Maar da's dan ook het enige probleem wat ik ermee heb... Heb 'm vandaag binnengekregen, en meteen rond m'n iPhone gedaan.
Wat een zalige case is dat. Hij vervangt een Otterbox Defender hier, nu was dat al geen slechte case, maar het siliconenrubber geval wat er rond zat ging nogal stroef in en uit m'n broekzakken, en daarbovenop had ik last van condensatie (ik werk in nightlife, en daar is het meestal nogal warm).
Ook is de case dunner dan de Otterbox die hij hier vervangt, die maakte echt een dikke brick van je iPhone.
Je moet wel je iPhone vooraf heel erg goed zuiver maken, er mag absoluut geen stof oid op het glas zitten. Maar de installatie is echt een fluitje van een cent.
De geluidskwaliteit door de case is ook top in mijn ogen, touchscreen reageert ook gewoon zoals het hoort.
Heb wel de watertest nog niet gedaan, en weet eigenlijk niet of ik dat nog ga doen.
Al bij al echt z'n geld waard, die LifeProof case.
Hoezo werkt de speakerfunctie niet?
Ik heb er handsfree mee liggen bellen, en heb er ook al een poos mee zitten heytellen.
Van de
Lifeproof site :
Specially designed to allow sound to pass in and out of the case and allow air pressure to equalize while preventing water entering the case.
For enhanced sound quality the back of the case is used as a speaker / bass response
The speaker actually enhances the bass and makes it sound better.
Play some music and you will feel the back of the case acting as a speaker.
Q: How can you still hear when the speakers are covered?
A: One of the many LifeProof patent innovations allows LifeProof to distribute sound around the device, making the whole device a resonator.
Dat, plus mijn eigen ervaring lijkt me genoeg om te zeggen dat de speakerfunctie gewoon werkt...
[
Voor 36% gewijzigd door
dodge_911 op 18-06-2012 22:54
. Reden: quotes website ]