Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 21:57:
Ben ook naar een case op zoek. Die glide ziet er wel leuk uit maar komt er niet een hoop stof / viezigheid tussen die randjes?
Geen idee hoe t over een tijdje zal zijn... ik heb m net een dag.

Maar t stof dat je ziet als je bijv de grote foto van de onderkant bekijkt komt gewoon door mijn broekzak, blaas je er zo vanaf. Die speakergaatjes van de iphone zitten vrij snel vol met stofjes is me opgevallen. En t valt ook meer op, op zo'n macro foto.

Die randjes zitten er namelijk echt precies strak omheen (blijven zelfs zitten zonder de zijkanten) dus ik denk eigenlijk dat er weinig stof tussen kan komen en je het er anders gemakkelijk weer af veegt.

[ Voor 14% gewijzigd door ElayZ op 17-04-2012 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:53
Voor de mensen die van plan waren een Ozaki 0.4mm case te kopen. Niet doen.

Stof hoopt zich op tussen de iPhone en het hoesje. Waaronder wat hardere korrels. Dit zorgt ervoor dat er krassen ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:48
Ik heb een bookbook gekocht voor 32.50 samen met mijn vriendin (totaal dus 65 euro en geen verzendkosten)
Ik vind hem erg fijn, zeker omdat je ov chipkaart erdoorheen werkt en ik nu niet ga stappen met mijn portemonee, maar alles in 1 mapje heb.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:40
carpebios schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:05:
Ik heb een bookbook gekocht voor 32.50 samen met mijn vriendin (totaal dus 65 euro en geen verzendkosten)
Ik vind hem erg fijn, zeker omdat je ov chipkaart erdoorheen werkt en ik nu niet ga stappen met mijn portemonee, maar alles in 1 mapje heb.
Zijn die niet veel duurder dan 32€?

Helaas heb je vast twee neppe namaak gekocht.

[ Voor 5% gewijzigd door Draakje5 op 20-04-2012 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:50
Draakje5 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 07:42:
[...]

Zijn die niet veel duurder dan 32€?

Helaas heb je vast twee neppe namaak gekocht.
Hoe herken je eigenlijk een echte, had in december via www.telefoonhoesjes.be een volgens mij (gezien de prijs) een echte gekocht. Pasvorm was niet optimaal, binnenkant raffelde nogal wat en bij de mute knop scheurde hij door. Hij is nu terug naar België, wellicht krijg ik een andere. Via marktplaats een tweedehands gekocht. Ding was gewoon nieuw maar volgens mij nep. Buitenkant is duidelijk niet van leer. Maar de pasvorm is weer veel beter. Hij is ook niet op de rug geschuurd. Op internet gelezen dat de echte te herkennen valt aan dat de + en - knoppen bedekt zijn door leer en niet open zijn. Tja die nepperd heeft die knoppen dus bedekt en de "echte" dus niet. Op originele foto's is het laatste stukje van de leren flap waarmee je de iphone vastzet er op gestikt. Bij mij bij beide versie's niet...

Dus wat is nu de echte??

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:25
Afbeeldingslocatie: http://www.dressmyiphone.nl/images/P/Sena_ultraslim_iPhone4_Black_m.jpg

Vandaag dit hoesje binnengekregen. iPhone 4/4S zit er erg mooi strak in. Mooi Italiaans volnerfleer ook. Maakt de iPhone niet veel dikker en zorgt wel voor wat extra bescherming.

Tevreden. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
bing69 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:02:
[...]

Hoe herken je eigenlijk een echte, had in december via www.telefoonhoesjes.be een volgens mij (gezien de prijs) een echte gekocht. Pasvorm was niet optimaal, binnenkant raffelde nogal wat en bij de mute knop scheurde hij door. Hij is nu terug naar België, wellicht krijg ik een andere. Via marktplaats een tweedehands gekocht. Ding was gewoon nieuw maar volgens mij nep. Buitenkant is duidelijk niet van leer. Maar de pasvorm is weer veel beter. Hij is ook niet op de rug geschuurd. Op internet gelezen dat de echte te herkennen valt aan dat de + en - knoppen bedekt zijn door leer en niet open zijn. Tja die nepperd heeft die knoppen dus bedekt en de "echte" dus niet. Op originele foto's is het laatste stukje van de leren flap waarmee je de iphone vastzet er op gestikt. Bij mij bij beide versie's niet...

Dus wat is nu de echte??
Het is inmiddels wel duidelijk dat telefoonhoesjes.be alleen maar neppe troep verzend. (voor veel te hoge prijzen waardoor je denkt, ze zullen wel echt zijn) Zelfde met de Vapor's die daar vandaan komen, nep.
Ik heb ze destijds gemaild met de vraag of het echt is, ze beweren van wel maar dat is gewoon niet zo. Je wordt keihard genaaid. Ik ben er ook ingetrapt... Geen zaken mee doen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Ik heb zeker geen neppe gekocht. Zaten ook in de officieel verpakking (dicht).
Je conclusie is nogal kort door de bocht.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
carpebios schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 14:32:
Ik heb zeker geen neppe gekocht. Zaten ook in de officieel verpakking (dicht).
Je conclusie is nogal kort door de bocht.
Die vanuit België zat net zoals de nep in de originele verpakking....beide stonken ze ontzettend chemisch toen ze uit de verpakking kwamen. Die uit België is voor zover ik kan beoordelen van leer, de nep niet.

Maar ja hoe weet ik het zeker hé. Kan iemand met een 100% echte eens reageren?

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Voor de duidelijkheid, ik doelde mijn reactie op Draakje5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Al zit iets in een "originele" verpakking wil helaas nog niet altijd iets zeggen... Die Vapor Pro van mij zit ook in een niet van echt te onderscheiden doosje met officieel kaartje er bij en alles. Ze maken het verrekte goed na allemaal. Valt natuurlijk ook een hoop geld mee te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Mijn conclusie is niet kort door de bocht. Voor 32€ kan jij geen echte twelve south bookbook kopen.

http://www.dhgate.com/who...elvesouth&catalog=#search
Deze zitten ook in een verpakking. Ze lijken origineel maar zijn zo fake als wat. En ik ksn met 100% zeggen, dat als jij een bookbook koopt op internet voor 32€, nieuw, dat deze nep is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
En na even een paar minuten op de site van telefoonhoesjes.be te hebben gekeken kan ik concluderen dat al hun zooi nep is.
Als jij er blij mee bent, be my guest. Maar wees je er van bewust dat ze nep zijn en dus mindere kwaliteit dan origineel + een kortere levensduur hebben.

[ Voor 39% gewijzigd door Draakje5 op 21-04-2012 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Wederom kort door de bocht.

A. Ik zie alsmaar de site telefoonhoesjes.be voorbij komen. Wat heeft die site met mijn bestelling van doen?
B. Hoezo zou iemand niet voor 32.50 een echte hoedje kunnen kopen?

Je denkwijze ontgaat mij geheel. (zegt misschien iets over mij)

Ik heb hem trouwens hier vandaan.
http://www.123bestdeal.co...k-Twelve-South-Style.html

[ Voor 25% gewijzigd door carpebios op 21-04-2012 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 05:38

Firesphere

Yoshis before Hoshis

M'n vriendin heeft ondertussen haar iPhone 4 al 3x laten vallen, dus, heb ik vandaag boodschappen gedaan en haar een goeie iPhone-hoes gekocht:
Afbeeldingslocatie: http://images.sodahead.com/polls/002432583/3048534502_toiletpaper1_answer_2_xlarge.jpeg

Ze was niet geheel "amused" dus...

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
carpebios schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 17:30:
Wederom kort door de bocht.

A. Ik zie alsmaar de site telefoonhoesjes.be voorbij komen. Wat heeft die site met mijn bestelling van doen?
B. Hoezo zou iemand niet voor 32.50 een echte hoedje kunnen kopen?

Je denkwijze ontgaat mij geheel. (zegt misschien iets over mij)

Ik heb hem trouwens hier vandaan.
http://www.123bestdeal.co...k-Twelve-South-Style.html
Komt wellicht door de andere reacties in dit topic over die webwinkel.

Dan nog: de avp is 59€. Ze hebben m van 44 naar 32€ afgeprijst. Een korting van bijna 50%. dat kan niet echt zijn ;) dat behoeft verder geen onderbouwing.

Edit: omdat je toch bewijs wilt, quote van twelvesouth.com:
3. Avoid auctions sites and online discount sites. We don’t sell to them, so they should not have any of our legitimate products to sell to you.
Bron: http://twelvesouth.com/support/
Nu heb je bewijs dat je aankoop echt 100% nep is.

[ Voor 26% gewijzigd door Draakje5 op 21-04-2012 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:59
Heeft iemand de Apple iPhone 4(s) case en zoja hoe is hij? Ik zoek nog naar een rubberen case voor mijn iPhone 4S en wou weten of iemand er al ervaring mee heeft en het aanbeveelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 10:39

LoneWolf

Just a Byte

@Caneezy,
De originele bumper van apple is prima, maar ik heb later ontdekt dat de Deal Extreme variant eigenlijk net zo goed zijn. Ook al gaan ze na een half jaar tot een jaar kapot, voor deze prijs kan ik geen apple bumper rechtvaardigen. Ik zie bij sommige kleuren amper verschil in de originele of de dx variant. De afwerking is heel soms iets minder netjes, maar dat betreft vaak een flintertje uitstekend rubber wat je zo ff corrigeert met een scheermesje. Zeker de witte apple bumper, deze pikt vaak de kleur van je spijker broek op. Bij de dx variant flikker ik hem weg als ik me er aan begin te storen en pak een nieuwe. Verder heb ik alle kleuren nu gewoon liggen, bij apple zou me dat 180 euro kosten, bij dx is dat nog geen 18 dollar!

Deal Extreme is voor hoesjes en kabels best een goede site, ben over de prijs / kwaliteit erg te vreden.
Er zijn veel mensen die mopperen op dat dingen van dx snel kapot gaan, maar daaris de prijs ook naar, 10% van de prijs in nederland betaal je niet zomaar.! Je moet dus wel een beetje met beleid denken wat je wilt of koopt.

[ Voor 16% gewijzigd door LoneWolf op 22-04-2012 11:52 ]

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
LoneWolf schreef op zondag 22 april 2012 @ 11:46:
@Caneezy,
De originele bumper van apple is prima, maar ik heb later ontdekt dat de Deal Extreme variant eigenlijk net zo goed zijn. Ook al gaan ze na een half jaar tot een jaar kapot, voor deze prijs kan ik geen apple bumper rechtvaardigen. Ik zie bij sommige kleuren amper verschil in de originele of de dx variant. De afwerking is heel soms iets minder netjes, maar dat betreft vaak een flintertje uitstekend rubber wat je zo ff corrigeert met een scheermesje. Zeker de witte apple bumper, deze pikt vaak de kleur van je spijker broek op. Bij de dx variant flikker ik hem weg als ik me er aan begin te storen en pak een nieuwe. Verder heb ik alle kleuren nu gewoon liggen, bij apple zou me dat 180 euro kosten, bij dx is dat nog geen 18 dollar!

Deal Extreme is voor hoesjes en kabels best een goede site, ben over de prijs / kwaliteit erg te vreden.
Er zijn veel mensen die mopperen op dat dingen van dx snel kapot gaan, maar daaris de prijs ook naar, 10% van de prijs in nederland betaal je niet zomaar.! Je moet dus wel een beetje met beleid denken wat je wilt of koopt.
Bedankt voor je reactie. Ik wil mijn iPhone 4S gewoon in goede staat houden om hem over een tijdje te verkopen. Ik gebruik al een Invisishield voor en achter maar voor de zijkanten betreft krasjes wil ik dit beschermen. Ik denk dat ik ga bestellen via Deal Extreme wat jij ook hebt gedaan. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
De GLIDE Case gaat retour heb ik besloten, prachtig mooie case, je hebt alleen geen bereik meer...
Met de case erop heel vaak "geen service" en zodra ik m er af haal meteen 3-4 streepjes. Jammer, de perfecte iPhone case nog altijd niet gevonden. :-(

[edit] Heb een 4S btw dus t zou geen probleem moeten zijn maar toch beïnvloed deze case de ontvangst in grote mate.

[ Voor 19% gewijzigd door ElayZ op 22-04-2012 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:10
had een casemate nude maar dit geeft krassen aan de zijkant en er komt veel vuil tussen helaas..

wil nu geen case meer gebruiken alleen een screenprotector en backprotector, kan alleen nergens een betaalbare backprotector vinden? vind 20 euro een beetje overdreven voor een stukje plastic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooligan123
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-02-2021
Bij de dixons van xqisit 2 front en 2 backprotectors voor 12,99.
Geen idee van de kwaliteit maar prijs is niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Scrtz schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:09:
had een casemate nude maar dit geeft krassen aan de zijkant en er komt veel vuil tussen helaas..

wil nu geen case meer gebruiken alleen een screenprotector en backprotector, kan alleen nergens een betaalbare backprotector vinden? vind 20 euro een beetje overdreven voor een stukje plastic
Waarom wil je je überhaupt een screenprotector? Als ik vragen mag...
Het is horlogeglas hé?! Dus i.p krast het niet (zo snel) tenzij je m laat schuiven over zand of iets misschien...

Ik gebruik mn iPhone nu eigenlijk continu zonder enige bescherming (soms in leren hoesje) en er zit nog geen krasje op. Wel opletten met sleutels niet in dezelfde zak etc

Ik had eerst ook zo'n plakvelletje op mn iPhone toen ik m net had maar ik vond t er zo armoedig uitzien eigenlijk... En dan zat ie er echt strak op! Gelijk toen mn iPhone uit de verpakking kwam direct erop gedaan zonder de iPhone eerst aangeraakt te hebben. maar je blijft t toch zien. Na paar weken toch er af getrokken, en toen dacht ik gelijk WOW zo is ie echt veel mooier! :+

[ Voor 6% gewijzigd door ElayZ op 24-04-2012 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Hooligan123 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 12:52:
Bij de dixons van xqisit 2 front en 2 backprotectors voor 12,99.
Geen idee van de kwaliteit maar prijs is niet verkeerd.
ben ik ook geweest, hadden ze helaas niks meer, wou het zsm hebben maar nergens te krijgen, dus nu maar via dealextreme voor 1.15 besteld
ElayZ schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 18:28:
[...]

Het is horlogeglas hé?! Dus i.p krast het niet (zo snel) tenzij je m laat schuiven over zand of iets misschien...

Ik gebruik mn iPhone nu eigenlijk continu zonder enige bescherming (soms in leren hoesje) en er zit nog geen krasje op. Wel opletten met sleutels niet in dezelfde zak etc

Ik had eerst ook zo'n plakvelletje op mn iPhone toen ik m net had maar ik vond t er zo armoedig uitzien eigenlijk... En dan zat ie er echt strak op! Gelijk toen mn iPhone uit de verpakking kwam direct erop gedaan zonder de iPhone eerst aangeraakt te hebben. maar je blijft t toch zien. Na paar weken toch er af getrokken, en toen dacht ik gelijk WOW zo is ie echt veel mooier! :+
voor de krasbescherming, qua looks irriteert zo'n velletje mij niet echt, je ziet het amper.

verder wil ik ook geen hoesje oid meer gaan gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
ElayZ schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 18:28:
[...]

Ik loop nu enkele dagen zonder case en de achterkant van mijn iPhone is "bloot". Ik ben er ontzettend voorzichtig mee en zet hem alleen op schone vlakken neer. Toch zitten er al enkele krassen op. Je hoeft dus niet je best te doen (zand, schuiven etc.) om de achter te bekrassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenergy
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-09 20:35
Ik heb inmiddels ruim 1 maand een Twelvesouth BookBook in gebruik.

Ben over de BookBook erg te spreken, de kwaliteit is echt indrukwekkend.

Verder kan ik zeggen dat een BookBook echt niet voor €32 kan (inkoop prijzen liggen nog hoger).

Hieronder wat foto's van mijn BookBook:

De BookBook dicht.
Afbeeldingslocatie: http://s14.postimage.org/6v2lgt5jh/IMG_0262.jpg

De BookBook opengeklapt.
Afbeeldingslocatie: http://s14.postimage.org/gtnk3aez1/IMG_0263.jpg

De BookBook dubbelgeklapt (zo gebruik ik hem tijdens het bellen en bedienen).
Afbeeldingslocatie: http://s14.postimage.org/e0ucj9eml/IMG_0264.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallMeRui
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-05 19:31
Safaci schreef op woensdag 25 april 2012 @ 17:04:
[...]

Ik loop nu enkele dagen zonder case en de achterkant van mijn iPhone is "bloot". Ik ben er ontzettend voorzichtig mee en zet hem alleen op schone vlakken neer. Toch zitten er al enkele krassen op. Je hoeft dus niet je best te doen (zand, schuiven etc.) om de achter te bekrassen.
Zijn het krassen waarbij je met de neus op de iphone zit of..

Waarschijnlijk ligt het ook aan de kleur maar ik heb een witte iphone en ik kan nog geen krassen vinden. *tikt op tafel*

Tijdens reizen zit mijn iphone in mijn broekzak en heel af en toe met een sleutelbos 8)7 *Ik ben aan het afleren*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
front en backprotector binnen via dealextreme, 1.18 en heb ze beide perfect erop gekregen zonder bubbeltjes :) erg tevreden

@CallMeRui, mijn linkerbroekzak is standaard alleen maar voor de telefoon ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Mijn achterkant en voorkant worden wat rood na 7 maanden. De voorkant kan ik vervangen want ik heb een reserve InvisieShield maar niet van achteren. Krast de iphone van achter heel snel zonder cover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Caneezy schreef op zondag 13 mei 2012 @ 16:14:
Mijn achterkant en voorkant worden wat rood na 7 maanden. De voorkant kan ik vervangen want ik heb een reserve InvisieShield maar niet van achteren. Krast de iphone van achter heel snel zonder cover?
De achterkant krast veel sneller dan de voorkant. Als je een beetje oplet hoe je de telefoon op de tafel legt valt het allemaal wel mee. Ik gebruik geen bescherming voor de telefoon en hij ziet er op een paar kleine krasjes op de achterkant als nieuw uit.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met de sena creativo. Heb hem vandaag besteld bij de appelhoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:36
Vanmiddag de belkin essential 013 gehaald. Echt een perfect hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 13:53
Ik gebruik eigenlijk altijd een screenprotector zowel op mn ipad als mn telefoon. Ik merk wel dat een screenprotector na een tijdje aan vervanging toe is.
Ik ben erg benieuwd naar die nieuwe glas.t screenprotectors. Ik vind ze alleen wat prijzig, alleen als ze een flinke tijd meegaan is het t misschien waard. Iemand hier al ervaring mee? Anders zelf maar gewoon eens bestellen en zien hoe die bevalt.

Edit
Maar besteld, eens kijken of het iets is.

[ Voor 4% gewijzigd door rinkel op 15-05-2012 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
rinkel schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 08:55:

Ik ben erg benieuwd naar die nieuwe glas.t screenprotectors. Ik vind ze alleen wat prijzig, alleen als ze een flinke tijd meegaan is het t misschien waard. Iemand hier al ervaring mee? Anders zelf maar gewoon eens bestellen en zien hoe die bevalt.
Ik vind de prijs nog wel meevallen. Als je echt veel van je iPhone houdt, heb je het er wel voor over. :P Zelf ga ik binnenkort voor de Bodyguardz Full Body.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkmi
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:22
Brm-G schreef op maandag 14 mei 2012 @ 18:52:
Vanmiddag de belkin essential 013 gehaald. Echt een perfect hoesje.
Helemaal mee eens, ik gebruik het al een tijdje en het bevalt nog steeds erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 13:53
rinkel schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 08:55:
Ik gebruik eigenlijk altijd een screenprotector zowel op mn ipad als mn telefoon. Ik merk wel dat een screenprotector na een tijdje aan vervanging toe is.

Edit
Maar besteld, eens kijken of het iets is.
Zit erop.
Is het de beste screenshield die ik heb gehad: ja
is het t geld waard: weet ik niet. Eerst maar eens een tijdje testen, ook zien hoe duurzaam dit ding is.

De shield is echt wel heel mooi, is wel wat dikker dan de vorige, voor mijn gevoel bijna n millimeter dik. Ik gebruikte hiervoor altijd een shield van sgp, de UltraClear, welke ik ook erg goed vond.
Het installeren gaat een stuk makkelijker dan een gewone shield. Al heb ik er wel een paar stofjes onder, daar moet ik nog maar eens naar kijken.

Edit
Plaatje voor de liefhebber
Afbeeldingslocatie: http://oi46.tinypic.com/2qmm1pc.jpg

Edit2
Ik heb wat reviews gelezen en zag dat er behoorlijk wat mensen zijn met loslatende protectors en luchtbellen onder de protector na een maand. Zou jammer zijn van dit prachtige spul. We zullen het zien en ik meld me dan wel weer.

[ Voor 11% gewijzigd door rinkel op 17-05-2012 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
Zijn er hier ook mensen die gebruik maken van andere back cover i.p.v. de originele glazen? Heb net een doorzichtige back cover ontvangen! Ga hem binnenkort maar eens installeren. :) Laat dan wel paar foto's zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:51
Wel eens vaker gezien zo'n doorzichtige back cover, ziet er tof uit idd. Ben benieuwd naar je foto's!

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:39

Crazy D

I think we should take a look.

Afbeeldingslocatie: http://assets.hipstaweb.com/product_images/images/45/original/phone2-1.jpg?1305871334
Deze is nu in de aanbieding met 50% korting, komt ie incl verzending op 25 dollar. Gebruik coupon code MAYCASESALE

Ik heb m vorige week al besteld dus net pech voor de korting maar ja. Ben benieuwd hoe die bevalt. Hoop dat ie met een weekje binnen is :)

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
Safaci schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:27:
Zijn er hier ook mensen die gebruik maken van andere back cover i.p.v. de originele glazen? Heb net een doorzichtige back cover ontvangen! Ga hem binnenkort maar eens installeren. :) Laat dan wel paar foto's zien.
En hierbij dan de foto's:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/24826741/Photo%2020-05-12%2017%2052%2023.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/24826741/Photo%2020-05-12%2017%2052%2034.jpg

Pluspunten van zo'n cover:
+ Awesome looks
+ Maakt je iPhone uniek
+ Erg makkelijk te monteren
+ Echt glas

Nadelen van zo'n cover:
- Geen flash diffuser
- Opening the back cover may void your warranty

Maar zolang je niet met de binnenkant zit te klooien en geen sporen achterlaat als je hem opstuurt voor reparatie, kunnen ze er nooit achterkomen dat de iPhone open is geweest.

Tip: gebruik bij het opsturen nieuwe pentalobe schroeven en laat geen vingerafdrukken achter aan de binnenkant.

By the way: Heb nog een 'leren' back cover voor de iPhone 4. Deze past niet op een iPhone 4S. Had verkeerd besteld.

[ Voor 5% gewijzigd door Safaci op 20-05-2012 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasmeer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-08 12:57
Mijn vorige case heeft zijn werk gedaan en een mooie klap opgevangen :) Resultaat: case kapot (hard plastic SwitchEasy Nude), maar iphone nog in prima staat.

Dus maar even langs de iFactors voor een nieuwe. Meerdere cases gepast en geprobeerd en toch weer een SwitchEasy Nude gekocht. Dit keer niet de transparante, maar de zwarte. Deze sluit prima aan, valt niet over het scherm aan de voorkant (wat ik irritant vind) en is redelijk dun.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.switcheasy.com/products/NUDE_iPhone4/ProductWindow/UltraBlack/b.jpg

Ik ben erg van de minimalistische, maar toch beschermende cases.

[ Voor 5% gewijzigd door sebasmeer op 22-05-2012 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

Graag niet spammen.

[ Voor 102% gewijzigd door Hoedje op 04-07-2012 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Ik geloof niet dat dit topic voor verkooppraatjes is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Altijd geroepen dat bescherming onzin is voor een telefoon. Maar gister mijn iPhone 4s op de tuintegels laten kletteren... Vol met butsen en krassen nadat hij lekker in de rondte stuiterde. Gelukkig geen gebroken scherm of achterkant. Nu heeft bescherming helemaal geen zin meer.

Was ik maar minder knap en niet zo eigenwijs. :+

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
BillSpaarbank schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:30:
Altijd geroepen dat bescherming onzin is voor een telefoon. Maar gister mijn iPhone 4s op de tuintegels laten kletteren... Vol met butsen en krassen nadat hij lekker in de rondte stuiterde. Gelukkig geen gebroken scherm of achterkant. Nu heeft bescherming helemaal geen zin meer.

Was ik maar minder knap en niet zo eigenwijs. :+
Ik kom er ook van terug hoor.

Nooit bescherming om mijn iPhone gehad, behalve een sleeve ( wat de iphone nogsteeds onbeschermd achterlaat als deze er uit is )

Maar bij de ipad toch meteen voor en achterkantje gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gentlemen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-08 08:38
Draakje5 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 14:19:
[...]

Ik kom er ook van terug hoor.

Nooit bescherming om mijn iPhone gehad, behalve een sleeve ( wat de iphone nogsteeds onbeschermd achterlaat als deze er uit is )

Maar bij de ipad toch meteen voor en achterkantje gehaald.
Voor de iPhone heb ik nog wel flipcovers als jij dat fijner vindt(www.neocases.nl). Superhandig voor als je je iPhone in je tas of zak doet met sleutels ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarbonFibeR
  • Laatst online: 27-07 18:23
Ik ben op zoek naar een iPhone 4 pouch of sleeve met een extra vakje waar je naast je iPhone ook nog een creditcard ofzo in kan steken. Weet iemand waar ik zo'n hoesje kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CarbonFibeR schreef op zondag 27 mei 2012 @ 15:07:
Ik ben op zoek naar een iPhone 4 pouch of sleeve met een extra vakje waar je naast je iPhone ook nog een creditcard ofzo in kan steken. Weet iemand waar ik zo'n hoesje kan vinden?
TwelveSouth BookBook for iPhone: http://twelvesouth.com/products/bookbook_iphone/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu deze: http://www.ikonicedge.com/iphone_ss_pouches.html
Na een lange zoektocht qua Chinese hoesjes bumpers etc, uiteindelijk toch voor kwaliteit gekozen. Het leer voelt beter aan dan van de vergelijkbare sena pouch en de afwerking is ook beter. Geen problemen dat de pouch te strak zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenergy
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-09 20:35
CarbonFibeR schreef op zondag 27 mei 2012 @ 15:07:
Beyzacases ID is precies wat je zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tmnssn
  • Laatst online: 10-09 18:24
Ik heb nu een weekje een SwitchEasy Nude, vind 'm heel mooi (limegroen! dun!) maar hij maakt zijn naam niet echt waar: zodra ik hem eraf probeerde te halen, brak het stukje bij de volumeknoppen af. Heel leuk en aardig, zo'n perfect passend hoesje, maar zodra hij er omheen zit, is hij niet los meer te krijgen omdat dan de knoppen in de weg zitten. Voordeel vind ik wel de twee screenprotectors die erbij zitten en aangezien hij nu in de aanbieding is voor zo'n 13 euro overweeg ik om er toch nog een te bestellen aangezien het eigenlijk twee screenprotectors met een gratis hoesje is. Eigenlijk wil ik heel graag de Elasty Case (http://www.versheid.com/2...-contant-geld-bij-elkaar/), maar volgens mij is die helaas nergens te koop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 08:33
@tmssn
Had exact hetzelfde probleem, heb wel een nieuwe gekregen, gratis als garantie. Is inderdaad idioot hoe die dingen breken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarbonFibeR
  • Laatst online: 27-07 18:23
Zou op zich wel kunnen, maar vind m zelf niet erg stijlvol en daarom toch liever een pouch of sleeve.
Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2012 @ 21:40:
Ik heb nu deze: http://www.ikonicedge.com/iphone_ss_pouches.html
Na een lange zoektocht qua Chinese hoesjes bumpers etc, uiteindelijk toch voor kwaliteit gekozen. Het leer voelt beter aan dan van de vergelijkbare sena pouch en de afwerking is ook beter. Geen problemen dat de pouch te strak zit.
Fenergy schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:40:
[...]

Beyzacases ID is precies wat je zoekt.
Ja, dit soort dingen zoek ik inderdaad! Alleen jammer dat de prijs zo fors is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
Ja, dit soort dingen zoek ik inderdaad! Alleen jammer dat de prijs zo fors is...

Sinds mijn vrouw en ik een bookbook hebben heb ik een chocolade bugatti pouch over van een week oud.

http://www.amazon.co.uk/b...pple-iPhone/dp/B003RNND06

iets voor jou??

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pelt schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:26:
Weet iemand of zo'n soort case al op de markt is? Is een winnend concept geweest, maar niet officieel in productie gegaan. Misschien een imitatie ergens, maar kan niks vinden.

[afbeelding]
Sorry ik weet niet of dit al gezegd is, maar kwam hem net tegen op Ebay en herinnerde me jouw post nog omdat ik hem ook gaaf vond. http://www.ebay.com/itm/1...&var=&hash=item5d33ccda3a

Zag trouwens dat er nogal wat discussie ontstaan was over de gratis bumper actie van www.i-cases.nl Ik heb mijn bumper gewoon binnen gekregen na 2 dagen ofzo dus wist niet dat er iets mis mee was. Het lijkt er wel op dat ze nog steeds bestaan en nu een echte shop hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit hier aan te denken
Iemand ervaring mee?

http://www.chinabuye.com/...ick-for-iphone-4-4s-black
Slide-out Bluetooth Gamepad Game Pad Controller joystick for iPhone 4 4s-Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerminalNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:45
Heeft iemand toevallig ervaring met de hoesjes van LifeProof?

http://www.lifeproof.com/shop/cases/iphone-4-4s/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Heb vandaag toevallig mijne ontvangen, zal morgen of later vanavond vertellen wat ik er van vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 20:53
rinkel schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:13:
[...]

Zit erop.
Is het de beste screenshield die ik heb gehad: ja
is het t geld waard: weet ik niet. Eerst maar eens een tijdje testen, ook zien hoe duurzaam dit ding is.

De shield is echt wel heel mooi, is wel wat dikker dan de vorige, voor mijn gevoel bijna n millimeter dik. Ik gebruikte hiervoor altijd een shield van sgp, de UltraClear, welke ik ook erg goed vond.
Het installeren gaat een stuk makkelijker dan een gewone shield. Al heb ik er wel een paar stofjes onder, daar moet ik nog maar eens naar kijken.

Edit
Plaatje voor de liefhebber
[afbeelding]

Edit2
Ik heb wat reviews gelezen en zag dat er behoorlijk wat mensen zijn met loslatende protectors en luchtbellen onder de protector na een maand. Zou jammer zijn van dit prachtige spul. We zullen het zien en ik meld me dan wel weer.
Welke case is dat? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Ik krijg deze week de mijne binnen :) Die gaat een OtterBox Defender vervangen...

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Werkt wel super heb ik gisteren al gemerkt. Zit trouwens nog een connector oid bij om je oordopjes mee te koppelen zodat deze ook onder water er aan gebonden kunnen zijn.

Enige probleem is dat het touchscreen niet 100% onder water werkt en dat je alleen met de originele apple kabel je iphone kan opladen met die hoes.

[ Voor 14% gewijzigd door Draakje5 op 12-06-2012 06:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 21:31:
[...]

Sorry ik weet niet of dit al gezegd is, maar kwam hem net tegen op Ebay en herinnerde me jouw post nog omdat ik hem ook gaaf vond. http://www.ebay.com/itm/1...&var=&hash=item5d33ccda3a

Zag trouwens dat er nogal wat discussie ontstaan was over de gratis bumper actie van www.i-cases.nl Ik heb mijn bumper gewoon binnen gekregen na 2 dagen ofzo dus wist niet dat er iets mis mee was. Het lijkt er wel op dat ze nog steeds bestaan en nu een echte shop hebben.
Ondertussen dus wel een Kvk-nummer. Die Gameboy-, cassetteband-, flip-flop- en bunny-hoesjes zijn hier in Thailand voor 2,50 op de markt te koop. Kwaliteit is ronduit bagger.

Edit: Die Angry Birds-hoesje trouwens ook, al proberen ze daar meestal iets meer voor te vangen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2012 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Gewoon vermijden die handel.. Als je iets van bagger kwaliteit nodig hebt is Dealextreme een goede bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:37
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 21:31:
[...]

Thanks! Meteen besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Laatst online: 19-08 20:40

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NilzP
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-06-2015
Sinds kort een iPhone van de zaak :-)

Nu heb ik er een rubberen hoes om zitten, is echt verschrikkelijk lelijk dus op zoek naar iets moois

Kent iemand deze covers

http://www.quadocta.eu/ip...I73kMfPyrACFYMKKgodRWazMQ

Zijn er bekende problemen ivm met ontvangst bv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen ervaring mee, maar ziet er wel gelikt uit! wel prijzig though..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hier laatst mn hoesje besteld, was goedkoop en volgende dag binnen http://www.hippehoesjes.com/iphone-4-4s-case/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook gewoon de edit knop gebruiken..

[ Voor 80% gewijzigd door Whieee op 15-06-2012 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 12:31:
heb hier laatst mn hoesje besteld, was goedkoop en volgende dag binnen http://www.hippehoesjes.com/iphone-4-4s-case/
Nog zo'n website die namaak smart covers verkoopt. Jammer.
Zelfs nog hun eigen logo onder de afbeeldingen van Apple durven te drukken, dat wordt een rechtszaak als Apple dat ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draakje5 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 13:16:
[...]

Nog zo'n website die namaak smart covers verkoopt. Jammer.
Zelfs nog hun eigen logo onder de afbeeldingen van Apple durven te drukken, dat wordt een rechtszaak als Apple dat ziet.
haha zou kunnen. heb alleen de iPhone hoesjes gekocht, die waren verder prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvdp
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-06-2021
Is echt een topcase. Let wel op voor het ´waterproof´ gedeelte. Je moet de gebruiksaanwijzing echt goed volgen, anders werkt het niet (goed)..

Verder werkt de speaker functie niet, maar dat is op zich logisch.

Ontwerp je eigen achterkant van glas voor iPhone 4 of 4S op iPersonalize.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
-knip-

[ Voor 96% gewijzigd door Dannydekr op 03-01-2013 16:21 ]

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

michielvdp schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:46:
[...]

Is echt een topcase. Let wel op voor het ´waterproof´ gedeelte. Je moet de gebruiksaanwijzing echt goed volgen, anders werkt het niet (goed)..

nice, ook maar eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerminalNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:45
[...]

Gelukkig zal ik hem hopelijk ook niet snel testen op duurzaamheid. Hoe voelt het scherm aan, vergelijkbaar met de goedkopere screenprotectors?

Heb nu zelf trouwens een Vapor pro black ops, namaak uit china dan wel en moet zeggen voor 16euro echt een perfecte case. Eerst maar even zien hoe die het volhoud, het scheelt een hoop geld met een lifeproof case, maar die lijkt me wel ultiem.

[ Voor 20% gewijzigd door TerminalNL op 18-06-2012 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Draakje5 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 06:56:
Enige probleem is dat het touchscreen niet 100% onder water werkt en dat je alleen met de originele apple kabel je iphone kan opladen met die hoes.
Maar da's dan ook het enige probleem wat ik ermee heb... Heb 'm vandaag binnengekregen, en meteen rond m'n iPhone gedaan.
Wat een zalige case is dat. Hij vervangt een Otterbox Defender hier, nu was dat al geen slechte case, maar het siliconenrubber geval wat er rond zat ging nogal stroef in en uit m'n broekzakken, en daarbovenop had ik last van condensatie (ik werk in nightlife, en daar is het meestal nogal warm).
Ook is de case dunner dan de Otterbox die hij hier vervangt, die maakte echt een dikke brick van je iPhone.
Je moet wel je iPhone vooraf heel erg goed zuiver maken, er mag absoluut geen stof oid op het glas zitten. Maar de installatie is echt een fluitje van een cent.
De geluidskwaliteit door de case is ook top in mijn ogen, touchscreen reageert ook gewoon zoals het hoort.
Heb wel de watertest nog niet gedaan, en weet eigenlijk niet of ik dat nog ga doen.
Al bij al echt z'n geld waard, die LifeProof case.
Hoezo werkt de speakerfunctie niet?
Ik heb er handsfree mee liggen bellen, en heb er ook al een poos mee zitten heytellen.

Van de Lifeproof site :
Specially designed to allow sound to pass in and out of the case and allow air pressure to equalize while preventing water entering the case.

For enhanced sound quality the back of the case is used as a speaker / bass response

The speaker actually enhances the bass and makes it sound better.

Play some music and you will feel the back of the case acting as a speaker.

Q: How can you still hear when the speakers are covered?

A: One of the many LifeProof patent innovations allows LifeProof to distribute sound around the device, making the whole device a resonator.
Dat, plus mijn eigen ervaring lijkt me genoeg om te zeggen dat de speakerfunctie gewoon werkt...

[ Voor 36% gewijzigd door dodge_911 op 18-06-2012 22:54 . Reden: quotes website ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08 12:02
Vandaag kwam mijn CaseLess Glide binnen voor de 4S. Wat een ongelooflijk waardeloos ding is dat. Drie crappy metalen stukjes die amper sluiten en het signaal valt van 4 naar 1 bar of zelfs niks!
Terug met dat ding dus en vooral NIET kopen. Ondanks dat de hoes duurder is ga ik toch voor de Vapor Comp in het zilver.

Een beter succes is m'n eigen hobbywerk gisteravond. Ik mag graag hout en metaal gecombineerd zien. Op mijn 4 heb ik een houten backcover, maar deze is niet te krijgen voor de witte iphone. Dus dan zelf maar aan de slag met fineer van echt hout om zelf een sticker te maken van voor de backplate :)

Op maat gemaakt
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-sffkvaVTJeg/T-QYz2hLIRI/AAAAAAAAArQ/g--xOJ9GhHk/s800/P34857300.jpg

Mal gepakt a.d.h.v. een backprotectorfolie en met de Dremel rustig de gaatjes gemaakt op de juiste diameter
Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-3b3xgH-8TYE/T-QY4VNsJ9I/AAAAAAAAArY/OS_NW-RLLgk/s576/P34857601.jpg

Randjes bijwerken. Ik gebruikte daar niet dat mesje voor, maar een scheermesje en de Dremel
Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-meoOYTiRmho/T-QY9vg6UeI/AAAAAAAAArg/-Wd7DWSTa9M/s576/P34857802.jpg

Dubbelzijdig tape plaatsen. Deze laat geen sporen achter bij het verwijderen
Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-bkG_hHHFQpo/T-Qyta9rZ6I/AAAAAAAAArw/0coMvFRY7mE/s576/P34858103.jpg

En het resultaat. De linker is een 100% houten backplate die ik niet heb gemaakt. Dat is nog iets mooier omdat het echt 'leeft', nadeel is echter dat het ook daadwerkelijk iets kan krimpen of uitzetten en ik 'm wel eens moet olieën.
Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-X8w0Ak8dfQg/T-Qyufjj44I/AAAAAAAAAr0/x7n0YODs03w/s800/P34858304.jpg
Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-FSeI-D5DCHs/T-QyvCXRaVI/AAAAAAAAAsA/hOnBb36I42A/s800/P34858305.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-03 12:18
chrisr5gt schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:57:
Vandaag kwam mijn CaseLess Glide binnen voor de 4S. Wat een ongelooflijk waardeloos ding is dat. Drie crappy metalen stukjes die amper sluiten en het signaal valt van 4 naar 1 bar of zelfs niks!
Terug met dat ding dus en vooral NIET kopen. Ondanks dat de hoes duurder is ga ik toch voor de Vapor Comp in het zilver.

Een beter succes is m'n eigen hobbywerk gisteravond. Ik mag graag hout en metaal gecombineerd zien. Op mijn 4 heb ik een houten backcover, maar deze is niet te krijgen voor de witte iphone. Dus dan zelf maar aan de slag met fineer van echt hout om zelf een sticker te maken van voor de backplate :)

Op maat gemaakt
[afbeelding]

Mal gepakt a.d.h.v. een backprotectorfolie en met de Dremel rustig de gaatjes gemaakt op de juiste diameter
[afbeelding]

Randjes bijwerken. Ik gebruikte daar niet dat mesje voor, maar een scheermesje en de Dremel
[afbeelding]

Dubbelzijdig tape plaatsen. Deze laat geen sporen achter bij het verwijderen
[afbeelding]

En het resultaat. De linker is een 100% houten backplate die ik niet heb gemaakt. Dat is nog iets mooier omdat het echt 'leeft', nadeel is echter dat het ook daadwerkelijk iets kan krimpen of uitzetten en ik 'm wel eens moet olieën.
[afbeelding]
[afbeelding]
Tuurlijk is die wel voor wit te krijgen! Maar OK, mooi vakwerk...

http://www.peachii.com/product/iboobak-with-white-bezel

http://shop.materialsix.com/

http://www.jackbacks.com/collections/parts

Ik heb zelf de iBooBak (witte iPhone 4S). Zie ook CrimsoN72 in "[iPhone 4S] Hoesjes / cases"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
Ik bedoelde slechts van het type die op mijn 4 zit ;). Die wat jij er op hebt zitten is wel erg mooi. Maar ik hou wel van een beetje klussen en dit kost dan achteraf maar een fractie van bijvoorbeeld een JackBacks ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:36:
[...]

Ondertussen dus wel een Kvk-nummer. Die Gameboy-, cassetteband-, flip-flop- en bunny-hoesjes zijn hier in Thailand voor 2,50 op de markt te koop. Kwaliteit is ronduit bagger.

Edit: Die Angry Birds-hoesje trouwens ook, al proberen ze daar meestal iets meer voor te vangen.
2,50 is nog veel dan haha. Productiekosten zullen niet hoger dan een paar centen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tmnssn
  • Laatst online: 10-09 18:24
Is er iemand hier die ervaring heeft met de Griffin Protector? (http://store.griffintechnology.com/iphone/iphone-4/protector) Ik vind het voordeel wel dat hij minder lomp is dan andere toughcases, maar hoe goed beschermt de Protector je iPhone tegen vallen en stoten? Op YouTube zijn nergens drop tests te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
Ik heb voor m'n iPhone 4 een case besteld van een Nederlands bedrijf Alumess. Een bedrijf gespecialiseerd in aluminium die naast hun dagelijkse werk ook een iPhone case hebben gemaakt. Lijkt wat op een Element Case Vapor4, maar dan zonder de Simkaartslot en niet de twee uitstulpingen. Best een mooie slanke aluminium case. Hun site is www.alu-case.nl voor de geïnteresseerden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:24
Dat ziet er best aardig uit; en aanzienlijk goedkoper dan de Vapor4 cases....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Als je er een beetje handig mee bent zou je er een zeer winstgevende webwinkel mee kunnen beginnen. Jezelf presenteren als een hardwerkende hipster houtbewerker heeft die Jackbacks ook groot gemaakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YorgoB
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 20:59
chrisr5gt schreef op zondag 01 juli 2012 @ 22:32:
Ik heb voor m'n iPhone 4 een case besteld van een Nederlands bedrijf Alumess. Een bedrijf gespecialiseerd in aluminium die naast hun dagelijkse werk ook een iPhone case hebben gemaakt. Lijkt wat op een Element Case Vapor4, maar dan zonder de Simkaartslot en niet de twee uitstulpingen. Best een mooie slanke aluminium case. Hun site is www.alu-case.nl voor de geïnteresseerden.
Dit is idd een erg mooie case. Moet eigenlijk ook een nieuwe hebben. Ga deze ook bestellen. Twijfelde nog tussen mat of glanzend.

Hmm, kan niet kiezen, vind de foto's niet erg duidelijk. Heb ze gemaild voor meer foto's waarop het verschil duidelijk te zien is.

[ Voor 9% gewijzigd door YorgoB op 03-07-2012 22:23 . Reden: kan toch niet kiezen... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
Dannydekr schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:30:
[...]

Als je er een beetje handig mee bent zou je er een zeer winstgevende webwinkel mee kunnen beginnen. Jezelf presenteren als een hardwerkende hipster houtbewerker heeft die Jackbacks ook groot gemaakt :D
Haha, nee ik hou het hier lekker bij. Ik heb al collega's die vragen of ik er een paar wil maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
chrisr5gt schreef op zondag 01 juli 2012 @ 22:32:
Ziet er mooi uit, wel duidelijk dat ze goed naar de Vapor's hebben gekeken maar who cares...
Vraag me alleen af hoe het met je ontvangst is als hij helemaal alu rondom is. Bij de Vapor zit er een kunstof stukje tussen voor de antenne namelijk. Ik had tijdje terug ook volledige alu case (staat ook ergens in dit topic)
maar daarmee daalde het bereik aanzienlijk, op vele plaatsen zelfs geen bereik en als ik de case eraf haalde weer 3-4 streepjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
Het is zeker gebaseerd op de Vapor op enkele plekken. Ik heb 'm gisteren al binnen gekregen en ik ben er erg tevreden mee. Hou in gedachten dat deze case 30 euro kost. De afwerking is ok, maar een tikkeltje scherp aan de randjes. De coating vind ik ook niet heel verfijnd, maar voor deze prijs zeker erg netjes. De pasvorm daarentegen is super! Hij zit mooi strak en de case zelf is langer dan de Vapor Pro bijvoorbeeld die om mijn 4s zit, maar heeft een veel slankere vorm. De knop bovenop zit wel iets verzonken, die zag ik liever iets meer uitsteken ivm het bedieningsgemak.

Ik was met name nieuwsgierig naar dit project en ik moet zeggen dat ik de basis al erg netjes vind. Het kan allemaal net iets verfijnder, maar ik heb geen klagen.

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-f9Lb82tMyNU/T_QvhdUoLpI/AAAAAAAAAvY/WOmbVDDkoSc/s720/P40298900.jpg
Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-6bvpcgc0Guk/T_QvvJ5RVuI/AAAAAAAAAvg/lore62nXTW4/s720/P40299101.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draakje5 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 17:35:

Bron: http://twelvesouth.com/support/
Nu heb je bewijs dat je aankoop echt 100% nep is.
En als je goed leest op de site van 123bestbuy, want daar staat je antwoord er gewoon netjes bij:
U hebt vast wel eens gehoord van de Twelve South iPhone BookBook leren wallet case voor de iPhone 4 en 4S. Deze case is in stijl, materiaal en kwaliteit hetzelfde en vele malen beter van prijs (elders min. 59,95).
Nep dus, zoals ze zelf indirect aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Na 2 weken is het hoogtijd dat ik ook bescherming ga toepassen. Het gaat om een 4S White.

Op mijn vorige telefoon had ik een Brando Ultra Clear screenprotector. Alhoewel ik nooit iets anders heb gehad ben ik er tevreden over. De prijs lag rond de 20 euro. Nu zie ik overal en nergens goedkope en dure screenprotectors opduiken voor de iPhone. Sowieso gaat er een op de voorkant komen, maar wat raden jullie aan?

Over een case/hoes twijfel ik nog. Het moet niet te zwaar en te onhandig worden want dat is de telefoon zelf ook al.
Iets met een aflopende rand zoals de onderstaande bevalt mij wel, maar die prijs van boven de 60 dollar is echt te hoog.
Tenslotte het sportgedeelte; zo'n mounting voor op de bovenarm, is dat iets? En kan hij er dan echt niet afvallen tijdens het sporten?

Waar moet ik beginnen tussen al die duizenden mogelijkheden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
In het iPad forum waren geloof ik posts over speciale screen protectors van glas o.i.d.
Je kan ook even naar de screen protectors van bodyguard kijken.

Je case moet niet te zwaar zijn, maar is die case van je afbeelding niet van aluminium, dus erg zwaar?
Welk materiaal wil je, plastic, rubber, siliconen? Kijk eens naar SwitchEasy, Incipio, Belkin, Case-Mate.

Een sportarmband oid? Als je 'm maar strak genoeg zet lijkt het me niet dat die er af kan vallen. Die zijn meestal wel verstelbaar voor je bovenarm.

[ Voor 5% gewijzigd door Draakje5 op 10-07-2012 07:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 12:19
Vanmiddag heb ik me bij iCentre Leeuwarden laten voorlichten voor een goede case voor m'n 4s.
Uiteindelijk gekozen voor een incipio met metalen achterkant.
Strakke case, stond er mooi, maar m'n bereik (3G en WiFi) viel zowat weg.
Morgen maar weer terugbrengen....

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak81
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:02
Ik heb nu een switcheasy nude om m'n iPhone 4S heen zitten. Dat valt me erg tegen, er komt makkelijk vuil tussen de hoes en de iPhone.

Dus ik wil kijken voor een nieuwe hoes. Ik bedacht me dat het misschien mogelijk is om een Apple bumper om de switcheasy nude heen te toen doen, omdat de Nude zo dun is.

Heeft iemand dit ooit geprobeerd/ kan iemand dit proberen

Als dat niet kan zou ik graag een nieuw hoesje willen.

Ik zou dan een hoesje met bescherming voor de achterkant en een soort van bumperfunctie voor een goede afsluiting tussen hoes en iPhone. het liefst een siliconen hoesje.

Wie weet een goed hoesje???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
In heb zelf een incommon hoesje. Een hardcase hoesje.
Die beschermt OVERAL en werkt heel goed met een screenprotector (zorgt er niet voor dat je screenprotector omhoog wordt gedrukt)

Je zuikanten, bovenkant en onderkant worden beschermt..
heb niet het idee dat er vuil tussenkomt.

Kijk;

Afbeeldingslocatie: http://gadgetsin.com/uploads/2010/11/uncommon_custom_capsule_iphone_4_case_1.jpg

Ik heb hem bij iCentre gehaald

Je hebt ook mannelijkere printen ;)

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Melkco hoesjes zijn ook erg mooi! Leder, handgemaakt en in tienduizend verschillende soorten te krijgen :P

Afbeeldingslocatie: http://www.appelstijl.nl/wp-content/uploads/2012/05/jackaopelkaarGROOT.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak81
Ik hoor net dat ik geen geld terugkrijg. Ik krijg gewoon dezelfde. Dus ik heb niet een erg groot budget.

Bij minigadgets.nl lijken ze goede hoesjes te hebben. Simpel en goedkoop. Heeft iemand ervaring met deze hoesjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
sjaak81 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 18:37:
Ik hoor net dat ik geen geld terugkrijg. Ik krijg gewoon dezelfde. Dus ik heb niet een erg groot budget.

Bij minigadgets.nl lijken ze goede hoesjes te hebben. Simpel en goedkoop. Heeft iemand ervaring met deze hoesjes?
Waarom bestel je niet gewoon bij dealextreme.com ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak81
Ik ben bang dat ik dan 3 maanden zit te wachten op mn hoesje van 1.70 dollar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
DX duurt ongeveer 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Normaliter komt het inderdaad gewoon aan vanuit china binnen 14 dagen.

Ik heb ooit wel eens een 1 cent deal besteld, dat duurde 3 maanden inderdaad.. Maar gewone bestellingen doen er wel sneller over.

En je keus is er overigens ook groter..

[ Voor 9% gewijzigd door Draakje5 op 14-07-2012 13:01 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste