officiele apple store das pas balen =DKev7381 schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:28:
Hoop niet dat 28e nacht gaat regenen anders is het wel kut om te campen =S
Samen met 20 andere landen en 100 landen die nog langer moeten wachtenstruik978 schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:57:
Wat een gedonder allemaal zeg. Laat Apple gewoon de Online store open gooien om online te bestellen.
Het is eigenlijk ook al van de zotte dat we klagen. Waar Apple zo snel al twee miljoen pre-orders had en inmiddels als vijf miljoen (!) iPhone's heeft uitgeleverd, is het gewoon een logistiek wonder dat ze vrijdag al weer een hele nieuwe lading landen kunnen bevoorraden. Dan kun je zeggen, dan had Apple maar eerder moeten beginnen met het produceren en dan zeg ik nee vanuit Apple's opzicht. Ten eerste zit Apple dan met iPhone's op de plank, ten tweede houden ze hier mooi wat belichting van de media aan over, ten derde heeft het geen zin om zoveel iPhone's al in voren te produceren. Blijf het knap vinden.
Verwijderd
Pdashop.BE:
Hartelijk dank voor uw e-mail met ticketnummer: 1126432
Deze zou normaal gezien eind deze week, begin volgende week moeten binnen komen.
Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Medewerker klantenservice
Deze zou normaal gezien eind deze week, begin volgende week moeten binnen komen.
Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Oberhausen geweest zojuist.
1e medewerker: Nee alles is uitverkocht we hebben helaas niets meer.
Teleurgesteld lopend richting de uitgang denk ik bij mezelf, ik vraag het toch nog één keertje aan een andere medewerker.
2e medewerker: Jahoor, de 64GB is nog ruim op voorraad.
Een nieuwe blije bezitter van de iPhone5 erbij dus!
Teleurgesteld lopend richting de uitgang denk ik bij mezelf, ik vraag het toch nog één keertje aan een andere medewerker.
Netjes! Was het verder druk in de winkel?llooijmans86 schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:50:
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Zullen ze vrijdagavond of zaterdag weer voorraad hebben in oberhausen? twijfel om te wachten en er dan heen te rijden of via internet bestellen.
llooijmans86 schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:50:

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Nice! Kan dus vragen aan mijn tante of ze er 1 voor mij meeneemt uit Washington bij ATT? Kan unlocken ook nog in NL?Donstil schreef op maandag 24 september 2012 @ 03:22:
Voor de mensen die nog naar de VS gaan toevallig.
Vanmorgen bij een att winkel geweest in een bijzonder klein dorpje en gewoon een iPhone kunnen kopen (vanaf $599 ex tax) ze hadden er nog genoeg maar druppelde wel weg.
Via imzdl simlock vrij gemaakt bij att maar volgens de mevrouw in de winkel moest het ook via de att site en/of klantenservice kunnen. Mits je hem maar los gekocht had (zoals wij). Anders doen ze er moeilijk over.
Zo de Nederlandse Sim knippen en gebruiken die hap.
Kost nu omgerekend inclusief simlock service en Colorado Tax €503,- (16gb wit)
AT&T versie heeft een simlock. Verizon versie niet.Koen- schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:59:
[...]
Nice! Kan dus vragen aan mijn tante of ze er 1 voor mij meeneemt uit Washington bij ATT? Kan unlocken ook nog in NL?
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Er is gewoon een bepaald deel voor die landen gereserveerd hoor, het is niet zo dat er hier helemaal geen iPhone 5 te verkrijgen zal zijn, maar de aantallen zullen niet erg groot zijn.me_mrtn schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:34:
Het is eigenlijk ook al van de zotte dat we klagen. Waar Apple zo snel al twee miljoen pre-orders had en inmiddels als vijf miljoen (!) iPhone's heeft uitgeleverd, is het gewoon een logistiek wonder dat ze vrijdag al weer een hele nieuwe lading landen kunnen bevoorraden. Dan kun je zeggen, dan had Apple maar eerder moeten beginnen met het produceren en dan zeg ik nee vanuit Apple's opzicht. Ten eerste zit Apple dan met iPhone's op de plank, ten tweede houden ze hier mooi wat belichting van de media aan over, ten derde heeft het geen zin om zoveel iPhone's al in voren te produceren. Blijf het knap vinden.
Dat weet ik en dat is des te knapper.NotSoSteady schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:20:
[...]
Er is gewoon een bepaald deel voor die landen gereserveerd hoor, het is niet zo dat er hier helemaal geen iPhone 5 te verkrijgen zal zijn, maar de aantallen zullen niet erg groot zijn.
Heb net even gebeld met AT&T en die vertelde me dat de iPhone 5 niet leverbaar is voor een prijs van 599 dollar. Kost daar 649 exc. sales tax en dat is dan basismodel.
Iemand een idee of smartphonestunts.nl beetje betrouwbaar is?
Je zou de review pagina kunnen door spitten van het bedrijf, daar zitten een aantal slechte recensies tussen. Ik zou niet al te veel van die webshop verwachten.Dirk0s schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:34:
Iemand een idee of smartphonestunts.nl beetje betrouwbaar is?
De enige zekere manier om een losse iPhone 5 te bemachtigen voor een normale prijs is denk ik bij de Apple store in Amsterdam aanstaande vrijdag. Maar dan moet je wel al vroeg in de rij gaan staan.
Dan rij ik door naar huis en probeer ik het in de avond. Zo niet dan bestel ik hem online. Ik kan hem niet uit duitsland halen omdat ik btw terugvorder.Herko_ter_Horst schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:32:
[...]
Ik verwacht eerlijk gezegd Oberhausen-taferelen of erger. Als ik lees dat mensen die daar vóór 6 uur kwamen pas na 15.00 's middags weer naar buiten liepen, verwacht ik niet dat jij om half 11 zo even naar binnen loopt en een iPhone mee kan nemen.
Is dat een antwoord op de vraag wanneer zij de iPhone's binnen krijgen? Of wanneer jij je iPhone binnen krijgt?Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:44:
Pdashop.BE:
Met vriendelijke groet,
gewoon nee.
Hoor net van een vriend uit Veldhoven dat ze daar bij de Phonehouse al iPhone's 5 verkopen? Zal wel Duitse import zijn, kan niet anders
Hallo iPhone 5 ! 24 Sep 2012 17:41:00 Sendung Wurde Zugestellt
Helemaal goed , kan mijn Nokia 6100 eindelijk weer de kast in
Helemaal goed , kan mijn Nokia 6100 eindelijk weer de kast in
[ Voor 3% gewijzigd door Cardwizard op 24-09-2012 18:00 ]
welke prijs?Bernii schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:52:
Hoor net van een vriend uit Veldhoven dat ze daar bij de Phonehouse al iPhone's 5 verkopen? Zal wel Duitse import zijn, kan niet anders
Uit duitsland kun je ook btw terugvorderenAppleman schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:42:
[...]
Dan rij ik door naar huis en probeer ik het in de avond. Zo niet dan bestel ik hem online. Ik kan hem niet uit duitsland halen omdat ik btw terugvorder.
Verwijderd
de vraag wanneer ze toekomen in de winkel in antwerpen ...SanderPS3 schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:52:
[...]
Is dat een antwoord op de vraag wanneer zij de iPhone's binnen krijgen? Of wanneer jij je iPhone binnen krijgt?
maw belgie krijgt geen pre order.
Weet iemand hoe druk het doorgaans bij de release van de iPhone is bij de Mediamarkt? De Amac vertelde mij dat er voor hun winkel zo'n 70man stond bij de iPhone 4s release, zou dit bij de Mediamarkt minder zijn? De medewerker die mij daar hielp werkte nog geen jaar dus wist het niet.
De prijs is idd geen $599,-Koen- schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:24:
Heb net even gebeld met AT&T en die vertelde me dat de iPhone 5 niet leverbaar is voor een prijs van 599 dollar. Kost daar 649 exc. sales tax en dat is dan basismodel.
Daarom schreef ik ook in mijn eerste post dat hij omgerekend €503,- koste inclusief unlock en Colorado tax.
Ja hoor geen probleem, att heeft de losse verkoop prijzen gewoon in hun winkel erbij dus moet lukken.Koen- schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:59:
[...]
Nice! Kan dus vragen aan mijn tante of ze er 1 voor mij meeneemt uit Washington bij ATT? Kan unlocken ook nog in NL?
Unlocken via internet kan gewoon in Nederland
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Zou nog een keer bellen in de hoop dat je iemand anders aan de telefoon krijgt, want op deze vraag kan niemand je antwoord geven. Verschilt natuurlijk per MediaMarkt.Shaverion schreef op maandag 24 september 2012 @ 19:44:
Weet iemand hoe druk het doorgaans bij de release van de iPhone is bij de Mediamarkt? De Amac vertelde mij dat er voor hun winkel zo'n 70man stond bij de iPhone 4s release, zou dit bij de Mediamarkt minder zijn? De medewerker die mij daar hielp werkte nog geen jaar dus wist het niet.
Probleem is: de 4G frequenties die het AT&T model ondersteunt, worden niet ondersteund door Europese providers. Heb je daar al aan gedacht of maakt je het niet uit omdat 4G (en dan bedoel ik met de snelheidswinst tov 3G) ver in de toekomst liggen?Donstil schreef op maandag 24 september 2012 @ 19:48:
[...]
De prijs is idd geen $599,-
Daarom schreef ik ook in mijn eerste post dat hij omgerekend €503,- koste inclusief unlock en Colorado tax.
[...]
Ja hoor geen probleem, att heeft de losse verkoop prijzen gewoon in hun winkel erbij dus moet lukken.
Unlocken via internet kan gewoon in Nederland
Was wel erg druk nogErulezz schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:51:
[...]
Netjes! Was het verder druk in de winkel?
Yep. Wel levertijd van paar weken gelijkBombaAriba schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:37:
Hoe weet je dat? Is dat niet pas na een uur?alwaysleft schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:41:
[...]
Yep. Wel levertijd van paar weken gelijk
Los te kopen bij GSMeasy.nl en belnu.nl, morgen even bellen wat de levertijd is.
[ Voor 8% gewijzigd door atoombom op 24-09-2012 22:07 ]
Drie uur in de rij gestaan voor een witte 16GB bij de grootste Singtel aan Killiney Road hier in Singapore. Geen losse verkoop aan klanten zonder contract, maar dus wel aan mijn vriendin die een abo heeft bij Singtel. Kosten 958 SGD en 35 dollar voor een verplichte nano sim die we nooit gaan gebruiken. Ongeveer 625 euro totaal dus. Helaas ook geen toeristen tax refund, omdat het bonnetje op haar naam staat.
Mijn normale Vodafone NL sim was eerst normaal, toen micro en nu nano. Knippen werkt dus prima.
Mijn normale Vodafone NL sim was eerst normaal, toen micro en nu nano. Knippen werkt dus prima.
Lekker!
Reken maar op genoegMmarkM schreef op maandag 24 september 2012 @ 20:09:
Is er al wat bekend wat de voorraad is bij de Apple Store Amsterdam?
Volgens de man, uitgerust met een (blauwe) regenjas: prijzen in Nederland €10 lager dan in .de per model.
[ Voor 7% gewijzigd door Ashy op 24-09-2012 22:32 ]
Dat is wel heel erg voordelig ineensAshy schreef op maandag 24 september 2012 @ 22:32:
Volgens de man, uitgerust met een (blauwe) regenjas: prijzen in Nederland €10 lager dan in .de per model.
Denk niet dat iemand daar het antwoord op heeft tenzij je in de Apple store werkt.Tc-Chub schreef op maandag 24 september 2012 @ 22:39:
[...]
Dat is wel heel erg voordelig ineensZonder dollen: Ik neem aan dat Apple de prijzen die hier zijn berekend al voorbereid zijn op de BTW verhoging?
Alles wat ze de 28e verkopen heeft gewoon 19% btw. Dus het lijkt mij niet erg logisch als ze op die launch de prijzen al zouden hebben verhoogd in afwachting van de 21% btw.
Ik hoop het maar.
Zijn er hier mensen die plannen hebben om er heen te gaan? Ik zit in me nachtdienst dus ik kan niet 's nachts er heen maar pas 's ochtend rond uurtje of half 8 en dan lijkt het me dat ik achterin de rij aan kan sluiten. Dan kan je beter rond een uurtje of 11 gaan?
Hoe later je gaat, hoe minder lang je hoeft te wachten, en hoe groter de kans dat ze op zijn als je aan de beurt bent

Bingo. Gewoon op marktplaats voor 700. Er bestaan nog mensen die geen jackpot prijzen willen. Gewoon elke dag marktplaats afpluizen. Deze stond er om 19.14 op en om 19.16 zat ik in de auto om hem op te halen
@Appleman, heb je daar een Europese stekker bijzitten?
Ja, zat gewoon een Europese stekker bij.Visdraad schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 00:22:
@Appleman, heb je daar een Europese stekker bijzitten?
Jammer dat Apple niet een van die mensen is/zijn.Appleman schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 00:08:
Bingo. Gewoon op marktplaats voor 700. Er bestaan nog mensen die geen jackpot prijzen willen. Gewoon elke dag marktplaats afpluizen. Deze stond er om 19.14 op en om 19.16 zat ik in de auto om hem op te halen.
Verwijderd
Grapjas ben jij!kx22 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 00:45:
[...]
Jammer dat Apple niet een van die mensen is/zijn.
Werd eerder al gevraagd, zodra 4g in Nederland landelijk gebruikt zal worden hebben we de iPhone 6 of misschien 7 alHidde schreef op maandag 24 september 2012 @ 20:00:
[...]
Probleem is: de 4G frequenties die het AT&T model ondersteunt, worden niet ondersteund door Europese providers. Heb je daar al aan gedacht of maakt je het niet uit omdat 4G (en dan bedoel ik met de snelheidswinst tov 3G) ver in de toekomst liggen?
Is voor de 5 dus niet belangrijk.
Er zijn ook mensen die hun iPhone meer dan één jaar gebruiken, twee of drie bijvoorbeeld. Voor die mensen is het natuurlijk wel interessantDonstil schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 08:01:
[...]
Werd eerder al gevraagd, zodra 4g in Nederland landelijk gebruikt zal worden hebben we de iPhone 6 of misschien 7 al![]()
Is voor de 5 dus niet belangrijk.
Bij mijn coolblue bestelling staat nu 'Je bestelling wordt geleverd op 28-09-2012' ipv 'staat klaar om ingepakt te worden'! Zeer positief.
Wanneer heb je besteld? Ik op zaterdagmiddag en het staat er nog niet helaas.
Ja dat is zeker waar maar dit werd aan mij gevraagd. Ach die 20,- die hij minder waard is op Marktplaats volgend jaar doordat er geen 4G op zit heb ik nu (180,- voordeel) al 9x verdiendoohh schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 09:08:
[...]
Er zijn ook mensen die hun iPhone meer dan één jaar gebruiken, twee of drie bijvoorbeeld. Voor die mensen is het natuurlijk wel interessant
Ik zondag avond, op de valreep
Mijne is wit 16gb met zo'n screenprotector
Mijne is wit 16gb met zo'n screenprotector
[ Voor 43% gewijzigd door Kjid op 25-09-2012 09:29 ]
Bij mij is de status ook veranderd naar "Je bestelling wordt geleverd op 28-09-2012". Overigens, heeft iemand een idee waar CoolBlue hun spullen mee laat vervoeren? Met TNT/PostNL heb ik nog mazzel en staat de bus al heel vroeg voor de deur. De 22e besteld overigens.
[ Voor 5% gewijzigd door me_mrtn op 25-09-2012 10:10 ]
Ik dacht dat ze zelf bezorgen aangezien ze eigen busjes hebben, maar op de site staat dat je kan volgen via track en trace van PostNL. Dat zal het wel zijn danme_mrtn schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:10:
Bij mij is de status ook veranderd naar "Je bestelling wordt geleverd op 28-09-2012". Overigens, heeft iemand een idee waar CoolBlue hun spullen mee laat vervoeren? Met TNT/PostNL heb ik nog mazzel en staat de bus al heel vroeg voor de deur. De 22e besteld overigens.
Ik heb hem ook zondag besteld, bij mij staat het ook nog niet. Zullen de boel wel aan het inpakken van zijn zodat het klaarstaat.
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Iemand een tip voor mij hoe ik hem het snelst in mijn bezit kan krijgen?
Vrijdag avond naar oberhausen rijden?
Vrijdag via Apple site bestellen (helaas zou dit via een iPhone moeten gebeuren)
Bestellen via een andere site?
Vrijdag via Apple site bestellen (helaas zou dit via een iPhone moeten gebeuren)
Dan kan je beter naar Amsterdam gaan ipv oberhausenDirk0s schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:27:
Ik moet werken vrijdag en vrij nemen is geen optie! En vrijdag avond is er geen voorraad meer verwacht ik zo!Kev7381 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:28:
[...]
Dan kan je beter naar Amsterdam gaan ipv oberhausen
Maar in oberhausen verwacht jij ook geen voorraad?
Ik zal niet weten of oberhausen voorraad heeft of niet... maar Amsterdam wel. anders wordt het alsgoed is vrijdag 9uur via de website bestellen?Dirk0s schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:33:
[...]
Ik moet werken vrijdag en vrij nemen is geen optie! En vrijdag avond is er geen voorraad meer verwacht ik zo!
Maar in oberhausen verwacht jij ook geen voorraad?
Waar zie je dat staan? Ik zie nog steeds dat hij klaar is om ingepakt te worden namelijk.me_mrtn schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:10:
gewoon nee.
Dat is dus veranderd, naar een nieuwe status.SanderPS3 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:48:
[...]
Waar zie je dat staan? Ik zie nog steeds dat hij klaar is om ingepakt te worden namelijk.

Zou mooi zijn, want die bezorger die bij mij komt belt mij meestal uit bed en als ik er niet ben, dan komt ie altijd nog even een keer langs.Draakje5 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:12:
[...]
Ik dacht dat ze zelf bezorgen aangezien ze eigen busjes hebben, maar op de site staat dat je kan volgen via track en trace van PostNL. Dat zal het wel zijn dan
[ Voor 40% gewijzigd door me_mrtn op 25-09-2012 10:52 ]
.
[ Voor 96% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 11:24 ]
ALS je hem via de apple site gaat bestellen op je iphone, kan je de app 'apple store' gebruikenDirk0s schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:27:
dat langwerpig wit balkje is de reflectie op het het randje van het speaker'venster'ProfoundValue schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:51:
[...]
Wat is dat voor wit stukje aan de bovenkant van de iPhone?
[ Voor 23% gewijzigd door randje op 25-09-2012 10:54 ]
Hmm, bij mij staat er nog gewoon dit;me_mrtn schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:51:
[...]
Dat is dus veranderd, naar een nieuwe status.
[afbeelding]

gewoon nee.
Je hebt wel een eerder ordernummer. Wellicht ligt het er aan wat je precies hebt besteld, tweemaal een 16GB met screenprotector als ik zo naar het bedrag kijk?SanderPS3 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:53:
[...]
Hmm, bij mij staat er nog gewoon dit;
[afbeelding]
.
[ Voor 94% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 11:24 ]
Als je al deze verhalen leest mag je een gat in de lucht springen als je een iPhone 5 heeft zonder krassen...
“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
Het is inderdaad zo dat de status van die screenprotector op CoolBlue 'tijdelijk uitverkocht' is.
Misschien komt het hierdoor dat een aantal orders al wel klaar staan en een aantal niet.
Misschien komt het hierdoor dat een aantal orders al wel klaar staan en een aantal niet.
PSN: Rich_E1988
Oberhausen update ***
UITVERKOCHT!
Ik gok nu op de apple store in Amsterdam. De vrouw begint me de kop gek te maken na het zien van mijn Iphone 5 en moet er eentje echt hebben.
UITVERKOCHT!
Ik gok nu op de apple store in Amsterdam. De vrouw begint me de kop gek te maken na het zien van mijn Iphone 5 en moet er eentje echt hebben.
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid
Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid
Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.