Kreeg gisteren ook mijn T2, vind het lettertype iets duidelijker als de T1, maar wat ik niet heb terug kunnen vinden is het mijn collecties gedeelte.
Je ziet uiteraard je bibliotheek maar op de T1 zie ik duidelijk de collecties met een aantal schrijvers en dan hun boeken, dat deel is weg.
Overigens past de T2 naadloos in de T1 cover.
Bij de opties is er gekozen om niet meer steeds te verversen zoals bij de T1, je kan dat wel weer aanzetten.
Gevaar is wel ghosting, ik zag dat nu een paar keer,zet je de optie aan dan is de ghosting weg maar wordt wel het "geflikker" weer actief.
Hij is mooi zwart,maar op dat doffe oppervlak zie je wel elke vettige vingerafdruk.
Sneller,maar ook niet razendsnel, omdat de knoppen iets omhoog zijn geplaatst heb je onderaan wel meer ruimte om hem vast te houden.
Wel opvallend, op het moment dat ik hem op de originele sony software gooi is er gelijk een systeemupdate, en die duurt toch bijna een minuut of 7..
Goed, draai nu op software versie 1.0.02.08090
Ah.. gevonden.. kies je nu voor boekenplanken, druk op de menu knop,boekenplank kiezen,druk op collecties en daar zijn ze weer.
Een echte reden om de T1 te verruilen voor de T2 zie ik niet,hij ziet er wat moderner uit,dat matglanzende gespiegel ben je kwijt en hij zet de tekst net ietsjes lager neer... op zijn hoogst het evernote deel is handiger,zie niet in waarom ik schermprints op Facebook zou gooien, met de mogelijkheid om ook nog auteursrechten te schenden..
[
Voor 26% gewijzigd door
Nick39 op 06-09-2012 14:14
]