Hoi,
ik heb de PRS-T2N vandaag binnengekregen van BOL en had ook al de PRS_T2.
Even melden dat er dus wel gewoon WIFI opzit, maar wel een aantal instellingen minder.
Ook onder applicaties staat wat minder, geen periodieken en openbare bibliotheek.
Onder 'algemene instellingen heb je maar één item in plaats van vijf. Je kan enkel de bladomslag voorkeur aanpassen.
Je hebt niet de mogelijkheid een andere menutaal in te stellen en ook geen andere keyboard layout. Ook Land of regio instellen is niet beschikbaar. In mijn exemplaar zit ook nog Reader-Store-aankondigingen, die kan je aan of uit zetten.
de firmware versie op de PRS-T2 is 1.0.04.11081
op de PRS-T2N is dat 1.0.00.13240 en bij checken op een update vind ie niks.
Voor de rest zijn dit volgens mij identiek dezelfde toestellen. Ze starten even snel op, hetzelfde boek gaat even snel open, enz.. Het enige wat ik tot nu toe kon opmerken is dat de T2 sneller reageert als je op de home knop drukt. Zo ongeveer een kwart seconde :);
Nu vraag ik me dus af of en hoe ik op de T2N dezelfde firmware krijg.. zou toch moeten kunnen, niet?
Als ik manueel de update draai alvast niet, dat zou te simpel geweest zijn

(een aangesloten toestel wordt niet ondersteund door deze updater)
hier staat uitleg over hoe te flashen maar daar begin ik voorlopig toch niet aan...
Oja, en ik had een witte T2 met een matte achterkant, maar glossy front. Deze T2N is zwart en volledig mat, fijn om vast te houden, maar vingerafdruk magneet
Jan
[
Voor 16% gewijzigd door
Verwijderd op 23-05-2013 20:41
]